2,5 tds ar 2,0d

Создал Пользователь 2013-05-05
2013-05-05 16:53
Sveiki, nezinau ar buvo tokia tema, ar ne, bet gal labai neapkrausiu. Renkuosi tarp bmw 525tds ir bmw 320d. Nusprendziau nebekeitinet tu masinu, o pasiimt viena ilegesniam laikui. Bmw dar nesu turejes, tai domina, kaip laiko tokie variantai, ju varikliai, vaziuokle, kiek kainos remonto. Suma, kuria mokesiu uz auto 7000 - 9000 lt. Kuris variantas butu geresnis? Su kuriuo tureciau maziau problemu?( p.s. tik mechanine deze, automato nepirksiu).
265 / 0
2013-05-05 16:59
Sveikas. Kiek zinau BMW 2.0 reiketu imt po 2002 metu kad gamybos butu, 2, 5 tai tik ne tds, nes siurbliai labai genda. BMW - bendis miac vidadki, ka isvertus reiskia turesi islaidu Labai malonus vaziavimas, turejes 524td 89m, vaziavimas nepakartojamas, bet patikek manim, uz ji tenka moket :) Tikrai nesu pries BMW, bet reikia ivertint savo galimybes... Nes nusipirkt yra viena, o islaikyt ka kita
2013-05-05 17:09
Kuri bus geresne su ta ir turetum maziau problemu.Jei taip reiia traktoriaus tai sunkiausias i svarbiausias uzdavinys isviso rasti su geru varikliu , tvarkinga vaziuokle.Pirma rask tokias, varyk pas gydytoja pasitikrin sirdeles o tada kai isitikinsi kaip sunku issirinkti isvaizda jau bus dzin.Kiekvienas automobilis yra individualus atvejis, vienam gal tas gedo kitam anas, ridos realiai LT nepatikrinsi, nebent galima nustatyti kiek buvo nuvaziavusi vakaru Europos valstybese ir kokie daryti servisai, LT neieina i bendra technines istorijos duomenu baze.Dyzeli imant nebutina prasideti su kompiuterine diagnostika, svarbiausiai ar graziai dirba variklis ir kad gerai trauktu, gerai butu kompresija pamatuoti isplovus tepala variklyje.Kad veliau netektu daryti kap.remonto:beer:Dar viena taisykle, kai sakant, nepirkt is sukciu, kaip vokieciai ir skandinavai niekad neperka is babaju.Ant veido parasyta kai zmogus aferiuga.
2013-05-05 17:09
Tai uztat ir neperku auto uz visus pinigus, pasilieku islaidom. Dar mastau apie 3, 0 dyzeli, bet manau, kad jo ir kuro sanaudos, ir eksplotacija brangesne zymiai bus. O benzino arba su dujom nelabai noriu. 2, 5 turejau A6 c5, tai visi sake, kad nespesiu kisti pinigu i remonta, bet labai dideliu bedu neturejau, tik buvo dideles kuro sanaudos, nu gal del to, kad automatas.
2013-05-05 17:11
Lietuvoje pirkti nelabai ir noriu, draugo tevas varo masinas is Vokietijos, tai manau jo uzprasyti, kad parvarytu. Nes kazin, ar Lietuvoj galima paimti neuzkalta bmw
2013-05-05 17:19
Galima rasti, visur visada yra isimciu, bet uzsilakstysi ieskodamas , netikiu kad daugiau kaip 1 is 20-ties buna su labai tvarkingu varikliu.O vokietijoje ar svedijoje jokio skirtumo, tie kas ten neyvena ir vaziuoja tik pirkti, sluoja tai ka randa nes ner pasirinkimo kai laikas spaudia.Juk nesedi masinoje vokietis ir nelaukia kol tu is LT privaziuoji, ten irgi tukstanciai norinciu+perpardavinetoju, MASINOS NELIEKA PO 5 MINUCIU nes aiskteliu savininkai diena nakti ziuri skelbimus ir supirkineja, poto isplauna, isregina ir uzsimete 10-40% perpardavineje.Pvz Stockholme ~1mln.gyventoju ir apie 200 autoturgeliu.Bet pasmus visos auto paruostos pirkimui, iskarto export, nereikia niekur lakstyt ir tikrint.O jei prki is zmogaus reikia moketi ptikrint ar skolu/mokeciu nekaba ir dar rast kas sutiktu exportui atiduoti.Vokieciuose panasiai, vaziuoji per kaimus ir sluoji visus likucius arba perki miestuose is AUTOHAUS`u.Ten joks ne rojus ir taip pat yra ir korupcija ir mulkinimas smulkiose firmelese.
2013-05-05 18:15
Na gali buti. O kazin 3, 0 nuo mazesnes kubaturos, zenkliai skiriasi eksploatacijos kastai? Nes apsisprendziau imti buten bmw. Zinau kad, geriausia tai butu 330, arba 530. Bet turbut ir islaikymas visai kitas. Ir idomu kokios realios kuro sanaudos.
2013-05-08 01:05
2013-05-05 18:15 писал: Na gali buti. O kazin 3, 0 nuo mazesnes kubaturos, zenkliai skiriasi eksploatacijos kastai? Nes apsisprendziau imti buten bmw. Zinau kad, geriausia tai butu 330, arba 530. Bet turbut ir islaikymas visai kitas. Ir idomu kokios realios kuro sanaudos.
2.5tds pigiausiai is situ islaikomas ir maziau kreipk demesi i tuos kurie lavonus prabegusius virs puse limono tetureje. trilitreko islaikymas tikrai kerta per kisene.
6 / 0
2013-05-16 12:33
2013-05-05 18:15 писал: Na gali buti. O kazin 3, 0 nuo mazesnes kubaturos, zenkliai skiriasi eksploatacijos kastai? Nes apsisprendziau imti buten bmw. Zinau kad, geriausia tai butu 330, arba 530. Bet turbut ir islaikymas visai kitas. Ir idomu kokios realios kuro sanaudos.
2013-05-08 01:05 писал: 2.5tds pigiausiai is situ islaikomas ir maziau kreipk demesi i tuos kurie lavonus prabegusius virs puse limono tetureje. trilitreko islaikymas tikrai kerta per kisene.
Pilnai pritariu tau. pats vairuoju e39 tds. variklis - puikus. siurblys palyginus irgi dar tvarkingas. Kadangi tds silpniausia vieta siurblys tai ir stumia visi. susitvarkykit normaliai arba pirkit tvarkinga ir nebus problemu. ;)
2013-05-16 12:47
2013-05-05 18:15 писал: Na gali buti. O kazin 3, 0 nuo mazesnes kubaturos, zenkliai skiriasi eksploatacijos kastai? Nes apsisprendziau imti buten bmw. Zinau kad, geriausia tai butu 330, arba 530. Bet turbut ir islaikymas visai kitas. Ir idomu kokios realios kuro sanaudos.
2013-05-08 01:05 писал: 2.5tds pigiausiai is situ islaikomas ir maziau kreipk demesi i tuos kurie lavonus prabegusius virs puse limono tetureje. trilitreko islaikymas tikrai kerta per kisene.
2013-05-16 12:33 e39525 писал: Pilnai pritariu tau. pats vairuoju e39 tds. variklis - puikus. siurblys palyginus irgi dar tvarkingas. Kadangi tds silpniausia vieta siurblys tai ir stumia visi. susitvarkykit normaliai arba pirkit tvarkinga ir nebus problemu. ;)
BMW tiek 2, 5 TDS tiek 2, 5D ir 3, 0D ra ne SIURBLYS o atskiru siurbliu grupe.Vien zemo slegio siurblys esantis kuro bake arba per masinos viduri apacioje kainuoja naujas beveik tiek pat kaip auskto slegio tas kuris po kapotu.Beje, ir X5 ir Rande Rover 3, 0D apacioj +dar selektroninis legio voztuvas kuris danai knisasi
2013-05-16 18:47
2013-05-08 01:05 писал: 2.5tds pigiausiai is situ islaikomas ir maziau kreipk demesi i tuos kurie lavonus prabegusius virs puse limono tetureje. trilitreko islaikymas tikrai kerta per kisene.
2013-05-16 12:33 e39525 писал: Pilnai pritariu tau. pats vairuoju e39 tds. variklis - puikus. siurblys palyginus irgi dar tvarkingas. Kadangi tds silpniausia vieta siurblys tai ir stumia visi. susitvarkykit normaliai arba pirkit tvarkinga ir nebus problemu. ;)
2013-05-16 12:47 писал: BMW tiek 2, 5 TDS tiek 2, 5D ir 3, 0D ra ne SIURBLYS o atskiru siurbliu grupe.Vien zemo slegio siurblys esantis kuro bake arba per masinos viduri apacioje kainuoja naujas beveik tiek pat kaip auskto slegio tas kuris po kapotu.Beje, ir X5 ir Rande Rover 3, 0D apacioj +dar selektroninis legio voztuvas kuris danai knisasi
seip jau niekas neperka tu kuro siurbliu nauju, tik ne lietuvoje:Dnezinau kaip yra su e39tds, bet pas e34 stovi vienas bake kitas prie variklio ir jokiu problemu nebuvo.
2013-05-16 19:13
tik uz tds , pigiausiai eksplotuojasi

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами