2,4 vs 4,2

Создал Пользователь 2014-05-01
2014-05-01 18:56
Sveiki ar galėčiau pakeist vietoj 2, 4 V6 galingesni 4, 2 varikli ar tinka pavaru deze ir ka dar reiktu keist ar paprasciau tik turbina sumontuoti in 2, 4?Auto A6 mekanine.?
2014-05-01 19:14
tai negi niekas nepatarsduju niekuomet nebuvo.
2014-05-01 19:35
Ar pigiau pakeisti 2, 4 varikli i 4, 2 ar i 2, 4 sumomtuoti turbina?Ir ar geresne trauka bus 4, 2 uz 2, 4 nes nuo sviesoforo iki sviesofotro su 4, 2 nepasakyciau kad mano lenkia, tai kame cia reikalas?
2014-05-01 19:46
tai gal jis nesuprato kad tu bandai lenktiniauti ir bandai ji aplenkti is paskutiniuju o jis sau atsiputes vaziuoja. siaip tarp siu varikliu maziausiai 100Kw skirtumas. tai trauka tikrai skiresi.
2014-05-01 19:55
apie kokia masina tu cia kalbi?
2014-05-01 20:44
https://www.youtube.com/watch?v=9j3TdHecZuo


apie šitą
2014-05-01 21:22
Nu neblogai visai audi c4 2.4 varikliu turi 60kw o tu su 4.2 nuo sviesoforo iki sviesoforo varai.
2014-05-01 21:57
2014-05-01 21:22 писал: Nu neblogai visai :lol: audi c4 2.4 varikliu turi 60kw o tu su 4.2 nuo sviesoforo iki sviesoforo varai. :lol:
ka tu cia nusvaigai cia apie benza kalba .... 2.4 121kw 4.2 ziurint kur stovi kaip kompas reguliotas kaskur 210kw esme turba pastatysi vis tiek bus lagas atmosferinis galingas be turbu ir kitu sudu zimei geriau...
2014-05-01 22:20
2014-05-01 21:22 писал: Nu neblogai visai :lol: audi c4 2.4 varikliu turi 60kw o tu su 4.2 nuo sviesoforo iki sviesoforo varai. :lol:
2014-05-01 21:57 писал: ka tu cia nusvaigai cia apie benza kalba .... 2.4 121kw 4.2 ziurint kur stovi kaip kompas reguliotas kaskur 210kw esme turba pastatysi vis tiek bus lagas atmosferinis galingas be turbu ir kitu sudu zimei geriau...
turba geriau eina nei atmosferikas gerai padarius ta 2, 4 galima ir kokius 500 arkliu padaryt. Rusijoj vienas veikejas ant lados 1, 6 variklio istate turba dar pora dalikeliu ir dbr stato visus i vieta su savo TAZU . IKi simto begejas kazkas apie 6s ir toliau eina dar geriau .
Reziumuojant nori det turba dek bet ir pinigu , laiko ir ziniu reikes irgi kad ja sureguliuot ir pritaikit.
2014-05-01 23:38
2014-05-01 21:22 писал: Nu neblogai visai :lol: audi c4 2.4 varikliu turi 60kw o tu su 4.2 nuo sviesoforo iki sviesoforo varai. :lol:
2014-05-01 21:57 писал: ka tu cia nusvaigai cia apie benza kalba .... 2.4 121kw 4.2 ziurint kur stovi kaip kompas reguliotas kaskur 210kw esme turba pastatysi vis tiek bus lagas atmosferinis galingas be turbu ir kitu sudu zimei geriau...
2014-05-01 22:20 писал: turba geriau eina nei atmosferikas gerai padarius ta 2, 4 galima ir kokius 500 arkliu padaryt. Rusijoj vienas veikejas ant lados 1, 6 variklio istate turba dar pora dalikeliu ir dbr stato visus i vieta su savo TAZU . IKi simto begejas kazkas apie 6s ir toliau eina dar geriau .
Reziumuojant nori det turba dek bet ir pinigu , laiko ir ziniu reikes irgi kad ja sureguliuot ir pritaikit.
1, turbiniai arkliai niekada neprilygs atmosferiniams.
2, kad ta lada 1, 6ltr tai dar nereiskia, kad pas ja viduriai stock, nes su stockiniais viduriais tas variklis issiskirstytu po pirmo uzputimo.
3, ne kiekvienam kiausingalviui dievo duota sugebet ikist turba ir tiksliai viska apsiskaiciuot(kad neislystu voztuvas per stumokli, arba stumoklis per galva, arba svaistiklis per bloka, galu gale reikia pasiskaiciuot, kada turba uzpus, kiek slegio sugebes uzkelt ir prie kokiu sukiu ji nudves)...
pats siuo metu darau lancia turbinine-ne pirma ir ne antra savaite jau prie jos sedziu, pinigu atzvilgiu taip pat ne tukstanti eu kainuos toks darbelis...
jei kam idomu galiu papasakot placiau i pm...
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_332855/image.jpg
2014-05-01 23:42
2014-05-01 21:57 писал: ka tu cia nusvaigai cia apie benza kalba .... 2.4 121kw 4.2 ziurint kur stovi kaip kompas reguliotas kaskur 210kw esme turba pastatysi vis tiek bus lagas atmosferinis galingas be turbu ir kitu sudu zimei geriau...
2014-05-01 22:20 писал: turba geriau eina nei atmosferikas gerai padarius ta 2, 4 galima ir kokius 500 arkliu padaryt. Rusijoj vienas veikejas ant lados 1, 6 variklio istate turba dar pora dalikeliu ir dbr stato visus i vieta su savo TAZU . IKi simto begejas kazkas apie 6s ir toliau eina dar geriau .
Reziumuojant nori det turba dek bet ir pinigu , laiko ir ziniu reikes irgi kad ja sureguliuot ir pritaikit.
2014-05-01 23:38 писал: 1, turbiniai arkliai niekada neprilygs atmosferiniams.
2, kad ta lada 1, 6ltr tai dar nereiskia, kad pas ja viduriai stock, nes su stockiniais viduriais tas variklis issiskirstytu po pirmo uzputimo.
3, ne kiekvienam kiausingalviui dievo duota sugebet ikist turba ir tiksliai viska apsiskaiciuot(kad neislystu voztuvas per stumokli, arba stumoklis per galva, arba svaistiklis per bloka, galu gale reikia pasiskaiciuot, kada turba uzpus, kiek slegio sugebes uzkelt ir prie kokiu sukiu ji nudves)...
pats siuo metu darau lancia turbinine-ne pirma ir ne antra savaite jau prie jos sedziu, pinigu atzvilgiu taip pat ne tukstanti eu kainuos toks darbelis...
jei kam idomu galiu papasakot placiau i pm...
http://autogidas-img.dgn.lt/2_1_332855/image.jpg
as uz 4.2
2014-05-02 01:56
2014-05-01 20:44 писал: http://www.youtube.com/watch?v=9j3TdHecZuo

apie šitą
ikisti 4.2L bus daug pigiau nei uzpusti 2.4L, kad aplenktum ta pati kebula su 4.2L. be pilno variklio perrinkimo nieko gero neisplesi is atmosferinio benzino. jau nekalbu apie kuro sistema ir padoresne turbina..

4.2L bus tikrai pigiau.
2014-05-02 02:00
2014-05-01 21:22 писал: Nu neblogai visai :lol: audi c4 2.4 varikliu turi 60kw o tu su 4.2 nuo sviesoforo iki sviesoforo varai. :lol:
2014-05-01 21:57 писал: ka tu cia nusvaigai cia apie benza kalba .... 2.4 121kw 4.2 ziurint kur stovi kaip kompas reguliotas kaskur 210kw esme turba pastatysi vis tiek bus lagas atmosferinis galingas be turbu ir kitu sudu zimei geriau...
2014-05-01 22:20 писал: turba geriau eina nei atmosferikas gerai padarius ta 2, 4 galima ir kokius 500 arkliu padaryt. Rusijoj vienas veikejas ant lados 1, 6 variklio istate turba dar pora dalikeliu ir dbr stato visus i vieta su savo TAZU . IKi simto begejas kazkas apie 6s ir toliau eina dar geriau .
Reziumuojant nori det turba dek bet ir pinigu , laiko ir ziniu reikes irgi kad ja sureguliuot ir pritaikit.
tie "pora dalykeliu" kainavo daug daugiau nei tik turbina..
2014-05-02 02:03
2014-05-01 21:22 писал: Nu neblogai visai :lol: audi c4 2.4 varikliu turi 60kw o tu su 4.2 nuo sviesoforo iki sviesoforo varai. :lol:
2014-05-01 21:57 писал: ka tu cia nusvaigai cia apie benza kalba .... 2.4 121kw 4.2 ziurint kur stovi kaip kompas reguliotas kaskur 210kw esme turba pastatysi vis tiek bus lagas atmosferinis galingas be turbu ir kitu sudu zimei geriau...
nu nu, ir kuo jis geriau?:)
4243 / 0
2014-05-02 09:14
nzn i tema ar ne i tema turiu mersa 3.2 motoras 160 kw o e klases merse stovi toks pats tik 165 kw rasosi ant doku . mat sunkesnis uz manaja celka" 45 kg berods:( tai idomu kaip tuos 5 kw susigrazinti sunku ar nelabai.kuom ten gali skirtis?
2014-05-02 09:19
2014-05-02 09:14 naudingas писал: nzn i tema ar ne i tema turiu mersa 3.2 motoras 160 kw o e klases merse stovi toks pats tik 165 kw rasosi ant doku . mat sunkesnis uz manaja celka" 45 kg berods:( tai idomu kaip tuos 5 kw susigrazinti sunku ar nelabai.kuom ten gali skirtis?
KEistas tu žmogau, ar bent įsivaizduoji kas yra "kilovatas"? Kokia tavo vizija ir supratimas ką tau duos šitie 5kw? Ar bent išvis nutuoki ką tie kilovatai dirba? Kada jie išvystomi maksimalūs? Ar bent pats rauki ko klausi? Prastai traukia tau tavo 3, 2?
4243 / 0
2014-05-02 09:24
2014-05-02 09:14 naudingas писал: nzn i tema ar ne i tema turiu mersa 3.2 motoras 160 kw o e klases merse stovi toks pats tik 165 kw rasosi ant doku . mat sunkesnis uz manaja celka" 45 kg berods:( tai idomu kaip tuos 5 kw susigrazinti sunku ar nelabai.kuom ten gali skirtis?
2014-05-02 09:19 писал: KEistas tu žmogau, ar bent įsivaizduoji kas yra "kilovatas"? Kokia tavo vizija ir supratimas ką tau duos šitie 5kw? Ar bent išvis nutuoki ką tie kilovatai dirba? Kada jie išvystomi maksimalūs? Ar bent pats rauki ko klausi? Prastai traukia tau tavo 3, 2?
vot man idomu gal tokie dalykai padaromi tik ant kompo pajungus.pvz 165 kilovatai geriau begejasi ir net kuro sanaudos pas e"ske mazesnes kataluogose:)bet jai tu tik moki pasakyt keistas tu zmogau ar zinai ka reskia kw bla..bka bla tai nachren man tokia nuomone reikalinga
2014-05-02 09:25
2014-05-01 21:22 писал: Nu neblogai visai :lol: audi c4 2.4 varikliu turi 60kw o tu su 4.2 nuo sviesoforo iki sviesoforo varai. :lol:
2014-05-01 21:57 писал: ka tu cia nusvaigai cia apie benza kalba .... 2.4 121kw 4.2 ziurint kur stovi kaip kompas reguliotas kaskur 210kw esme turba pastatysi vis tiek bus lagas atmosferinis galingas be turbu ir kitu sudu zimei geriau...
2014-05-01 22:20 писал: turba geriau eina nei atmosferikas gerai padarius ta 2, 4 galima ir kokius 500 arkliu padaryt. Rusijoj vienas veikejas ant lados 1, 6 variklio istate turba dar pora dalikeliu ir dbr stato visus i vieta su savo TAZU . IKi simto begejas kazkas apie 6s ir toliau eina dar geriau .
Reziumuojant nori det turba dek bet ir pinigu , laiko ir ziniu reikes irgi kad ja sureguliuot ir pritaikit.
per kiek iki 100km isibegeje dar ne viskas, reik ziurek kaip toliau dirba ir kaip viska itakoja masinos mase(ypac naip elgiasi nuo 100 Seniausiai su TAZU :)Opel Kadett gsi manes negaledavo pavyti draugeliai net su BMW 528 SPORT tiesa masinos buvo irgi "legendines, kazkur 1981m gamintos) su kai kiti veiksniai itakoja-dideja pasipriesinimas, trintis etc...Tai stai kiek reikia isjudinti tuos papildomus"kazkokius viso labo"280kg kuriais skiriasi siu zverioku minimali mase be krovinio A3 3, 2FSI ir A6 Allroad 4, 2FIS kvatrines kaip ju varikliu galingumas skiriasi net 100AG bei 120Nm(320 vs 440Nm).Kaip matot, to reik kad skirtingos klases, skiritnga mase turetu gera dinamika.Man tai del sportisku kebulu tai net klausimu nekyla, Audi A3 3, 2l quattro 250Hp per tas pacias 6 s isibegeje(bet velgi iki 100km/h)ir A6 Allroudas 4, 2 FSI 350Hp per 6s iki 100km/h.Jos pilna mase 2, 5 tonos o A3 pilnoji mase vos pora simtu kg mazesne -2125kg! minimalia mase be krovinio atrodo taip Allroad Q 4, 2FSI 1830kg vs A3 Q 3, 2 FSI 1550kg.Todel i kaip sakai "tazus"deti zveriu variklius apsimoka, ir tikrai paprasciau del kaip daro kupriuku klubo nariai Ukrainoje, i kupriukus montuoja 5, 0 mersinius variklius nes sugalvoti kaip ji isgrust maziau darbo negu pvz perdaryti/perrinkti visa 4, 2 varikli ir dar priburti vietos turbai, intercooleriui, vamzdynams etc.Paziurek prie progos, pvz senoleje Audi V8 ten po kapotu nera vietos pincetui ar astsuktuvui ikisti koks sudetingas priejimas tai ka kalbet apie turbina kolikus ir visa kita
2014-05-02 09:34
nu blet kvatrini negi tu cia siauti su debyliskais klausimais? nu tu blet nesveikas
2014-05-02 09:35
dundukas pats tema sukure pats atsako, pats istrina savo posta. eik tu nx
2014-05-02 09:46
2014-05-01 21:22 писал: Nu neblogai visai :lol: audi c4 2.4 varikliu turi 60kw o tu su 4.2 nuo sviesoforo iki sviesoforo varai. :lol:
2014-05-01 21:57 писал: ka tu cia nusvaigai cia apie benza kalba .... 2.4 121kw 4.2 ziurint kur stovi kaip kompas reguliotas kaskur 210kw esme turba pastatysi vis tiek bus lagas atmosferinis galingas be turbu ir kitu sudu zimei geriau...
2014-05-01 22:20 писал: turba geriau eina nei atmosferikas gerai padarius ta 2, 4 galima ir kokius 500 arkliu padaryt. Rusijoj vienas veikejas ant lados 1, 6 variklio istate turba dar pora dalikeliu ir dbr stato visus i vieta su savo TAZU . IKi simto begejas kazkas apie 6s ir toliau eina dar geriau .
Reziumuojant nori det turba dek bet ir pinigu , laiko ir ziniu reikes irgi kad ja sureguliuot ir pritaikit.
per kiek iki 100km isibegeja tai labai nereiksmingas, tikslaiu pernelyg sureiksmintas dalykas ir toli grazu dar ne viskas, sitie dalykai "iki 100km/h"skirti MEGEJAMS troliu priburtuose specifikaciju knygutese ar kokiame autoase ar ten automobiles.lt vaikams pasiskaityt.reik ziurek kaip dirna nuo sterto diferenciuotai ir ypatingai virs 100km/h bei prie 100.Kaip aparatas sukasi dirba ir kaip viska itakoja masinos mase su TAZU :)Opel Kadett gsi kuri dauzta davelniai seniai buvau gaves doivanu is "hanso"manes negaledavo pavyti draugeliai net su BMW 528i SPORT tiesa masinos buvo irgi "legendines, kazkur 1981m gamintos) juk ir visi kiti veiksniai itakoja-dideja pasipriesinimas, trintis, jei turba-labas, jei automatas -vel savi niuansai(isskys dsg) ir etc...Tai stai kiek reikia isjudinti tuos papildomus"kazkokius viso labo"280kg kuriais skiriasi siu zverioku minimali mase vazinejau abiem, cia kaip pavyzdys:be krovinio A3 3, 2FSI ir A6 Allroad 4, 2FSI kvatrines kaip ju varikliu galingumas skiriasi net 100AG bei 120Nm(320 vs 440Nm).Kaip matot, to reik kad skirtingos klases, skiritnga mase turetu artima ir nebloga gera dinamika.Man tai del sportisku lengvesniu kebulu tai net klausimu nekyla, Audi A3 3, 2l quattro 250Hp per tas pacias 6 s isibegeja(bet velgi iki 100km/h)ir A6 Allroudas 4, 2 FSI 350Hp per 6s iki 100km/h.Jos pilna mase 2, 5 tonos o A3 pilnoji mase vos pora simtu kg mazesne -2125kg! minimalia mase be krovinio atrodo taip Allroad Q 4, 2FSI 1830kg vs A3 Q 3, 2 FSI 1550kg.Todel i kaip sakai "tazus"deti zveriu variklius apsimoka, ir tikrai paprasciau del kaip daro kupriuku klubo nariai Ukrainoje, i kupriukus montuoja 5, 0 mersinius variklius nes sugalvoti kaip ji isgrust maziau darbo negu pvz perdaryti/perrinkti kokioj A8-toj ar ten V8-oj visa 3, 6 ar 4, 2 varikli ir dar priburti vietos turbai, intercooleriui, vamzdynams etc.Paziurek prie progos, pvz senoleje Audi V8 ten po kapotu nera vietos pincetui ar astsuktuvui ikisti koks sudetingas priejimas tai ka kalbet apie turbina kolikus ir visa kita.Daug lengviau fizine prasme(ne technologine)"zaisti"kai mazas variklis koks 1, 8 atmosferikas VW Corade ir statyt jajame turbina, (komopresoriniai buvo visiski netikeliai) megejiskai padarius atlaikydavo tokie netobulai paturbinti varikliukai metelius-kitus.Tada nieks nedriso ne pasvajoti apie kaltinius stumoklius etc.
2014-05-02 10:12
2014-05-01 21:22 писал: Nu neblogai visai :lol: audi c4 2.4 varikliu turi 60kw o tu su 4.2 nuo sviesoforo iki sviesoforo varai. :lol:
2014-05-01 21:57 писал: ka tu cia nusvaigai cia apie benza kalba .... 2.4 121kw 4.2 ziurint kur stovi kaip kompas reguliotas kaskur 210kw esme turba pastatysi vis tiek bus lagas atmosferinis galingas be turbu ir kitu sudu zimei geriau...
2014-05-01 22:20 писал: turba geriau eina nei atmosferikas gerai padarius ta 2, 4 galima ir kokius 500 arkliu padaryt. Rusijoj vienas veikejas ant lados 1, 6 variklio istate turba dar pora dalikeliu ir dbr stato visus i vieta su savo TAZU . IKi simto begejas kazkas apie 6s ir toliau eina dar geriau .
Reziumuojant nori det turba dek bet ir pinigu , laiko ir ziniu reikes irgi kad ja sureguliuot ir pritaikit.
per kiek iki 100km isibegeja tai pernelyg sureiksmintas dalykas ir toli grazu dar ne viskas, sitie dalykai "iki 100km/h"skirti MEGEJAMS troliu priburtuose specifikaciju knygutese ar kokiame autoase ar ten automobiles.lt vaikams pasiskaityt.reik ziurek kaip dirba nuo starto diferenciuotai ir ypatingai nuo 100 iki 200km/h bei pries 100 nuo pat starto.Opel Kadett "kvadratinio"gsi davelniai seniai su BMW 528i SPORT tiesa masinos buvo irgi "legendines, kazkur 1981m gamintos).Arba paemus Audi A3 sportback quattro 3, 2FSI 250Hp mase minimali 1550 VS A6 Allroad 4, 2FSI mase 1880 skiriasi ~pora simtu kg o variklis stipresni visu 100Hp na ir NM daugiaau 120 taigi ir dinamika tokia pat 6s iki 100km/h.Bet visai kiti dalykai kas susidure tai zino kad tos sekundes iki 100km/h dar ne viskas.Kas domisi galima pakalbet ir apie tai, nes svarbu kaip begejasi eina nuo 100 iki 250, pvz A8 w12 Touareg W12 ribiotuvas suveikia ties 275km/h o visas grozis ka isdarineja ruoze nuo 100 iki 200+.
2014-05-02 10:16
2014-05-01 21:22 писал: Nu neblogai visai :lol: audi c4 2.4 varikliu turi 60kw o tu su 4.2 nuo sviesoforo iki sviesoforo varai. :lol:
2014-05-01 21:57 писал: ka tu cia nusvaigai cia apie benza kalba .... 2.4 121kw 4.2 ziurint kur stovi kaip kompas reguliotas kaskur 210kw esme turba pastatysi vis tiek bus lagas atmosferinis galingas be turbu ir kitu sudu zimei geriau...
2014-05-01 22:20 писал: turba geriau eina nei atmosferikas gerai padarius ta 2, 4 galima ir kokius 500 arkliu padaryt. Rusijoj vienas veikejas ant lados 1, 6 variklio istate turba dar pora dalikeliu ir dbr stato visus i vieta su savo TAZU . IKi simto begejas kazkas apie 6s ir toliau eina dar geriau .
Reziumuojant nori det turba dek bet ir pinigu , laiko ir ziniu reikes irgi kad ja sureguliuot ir pritaikit.
per kiek iki 100km isibegeja tai pernelyg sureiksmintas dalykas ir toli grazu dar ne viskas, sitie dalykai "iki 100km/h"skirti MEGEJAMS troliu priburtuose specifikaciju knygutese ar kokiame autoase ar ten automobiles.lt vaikams pasiskaityt.reik ziurek kaip dirba nuo starto diferenciuotai ir ypatingai nuo 100 iki 200km/h bei pries 100 nuo pat starto.Mano Opel Kadett gsi "kvadratinio"senolio "davelniai seniai draugelis su BMW 528i SPORT nepavydavo kol neisivaziuodavo padoriai, tiesa masinos buvo irgi "legendines, kazkur 1981m gamintos).Arba paemus Audi A3 sportback quattro 3, 2FSI 250Hp mase minimali 1550kg VS A6 Allroad 4, 2FSI 350Hp mase-1880kg-skiriasi ~pora simtu kg o variklis stipresnis visu 100Hp na ir NM daugiaau 120 taigi ir dinamika tokia pat 6s iki 100km/h.Bet visai kiti dalykai kas susidure tai zino kad tos sekundes iki 100km/h dar ne viskas.Kas domisi galima pakalbet ir apie tai, nes svarbu kaip begejasi eina nuo 100 iki 250, pvz A8 w12 Touareg W12 ribiotuvas suveikia ties 275km/h o visas grozis ka isdarineja ruoze nuo 100 iki 200+.
2014-05-02 10:45
2014-05-01 21:22 писал: Nu neblogai visai :lol: audi c4 2.4 varikliu turi 60kw o tu su 4.2 nuo sviesoforo iki sviesoforo varai. :lol:
2014-05-01 21:57 писал: ka tu cia nusvaigai cia apie benza kalba .... 2.4 121kw 4.2 ziurint kur stovi kaip kompas reguliotas kaskur 210kw esme turba pastatysi vis tiek bus lagas atmosferinis galingas be turbu ir kitu sudu zimei geriau...
kiek supratau pas ji c4. o pas jas ejo 2.4 benzai???????
1757 / 0
2014-05-02 11:18
2014-05-01 21:22 писал: Nu neblogai visai :lol: audi c4 2.4 varikliu turi 60kw o tu su 4.2 nuo sviesoforo iki sviesoforo varai. :lol:
2014-05-01 21:57 писал: ka tu cia nusvaigai cia apie benza kalba .... 2.4 121kw 4.2 ziurint kur stovi kaip kompas reguliotas kaskur 210kw esme turba pastatysi vis tiek bus lagas atmosferinis galingas be turbu ir kitu sudu zimei geriau...
2014-05-02 10:45 писал: kiek supratau pas ji c4. o pas jas ejo 2.4 benzai???????
vadinasi blogai supratai. c4 neturejo 2, 4 benzo.
You serious?
2014-05-02 12:00
2014-05-01 21:57 писал: ka tu cia nusvaigai cia apie benza kalba .... 2.4 121kw 4.2 ziurint kur stovi kaip kompas reguliotas kaskur 210kw esme turba pastatysi vis tiek bus lagas atmosferinis galingas be turbu ir kitu sudu zimei geriau...
2014-05-01 22:20 писал: turba geriau eina nei atmosferikas gerai padarius ta 2, 4 galima ir kokius 500 arkliu padaryt. Rusijoj vienas veikejas ant lados 1, 6 variklio istate turba dar pora dalikeliu ir dbr stato visus i vieta su savo TAZU . IKi simto begejas kazkas apie 6s ir toliau eina dar geriau .
Reziumuojant nori det turba dek bet ir pinigu , laiko ir ziniu reikes irgi kad ja sureguliuot ir pritaikit.
2014-05-02 10:16 писал: per kiek iki 100km isibegeja tai pernelyg sureiksmintas dalykas ir toli grazu dar ne viskas, sitie dalykai "iki 100km/h"skirti MEGEJAMS troliu priburtuose specifikaciju knygutese ar kokiame autoase ar ten automobiles.lt vaikams pasiskaityt.reik ziurek kaip dirba nuo starto diferenciuotai ir ypatingai nuo 100 iki 200km/h bei pries 100 nuo pat starto.Mano Opel Kadett gsi "kvadratinio"senolio "davelniai seniai draugelis su BMW 528i SPORT nepavydavo kol neisivaziuodavo padoriai, tiesa masinos buvo irgi "legendines, kazkur 1981m gamintos).Arba paemus Audi A3 sportback quattro 3, 2FSI 250Hp mase minimali 1550kg VS A6 Allroad 4, 2FSI 350Hp mase-1880kg-skiriasi ~pora simtu kg o variklis stipresnis visu 100Hp na ir NM daugiaau 120 taigi ir dinamika tokia pat 6s iki 100km/h.Bet visai kiti dalykai kas susidure tai zino kad tos sekundes iki 100km/h dar ne viskas.Kas domisi galima pakalbet ir apie tai, nes svarbu kaip begejasi eina nuo 100 iki 250, pvz A8 w12 Touareg W12 ribiotuvas suveikia ties 275km/h o visas grozis ka isdarineja ruoze nuo 100 iki 200+.
kvatrini, vėl kitą vardą susigalvojai? :D
2014-05-02 12:16
Up.Gerai kad į temą pasisako išmanantys profesionalai.Diskusija apie variklio pasirinkimą, ar geriau montuoti turbą ar geriau sumontuoti kitą galingesnį atmosferiką.Neturinčių ką pasakyti prašom aiškintis asmeninius santykius ir nepasitenkinimą kitose arba savo temose apie sugebėjimą lazdavotis varyt rusiškus matus ir panašiai.Primenu, pasiūliau diskusiją konkrečiu klausimu o ne drąskymuisi kas su kuom važinėja kos kieno vardas etc.Jei jau vaikėzai lendat tai prašyčiau bent į temą pasiūlymus rašyti, konkrečius darbus kaip pvz arba nuorodas, foto.
2014-05-02 12:16
2014-05-01 21:57 писал: ka tu cia nusvaigai cia apie benza kalba .... 2.4 121kw 4.2 ziurint kur stovi kaip kompas reguliotas kaskur 210kw esme turba pastatysi vis tiek bus lagas atmosferinis galingas be turbu ir kitu sudu zimei geriau...
2014-05-01 22:20 писал: turba geriau eina nei atmosferikas gerai padarius ta 2, 4 galima ir kokius 500 arkliu padaryt. Rusijoj vienas veikejas ant lados 1, 6 variklio istate turba dar pora dalikeliu ir dbr stato visus i vieta su savo TAZU . IKi simto begejas kazkas apie 6s ir toliau eina dar geriau .
Reziumuojant nori det turba dek bet ir pinigu , laiko ir ziniu reikes irgi kad ja sureguliuot ir pritaikit.
2014-05-02 02:00 писал: tie "pora dalykeliu" kainavo daug daugiau nei tik turbina..
va-RESPECT uz situs zodzius!:)
nes koki 80% is cia esanciu nesuvokia, kad vien turba pakabinti neuztenka...
2014-05-02 12:28
2014-05-01 22:20 писал: turba geriau eina nei atmosferikas gerai padarius ta 2, 4 galima ir kokius 500 arkliu padaryt. Rusijoj vienas veikejas ant lados 1, 6 variklio istate turba dar pora dalikeliu ir dbr stato visus i vieta su savo TAZU . IKi simto begejas kazkas apie 6s ir toliau eina dar geriau .
Reziumuojant nori det turba dek bet ir pinigu , laiko ir ziniu reikes irgi kad ja sureguliuot ir pritaikit.
2014-05-02 02:00 писал: tie "pora dalykeliu" kainavo daug daugiau nei tik turbina..
2014-05-02 12:16 писал: va-RESPECT uz situs zodzius!:)
nes koki 80% is cia esanciu nesuvokia, kad vien turba pakabinti neuztenka...
zygi, gal tu neitin pameni tad įsivaizduoji kad prieš kokkius dvimpenkis metelius Lietuvoje darant turbo projektą galėjai tik pasvajoti apie kaltinius stūmoklius ir aklkūninius, remapus ir pan.Faktas kad sumest kolikus su turba, nepakanka, bet metelius-kitus atardavo mėgėjiškai paturbinti coradai, cupai.Negali visi visko žinoti ir ne kiekvienas dirba šioje srityje tad ir negali viso laiko skirt profesionaliems proketams.Esme ta, kad mane domina rezultatas kaip galutinis efekta ir kas man is to, jeigi specifikacijos bus beveik lygios tai koks skirtumas ar galingesnis(zymiai)atmosferikas ar T?
2014-05-02 12:53
2014-05-01 22:20 писал: turba geriau eina nei atmosferikas gerai padarius ta 2, 4 galima ir kokius 500 arkliu padaryt. Rusijoj vienas veikejas ant lados 1, 6 variklio istate turba dar pora dalikeliu ir dbr stato visus i vieta su savo TAZU . IKi simto begejas kazkas apie 6s ir toliau eina dar geriau .
Reziumuojant nori det turba dek bet ir pinigu , laiko ir ziniu reikes irgi kad ja sureguliuot ir pritaikit.
2014-05-02 02:00 писал: tie "pora dalykeliu" kainavo daug daugiau nei tik turbina..
2014-05-02 12:16 писал: va-RESPECT uz situs zodzius!:)
nes koki 80% is cia esanciu nesuvokia, kad vien turba pakabinti neuztenka...
Tai buten gerai kad profesnionalai raso i sia tema, uzkniso smulkus peštukai kurių tikslas tik su visais aiškintis jų santykius kas kietesnis ir kuris už kurį bukesnis ar kas su kuo važinėja.Tam ir pasiūliau tokią temą kad paaiškintum žmonėm.zygi, gal tu neitin pameni tad įsivaizduoji kad prieš kokkius dvimpenkis metelius Lietuvoje darant turbo projektą galėjai tik pasvajoti apie kaltinius stūmoklius ir aklkūninius, remapus ir pan.Faktas kad sumest kolikus su turba, nepakanka, bet metelius-kitus atardavo mėgėjiškai paturbinti coradai, cupai.Negali visi visko žinoti ir ne kiekvienas dirba šioje srityje tad ir negali viso laiko skirt profesionaliems proketams.Esme ta, kad mane domina rezultatas kaip galutinis efektas ir kas man is to, jeigi specifikacijos bus beveik lygios tai koks skirtumas ar galingesnis(zymiai)atmosferikas ar T?.....Jei įdomu ai iš sertifukuoto BMW originalkaus portalo įmesiu senolio atmosferiko 528i parametrus, beje, auto gamintas prieš ~35 metus

Acceleration(įsibėgėjimas):


0-30 km/h (s):1.9

0-40 km/h (s):2.4

0-50 km/h (s):3

0-60 km/h (s):4

0-70 km/h (s):4.9

0-80 km/h (s):5.8

0-90 km/h (s):6.8

0-100 km/h (s):8.4

0-110 km/h (s)10.1

0-120 km/h (s):11.9

0-130 km/h (s):13.8

0-140 km/h (s):16

0-150 km/h (s):18.4

0-160 km/h (s):23

0-170 km/h (s):28.2

0-180 km/h (s):34.8

0-190 km/h (s): 44.3

0-200 km/h (s): 62.6

ir buk malonus imesk pvz savo trubinto sedevro jei turi.
2014-05-02 13:45
2014-05-01 22:20 писал: turba geriau eina nei atmosferikas gerai padarius ta 2, 4 galima ir kokius 500 arkliu padaryt. Rusijoj vienas veikejas ant lados 1, 6 variklio istate turba dar pora dalikeliu ir dbr stato visus i vieta su savo TAZU . IKi simto begejas kazkas apie 6s ir toliau eina dar geriau .
Reziumuojant nori det turba dek bet ir pinigu , laiko ir ziniu reikes irgi kad ja sureguliuot ir pritaikit.
2014-05-02 02:00 писал: tie "pora dalykeliu" kainavo daug daugiau nei tik turbina..
2014-05-02 12:16 писал: va-RESPECT uz situs zodzius!:)
nes koki 80% is cia esanciu nesuvokia, kad vien turba pakabinti neuztenka...
Tai buten gerai kad profesnionalai raso i sia tema, uzkniso smulkus peštukai kurių tikslas tik su visais aiškintis jų santykius kas kietesnis ir kuris už kurį bukesnis ar kas su kuo važinėja.Tam ir pasiūliau tokią temą kad paaiškintum žmonėm.zygi, gal tu neitin pameni tad įsivaizduoji kad prieš kokkius dvimpenkis metelius Lietuvoje darant turbo projektą galėjai tik pasvajoti apie kaltinius stūmoklius ir aklkūninius, remapus ir pan.Faktas kad sumest kolikus su turba, nepakanka, bet metelius-kitus atardavo mėgėjiškai paturbinti coradai, cupai.Negali visi visko žinoti ir ne kiekvienas dirba šioje srityje tad ir negali viso laiko skirt profesionaliems proketams.Esme ta, kad mane domina rezultatas kaip galutinis efektas ir kas man is to, jeigi specifikacijos bus beveik lygios tai koks skirtumas ar galingesnis(zymiai)atmosferikas ar T?.....Jei įdomu tai iš sertifukuoto BMW originalkaus portalo įmesiu senolio atmosferiko 528i parametrus, beje, auto gamintas prieš ~35 metus 2, 8i "jetronika"teturintis tik 240Nm ir galios 135, kw mase 1410kg be vairuotojo(pilna 1870kg)

Acceleration(įsibėgėjimas):


0-30 km/h (s):1.9

0-40 km/h (s):2.4

0-50 km/h (s):3

0-60 km/h (s):4

0-70 km/h (s):4.9

0-80 km/h (s):5.8

0-90 km/h (s):6.8

0-100 km/h (s):8.4

0-110 km/h (s)10.1

0-120 km/h (s):11.9

0-130 km/h (s):13.8

0-140 km/h (s):16

0-150 km/h (s):18.4

0-160 km/h (s):23

0-170 km/h (s):28.2

0-180 km/h (s):34.8

0-190 km/h (s): 44.3

0-200 km/h (s): 62.6

Dabar kaip pvz Tavo turbinto 2, 0 20VT Fiatuko sedevro
stocck 310nm 162kw jojo mase 1300kg(neaisku kiek dabar taviskis po modifikavimo turi smarves), stock parametrai/įsibėgėjimas

0-30 km/h (s):1.7

0-40 km/h (s):2.2

0-50 km/h (s):2.7

0-60 km/h (s):3.5

0-70 km/h (s):4.1

0-80 km/h (s):4.9

0-90 km/h (s):5.6

0-100 km/h (s):6.5

0-110 km/h (s)7.8

0-120 km/h (s):9.1

0-130 km/h (s):10.4

0-140 km/h (s):11.8

0-150 km/h (s):13.7

0-160 km/h (s):15.7

0-170 km/h (s):18

0-180 km/h (s):20.6

0-190 km/h (s):23.6

0-200 km/h (s):28.4

0-210 km/h (s):34.1

0-220 km/h (s):41.7

0-230 km/h (s):53.6

0-240 km/h (s):82.1
2014-05-02 13:50
2014-05-01 22:20 писал: turba geriau eina nei atmosferikas gerai padarius ta 2, 4 galima ir kokius 500 arkliu padaryt. Rusijoj vienas veikejas ant lados 1, 6 variklio istate turba dar pora dalikeliu ir dbr stato visus i vieta su savo TAZU . IKi simto begejas kazkas apie 6s ir toliau eina dar geriau .
Reziumuojant nori det turba dek bet ir pinigu , laiko ir ziniu reikes irgi kad ja sureguliuot ir pritaikit.
2014-05-02 02:00 писал: tie "pora dalykeliu" kainavo daug daugiau nei tik turbina..
2014-05-02 12:16 писал: va-RESPECT uz situs zodzius!:)
nes koki 80% is cia esanciu nesuvokia, kad vien turba pakabinti neuztenka...
Na pvz tarp modeliu 20-25 metu skirtumas.Labai aiskiai matosi T pranasumas.Bet tai nera universalus palyginimas.Senolis BMW 528 VS Fiat Coups 2, 0T su intercooleriu.
Tai buten gerai kad profesnionalai raso i sia tema, uzkniso smulkus peštukai kurių tikslas tik su visais aiškintis jų santykius kas kietesnis ir kuris už kurį bukesnis ar kas su kuo važinėja.Tam ir pasiūliau tokią temą kad paaiškintum žmonėm.zygi, gal tu neitin pameni tad įsivaizduoji kad prieš kokkius dvimpenkis metelius Lietuvoje darant turbo projektą galėjai tik pasvajoti apie kaltinius stūmoklius ir aklkūninius, remapus ir pan.Faktas kad sumest kolikus su turba, nepakanka, bet metelius-kitus atardavo mėgėjiškai paturbinti coradai, cupai.Negali visi visko žinoti ir ne kiekvienas dirba šioje srityje tad ir negali viso laiko skirt profesionaliems proketams.Esme ta, kad mane domina rezultatas kaip galutinis efektas ir kas man is to, jeigi specifikacijos bus beveik lygios tai koks skirtumas ar galingesnis(zymiai)atmosferikas ar T?.....Jei įdomu tai iš sertifukuoto BMW originalkaus portalo įmesiu senolio atmosferiko 528i parametrus, beje, auto gamintas prieš ~35 metus 2, 8i "jetronika"teturintis tik 240Nm ir galios 135, kw mase 1410kg be vairuotojo(pilna 1870kg)

Acceleration(įsibėgėjimas):


0-30 km/h (s):1.9

0-40 km/h (s):2.4

0-50 km/h (s):3

0-60 km/h (s):4

0-70 km/h (s):4.9

0-80 km/h (s):5.8

0-90 km/h (s):6.8

0-100 km/h (s):8.4

0-110 km/h (s)10.1

0-120 km/h (s):11.9

0-130 km/h (s):13.8

0-140 km/h (s):16

0-150 km/h (s):18.4

0-160 km/h (s):23

0-170 km/h (s):28.2

0-180 km/h (s):34.8

0-190 km/h (s): 44.3

0-200 km/h (s): 62.6

Dabar kaip pvz Tavo turbinto 2, 0 20VT Fiatuko sedevro
stocck 310nm 162kw jojo mase 1300kg(neaisku kiek dabar taviskis po modifikavimo turi smarves), stock parametrai/įsibėgėjimas

0-30 km/h (s):1.7

0-40 km/h (s):2.2

0-50 km/h (s):2.7

0-60 km/h (s):3.5

0-70 km/h (s):4.1

0-80 km/h (s):4.9

0-90 km/h (s):5.6

0-100 km/h (s):6.5

0-110 km/h (s)7.8

0-120 km/h (s):9.1

0-130 km/h (s):10.4

0-140 km/h (s):11.8

0-150 km/h (s):13.7

0-160 km/h (s):15.7

0-170 km/h (s):18

0-180 km/h (s):20.6

0-190 km/h (s):23.6

0-200 km/h (s):28.4

0-210 km/h (s):34.1

0-220 km/h (s):41.7

0-230 km/h (s):53.6

0-240 km/h (s):82.1
2014-05-02 13:52
2014-05-01 22:20 писал: turba geriau eina nei atmosferikas gerai padarius ta 2, 4 galima ir kokius 500 arkliu padaryt. Rusijoj vienas veikejas ant lados 1, 6 variklio istate turba dar pora dalikeliu ir dbr stato visus i vieta su savo TAZU . IKi simto begejas kazkas apie 6s ir toliau eina dar geriau .
Reziumuojant nori det turba dek bet ir pinigu , laiko ir ziniu reikes irgi kad ja sureguliuot ir pritaikit.
2014-05-02 02:00 писал: tie "pora dalykeliu" kainavo daug daugiau nei tik turbina..
2014-05-02 12:16 писал: va-RESPECT uz situs zodzius!:)
nes koki 80% is cia esanciu nesuvokia, kad vien turba pakabinti neuztenka...
Tai buten gerai kad profesnionalai raso i sia tema, uzkniso smulkus peštukai kurių tikslas tik su visais aiškintis jų santykius kas kietesnis ir kuris už kurį bukesnis ar kas su kuo važinėja.Tam ir pasiūliau tokią temą kad paaiškintum žmonėm.zygi, gal tu neitin pameni tad įsivaizduoji kad prieš kokkius dvimpenkis metelius Lietuvoje darant turbo projektą galėjai tik pasvajoti apie kaltinius stūmoklius ir aklkūninius, remapus ir pan.Faktas kad sumest kolikus su turba, nepakanka, bet metelius-kitus atardavo mėgėjiškai paturbinti coradai, cupai.Negali visi visko žinoti ir ne kiekvienas dirba šioje srityje tad ir negali viso laiko skirt profesionaliems proketams.Esme ta, kad mane domina rezultatas kaip galutinis efektas ir kas man is to, jeigi specifikacijos bus beveik lygios tai koks skirtumas ar galingesnis(zymiai)atmosferikas ar T?.....Jei įdomu tai iš sertifukuoto LEGALAUS tinklapio(ne kokio siaip:)) įmesiu senolio atmosferiko 528i parametrus, beje, auto gamintas prieš ~35 metus 2, 8i "jetronika"teturintis tik 240Nm ir galios 135, kw mase 1410kg be vairuotojo(pilna 1870kg)

Acceleration(įsibėgėjimas):


0-30 km/h (s):1.9

0-40 km/h (s):2.4

0-50 km/h (s):3

0-60 km/h (s):4

0-70 km/h (s):4.9

0-80 km/h (s):5.8

0-90 km/h (s):6.8

0-100 km/h (s):8.4

0-110 km/h (s)10.1

0-120 km/h (s):11.9

0-130 km/h (s):13.8

0-140 km/h (s):16

0-150 km/h (s):18.4

0-160 km/h (s):23

0-170 km/h (s):28.2

0-180 km/h (s):34.8

0-190 km/h (s): 44.3

0-200 km/h (s): 62.6

Dabar kaip pvz Tavo turbinto 2, 0 20VT Fiatuko sedevro
stocck 310nm 162kw jojo mase 1300kg(neaisku kiek dabar taviskis po modifikavimo turi smarves), stock parametrai/įsibėgėjimas

0-30 km/h (s):1.7

0-40 km/h (s):2.2

0-50 km/h (s):2.7

0-60 km/h (s):3.5

0-70 km/h (s):4.1

0-80 km/h (s):4.9

0-90 km/h (s):5.6

0-100 km/h (s):6.5

0-110 km/h (s)7.8

0-120 km/h (s):9.1

0-130 km/h (s):10.4

0-140 km/h (s):11.8

0-150 km/h (s):13.7

0-160 km/h (s):15.7

0-170 km/h (s):18

0-180 km/h (s):20.6

0-190 km/h (s):23.6

0-200 km/h (s):28.4

0-210 km/h (s):34.1

0-220 km/h (s):41.7

0-230 km/h (s):53.6

0-240 km/h (s):82.1
2014-05-02 13:56
1, suformuoluok klausima ka nori is manes suzinot?
2, cia kur ikeliau nuotrauka yra ne fiatas, o lancia.
3, mano fiatas yra 20vt, o 16vt.
4, tiek lancia tiek fiata bandysiu uzpust iki 400ag
2014-05-02 14:40
2014-05-02 13:56 писал: 1, suformuoluok klausima ka nori is manes suzinot?
2, cia kur ikeliau nuotrauka yra ne fiatas, o lancia.
3, mano fiatas yra 20vt, o 16vt.
4, tiek lancia tiek fiata bandysiu uzpust iki 400ag
kas taves ko klause isvis?Pasakei savo nuomone, ir kap visad srutas pavarei ant zmoniu.gali sapnuoti.:atmosferikas BMW M5 I
4941cm3 500Nm 294kw beje auto 1999m ...


0-30 km/h (s):1.2

0-40 km/h (s):1.6

0-50 km/h (s):1.9

0-60 km/h (s):2.2

0-70 km/h (s):2.9

0-80 km/h (s):3.4

0-90 km/h (s):4

0-100 km/h (s):4.6

0-110 km/h (s)5.6

0-120 km/h (s):6.4

0-130 km/h (s):7.2

0-140 km/h (s):8.1

0-150 km/h (s):9.1

0-160 km/h (s):10.6

0-170 km/h (s):12

0-180 km/h (s):13.4

0-190 km/h (s):15

0-200 km/h (s):16.7

0-210 km/h (s):18.7

0-220 km/h (s):21.2

0-230 km/h (s):23.9

0-240 km/h (s):27

0-250 km/h (s):30.7

0-270 km/h (s):44.3

0-300 km/h (s):246.6


Ir nereikia issikalinet kad nekerti.proftecho kursiniu darbu autoriai
gabiausi zmones.
2014-05-02 14:45
kvatrini a da neatsibodo dunduk zmonem pyst proto apgailetinas tu loxu loxas
2014-05-02 14:52
2014-05-02 14:45 писал: kvatrini a da neatsibodo dunduk zmonem pyst proto apgailetinas tu loxu loxas
šarikovas pasijuto žmogumi turičiu proto.Ar skauda švonderiaui kacapui kaip jam "pysa"neesama prota?
2014-05-02 14:55
2014-05-02 14:45 писал: kvatrini a da neatsibodo dunduk zmonem pyst proto apgailetinas tu loxu loxas
Tu bybiaciulpy sukacapejes von mldc ciulpk savo papkos putino analine anga supratai mongolo atmata?ir nesikisk i svetimas temnas avine
2014-05-02 15:21
2014-05-02 13:56 писал: 1, suformuoluok klausima ka nori is manes suzinot?
2, cia kur ikeliau nuotrauka yra ne fiatas, o lancia.
3, mano fiatas yra 20vt, o 16vt.
4, tiek lancia tiek fiata bandysiu uzpust iki 400ag
Atsipusk kas taves klause?Sedevristai susirinke "gluchi"proftechu nebaige ir giriasi savo traviais senais sabais ar fiatais.vienas issikalineja kaip jis ka "bande" i garaza ivaziuoti kai bosas vairavo jis tik salia sedejo antras uzpus fiata lancia kitam isvis sapnuojasi veironas kuri"mate is arti".Eikit vaikus i vaikundarzeli mokinti .

atmosferikas BMW M5 I
4941cm3 500Nm 294kw beje auto 1999m ...


0-30 km/h (s):1.2

0-40 km/h (s):1.6

0-50 km/h (s):1.9

0-60 km/h (s):2.2

0-70 km/h (s):2.9

0-80 km/h (s):3.4

0-90 km/h (s):4

0-100 km/h (s):4.6

0-110 km/h (s)5.6

0-120 km/h (s):6.4

0-130 km/h (s):7.2

0-140 km/h (s):8.1

0-150 km/h (s):9.1

0-160 km/h (s):10.6

0-170 km/h (s):12

0-180 km/h (s):13.4

0-190 km/h (s):15

0-200 km/h (s):16.7

0-210 km/h (s):18.7

0-220 km/h (s):21.2

0-230 km/h (s):23.9

0-240 km/h (s):27

0-250 km/h (s):30.7

0-270 km/h (s):44.3

0-300 km/h (s):246.6


Ir nereikia issikalinet kad nekerti.proftecho kursiniu darbu autoriai
gabiausi zmones.
2014-05-02 15:46
2014-05-02 13:56 писал: 1, suformuoluok klausima ka nori is manes suzinot?
2, cia kur ikeliau nuotrauka yra ne fiatas, o lancia.
3, mano fiatas yra 20vt, o 16vt.
4, tiek lancia tiek fiata bandysiu uzpust iki 400ag
2014-05-02 15:21 писал: Atsipusk kas taves klause?Sedevristai susirinke "gluchi"proftechu nebaige ir giriasi savo traviais senais sabais ar fiatais.vienas issikalineja kaip jis ka "bande" i garaza ivaziuoti kai bosas vairavo jis tik salia sedejo antras uzpus fiata lancia kitam isvis sapnuojasi veironas kuri"mate is arti".Eikit vaikus i vaikundarzeli mokinti .

atmosferikas BMW M5 I
4941cm3 500Nm 294kw beje auto 1999m ...


0-30 km/h (s):1.2

0-40 km/h (s):1.6

0-50 km/h (s):1.9

0-60 km/h (s):2.2

0-70 km/h (s):2.9

0-80 km/h (s):3.4

0-90 km/h (s):4

0-100 km/h (s):4.6

0-110 km/h (s)5.6

0-120 km/h (s):6.4

0-130 km/h (s):7.2

0-140 km/h (s):8.1

0-150 km/h (s):9.1

0-160 km/h (s):10.6

0-170 km/h (s):12

0-180 km/h (s):13.4

0-190 km/h (s):15

0-200 km/h (s):16.7

0-210 km/h (s):18.7

0-220 km/h (s):21.2

0-230 km/h (s):23.9

0-240 km/h (s):27

0-250 km/h (s):30.7

0-270 km/h (s):44.3

0-300 km/h (s):246.6


Ir nereikia issikalinet kad nekerti.proftecho kursiniu darbu autoriai
gabiausi zmones.
kvatrini duxai tu. kuri temas pats i jas atsakineji nu asilu asilas tu. pusk tu nx is syto forumo y
2014-05-02 15:48
2014-05-02 13:56 писал: 1, suformuoluok klausima ka nori is manes suzinot?
2, cia kur ikeliau nuotrauka yra ne fiatas, o lancia.
3, mano fiatas yra 20vt, o 16vt.
4, tiek lancia tiek fiata bandysiu uzpust iki 400ag
2014-05-02 15:21 писал: Atsipusk kas taves klause?Sedevristai susirinke "gluchi"proftechu nebaige ir giriasi savo traviais senais sabais ar fiatais.vienas issikalineja kaip jis ka "bande" i garaza ivaziuoti kai bosas vairavo jis tik salia sedejo antras uzpus fiata lancia kitam isvis sapnuojasi veironas kuri"mate is arti".Eikit vaikus i vaikundarzeli mokinti .

atmosferikas BMW M5 I
4941cm3 500Nm 294kw beje auto 1999m ...


0-30 km/h (s):1.2

0-40 km/h (s):1.6

0-50 km/h (s):1.9

0-60 km/h (s):2.2

0-70 km/h (s):2.9

0-80 km/h (s):3.4

0-90 km/h (s):4

0-100 km/h (s):4.6

0-110 km/h (s)5.6

0-120 km/h (s):6.4

0-130 km/h (s):7.2

0-140 km/h (s):8.1

0-150 km/h (s):9.1

0-160 km/h (s):10.6

0-170 km/h (s):12

0-180 km/h (s):13.4

0-190 km/h (s):15

0-200 km/h (s):16.7

0-210 km/h (s):18.7

0-220 km/h (s):21.2

0-230 km/h (s):23.9

0-240 km/h (s):27

0-250 km/h (s):30.7

0-270 km/h (s):44.3

0-300 km/h (s):246.6


Ir nereikia issikalinet kad nekerti.proftecho kursiniu darbu autoriai
gabiausi zmones.
gaidy ko dar netrini?
2014-05-02 16:13
2014-05-02 13:56 писал: 1, suformuoluok klausima ka nori is manes suzinot?
2, cia kur ikeliau nuotrauka yra ne fiatas, o lancia.
3, mano fiatas yra 20vt, o 16vt.
4, tiek lancia tiek fiata bandysiu uzpust iki 400ag
2014-05-02 15:21 писал: Atsipusk kas taves klause?Sedevristai susirinke "gluchi"proftechu nebaige ir giriasi savo traviais senais sabais ar fiatais.vienas issikalineja kaip jis ka "bande" i garaza ivaziuoti kai bosas vairavo jis tik salia sedejo antras uzpus fiata lancia kitam isvis sapnuojasi veironas kuri"mate is arti".Eikit vaikus i vaikundarzeli mokinti .

atmosferikas BMW M5 I
4941cm3 500Nm 294kw beje auto 1999m ...


0-30 km/h (s):1.2

0-40 km/h (s):1.6

0-50 km/h (s):1.9

0-60 km/h (s):2.2

0-70 km/h (s):2.9

0-80 km/h (s):3.4

0-90 km/h (s):4

0-100 km/h (s):4.6

0-110 km/h (s)5.6

0-120 km/h (s):6.4

0-130 km/h (s):7.2

0-140 km/h (s):8.1

0-150 km/h (s):9.1

0-160 km/h (s):10.6

0-170 km/h (s):12

0-180 km/h (s):13.4

0-190 km/h (s):15

0-200 km/h (s):16.7

0-210 km/h (s):18.7

0-220 km/h (s):21.2

0-230 km/h (s):23.9

0-240 km/h (s):27

0-250 km/h (s):30.7

0-270 km/h (s):44.3

0-300 km/h (s):246.6


Ir nereikia issikalinet kad nekerti.proftecho kursiniu darbu autoriai
gabiausi zmones.
2014-05-02 15:48 писал: gaidy ko dar netrini?
Gaidzius pirma istriname druskoje ir pipiruose, grait iskepsime, tegu dar pabezda von mlc , ,, laikinai von tegu pagyvena , jo skiautere pati didziausia
2014-05-02 16:18
2014-05-02 15:21 писал: Atsipusk kas taves klause?Sedevristai susirinke "gluchi"proftechu nebaige ir giriasi savo traviais senais sabais ar fiatais.vienas issikalineja kaip jis ka "bande" i garaza ivaziuoti kai bosas vairavo jis tik salia sedejo antras uzpus fiata lancia kitam isvis sapnuojasi veironas kuri"mate is arti".Eikit vaikus i vaikundarzeli mokinti .

atmosferikas BMW M5 I
4941cm3 500Nm 294kw beje auto 1999m ...


0-30 km/h (s):1.2

0-40 km/h (s):1.6

0-50 km/h (s):1.9

0-60 km/h (s):2.2

0-70 km/h (s):2.9

0-80 km/h (s):3.4

0-90 km/h (s):4

0-100 km/h (s):4.6

0-110 km/h (s)5.6

0-120 km/h (s):6.4

0-130 km/h (s):7.2

0-140 km/h (s):8.1

0-150 km/h (s):9.1

0-160 km/h (s):10.6

0-170 km/h (s):12

0-180 km/h (s):13.4

0-190 km/h (s):15

0-200 km/h (s):16.7

0-210 km/h (s):18.7

0-220 km/h (s):21.2

0-230 km/h (s):23.9

0-240 km/h (s):27

0-250 km/h (s):30.7

0-270 km/h (s):44.3

0-300 km/h (s):246.6


Ir nereikia issikalinet kad nekerti.proftecho kursiniu darbu autoriai
gabiausi zmones.
2014-05-02 15:48 писал: gaidy ko dar netrini?
2014-05-02 16:13 писал: Gaidzius pirma istriname druskoje ir pipiruose, grait iskepsime, tegu dar pabezda von mlc , ,, laikinai von tegu pagyvena , jo skiautere pati didziausia:drink:
nebesivartyk lopiny. keisk kiek nori nika braizas tavo aiskus pauksti. triochalu triochala. dalbajobas
2014-05-02 16:26
2014-05-02 15:48 писал: gaidy ko dar netrini?
2014-05-02 16:13 писал: Gaidzius pirma istriname druskoje ir pipiruose, grait iskepsime, tegu dar pabezda von mlc , ,, laikinai von tegu pagyvena , jo skiautere pati didziausia:drink:
2014-05-02 16:18 писал: nebesivartyk lopiny. keisk kiek nori nika braizas tavo aiskus pauksti. triochalu triochala. dalbajobas
Ka dabar daryti?
2014-05-02 16:40
2014-05-02 13:56 писал: 1, suformuoluok klausima ka nori is manes suzinot?
2, cia kur ikeliau nuotrauka yra ne fiatas, o lancia.
3, mano fiatas yra 20vt, o 16vt.
4, tiek lancia tiek fiata bandysiu uzpust iki 400ag
2014-05-02 15:21 писал: Atsipusk kas taves klause?Sedevristai susirinke "gluchi"proftechu nebaige ir giriasi savo traviais senais sabais ar fiatais.vienas issikalineja kaip jis ka "bande" i garaza ivaziuoti kai bosas vairavo jis tik salia sedejo antras uzpus fiata lancia kitam isvis sapnuojasi veironas kuri"mate is arti".Eikit vaikus i vaikundarzeli mokinti .

atmosferikas BMW M5 I
4941cm3 500Nm 294kw beje auto 1999m ...


0-30 km/h (s):1.2

0-40 km/h (s):1.6

0-50 km/h (s):1.9

0-60 km/h (s):2.2

0-70 km/h (s):2.9

0-80 km/h (s):3.4

0-90 km/h (s):4

0-100 km/h (s):4.6

0-110 km/h (s)5.6

0-120 km/h (s):6.4

0-130 km/h (s):7.2

0-140 km/h (s):8.1

0-150 km/h (s):9.1

0-160 km/h (s):10.6

0-170 km/h (s):12

0-180 km/h (s):13.4

0-190 km/h (s):15

0-200 km/h (s):16.7

0-210 km/h (s):18.7

0-220 km/h (s):21.2

0-230 km/h (s):23.9

0-240 km/h (s):27

0-250 km/h (s):30.7

0-270 km/h (s):44.3

0-300 km/h (s):246.6


Ir nereikia issikalinet kad nekerti.proftecho kursiniu darbu autoriai
gabiausi zmones.
http://vz.lt/article/2013/10/18/isskirtini-bugatti-veyron-kabrioleta-lietuvoje-nuom​os .-, jei​ dziubryne lohas gyveni tai cia tavo problemos galiu veliau ydeti foto su savimi prie sios masinos butent sios bugati ziema buvau prisifotkines ir dar rasciau maziausiai 10 zmoniu kurie salia fotkinos vilniuje prie viesbucio ir stovejo salia sios masinos, kam realybe kam svajones!
2014-05-02 16:49
samsai, neaiskink sitam pridurkui, beprasmiska...
zmogus idejo m'o isibegejimo lentele, kad pabutu ale kietas...
turbut jo tas bmw?:D
vargu ar bent tikra m'a mates...
aiskina jis apie boosta, kad sis varguolis, kad saab'a turbina, tegu pabuciuoja boostui jis i subine, o tai vargu ar bent amerikos viza kada gyvenime mates, tokiam tik balta bilieta geriausiu atveju israsyciau...
2014-05-02 16:49
samsai, neaiskink sitam pridurkui, beprasmiska...
zmogus idejo m'o isibegejimo lentele, kad pabutu ale kietas...
turbut jo tas bmw?:D
vargu ar bent tikra m'a mates...
aiskina jis apie boosta, kad sis varguolis, kad saab'a turbina, tegu pabuciuoja boostui jis i subine, o tai vargu ar bent amerikos viza kada gyvenime mates, tokiam tik balta bilieta geriausiu atveju israsyciau...
2014-05-02 16:53
kvatrinis dalbajobas siauteje. pavasaris gerai veike. tema pratryne ozys
2014-05-02 17:05
o kox skirtumas tarp šarikovo overboosted šarikovo assas ar zygis von.Juk buduliai jei negalin suprasti kad jie ....tokia zombių lemtis, jiems atrodo kad valdo visa pasaulį juk tai ....padugnių kasta.neturi argumentų bet išsikalinėja.Neva MŪSŲ autogigas

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами