ar tinka tds turbina ant td?

Создал adis007 2010-11-09
298 / 0
2010-11-09 12:05
idomu suzinoti ar imanoma uzdeti tds turbina ant td
2010-11-09 12:10
Viskas imanoma :)
193 / 0
2010-11-09 12:56
tds ir td nori pasakyt turbina kita?juk viskas tas pats, interkulerio tik truksta td
298 / 0
2010-11-09 13:21
nu jinai kazkiek didesne manau ir gali skirtis slangos uzmovimas ir panasiai, nes man sake kazkiek skiriasi butu gerai suzinot ar tikrai ja eina uzdeti, gal kas esat uzsidejas nuo tds
2010-11-09 16:18
kokio dar interkulerio? :D
2010-11-09 20:22
2010-11-09 16:18 писал: kokio dar interkulerio? :D
Cia tipo kaskas maiso tdi paskutine raide- intercooler, injection?
2010-11-09 20:51
2010-11-09 16:18 писал: kokio dar interkulerio? :D
2010-11-09 20:22 писал: Cia tipo kaskas maiso tdi paskutine raide- intercooler, injection?
niekas nemaiso nieko.. tiesiog bmw, bent jau E36, TDS yra su intercooleriu, TD yra be.
2010-11-09 20:58
2010-11-09 16:18 писал: kokio dar interkulerio? :D
2010-11-09 20:22 писал: Cia tipo kaskas maiso tdi paskutine raide- intercooler, injection?
2010-11-09 20:51 писал: niekas nemaiso nieko.. tiesiog bmw, bent jau E36, TDS yra su intercooleriu, TD yra be.
O kokia santrumpa yra paskutine S raide? Negi Sport? Ant bmw?
2010-11-09 21:07
atvirai pasakysiu, nezinau kaip issisifruoja S, nes intercooleris vokiskai - zwischenkuhler.. gal jie pagalvojo, kad TDZ atrodys tupai.. bet faktas, kad E36 TD yra be intercoolerio, TDS - su
2010-11-09 21:14
2010-11-09 21:07 писал: atvirai pasakysiu, nezinau kaip issisifruoja S, nes intercooleris vokiskai - zwischenkuhler.. gal jie pagalvojo, kad TDZ atrodys tupai.. bet faktas, kad E36 TD yra be intercoolerio, TDS - su
Nebutinai e36 Ir E39 2.5td be o 2.5TDS su bet kodel toks didelis kw skirtumas ? 2.5TD - 125Kw o 2.5TDS - 105 kw , bet man taip atrodo padeciau su savo TDS ta td
2010-11-09 21:24
2010-11-09 21:07 писал: atvirai pasakysiu, nezinau kaip issisifruoja S, nes intercooleris vokiskai - zwischenkuhler.. gal jie pagalvojo, kad TDZ atrodys tupai.. bet faktas, kad E36 TD yra be intercoolerio, TDS - su
2010-11-09 21:14 писал: Nebutinai e36 Ir E39 2.5td be o 2.5TDS su bet kodel toks didelis kw skirtumas ? 2.5TD - 125Kw o 2.5TDS - 105 kw , bet man taip atrodo padeciau su savo TDS ta td
E39 jei kalbi apie 525d (120kW) ir 525TDS (105kW) ir tuo paciu 525TD (85kW) tai skirtumas yra tas, kad 525d yra tiesioginis common rail ipurskimas + 24 voztuvai.. daug modernesnio ir efektyvesnio dizainio uz 525TDS (ir TD, nes siaip viskas tas pats, tik TDS su intercooleriu).. TDS ir TD turi tik 12 voztuvu ir netiesiogini ipurskima
2010-11-09 21:59
2010-11-09 21:07 писал: atvirai pasakysiu, nezinau kaip issisifruoja S, nes intercooleris vokiskai - zwischenkuhler.. gal jie pagalvojo, kad TDZ atrodys tupai.. bet faktas, kad E36 TD yra be intercoolerio, TDS - su
2010-11-09 21:14 писал: Nebutinai e36 Ir E39 2.5td be o 2.5TDS su bet kodel toks didelis kw skirtumas ? 2.5TD - 125Kw o 2.5TDS - 105 kw , bet man taip atrodo padeciau su savo TDS ta td
2010-11-09 21:24 писал: E39 jei kalbi apie 525d (120kW) ir 525TDS (105kW) ir tuo paciu 525TD (85kW) tai skirtumas yra tas, kad 525d yra tiesioginis common rail ipurskimas + 24 voztuvai.. daug modernesnio ir efektyvesnio dizainio uz 525TDS (ir TD, nes siaip viskas tas pats, tik TDS su intercooleriu).. TDS ir TD turi tik 12 voztuvu ir netiesiogini ipurskima
Aciu db daugiau info apie savo masina turesiu :D
2010-11-10 08:42
2010-11-09 21:14 писал: Nebutinai e36 Ir E39 2.5td be o 2.5TDS su bet kodel toks didelis kw skirtumas ? 2.5TD - 125Kw o 2.5TDS - 105 kw , bet man taip atrodo padeciau su savo TDS ta td
2010-11-09 21:24 писал: E39 jei kalbi apie 525d (120kW) ir 525TDS (105kW) ir tuo paciu 525TD (85kW) tai skirtumas yra tas, kad 525d yra tiesioginis common rail ipurskimas + 24 voztuvai.. daug modernesnio ir efektyvesnio dizainio uz 525TDS (ir TD, nes siaip viskas tas pats, tik TDS su intercooleriu).. TDS ir TD turi tik 12 voztuvu ir netiesiogini ipurskima
2010-11-09 21:59 писал: Aciu db daugiau info apie savo masina turesiu :D
l
2010-11-10 11:58
2010-11-09 21:07 писал: atvirai pasakysiu, nezinau kaip issisifruoja S, nes intercooleris vokiskai - zwischenkuhler.. gal jie pagalvojo, kad TDZ atrodys tupai.. bet faktas, kad E36 TD yra be intercoolerio, TDS - su
2010-11-09 21:14 писал: Nebutinai e36 Ir E39 2.5td be o 2.5TDS su bet kodel toks didelis kw skirtumas ? 2.5TD - 125Kw o 2.5TDS - 105 kw , bet man taip atrodo padeciau su savo TDS ta td
2010-11-09 21:24 писал: E39 jei kalbi apie 525d (120kW) ir 525TDS (105kW) ir tuo paciu 525TD (85kW) tai skirtumas yra tas, kad 525d yra tiesioginis common rail ipurskimas + 24 voztuvai.. daug modernesnio ir efektyvesnio dizainio uz 525TDS (ir TD, nes siaip viskas tas pats, tik TDS su intercooleriu).. TDS ir TD turi tik 12 voztuvu ir netiesiogini ipurskima
o tai klaip supras ar 525tds ar 525d, 525td pas mane raso an masinos tds o duokuose tai 120kw tai cia koke klaida ira ar kas
2010-11-10 12:56
525d eina 120kw bet vargu ar kas ant tokio des TDS zenkliuka specialiai. 525d ejo lyg ir nuo 2000m.
2010-11-10 12:59
Nebent pas tave patiuninguotas 525TDS ir ant doku pakeista galia. Bet seip jie jau nera patvarus labai ir taupus, o jei dar pakelta galia tj dar greiciau gali kas nusibaigt :D
2010-11-10 16:26
draugas turi tds e34 jam elektrikas kaskoki suda su elektronika suzaide daba jam vidurkis 7 ltr. salerkos bet cia ne apie cipa kalbu ar gali taip padaryt gal kas zino nes as nelabai tikiu juo
2010-11-11 16:56
2010-11-10 16:26 писал: draugas turi tds e34 jam elektrikas kaskoki suda su elektronika suzaide daba jam vidurkis 7 ltr. salerkos bet cia ne apie cipa kalbu ar gali taip padaryt gal kas zino nes as nelabai tikiu juo
jei mechaninis siurblys tai galima reguliuoti, arba ryja ir eina arba neryja ir neina.
298 / 0
2010-11-11 17:23
o tai ar tinka turbina nuo tds ant td?
2010-11-11 17:23
kiek atsimenu tai ant tds kaip ir elektroninis ejo, ant 524td tj dar mechaninis bet ir tj lyg ant senesniu metu. na jei pareguliavo elektroni siurbli tj gali gal but, bet auksarankiai tokie kaip prireguliuoja tj dazniausia issauga sanaudos :D ir priklauso kur vazineja, jei trasa tj 7 dar realu, o jei po vilniu ir 7l sanaudos tj nzn ka ten turejo pareguliuot elektrikas kad tjp butu. seip buna ten varzas priliutuoja prie siurblio ar kur ten tiksliai nepamenu ir kazkiek tipo pasikeicia darbas masinos.
2010-11-11 21:06
2010-11-11 17:23 adis007 писал: o tai ar tinka turbina nuo tds ant td?
tinka, bet reikia ziureti ka dedi, nes siaip buvo ir vienodos turbos ejo.. daugiausiai ejo MHI (Mitsubishi) turbos - keli skirtingi modeliai ju ir 1 modelio Garrett turbos. TDS ejo su nezymiai geresnem turbom, bet nieko apciuopiamai geresnio.. geriausias modelis (didziausia kieki oro puciantis) yra TD04-13T-4. nors ji ejo ir i TDS ir i TD. paziurek koks tavo modelis.. jei pas tave butent tas modelis, tai nera tikslo kazko kito ieskoti.
298 / 0
2010-11-11 21:59
2010-11-11 17:23 adis007 писал: o tai ar tinka turbina nuo tds ant td?
2010-11-11 21:06 писал: tinka, bet reikia ziureti ka dedi, nes siaip buvo ir vienodos turbos ejo.. daugiausiai ejo MHI (Mitsubishi) turbos - keli skirtingi modeliai ju ir 1 modelio Garrett turbos. TDS ejo su nezymiai geresnem turbom, bet nieko apciuopiamai geresnio.. geriausias modelis (didziausia kieki oro puciantis) yra TD04-13T-4. nors ji ejo ir i TDS ir i TD. paziurek koks tavo modelis.. jei pas tave butent tas modelis, tai nera tikslo kazko kito ieskoti.
Modeli ant turbinos raso?
2010-11-11 22:12
taip, turi buti plokstele ant kompresoriaus puses su serijos numeriu ir modeliu
2010-11-11 22:23
ant garrett buna ir be ploksteles. pvz
2010-11-11 22:25
cia mano nusproges Garrettas vaikisko dydzio.. GT17 .53 A/R
298 / 0
2010-11-12 12:50
Man tai va tokia beda, ne per seniausiai pradejo blogiau traukti, pagazuojant iki 4tukst apsuku isvis dusta netraukia, variklis pradeda purtytis, nori gesti, aknsciau ir tampydavo, kuro sanaudos mieste mazdaug 14l(6litrais padidejo) .Pakeiciau kuro filtra, nekeiciau dar tik tepalu su filtru ir oro filtro.Siaip galvoju kad turbinai jau galas, gal zinai kas galetu but mazdaug?
2010-11-12 21:20
paciai turbinai jei butu "galas" tai ji arba zviegtu (arba butu zviegus pries uzstrigdama) arba dumintu.. gali buti sutrikes jos valdymas. bet nemanau, kad del to padidetu kuro sanaudos, nebent wastegate uzstriges uzsidares, tada gali isijungti avarinis rezimas. gali buti ir beda su EGR.. reikia tikrinti. siaip labai abejoju, kad turbinai batai, nebent yra kokiu nors zenklu, kad jinai nusibaigineja.. nuimk vamzdi nuo kompresoriaus isiurbimo puses ir prasuk su pirstu sparnuote, pajudink asele, paziurek ar nera per daug laisvos eigos ir pan. truputi eigos gali tureti, jei sukasi normaliai ir nera per daug laisvos eigos, tai nieko blogo nera jai. patikrink ir wastegate, ar darinejasi.
298 / 0
2010-11-13 19:46
o kur wastegate yra ant 325td?
2010-11-13 22:35
2010-11-13 19:46 adis007 писал: o kur wastegate yra ant 325td?
wastegate prisuktas prie kompresoriaus puses is jo iseina metalinis "virbalas" toks link turbinos puses.
2010-12-01 16:23
sveiki gal zinot kur randasi 525tds 1994m salono filtras atsidariau ten kur tas varikliukas bet kn nematau
2010-12-01 16:43
2010-11-12 21:20 писал: paciai turbinai jei butu "galas" tai ji arba zviegtu (arba butu zviegus pries uzstrigdama) arba dumintu.. gali buti sutrikes jos valdymas. bet nemanau, kad del to padidetu kuro sanaudos, nebent wastegate uzstriges uzsidares, tada gali isijungti avarinis rezimas. gali buti ir beda su EGR.. reikia tikrinti. siaip labai abejoju, kad turbinai batai, nebent yra kokiu nors zenklu, kad jinai nusibaigineja.. nuimk vamzdi nuo kompresoriaus isiurbimo puses ir prasuk su pirstu sparnuote, pajudink asele, paziurek ar nera per daug laisvos eigos ir pan. truputi eigos gali tureti, jei sukasi normaliai ir nera per daug laisvos eigos, tai nieko blogo nera jai. patikrink ir wastegate, ar darinejasi.
Idomus terminas "turbinos valdymas".. Kaip tai suprast, kas ten butent yra daroma? Kiek zinau turbina sukasi savo korpuse nuo ismetamu duju ir per asi suka kompresoriu, visas valdymas vyksta savaiminis, nuo apsuku variklio ir apkrovos. Kaip ja galima valdyt dar, sparnuociu kampa keist, nasuma ir t.t..
2010-12-01 20:42
2010-11-12 21:20 писал: paciai turbinai jei butu "galas" tai ji arba zviegtu (arba butu zviegus pries uzstrigdama) arba dumintu.. gali buti sutrikes jos valdymas. bet nemanau, kad del to padidetu kuro sanaudos, nebent wastegate uzstriges uzsidares, tada gali isijungti avarinis rezimas. gali buti ir beda su EGR.. reikia tikrinti. siaip labai abejoju, kad turbinai batai, nebent yra kokiu nors zenklu, kad jinai nusibaigineja.. nuimk vamzdi nuo kompresoriaus isiurbimo puses ir prasuk su pirstu sparnuote, pajudink asele, paziurek ar nera per daug laisvos eigos ir pan. truputi eigos gali tureti, jei sukasi normaliai ir nera per daug laisvos eigos, tai nieko blogo nera jai. patikrink ir wastegate, ar darinejasi.
2010-12-01 16:43 писал: Idomus terminas "turbinos valdymas".. Kaip tai suprast, kas ten butent yra daroma? Kiek zinau turbina sukasi savo korpuse nuo ismetamu duju ir per asi suka kompresoriu, visas valdymas vyksta savaiminis, nuo apsuku variklio ir apkrovos. Kaip ja galima valdyt dar, sparnuociu kampa keist, nasuma ir t.t..
apie wastegate esi girdejes? ir pasidomek placiau kaip turbos veikia. nevaldoma turba suktusi per greitai.. paprastu kompresoriu greitis priklauso nuo variklio greicio, turbo kompresoriaus - ne. turbinos greiti valdo arba wastegate, arba turbinos sparnuotes kampas (kintamos geometrijos turbose). jei turbina neturetu jokio valdymo ji po ~ 3000rpm variklio rpm (priklausomai nuo turbos ir variklio) perpustu iki variklio arba pacios turbos subyrejimo.. greiciausiai variklio. turbinos greitis priklauso nuo to kiek ismetamuju duju eina tiesiai per sparnuote, kai turba isibegeja (ir tuo paciu sukelia slegi isiurbime) oro isiurbimo sistemoj sukurto slegio pagalba pradeda atsidaryti papildomas ismetimo sistemos kanalas (wastegate) per kuri dalis ismetamuju duju apeina sparnuote - is kolektoriaus eina tiesiai i ismetimo sistema po turbos. kintamos geometrijos atveju keiciamas sparnuotes kampas.. prie vieno kampo turbinos sparnuotes isnaudoja duju energija tam , kad sukurti sukimosi procesa, kai greitis turbinos pasiekia darbini (ir slegis isiurbimo sistemoj) - sparnuotes kampas keiciasi (oro slegio isiurbime pagalba) ir dujos perduoda tik tiek energijos, kiek jos reikia palaikyti skimasi. o elektroninis turbos valdymas valdo (solenoido pagalba) kiek to slegio perduoti i wastegate priklausomai nuo aplinkybiu
2010-12-01 20:50
2010-11-12 21:20 писал: paciai turbinai jei butu "galas" tai ji arba zviegtu (arba butu zviegus pries uzstrigdama) arba dumintu.. gali buti sutrikes jos valdymas. bet nemanau, kad del to padidetu kuro sanaudos, nebent wastegate uzstriges uzsidares, tada gali isijungti avarinis rezimas. gali buti ir beda su EGR.. reikia tikrinti. siaip labai abejoju, kad turbinai batai, nebent yra kokiu nors zenklu, kad jinai nusibaigineja.. nuimk vamzdi nuo kompresoriaus isiurbimo puses ir prasuk su pirstu sparnuote, pajudink asele, paziurek ar nera per daug laisvos eigos ir pan. truputi eigos gali tureti, jei sukasi normaliai ir nera per daug laisvos eigos, tai nieko blogo nera jai. patikrink ir wastegate, ar darinejasi.
2010-12-01 16:43 писал: Idomus terminas "turbinos valdymas".. Kaip tai suprast, kas ten butent yra daroma? Kiek zinau turbina sukasi savo korpuse nuo ismetamu duju ir per asi suka kompresoriu, visas valdymas vyksta savaiminis, nuo apsuku variklio ir apkrovos. Kaip ja galima valdyt dar, sparnuociu kampa keist, nasuma ir t.t..
2010-12-01 20:42 писал: apie wastegate esi girdejes? ir pasidomek placiau kaip turbos veikia. nevaldoma turba suktusi per greitai.. paprastu kompresoriu greitis priklauso nuo variklio greicio, turbo kompresoriaus - ne. turbinos greiti valdo arba wastegate, arba turbinos sparnuotes kampas (kintamos geometrijos turbose). jei turbina neturetu jokio valdymo ji po ~ 3000rpm variklio rpm (priklausomai nuo turbos ir variklio) perpustu iki variklio arba pacios turbos subyrejimo.. greiciausiai variklio. turbinos greitis priklauso nuo to kiek ismetamuju duju eina tiesiai per sparnuote, kai turba isibegeja (ir tuo paciu sukelia slegi isiurbime) oro isiurbimo sistemoj sukurto slegio pagalba pradeda atsidaryti papildomas ismetimo sistemos kanalas (wastegate) per kuri dalis ismetamuju duju apeina sparnuote - is kolektoriaus eina tiesiai i ismetimo sistema po turbos. kintamos geometrijos atveju keiciamas sparnuotes kampas.. prie vieno kampo turbinos sparnuotes isnaudoja duju energija tam , kad sukurti sukimosi procesa, kai greitis turbinos pasiekia darbini (ir slegis isiurbimo sistemoj) - sparnuotes kampas keiciasi (oro slegio isiurbime pagalba) ir dujos perduoda tik tiek energijos, kiek jos reikia palaikyti skimasi. o elektroninis turbos valdymas valdo (solenoido pagalba) kiek to slegio perduoti i wastegate priklausomai nuo aplinkybiu
overboosted - RESPEKT , , mano manymu pats rimciausias turbinines technikos specas , tj liaudis jai ko reik reikia kreiptis tik y sy zmogu , nes jis negaili savo laiko ir kiek pastebejau visad atsako konkreciai , aiskiai ir issamei kad visiem butu aisku, ,,
2010-12-02 08:18
2010-11-12 21:20 писал: paciai turbinai jei butu "galas" tai ji arba zviegtu (arba butu zviegus pries uzstrigdama) arba dumintu.. gali buti sutrikes jos valdymas. bet nemanau, kad del to padidetu kuro sanaudos, nebent wastegate uzstriges uzsidares, tada gali isijungti avarinis rezimas. gali buti ir beda su EGR.. reikia tikrinti. siaip labai abejoju, kad turbinai batai, nebent yra kokiu nors zenklu, kad jinai nusibaigineja.. nuimk vamzdi nuo kompresoriaus isiurbimo puses ir prasuk su pirstu sparnuote, pajudink asele, paziurek ar nera per daug laisvos eigos ir pan. truputi eigos gali tureti, jei sukasi normaliai ir nera per daug laisvos eigos, tai nieko blogo nera jai. patikrink ir wastegate, ar darinejasi.
2010-12-01 16:43 писал: Idomus terminas "turbinos valdymas".. Kaip tai suprast, kas ten butent yra daroma? Kiek zinau turbina sukasi savo korpuse nuo ismetamu duju ir per asi suka kompresoriu, visas valdymas vyksta savaiminis, nuo apsuku variklio ir apkrovos. Kaip ja galima valdyt dar, sparnuociu kampa keist, nasuma ir t.t..
2010-12-01 20:42 писал: apie wastegate esi girdejes? ir pasidomek placiau kaip turbos veikia. nevaldoma turba suktusi per greitai.. paprastu kompresoriu greitis priklauso nuo variklio greicio, turbo kompresoriaus - ne. turbinos greiti valdo arba wastegate, arba turbinos sparnuotes kampas (kintamos geometrijos turbose). jei turbina neturetu jokio valdymo ji po ~ 3000rpm variklio rpm (priklausomai nuo turbos ir variklio) perpustu iki variklio arba pacios turbos subyrejimo.. greiciausiai variklio. turbinos greitis priklauso nuo to kiek ismetamuju duju eina tiesiai per sparnuote, kai turba isibegeja (ir tuo paciu sukelia slegi isiurbime) oro isiurbimo sistemoj sukurto slegio pagalba pradeda atsidaryti papildomas ismetimo sistemos kanalas (wastegate) per kuri dalis ismetamuju duju apeina sparnuote - is kolektoriaus eina tiesiai i ismetimo sistema po turbos. kintamos geometrijos atveju keiciamas sparnuotes kampas.. prie vieno kampo turbinos sparnuotes isnaudoja duju energija tam , kad sukurti sukimosi procesa, kai greitis turbinos pasiekia darbini (ir slegis isiurbimo sistemoj) - sparnuotes kampas keiciasi (oro slegio isiurbime pagalba) ir dujos perduoda tik tiek energijos, kiek jos reikia palaikyti skimasi. o elektroninis turbos valdymas valdo (solenoido pagalba) kiek to slegio perduoti i wastegate priklausomai nuo aplinkybiu
Na, kai pats turi reikala su naujesnem auto, tai tau geriau zinot kaip ten kas, ten ir elektronika jau dalyvauja tam valdyme.. O as zinau, kad jei turbina pradeda "perpust", kaip jus sakot, tai tam yra pas ja atidyrbtu duju pertekliaus voztuvas, kuris darinejasi priklausomai nuo suspausto paduodamo oro ir per ji dujos apeina sparnuote tiesiai i ismetimo vamzdi, taip sumazindama visa turbinos energija ir tas visas procesas vyksta automatiskai..
2010-12-02 19:28
tas voztuvas ir yra wastegate, bet yra turbinu, kurios jo neturi. reikia statyti atskira ant ismetimo kolektoriaus pries turba. tai ir yra valdymo sistema ir beveik visose turbose yra butent taip kaip tu apibudinai.. elektroniniam valdyme tik skiriasi tai, kad ant slangutes kuri eina nuo isiurbimo i to voztuvo aktuatoriu yra solenoidas, kuris dali slegio isleidzia ir voztuvas atsidaro maziau - del to turba sukasi greiciau nei turetu.. kai reikia sumazinti slegi, voztuvas praleidzia visa slegi is isiurbimo i wastegate aktuatoriu ir tas voztuvas atsidaro pilnai. griztant prie pirmo tavo posto tai pasikartosiu - turbos valdymas ir yra tas voztuvas, nuo jo priklauso kokiu greiciu suksis turba, kada ir kiek ji suletes, be elektroninio valdymo tas voztuvas pradeda atsidarineti is karto kai isiurbime pradeda susidaryti slegis, del to pasiekti maksimalu slegi yra daug sunkiau - lagas buna ilgesnis. elektroniniam valdyme, solenoidas gali laikyti uzdaryta wastegate iki tol kol isiurbime nesusidarys darbinis slegis.. del ko pasiekti maksimalu nustayta slegi yra daug lengviau - lagas buna trumpesnis. be elektroninio valdymo galima irgi mechaniskai keisti boosto "tendencijas".. pvz pailginti arba sutrumpinti "strypa" kuris eina nuo "bliuduko" iki voztuvo svirteles, pakeisti "bliuduko" spyruokle, arba istayti mechanini "trainika" ank slegio zarneles, ir isleisti dali slegio, kuris turetu atidaryti ta voztuva.. dar buna specialus "trainykai" kurie turi spyruokles-sarato sistema ir i wastegate aktuatoriu slegi leidzia tik tada kada slegis sugeba suspausti spyruokle.. o jos standumas reguliuojasi varztu.. vienu zodziu niuansu daug, bet dazniausiai is gamyklos turbines masinos iseina su tam tikru baziniu boostu, kuri prie tinkamu salygu pakelia kompas solenoido pagalba.. jei kas nors buna negera (avarinis rezimas), kompas nebevaldo solenoido ir masina veikia tik ant bazinio boosto - dazniausiai 0, 3 - 0, 4 bar. obazinis boostas priklauso nuo "bliuduko" spyruokles ir strypo ilgio
2010-12-02 20:00
2010-12-02 19:28 писал: tas voztuvas ir yra wastegate, bet yra turbinu, kurios jo neturi. reikia statyti atskira ant ismetimo kolektoriaus pries turba. tai ir yra valdymo sistema ir beveik visose turbose yra butent taip kaip tu apibudinai.. elektroniniam valdyme tik skiriasi tai, kad ant slangutes kuri eina nuo isiurbimo i to voztuvo aktuatoriu yra solenoidas, kuris dali slegio isleidzia ir voztuvas atsidaro maziau - del to turba sukasi greiciau nei turetu.. kai reikia sumazinti slegi, voztuvas praleidzia visa slegi is isiurbimo i wastegate aktuatoriu ir tas voztuvas atsidaro pilnai. griztant prie pirmo tavo posto tai pasikartosiu - turbos valdymas ir yra tas voztuvas, nuo jo priklauso kokiu greiciu suksis turba, kada ir kiek ji suletes, be elektroninio valdymo tas voztuvas pradeda atsidarineti is karto kai isiurbime pradeda susidaryti slegis, del to pasiekti maksimalu slegi yra daug sunkiau - lagas buna ilgesnis. elektroniniam valdyme, solenoidas gali laikyti uzdaryta wastegate iki tol kol isiurbime nesusidarys darbinis slegis.. del ko pasiekti maksimalu nustayta slegi yra daug lengviau - lagas buna trumpesnis. be elektroninio valdymo galima irgi mechaniskai keisti boosto "tendencijas".. pvz pailginti arba sutrumpinti "strypa" kuris eina nuo "bliuduko" iki voztuvo svirteles, pakeisti "bliuduko" spyruokle, arba istayti mechanini "trainika" ank slegio zarneles, ir isleisti dali slegio, kuris turetu atidaryti ta voztuva.. dar buna specialus "trainykai" kurie turi spyruokles-sarato sistema ir i wastegate aktuatoriu slegi leidzia tik tada kada slegis sugeba suspausti spyruokle.. o jos standumas reguliuojasi varztu.. vienu zodziu niuansu daug, bet dazniausiai is gamyklos turbines masinos iseina su tam tikru baziniu boostu, kuri prie tinkamu salygu pakelia kompas solenoido pagalba.. jei kas nors buna negera (avarinis rezimas), kompas nebevaldo solenoido ir masina veikia tik ant bazinio boosto - dazniausiai 0, 3 - 0, 4 bar. obazinis boostas priklauso nuo "bliuduko" spyruokles ir strypo ilgio
Mazdaug aisku.., o tai vis nesupratau kas yra tas-wastegate..
2010-12-02 20:14
wastegate yra tas voztuvas, kuris praleidzia ismetamasias dujas aplink turbina. jis buna arba integruotas i turbinos korpusa, arba eina kaip atskiras "agregatas".
2010-12-04 09:47
kas gali buti kai pakeite siurbli tai kol suki starteriu tol dirba o jei atjungei ir viskas uzgysta
2010-12-04 10:11
2010-12-04 09:47 писал: kas gali buti kai pakeite siurbli tai kol suki starteriu tol dirba o jei atjungei ir viskas uzgysta
Tai gal momenta ipurskimo blogai isstate?

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами