320 d 2000 m

Создал Пользователь 2012-04-21
2012-04-21 14:56
sweiki. noreciau suzinoti kaip tie 2.0 BMW dyzeliniai varikliai. aciu
2012-04-21 15:11
turiu 2001m e46 2litru 100kw tai neturiu jokiu nusiskundimu traukia kaip 2 litrai tikrai gerai o ir kuro su r17 ratais apie 6-7 priklauso kur ir kaip vaziuosi.
2012-04-21 15:13
2, 0d 100kw daug patikimesni nei naujesni 110kw,
Pagrindinė jo problema - BOSCH aukšto slėgio kuro siurblio gedimai, kurių neįvertino gamintojas. Dažnai genda šio siurblio elektroninis valdymas, rečiau - mechaninė dalis. Tokios pat bėdos kankina ir Audi, kuriose stovi tas pats siurblys. Tačiau siurblio bėdos lengvai šalinamos - vieną kartą susitvarkei ir pamiršai.
Dar skiriasi turbinos valdymas: pas 100kw turbina valdoma mechaniškai, o pas 110kw - jau elekronikos pagalba.
110 kw motoras yra jau common rail'inis: stovi kitas kuro siurblys, todėl senojo variklio bėdų nebėra. Tačiau common rail sistema iš principo jautresnė pilamo kuro kokybei, dėl to taip pat galimi pačio siurblio ir purkštukų gedimai.
Ir didžiausia 110kw liga - atsilaisvinančios ir į cilindrus bei turbiną sukrentančios ekologinės sklendės dalys. Tai gresia jau viso variklio kap. remontu ar keitimu.
Todėl vis tik būčiau linkęs pritarti šiais nuomonei, kad 2.0l 100kw motorai dėl savo paprastumo patikimesni už 110kw, nei kategoriškai tvirtinti, kad tik 110kw yra vertas dėmesio.
bet man asmeniskai tai 3.0 litru bmw kuro sanaudos panasios bet ji valit tai super
2012-04-21 21:16
o gal yra dar kokios problemos pas BMW 320 2000 m ???
2012-04-30 21:43
o kaip del baltarusisko dyzelio tie 2.0 motorai.draugauja ar ne???
2012-05-21 14:02
2012-04-21 15:13 писал: 2, 0d 100kw daug patikimesni nei naujesni 110kw,
Pagrindinė jo problema - BOSCH aukšto slėgio kuro siurblio gedimai, kurių neįvertino gamintojas. Dažnai genda šio siurblio elektroninis valdymas, rečiau - mechaninė dalis. Tokios pat bėdos kankina ir Audi, kuriose stovi tas pats siurblys. Tačiau siurblio bėdos lengvai šalinamos - vieną kartą susitvarkei ir pamiršai.
Dar skiriasi turbinos valdymas: pas 100kw turbina valdoma mechaniškai, o pas 110kw - jau elekronikos pagalba.
110 kw motoras yra jau common rail'inis: stovi kitas kuro siurblys, todėl senojo variklio bėdų nebėra. Tačiau common rail sistema iš principo jautresnė pilamo kuro kokybei, dėl to taip pat galimi pačio siurblio ir purkštukų gedimai.
Ir didžiausia 110kw liga - atsilaisvinančios ir į cilindrus bei turbiną sukrentančios ekologinės sklendės dalys. Tai gresia jau viso variklio kap. remontu ar keitimu.
Todėl vis tik būčiau linkęs pritarti šiais nuomonei, kad 2.0l 100kw motorai dėl savo paprastumo patikimesni už 110kw, nei kategoriškai tvirtinti, kad tik 110kw yra vertas dėmesio.
bet man asmeniskai tai 3.0 litru bmw kuro sanaudos panasios bet ji valit tai super :thumbup:
Panasios kuro sanaudos ? Kiek zinau skiriasi gal 2-3l. AR as klystu ?

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами