325 tuningavimas

Создал Пользователь 2012-10-15
2012-10-15 19:50
Sveiki, planuoju galbut imti nebrangiai 325 tdi bmw ~95 metu. Idomu, kas dedasi is naujesniu modeliu ir ar brangiai kainuotu pasiturbint, persidaryti kad trauktu gerai? dalis nenaujas deti, idomu kiek kainuotu i ja investuoti (purkstuku, turbinu keitimas i geresnes ir pan.)
2012-10-15 20:05
Pasakysiu tik tiek , kad neverta
2012-10-16 07:03
2012-10-15 19:50 писал: Sveiki, planuoju galbut imti nebrangiai 325 tdi bmw ~95 metu. Idomu, kas dedasi is naujesniu modeliu ir ar brangiai kainuotu pasiturbint, persidaryti kad trauktu gerai? dalis nenaujas deti, idomu kiek kainuotu i ja investuoti (purkstuku, turbinu keitimas i geresnes ir pan.)
ar brangiai?
Taip, brangiai.
ziurint kiek nori ispusti.. kuo daugiau noresi ispusti arkliu, tuo brangiau ir kainuos.. nuo 3 iki n tukstanciu.
2012-10-16 11:15
2012-10-15 19:50 писал: Sveiki, planuoju galbut imti nebrangiai 325 tdi bmw ~95 metu. Idomu, kas dedasi is naujesniu modeliu ir ar brangiai kainuotu pasiturbint, persidaryti kad trauktu gerai? dalis nenaujas deti, idomu kiek kainuotu i ja investuoti (purkstuku, turbinu keitimas i geresnes ir pan.)
nu jo 325tdi viskas tuom ir pasakyta.TDI
2012-10-16 12:13
Nori investuot i tai ko pats nezinai... Visu pirma BMW 325 "TDI" nebuna, yra 325 "TDS" ar TD, ir visu antra kam investuot i sena lauza. Tam 325 Tds galios ir taip pilnai uztenka, o jei nori skraidyt imk 325i ar 328i be jokiu "turbinimu". Kitas dalykas yra tas, kad tu uz tuos pinigus kur "turbintum" gali dasimest ir iskart geresne auto pasiimt. pats turiu e36 320i, tai tvarkiau kosmetika, perdaziau, uzmeciau gerus r17 ratus, susidejau aparatura, ir pan. kai "atsibudau" susimasciau akd jau uz ta visa isleista suma jau ir e46 buciau turejes.. aisku, mano "turbinimas" kitoks, bet esme gaunasi ta pati
2012-10-16 12:36
2012-10-16 12:13 писал: Nori investuot i tai ko pats nezinai... Visu pirma BMW 325 "TDI" nebuna, yra 325 "TDS" ar TD, ir visu antra kam investuot i sena lauza. Tam 325 Tds galios ir taip pilnai uztenka, o jei nori skraidyt imk 325i ar 328i be jokiu "turbinimu". Kitas dalykas yra tas, kad tu uz tuos pinigus kur "turbintum" gali dasimest ir iskart geresne auto pasiimt. pats turiu e36 320i, tai tvarkiau kosmetika, perdaziau, uzmeciau gerus r17 ratus, susidejau aparatura, ir pan. kai "atsibudau" susimasciau akd jau uz ta visa isleista suma jau ir e46 buciau turejes.. aisku, mano "turbinimas" kitoks, bet esme gaunasi ta pati
esme tavo tame kad dabar turi tvarkinga e36.
2012-10-16 12:43
2012-10-16 12:13 писал: Nori investuot i tai ko pats nezinai... Visu pirma BMW 325 "TDI" nebuna, yra 325 "TDS" ar TD, ir visu antra kam investuot i sena lauza. Tam 325 Tds galios ir taip pilnai uztenka, o jei nori skraidyt imk 325i ar 328i be jokiu "turbinimu". Kitas dalykas yra tas, kad tu uz tuos pinigus kur "turbintum" gali dasimest ir iskart geresne auto pasiimt. pats turiu e36 320i, tai tvarkiau kosmetika, perdaziau, uzmeciau gerus r17 ratus, susidejau aparatura, ir pan. kai "atsibudau" susimasciau akd jau uz ta visa isleista suma jau ir e46 buciau turejes.. aisku, mano "turbinimas" kitoks, bet esme gaunasi ta pati
2012-10-16 12:36 писал: esme tavo tame kad dabar turi tvarkinga e36.
Nu kad tvarkingas tai jo, bet kai pagalvoju kad sukisau i 91m auto tiek, tai galejau iskart tvarkinga kad ir 2000 metu pasiimt. Dabar uz savo e36 noreciau gaut apie 5000 lietuvisku, kas pirks? Nieks nepirks, o ir pigiau parduot man butu konkreti backa. Tai taip ir isejo kad busiu apsizenijas su ta masina ;) as tik patariu tau, kad veliau nesigailetum :)
2012-10-16 12:50
2012-10-16 12:13 писал: Nori investuot i tai ko pats nezinai... Visu pirma BMW 325 "TDI" nebuna, yra 325 "TDS" ar TD, ir visu antra kam investuot i sena lauza. Tam 325 Tds galios ir taip pilnai uztenka, o jei nori skraidyt imk 325i ar 328i be jokiu "turbinimu". Kitas dalykas yra tas, kad tu uz tuos pinigus kur "turbintum" gali dasimest ir iskart geresne auto pasiimt. pats turiu e36 320i, tai tvarkiau kosmetika, perdaziau, uzmeciau gerus r17 ratus, susidejau aparatura, ir pan. kai "atsibudau" susimasciau akd jau uz ta visa isleista suma jau ir e46 buciau turejes.. aisku, mano "turbinimas" kitoks, bet esme gaunasi ta pati
2012-10-16 12:36 писал: esme tavo tame kad dabar turi tvarkinga e36.
2012-10-16 12:43 писал: Nu kad tvarkingas tai jo, bet kai pagalvoju kad sukisau i 91m auto tiek, tai galejau iskart tvarkinga kad ir 2000 metu pasiimt. Dabar uz savo e36 noreciau gaut apie 5000 lietuvisku, kas pirks? Nieks nepirks, o ir pigiau parduot man butu konkreti backa. Tai taip ir isejo kad busiu apsizenijas su ta masina ;) as tik patariu tau, kad veliau nesigailetum :)
mano kaip tik ruose e36 325i dazimui visam.nesigailiu. kai savo e36 tvarkiai manau dar negalvojai apie 46.
2012-10-16 14:17
patarimas autoriui , pirk e36 tds , o tuos lt kur turbint ruosi , panaudok siurblio , purkstuku , turbinos restauracijai , dar liks lt geram ismetimui ir tikrai nesigailesi , mano e36 tds buvo 1996m labai tvarkingas , jokiu mikrofleksu ar tvoru sietu , viskas orginalu ir ne vienas pacukas varvino seile , trauka buvo labai gera , kuresi bet kada prie bet kokio oro , zodziu buvo kaip lelyte , o dirbo kaip bitute , tad ir tu investuo ten kur reikia ,
2012-10-16 20:11
ai cia apie dyzeli.
nedaskaiciau kazkaip.. tada jo, neverta.
o 325i tikrai nestebuklas is fabriko.. jei jam nereiktu "turbinimo" - nebutu tiek daug aftermarket daliu variklio tiuningui jiem

bet siaip, jo, jei ziuri i nauda ir skaiciuoji kapeikas kiek ikisai, tai neprasidek su projektais. as neskaiciuoju, tik zinau, kad galeciau vazineti su daug brangesne nei E46
2013-02-26 00:31
ka jus pjaunat su tais 2.5i ar 2.8i pasimk 2.5tds imesk cypa 1prie oro srauto kita imesk i kompa ten plata toke dedasi jas gali is amerikos arba ebey nusipirk ir kainuos tik apie300sv su parsiuntimu o pasijunjt galima pacem ismetima padaryk tiesu ir wiskas desi i wieta visus tuos benzininius 2.5 ar 2.8ir wargo nematysi draugas va seata turi leona ta naujasni imete cypa galwa forsavo idejo apie1500 ar2000 ir deda visus bmw i vieta o sanaudos tik iki7l mieste
2013-02-26 00:33
ir aplamai paturbint masine nera taip brangu na aisku ziurint kur waziuosi su ja jai tik del sawes kad smagei pasiwazinet palakstyti tai tikrai ten tilpsi iki2000lt gal tiek nereiks na o jai sportuj daryti noresi tada jo jau reikes ideti tikrai nemazai
2013-02-26 01:00
2013-02-26 00:31 писал: ka jus pjaunat su tais 2.5i ar 2.8i pasimk 2.5tds imesk cypa 1prie oro srauto kita imesk i kompa ten plata toke dedasi jas gali is amerikos arba ebey nusipirk ir kainuos tik apie300sv su parsiuntimu o pasijunjt galima pacem ismetima padaryk tiesu ir wiskas desi i wieta visus tuos benzininius 2.5 ar 2.8ir wargo nematysi draugas va seata turi leona ta naujasni imete cypa galwa forsavo idejo apie1500 ar2000 ir deda visus bmw i vieta o sanaudos tik iki7l mieste
sau geriau butu "galwa" pasiforsaves
2013-03-01 18:12
pasiimk 325 ar 328 ir tau jau nereiks jokiu turbininimu
2013-03-01 18:21
todel kad kaikuriem 81kw nerealiai traukia o ka jau kalbet apie 140, vapse raketa
2013-03-01 20:32
2012-10-15 19:50 писал: Sveiki, planuoju galbut imti nebrangiai 325 tdi bmw ~95 metu. Idomu, kas dedasi is naujesniu modeliu ir ar brangiai kainuotu pasiturbint, persidaryti kad trauktu gerai? dalis nenaujas deti, idomu kiek kainuotu i ja investuoti (purkstuku, turbinu keitimas i geresnes ir pan.)
kokie dar purkstukai, pas juos ir taip jie pralaidus. geriausia tai alfos 2.4jtd turbina ir cipavimas bus per akis.
1757 / 0
2013-03-01 20:45
net skaityt kraupu daros..ko tik zmones nesugalvoja..
You serious?
2013-03-01 21:24
2013-03-01 20:45 giedzka писал: net skaityt kraupu daros..ko tik zmones nesugalvoja..
kiekvieno skirtingi poreikiai
2013-03-01 21:27
2013-03-01 20:45 giedzka писал: net skaityt kraupu daros..ko tik zmones nesugalvoja..
2013-03-01 21:24 писал: kiekvieno skirtingi poreikiai
tu paasikink kaip ir kam dyzeliui "galwa forsuoja"
1757 / 0
2013-03-01 21:57
2013-03-01 20:45 giedzka писал: net skaityt kraupu daros..ko tik zmones nesugalvoja..
2013-03-01 21:24 писал: kiekvieno skirtingi poreikiai
tai kad cia jau poreikiai su sveika mastysena nesueina.
You serious?
2013-03-02 10:24
2013-03-01 20:45 giedzka писал: net skaityt kraupu daros..ko tik zmones nesugalvoja..
2013-03-01 21:24 писал: kiekvieno skirtingi poreikiai
2013-03-01 21:27 писал: tu paasikink kaip ir kam dyzeliui "galwa forsuoja"
as apie tai nieko nerasiau. bet manau jis turejo galvoje velenelio keitima
2013-03-02 10:24
2013-03-01 20:45 giedzka писал: net skaityt kraupu daros..ko tik zmones nesugalvoja..
2013-03-01 21:24 писал: kiekvieno skirtingi poreikiai
2013-03-01 21:57 giedzka писал: tai kad cia jau poreikiai su sveika mastysena nesueina.
per kuria vieta nesueina?
2013-03-02 10:37
as ir nesakau, kad tu taip sakei.. bet tu bmwistas, tai maniau zinosi.
2013-03-02 10:58
nu kam ta tds dar konstruoti jis gi ir taip EINA.
2013-03-02 11:01
2013-03-01 21:24 писал: kiekvieno skirtingi poreikiai
2013-03-01 21:27 писал: tu paasikink kaip ir kam dyzeliui "galwa forsuoja"
2013-03-02 10:24 писал: as apie tai nieko nerasiau. bet manau jis turejo galvoje velenelio keitima
nu ir pakeitus veleneli kas tam dyzeliui bus? 7rpm prades sukt?
2013-03-02 11:37
2013-03-01 21:27 писал: tu paasikink kaip ir kam dyzeliui "galwa forsuoja"
2013-03-02 10:24 писал: as apie tai nieko nerasiau. bet manau jis turejo galvoje velenelio keitima
2013-03-02 11:01 писал: nu ir pakeitus veleneli kas tam dyzeliui bus? 7rpm prades sukt?
spida lausi ir y prieki ir atbulas
2013-03-02 11:53
2013-03-01 21:27 писал: tu paasikink kaip ir kam dyzeliui "galwa forsuoja"
2013-03-02 10:24 писал: as apie tai nieko nerasiau. bet manau jis turejo galvoje velenelio keitima
2013-03-02 11:01 писал: nu ir pakeitus veleneli kas tam dyzeliui bus? 7rpm prades sukt?
padides galia
1757 / 0
2013-03-02 19:26
2013-03-01 21:24 писал: kiekvieno skirtingi poreikiai
2013-03-01 21:57 giedzka писал: tai kad cia jau poreikiai su sveika mastysena nesueina.
2013-03-02 10:24 писал: per kuria vieta nesueina?
per ta kad cia jau nesamoniu darymas. ka tu nori is to td islauzti? plius iki 10kw? zinai kiek nervu ir bereikalingo darbo kainuos? nors jo, cia kiekvieno skirtingi poreikiai. ir dar blt is 95 metu. varikli susiremontuok nuo A iki Z tada ir valins daug geriau ir turbint nereikes.
You serious?
2013-03-03 00:55
2013-03-01 21:57 giedzka писал: tai kad cia jau poreikiai su sveika mastysena nesueina.
2013-03-02 10:24 писал: per kuria vieta nesueina?
2013-03-02 19:26 giedzka писал: per ta kad cia jau nesamoniu darymas. ka tu nori is to td islauzti? plius iki 10kw? zinai kiek nervu ir bereikalingo darbo kainuos? nors jo, cia kiekvieno skirtingi poreikiai. ir dar blt is 95 metu. varikli susiremontuok nuo A iki Z tada ir valins daug geriau ir turbint nereikes.
eik pailset nes matos daugiau standarto nieko nematai. jei tau ne pagal kisene tai pasilaikyk sau tuos vejus. kas tie metai? nori zmogus pasidaryt smagiau vaziuojancia, tegul daro.
2013-03-03 01:15
2013-03-02 10:24 писал: as apie tai nieko nerasiau. bet manau jis turejo galvoje velenelio keitima
2013-03-02 11:01 писал: nu ir pakeitus veleneli kas tam dyzeliui bus? 7rpm prades sukt?
2013-03-02 11:53 писал: padides galia
is kur tu gausi "forsuota" veleneli tdsui?
2013-03-03 02:43
2013-03-02 11:01 писал: nu ir pakeitus veleneli kas tam dyzeliui bus? 7rpm prades sukt?
2013-03-02 11:53 писал: padides galia
2013-03-03 01:15 писал: is kur tu gausi "forsuota" veleneli tdsui?:shocking:
viskas padaroma
2013-03-03 02:54
2013-03-02 11:53 писал: padides galia
2013-03-03 01:15 писал: is kur tu gausi "forsuota" veleneli tdsui?:shocking:
2013-03-03 02:43 писал: viskas padaroma
taip, padaroma, bet ne TDSui.. nes "padarymo" kaina kandziojasi
2013-03-03 02:59
2013-03-03 01:15 писал: is kur tu gausi "forsuota" veleneli tdsui?:shocking:
2013-03-03 02:43 писал: viskas padaroma
2013-03-03 02:54 писал: taip, padaroma, bet ne TDSui.. nes "padarymo" kaina kandziojasi:thumbup:
nesakiau butent tds'ui. tik tiek kad darosi tuos velenelius ir tiek.
minejau tik del turbinos ir cipavimo.
2013-03-03 08:18
2013-03-03 02:43 писал: viskas padaroma
2013-03-03 02:54 писал: taip, padaroma, bet ne TDSui.. nes "padarymo" kaina kandziojasi:thumbup:
2013-03-03 02:59 писал: nesakiau butent tds'ui. tik tiek kad darosi tuos velenelius ir tiek.
minejau tik del turbinos ir cipavimo.
as puikiai zinau apie velenelius, ir juos retai kas darosi, nors tai ir imanoma, bet tam reikia ir galva modifikuoti, t.y. "pasodinti" veleneli zemiau.

visi normalus perka jau padarytus.. bet ju kaina kanda. man pvz abu kainuoja $800 ir as ju tikrai nepirksiu kol galiu galia kelti be ju. ju prireikia kai variklis uzspaustas iki 450 arkliu (kalba eina apie 2.0 benzinini varikli)

esme tame, kad jis pats nezino kas tas galvos forsavimas.. girdejo kazkur ir parase.. nei jis ten tiunino nei ka.
2013-03-13 22:50
2013-03-03 02:54 писал: taip, padaroma, bet ne TDSui.. nes "padarymo" kaina kandziojasi:thumbup:
2013-03-03 02:59 писал: nesakiau butent tds'ui. tik tiek kad darosi tuos velenelius ir tiek.
minejau tik del turbinos ir cipavimo.
2013-03-03 08:18 писал: as puikiai zinau apie velenelius, ir juos retai kas darosi, nors tai ir imanoma, bet tam reikia ir galva modifikuoti, t.y. "pasodinti" veleneli zemiau.

visi normalus perka jau padarytus.. bet ju kaina kanda. man pvz abu kainuoja $800 ir as ju tikrai nepirksiu kol galiu galia kelti be ju. ju prireikia kai variklis uzspaustas iki 450 arkliu (kalba eina apie 2.0 benzinini varikli)

esme tame, kad jis pats nezino kas tas galvos forsavimas.. girdejo kazkur ir parase.. nei jis ten tiunino nei ka.
Sveiki visi,
Norėčiau pasidalinti šiokia tokia informacija.Aš aptikau tai viename iš skelbimų ir nusprendžiau pabandyti. Dalyvaudamas įvairiuose forumuose, aš randu straipsnį, kuriame sakoma, kad galima padaryti tūkstančius litų per keletą savaičių įdedant tik 12 litų. Nesamonė, pagalvojau, tai turėtų būti eilinis būdas apmauti naivų žmogų, bet nusprendžiau perskaityti ir sužinoti, kas vis tik siūloma ir kaip tai veikia. Taigi, toliau sakoma, kad reikia persiųsti po 2 litus į banko sąskaitą, kiekvienam iš sąrašo. Paskui išbraukti vieną sąskaitos numerį ir įrašyti savo sąskaitos numerį į paskutinę šeštą eilutę, ir talpinate šitą straipsnį 200 forumuose ir skelbimuose. Aš pamąsčiau, kad nieko neprarandu išskyrus savo 12 litų ir nusprendžiau išbandyti.Ten sakoma, kad reikia persiūsti po 2lt i banko saskaitą. Nerašau as čia kaip visi rašo dar net nepabandę, kad jau pas mane 4000lt ir nuolat didėja. Dar tik bandysiu ir labai tikiuos, kad pasiseks.Noriu su jumis pasidalinti kaip tai dirba, nes tai naudinga ir jums, ir man.
Jeigu jus tiksliai seksite instrukciją ir neturėsite vilčių gudrauti, jūs pradėsite gauti daug daugiau pinigų, nei tikitės, per daug nesistengdami.
Pasiūlymas: Perskaitykite tai pora kartų. Išsaugokite savo kompiuteryje, sekite instrukciją ir tikrai pasiseks!
Tai absoliučiai legalu, tai tik bankinė pinigų pavedimo operacija, ir jūsų indelis yra tik 12lt ir pora valandų internete...
Svarbu: Tai ne apgavystė ir visiškai legalu ir jus niekuo nerizikuojate ir
neprarandate, tik išskyrus savo 12lt.
Atkreipkit dėmesį: Tiksliai sekite instrukciją ir 60000lt ir daugiau bus jūsų nuo 40 iki 80 dienų laikotarpyje.
Visa tai sėkmingai veikia dėl dalyvių sąžiningumo.
Yra trys paprasti žingsniai.
1. Jei dar neturite, jums reikia atsidaryti saskaitą bet kuriame Lietuvos banke.
2. Perveskite po 2lt į visas banko saskaitas pradedant nuo galo t.y.nuo 6 paskutinės sąskaitos. Į laukelį mokejimo paskirtis rašykite - dovana.Į laukelį gavėjo vardas arba pavadinimas įrašykite sąskaitos savininko vardą (tai yra svarbu, nes kitaip Jūs negalėsite padaryti pavedimo) Visa tai įvykdžius, jūs padarėte paslaugą, ir svarbiausia - tai visiskai legalu. Jūs taip pat prašote teisėtos paslaugos, už kuria mokate.
1. LT157300010120534217 KOSTAS LADAVIČIUS
2. 057 DANIELIUS LAURECKAS
3. 67 DALIUS MAGELINSKAS
4. 6 ARŪNAS KAZBARAS
5. LT697300010134278145 RIMANTAS DIGIMAS
6. 3649 SIMONA DIGIMIENĖ
Dabar išbraukite iš sarašo Nr.1 sąskaitos numerį ir gavėjo pavadinimą(vardą),
perneškite visas sąskaitas vienu eilės numeriu į viršų, o į atlaisvintą Nr.6 eilutę įrašykite savo banko sąskaitos numerį ir gavejo pavadinimą.
3. Darykite bet kokius pokyčius, bet išlaikykite pagrindinę idėją, išplatinkite šitą straipsnį kaip minimum 200 forumuose ir naujienų juostose, skelbimuose arba asmeniniais laiškais, įsidėmėkite - kuo daugiau informacijos pasklis apie šį straipnį, tuo didesnės bus jūsų pajamos ir tos pajamos tiesiogiai priklauso nuo jūsų.
Šitas biznis sėkmingai gyvuoja ir klęsti dėl dalyvių sąžiningumo ir rimtumo. Todėl viską atlikite kruopščiai ir nepagailėkite 12lt, nes jums tai atsipirks su kaupu. Sąžiningumas daro pinigus.
O dabar aš papasakosiu, kodėl jūs bet kokiu atveju nieko neprarandate, o tikrai išlošiate. Tiesiog paprasta aritmetika. Sakysim iš 200 laiškų ar straipsnių aš gausiu 5 atsakymus (menkas rezultatas), tai reiškia aš uždirbsiu 10lt būdamas šeštoje sąrašo pozicijoje. Dabar šitie 5 žmonės išplatina dar po 200 pranešimų
su mano sąskaitos numeriu jau 5 pozicijoje, ir pastariesiems taip pat atsako tik po 5 žmonės -- tai jau 500lt į sąskaitą. Toliau šitie 25 žm. daro po 200 patalpinimų su jūsų sąsk. nr. 4 pozicijoje ir atsako vėl 5 žm. -- pajamos 2500lt. Toliau šitie 125 žm. patalpinus po 200 pranešimų ir atsako vėl 5 žm. jums duoda 12500lt pajamų (jūs 3 pozicijoje).Toliau dar įdomiau: šitie 625 žm. daro 200 patalpinimų su jūsų sąsk. Nr. 2
pozicijoje, atsako vėlgi po 5 žm. -- tai 62500lt.
Toliau paskaičiuokite kokie pinigai čia, ir visai nesunkiai uždirbti.
Ar ne įspūdingas skaičius? Ir tai tik už pirmutinius 12litų.
Šiame biznyje svarbiausia būti sažiningam. Kitaip nieko nesigaus.
Taigi išsisaugom šitą straipsnį savo kompiuteryje, pervedam visiem 6 žmonėm po 2lt., trinam žmogų esantį pimoje vietoje, visus perkeliam viena pozicija aukštyn ir i paskutinę poziciją irašom save, ir stengiamės užsidirbti pinigelių.
Sėkmės!!!
2013-03-13 23:16
Jei jau taip verda ir pinigu turi (nors labai abejoju, pripazinkim - gi kregzde), pasidaryk cipavima (iki 600, issimk kompa nuvesk, padarys kai kas ir uz 300, ant stendo nesuks). pavazinek pora menesiu, padraskyk truputi. tuomet prades byreti visokie pusasiai, reduktoriai, sankabos, zodziu kas juda). ir jeigu uzteks PIRMIAUSIA pinigu tvarkymui, ir tau patiks juos kisti i kregzde, tik tuomet siulau pradet kazkokius tai turbinimus (gal uzsikabinsi po cipavimo, kas zino, noresi buti nr 1 ties sviesoforu startais ir t.t.), ir tuomet tik pradek ieskotis informacijos kaip dyzeli tiuninguoti, nes su kiekvienu modu, patikek oj remontuosi dvigubai daugiau nei po cipavimo. p.s. dyzeli manau visada protingiausia pradet nuo paprasciausio ir pigiausio dalyko - cipavimo
2013-03-14 09:35
2013-03-13 23:16 писал: Jei jau taip verda ir pinigu turi (nors labai abejoju, pripazinkim - gi kregzde), pasidaryk cipavima (iki 600, issimk kompa nuvesk, padarys kai kas ir uz 300, ant stendo nesuks). pavazinek pora menesiu, padraskyk truputi. tuomet prades byreti visokie pusasiai, reduktoriai, sankabos, zodziu kas juda). ir jeigu uzteks PIRMIAUSIA pinigu tvarkymui, ir tau patiks juos kisti i kregzde, tik tuomet siulau pradet kazkokius tai turbinimus (gal uzsikabinsi po cipavimo, kas zino, noresi buti nr 1 ties sviesoforu startais ir t.t.), ir tuomet tik pradek ieskotis informacijos kaip dyzeli tiuninguoti, nes su kiekvienu modu, patikek oj remontuosi dvigubai daugiau nei po cipavimo. p.s. dyzeli manau visada protingiausia pradet nuo paprasciausio ir pigiausio dalyko - cipavimo
nu ir kas kad krekzde?
2013-03-14 10:16
Na gal as kazko nesuprantu ar ka... jeigu yra atliekamo pinigo ir taip miela ta E36, galu gale norisi "valinancio" galu varomo dizelio... Nafiga investot i ta M51 varykli, valenelius gamint... apsurdas! isidek M57d30, ten man atrodo ir stock'inem varjante galios kregzdei bus per akis, o jei ka potencialas tobulinimui pas m57 kur kas didesnis negu pas ta TDS'a.
Ir nereikes slieku asfalte ieskot
2013-03-14 10:24
2013-03-14 10:16 писал: Na gal as kazko nesuprantu ar ka... jeigu yra atliekamo pinigo ir taip miela ta E36, galu gale norisi "valinancio" galu varomo dizelio... Nafiga investot i ta M51 varykli, valenelius gamint... apsurdas! isidek M57d30, ten man atrodo ir stock'inem varjante galios kregzdei bus per akis, o jei ka potencialas tobulinimui pas m57 kur kas didesnis negu pas ta TDS'a.
Ir nereikes slieku asfalte ieskot
cia manau autoriaus pavaigymas buvo ir tiek apie ta tds
2013-03-14 12:29
2013-03-13 23:16 писал: Jei jau taip verda ir pinigu turi (nors labai abejoju, pripazinkim - gi kregzde), pasidaryk cipavima (iki 600, issimk kompa nuvesk, padarys kai kas ir uz 300, ant stendo nesuks). pavazinek pora menesiu, padraskyk truputi. tuomet prades byreti visokie pusasiai, reduktoriai, sankabos, zodziu kas juda). ir jeigu uzteks PIRMIAUSIA pinigu tvarkymui, ir tau patiks juos kisti i kregzde, tik tuomet siulau pradet kazkokius tai turbinimus (gal uzsikabinsi po cipavimo, kas zino, noresi buti nr 1 ties sviesoforu startais ir t.t.), ir tuomet tik pradek ieskotis informacijos kaip dyzeli tiuninguoti, nes su kiekvienu modu, patikek oj remontuosi dvigubai daugiau nei po cipavimo. p.s. dyzeli manau visada protingiausia pradet nuo paprasciausio ir pigiausio dalyko - cipavimo
niekas ten nesubyres, nebent sankaba jau ant ribos.
2013-03-14 12:35
2013-03-14 10:16 писал: Na gal as kazko nesuprantu ar ka... jeigu yra atliekamo pinigo ir taip miela ta E36, galu gale norisi "valinancio" galu varomo dizelio... Nafiga investot i ta M51 varykli, valenelius gamint... apsurdas! isidek M57d30, ten man atrodo ir stock'inem varjante galios kregzdei bus per akis, o jei ka potencialas tobulinimui pas m57 kur kas didesnis negu pas ta TDS'a.
Ir nereikes slieku asfalte ieskot
pats variklis m57 yra brangus. per akis ir to m51 cipuoto.
2013-03-14 13:17
2013-03-14 10:16 писал: Na gal as kazko nesuprantu ar ka... jeigu yra atliekamo pinigo ir taip miela ta E36, galu gale norisi "valinancio" galu varomo dizelio... Nafiga investot i ta M51 varykli, valenelius gamint... apsurdas! isidek M57d30, ten man atrodo ir stock'inem varjante galios kregzdei bus per akis, o jei ka potencialas tobulinimui pas m57 kur kas didesnis negu pas ta TDS'a.
Ir nereikes slieku asfalte ieskot
2013-03-14 12:35 писал: pats variklis m57 yra brangus. per akis ir to m51 cipuoto.
kiekvienam pagal poreikius. Cia kalba ejo apie burima su fazem, veleneliu gamyba, paliginus su to m57 ne toks jau ir kosmosas.

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами