Audi a6 allroad (Pliusai-Minusai)

Создал Пользователь 2017-11-13
2017-11-13 03:33
Sveiki greitu metu planuoju pirkti audi a6 allroad 2.5l 132kw. Gal kas nors galėtumėt pasidalinti kokie šių mašinų pliusai minusai. Ar remontas brangiai atsieina. I ką perkant reiktu atkreipti dėmesį
7645 / 0
2017-11-13 10:42
kam tau jos reikia?Negana to, kad variklis labai jau su klaustuku, vaziuokle irgi, tai dar ir pakaba dasideda.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-11-13 18:13
2017-11-13 10:42 maumas писал: kam tau jos reikia?Negana to, kad variklis labai jau su klaustuku, vaziuokle irgi, tai dar ir pakaba dasideda.
Blogam šokėjui ir kiaušai trukdo
Jūs man parodykit nors vieną tokio senumo aparatą kuriam nerektų konors remontuoti , keistii, tarkyti.
Nereik pirkt užjodytos o kaip tik galima pasiimti idealios būklės su pneumo pakabos defektu.
kad visa kita būtų idealu.Dabar jau ne karvę kainuoja tos pagalvės.Jau geriau šis alroudas negu 3, 0tdi.Trilitrį patempi žiemą iš buksyro ir pypiec motoroui iškart grandinė peršojka, arba užgazuioji nepašildęs variklio-prašoka granfdinė ir varikliui darai kapitalkę.
Manua, su šiuo modeliuku kaip ir su visais, jei rasi gerą, nuždrožtą, nepagailėsi aptarnavimams euro kito tai važinėsi su malonumu.Tik nei Audi A8, Nei Touaregų, nei Allroudų jokiu būdu nevalia žiemą per šalčius kilnoti į aukštesnę padėtį iš žemesnės, reik šiltam garaže laikyti jei nori kilnoti, iškelt į norimą padėtį ir palikti joje nes jai kelsi prie didelio -nuso tai gali plyšti šoninė pagalvės sienelė.

Šiaip aš asmeniškai nemėgstu šio modelio, kaip ir faetono, ar Range Rover , bet jeigu viskas ten tvarkinga ir funkcionuoja, tai važiuoti smagiau nei su paprasta metaline s[yruokline pakaba.O nemėgstu būtent dėl to, kad pasenus pneumai kankinamas kompresorius kiaurą parą, gadinamas akumas, auto nusėdinėja, persikreipia, ryte pakelt reik dar sugebė, jei kompresorious pajėgia, bet taip eksploatuojant jis anksčiau ar vėliau užsilenkia, todėl geriausia iškart ieškoti su nauja opneumopakaba.mačiau kaip tik dabar toks Phaetonas 3, 0TDi yra pardavime, su naujom garantinės paduškom.

Jei ruošiesi pirkt su sena pneuma, tai atsiraitoki rankoves ir pasiruošk tankisto ausines, tikrai bus didelis bum, tik laiko klausimas kada
7645 / 0
2017-11-13 19:39
2017-11-13 10:42 maumas писал: kam tau jos reikia?Negana to, kad variklis labai jau su klaustuku, vaziuokle irgi, tai dar ir pakaba dasideda.
2017-11-13 18:13 писал: Blogam šokėjui ir kiaušai trukdo:lol:
Jūs man parodykit nors vieną tokio senumo aparatą kuriam nerektų konors remontuoti , keistii, tarkyti.
Nereik pirkt užjodytos o kaip tik galima pasiimti idealios būklės su pneumo pakabos defektu.
kad visa kita būtų idealu.Dabar jau ne karvę kainuoja tos pagalvės.Jau geriau šis alroudas negu 3, 0tdi.Trilitrį patempi žiemą iš buksyro ir pypiec motoroui iškart grandinė peršojka, arba užgazuioji nepašildęs variklio-prašoka granfdinė ir varikliui darai kapitalkę.
Manua, su šiuo modeliuku kaip ir su visais, jei rasi gerą, nuždrožtą, nepagailėsi aptarnavimams euro kito tai važinėsi su malonumu.Tik nei Audi A8, Nei Touaregų, nei Allroudų jokiu būdu nevalia žiemą per šalčius kilnoti į aukštesnę padėtį iš žemesnės, reik šiltam garaže laikyti jei nori kilnoti, iškelt į norimą padėtį ir palikti joje nes jai kelsi prie didelio -nuso tai gali plyšti šoninė pagalvės sienelė.

Šiaip aš asmeniškai nemėgstu šio modelio, kaip ir faetono, ar Range Rover , bet jeigu viskas ten tvarkinga ir funkcionuoja, tai važiuoti smagiau nei su paprasta metaline s[yruokline pakaba.O nemėgstu būtent dėl to, kad pasenus pneumai kankinamas kompresorius kiaurą parą, gadinamas akumas, auto nusėdinėja, persikreipia, ryte pakelt reik dar sugebė, jei kompresorious pajėgia, bet taip eksploatuojant jis anksčiau ar vėliau užsilenkia, todėl geriausia iškart ieškoti su nauja opneumopakaba.mačiau kaip tik dabar toks Phaetonas 3, 0TDi yra pardavime, su naujom garantinės paduškom.

Jei ruošiesi pirkt su sena pneuma, tai atsiraitoki rankoves ir pasiruošk tankisto ausines, tikrai bus didelis bum, tik laiko klausimas kada:lol:
Pazistu viena toki "tankista".Viska pakeite nuo iki pakaboj.Dabar vazineja.Kai paklausi "kaip audi"-tik ranka moja ir juokiasi.Zmona irgiSako-apsizenijom...Tai jis zmogus ismanantis, viska pats susitvarke, bet vistiek pinigo grazaus ikiso.Pagalves dar ne viskas.Ten dar yra lygio davikliai su senais laidais ir aliumininis automatas.Gal buna mechanu?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-11-13 23:58
Galvoju dėl to pirkti nes iki sodybos buna dienu kada tikrai privažiuoti sunku. O kiek esu girdėjas kad šis modelis tikrai ira komfirtabilus. Tačiau kyla klausimas dėl važiuoklės ir pakabos nes kiek žinau šitų audiniu ira didžiausia liga. Todėl idomu kokios žmonių nuomonės nes taipogi girdėjau perkant allrouda kišenėse irgi ne vėjai turi švilpaut. Ar vertas dėmesio modelis ar jau geriau ieškotis kažko kito.
7645 / 0
2017-11-14 00:47
2017-11-13 23:58 писал: Galvoju dėl to pirkti nes iki sodybos buna dienu kada tikrai privažiuoti sunku. O kiek esu girdėjas kad šis modelis tikrai ira komfirtabilus. Tačiau kyla klausimas dėl važiuoklės ir pakabos nes kiek žinau šitų audiniu ira didžiausia liga. Todėl idomu kokios žmonių nuomonės nes taipogi girdėjau perkant allrouda kišenėse irgi ne vėjai turi švilpaut. Ar vertas dėmesio modelis ar jau geriau ieškotis kažko kito.
kito, vienareiksmiskai.Pvz toks tucsan, priekis pastoviai, galas-per mova nuo abs davikliu.Vaziuokle-elantros.Dugnas ausciau, islaikymo kastai tikrai mazesni.Tik kad varikliai megsta gerus tepalus ir laiku, ir nemaugti be proto.Aisku geriausiai patrulis ar teranas, bet cia jau mazochizmasYra aibe tu masinu pavaziuoti per balute ir karves kaka nemetant beprotisku pinigu ir nervu i gelezi
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-11-15 11:20
2017-11-13 23:58 писал: Galvoju dėl to pirkti nes iki sodybos buna dienu kada tikrai privažiuoti sunku. O kiek esu girdėjas kad šis modelis tikrai ira komfirtabilus. Tačiau kyla klausimas dėl važiuoklės ir pakabos nes kiek žinau šitų audiniu ira didžiausia liga. Todėl idomu kokios žmonių nuomonės nes taipogi girdėjau perkant allrouda kišenėse irgi ne vėjai turi švilpaut. Ar vertas dėmesio modelis ar jau geriau ieškotis kažko kito.
2017-11-14 00:47 maumas писал: kito, vienareiksmiskai.Pvz toks tucsan, priekis pastoviai, galas-per mova nuo abs davikliu.Vaziuokle-elantros.Dugnas ausciau, islaikymo kastai tikrai mazesni.Tik kad varikliai megsta gerus tepalus ir laiku, ir nemaugti be proto.Aisku geriausiai patrulis ar teranas, bet cia jau mazochizmas:lol:Yra aibe tu masinu pavaziuoti per balute ir karves kaka nemetant beprotisku pinigu ir nervu i gelezi


įskaitau


tarpkitko, daugybė alroudu ir faetonų skelbimuose nupirktų už 40-50proc.rinkos kainos( ir dabar , šiuo metu yra keletas autopliuse), taigi tie vargeliai atsduria pas perikupus, o tie nei patys žino kas blogai, nei nori pasakyti nieko apie realias problemas, vieną Phaetoną 3, 0tdi konkrečiai nupirko už 2800 eur, dabar pardavinėja užmetęs kabliuką už 3900eur).Veiksmas Vilniuje, pirktas kaune prieš porą dienų.Ten konkrečiai problemos su grandine, purkštukai restauruoti ir kaitaloti+ištisai klaidias meta kompas, na klaidos tai turi būt trinamamos nori nenori, nes tam modely pastoviai jas bruka kompas, ir juokingiausia, kad bagažinės užrakinimas-atidarymas streikuoja, o kadangi faetonai ištisai iškraudinėja akumus, ten net 2 yra, tai ta bagažinė ne vieną žmogų privedė prie marazmo, pavyzdžiui nusėda akumas ir kukū, arba per lietų atsidarai bagažinę, o ji tik fyts ir neužsidaro.Visas mechanizmas kečiasi kakrtu su davikliais naujas apie 350 euro.

Chebra, o ką manote apie Chevroet CAPTIVA 2, 0 dyzeliuką?

Šiaip išoriškai dizainas neblogas, ilgesnis už Opel Antarą, bet pakanka pavažiuoti ir azartas praeina



toks kibiras, barškalas, traukos gal ir pakanka bet variklis GM hibridinis Fiat-Opel kurinys be grandinės su diržu, važiuioklė primaklinta 4x4 mova irgi nesusipratimas, net gamykla atsiprašė kad MOVA TURI TRANKYTIS prabuksavimo momentu, kai kasiesi purvyne atrodo kad kūju per kėbulą tranko, gal kas turėjot ir turite nuomonių?Va šitie tai pigūs už 4k galima rasti

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами