2.5 tdi kuro siurblys 85 kw ++

Создал Пользователь 2015-03-03
Пользователь
2015-03-03 00:19
Sveiki. Turiu beda su siurbliuku. Silta labai sunkei kuresi, jeigu uzkaitus iki 90 laipsniu mieste vazynejant tai neuzkursi dazniausiai, 80 laipsniu dar uzkursi. Salta vercia be problemu iskart. Buvau pas elektrika, pasake, jog elektrine dalis parejusi. Ilitavo kazkoke varza pridejo siek tiek arkliu, aisku vaziuoja smagiau, bet problema neissiprende, nors kazka ten ir bande patvarkyt. Zodziu ka butu protingiau daryt, ar ziuretis siurbli deveta ar restauruot senaji? Kaip ten yra su restauravimu? ar visas apskritai siurblio dalis keicia, ar tik tas, kurios blogai funkcionuoja?
Пользователь
2015-03-03 03:06
Radai ko klausti ir kav vezt tvarkyti.

gl geriau reiktu padaryti diagnostika pas tikrus kuro siurliu meistrus,
o gal ir taip galima spet kad kazkas su temperaturos davikliu ir jo
drauyste su variklio kompu.

Nors aisku visko gali buti.Bet pvz kituose tdi nebutinai el.dalis.

sakau daznai buna tik daviklio arba kt smulkmes,
beto darbartiniu etu galima nusipirkti nauja siurbli betkokiam modl et naujausiam ir dalis jiems naujus parduotuveje, taigi sekmes
dicas(38)
2015-03-03 08:06
2015-03-03 00:19 писал:Sveiki. Turiu beda su siurbliuku. Silta labai sunkei kuresi, jeigu uzkaitus iki 90 laipsniu mieste vazynejant tai neuzkursi dazniausiai, 80 laipsniu dar uzkursi. Salta vercia be problemu iskart. Buvau pas elektrika, pasake, jog elektrine dalis parejusi. Ilitavo kazkoke varza pridejo siek tiek arkliu, aisku vaziuoja smagiau, bet problema neissiprende, nors kazka ten ir bande patvarkyt. Zodziu ka butu protingiau daryt, ar ziuretis siurbli deveta ar restauruot senaji? Kaip ten yra su restauravimu? ar visas apskritai siurblio dalis keicia, ar tik tas, kurios blogai funkcionuoja?
greiciausiai pasibaige plundzerine siurblio dalis.vadinama apacia.pabandyk kai karsta nesikuria, atsaldyti siurbli, pvz uzpilk salto vandens.jei kurimasis pageres, 99 procentai kad siurblio apacia pasibaige.
Пользователь
2015-03-03 09:52
2015-03-03 00:19 писал:Sveiki. Turiu beda su siurbliuku. Silta labai sunkei kuresi, jeigu uzkaitus iki 90 laipsniu mieste vazynejant tai neuzkursi dazniausiai, 80 laipsniu dar uzkursi. Salta vercia be problemu iskart. Buvau pas elektrika, pasake, jog elektrine dalis parejusi. Ilitavo kazkoke varza pridejo siek tiek arkliu, aisku vaziuoja smagiau, bet problema neissiprende, nors kazka ten ir bande patvarkyt. Zodziu ka butu protingiau daryt, ar ziuretis siurbli deveta ar restauruot senaji? Kaip ten yra su restauravimu? ar visas apskritai siurblio dalis keicia, ar tik tas, kurios blogai funkcionuoja?
2015-03-03 08:06 dicas писал:greiciausiai pasibaige plundzerine siurblio dalis.vadinama apacia.pabandyk kai karsta nesikuria, atsaldyti siurbli, pvz uzpilk salto vandens.jei kurimasis pageres, 99 procentai kad siurblio apacia pasibaige.
arba, kaip sakė "spirgis", termodaviklis, arba kaip sakė ceskinis-el.dalis.Bet pats buvau susidūręs su Toledo 1, 9TDI, kai prad4jo neskurt karstas kakokia elektromechanine daly nediduke virsuj siurblio meitsras keite, neiko, jokiu problemu, nuvaziavom net vilniun pas sirblistus i dizelservis ir per pusvaandy seatas leke kai naujas.

Nesuprantu, nejaugi pas jus nera tokiu specialistu, savo srities?

O is pirmo zvilgsnio atrode tragedija, taxavau su tuo seatu, tai savaite negalejau dirbt
algis(2595 / +1)
2015-03-03 10:27
2015-03-03 00:19 писал:Sveiki. Turiu beda su siurbliuku. Silta labai sunkei kuresi, jeigu uzkaitus iki 90 laipsniu mieste vazynejant tai neuzkursi dazniausiai, 80 laipsniu dar uzkursi. Salta vercia be problemu iskart. Buvau pas elektrika, pasake, jog elektrine dalis parejusi. Ilitavo kazkoke varza pridejo siek tiek arkliu, aisku vaziuoja smagiau, bet problema neissiprende, nors kazka ten ir bande patvarkyt. Zodziu ka butu protingiau daryt, ar ziuretis siurbli deveta ar restauruot senaji? Kaip ten yra su restauravimu? ar visas apskritai siurblio dalis keicia, ar tik tas, kurios blogai funkcionuoja?
2015-03-03 08:06 dicas писал:greiciausiai pasibaige plundzerine siurblio dalis.vadinama apacia.pabandyk kai karsta nesikuria, atsaldyti siurbli, pvz uzpilk salto vandens.jei kurimasis pageres, 99 procentai kad siurblio apacia pasibaige.
2015-03-03 09:52 писал:arba, kaip sakė "spirgis", termodaviklis, arba kaip sakė ceskinis-el.dalis.Bet pats buvau susidūręs su Toledo 1, 9TDI, kai prad4jo neskurt karstas kakokia elektromechanine daly nediduke virsuj siurblio meitsras keite, neiko, jokiu problemu, nuvaziavom net vilniun pas sirblistus i dizelservis ir per pusvaandy seatas leke kai naujas.

Nesuprantu, nejaugi pas jus nera tokiu specialistu, savo srities?

O is pirmo zvilgsnio atrode tragedija, taxavau su tuo seatu, tai savaite negalejau dirbt:lol:
greičiausiai tą varžą keitė, su temperatūra ji susijus
Пользователь
2015-03-03 10:38
O kaip dabar LT su dyzeliukais, kaip su kuro kainomis, ar beapsimoka
dyzeliu važinėti?Draugas sakė, kad nepasimoka nei kontrabandinio nei šiaip pigesnio iš norm.degalinių(be pvm)imti, nes atseit ir taip labai pigu dabar.

Keik jo žodžiuose teisybės, ar apsimoka į LT grįžt su dyzeline mašina
ar jau kažkokį kitą asirinkt, kad mažiau problemų, gal tos kuro kainos vėl kyla ar kils?

Turiu neblogą turbodyzelį, univers.bet vežioju statybų firmos bosą Rygoje su firmos mašija, tai sako jei nori pakeistų man tą universalą į benkokį kitą kad ir brangesnį nes darbams labai tinka.O man truputį atsbodęs, tai va jei į naujesnę su dujom pasikeisčiau ar apsimokėtų?
katsis307(155)
2015-03-03 10:58
panasi problema.
tik pas mane beveik niekad 90 nebuna.
letokai sila variklis.
kartais tenka ir man pavynioti ilgai.
kiek bandziau sprest ta beda, tai pasake kad neapisimoka (mano atveju)
problema: 'siurblio smegenys'

pas mane aisku kazkiek skyriasi problema, nes silta pas mane beveik visada uzsiveda, tik jei uzeina , tada reikia sukti ~30sek-1min su pertraukom..

supratau jei noreciau ta beda sutvarkyti, reiktu keist siurbli..
-
Пользователь
2015-03-06 08:15
2015-03-03 03:06 писал:Radai ko klausti ir kav vezt tvarkyti.

gl geriau reiktu padaryti diagnostika pas tikrus kuro siurliu meistrus,
o gal ir taip galima spet kad kazkas su temperaturos davikliu ir jo
drauyste su variklio kompu.

Nors aisku visko gali buti.Bet pvz kituose tdi nebutinai el.dalis.

sakau daznai buna tik daviklio arba kt smulkmes,
beto darbartiniu etu galima nusipirkti nauja siurbli betkokiam modl et naujausiam ir dalis jiems naujus parduotuveje, taigi sekmes:beer:
O kaip butu galima patikrint ta termo davikli??
Пользователь
2015-03-06 11:06
2015-03-03 00:19 писал:Sveiki. Turiu beda su siurbliuku. Silta labai sunkei kuresi, jeigu uzkaitus iki 90 laipsniu mieste vazynejant tai neuzkursi dazniausiai, 80 laipsniu dar uzkursi. Salta vercia be problemu iskart. Buvau pas elektrika, pasake, jog elektrine dalis parejusi. Ilitavo kazkoke varza pridejo siek tiek arkliu, aisku vaziuoja smagiau, bet problema neissiprende, nors kazka ten ir bande patvarkyt. Zodziu ka butu protingiau daryt, ar ziuretis siurbli deveta ar restauruot senaji? Kaip ten yra su restauravimu? ar visas apskritai siurblio dalis keicia, ar tik tas, kurios blogai funkcionuoja?
2015-03-03 08:06 dicas писал:greiciausiai pasibaige plundzerine siurblio dalis.vadinama apacia.pabandyk kai karsta nesikuria, atsaldyti siurbli, pvz uzpilk salto vandens.jei kurimasis pageres, 99 procentai kad siurblio apacia pasibaige.
2015-03-03 09:52 писал:arba, kaip sakė "spirgis", termodaviklis, arba kaip sakė ceskinis-el.dalis.Bet pats buvau susidūręs su Toledo 1, 9TDI, kai prad4jo neskurt karstas kakokia elektromechanine daly nediduke virsuj siurblio meitsras keite, neiko, jokiu problemu, nuvaziavom net vilniun pas sirblistus i dizelservis ir per pusvaandy seatas leke kai naujas.

Nesuprantu, nejaugi pas jus nera tokiu specialistu, savo srities?

O is pirmo zvilgsnio atrode tragedija, taxavau su tuo seatu, tai savaite negalejau dirbt:lol:
Kiek tau kainavo ta dali pakeist??

Ваше послание

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен