2.0 B4 quattro. Verta quattro vardo ar ne?

Создал Пользователь 2010-09-17
Пользователь
2010-09-17 00:08
:)
Пользователь
2010-09-17 00:10
Sveiki, norejau paklausti tu kurie yra vaziave su b4 2.0l quattro. Ar uztenka 2.0l varikliui sukti ratus? Ar iskart geriau prie V6 sest vairo?
Пользователь
2010-09-17 01:44
man tai ir 2, 6 per silpnas motoras... tik 2, 8
Пользователь
2010-09-17 18:55
Nori pasakyt, kad 110kW tau mazai ?
Пользователь
2010-09-17 20:23
2010-09-17 00:10 писал:Sveiki, norejau paklausti tu kurie yra vaziave su b4 2.0l quattro. Ar uztenka 2.0l varikliui sukti ratus? Ar iskart geriau prie V6 sest vairo?
as vaziavau su 2, 6 quattro ir su 2, 0 tik fwd.2, 6 tztenka traukos ir t, t, bet remontuot brangoka, jaigu ta b4 nori su 2, 0 quattro uzteks tu 85kw,
naudingas(4243)
2010-09-17 22:48
vilniuj vakar supyle quattro nesuvalde tiesiam keli
Пользователь
2010-09-18 10:20
buna kad ir tiesiai vaira nemoka laikit:D
naudingas(4243)
2010-09-18 10:50
valdomumas 4 varomu matomai nestabilus
Пользователь
2010-09-18 11:23
o keliu varomas stabilus , vieno?
Пользователь
2010-09-18 12:27
2010-09-18 10:50 naudingas писал:valdomumas 4 varomu matomai nestabilus
Pats tu nestabilus tikriausiai nesi vairaves 4x4
Пользователь
2010-09-18 12:57
2010-09-18 10:50 naudingas писал:valdomumas 4 varomu matomai nestabilus
stabilus, tesiog jaigu jau prarasi sukibima, kas nera taip paprasta kaip su 2wd, tai issitest sunkoka,
pumpkin(1687)
2010-09-18 13:10
2010-09-18 10:50 naudingas писал:valdomumas 4 varomu matomai nestabilus
2010-09-18 12:57 писал:stabilus, tesiog jaigu jau prarasi sukibima, kas nera taip paprasta kaip su 2wd, tai issitest sunkoka, :p
Keturiais varomą reikia įprasti vairuoti, sudėtingesnėse sąlygose jis vairuojasi visai kitaip, neturint patirties jį sunku sugaudyt.Kalbu iš patirties, pats autokrose važinėju su quatrine astra
Пользователь
2010-09-18 14:58
2010-09-17 00:10 писал:Sveiki, norejau paklausti tu kurie yra vaziave su b4 2.0l quattro. Ar uztenka 2.0l varikliui sukti ratus? Ar iskart geriau prie V6 sest vairo?
2010-09-17 20:23 писал:as vaziavau su 2, 6 quattro ir su 2, 0 tik fwd.2, 6 tztenka traukos ir t, t, bet remontuot brangoka, jaigu ta b4 nori su 2, 0 quattro uzteks tu 85kw,
85kw nebūna quattro, . 2, 0l quattro bus 134AG (~100kw) norint linksmumo, 4x4 varomai auto reik bent kokių 200ag... su 110kw palakstyt galima, bet ratų ant asfalto neprasuka normaliai: tik padangos suklykia :D su 2, 8 ir tik ant žvyruko prakasa, ant asfalto be šansų :) o remontas quattrės tai da nu nx :) kainos minimum dvigubai didesnės nei paprastos bulkos... remontas pats nepatogus (ypač V6 motoro, nes reik priekį nusiardyt jei nori generatorių pakeist pvz) Jei nori, galiu B4 avant'ą 2, 6 quattro parduot už 1500lt 93 ar 94m nepamenu tik... variklis tepalus tik paleido nei iš šio nei iš to. neįsivaizduoju kame bėda, ir neturiu kada gilintis :)
O quattro važiavimas šiaip tai belekaip smagus :) žiemą tai nepakeičiama auto: labai stabili kada reikia :D netikėtų situacijų per kelis metus vairavimo, tikrai tik kelios buvo, kad labai užsimestų ar nuslystų...
Пользователь
2010-09-18 19:44
2010-09-17 00:10 писал:Sveiki, norejau paklausti tu kurie yra vaziave su b4 2.0l quattro. Ar uztenka 2.0l varikliui sukti ratus? Ar iskart geriau prie V6 sest vairo?
2010-09-17 20:23 писал:as vaziavau su 2, 6 quattro ir su 2, 0 tik fwd.2, 6 tztenka traukos ir t, t, bet remontuot brangoka, jaigu ta b4 nori su 2, 0 quattro uzteks tu 85kw,
2010-09-18 14:58 писал:85kw nebūna quattro, . 2, 0l quattro bus 134AG (~100kw) norint linksmumo, 4x4 varomai auto reik bent kokių 200ag... su 110kw palakstyt galima, bet ratų ant asfalto neprasuka normaliai: tik padangos suklykia :D su 2, 8 ir tik ant žvyruko prakasa, ant asfalto be šansų :) o remontas quattrės tai da nu nx :) kainos minimum dvigubai didesnės nei paprastos bulkos... remontas pats nepatogus (ypač V6 motoro, nes reik priekį nusiardyt jei nori generatorių pakeist pvz) Jei nori, galiu B4 avant'ą 2, 6 quattro parduot už 1500lt 93 ar 94m nepamenu tik... variklis tepalus tik paleido nei iš šio nei iš to. neįsivaizduoju kame bėda, ir neturiu kada gilintis :)
O quattro važiavimas šiaip tai belekaip smagus :) žiemą tai nepakeičiama auto: labai stabili kada reikia :D netikėtų situacijų per kelis metus vairavimo, tikrai tik kelios buvo, kad labai užsimestų ar nuslystų...
tai kas jau tie 200ag, tada 1000ag dar smagiau .Del remonto;kas ten dvigubai brangiau kainuoja?tik kad gale po pora svirciu daugiau, kainos tos pacios tik daugiau yra ka tvarkit nebent deze brangesne.zinai kas atsitiko tavo b4 avant.?tu ja uzdricinai su tais prasikasinejimais, turint kvatro nebutinai reik ja smaukt, vazioji ir dziaugesi ziema.paseles zmogus:D:D:D
Пользователь
2010-09-18 21:04
audi quattro buna 85kw
Пользователь
2010-09-19 11:13
2010-09-17 20:23 писал:as vaziavau su 2, 6 quattro ir su 2, 0 tik fwd.2, 6 tztenka traukos ir t, t, bet remontuot brangoka, jaigu ta b4 nori su 2, 0 quattro uzteks tu 85kw,
2010-09-18 14:58 писал:85kw nebūna quattro, . 2, 0l quattro bus 134AG (~100kw) norint linksmumo, 4x4 varomai auto reik bent kokių 200ag... su 110kw palakstyt galima, bet ratų ant asfalto neprasuka normaliai: tik padangos suklykia :D su 2, 8 ir tik ant žvyruko prakasa, ant asfalto be šansų :) o remontas quattrės tai da nu nx :) kainos minimum dvigubai didesnės nei paprastos bulkos... remontas pats nepatogus (ypač V6 motoro, nes reik priekį nusiardyt jei nori generatorių pakeist pvz) Jei nori, galiu B4 avant'ą 2, 6 quattro parduot už 1500lt 93 ar 94m nepamenu tik... variklis tepalus tik paleido nei iš šio nei iš to. neįsivaizduoju kame bėda, ir neturiu kada gilintis :)
O quattro važiavimas šiaip tai belekaip smagus :) žiemą tai nepakeičiama auto: labai stabili kada reikia :D netikėtų situacijų per kelis metus vairavimo, tikrai tik kelios buvo, kad labai užsimestų ar nuslystų...
2010-09-18 19:44 писал:tai kas jau tie 200ag, tada 1000ag dar smagiau:p .Del remonto;kas ten dvigubai brangiau kainuoja?tik kad gale po pora svirciu daugiau, kainos tos pacios tik daugiau yra ka tvarkit:p nebent deze brangesne.zinai kas atsitiko tavo b4 avant.?tu ja uzdricinai su tais prasikasinejimais, turint kvatro nebutinai reik ja smaukt, vazioji ir dziaugesi ziema.paseles zmogus:D:D:D
Balvonas tu :) turėjai quattro, kad taip sakai? SUdėjus nuo paprastos bulkos atraminius guolius priekyje, jie laiko kelis mėnesius. viską reik dėt stipresnio! Su greičių dėže, diffais problemų niekad jokių neturėjau- audi gerai padirbėjo šitoj srity.
Įsiskaityk pradžiai į tai, ko temos autorius klausia: ar pakanka 2, 0l motoro sukt ratus :D atsakymas: ne :D tu galvoji, kad su ta mašin tik ratus ir kasinėjau? su ja 80k km prasukta per 4 metus :) Geras darbinis arklys buvo, tik baisiai neekonomiškas, ir bakas labai jau miniatiūrinis 2, 6l motorui
Пользователь
2010-09-19 11:40
tai gal nesipravardziosim balvone?as turejau 3 kvatrines, audi 80.2, 2quattro. a6 2, 6 quattro 95m. a6 2, 8 147kw.quattro 89m.Isiskaityk tema;--->2.0 B4 quattro. Verta quattro vardo ar ne? o ne dragine kvatrine, Normalei vazinet uztenka ir 85KW Uzklimpus pusnije ziema manai 2, 0 neistems, o 2, 8 tai pizdets kai tankas aneziurint ko tiketis is to quotro
Пользователь
2010-09-19 11:43
a6 2, 8 147kw 98metu sry.
Пользователь
2010-09-19 11:53
2010-09-19 11:40 писал:tai gal nesipravardziosim balvone?as turejau 3 kvatrines, audi 80.2, 2quattro. a6 2, 6 quattro 95m. a6 2, 8 147kw.quattro 89m.Isiskaityk tema;--->2.0 B4 quattro. Verta quattro vardo ar ne? o ne dragine kvatrine, Normalei vazinet uztenka ir 85KW:p Uzklimpus pusnije ziema manai 2, 0 neistems, o 2, 8 tai pizdets kai tankas ane:pziurint ko tiketis is to quotro
Subaru ir 1, 6 4x4 imprezas daro, bet ar apsimoka tokį modelį imt... O purvyne ar pusny, įjungus blokiruotę kilovatai tikrai nepamaišo. Su šita aude niekur nebuvau užklimpęs per žiemas. Tranzitus dyzelinius darbe užtraukinėdavau žiemą :D
Пользователь
2010-09-19 12:01
as su 80 2, 2 ziema uztempiau i kalniuka traktoriu kuris kuzave veze automatini kuji sverenti gal 5 tonas:D aisku traktoriukas padejo, bet be manes uzklimpes buvo beviltiskai:D
naudingas(4243)
2010-09-19 13:49
2010-09-19 12:01 писал:as su 80 2, 2 ziema uztempiau i kalniuka traktoriu kuris kuzave veze automatini kuji sverenti gal 5 tonas:D aisku traktoriukas padejo, bet be manes uzklimpes buvo beviltiskai:D
toks ten ir traktorius .esu mates kaip kaime dzipu fana su dzipu savadarbiu 4*4 perdarytas suzuki berods, is pelkutes be vargo islupo t40"tas , i ta pacia bala ilipes taip.nors man paciam yra teke transporteri traukt is balos su golf3, buvo siauros ziemines sportines pagangos 145 70:)grubiu protektorius. i ta pacia bala ilipau purvan isikase iki isalo ir isejau su visu busiku . priekis varomas tik:)
Пользователь
2010-09-19 16:47
Dekui uz patarimus, pagelbejot :) o ar sunku pasidaryti blokiruote ratu? Kokios kainos?
Пользователь
2010-09-19 18:01
2010-09-19 16:47 писал:Dekui uz patarimus, pagelbejot :) o ar sunku pasidaryti blokiruote ratu? Kokios kainos?
galinių ratų blokiruotė gi ant mygtuko yra :)
Пользователь
2010-09-20 16:12
Taip, bet kiek esu girdejas, kad varomieji ratai buna 1-as priekinis ir 1-as galinis, bet ne visi 4.. Nezinau tiesa ar melas, pats nevaziaves ir nebandes quattro, o kaip yra is tikruju?
Пользователь
2010-09-20 19:56
dar tas klausimas, ar verta quattro vardo....Nei verkt nei žvengt.
Пользователь
2010-09-20 23:13
писал:..
Zjb tau ;)
egidijusbmwe30(475)
2010-09-21 11:52
nuo variklio priklauso koks variklis, tokia ir trauka, geras neuzdroztas 2.3 taip prakasa ratus...
e30 detales,daug ardomu auto
Пользователь
2010-09-21 16:26
Priklauso ir vaziuokle...
Пользователь
2011-11-12 14:01
sveiki as zalias visiskai, kiek degalu sanaudos skiriasi nuo paprastos audi ir kiek quotrines plente?aciu
Пользователь
2014-01-28 19:57
2011-11-12 14:01 писал:sveiki as zalias visiskai, kiek degalu sanaudos skiriasi nuo paprastos audi ir kiek quotrines plente?aciu
paspaudi diff ir uzblokuoja priverstinai visus ir gaunas visi 4varomi.... bet 2.0 quatrinei mazoka pats su dvilitrine vazineju del pravazumo nesiskundziu bet traukos mazoka, ,,
zeniukasss(147)
2014-01-28 20:00
2011-11-12 14:01 писал:sveiki as zalias visiskai, kiek degalu sanaudos skiriasi nuo paprastos audi ir kiek quotrines plente?aciu
2014-01-28 19:57 писал:paspaudi diff ir uzblokuoja priverstinai visus ir gaunas visi 4varomi.... bet 2.0 quatrinei mazoka pats su dvilitrine vazineju del pravazumo nesiskundziu bet traukos mazoka, ,,
nuo kada B4 blokuojasi visi keturi ratai
audi quattro...
Пользователь
2014-01-28 20:09
2011-11-12 14:01 писал:sveiki as zalias visiskai, kiek degalu sanaudos skiriasi nuo paprastos audi ir kiek quotrines plente?aciu
2014-01-28 19:57 писал:paspaudi diff ir uzblokuoja priverstinai visus ir gaunas visi 4varomi.... bet 2.0 quatrinei mazoka pats su dvilitrine vazineju del pravazumo nesiskundziu bet traukos mazoka, ,,
2014-01-28 20:00 zeniukasss писал:nuo kada B4 blokuojasi visi keturi ratai:lol::lol::lol:
Nuo šiandien, nes audigilzos suvirino pusašius su reduktoriais, dar kai spaudi diff
Пользователь
2014-01-28 20:11
2011-11-12 14:01 писал:sveiki as zalias visiskai, kiek degalu sanaudos skiriasi nuo paprastos audi ir kiek quotrines plente?aciu
2014-01-28 19:57 писал:paspaudi diff ir uzblokuoja priverstinai visus ir gaunas visi 4varomi.... bet 2.0 quatrinei mazoka pats su dvilitrine vazineju del pravazumo nesiskundziu bet traukos mazoka, ,,
gal jau nebesvaik. su galinio difo blokiruote nebent 3 ratai kabins. be jos tik 2 ratai, na nebent labai lygioj vietoj ir vienodai kabins ratai tai ir visi keturi kabins.
Пользователь
2014-02-07 21:21
2010-09-17 00:10 писал:Sveiki, norejau paklausti tu kurie yra vaziave su b4 2.0l quattro. Ar uztenka 2.0l varikliui sukti ratus? Ar iskart geriau prie V6 sest vairo?
2010-09-17 20:23 писал:as vaziavau su 2, 6 quattro ir su 2, 0 tik fwd.2, 6 tztenka traukos ir t, t, bet remontuot brangoka, jaigu ta b4 nori su 2, 0 quattro uzteks tu 85kw,
2010-09-18 14:58 писал:85kw nebūna quattro, . 2, 0l quattro bus 134AG (~100kw) norint linksmumo, 4x4 varomai auto reik bent kokių 200ag... su 110kw palakstyt galima, bet ratų ant asfalto neprasuka normaliai: tik padangos suklykia :D su 2, 8 ir tik ant žvyruko prakasa, ant asfalto be šansų :) o remontas quattrės tai da nu nx :) kainos minimum dvigubai didesnės nei paprastos bulkos... remontas pats nepatogus (ypač V6 motoro, nes reik priekį nusiardyt jei nori generatorių pakeist pvz) Jei nori, galiu B4 avant'ą 2, 6 quattro parduot už 1500lt 93 ar 94m nepamenu tik... variklis tepalus tik paleido nei iš šio nei iš to. neįsivaizduoju kame bėda, ir neturiu kada gilintis :)
O quattro važiavimas šiaip tai belekaip smagus :) žiemą tai nepakeičiama auto: labai stabili kada reikia :D netikėtų situacijų per kelis metus vairavimo, tikrai tik kelios buvo, kad labai užsimestų ar nuslystų...
is kur istraukiai kad 85kw nebuna quattro?

Ваше послание

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен