2.0 dti 74kW dega check'as ir nera traukos

Создал Пользователь 2012-06-04
2012-06-04 14:24
Sveiki, zodziu yra taip..dega prietaisu skydely "check engine" ir nebera traukos. Nesant variklio apkrovai, kitaip tariant ant laisvos pavaros, apsukas eina sukelt iki 3, 5 tukst., o esant apkrovai, t.y. vaziuojant, vos iki 2, 5, cia lygiu keliu, be ikalniu ar nuokalniu. Nors is pradziu atsiradus gedimui tas check'as uzsidegdavo vaziuojant ir kai imusdavai laisva pavara pariedejus kokias 3s, o kai ijungdavai pavara po keletos s vel uzgesdavo. Dariau diagnostika ir kompas parode klaida P0400, cia butu su EGR deda, bet va kad pas mane ziuriu tas egr jau uzglusintas, solenoidai visi 3 atrodo geri, su vakuumo slangutemis
irg viskas lyg ir gerai. Tai va klausimas butu toks, kas dar galetu itakoti sita klaida? Sukeitus oro srauto matuoklem simptomai buvo tokie kaip gedimo pradzioj, check'as uzsidega tik ant laisvu apsuku.
2012-06-04 14:31
oro srauto matuokle pasikeisk :) man tas pats buvo kai vectra turejau
4021 / 0
2012-06-04 14:47
Kuro siurblys. Paminėsi mano žodžius. Sėkmės išsižioti, kai sužinosi kokios jų kainos ir t.t.
It's not a hobby - it's way of life!
1757 / 0
2012-06-04 14:49
geriau nuvaziuok i serviza ir pasitikrink tropniai, o cia kai prades vardinti bedas, gausi didesni infarkta negu tenai
You serious?
2012-06-04 14:54
2012-06-04 14:47 zarachas писал: Kuro siurblys. Paminėsi mano žodžius. Sėkmės išsižioti, kai sužinosi kokios jų kainos ir t.t. :thumbup:
Tai jeigu dyzelis, tai sugest gali tik siurblis???

Temos autoriui: greiciausiai problemos su turbina. Pradziai butu gerai slegi pamatuot.
2012-06-04 15:09
2012-06-04 14:47 zarachas писал: Kuro siurblys. Paminėsi mano žodžius. Sėkmės išsižioti, kai sužinosi kokios jų kainos ir t.t. :thumbup:
kai siurblys uzlinks, iskart ir sustosi nebeis net uzkurt, dabar tai eina, taip kad nenusikalbek :)
2012-06-04 15:43
2012-06-04 14:24 писал: Sveiki, zodziu yra taip..dega prietaisu skydely "check engine" ir nebera traukos. Nesant variklio apkrovai, kitaip tariant ant laisvos pavaros, apsukas eina sukelt iki 3, 5 tukst., o esant apkrovai, t.y. vaziuojant, vos iki 2, 5, cia lygiu keliu, be ikalniu ar nuokalniu. Nors is pradziu atsiradus gedimui tas check'as uzsidegdavo vaziuojant ir kai imusdavai laisva pavara pariedejus kokias 3s, o kai ijungdavai pavara po keletos s vel uzgesdavo. Dariau diagnostika ir kompas parode klaida P0400, cia butu su EGR deda, bet va kad pas mane ziuriu tas egr jau uzglusintas, solenoidai visi 3 atrodo geri, su vakuumo slangutemis
irg viskas lyg ir gerai. Tai va klausimas butu toks, kas dar galetu itakoti sita klaida? Sukeitus oro srauto matuoklem simptomai buvo tokie kaip gedimo pradzioj, check'as uzsidega tik ant laisvu apsuku.
tiktais EGR voztuvas, negali but jis uzglusintas, nes jis vakuuminis, o ne elektrinis. cia gi opeliu beda, lupk lauk egr, praplauk, pravalyk ir ziurek. gali asele klibet, tada irgi negerai
2012-06-04 16:24
oro srauto matuokle buvau sukeites su pazystamo, betirg tas pats, nebent pakeitus ja reiktu istrint klaidas, bet ir tai buvau atjunges akuma kokiai 10min.
zyzius123--> o tu kai pakeitei ta matuokle varei kad klaidas istrintu ar ka nors pan, ar tiesiog ja pakeitei nauja ir tiek?
Jei siurblys, bet nemanau kad jis, tai greiciausiai kokia elektrinė dalis galetu buti nuejus, o jos kaina apie 300lt. Bet jei taip ir butu tai kaip ir minejo zyzius123, iskart uzsilenktu, nes pazystamam analogiskai buvo.
Su tropniu servizu pas mane beda, nes nelb tropniu meistru aplink mane randas
krp-->o kas tavo manymu su ta turbina galetu but?
juozzas666-->tai taip ir uzglusintas, iskart nuo solenoido kur iseina tos slangutes ir pacioj pradzioj vienam is tu guminiu perejimu ikista kazkokia blekike, zozdiu joks vakuumas iki egr nebedaeina. Jauciu jo membrana kiaura.

2012-06-04 16:26
Kazkada buvo kad tas check'as mirksejo o ne pastoviai dege kaip dabar ir taip pat nebuvo traukos, tai tada vienas solenoidas buvo nuejas
2012-06-04 17:11
Gal alkuninio veleno daviklis ?
2012-06-04 17:15
Tai kad brolyti siame variklyje neimanoma EGR-o uzglusinti, tau tik taip atrodo.Kazkoks auksarankis uzkisto elektronini EGR davikli ir dabar Tau kaip ir tam kas tai dare atrodo kad voztuvas uzblokuotas.Situose varikliuose blokuoti neimanoma, nes EGR-as yra giliai paties kolektoriaus viduje.Gali pagelbeti tik emuliatorius(na kitaip tariant imitatorius) EGR-o.Durnai jie padaryti neprieisi uzglusint niekaip, ismegintas reikalas.Tas pats ir Saabuose su Opel diesel varikliu...Paziurek autopliuse forume zmogus katik rase kad apeina situ varikliu EGR-us su emuliatorium.Prasifuckines ne vienas su sita problema iki pamelynavimo
2012-06-04 17:43
2012-06-04 17:15 писал: Tai kad brolyti siame variklyje neimanoma EGR-o uzglusinti, tau tik taip atrodo.Kazkoks auksarankis uzkisto elektronini EGR davikli ir dabar Tau kaip ir tam kas tai dare atrodo kad voztuvas uzblokuotas.Situose varikliuose blokuoti neimanoma, nes EGR-as yra giliai paties kolektoriaus viduje.Gali pagelbeti tik emuliatorius(na kitaip tariant imitatorius) EGR-o.Durnai jie padaryti neprieisi uzglusint niekaip, ismegintas reikalas.Tas pats ir Saabuose su Opel diesel varikliu...Paziurek autopliuse forume zmogus katik rase kad apeina situ varikliu EGR-us su emuliatorium.Prasifuckines ne vienas su sita problema iki pamelynavimo
Nemanau kad problema egr'e, nes puse metu ale su tokiu uzglusintu pravaziavau ir nieko, o dbr tik kazkas pradejo knist prota. Kaip tai neuzglusinsi, gi nuo to solenoido kuris ji valdo iki pacio egr voztuvo dabar nebedaeina vakuumas (mano atveju), solenoidas ale ji valdo, paduoda vakuuma, o toliau kompas juk nemato kaip ta egr voztuvo kojele vaiksto.
losamigos-->del alkuninio nzn, dar netikrinau, bet minciu yra ziuret alkunini, dar slegio jutikli ir pan. dar galvoju kontaktus praziuret, pravalinet, tuo paciu ir koki kolektoriu pravalyt, nes esu skaites kad parvarytom is uzsienio vertetu pasiziuret juos.
2012-06-04 18:13
2012-06-04 17:15 писал: Tai kad brolyti siame variklyje neimanoma EGR-o uzglusinti, tau tik taip atrodo.Kazkoks auksarankis uzkisto elektronini EGR davikli ir dabar Tau kaip ir tam kas tai dare atrodo kad voztuvas uzblokuotas.Situose varikliuose blokuoti neimanoma, nes EGR-as yra giliai paties kolektoriaus viduje.Gali pagelbeti tik emuliatorius(na kitaip tariant imitatorius) EGR-o.Durnai jie padaryti neprieisi uzglusint niekaip, ismegintas reikalas.Tas pats ir Saabuose su Opel diesel varikliu...Paziurek autopliuse forume zmogus katik rase kad apeina situ varikliu EGR-us su emuliatorium.Prasifuckines ne vienas su sita problema iki pamelynavimo
2012-06-04 17:43 писал: Nemanau kad problema egr'e, nes puse metu ale su tokiu uzglusintu pravaziavau ir nieko, o dbr tik kazkas pradejo knist prota. Kaip tai neuzglusinsi, gi nuo to solenoido kuris ji valdo iki pacio egr voztuvo dabar nebedaeina vakuumas (mano atveju), solenoidas ale ji valdo, paduoda vakuuma, o toliau kompas juk nemato kaip ta egr voztuvo kojele vaiksto.
losamigos-->del alkuninio nzn, dar netikrinau, bet minciu yra ziuret alkunini, dar slegio jutikli ir pan. dar galvoju kontaktus praziuret, pravalinet, tuo paciu ir koki kolektoriu pravalyt, nes esu skaites kad parvarytom is uzsienio vertetu pasiziuret juos.
Klysti, pas tave ten kazkas jau pridaryta auksarankiu. jei tik uzglusini Di ar DTi motorui egr vakuma iskarto meta check engine.
pats su tuo degiojimusi check turejau reikalu. ismeginta daug variantu, bet jau kaip minejo be emuliatoriaus neapeisi tu egr. mano atveju beda buvo vakumo pompoj, cia situ varikliu viena is bedu (ilgiau nei 300k nelabai tos pompos atlaiko) neuztenka vakumo ir meto klaidas. zinoma gali but ir kitu bedu bet pradeciau nuo normalaus vakumo sutvarkymo.:)
2012-06-04 18:31
2012-06-04 17:15 писал: Tai kad brolyti siame variklyje neimanoma EGR-o uzglusinti, tau tik taip atrodo.Kazkoks auksarankis uzkisto elektronini EGR davikli ir dabar Tau kaip ir tam kas tai dare atrodo kad voztuvas uzblokuotas.Situose varikliuose blokuoti neimanoma, nes EGR-as yra giliai paties kolektoriaus viduje.Gali pagelbeti tik emuliatorius(na kitaip tariant imitatorius) EGR-o.Durnai jie padaryti neprieisi uzglusint niekaip, ismegintas reikalas.Tas pats ir Saabuose su Opel diesel varikliu...Paziurek autopliuse forume zmogus katik rase kad apeina situ varikliu EGR-us su emuliatorium.Prasifuckines ne vienas su sita problema iki pamelynavimo
2012-06-04 17:43 писал: Nemanau kad problema egr'e, nes puse metu ale su tokiu uzglusintu pravaziavau ir nieko, o dbr tik kazkas pradejo knist prota. Kaip tai neuzglusinsi, gi nuo to solenoido kuris ji valdo iki pacio egr voztuvo dabar nebedaeina vakuumas (mano atveju), solenoidas ale ji valdo, paduoda vakuuma, o toliau kompas juk nemato kaip ta egr voztuvo kojele vaiksto.
losamigos-->del alkuninio nzn, dar netikrinau, bet minciu yra ziuret alkunini, dar slegio jutikli ir pan. dar galvoju kontaktus praziuret, pravalinet, tuo paciu ir koki kolektoriu pravalyt, nes esu skaites kad parvarytom is uzsienio vertetu pasiziuret juos.
2012-06-04 18:13 писал: Klysti, pas tave ten kazkas jau pridaryta auksarankiu. jei tik uzglusini Di ar DTi motorui egr vakuma iskarto meta check engine.
pats su tuo degiojimusi check turejau reikalu. ismeginta daug variantu, bet jau kaip minejo be emuliatoriaus neapeisi tu egr. mano atveju beda buvo vakumo pompoj, cia situ varikliu viena is bedu (ilgiau nei 300k nelabai tos pompos atlaiko) neuztenka vakumo ir meto klaidas. zinoma gali but ir kitu bedu bet pradeciau nuo normalaus vakumo sutvarkymo.:)
Nemanau kad esme cia egr'e, nes ale uzglusintas buvo puse metu ir nieko, nes tik dbr tepamaciau ta uzglusinima. Matyt kad jau tikri auksarankiai, jei uzglusino taip kad nemete del to jokiu check'u.
medionas-->O kokie tau sipmtomai buvo kai tas check'as uzsidegdavo? Keitei pompa ar ta pacia tvarkei?
2012-06-04 19:05
Man prasidejo nuo to kad susilus varikliui stovint ant laisvu ( pvz prie sviesoforo) uzsidegdavo check uzriboja trauka. pradedi vaziuot atsiranda apkrova ir uzgensta lempute vel viskas gerai. bet greit progresavo ir praktiskai niekad nebeuzgesdavo lempute. pasidariau diagnostika parode egr klaida. pradejau tikrint nu lyg ir viskas su juo gerai. tada keiciau slangutes zaidziau visaip atjunginejau glusinau solenoidus. tai mano atradimas kad uzglusini ta slangute kuri valdo isiurbimo slendes ir check praktiskai neuzsidega, vakumo reikia maziau o kompas nemato ar tos sklendes juda ar ne. atjungsi turba arba egr iskarto chech dega.
pasiziurek ar vakumo slangutese nera jokiu tepalo zymiu nes kai jau visau gatavos pompos buna varo tepalus i vakuma.
ir pamegink normaliai pajungt egr vakuma kad jis veiktu. beto atsisuk pries tai egr ir pasiziurek ar membrana gera ( manau mokesi pasitikrint), ir per ta skyle isiurbimo kolektoriuj pasiziurek ar ten giliau nera ziauriai daug purvo, gali but kad ten jau tau isiurbimas kemsas. (tokios kaip smala koses ten pristampuoja).
P.s. del pompos tai jos geriau neardyt net, iskart det kita. nes atidarius vel sudet taip kaip buvo pridilusios reives praktiskai neimanoma. mano patirtis jei jau isardei naudota pompa 90% ismetiman ji. rast srotuose gera nelengva dauguma nemazai prabegusiu buna pats ne viena pirkau.
2012-06-04 20:03
2012-06-04 19:05 писал: Man prasidejo nuo to kad susilus varikliui stovint ant laisvu ( pvz prie sviesoforo) uzsidegdavo check uzriboja trauka. pradedi vaziuot atsiranda apkrova ir uzgensta lempute vel viskas gerai. bet greit progresavo ir praktiskai niekad nebeuzgesdavo lempute. pasidariau diagnostika parode egr klaida. pradejau tikrint nu lyg ir viskas su juo gerai. tada keiciau slangutes zaidziau visaip atjunginejau glusinau solenoidus. tai mano atradimas kad uzglusini ta slangute kuri valdo isiurbimo slendes ir check praktiskai neuzsidega, vakumo reikia maziau o kompas nemato ar tos sklendes juda ar ne. atjungsi turba arba egr iskarto chech dega.
pasiziurek ar vakumo slangutese nera jokiu tepalo zymiu nes kai jau visau gatavos pompos buna varo tepalus i vakuma.
ir pamegink normaliai pajungt egr vakuma kad jis veiktu. beto atsisuk pries tai egr ir pasiziurek ar membrana gera ( manau mokesi pasitikrint), ir per ta skyle isiurbimo kolektoriuj pasiziurek ar ten giliau nera ziauriai daug purvo, gali but kad ten jau tau isiurbimas kemsas. (tokios kaip smala koses ten pristampuoja).
P.s. del pompos tai jos geriau neardyt net, iskart det kita. nes atidarius vel sudet taip kaip buvo pridilusios reives praktiskai neimanoma. mano patirtis jei jau isardei naudota pompa 90% ismetiman ji. rast srotuose gera nelengva dauguma nemazai prabegusiu buna pats ne viena pirkau.
Blin pas mane 100% tokie pat simptomai buvo. As irgi girdejau tai jog kai tos pompos pareina varo tepala i tas slangutes.As ir galvoju kad is sroto nusipirkt gera nebutu lengva, o jei ir uztaikysi ant gersnes tai tik tam kartui gali but. Jei ne paslaptis kiek uz ta pompike mokejai? Gal domėjais kiek nauja kainuoja?
2012-06-04 21:30
2012-06-04 16:24 писал: oro srauto matuokle buvau sukeites su pazystamo, betirg tas pats, nebent pakeitus ja reiktu istrint klaidas, bet ir tai buvau atjunges akuma kokiai 10min.
zyzius123--> o tu kai pakeitei ta matuokle varei kad klaidas istrintu ar ka nors pan, ar tiesiog ja pakeitei nauja ir tiek?
Jei siurblys, bet nemanau kad jis, tai greiciausiai kokia elektrinė dalis galetu buti nuejus, o jos kaina apie 300lt. Bet jei taip ir butu tai kaip ir minejo zyzius123, iskart uzsilenktu, nes pazystamam analogiskai buvo.
Su tropniu servizu pas mane beda, nes nelb tropniu meistru aplink mane randas:thumbdown:
krp-->o kas tavo manymu su ta turbina galetu but?
juozzas666-->tai taip ir uzglusintas, iskart nuo solenoido kur iseina tos slangutes ir pacioj pradzioj vienam is tu guminiu perejimu ikista kazkokia blekike, zozdiu joks vakuumas iki egr nebedaeina. Jauciu jo membrana kiaura.

pasidariau degnostika tris klaidas rodo egr salenoida viena ir oro srauta, pasikeisk srauta ir bus geraj man taspats buvo
2012-06-04 21:53
2012-06-04 16:24 писал: oro srauto matuokle buvau sukeites su pazystamo, betirg tas pats, nebent pakeitus ja reiktu istrint klaidas, bet ir tai buvau atjunges akuma kokiai 10min.
zyzius123--> o tu kai pakeitei ta matuokle varei kad klaidas istrintu ar ka nors pan, ar tiesiog ja pakeitei nauja ir tiek?
Jei siurblys, bet nemanau kad jis, tai greiciausiai kokia elektrinė dalis galetu buti nuejus, o jos kaina apie 300lt. Bet jei taip ir butu tai kaip ir minejo zyzius123, iskart uzsilenktu, nes pazystamam analogiskai buvo.
Su tropniu servizu pas mane beda, nes nelb tropniu meistru aplink mane randas:thumbdown:
krp-->o kas tavo manymu su ta turbina galetu but?
juozzas666-->tai taip ir uzglusintas, iskart nuo solenoido kur iseina tos slangutes ir pacioj pradzioj vienam is tu guminiu perejimu ikista kazkokia blekike, zozdiu joks vakuumas iki egr nebedaeina. Jauciu jo membrana kiaura.

2012-06-04 21:30 писал: pasidariau degnostika tris klaidas rodo egr salenoida viena ir oro srauta, pasikeisk srauta ir bus geraj man taspats buvo
tai sakau buvau idejes gera srauto matuokle, tas pats..ant laisvu apsuku check'as dega ir apsukos kyla iki 3, 5 tukst aps max, vaziuojant nebedega. Tai ta tavo matuokle turejo but visiskai mirus jei mete klaida
2012-06-05 12:41
2012-06-04 19:05 писал: Man prasidejo nuo to kad susilus varikliui stovint ant laisvu ( pvz prie sviesoforo) uzsidegdavo check uzriboja trauka. pradedi vaziuot atsiranda apkrova ir uzgensta lempute vel viskas gerai. bet greit progresavo ir praktiskai niekad nebeuzgesdavo lempute. pasidariau diagnostika parode egr klaida. pradejau tikrint nu lyg ir viskas su juo gerai. tada keiciau slangutes zaidziau visaip atjunginejau glusinau solenoidus. tai mano atradimas kad uzglusini ta slangute kuri valdo isiurbimo slendes ir check praktiskai neuzsidega, vakumo reikia maziau o kompas nemato ar tos sklendes juda ar ne. atjungsi turba arba egr iskarto chech dega.
pasiziurek ar vakumo slangutese nera jokiu tepalo zymiu nes kai jau visau gatavos pompos buna varo tepalus i vakuma.
ir pamegink normaliai pajungt egr vakuma kad jis veiktu. beto atsisuk pries tai egr ir pasiziurek ar membrana gera ( manau mokesi pasitikrint), ir per ta skyle isiurbimo kolektoriuj pasiziurek ar ten giliau nera ziauriai daug purvo, gali but kad ten jau tau isiurbimas kemsas. (tokios kaip smala koses ten pristampuoja).
P.s. del pompos tai jos geriau neardyt net, iskart det kita. nes atidarius vel sudet taip kaip buvo pridilusios reives praktiskai neimanoma. mano patirtis jei jau isardei naudota pompa 90% ismetiman ji. rast srotuose gera nelengva dauguma nemazai prabegusiu buna pats ne viena pirkau.
2012-06-04 20:03 писал: Blin pas mane 100% tokie pat simptomai buvo. As irgi girdejau tai jog kai tos pompos pareina varo tepala i tas slangutes.As ir galvoju kad is sroto nusipirkt gera nebutu lengva, o jei ir uztaikysi ant gersnes tai tik tam kartui gali but. Jei ne paslaptis kiek uz ta pompike mokejai? Gal domėjais kiek nauja kainuoja?
Na zinok ivairiai srotai praso, seip srotui daugiausiai mokejau 100lt ( su sita paskutine ir db vazineju nes is signumo 2004m pavyko gaut). o nuaja bent as geriausiu atveju buvau rades uz 650lt, tai tiek tkrai nebuvo nori kist.:)
2012-06-05 12:49
2012-06-04 16:24 писал: oro srauto matuokle buvau sukeites su pazystamo, betirg tas pats, nebent pakeitus ja reiktu istrint klaidas, bet ir tai buvau atjunges akuma kokiai 10min.
zyzius123--> o tu kai pakeitei ta matuokle varei kad klaidas istrintu ar ka nors pan, ar tiesiog ja pakeitei nauja ir tiek?
Jei siurblys, bet nemanau kad jis, tai greiciausiai kokia elektrinė dalis galetu buti nuejus, o jos kaina apie 300lt. Bet jei taip ir butu tai kaip ir minejo zyzius123, iskart uzsilenktu, nes pazystamam analogiskai buvo.
Su tropniu servizu pas mane beda, nes nelb tropniu meistru aplink mane randas:thumbdown:
krp-->o kas tavo manymu su ta turbina galetu but?
juozzas666-->tai taip ir uzglusintas, iskart nuo solenoido kur iseina tos slangutes ir pacioj pradzioj vienam is tu guminiu perejimu ikista kazkokia blekike, zozdiu joks vakuumas iki egr nebedaeina. Jauciu jo membrana kiaura.

2012-06-04 21:30 писал: pasidariau degnostika tris klaidas rodo egr salenoida viena ir oro srauta, pasikeisk srauta ir bus geraj man taspats buvo
Nu pizdiec, ar sunku paskaityt ka zmogus parase, nerekiant keisk ta ar ana kazkas panasaus iskart keisk oro srauto matuokle, bent sakytum pasitikrink, o cia iskart keisk. tai gal geriau patark masina pasikeist jei sugenda.
2012-06-05 14:45
2012-06-04 19:05 писал: Man prasidejo nuo to kad susilus varikliui stovint ant laisvu ( pvz prie sviesoforo) uzsidegdavo check uzriboja trauka. pradedi vaziuot atsiranda apkrova ir uzgensta lempute vel viskas gerai. bet greit progresavo ir praktiskai niekad nebeuzgesdavo lempute. pasidariau diagnostika parode egr klaida. pradejau tikrint nu lyg ir viskas su juo gerai. tada keiciau slangutes zaidziau visaip atjunginejau glusinau solenoidus. tai mano atradimas kad uzglusini ta slangute kuri valdo isiurbimo slendes ir check praktiskai neuzsidega, vakumo reikia maziau o kompas nemato ar tos sklendes juda ar ne. atjungsi turba arba egr iskarto chech dega.
pasiziurek ar vakumo slangutese nera jokiu tepalo zymiu nes kai jau visau gatavos pompos buna varo tepalus i vakuma.
ir pamegink normaliai pajungt egr vakuma kad jis veiktu. beto atsisuk pries tai egr ir pasiziurek ar membrana gera ( manau mokesi pasitikrint), ir per ta skyle isiurbimo kolektoriuj pasiziurek ar ten giliau nera ziauriai daug purvo, gali but kad ten jau tau isiurbimas kemsas. (tokios kaip smala koses ten pristampuoja).
P.s. del pompos tai jos geriau neardyt net, iskart det kita. nes atidarius vel sudet taip kaip buvo pridilusios reives praktiskai neimanoma. mano patirtis jei jau isardei naudota pompa 90% ismetiman ji. rast srotuose gera nelengva dauguma nemazai prabegusiu buna pats ne viena pirkau.
2012-06-04 20:03 писал: Blin pas mane 100% tokie pat simptomai buvo. As irgi girdejau tai jog kai tos pompos pareina varo tepala i tas slangutes.As ir galvoju kad is sroto nusipirkt gera nebutu lengva, o jei ir uztaikysi ant gersnes tai tik tam kartui gali but. Jei ne paslaptis kiek uz ta pompike mokejai? Gal domėjais kiek nauja kainuoja?
2012-06-05 12:41 писал: Na zinok ivairiai srotai praso, seip srotui daugiausiai mokejau 100lt ( su sita paskutine ir db vazineju nes is signumo 2004m pavyko gaut). o nuaja bent as geriausiu atveju buvau rades uz 650lt, tai tiek tkrai nebuvo nori kist.:)
tai cia tinka ir is 2, 2dti naujasniu matoru?

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами