1.9tdi dyzelio kurimosi problemos

Создал Пользователь 2013-11-19
2013-11-19 13:39
Neseniai mašina nusipirkau ir prasidėjo kūrimosi problemos. Iš karto nesikūrė lengvai, bet atšalus orui pablogėjo. Rytais ar ilgiau pastovėjus sunkiai, iš kokio 4-6 sukimo. Užkūrus baltų dūmų kamuolys išvirsta. Trumpai palikta kuriasi lengviau 2 ar 3 sūkimo.
Įtaisytas atgalinis vožtuvas, tai kuro lygis nukritęs neturėtu būti. Žvakės geros. Akumas geras. Tikrino kompresija tai maža, siūlo vožtuvus šlifuoti, kažką dar su jais ten daryti.
Ar apsimoka, išspręstu šią problemą? Ar gali kokia kita problema būti?
2013-11-19 13:41
1, 9 turi buti apie 19bar kompresija
2013-11-19 13:45
O kompiuterine diagnostika buvote i servisa nuvaziaves pasidaryti?
2013-11-19 13:49
2013-11-19 13:41 писал: 1, 9 turi buti apie 19bar kompresija
kiek kiek?

Nesumaišei suspaudimo laipsnio su kompresija, kuri turėtų būti apie 30
2013-11-19 13:55
Diagnostikos nedarė. O kompresija tiksliai neatsimenu, bet arba sakė, kad 23-22 bar turi būti, arba, kad tiek yra. Patikino, kad tie vožtuvai tikriausiai ir turėtu padėti. Tai taisys, jei padės parašysiu čia.
2014-03-01 19:55
2013-11-19 13:55 писал: Diagnostikos nedarė. O kompresija tiksliai neatsimenu, bet arba sakė, kad 23-22 bar turi būti, arba, kad tiek yra. Patikino, kad tie vožtuvai tikriausiai ir turėtu padėti. Tai taisys, jei padės parašysiu čia.
Pas mane buvo 23-26-24-24 irgi nesikure.tada ir prasidejao auksarankiu laimes valanda.viska isbandziau kol pazistamas neitikino kad reik kapitalinio(kuri pats ir padare) padare kapitalini varikliui kuriasi kaip naujas is puses apsisukimo, kad stumuokliai lakste cilindre kaip vejas laukuose pats maciau.pakeite visa bloka ir dar papildomai viokiu smulkmenu
1757 / 0
2014-03-01 20:02
2013-11-19 13:55 писал: Diagnostikos nedarė. O kompresija tiksliai neatsimenu, bet arba sakė, kad 23-22 bar turi būti, arba, kad tiek yra. Patikino, kad tie vožtuvai tikriausiai ir turėtu padėti. Tai taisys, jei padės parašysiu čia.
2014-03-01 19:55 писал: Pas mane buvo 23-26-24-24 irgi nesikure.tada ir prasidejao auksarankiu laimes valanda.viska isbandziau kol pazistamas neitikino kad reik kapitalinio(kuri pats ir padare) padare kapitalini varikliui kuriasi kaip naujas is puses apsisukimo, kad stumuokliai lakste cilindre kaip vejas laukuose pats maciau.pakeite visa bloka ir dar papildomai viokiu smulkmenu
Nebutinai kapitalinio, gal jam uzteks pritrinti voztuvus perslifuoti galva, pasikeisti voztuvu gumeles, kreipianciasias ir manau turetu padeti.
You serious?
2014-03-01 20:09
Balvonai ir prielipos nesamones raso! jei tdi kompresija pasedus, ir ant salto kuriasi sunkiai tai kas butu ant karsto kai tepalai suskisteja kelis kart. jis kaikp garvezis dumintu, ir dar sunkiau butu uzkurt nei salta ar ne taip? Deeeebilai, jei geros zvakes stovi tai jau tipo kaitina, o kaip temperaturos daviklis, reles ir panasiai? Vien zodziu pievas rasinejat cia. Pries kapitalini darant galejot tiesiai nuo pliuso ant zvakiu itampa mest, 99% kad uzsikurt is puses apsukimo ir remonto kastai tik laido 1 metras
1757 / 0
2014-03-01 20:16
2014-03-01 20:09 писал: Balvonai ir prielipos nesamones raso! jei tdi kompresija pasedus, ir ant salto kuriasi sunkiai tai kas butu ant karsto kai tepalai suskisteja kelis kart. jis kaikp garvezis dumintu, ir dar sunkiau butu uzkurt nei salta ar ne taip? Deeeebilai, jei geros zvakes stovi tai jau tipo kaitina, o kaip temperaturos daviklis, reles ir panasiai? :lol: Vien zodziu pievas rasinejat cia. Pries kapitalini darant galejot tiesiai nuo pliuso ant zvakiu itampa mest, 99% kad uzsikurt is puses apsukimo :shocking: ir remonto kastai tik laido 1 metras:thumbdown:
Nesipursliosk siknaveidi, pats nezinai situacijos ir jau svaidaisi Dievu i visas puses.
You serious?
2014-03-01 20:20
2014-03-01 20:09 писал: Balvonai ir prielipos nesamones raso! jei tdi kompresija pasedus, ir ant salto kuriasi sunkiai tai kas butu ant karsto kai tepalai suskisteja kelis kart. jis kaikp garvezis dumintu, ir dar sunkiau butu uzkurt nei salta ar ne taip? Deeeebilai, jei geros zvakes stovi tai jau tipo kaitina, o kaip temperaturos daviklis, reles ir panasiai? :lol: Vien zodziu pievas rasinejat cia. Pries kapitalini darant galejot tiesiai nuo pliuso ant zvakiu itampa mest, 99% kad uzsikurt is puses apsukimo :shocking: ir remonto kastai tik laido 1 metras:thumbdown:
2014-03-01 20:16 giedzka писал: Nesipursliosk siknaveidi, pats nezinai situacijos ir jau svaidaisi Dievu i visas puses.
ka nezinai? gi sako kad ant salto sunkiai kuriasi o ant karsto is puses prasukimo, o toliau pats ismislik kada tepalas klampesnis ir sukele didesne ar mazesne kompresija
1757 / 0
2014-03-01 20:25
2014-03-01 20:09 писал: Balvonai ir prielipos nesamones raso! jei tdi kompresija pasedus, ir ant salto kuriasi sunkiai tai kas butu ant karsto kai tepalai suskisteja kelis kart. jis kaikp garvezis dumintu, ir dar sunkiau butu uzkurt nei salta ar ne taip? Deeeebilai, jei geros zvakes stovi tai jau tipo kaitina, o kaip temperaturos daviklis, reles ir panasiai? :lol: Vien zodziu pievas rasinejat cia. Pries kapitalini darant galejot tiesiai nuo pliuso ant zvakiu itampa mest, 99% kad uzsikurt is puses apsukimo :shocking: ir remonto kastai tik laido 1 metras:thumbdown:
2014-03-01 20:16 giedzka писал: Nesipursliosk siknaveidi, pats nezinai situacijos ir jau svaidaisi Dievu i visas puses.
2014-03-01 20:20 писал: ka nezinai? gi sako kad ant salto sunkiai kuriasi o ant karsto is puses prasukimo, o toliau pats ismislik kada tepalas klampesnis ir sukele didesne ar mazesne kompresija:director:
Nuo kada tepalas sukelia kompresija juokdary?
You serious?
2014-03-01 20:28
2014-03-01 20:16 giedzka писал: Nesipursliosk siknaveidi, pats nezinai situacijos ir jau svaidaisi Dievu i visas puses.
2014-03-01 20:20 писал: ka nezinai? gi sako kad ant salto sunkiai kuriasi o ant karsto is puses prasukimo, o toliau pats ismislik kada tepalas klampesnis ir sukele didesne ar mazesne kompresija:director:
2014-03-01 20:25 giedzka писал: Nuo kada tepalas sukelia kompresija juokdary? :lol::lol::lol:
nuo 19 amziaus pabaigos kai sukure vidaus degimo variklius
2014-03-01 20:29
2013-11-19 13:39 писал: Neseniai mašina nusipirkau ir prasidėjo kūrimosi problemos. Iš karto nesikūrė lengvai, bet atšalus orui pablogėjo. Rytais ar ilgiau pastovėjus sunkiai, iš kokio 4-6 sukimo. Užkūrus baltų dūmų kamuolys išvirsta. Trumpai palikta kuriasi lengviau 2 ar 3 sūkimo.
Įtaisytas atgalinis vožtuvas, tai kuro lygis nukritęs neturėtu būti. Žvakės geros. Akumas geras. Tikrino kompresija tai maža, siūlo vožtuvus šlifuoti, kažką dar su jais ten daryti.
Ar apsimoka, išspręstu šią problemą? Ar gali kokia kita problema būti?
Kiek pas tave kompresija rode? Naujama variklyje turi buti 30 34 bar leidziamas nelygumas spaudimo cilindruose 2-4 bar .Tai jai pas tave kokie 24 tada sudas jau. Kaip sake pirma zvakes pasitikrink. Jai baltas dumas reiskia kuro nesudegina ir turi smirdet salera kai katik uzkuri. Zodziu priezasciu dauk. Jai matavo kompresija kokie saraskinai pile i cilinda tepalo? Reikia matuoti moketi o ne pajungt prietaisa ir varyt ziuret ka rodo... kai pamatuoji pirma cilinda pili po to 20cm3 tepalo i cilindra ir vel matuoji , jai pakyla kompresija reiskia sudide ziedai jai nepakyla reiskia voztuvai nesandarus. Aisku matuot reikia darbinei variklio temperaturoi...
1757 / 0
2014-03-01 20:32
2014-03-01 20:20 писал: ka nezinai? gi sako kad ant salto sunkiai kuriasi o ant karsto is puses prasukimo, o toliau pats ismislik kada tepalas klampesnis ir sukele didesne ar mazesne kompresija:director:
2014-03-01 20:25 giedzka писал: Nuo kada tepalas sukelia kompresija juokdary? :lol::lol::lol:
2014-03-01 20:28 писал: nuo 19 amziaus pabaigos kai sukure vidaus degimo variklius:lol::smoke:
tu rimtai tupas :D dar pasakyk kad pasikeistu kompresini tepala
You serious?
2014-03-01 20:32
2013-11-19 13:39 писал: Neseniai mašina nusipirkau ir prasidėjo kūrimosi problemos. Iš karto nesikūrė lengvai, bet atšalus orui pablogėjo. Rytais ar ilgiau pastovėjus sunkiai, iš kokio 4-6 sukimo. Užkūrus baltų dūmų kamuolys išvirsta. Trumpai palikta kuriasi lengviau 2 ar 3 sūkimo.
Įtaisytas atgalinis vožtuvas, tai kuro lygis nukritęs neturėtu būti. Žvakės geros. Akumas geras. Tikrino kompresija tai maža, siūlo vožtuvus šlifuoti, kažką dar su jais ten daryti.
Ar apsimoka, išspręstu šią problemą? Ar gali kokia kita problema būti?
2014-03-01 20:29 писал: Kiek pas tave kompresija rode? Naujama variklyje turi buti 30 34 bar leidziamas nelygumas spaudimo cilindruose 2-4 bar .Tai jai pas tave kokie 24 tada sudas jau. Kaip sake pirma zvakes pasitikrink. Jai baltas dumas reiskia kuro nesudegina ir turi smirdet salera kai katik uzkuri. Zodziu priezasciu dauk. Jai matavo kompresija kokie saraskinai pile i cilinda tepalo? Reikia matuoti moketi o ne pajungt prietaisa ir varyt ziuret ka rodo... kai pamatuoji pirma cilinda pili po to 20cm3 tepalo i cilindra ir vel matuoji , jai pakyla kompresija reiskia sudide ziedai jai nepakyla reiskia voztuvai nesandarus. Aisku matuot reikia darbinei variklio temperaturoi...
RESPECT zmogus tiesa raso
2014-03-01 20:33
2013-11-19 13:39 писал: Neseniai mašina nusipirkau ir prasidėjo kūrimosi problemos. Iš karto nesikūrė lengvai, bet atšalus orui pablogėjo. Rytais ar ilgiau pastovėjus sunkiai, iš kokio 4-6 sukimo. Užkūrus baltų dūmų kamuolys išvirsta. Trumpai palikta kuriasi lengviau 2 ar 3 sūkimo.
Įtaisytas atgalinis vožtuvas, tai kuro lygis nukritęs neturėtu būti. Žvakės geros. Akumas geras. Tikrino kompresija tai maža, siūlo vožtuvus šlifuoti, kažką dar su jais ten daryti.
Ar apsimoka, išspręstu šią problemą? Ar gali kokia kita problema būti?
2014-03-01 20:29 писал: Kiek pas tave kompresija rode? Naujama variklyje turi buti 30 34 bar leidziamas nelygumas spaudimo cilindruose 2-4 bar .Tai jai pas tave kokie 24 tada sudas jau. Kaip sake pirma zvakes pasitikrink. Jai baltas dumas reiskia kuro nesudegina ir turi smirdet salera kai katik uzkuri. Zodziu priezasciu dauk. Jai matavo kompresija kokie saraskinai pile i cilinda tepalo? Reikia matuoti moketi o ne pajungt prietaisa ir varyt ziuret ka rodo... kai pamatuoji pirma cilinda pili po to 20cm3 tepalo i cilindra ir vel matuoji , jai pakyla kompresija reiskia sudide ziedai jai nepakyla reiskia voztuvai nesandarus. Aisku matuot reikia darbinei variklio temperaturoi...
Tikrink pakaitinimo zvakes pirma po to ieskok kitu bedu, arba paprasciausiai pazek ar ateina srove iki ju. O kaip karstas kuriasi pastovejus koks 5 min? Jai lengvai tada speju zvakiu kalte.
2014-03-01 20:34
2014-03-01 20:25 giedzka писал: Nuo kada tepalas sukelia kompresija juokdary? :lol::lol::lol:
2014-03-01 20:28 писал: nuo 19 amziaus pabaigos kai sukure vidaus degimo variklius:lol::smoke:
2014-03-01 20:32 giedzka писал: tu rimtai tupas :D dar pasakyk kad pasikeistu kompresini tepala :lol::lol:
zinai jei siandienai nelabai gaudais varikliuose tai turi laiko pasidomet
2014-03-01 20:37
2014-03-01 20:28 писал: nuo 19 amziaus pabaigos kai sukure vidaus degimo variklius:lol::smoke:
2014-03-01 20:32 giedzka писал: tu rimtai tupas :D dar pasakyk kad pasikeistu kompresini tepala :lol::lol:
2014-03-01 20:34 писал: zinai jei siandienai nelabai gaudais varikliuose tai turi laiko pasidomet:director:
Velniop ipilciau i motora xado arba liqui moly metalo kondicionieriaus is ebay uzsisakes esu isbandes padeda, bet ne stebuklingai kaip ten raso
2014-03-01 20:56
2013-11-19 13:55 писал: Diagnostikos nedarė. O kompresija tiksliai neatsimenu, bet arba sakė, kad 23-22 bar turi būti, arba, kad tiek yra. Patikino, kad tie vožtuvai tikriausiai ir turėtu padėti. Tai taisys, jei padės parašysiu čia.
2014-03-01 19:55 писал: Pas mane buvo 23-26-24-24 irgi nesikure.tada ir prasidejao auksarankiu laimes valanda.viska isbandziau kol pazistamas neitikino kad reik kapitalinio(kuri pats ir padare) padare kapitalini varikliui kuriasi kaip naujas is puses apsisukimo, kad stumuokliai lakste cilindre kaip vejas laukuose pats maciau.pakeite visa bloka ir dar papildomai viokiu smulkmenu
2014-03-01 20:02 giedzka писал: Nebutinai kapitalinio, gal jam uzteks pritrinti voztuvus perslifuoti galva, pasikeisti voztuvu gumeles, kreipianciasias ir manau turetu padeti.
Kam slifuoti visa galva jai ji neislinkus? Tokiu atveju slifuoja tik voztuvu lizdus. Nu pavarot viriukai
1757 / 0
2014-03-02 19:10
2014-03-01 19:55 писал: Pas mane buvo 23-26-24-24 irgi nesikure.tada ir prasidejao auksarankiu laimes valanda.viska isbandziau kol pazistamas neitikino kad reik kapitalinio(kuri pats ir padare) padare kapitalini varikliui kuriasi kaip naujas is puses apsisukimo, kad stumuokliai lakste cilindre kaip vejas laukuose pats maciau.pakeite visa bloka ir dar papildomai viokiu smulkmenu
2014-03-01 20:02 giedzka писал: Nebutinai kapitalinio, gal jam uzteks pritrinti voztuvus perslifuoti galva, pasikeisti voztuvu gumeles, kreipianciasias ir manau turetu padeti.
2014-03-01 20:56 писал: Kam slifuoti visa galva jai ji neislinkus? Tokiu atveju slifuoja tik voztuvu lizdus. Nu pavarot viriukai :lol:
Del sventos ramybes, kad paskui nereiktu moket dukart. nu aisku cia kaip kam.
You serious?
1757 / 0
2014-03-02 19:13
2014-03-01 20:28 писал: nuo 19 amziaus pabaigos kai sukure vidaus degimo variklius:lol::smoke:
2014-03-01 20:32 giedzka писал: tu rimtai tupas :D dar pasakyk kad pasikeistu kompresini tepala :lol::lol:
2014-03-01 20:34 писал: zinai jei siandienai nelabai gaudais varikliuose tai turi laiko pasidomet:director:
domiuosi ir zinau pakankamai, ir kad kompresija variklyje sukelia stumoklio cilindras su kompresiniais ziedais, o ne tepalas isminciau.
You serious?
2014-03-03 11:02
2014-03-01 20:32 giedzka писал: tu rimtai tupas :D dar pasakyk kad pasikeistu kompresini tepala :lol::lol:
2014-03-01 20:34 писал: zinai jei siandienai nelabai gaudais varikliuose tai turi laiko pasidomet:director:
2014-03-02 19:13 giedzka писал: domiuosi ir zinau pakankamai, ir kad kompresija variklyje sukelia stumoklio cilindras su kompresiniais ziedais, o ne tepalas isminciau.
Niekas bereikalo neslifuoja galvos apacios priklauso nuo jos bukles, o del sventos ramybes nesu mates kad kas taip slifuotu . Dar 1 dalykas , pgal tavo teorema tepalo nereikia ir jis netepa cilindru sieneliu padengdamas juos plonu sluoksiu. Tepalas is tikro padidina kompresija , bet nedauk palengvindamas trinti.Tai velniop grezk karteri ir vazinek be tepalo
2014-03-04 21:28
nagli puse neismaneliu cia, visu pirma kompresija visuose 4 turi buti apie 30, visu antra jei pas tave netolygi kompresija tai reiskia jog del to suprasteja kurimasis, visu antra siurblys gali but kadmirsta o visu trecia pasizek nuo pagrindinio veleno nuemes krumpli ar neisplaktas splintass, jei jis isplaktas tau tada persoko degimas. ir siulyciau perziuret pirmiausia degima
1757 / 0
2014-03-04 21:41
2014-03-01 20:34 писал: zinai jei siandienai nelabai gaudais varikliuose tai turi laiko pasidomet:director:
2014-03-02 19:13 giedzka писал: domiuosi ir zinau pakankamai, ir kad kompresija variklyje sukelia stumoklio cilindras su kompresiniais ziedais, o ne tepalas isminciau.
2014-03-03 11:02 писал: Niekas bereikalo neslifuoja galvos apacios priklauso nuo jos bukles, o del sventos ramybes nesu mates kad kas taip slifuotu :lol: . Dar 1 dalykas , pgal tavo teorema tepalo nereikia ir jis netepa cilindru sieneliu padengdamas juos plonu sluoksiu. Tepalas is tikro padidina kompresija , bet nedauk palengvindamas trinti.Tai velniop grezk karteri ir vazinek be tepalo :lol::lol::lol:
Jei tu nematei tai nereiskia kad esi pasaulio bamba. Pernelyg smulkmeniskai kabinejies prie zodziu, as isvis ne apie tai kalbejau. Padengia plonu sluoksniu, bet gryztant cilindrui jis nuvlomas tepaliniu ziedu pagalba. Dar vienas dalykas pagal tavo teorema tas plonas sluoksnis lieka ir virs ziedu degimo kameroj, kas yra kaip tepaliniu ziedu susidevejimas, arba kitaip sakant, ryja tepalus? Tik nepradek man aiskint apie micro sluoksnius ir panasu š..
You serious?

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами