Audi a6 C5 1.9TDI

Создал Пользователь 2014-02-22
Пользователь
2014-02-22 14:55
Sveiki visi, taigi iskilo tokia problema.Nusipirkau A6 ir buvo blogas degimas nuvariau ir sutvarke ir pasidare dideles kuro sanaudos... Gal kas zino kame gali buti priezastis?
Пользователь
2014-02-22 15:20
2014-02-22 14:55 писал:Sveiki visi, taigi iskilo tokia problema.Nusipirkau A6 ir buvo blogas degimas nuvariau ir sutvarke ir pasidare dideles kuro sanaudos... Gal kas zino kame gali buti priezastis?:helpsmilie:
Paprasta priežastis.Tau nepasisekė.Nusipirkai dyzelinę svajonę, kurią dabar turi mest iš galvos, ir parduoti kol galutinai neišpūtė santaupų iš piniginės.
Пользователь
2014-02-22 15:30
Pričiom nepasisekė? taigi nuvaryk į normalų servisą ir tikrai turėtų suprast kas per problema, o dėl tokios problemos manau tikrai neverta parduoti. Nebent tas 1.9 96 kw, tada turetų viskas brangiau būt..
Пользователь
2014-02-22 15:40
žiūrint koks variklis ar PD ar senas paprastas 81kw, nes nenurodei ir dabar reikia spėliot.
Seniems motorams daug kas daro klaidą statydami degimą pagal kreivę TDI timing ir pastato degimą 2 laipsniais per vėlyvą, o tada ir padidėja kuro sąnaudos
Пользователь
2014-02-22 16:01
2014-02-22 15:30 писал:Pričiom nepasisekė? taigi nuvaryk į normalų servisą ir tikrai turėtų suprast kas per problema, o dėl tokios problemos manau tikrai neverta parduoti. Nebent tas 1.9 96 kw, tada turetų viskas brangiau būt..
Kai variklis gatavas, suprask nesuprates, nieko nesutvarkysi, tik dar labiau sugadins ir kiš bereikallo pinigus, o kiekvienas "autoservisas"už dar didesnį supisimą, ims pinigus, sakydamas, kad tai nesunkiai sutvarkoma, nes kaip tasykle tiems ale"servisams"vadovauja ir juose dirba besmegeniai "delavarai"kuriu galvose tik vejai svilpia ir pinigai barska vietoj protelio.Tūkstančiai taip apsvilusių žmonių, bet viltis kaip sakoma, durnių motina.Visi nuo pradeda.Netraukia, kažkas lepteli"gal blogas degimas", pasuka degimą, tada ima ryti, perenka viską iš eilės kas legviau prienama ir keičiama ir ką rodo dignostika, galų gale keičia žiedus, remontuoja turbą, poto vėl kasnors pasako kad reikėjo gilzuoti, nes truka nepagerėja, tda vėl ardo ir t.t.ir pan.O va kaimynas pats tvarkosi, pats garaza turi, tai vazinejo su pupaduzais 1, 9 110tdi ir 96tdi tai is garzao neislysdavo.Mano nuomone dyzelis arba turi buti naujas, beveik naujas arba tu pats turi turet salygas remontuoti ir dar moketi
bmw320i(875)
2014-02-22 16:12
2014-02-22 15:30 писал:Pričiom nepasisekė? taigi nuvaryk į normalų servisą ir tikrai turėtų suprast kas per problema, o dėl tokios problemos manau tikrai neverta parduoti. Nebent tas 1.9 96 kw, tada turetų viskas brangiau būt..
2014-02-22 16:01 писал:Kai variklis gatavas, suprask nesuprates, nieko nesutvarkysi, tik dar labiau sugadins ir kiš bereikallo pinigus, o kiekvienas "autoservisas"už dar didesnį supisimą, ims pinigus, sakydamas, kad tai nesunkiai sutvarkoma, nes kaip tasykle tiems ale"servisams"vadovauja ir juose dirba besmegeniai "delavarai"kuriu galvose tik vejai svilpia ir pinigai barska vietoj protelio.Tūkstančiai taip apsvilusių žmonių, bet viltis kaip sakoma, durnių motina.Visi nuo pradeda.Netraukia, kažkas lepteli"gal blogas degimas", pasuka degimą, tada ima ryti, perenka viską iš eilės kas legviau prienama ir keičiama ir ką rodo dignostika, galų gale keičia žiedus, remontuoja turbą, poto vėl kasnors pasako kad reikėjo gilzuoti, nes truka nepagerėja, tda vėl ardo ir t.t.ir pan.O va kaimynas pats tvarkosi, pats garaza turi, tai vazinejo su pupaduzais 1, 9 110tdi ir 96tdi tai is garzao neislysdavo.Mano nuomone dyzelis arba turi buti naujas, beveik naujas arba tu pats turi turet salygas remontuoti ir dar moketi
nu tu cia pavariai naujas ...bevek naujas....
Пользователь
2014-02-22 17:12
daryk dignostika ir turetu parodyti, kame bedos
stepanofff(299)
2014-02-22 17:15
dideles cia kokios?
tai degima gal neteisingai pastate
Пользователь
2014-02-22 17:42
Variklis 81KW
Пользователь
2014-02-23 00:39
2014-02-22 15:30 писал:Pričiom nepasisekė? taigi nuvaryk į normalų servisą ir tikrai turėtų suprast kas per problema, o dėl tokios problemos manau tikrai neverta parduoti. Nebent tas 1.9 96 kw, tada turetų viskas brangiau būt..
2014-02-22 16:01 писал:Kai variklis gatavas, suprask nesuprates, nieko nesutvarkysi, tik dar labiau sugadins ir kiš bereikallo pinigus, o kiekvienas "autoservisas"už dar didesnį supisimą, ims pinigus, sakydamas, kad tai nesunkiai sutvarkoma, nes kaip tasykle tiems ale"servisams"vadovauja ir juose dirba besmegeniai "delavarai"kuriu galvose tik vejai svilpia ir pinigai barska vietoj protelio.Tūkstančiai taip apsvilusių žmonių, bet viltis kaip sakoma, durnių motina.Visi nuo pradeda.Netraukia, kažkas lepteli"gal blogas degimas", pasuka degimą, tada ima ryti, perenka viską iš eilės kas legviau prienama ir keičiama ir ką rodo dignostika, galų gale keičia žiedus, remontuoja turbą, poto vėl kasnors pasako kad reikėjo gilzuoti, nes truka nepagerėja, tda vėl ardo ir t.t.ir pan.O va kaimynas pats tvarkosi, pats garaza turi, tai vazinejo su pupaduzais 1, 9 110tdi ir 96tdi tai is garzao neislysdavo.Mano nuomone dyzelis arba turi buti naujas, beveik naujas arba tu pats turi turet salygas remontuoti ir dar moketi
tad visi kurie turi dyzelius visi tavo manymu neišlenda iš garažų? :D nu tu čia ir skėlėi. Turbūt niekada neturėjai dyzelio. Nes bent man tai 3 dyzlines mašinas turiu, kolkas su varikliu nebuvo jokių problemų. Ir forskamerinis dyzelis ir paprastas tiesioginio ipurškimo dyzelis dabar dar ir common rail, o mašinos tikrai ne naujos, 10 metų.

O dėl šito varijanto bus turbūt kaip ir sakė kad degimas persistatė.
Пользователь
2014-02-23 09:18
2014-02-22 15:30 писал:Pričiom nepasisekė? taigi nuvaryk į normalų servisą ir tikrai turėtų suprast kas per problema, o dėl tokios problemos manau tikrai neverta parduoti. Nebent tas 1.9 96 kw, tada turetų viskas brangiau būt..
2014-02-22 16:01 писал:Kai variklis gatavas, suprask nesuprates, nieko nesutvarkysi, tik dar labiau sugadins ir kiš bereikallo pinigus, o kiekvienas "autoservisas"už dar didesnį supisimą, ims pinigus, sakydamas, kad tai nesunkiai sutvarkoma, nes kaip tasykle tiems ale"servisams"vadovauja ir juose dirba besmegeniai "delavarai"kuriu galvose tik vejai svilpia ir pinigai barska vietoj protelio.Tūkstančiai taip apsvilusių žmonių, bet viltis kaip sakoma, durnių motina.Visi nuo pradeda.Netraukia, kažkas lepteli"gal blogas degimas", pasuka degimą, tada ima ryti, perenka viską iš eilės kas legviau prienama ir keičiama ir ką rodo dignostika, galų gale keičia žiedus, remontuoja turbą, poto vėl kasnors pasako kad reikėjo gilzuoti, nes truka nepagerėja, tda vėl ardo ir t.t.ir pan.O va kaimynas pats tvarkosi, pats garaza turi, tai vazinejo su pupaduzais 1, 9 110tdi ir 96tdi tai is garzao neislysdavo.Mano nuomone dyzelis arba turi buti naujas, beveik naujas arba tu pats turi turet salygas remontuoti ir dar moketi
2014-02-23 00:39 писал:tad visi kurie turi dyzelius visi tavo manymu neišlenda iš garažų? :D nu tu čia ir skėlėi. Turbūt niekada neturėjai dyzelio. Nes bent man tai 3 dyzlines mašinas turiu, kolkas su varikliu nebuvo jokių problemų. Ir forskamerinis dyzelis ir paprastas tiesioginio ipurškimo dyzelis dabar dar ir common rail, o mašinos tikrai ne naujos, 10 metų.

O dėl šito varijanto bus turbūt kaip ir sakė kad degimas persistatė.
Puoli į kraštutinumus, prie ko čia visi kurie turi dyzelius neišlenda.Ištisai remontuoja tvarko tie, kurie turi atgyvenusius, atitarnavusius dyzellius, o tokių daugybė, dauguma.Bet pasitako išimčių kaip ir visur.Pirkdami dažniausiai pirmą mašiną vadovaujasi savo aplinkos pripudrintais makaronais apie mažas sąnaudas ir"kaimynų negendančio autoparko"pavyzdžiais, prisiperka atsuktų, padarytų pardavimui lauželių.Ir rezultate gauna nuostolius vietoj ekonomijos.Į nuostolius įeina ne tik N kart brangenės dalys ir jų keitimo darbai, o dar kiti dalykai.Tai laiko gaišimas(ne visi jo apskritai turi, o jai praranda, ti ir nuostolius patikira, kuro deginimas duodantis kol kanors randi, didelė rizika kad turės perdarinėti daugybę kartų ir nebus norimo rezultato...čia tik nedaugelis niuansų).Faktas, kad daug nuvažiavę dyzeliai genda gerokaim dažniau ir net jei jis dar nepasiekęs kritinės variklio ridos, visvien jo eksploatacija gerokai brangesnė už benzininio.Jeigu Tu, belekas 123 teigi, kad taip pprasta išsirinkti padorią dyzeline mašiną, tai kodėl pilni autoservisai ir forumai apie dyzelių problemas?O susidraožia ne vien varikliai, labiau sudyla visi pagrindiniai mazgai o ir vibracija "pjauna"ne vien tik sveikata.Todel nenoriu veltis i beprasme diskusija.Kam man pirkti pvz 2011m atsukta rida dyzeli nesveikai Lietuvoje uzkelta kaina, kai benzininis toks pat modelis gerokai pigesnis, geroikai maziau nuvaziaves, eksloatacija pigesne, priedo-reciau reikalauja investiciju, reikisia negaisti brangaus laiko laukdamas eilesi servisuose, nevazineji ieskodamas detaliu ir t.t.Iseina, kad jei tu perki 2011m dyzeli, tai jo mazgai, tarkime, sudile kaip penketa metu senesnio benzinio.Iseina kad moki dvigubai, bet gauni"senesni"negu sumoki.Cia tik pateikiau kaip pavyzdi.TYoliau dar graziau, jei perki dyzeli koki 2007m, tai tu niekaip negauni 2007m kokybes, o -10 metu atitikmeni ir kuo toliau tuo graziau, pagal susidevejima jis dar labiau pavarges o tie apie 10 metu amziaus ir senukai isviso nurasymui tinkamiausi.Gal ir gerai , autoservisai ir prekiaujantys is to uzdirba.Na ka padarysi, yra visokiu zmoiniu, jei zmoguim patinka apgaudinet save, buti lengvatikiu, arba jei jis turi gera garaza, laisvo laiko, gali susikombinuoti pigesnio dyzelio-tegul.Vazinekites i sveikata, bet tai ne man skirta.
algis(2595 / +1)
2014-02-23 09:32
nu nzn. ka ten zmones nuperka, turiu viena dyz. seniena 93m. kita 97metu, ir nei karto nebuvau servise, o dyzelius pradejau pirkt kai jie pasirode ir niekad nebuvau servisuos ir neremontavau varikliu, vienam galva virino, nes supyles buvau antifriza kazkoki kaukolini, o servisuos ju daugiau, todel, kad ir gatvese ju dauguma
Пользователь
2014-02-23 09:58
2014-02-23 09:32 algis писал:nu nzn. ka ten zmones nuperka, turiu viena dyz. seniena 93m. kita 97metu, ir nei karto nebuvau servise, o dyzelius pradejau pirkt kai jie pasirode ir niekad nebuvau servisuos ir neremontavau varikliu, vienam galva virino, nes supyles buvau antifriza kazkoki kaukolini, o servisuos ju daugiau, todel, kad ir gatvese ju dauguma
Svarbiausia, kad netrūksta tikinčių tokiom pasakom.O Aš irgi pirkčiau dyzelį, jei laiką atsuktum atgal, kokiais dešimčia metų, kai kuras kainavo perpus mažiau nei benzas.Kaip sakoma, iš šuo kariamas pripranta, kainos jau kuris laikas beveik susilyginusios, o priklausomybė išliko.Čia kaip Stockholmo sindromas, kai aukai pradeda patikti pagrobėjas, taip ir duzeliukus turintys gyvena iliuzijų pasaulyje.
maumas(7001 / +1)
2014-02-23 11:15
2014-02-22 16:01 писал:Kai variklis gatavas, suprask nesuprates, nieko nesutvarkysi, tik dar labiau sugadins ir kiš bereikallo pinigus, o kiekvienas "autoservisas"už dar didesnį supisimą, ims pinigus, sakydamas, kad tai nesunkiai sutvarkoma, nes kaip tasykle tiems ale"servisams"vadovauja ir juose dirba besmegeniai "delavarai"kuriu galvose tik vejai svilpia ir pinigai barska vietoj protelio.Tūkstančiai taip apsvilusių žmonių, bet viltis kaip sakoma, durnių motina.Visi nuo pradeda.Netraukia, kažkas lepteli"gal blogas degimas", pasuka degimą, tada ima ryti, perenka viską iš eilės kas legviau prienama ir keičiama ir ką rodo dignostika, galų gale keičia žiedus, remontuoja turbą, poto vėl kasnors pasako kad reikėjo gilzuoti, nes truka nepagerėja, tda vėl ardo ir t.t.ir pan.O va kaimynas pats tvarkosi, pats garaza turi, tai vazinejo su pupaduzais 1, 9 110tdi ir 96tdi tai is garzao neislysdavo.Mano nuomone dyzelis arba turi buti naujas, beveik naujas arba tu pats turi turet salygas remontuoti ir dar moketi
2014-02-23 00:39 писал:tad visi kurie turi dyzelius visi tavo manymu neišlenda iš garažų? :D nu tu čia ir skėlėi. Turbūt niekada neturėjai dyzelio. Nes bent man tai 3 dyzlines mašinas turiu, kolkas su varikliu nebuvo jokių problemų. Ir forskamerinis dyzelis ir paprastas tiesioginio ipurškimo dyzelis dabar dar ir common rail, o mašinos tikrai ne naujos, 10 metų.

O dėl šito varijanto bus turbūt kaip ir sakė kad degimas persistatė.
2014-02-23 09:18 писал:Puoli į kraštutinumus, prie ko čia visi kurie turi dyzelius neišlenda:lol:.Ištisai remontuoja tvarko tie, kurie turi atgyvenusius, atitarnavusius dyzellius, o tokių daugybė, dauguma.Bet pasitako išimčių kaip ir visur.Pirkdami dažniausiai pirmą mašiną vadovaujasi savo aplinkos pripudrintais makaronais apie mažas sąnaudas ir"kaimynų negendančio autoparko"pavyzdžiais, prisiperka atsuktų, padarytų pardavimui lauželių.Ir rezultate gauna nuostolius vietoj ekonomijos.Į nuostolius įeina ne tik N kart brangenės dalys ir jų keitimo darbai, o dar kiti dalykai.Tai laiko gaišimas(ne visi jo apskritai turi, o jai praranda, ti ir nuostolius patikira, kuro deginimas duodantis kol kanors randi, didelė rizika kad turės perdarinėti daugybę kartų ir nebus norimo rezultato...čia tik nedaugelis niuansų).Faktas, kad daug nuvažiavę dyzeliai genda gerokaim dažniau ir net jei jis dar nepasiekęs kritinės variklio ridos, visvien jo eksploatacija gerokai brangesnė už benzininio.Jeigu Tu, belekas 123 teigi, kad taip pprasta išsirinkti padorią dyzeline mašiną, tai kodėl pilni autoservisai ir forumai apie dyzelių problemas?O susidraožia ne vien varikliai, labiau sudyla visi pagrindiniai mazgai o ir vibracija "pjauna"ne vien tik sveikata.Todel nenoriu veltis i beprasme diskusija.Kam man pirkti pvz 2011m atsukta rida dyzeli nesveikai Lietuvoje uzkelta kaina, kai benzininis toks pat modelis gerokai pigesnis, geroikai maziau nuvaziaves, eksloatacija pigesne, priedo-reciau reikalauja investiciju, reikisia negaisti brangaus laiko laukdamas eilesi servisuose, nevazineji ieskodamas detaliu ir t.t.Iseina, kad jei tu perki 2011m dyzeli, tai jo mazgai, tarkime, sudile kaip penketa metu senesnio benzinio.Iseina kad moki dvigubai, bet gauni"senesni"negu sumoki.Cia tik pateikiau kaip pavyzdi.TYoliau dar graziau, jei perki dyzeli koki 2007m, tai tu niekaip negauni 2007m kokybes, o -10 metu atitikmeni ir kuo toliau tuo graziau, pagal susidevejima jis dar labiau pavarges o tie apie 10 metu amziaus ir senukai isviso nurasymui tinkamiausi.Gal ir gerai , autoservisai ir prekiaujantys is to uzdirba.Na ka padarysi, yra visokiu zmoiniu, jei zmoguim patinka apgaudinet save, buti lengvatikiu, arba jei jis turi gera garaza, laisvo laiko, gali susikombinuoti pigesnio dyzelio-tegul.Vazinekites i sveikata, bet tai ne man skirta.
jie i tave metys batais-uz pasakyta tiesaSeniai rasiau, kad dyzelis apsimoka tik tada.jei yra pigaus kuro, arba, masina tikra labai gera ir vaziuojama daug.Kitu atveju ji uzknis.Dabar draugai pirko Mazda 5 dyzeli, is paziuros kaip ir geros bukles, paziuresiu kaip ilgai tas "camon" dyzelis gyvensIr gink dieve nepavydziu, man tokios masinos nepatinka...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2014-02-23 11:50
karti tiesa ta kad servisuose remontuoti tenka is 10 auto 9 buna dyzeliniai cia tiesa mano pastebejimai nes auto taisau toks ivertinimas iki 2002metu gamintos auto.
naudingas(4243)
2014-02-23 12:11
2014-02-23 11:50 писал:karti tiesa ta kad servisuose remontuoti tenka is 10 auto 9 buna dyzeliniai cia tiesa mano pastebejimai nes auto taisau toks ivertinimas iki 2002metu gamintos auto.
o kaip tau tokia tiesa kad padangu atvaziuja pirkt 9 is 10 dyzeliniai auto?:D
Пользователь
2014-02-23 12:12
ar galma i audi 1, 9 tdi 66kw idet turbina 81kw ar padidies galios
Пользователь
2014-02-23 12:13
2014-02-22 16:01 писал:Kai variklis gatavas, suprask nesuprates, nieko nesutvarkysi, tik dar labiau sugadins ir kiš bereikallo pinigus, o kiekvienas "autoservisas"už dar didesnį supisimą, ims pinigus, sakydamas, kad tai nesunkiai sutvarkoma, nes kaip tasykle tiems ale"servisams"vadovauja ir juose dirba besmegeniai "delavarai"kuriu galvose tik vejai svilpia ir pinigai barska vietoj protelio.Tūkstančiai taip apsvilusių žmonių, bet viltis kaip sakoma, durnių motina.Visi nuo pradeda.Netraukia, kažkas lepteli"gal blogas degimas", pasuka degimą, tada ima ryti, perenka viską iš eilės kas legviau prienama ir keičiama ir ką rodo dignostika, galų gale keičia žiedus, remontuoja turbą, poto vėl kasnors pasako kad reikėjo gilzuoti, nes truka nepagerėja, tda vėl ardo ir t.t.ir pan.O va kaimynas pats tvarkosi, pats garaza turi, tai vazinejo su pupaduzais 1, 9 110tdi ir 96tdi tai is garzao neislysdavo.Mano nuomone dyzelis arba turi buti naujas, beveik naujas arba tu pats turi turet salygas remontuoti ir dar moketi
2014-02-23 00:39 писал:tad visi kurie turi dyzelius visi tavo manymu neišlenda iš garažų? :D nu tu čia ir skėlėi. Turbūt niekada neturėjai dyzelio. Nes bent man tai 3 dyzlines mašinas turiu, kolkas su varikliu nebuvo jokių problemų. Ir forskamerinis dyzelis ir paprastas tiesioginio ipurškimo dyzelis dabar dar ir common rail, o mašinos tikrai ne naujos, 10 metų.

O dėl šito varijanto bus turbūt kaip ir sakė kad degimas persistatė.
2014-02-23 09:18 писал:Puoli į kraštutinumus, prie ko čia visi kurie turi dyzelius neišlenda:lol:.Ištisai remontuoja tvarko tie, kurie turi atgyvenusius, atitarnavusius dyzellius, o tokių daugybė, dauguma.Bet pasitako išimčių kaip ir visur.Pirkdami dažniausiai pirmą mašiną vadovaujasi savo aplinkos pripudrintais makaronais apie mažas sąnaudas ir"kaimynų negendančio autoparko"pavyzdžiais, prisiperka atsuktų, padarytų pardavimui lauželių.Ir rezultate gauna nuostolius vietoj ekonomijos.Į nuostolius įeina ne tik N kart brangenės dalys ir jų keitimo darbai, o dar kiti dalykai.Tai laiko gaišimas(ne visi jo apskritai turi, o jai praranda, ti ir nuostolius patikira, kuro deginimas duodantis kol kanors randi, didelė rizika kad turės perdarinėti daugybę kartų ir nebus norimo rezultato...čia tik nedaugelis niuansų).Faktas, kad daug nuvažiavę dyzeliai genda gerokaim dažniau ir net jei jis dar nepasiekęs kritinės variklio ridos, visvien jo eksploatacija gerokai brangesnė už benzininio.Jeigu Tu, belekas 123 teigi, kad taip pprasta išsirinkti padorią dyzeline mašiną, tai kodėl pilni autoservisai ir forumai apie dyzelių problemas?O susidraožia ne vien varikliai, labiau sudyla visi pagrindiniai mazgai o ir vibracija "pjauna"ne vien tik sveikata.Todel nenoriu veltis i beprasme diskusija.Kam man pirkti pvz 2011m atsukta rida dyzeli nesveikai Lietuvoje uzkelta kaina, kai benzininis toks pat modelis gerokai pigesnis, geroikai maziau nuvaziaves, eksloatacija pigesne, priedo-reciau reikalauja investiciju, reikisia negaisti brangaus laiko laukdamas eilesi servisuose, nevazineji ieskodamas detaliu ir t.t.Iseina, kad jei tu perki 2011m dyzeli, tai jo mazgai, tarkime, sudile kaip penketa metu senesnio benzinio.Iseina kad moki dvigubai, bet gauni"senesni"negu sumoki.Cia tik pateikiau kaip pavyzdi.TYoliau dar graziau, jei perki dyzeli koki 2007m, tai tu niekaip negauni 2007m kokybes, o -10 metu atitikmeni ir kuo toliau tuo graziau, pagal susidevejima jis dar labiau pavarges o tie apie 10 metu amziaus ir senukai isviso nurasymui tinkamiausi.Gal ir gerai , autoservisai ir prekiaujantys is to uzdirba.Na ka padarysi, yra visokiu zmoiniu, jei zmoguim patinka apgaudinet save, buti lengvatikiu, arba jei jis turi gera garaza, laisvo laiko, gali susikombinuoti pigesnio dyzelio-tegul.Vazinekites i sveikata, bet tai ne man skirta.
galėčiau aš irgi čia paskaitą pravest, bet esmė jog beviltiška matos čia tau išaiškint bus. Koks skirtumas kad jin daugiau suka? Sakai keliais metais pasenėja.. Tai tame ir esmė jog dyzelis gali daug daugiau prasukt.. Ir net nesakyk kad taip nėra. Na nežinau man problemų nėra su dyzeliais , gal taip pasisekė kad visos 3 mašinos dar nebuvo servise, o pakabos elementus pasitvarkau pats, na blogiausia tai kuro filtras buvo nuejas vieną kartą, bet tai nusiperki persidedi ir nemanau kad čia problema išvis.
Dėl naujų dyzelinių mašinų taip sutinku jos tai paskaičiavus ir pasvėrus neapsimoka, benziną pirkčiau naujesne.
Ir išvis aš mašinai nelinkęs tarnaut, ir mašinos neperku už paskutinius pinigus, pvž perki mašiną už trečdalį ar ketvirtadalį sumos, ir dar žiūri kad išeitų patinkanti ir komfortabili mašina, kad ir dabar 13k ir man tokios užtenka, va kas perka tas naujesnes už paskutines bapkes už tai ir būna paskui blet parduoda už pusę kainos.
Dėl dyzelių gal sekasi kad pažįstamo pastoviai laukiu kol parveš gerą, nors dabar paskutinę pirkau ne pažįstamo, biški nemalonu buvo, nes reikėjo lb automato, dar 2, 4 D5 galvojau apie sąnaudas.. Bet jos tėra 7litrai mišriai. Ir pats savęs neapgaudinėk... Laiko tie dyzeliai, kas ten labiau dyla pagal tave aš nesuprantu, nekoks palyginimas bet visvien, kaip furos man pasakyk po 2mln km prasuka ir toliau važiuoja, pagal tave jie jau turėtų laužinę būt? Mąstyk logiškai o ne išvęsdamas teorija nes čia yra paskutinė nesąmonė 2011 metų mašiną laikyt 2008 ar dar ten kelintų, nes tai yra tiesiog juokinga..

Пользователь
2014-02-23 12:14
2014-02-23 12:12 писал:ar galma i audi 1, 9 tdi 66kw idet turbina 81kw ar padidies galios
geriau nedaryk tokių zbitkų, nebent turbina nuėjo. Bet jei sveika tai pigiau gausis čipuot
Пользователь
2014-02-23 12:16
2014-02-23 11:50 писал:karti tiesa ta kad servisuose remontuoti tenka is 10 auto 9 buna dyzeliniai cia tiesa mano pastebejimai nes auto taisau toks ivertinimas iki 2002metu gamintos auto.
Tai kad lietuvoj jaučiu iš 10 auto 8 dyzelinės, apsidairyk. Ir kaip kai kas sakė kad galbūt atvažiuoja ne visai dėl variklio
Пользователь
2014-02-23 12:45
2014-02-23 12:12 писал:ar galma i audi 1, 9 tdi 66kw idet turbina 81kw ar padidies galios
2014-02-23 12:14 писал:geriau nedaryk tokių zbitkų, nebent turbina nuėjo. Bet jei sveika tai pigiau gausis čipuot
turbina leidzia tepala reikia jau keist
algis(2595 / +1)
2014-02-23 17:15
2014-02-23 12:12 писал:ar galma i audi 1, 9 tdi 66kw idet turbina 81kw ar padidies galios
2014-02-23 12:14 писал:geriau nedaryk tokių zbitkų, nebent turbina nuėjo. Bet jei sveika tai pigiau gausis čipuot
nu jo, bet ir sugalvoja, kolektoriai, forsunkes, valdymas
Пользователь
2014-02-24 14:39
2014-02-22 16:01 писал:Kai variklis gatavas, suprask nesuprates, nieko nesutvarkysi, tik dar labiau sugadins ir kiš bereikallo pinigus, o kiekvienas "autoservisas"už dar didesnį supisimą, ims pinigus, sakydamas, kad tai nesunkiai sutvarkoma, nes kaip tasykle tiems ale"servisams"vadovauja ir juose dirba besmegeniai "delavarai"kuriu galvose tik vejai svilpia ir pinigai barska vietoj protelio.Tūkstančiai taip apsvilusių žmonių, bet viltis kaip sakoma, durnių motina.Visi nuo pradeda.Netraukia, kažkas lepteli"gal blogas degimas", pasuka degimą, tada ima ryti, perenka viską iš eilės kas legviau prienama ir keičiama ir ką rodo dignostika, galų gale keičia žiedus, remontuoja turbą, poto vėl kasnors pasako kad reikėjo gilzuoti, nes truka nepagerėja, tda vėl ardo ir t.t.ir pan.O va kaimynas pats tvarkosi, pats garaza turi, tai vazinejo su pupaduzais 1, 9 110tdi ir 96tdi tai is garzao neislysdavo.Mano nuomone dyzelis arba turi buti naujas, beveik naujas arba tu pats turi turet salygas remontuoti ir dar moketi
2014-02-23 00:39 писал:tad visi kurie turi dyzelius visi tavo manymu neišlenda iš garažų? :D nu tu čia ir skėlėi. Turbūt niekada neturėjai dyzelio. Nes bent man tai 3 dyzlines mašinas turiu, kolkas su varikliu nebuvo jokių problemų. Ir forskamerinis dyzelis ir paprastas tiesioginio ipurškimo dyzelis dabar dar ir common rail, o mašinos tikrai ne naujos, 10 metų.

O dėl šito varijanto bus turbūt kaip ir sakė kad degimas persistatė.
2014-02-23 09:18 писал:Puoli į kraštutinumus, prie ko čia visi kurie turi dyzelius neišlenda:lol:.Ištisai remontuoja tvarko tie, kurie turi atgyvenusius, atitarnavusius dyzellius, o tokių daugybė, dauguma.Bet pasitako išimčių kaip ir visur.Pirkdami dažniausiai pirmą mašiną vadovaujasi savo aplinkos pripudrintais makaronais apie mažas sąnaudas ir"kaimynų negendančio autoparko"pavyzdžiais, prisiperka atsuktų, padarytų pardavimui lauželių.Ir rezultate gauna nuostolius vietoj ekonomijos.Į nuostolius įeina ne tik N kart brangenės dalys ir jų keitimo darbai, o dar kiti dalykai.Tai laiko gaišimas(ne visi jo apskritai turi, o jai praranda, ti ir nuostolius patikira, kuro deginimas duodantis kol kanors randi, didelė rizika kad turės perdarinėti daugybę kartų ir nebus norimo rezultato...čia tik nedaugelis niuansų).Faktas, kad daug nuvažiavę dyzeliai genda gerokaim dažniau ir net jei jis dar nepasiekęs kritinės variklio ridos, visvien jo eksploatacija gerokai brangesnė už benzininio.Jeigu Tu, belekas 123 teigi, kad taip pprasta išsirinkti padorią dyzeline mašiną, tai kodėl pilni autoservisai ir forumai apie dyzelių problemas?O susidraožia ne vien varikliai, labiau sudyla visi pagrindiniai mazgai o ir vibracija "pjauna"ne vien tik sveikata.Todel nenoriu veltis i beprasme diskusija.Kam man pirkti pvz 2011m atsukta rida dyzeli nesveikai Lietuvoje uzkelta kaina, kai benzininis toks pat modelis gerokai pigesnis, geroikai maziau nuvaziaves, eksloatacija pigesne, priedo-reciau reikalauja investiciju, reikisia negaisti brangaus laiko laukdamas eilesi servisuose, nevazineji ieskodamas detaliu ir t.t.Iseina, kad jei tu perki 2011m dyzeli, tai jo mazgai, tarkime, sudile kaip penketa metu senesnio benzinio.Iseina kad moki dvigubai, bet gauni"senesni"negu sumoki.Cia tik pateikiau kaip pavyzdi.TYoliau dar graziau, jei perki dyzeli koki 2007m, tai tu niekaip negauni 2007m kokybes, o -10 metu atitikmeni ir kuo toliau tuo graziau, pagal susidevejima jis dar labiau pavarges o tie apie 10 metu amziaus ir senukai isviso nurasymui tinkamiausi.Gal ir gerai , autoservisai ir prekiaujantys is to uzdirba.Na ka padarysi, yra visokiu zmoiniu, jei zmoguim patinka apgaudinet save, buti lengvatikiu, arba jei jis turi gera garaza, laisvo laiko, gali susikombinuoti pigesnio dyzelio-tegul.Vazinekites i sveikata, bet tai ne man skirta.
Visiskai su kelmu sutinku, vos ne 5 litai dyzelis :)))) kur cia ekonomija ? kad 2 litrais maziau ima ? o kas buna ziema ? pirmu 10 km kol variklis isyla ima daugiau nei benzas, eina jie n** tik tiek galiu pasakyt.Nebent su salyga dyzelis taxistam ir darbui kur is masinos neislipa per dienas.

Ваше послание

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен