audi 100 c4 2.5TDI gal galit pasakyti kame problema ?

Создал Пользователь 2012-06-13
2012-06-13 21:18
svx. yra tokia pro#blema kad neturi jegos variklis , neisibegeja daugiau nej 100, aisku galima ispaust ir daugiau bet jau labai sunkiai ejna , tai vat degimas istatytas viskas tvarkoj , tik kazkas su torbina , lig tai tas voztuvas atsidares ir ismetimo dujos neisisuka tos turbinos , bet cia dar beaisku , man dar idomu kas per taikciukas kuris stovi ant to voztuvo (kaip sraige gal kazkoks vakuminis daikciukas nzn) tai vai ta jis daro , ir kam ten dar uzsimauna zarnele , dar imesiu nuotrauku gal kanors patarsit , prasau
2012-06-13 21:20
2012-06-13 21:18 писал:svx. yra tokia pro#blema kad neturi jegos variklis , neisibegeja daugiau nej 100, aisku galima ispaust ir daugiau bet jau labai sunkiai ejna , tai vat degimas istatytas viskas tvarkoj , tik kazkas su torbina , lig tai tas voztuvas atsidares ir ismetimo dujos neisisuka tos turbinos , bet cia dar beaisku , man dar idomu kas per taikciukas kuris stovi ant to voztuvo (kaip sraige gal kazkoks vakuminis daikciukas nzn) tai vai ta jis daro , ir kam ten dar uzsimauna zarnele , dar imesiu nuotrauku gal kanors patarsit , prasau
iki to dar , kas tai per daikciukas , jis sujungtas , ilejdimo kolektorium ir ant turbinos kut tas voztuvas stobi ...
2012-06-13 21:22
2012-06-14 00:19
2012-06-13 21:22 писал:
cia kaip ir n75, valdo turba.o prie to taip vadinamo daikto prie turbinos, geriau nelysk, labai retai, kada su jo bedos buna.buna trukusi membrana jo vidui ir leidzia slegi, bet duodu 90proc, kad viskas ten ok.
2012-06-14 09:54
2012-06-13 21:18 писал:svx. yra tokia pro#blema kad neturi jegos variklis , neisibegeja daugiau nej 100, aisku galima ispaust ir daugiau bet jau labai sunkiai ejna , tai vat degimas istatytas viskas tvarkoj , tik kazkas su torbina , lig tai tas voztuvas atsidares ir ismetimo dujos neisisuka tos turbinos , bet cia dar beaisku , man dar idomu kas per taikciukas kuris stovi ant to voztuvo (kaip sraige gal kazkoks vakuminis daikciukas nzn) tai vai ta jis daro , ir kam ten dar uzsimauna zarnele , dar imesiu nuotrauku gal kanors patarsit , prasau
tai yra wastegate "aktuatorius", t.y. jis darineja wastegate priklausomai nuo gaunamo slegio/vakuumo. kai gauna slegi is isiurbimo sistemos jis atidaro wastegate ir taip mazina turbos apsukas ir, savaime suprantama, slegi.

tas elektroninis solenoidas yra skirtas slegio kelimui virs bazinio. jis dali slegio, skirto wastegate aktuatoriui (sitoj foto), isleidzia atgal i turbos isiurbima. taip wastegate atsidaro maziau nes gauna maziau slegio nei yra kolektoriuje. kiek slegio isleisti nustato kompas duodamas atitinkama signala tam solenoidui.
2012-06-14 23:05
2012-06-13 21:18 писал:svx. yra tokia pro#blema kad neturi jegos variklis , neisibegeja daugiau nej 100, aisku galima ispaust ir daugiau bet jau labai sunkiai ejna , tai vat degimas istatytas viskas tvarkoj , tik kazkas su torbina , lig tai tas voztuvas atsidares ir ismetimo dujos neisisuka tos turbinos , bet cia dar beaisku , man dar idomu kas per taikciukas kuris stovi ant to voztuvo (kaip sraige gal kazkoks vakuminis daikciukas nzn) tai vai ta jis daro , ir kam ten dar uzsimauna zarnele , dar imesiu nuotrauku gal kanors patarsit , prasau
2012-06-14 09:54 писал:tai yra wastegate "aktuatorius", t.y. jis darineja wastegate priklausomai nuo gaunamo slegio/vakuumo. kai gauna slegi is isiurbimo sistemos jis atidaro wastegate ir taip mazina turbos apsukas ir, savaime suprantama, slegi.

tas elektroninis solenoidas yra skirtas slegio kelimui virs bazinio. jis dali slegio, skirto wastegate aktuatoriui (sitoj foto), isleidzia atgal i turbos isiurbima. taip wastegate atsidaro maziau nes gauna maziau slegio nei yra kolektoriuje. kiek slegio isleisti nustato kompas duodamas atitinkama signala tam solenoidui.
dekuj, senesniose modeliose , to visko nera :DD (pvz. audi 100 2.0TD
2012-06-15 08:46
2012-06-13 21:18 писал:svx. yra tokia pro#blema kad neturi jegos variklis , neisibegeja daugiau nej 100, aisku galima ispaust ir daugiau bet jau labai sunkiai ejna , tai vat degimas istatytas viskas tvarkoj , tik kazkas su torbina , lig tai tas voztuvas atsidares ir ismetimo dujos neisisuka tos turbinos , bet cia dar beaisku , man dar idomu kas per taikciukas kuris stovi ant to voztuvo (kaip sraige gal kazkoks vakuminis daikciukas nzn) tai vai ta jis daro , ir kam ten dar uzsimauna zarnele , dar imesiu nuotrauku gal kanors patarsit , prasau
2012-06-14 09:54 писал:tai yra wastegate "aktuatorius", t.y. jis darineja wastegate priklausomai nuo gaunamo slegio/vakuumo. kai gauna slegi is isiurbimo sistemos jis atidaro wastegate ir taip mazina turbos apsukas ir, savaime suprantama, slegi.

tas elektroninis solenoidas yra skirtas slegio kelimui virs bazinio. jis dali slegio, skirto wastegate aktuatoriui (sitoj foto), isleidzia atgal i turbos isiurbima. taip wastegate atsidaro maziau nes gauna maziau slegio nei yra kolektoriuje. kiek slegio isleisti nustato kompas duodamas atitinkama signala tam solenoidui.
2012-06-14 23:05 писал:dekuj, senesniose modeliose , to visko nera :DD (pvz. audi 100 2.0TD
ziurek tada kur eina slangute nuo to apvalaus daikto ant turbos. paprasciausias variantas - slangute eina i ant kompresoriaus sraiges esancio nipelio. tai butu bazinis, nekeltas slegis, kuris priklausytu nuo pacio to apvalaus aktuatoriaus.

Ваше послание

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен