citroen berlingo-peugeot partner-renault kangoo

Создал Пользователь 2015-04-09
2015-04-09 21:27
sveiki nusprendziau isigyti viena is siu auto, tik apie juos mazai ka zanau, bukit geri papasakokit apie variklius, sanaudas, vaziuokle...daug maciau mieste citroen ir pezo su isvirtusiais galiniais ratais kas ten pas juos nutinka tai sunkiai patvarkoma ir kokia kaina tu ratu atstatymo...o renault nemaciau nei vieno su issisketusiais ratais pas juos nera sios problemos?koks variklis geriausia renault siam modeliuj?suma kuria galiu skirti 1000-2000euru.aciu uz info...
2015-04-09 21:30
kalba eina apie dyzelinius auto, ar geriau ziuret benzinas-dujos?vazineju nemazai kazkur po800km per sav
2015-04-09 21:38
2015-04-09 21:30 писал: kalba eina apie dyzelinius auto, ar geriau ziuret benzinas-dujos?vazineju nemazai kazkur po800km per sav
2015-04-09 21:51
2015-04-09 21:30 писал: kalba eina apie dyzelinius auto, ar geriau ziuret benzinas-dujos?vazineju nemazai kazkur po800km per sav
2015-04-09 21:38 писал: :helpsmilie:
nejaugi nera zmoniu galinciu patarti?
2015-04-09 21:53
2015-04-09 21:30 писал: kalba eina apie dyzelinius auto, ar geriau ziuret benzinas-dujos?vazineju nemazai kazkur po800km per sav
2015-04-09 21:38 писал: :helpsmilie:
2015-04-09 21:51 писал: nejaugi nera zmoniu galinciu patarti?
Sveiki,
pirkie peugeot partner su 2.0HDI varikliu, pats patikimiausias variklis.
2015-04-09 22:00
dekoju (zmogus)uz info, nes internete mazai kokios info ir teradau, apie renault praktiskai isvis nieko..
2015-04-09 22:05
2015-04-09 22:00 писал: dekoju (zmogus)uz info, nes internete mazai kokios info ir teradau, apie renault praktiskai isvis nieko..
Pazystamas parduoda peugeot partner stovis labai geras, bedu neturejo jokiu. keleivinis, galiu paklaust kiek nori, metai apie 2004-2005m bet jis nori apie 3000Euru. jums turbut per brangu?
2015-04-09 22:07
2015-04-09 21:27 писал: sveiki nusprendziau isigyti viena is siu auto, tik apie juos mazai ka zanau, bukit geri papasakokit apie variklius, sanaudas, vaziuokle...daug maciau mieste citroen ir pezo su isvirtusiais galiniais ratais kas ten pas juos nutinka tai sunkiai patvarkoma ir kokia kaina tu ratu atstatymo...o renault nemaciau nei vieno su issisketusiais ratais pas juos nera sios problemos?koks variklis geriausia renault siam modeliuj?suma kuria galiu skirti 1000-2000euru.aciu uz info...
O su tais galiniais ratais tai gale stovi torcioninis tiltas, jeigu ratai kreivai stovi tai reiskias torcionai pareje remontas ne is pigiausiu variantu.
2015-04-09 22:08
tas isvirtimas ratu tai nebaisus, ten 20 euru kastuoja dalys ir darbas bent as kai keiciau kainavo 150lt. lupasi tiltas keicimi guoliai vadinami, db pats ismokes esu tai pasakysiu kad nieko ten baisaus nera, sbarbu kad nebutu uzpuve, kitu atveju kaitint reikes. siaip peugeot ir citroen identiski, visiskai. renault savo matora ir deze turi, o citroenas peugeot agregatus naudoja. hdi matorai patvarus, buna kad pro purkstuko saibas kompresija pucia o daugiau kazkokiu ligu pastoviu neturi, kangoo tai dci matorai stovi, cia jau daug dazniau gendantis reikalas ipac imobilaizeriai ju. rinkciausi citroen su 2, 0hdi del galimai geresnes komplektacijos ir patogesniu sedyniu
2015-04-09 22:10
2015-04-09 21:27 писал: sveiki nusprendziau isigyti viena is siu auto, tik apie juos mazai ka zanau, bukit geri papasakokit apie variklius, sanaudas, vaziuokle...daug maciau mieste citroen ir pezo su isvirtusiais galiniais ratais kas ten pas juos nutinka tai sunkiai patvarkoma ir kokia kaina tu ratu atstatymo...o renault nemaciau nei vieno su issisketusiais ratais pas juos nera sios problemos?koks variklis geriausia renault siam modeliuj?suma kuria galiu skirti 1000-2000euru.aciu uz info...
2015-04-09 22:07 писал: O su tais galiniais ratais tai gale stovi torcioninis tiltas, jeigu ratai kreivai stovi tai reiskias torcionai pareje remontas ne is pigiausiu variantu.
ne torsionai pareina tenais o guoliai dazniausiai, nieko ten blatno nera, jei isvirto tai px, svarbu nelaukti nes kitu atveju suknisti galima ir torcionus (stangas) tiesiog susuks. o pakeisti nera sudetinga, uztenka rampos ar duobes, buvau kazkada renault klube aprases visa eiga kaip remontuoti namu salygom, o siaip telsiuose iki 50 euru pakeitimas ju kazkur kastuoja, senaiau budavo ciut ne 800lt remontas :)
2015-04-09 22:12
2015-04-09 22:08 писал: tas isvirtimas ratu tai nebaisus, ten 20 euru kastuoja dalys ir darbas bent as kai keiciau kainavo 150lt. lupasi tiltas keicimi guoliai vadinami, db pats ismokes esu tai pasakysiu kad nieko ten baisaus nera, sbarbu kad nebutu uzpuve, kitu atveju kaitint reikes. siaip peugeot ir citroen identiski, visiskai. renault savo matora ir deze turi, o citroenas peugeot agregatus naudoja. hdi matorai patvarus, buna kad pro purkstuko saibas kompresija pucia o daugiau kazkokiu ligu pastoviu neturi, kangoo tai dci matorai stovi, cia jau daug dazniau gendantis reikalas ipac imobilaizeriai ju. rinkciausi citroen su 2, 0hdi del galimai geresnes komplektacijos ir patogesniu sedyniu
tai va del to tilto nuemimo kaina ir sukyla. Taip sutinku del detaliu gal ir nebrangios, bet pati esme ju pakeitimas normaliam servise ape 250 euru.
2015-04-09 22:13
kangoo imciau nebent jei reiktu vazineti prastais keliais tai imciausi 4x4 versija iskart vaziuoja geriau negu scenix rx4.siaip peugeot ar citroen neprasausi, svarbu nenuvaikytas kad butu ir milijonu neoprisukes, imk su sedynem nebus keliu mokescio ir TA kasmet.
2015-04-09 22:14
2015-04-09 22:08 писал: tas isvirtimas ratu tai nebaisus, ten 20 euru kastuoja dalys ir darbas bent as kai keiciau kainavo 150lt. lupasi tiltas keicimi guoliai vadinami, db pats ismokes esu tai pasakysiu kad nieko ten baisaus nera, sbarbu kad nebutu uzpuve, kitu atveju kaitint reikes. siaip peugeot ir citroen identiski, visiskai. renault savo matora ir deze turi, o citroenas peugeot agregatus naudoja. hdi matorai patvarus, buna kad pro purkstuko saibas kompresija pucia o daugiau kazkokiu ligu pastoviu neturi, kangoo tai dci matorai stovi, cia jau daug dazniau gendantis reikalas ipac imobilaizeriai ju. rinkciausi citroen su 2, 0hdi del galimai geresnes komplektacijos ir patogesniu sedyniu
jo per brangus man, man i darba vazinet reikalingas. kokiai maisyklej kibiram pervezt o renault galinei ratai irgi taip skeciasi ar jau ten kitokia sistema?jei jau susiklostytu aplinkybe pirkti renault kokiu varikliu geriau?
2015-04-09 22:17
2015-04-09 22:08 писал: tas isvirtimas ratu tai nebaisus, ten 20 euru kastuoja dalys ir darbas bent as kai keiciau kainavo 150lt. lupasi tiltas keicimi guoliai vadinami, db pats ismokes esu tai pasakysiu kad nieko ten baisaus nera, sbarbu kad nebutu uzpuve, kitu atveju kaitint reikes. siaip peugeot ir citroen identiski, visiskai. renault savo matora ir deze turi, o citroenas peugeot agregatus naudoja. hdi matorai patvarus, buna kad pro purkstuko saibas kompresija pucia o daugiau kazkokiu ligu pastoviu neturi, kangoo tai dci matorai stovi, cia jau daug dazniau gendantis reikalas ipac imobilaizeriai ju. rinkciausi citroen su 2, 0hdi del galimai geresnes komplektacijos ir patogesniu sedyniu
2015-04-09 22:14 писал: jo per brangus man, man i darba vazinet reikalingas. kokiai maisyklej kibiram pervezt :lol: o renault galinei ratai irgi taip skeciasi ar jau ten kitokia sistema?jei jau susiklostytu aplinkybe pirkti renault kokiu varikliu geriau?
jo tik keleivini, na skelbimus pavarcius ira lygtais ir neblogu kazkur uz 1500e tik idomu kaip jie realybej
2015-04-09 22:17
2015-04-09 22:08 писал: tas isvirtimas ratu tai nebaisus, ten 20 euru kastuoja dalys ir darbas bent as kai keiciau kainavo 150lt. lupasi tiltas keicimi guoliai vadinami, db pats ismokes esu tai pasakysiu kad nieko ten baisaus nera, sbarbu kad nebutu uzpuve, kitu atveju kaitint reikes. siaip peugeot ir citroen identiski, visiskai. renault savo matora ir deze turi, o citroenas peugeot agregatus naudoja. hdi matorai patvarus, buna kad pro purkstuko saibas kompresija pucia o daugiau kazkokiu ligu pastoviu neturi, kangoo tai dci matorai stovi, cia jau daug dazniau gendantis reikalas ipac imobilaizeriai ju. rinkciausi citroen su 2, 0hdi del galimai geresnes komplektacijos ir patogesniu sedyniu
2015-04-09 22:14 писал: jo per brangus man, man i darba vazinet reikalingas. kokiai maisyklej kibiram pervezt :lol: o renault galinei ratai irgi taip skeciasi ar jau ten kitokia sistema?jei jau susiklostytu aplinkybe pirkti renault kokiu varikliu geriau?
Peugeot, citroen, renault galines pakabos torcionines.
2015-04-09 22:18
2015-04-09 22:08 писал: tas isvirtimas ratu tai nebaisus, ten 20 euru kastuoja dalys ir darbas bent as kai keiciau kainavo 150lt. lupasi tiltas keicimi guoliai vadinami, db pats ismokes esu tai pasakysiu kad nieko ten baisaus nera, sbarbu kad nebutu uzpuve, kitu atveju kaitint reikes. siaip peugeot ir citroen identiski, visiskai. renault savo matora ir deze turi, o citroenas peugeot agregatus naudoja. hdi matorai patvarus, buna kad pro purkstuko saibas kompresija pucia o daugiau kazkokiu ligu pastoviu neturi, kangoo tai dci matorai stovi, cia jau daug dazniau gendantis reikalas ipac imobilaizeriai ju. rinkciausi citroen su 2, 0hdi del galimai geresnes komplektacijos ir patogesniu sedyniu
2015-04-09 22:12 писал: tai va del to tilto nuemimo kaina ir sukyla. Taip sutinku del detaliu gal ir nebrangios, bet pati esme ju pakeitimas normaliam servise ape 250 euru.
tai va kad servizai didesniuose miestuose ima nesveikus pinigus, o realiai ten darbo kai esi dares visai nedaug, svarbu tik torsionus iskalti, buna uzpuve tai tada reikalu yra kaip kiaule pasipjovus :D o ten ima daug, nes jie labai jau daug nuardo visai tinta nusiima, tai paskui irkaina auga, nes viska atjungineja ir t.t. o ir tie blin guoliai buna dvieju rusiu, naujesnems stambesni eina. Siaip ne stebuklai, sekant aprasyma imanoma paciam pasikeisti, du zmones ir pora alaus manau per pusdieni imanoma, pirma kart darant.
2015-04-09 22:22
2015-04-09 22:08 писал: tas isvirtimas ratu tai nebaisus, ten 20 euru kastuoja dalys ir darbas bent as kai keiciau kainavo 150lt. lupasi tiltas keicimi guoliai vadinami, db pats ismokes esu tai pasakysiu kad nieko ten baisaus nera, sbarbu kad nebutu uzpuve, kitu atveju kaitint reikes. siaip peugeot ir citroen identiski, visiskai. renault savo matora ir deze turi, o citroenas peugeot agregatus naudoja. hdi matorai patvarus, buna kad pro purkstuko saibas kompresija pucia o daugiau kazkokiu ligu pastoviu neturi, kangoo tai dci matorai stovi, cia jau daug dazniau gendantis reikalas ipac imobilaizeriai ju. rinkciausi citroen su 2, 0hdi del galimai geresnes komplektacijos ir patogesniu sedyniu
2015-04-09 22:14 писал: jo per brangus man, man i darba vazinet reikalingas. kokiai maisyklej kibiram pervezt :lol: o renault galinei ratai irgi taip skeciasi ar jau ten kitokia sistema?jei jau susiklostytu aplinkybe pirkti renault kokiu varikliu geriau?
2015-04-09 22:17 писал: Peugeot, citroen, renault galines pakabos torcionines.
kad peugeot torsionai kitokie negu renault konstrukcijos. Partneris naudojasi 306 pakaba regis, tai siai laikais pigiausiai iseina visa imti tilta mesti lauk deti srotini ir toliau lekti, siaip remonto atveju peugeot restauruoti jei reiktu torsionus iseitu brangiau negu renault, bet jie laiko ilgiau. Siaip stai kodel man prie sirdies labiau patinka masinos su nepriklausomais visais ratais, ir vaziuoja maloniau ir paprastesnis remontas, o dar geriau kai caddy tiltas su lingem :D kaip pas uazika paprasta viskas, tik kad uz tokia kaina lavonai tik iseina, bet imanoma rasti ir nenuvalkiotu zinoma ne LT
2015-04-09 22:22
2015-04-09 22:08 писал: tas isvirtimas ratu tai nebaisus, ten 20 euru kastuoja dalys ir darbas bent as kai keiciau kainavo 150lt. lupasi tiltas keicimi guoliai vadinami, db pats ismokes esu tai pasakysiu kad nieko ten baisaus nera, sbarbu kad nebutu uzpuve, kitu atveju kaitint reikes. siaip peugeot ir citroen identiski, visiskai. renault savo matora ir deze turi, o citroenas peugeot agregatus naudoja. hdi matorai patvarus, buna kad pro purkstuko saibas kompresija pucia o daugiau kazkokiu ligu pastoviu neturi, kangoo tai dci matorai stovi, cia jau daug dazniau gendantis reikalas ipac imobilaizeriai ju. rinkciausi citroen su 2, 0hdi del galimai geresnes komplektacijos ir patogesniu sedyniu
2015-04-09 22:12 писал: tai va del to tilto nuemimo kaina ir sukyla. Taip sutinku del detaliu gal ir nebrangios, bet pati esme ju pakeitimas normaliam servise ape 250 euru.
2015-04-09 22:18 писал: tai va kad servizai didesniuose miestuose ima nesveikus pinigus, o realiai ten darbo kai esi dares visai nedaug, svarbu tik torsionus iskalti, buna uzpuve tai tada reikalu yra :shocking: kaip kiaule pasipjovus :D o ten ima daug, nes jie labai jau daug nuardo visai tinta nusiima, tai paskui irkaina auga, nes viska atjungineja ir t.t. o ir tie blin guoliai buna dvieju rusiu, naujesnems stambesni eina. Siaip ne stebuklai, sekant aprasyma imanoma paciam pasikeisti, du zmones ir pora alaus manau per pusdieni imanoma, pirma kart darant.
Gal ir tavo tiesa
2015-04-09 22:23
2015-04-09 22:08 писал: tas isvirtimas ratu tai nebaisus, ten 20 euru kastuoja dalys ir darbas bent as kai keiciau kainavo 150lt. lupasi tiltas keicimi guoliai vadinami, db pats ismokes esu tai pasakysiu kad nieko ten baisaus nera, sbarbu kad nebutu uzpuve, kitu atveju kaitint reikes. siaip peugeot ir citroen identiski, visiskai. renault savo matora ir deze turi, o citroenas peugeot agregatus naudoja. hdi matorai patvarus, buna kad pro purkstuko saibas kompresija pucia o daugiau kazkokiu ligu pastoviu neturi, kangoo tai dci matorai stovi, cia jau daug dazniau gendantis reikalas ipac imobilaizeriai ju. rinkciausi citroen su 2, 0hdi del galimai geresnes komplektacijos ir patogesniu sedyniu
2015-04-09 22:12 писал: tai va del to tilto nuemimo kaina ir sukyla. Taip sutinku del detaliu gal ir nebrangios, bet pati esme ju pakeitimas normaliam servise ape 250 euru.
2015-04-09 22:18 писал: tai va kad servizai didesniuose miestuose ima nesveikus pinigus, o realiai ten darbo kai esi dares visai nedaug, svarbu tik torsionus iskalti, buna uzpuve tai tada reikalu yra :shocking: kaip kiaule pasipjovus :D o ten ima daug, nes jie labai jau daug nuardo visai tinta nusiima, tai paskui irkaina auga, nes viska atjungineja ir t.t. o ir tie blin guoliai buna dvieju rusiu, naujesnems stambesni eina. Siaip ne stebuklai, sekant aprasyma imanoma paciam pasikeisti, du zmones ir pora alaus manau per pusdieni imanoma, pirma kart darant.
koledzas aciu labai tau .kokios kuro sanaudos ju?noreciau kad dar parasytu zmoniu apie renault kangoo ka nors zinanciu.o nuo ko tie ratai taip issiskecia nuo per didelio svorio ar cia jau kaip sakant patys su laiku isvirsta?
2015-04-09 22:24
2015-04-09 22:08 писал: tas isvirtimas ratu tai nebaisus, ten 20 euru kastuoja dalys ir darbas bent as kai keiciau kainavo 150lt. lupasi tiltas keicimi guoliai vadinami, db pats ismokes esu tai pasakysiu kad nieko ten baisaus nera, sbarbu kad nebutu uzpuve, kitu atveju kaitint reikes. siaip peugeot ir citroen identiski, visiskai. renault savo matora ir deze turi, o citroenas peugeot agregatus naudoja. hdi matorai patvarus, buna kad pro purkstuko saibas kompresija pucia o daugiau kazkokiu ligu pastoviu neturi, kangoo tai dci matorai stovi, cia jau daug dazniau gendantis reikalas ipac imobilaizeriai ju. rinkciausi citroen su 2, 0hdi del galimai geresnes komplektacijos ir patogesniu sedyniu
2015-04-09 22:14 писал: jo per brangus man, man i darba vazinet reikalingas. kokiai maisyklej kibiram pervezt :lol: o renault galinei ratai irgi taip skeciasi ar jau ten kitokia sistema?jei jau susiklostytu aplinkybe pirkti renault kokiu varikliu geriau?
2015-04-09 22:17 писал: jo tik keleivini, na skelbimus pavarcius ira lygtais ir neblogu kazkur uz 1500e tik idomu kaip jie realybej
uzpernai tevui ziurejom kablukus tai tie iki 7000lt is 10 tik 2 padorus budavo, tai teko imti transporteri, ir vietos daugiau ir paprasciau viskas, na ir vaziavimas kitas, aukstai sedi ir ne kaip ant taburetes jei nepakrautas. Siaip kokiais keliais ketini vazineti, jei zvyras tai stuburui sakes su torsionine pakaba, mano renault gerai atkratydavo subinkauli. Nenoreciau daugiau tokio malonumo, na o pakrauta smagiai linguodavo
2015-04-09 22:29
2015-04-09 22:12 писал: tai va del to tilto nuemimo kaina ir sukyla. Taip sutinku del detaliu gal ir nebrangios, bet pati esme ju pakeitimas normaliam servise ape 250 euru.
2015-04-09 22:18 писал: tai va kad servizai didesniuose miestuose ima nesveikus pinigus, o realiai ten darbo kai esi dares visai nedaug, svarbu tik torsionus iskalti, buna uzpuve tai tada reikalu yra :shocking: kaip kiaule pasipjovus :D o ten ima daug, nes jie labai jau daug nuardo visai tinta nusiima, tai paskui irkaina auga, nes viska atjungineja ir t.t. o ir tie blin guoliai buna dvieju rusiu, naujesnems stambesni eina. Siaip ne stebuklai, sekant aprasyma imanoma paciam pasikeisti, du zmones ir pora alaus manau per pusdieni imanoma, pirma kart darant.
2015-04-09 22:23 писал: koledzas aciu labai tau :thumbup:.kokios kuro sanaudos ju?noreciau kad dar parasytu zmoniu apie renault kangoo ka nors zinanciu.o nuo ko tie ratai taip issiskecia nuo per didelio svorio ar cia jau kaip sakant patys su laiku isvirsta?
su laiku ir nuo svoreio, ten galima sakyti kad "sailenblokai" o apkrova yra tai ir skeciasi, guma koreja. Talpa kangoo lenks abu konkurentu, plius turedavo versijas su abiejom soninem stumdomom durim. Varikliai imti gali ir 5 tuscia eiga ir iki 11 pakrautas. Lucas siurbliai kur eidavo tai nieko gero, geriau bosh, 1, 5 matoru turbinos neipatingai patvarios. Megsta gera tepala ir dirza svarbu laiku keisti, identiski matorai ejo i scenik ir kitus renault kurinius, tik skirdavosi siuo bei tuo bet blokas galvos tinka.
2015-04-09 22:30
2015-04-09 22:14 писал: jo per brangus man, man i darba vazinet reikalingas. kokiai maisyklej kibiram pervezt :lol: o renault galinei ratai irgi taip skeciasi ar jau ten kitokia sistema?jei jau susiklostytu aplinkybe pirkti renault kokiu varikliu geriau?
2015-04-09 22:17 писал: jo tik keleivini, na skelbimus pavarcius ira lygtais ir neblogu kazkur uz 1500e tik idomu kaip jie realybej
2015-04-09 22:24 писал: uzpernai tevui ziurejom kablukus tai tie iki 7000lt is 10 tik 2 padorus budavo, tai teko imti transporteri, ir vietos daugiau ir paprasciau viskas, na ir vaziavimas kitas, aukstai sedi ir ne kaip ant taburetes jei nepakrautas. Siaip kokiais keliais ketini vazineti, jei zvyras tai stuburui sakes su torsionine pakaba, mano renault gerai atkratydavo subinkauli. Nenoreciau daugiau tokio malonumo, na o pakrauta smagiai linguodavo
eksplotuojama bus asfaltuotu keliu uzmiestyja gaugumoj...galvojau ir as apie transporteri bet sanaudos per dideles ir greiciu dezes begiai labai trumpi labai jau zviegia variklis 100km-h vaziuojant
2015-04-09 22:34
2015-04-09 22:17 писал: jo tik keleivini, na skelbimus pavarcius ira lygtais ir neblogu kazkur uz 1500e tik idomu kaip jie realybej
2015-04-09 22:24 писал: uzpernai tevui ziurejom kablukus tai tie iki 7000lt is 10 tik 2 padorus budavo, tai teko imti transporteri, ir vietos daugiau ir paprasciau viskas, na ir vaziavimas kitas, aukstai sedi ir ne kaip ant taburetes jei nepakrautas. Siaip kokiais keliais ketini vazineti, jei zvyras tai stuburui sakes su torsionine pakaba, mano renault gerai atkratydavo subinkauli. Nenoreciau daugiau tokio malonumo, na o pakrauta smagiai linguodavo
2015-04-09 22:30 писал: eksplotuojama bus asfaltuotu keliu uzmiestyja gaugumoj...galvojau ir as apie transporteri bet sanaudos per dideles ir greiciu dezes begiai labai trumpi labai jau zviegia variklis 100km-h vaziuojant :lol:
tai 1.5 cia tas dci variklis?o ka manai apie tuos renault 1.9 variklius?
2015-04-09 22:34
2015-04-09 22:17 писал: jo tik keleivini, na skelbimus pavarcius ira lygtais ir neblogu kazkur uz 1500e tik idomu kaip jie realybej
2015-04-09 22:24 писал: uzpernai tevui ziurejom kablukus tai tie iki 7000lt is 10 tik 2 padorus budavo, tai teko imti transporteri, ir vietos daugiau ir paprasciau viskas, na ir vaziavimas kitas, aukstai sedi ir ne kaip ant taburetes jei nepakrautas. Siaip kokiais keliais ketini vazineti, jei zvyras tai stuburui sakes su torsionine pakaba, mano renault gerai atkratydavo subinkauli. Nenoreciau daugiau tokio malonumo, na o pakrauta smagiai linguodavo
2015-04-09 22:30 писал: eksplotuojama bus asfaltuotu keliu uzmiestyja gaugumoj...galvojau ir as apie transporteri bet sanaudos per dideles ir greiciu dezes begiai labai trumpi labai jau zviegia variklis 100km-h vaziuojant :lol:
zviegia tai tikrai jie, pavaru deze tai kaip is pragaro atkeliavus, pas mus naudojamas ant zvyro tai uztenka. Siaip remontai ir sanaudos bus identiskos. Tad cia skonio reikalas jau kuri rinktis, svarbu rasti tinkama. O siaip tokio dydzio kaip fiat scudo ar citroen jumpy regis toks, ten didesni negu nurodyti kablukai bet mazesni negu transporteris o ir vaziuoja rimciau automobilis netinka? toki teko apziureti, bet man atkrito del mazos prosvaisos, o ant plento tai uztikrintai stovi. sanaudos didesnes 1 litru nuo kabluku.
2015-04-09 22:36
2015-04-09 22:13 писал: kangoo imciau nebent jei reiktu vazineti prastais keliais tai imciausi 4x4 versija iskart:thumbup: vaziuoja geriau negu scenix rx4.siaip peugeot ar citroen neprasausi, svarbu nenuvaikytas kad butu ir milijonu neoprisukes, imk su sedynem nebus keliu mokescio ir TA kasmet.
Na įdomu, ar kangoo 4°4 pavaru dezes geai padarytos?
Ar ne tokios pat kaip Nissan Qashqai, Dacia Duster?
Situ tai labai greit sudyla mova ir aisku sinhrai.

????

Vienu metu vos nenusipirkau 4•4 kenguros
2015-04-09 22:38
2015-04-09 22:24 писал: uzpernai tevui ziurejom kablukus tai tie iki 7000lt is 10 tik 2 padorus budavo, tai teko imti transporteri, ir vietos daugiau ir paprasciau viskas, na ir vaziavimas kitas, aukstai sedi ir ne kaip ant taburetes jei nepakrautas. Siaip kokiais keliais ketini vazineti, jei zvyras tai stuburui sakes su torsionine pakaba, mano renault gerai atkratydavo subinkauli. Nenoreciau daugiau tokio malonumo, na o pakrauta smagiai linguodavo
2015-04-09 22:30 писал: eksplotuojama bus asfaltuotu keliu uzmiestyja gaugumoj...galvojau ir as apie transporteri bet sanaudos per dideles ir greiciu dezes begiai labai trumpi labai jau zviegia variklis 100km-h vaziuojant :lol:
2015-04-09 22:34 писал: tai 1.5 cia tas dci variklis?o ka manai apie tuos renault 1.9 variklius?
1, 5 dci matoras, 1, 9 bent man asmeniskai patinka labiau nes ju pilna visur o ir rasti daliu labai lengva, tiks dalys nuo sceniku, megane. Tik su siurbliais ir kitais neisitikines. Na turejau du tokius matorus, beda turejau su filtru, meciau laukan dejau golfo ir beda baiges nes ora gaudydavo, o su antru tai bedu neturiu vis dar vaziuoju jau prasukes per 80000km ir vis dar duzgia, dirba uztikrintai, idetas yra i mitsubishi tai lekia visur man, pilu mineraline ir nieko :D nes nesaugau ne kieki, matyt del to ir nemirsta :D siaip koks pakliuva, zvakes jei ziema veiks kuriasi ir prie -28 isbandyta. Siaip imciau 1, 9 o ne 1, 5, paprastesnis - patikimesnis.
2015-04-09 22:40
2015-04-09 22:13 писал: kangoo imciau nebent jei reiktu vazineti prastais keliais tai imciausi 4x4 versija iskart:thumbup: vaziuoja geriau negu scenix rx4.siaip peugeot ar citroen neprasausi, svarbu nenuvaikytas kad butu ir milijonu neoprisukes, imk su sedynem nebus keliu mokescio ir TA kasmet.
2015-04-09 22:36 писал: Na įdomu, ar kangoo 4°4 pavaru dezes geai padarytos?
Ar ne tokios pat kaip Nissan Qashqai, Dacia Duster?
Situ tai labai greit sudyla mova ir aisku sinhrai.

????

Vienu metu vos nenusipirkau 4•4 kenguros:lol:
buna bedu su guoliais, ne tokios kai duster, su sankaba bedu nera, bet yra su kardanu ir galiniam reduktoriui esanciais guoliais, pries n metu toks remontas kastavo klasioko tevui 5000lt, bet tai buvo gal 10-15 metu atgal. Siaip dazniausiai garantiniam keisdavo jau tuos guolius.
2015-04-09 22:44
2015-04-09 22:30 писал: eksplotuojama bus asfaltuotu keliu uzmiestyja gaugumoj...galvojau ir as apie transporteri bet sanaudos per dideles ir greiciu dezes begiai labai trumpi labai jau zviegia variklis 100km-h vaziuojant :lol:
2015-04-09 22:34 писал: tai 1.5 cia tas dci variklis?o ka manai apie tuos renault 1.9 variklius?
2015-04-09 22:38 писал: 1, 5 dci matoras, 1, 9 bent man asmeniskai patinka labiau nes ju pilna visur o ir rasti daliu labai lengva, tiks dalys nuo sceniku, megane. Tik su siurbliais ir kitais neisitikines. Na turejau du tokius matorus, beda turejau su filtru, meciau laukan dejau golfo ir beda baiges nes ora gaudydavo, o su antru tai bedu neturiu vis dar vaziuoju jau prasukes per 80000km ir vis dar duzgia, dirba uztikrintai, idetas yra i mitsubishi tai lekia visur man, pilu mineraline ir nieko :D nes nesaugau ne kieki, matyt del to ir nemirsta :D siaip koks pakliuva, zvakes jei ziema veiks kuriasi ir prie -28 isbandyta. Siaip imciau 1, 9 o ne 1, 5, paprastesnis - patikimesnis.
tad jei imti renault tai geriai su 1.9l varikliu?o kokios apytiksles kuro sanaudos siu masinu?i ka reiketu atkreipti demesi perkant siuos auto?
2015-04-09 22:51
tuscias 5-5, 5 imanoma ramiai, smagiau vazinejant 6-6, 5, mieste iki 8, pakrautas jau atitinkamai. Siaip taupus jei ieskai paprasto, tai rinkis dti matora galios uzteks o ir elektronikos nera ipatingai daug, man asmeniskai geriau negu dci variklis
2015-04-09 22:55
2015-04-09 22:34 писал: tai 1.5 cia tas dci variklis?o ka manai apie tuos renault 1.9 variklius?
2015-04-09 22:38 писал: 1, 5 dci matoras, 1, 9 bent man asmeniskai patinka labiau nes ju pilna visur o ir rasti daliu labai lengva, tiks dalys nuo sceniku, megane. Tik su siurbliais ir kitais neisitikines. Na turejau du tokius matorus, beda turejau su filtru, meciau laukan dejau golfo ir beda baiges nes ora gaudydavo, o su antru tai bedu neturiu vis dar vaziuoju jau prasukes per 80000km ir vis dar duzgia, dirba uztikrintai, idetas yra i mitsubishi tai lekia visur man, pilu mineraline ir nieko :D nes nesaugau ne kieki, matyt del to ir nemirsta :D siaip koks pakliuva, zvakes jei ziema veiks kuriasi ir prie -28 isbandyta. Siaip imciau 1, 9 o ne 1, 5, paprastesnis - patikimesnis.
2015-04-09 22:44 писал: tad jei imti renault tai geriai su 1.9l varikliu?o kokios apytiksles kuro sanaudos siu masinu?i ka reiketu atkreipti demesi perkant siuos auto?
rida daug ka pasako, tilta ziurek galini, kad nebutu tie vadinami guoliai pluse , jei taip tai lauks greit remontas. matosi jie tiess galine arka prie tilto, tokie kai sailenblokai, variklis turi tolygiai didinti apsukas, jei ne gali buti kad gaudomas oras, kas daznai buna. siaip aisku po apacia paziureti ar tepalai nebega pro visus galus, nes megsta tepaluotis sis matoras. siaip eiline apziura tinka. daugiau demesio tik tiltui gale skirk. ir paspausk su ja ziurek kas per dumai is galo eina. melyni ar super juodi - bek. visa kita kazkaip buna tvarkoj dazniausiai nebent elektriniu langu pakelikai neveikia, jei nekelia vadinasi plastmases luzusios gan daznai buna
2015-04-09 22:56
2015-04-09 22:51 писал: tuscias 5-5, 5 imanoma ramiai, smagiau vazinejant 6-6, 5, mieste iki 8, pakrautas jau atitinkamai. Siaip taupus jei ieskai paprasto, tai rinkis dti matora galios uzteks o ir elektronikos nera ipatingai daug, man asmeniskai geriau negu dci variklis
supratau ieskosiu tada jei ka 1.9dti.o dar klausimelis butu kurio deze ilgesne nes siaip vazinesiu uz miesto tai tas butu aktualu labai gal...tai kaip supratau is tavo posto aisku jei gerai supratau :) tai renault galine vaziuokle patvaresne?
2015-04-09 23:02
2015-04-09 22:51 писал: tuscias 5-5, 5 imanoma ramiai, smagiau vazinejant 6-6, 5, mieste iki 8, pakrautas jau atitinkamai. Siaip taupus jei ieskai paprasto, tai rinkis dti matora galios uzteks o ir elektronikos nera ipatingai daug, man asmeniskai geriau negu dci variklis
2015-04-09 22:56 писал: supratau ieskosiu tada jei ka 1.9dti.o dar klausimelis butu kurio deze ilgesne nes siaip vazinesiu uz miesto tai tas butu aktualu labai gal...tai kaip supratau is tavo posto aisku jei gerai supratau :) tai renault galine vaziuokle patvaresne?
ne tai kad patvaresne bet jei ir suges paprasciau tvarkoma. Pavaziuok uz miesto ir pamatysi kokios apsukos, cia sunku pasakyti man dabar senai vaziavau su tuo kangoo. Svarbu kad gera rastum, nes svarbu ir kaip buvo priziureta anksciau.
2015-04-09 23:05
2015-04-09 22:51 писал: tuscias 5-5, 5 imanoma ramiai, smagiau vazinejant 6-6, 5, mieste iki 8, pakrautas jau atitinkamai. Siaip taupus jei ieskai paprasto, tai rinkis dti matora galios uzteks o ir elektronikos nera ipatingai daug, man asmeniskai geriau negu dci variklis
2015-04-09 22:56 писал: supratau ieskosiu tada jei ka 1.9dti.o dar klausimelis butu kurio deze ilgesne nes siaip vazinesiu uz miesto tai tas butu aktualu labai gal...tai kaip supratau is tavo posto aisku jei gerai supratau :) tai renault galine vaziuokle patvaresne?
2015-04-09 23:02 писал: ne tai kad patvaresne bet jei ir suges paprasciau tvarkoma. Pavaziuok uz miesto ir pamatysi kokios apsukos, cia sunku pasakyti man dabar senai vaziavau su tuo kangoo. Svarbu kad gera rastum, nes svarbu ir kaip buvo priziureta anksciau.
aciu tau labai uz info
2015-04-09 23:08
2015-04-09 22:56 писал: supratau ieskosiu tada jei ka 1.9dti.o dar klausimelis butu kurio deze ilgesne nes siaip vazinesiu uz miesto tai tas butu aktualu labai gal...tai kaip supratau is tavo posto aisku jei gerai supratau :) tai renault galine vaziuokle patvaresne?
2015-04-09 23:02 писал: ne tai kad patvaresne bet jei ir suges paprasciau tvarkoma. Pavaziuok uz miesto ir pamatysi kokios apsukos, cia sunku pasakyti man dabar senai vaziavau su tuo kangoo. Svarbu kad gera rastum, nes svarbu ir kaip buvo priziureta anksciau.
2015-04-09 23:05 писал: aciu tau labai uz info :beer:
laistysim kai nusipirksi svarbu kad vaziuotu ir negestu
2015-04-09 23:14
2015-04-09 23:02 писал: ne tai kad patvaresne bet jei ir suges paprasciau tvarkoma. Pavaziuok uz miesto ir pamatysi kokios apsukos, cia sunku pasakyti man dabar senai vaziavau su tuo kangoo. Svarbu kad gera rastum, nes svarbu ir kaip buvo priziureta anksciau.
2015-04-09 23:05 писал: aciu tau labai uz info :beer:
2015-04-09 23:08 писал: :beer: laistysim kai nusipirksi :thumbup: svarbu kad vaziuotu ir negestu :thumbup:
na matysim, kaip cia bus..del aplaistymo problemu nera kai nupirksiu pranesiu kas kaip kur:)
2015-04-09 23:25
parasysiu truputi tiesos apie cango manau dings fantazija pirkti, tagi pats vazineju tai info tikra, galiniai tiltai tikrai geri varikliai patvarus vaziuokle puse velnio nes vazineju daugiau plentais o dabar blogybes ekonomijos nulis nebent vazinesi 80km/h tada apie 6, 5l/100km, ojai virs 100km/h vazinesi ryja apie 10lkuro , pavaros trumpos 120km vaziuojant atrodo kad su lektuvu skrendi, per posukius jausmas kad apvirsi kadangi siaura ratu baze , problemos su laidais , kartais vaziuojant sankryzoja uzgesta, dingsta spidometras rudija slenksciai.tik geras pliusas kad daug pasidejimui vietos visokiu lentyneliu pas mane 1, 9D47kw
2015-04-09 23:35
2015-04-09 23:25 писал: parasysiu truputi tiesos apie cango manau dings fantazija pirkti, tagi pats vazineju tai info tikra, galiniai tiltai tikrai geri varikliai patvarus vaziuokle puse velnio nes vazineju daugiau plentais o dabar blogybes ekonomijos nulis nebent vazinesi 80km/h tada apie 6, 5l/100km, ojai virs 100km/h vazinesi ryja apie 10lkuro , pavaros trumpos 120km vaziuojant atrodo kad su lektuvu skrendi, per posukius jausmas kad apvirsi kadangi siaura ratu baze , problemos su laidais , kartais vaziuojant sankryzoja uzgesta, dingsta spidometras rudija slenksciai.tik geras pliusas kad daug pasidejimui vietos visokiu lentyneliu pas mane 1, 9D47kw
rudyja visos masinos, renault taip pat, tam purvasaugiai yra ir antikorozinis, apsipurski gravitexu nupirkes ir bedos tokios nebeturi, juk nera sunku, kastuoja iki 20lt banke. kablukas juk yra ne sportine tai aisku kad gali apverst per posuki, su laidais pas pati kazkas negerai, su tokia beda nesusidures pas renault, apart laguna. del spidometro dacikia pasitikrink ties deze, nes siaip pussasis siekia daznai laidus ir pratrina. o del dezes tai paprastam ir dti neaisku ar tokios pat dezes.
2015-04-09 23:37
2015-04-09 23:25 писал: parasysiu truputi tiesos apie cango manau dings fantazija pirkti, tagi pats vazineju tai info tikra, galiniai tiltai tikrai geri varikliai patvarus vaziuokle puse velnio nes vazineju daugiau plentais o dabar blogybes ekonomijos nulis nebent vazinesi 80km/h tada apie 6, 5l/100km, ojai virs 100km/h vazinesi ryja apie 10lkuro , pavaros trumpos 120km vaziuojant atrodo kad su lektuvu skrendi, per posukius jausmas kad apvirsi kadangi siaura ratu baze , problemos su laidais , kartais vaziuojant sankryzoja uzgesta, dingsta spidometras rudija slenksciai.tik geras pliusas kad daug pasidejimui vietos visokiu lentyneliu pas mane 1, 9D47kw
2015-04-09 23:35 писал: rudyja visos masinos, renault taip pat, tam purvasaugiai yra ir antikorozinis, apsipurski gravitexu nupirkes ir bedos tokios nebeturi, juk nera sunku, kastuoja iki 20lt banke. kablukas juk yra ne sportine tai aisku kad gali apverst per posuki, su laidais pas pati kazkas negerai, su tokia beda nesusidures pas renault, apart laguna. del spidometro dacikia pasitikrink ties deze, nes siaip pussasis siekia daznai laidus ir pratrina. o del dezes tai paprastam ir dti neaisku ar tokios pat dezes.
o tas 1.9dti kiek kilovatu variklis?
2015-04-09 23:41
2015-04-09 23:25 писал: parasysiu truputi tiesos apie cango manau dings fantazija pirkti, tagi pats vazineju tai info tikra, galiniai tiltai tikrai geri varikliai patvarus vaziuokle puse velnio nes vazineju daugiau plentais o dabar blogybes ekonomijos nulis nebent vazinesi 80km/h tada apie 6, 5l/100km, ojai virs 100km/h vazinesi ryja apie 10lkuro , pavaros trumpos 120km vaziuojant atrodo kad su lektuvu skrendi, per posukius jausmas kad apvirsi kadangi siaura ratu baze , problemos su laidais , kartais vaziuojant sankryzoja uzgesta, dingsta spidometras rudija slenksciai.tik geras pliusas kad daug pasidejimui vietos visokiu lentyneliu pas mane 1, 9D47kw
2015-04-09 23:35 писал: rudyja visos masinos, renault taip pat, tam purvasaugiai yra ir antikorozinis, apsipurski gravitexu nupirkes ir bedos tokios nebeturi, juk nera sunku, kastuoja iki 20lt banke. kablukas juk yra ne sportine tai aisku kad gali apverst per posuki, su laidais pas pati kazkas negerai, su tokia beda nesusidures pas renault, apart laguna. del spidometro dacikia pasitikrink ties deze, nes siaip pussasis siekia daznai laidus ir pratrina. o del dezes tai paprastam ir dti neaisku ar tokios pat dezes.
2015-04-09 23:37 писал: o tas 1.9dti kiek kilovatu variklis?
59kw
2015-04-10 00:01
siaip patarciau pezuka arba citroena daug geresne garso izoliacija o del tilto nera ko bijoti jai paimsi su blogu tiltu tai tik bus pigiau persirinksi ir pamirsi, pezas eina 66kw hdi gan ekonomiski ir neblogi matorai ir dezes neisletintos, pas mane darbe yra 55kw ir tai gan smagei rieda su kangoo nepalyginsi pasibandyk abi ir pajusi skirtuma
2015-04-10 00:11
2015-04-10 00:01 писал: siaip patarciau pezuka arba citroena daug geresne garso izoliacija o del tilto nera ko bijoti jai paimsi su blogu tiltu tai tik bus pigiau persirinksi ir pamirsi, pezas eina 66kw hdi gan ekonomiski ir neblogi matorai ir dezes neisletintos, pas mane darbe yra 55kw ir tai gan smagei rieda su kangoo nepalyginsi pasibandyk abi ir pajusi skirtuma
as irgi jau linkstu prie berlingo ar partnerio.bet tikrai pabandysiu ir renuka, nors pezo ir citrina tas pats bet citrinos kaina mazesne, arba gal man cia tik taip atrodo:)
2015-04-10 00:15
2015-04-10 00:01 писал: siaip patarciau pezuka arba citroena daug geresne garso izoliacija o del tilto nera ko bijoti jai paimsi su blogu tiltu tai tik bus pigiau persirinksi ir pamirsi, pezas eina 66kw hdi gan ekonomiski ir neblogi matorai ir dezes neisletintos, pas mane darbe yra 55kw ir tai gan smagei rieda su kangoo nepalyginsi pasibandyk abi ir pajusi skirtuma
2015-04-10 00:11 писал: as irgi jau linkstu prie berlingo ar partnerio.bet tikrai pabandysiu ir renuka, nors pezo ir citrina tas pats bet citrinos kaina mazesne, arba gal man cia tik taip atrodo:)
mazesne mazesne, tik neaisku kodel, nors daznai buna daugiau net pribumbasu
2015-04-10 00:27
2015-04-10 00:01 писал: siaip patarciau pezuka arba citroena daug geresne garso izoliacija o del tilto nera ko bijoti jai paimsi su blogu tiltu tai tik bus pigiau persirinksi ir pamirsi, pezas eina 66kw hdi gan ekonomiski ir neblogi matorai ir dezes neisletintos, pas mane darbe yra 55kw ir tai gan smagei rieda su kangoo nepalyginsi pasibandyk abi ir pajusi skirtuma
2015-04-10 00:11 писал: as irgi jau linkstu prie berlingo ar partnerio.bet tikrai pabandysiu ir renuka, nors pezo ir citrina tas pats bet citrinos kaina mazesne, arba gal man cia tik taip atrodo:)
2015-04-10 00:15 писал: mazesne mazesne, tik neaisku kodel, nors daznai buna daugiau net pribumbasu
o jei imciau benz-dujos ka manai?kaip ju varikliai?
2015-04-10 01:00
del bendzininiu varikliu nesuk galvos jie visi neblogi, pazystamas turi citroena bendz/dujos lygtais 1, 4 tai labai patenkintas sake kazkur apie 7-8l duju bendrai iseina su paprasta duju yranga bet jis yra auges zmogus tad vazineja ramei
2015-04-10 08:27
2015-04-10 00:11 писал: as irgi jau linkstu prie berlingo ar partnerio.bet tikrai pabandysiu ir renuka, nors pezo ir citrina tas pats bet citrinos kaina mazesne, arba gal man cia tik taip atrodo:)
2015-04-10 00:15 писал: mazesne mazesne, tik neaisku kodel, nors daznai buna daugiau net pribumbasu
2015-04-10 00:27 писал: o jei imciau benz-dujos ka manai?kaip ju varikliai?
Nesamonę padarytum.Prarastum pusę geros bagažinės nes turėtum vežiotis atsarginį ratą, o jei balionas ne vietoj ats.rato o pačiom bagažo skyriuje tai išviso porno, geriau benzininis be dujų arba dyzelis.nieko rimtesnio negalėtum įsidėti į bagažinę, turėtum ištisai kommbinuoti, sukt galvą
2015-04-14 22:05
2015-04-10 00:15 писал: mazesne mazesne, tik neaisku kodel, nors daznai buna daugiau net pribumbasu
2015-04-10 00:27 писал: o jei imciau benz-dujos ka manai?kaip ju varikliai?
2015-04-10 08:27 писал: Nesamonę padarytum.Prarastum pusę geros bagažinės nes turėtum vežiotis atsarginį ratą, o jei balionas ne vietoj ats.rato o pačiom bagažo skyriuje tai išviso porno:thumbdown:, geriau benzininis be dujų arba dyzelis.nieko rimtesnio negalėtum įsidėti į bagažinę, turėtum ištisai kommbinuoti, sukt galvą:lol:
vairuoju berlingo kaip darbine auto problemu rimtu nera jokiu tik kaladeles tepalai...as patenkintas juo
2015-04-15 22:38
2015-04-10 00:27 писал: o jei imciau benz-dujos ka manai?kaip ju varikliai?
2015-04-10 08:27 писал: Nesamonę padarytum.Prarastum pusę geros bagažinės nes turėtum vežiotis atsarginį ratą, o jei balionas ne vietoj ats.rato o pačiom bagažo skyriuje tai išviso porno:thumbdown:, geriau benzininis be dujų arba dyzelis.nieko rimtesnio negalėtum įsidėti į bagažinę, turėtum ištisai kommbinuoti, sukt galvą:lol:
2015-04-14 22:05 писал: vairuoju berlingo kaip darbine auto problemu rimtu nera jokiu tik kaladeles tepalai...as patenkintas juo
o ka manot apie citroen berlingo 1.9l 51 kw.kaip sis variklis?

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами