audi a6 chipavimas,padekit apsisprest

Создал Пользователь 2014-03-22
2014-03-22 16:31
sveiki, turiu audi a6 99m. 110kw, variklis dirba graziai , pusrkstukai patikrinti , dirzai keisti , del veleneliu bukles nezinau , keiciami castrol tepalai, ir vat sugalvojau pacipuoti.. kaip manot ar verta, nes tie varikliai gana opus yra, ir ar ne greiciau visos problemos islys, galbut kas cipavot tokia? pasidalinkit patirtim , dekuj:)
2014-03-22 16:44
jei sudarankiai cipuos, tai ir prasides bedos.
2014-03-22 16:55
2014-03-22 16:31 писал: sveiki, turiu audi a6 99m. 110kw, variklis dirba graziai , pusrkstukai patikrinti , dirzai keisti , del veleneliu bukles nezinau , keiciami castrol tepalai, ir vat sugalvojau pacipuoti.. kaip manot ar verta, nes tie varikliai gana opus yra, ir ar ne greiciau visos problemos islys, galbut kas cipavot tokia? pasidalinkit patirtim , dekuj:)
Nusipirk benzina 2, 8 ir nereikes cipuot, nes to variklio geriau su cipavimu neliest, nes jis ir taip vos atlaiko.
2014-03-22 18:08
džiaukis kad ir taip tavo audi su šitu varikliu važiuoja.jeigu nori traukos tai kaip minėjo imk 2, 8
2014-03-22 19:37
2014-03-22 18:08 писал: džiaukis kad ir taip tavo audi su šitu varikliu važiuoja.jeigu nori traukos tai kaip minėjo imk 2, 8
nepradekit jus su savo tais 2, 8 juokdariai...
ant kiek tas 2, 8 greiciau isibegi zinot?
katalogas nurodo:2, 5tdi 0-100km/h-9, 7s___2, 8 0-100km/h-9, 4s
o dabar is realios puses-sustatem pries pusantru metu 2, 5tdi su 2, 8 dujom ir deja jusu nelaimei 2, 8 nepasieme 2, 5tdi.
ties 140km/h 2, 5tdi lenke ta 2, 8 per visa savo ilgi(toliau nebuvo kur begetis, nes neesam idiotai)
taip sutinku jei ji butu vaziavus benzinu kogero butu kitaip, bet...
kiek ponu litaunu sugebes toki varikli isserti ne dujomis?
1757 / 0
2014-03-22 19:58
2014-03-22 18:08 писал: džiaukis kad ir taip tavo audi su šitu varikliu važiuoja.jeigu nori traukos tai kaip minėjo imk 2, 8
2014-03-22 19:37 писал: nepradekit jus su savo tais 2, 8 juokdariai...:lol::lol::lol::lol:
ant kiek tas 2, 8 greiciau isibegi zinot?
katalogas nurodo:2, 5tdi 0-100km/h-9, 7s___2, 8 0-100km/h-9, 4s
o dabar is realios puses-sustatem pries pusantru metu 2, 5tdi su 2, 8 dujom ir deja jusu nelaimei 2, 8 nepasieme 2, 5tdi.
ties 140km/h 2, 5tdi lenke ta 2, 8 per visa savo ilgi(toliau nebuvo kur begetis, nes neesam idiotai)
taip sutinku jei ji butu vaziavus benzinu kogero butu kitaip, bet...
kiek ponu litaunu sugebes toki varikli isserti ne dujomis?
2, 8 buvo 142kw?
You serious?
1829 / 0
2014-03-22 20:00
2014-03-22 18:08 писал: džiaukis kad ir taip tavo audi su šitu varikliu važiuoja.jeigu nori traukos tai kaip minėjo imk 2, 8
2014-03-22 19:37 писал: nepradekit jus su savo tais 2, 8 juokdariai...:lol::lol::lol::lol:
ant kiek tas 2, 8 greiciau isibegi zinot?
katalogas nurodo:2, 5tdi 0-100km/h-9, 7s___2, 8 0-100km/h-9, 4s
o dabar is realios puses-sustatem pries pusantru metu 2, 5tdi su 2, 8 dujom ir deja jusu nelaimei 2, 8 nepasieme 2, 5tdi.
ties 140km/h 2, 5tdi lenke ta 2, 8 per visa savo ilgi(toliau nebuvo kur begetis, nes neesam idiotai)
taip sutinku jei ji butu vaziavus benzinu kogero butu kitaip, bet...
kiek ponu litaunu sugebes toki varikli isserti ne dujomis?
siaip apie c5 kalba eina, o c5 2, 8 su mechanine deze 8, 1, kai net 132kw tdi 8, 8
2014-03-22 20:04
2014-03-22 18:08 писал: džiaukis kad ir taip tavo audi su šitu varikliu važiuoja.jeigu nori traukos tai kaip minėjo imk 2, 8
2014-03-22 19:37 писал: nepradekit jus su savo tais 2, 8 juokdariai...:lol::lol::lol::lol:
ant kiek tas 2, 8 greiciau isibegi zinot?
katalogas nurodo:2, 5tdi 0-100km/h-9, 7s___2, 8 0-100km/h-9, 4s
o dabar is realios puses-sustatem pries pusantru metu 2, 5tdi su 2, 8 dujom ir deja jusu nelaimei 2, 8 nepasieme 2, 5tdi.
ties 140km/h 2, 5tdi lenke ta 2, 8 per visa savo ilgi(toliau nebuvo kur begetis, nes neesam idiotai)
taip sutinku jei ji butu vaziavus benzinu kogero butu kitaip, bet...
kiek ponu litaunu sugebes toki varikli isserti ne dujomis?
Tvarkingas benzinas aplenkia, pritariu 99procentais Wagen
2014-03-22 20:36
2014-03-22 18:08 писал: džiaukis kad ir taip tavo audi su šitu varikliu važiuoja.jeigu nori traukos tai kaip minėjo imk 2, 8
2014-03-22 19:37 писал: nepradekit jus su savo tais 2, 8 juokdariai...:lol::lol::lol::lol:
ant kiek tas 2, 8 greiciau isibegi zinot?
katalogas nurodo:2, 5tdi 0-100km/h-9, 7s___2, 8 0-100km/h-9, 4s
o dabar is realios puses-sustatem pries pusantru metu 2, 5tdi su 2, 8 dujom ir deja jusu nelaimei 2, 8 nepasieme 2, 5tdi.
ties 140km/h 2, 5tdi lenke ta 2, 8 per visa savo ilgi(toliau nebuvo kur begetis, nes neesam idiotai)
taip sutinku jei ji butu vaziavus benzinu kogero butu kitaip, bet...
kiek ponu litaunu sugebes toki varikli isserti ne dujomis?
2014-03-22 19:58 giedzka писал: 2, 8 buvo 142kw?
taip 142kw.
ir ten tikrai tvarkinga, nes savininkas ant tiek pedantas, kad...
man mintis buvo tik viena-todel, kad dujos...
1829 / 0
2014-03-22 20:42
2014-03-22 19:37 писал: nepradekit jus su savo tais 2, 8 juokdariai...:lol::lol::lol::lol:
ant kiek tas 2, 8 greiciau isibegi zinot?
katalogas nurodo:2, 5tdi 0-100km/h-9, 7s___2, 8 0-100km/h-9, 4s
o dabar is realios puses-sustatem pries pusantru metu 2, 5tdi su 2, 8 dujom ir deja jusu nelaimei 2, 8 nepasieme 2, 5tdi.
ties 140km/h 2, 5tdi lenke ta 2, 8 per visa savo ilgi(toliau nebuvo kur begetis, nes neesam idiotai)
taip sutinku jei ji butu vaziavus benzinu kogero butu kitaip, bet...
kiek ponu litaunu sugebes toki varikli isserti ne dujomis?
2014-03-22 19:58 giedzka писал: 2, 8 buvo 142kw?
2014-03-22 20:36 писал: taip 142kw.
ir ten tikrai tvarkinga, nes savininkas ant tiek pedantas, kad...
man mintis buvo tik viena-todel, kad dujos...
kad pedantas, tai dar nieko nereiskia, jei nori kad gerai vaziuotu tai bent retkarciais reikia duot iki dugno, o del duju jei viskas gerai tai skirtumo nepajausi, bandziau su savo, ir dujom ir benzu bent jau iki 160 eina vienodai
2014-03-22 20:52
2014-03-22 19:58 giedzka писал: 2, 8 buvo 142kw?
2014-03-22 20:36 писал: taip 142kw.
ir ten tikrai tvarkinga, nes savininkas ant tiek pedantas, kad...
man mintis buvo tik viena-todel, kad dujos...
2014-03-22 20:42 wagen писал: kad pedantas, tai dar nieko nereiskia, jei nori kad gerai vaziuotu tai bent retkarciais reikia duot iki dugno, o del duju jei viskas gerai tai skirtumo nepajausi, bandziau su savo, ir dujom ir benzu bent jau iki 160 eina vienodai
as jusu neklausiau kas geriau kas ne , mane domina cipavimas , ko kisat man tuos benzinus , buciau norejas ir pirkes, bet enepirkau.. eilini karta forumas nuo temos i lankas nuklysta
1829 / 0
2014-03-22 21:04
2014-03-22 20:36 писал: taip 142kw.
ir ten tikrai tvarkinga, nes savininkas ant tiek pedantas, kad...
man mintis buvo tik viena-todel, kad dujos...
2014-03-22 20:42 wagen писал: kad pedantas, tai dar nieko nereiskia, jei nori kad gerai vaziuotu tai bent retkarciais reikia duot iki dugno, o del duju jei viskas gerai tai skirtumo nepajausi, bandziau su savo, ir dujom ir benzu bent jau iki 160 eina vienodai
2014-03-22 20:52 писал: as jusu neklausiau kas geriau kas ne , mane domina cipavimas , ko kisat man tuos benzinus , buciau norejas ir pirkes, bet enepirkau.. eilini karta forumas nuo temos i lankas nuklysta
truksta traukos, keisk auto, o neisradinek dvirati, cipavimas duotu kazkiek, bet jei tau akivaizdziai traukos truksta tai.....
7645 / 0
2014-03-22 21:26
2014-03-22 19:37 писал: nepradekit jus su savo tais 2, 8 juokdariai...:lol::lol::lol::lol:
ant kiek tas 2, 8 greiciau isibegi zinot?
katalogas nurodo:2, 5tdi 0-100km/h-9, 7s___2, 8 0-100km/h-9, 4s
o dabar is realios puses-sustatem pries pusantru metu 2, 5tdi su 2, 8 dujom ir deja jusu nelaimei 2, 8 nepasieme 2, 5tdi.
ties 140km/h 2, 5tdi lenke ta 2, 8 per visa savo ilgi(toliau nebuvo kur begetis, nes neesam idiotai)
taip sutinku jei ji butu vaziavus benzinu kogero butu kitaip, bet...
kiek ponu litaunu sugebes toki varikli isserti ne dujomis?
2014-03-22 19:58 giedzka писал: 2, 8 buvo 142kw?
2014-03-22 20:36 писал: taip 142kw.
ir ten tikrai tvarkinga, nes savininkas ant tiek pedantas, kad...
man mintis buvo tik viena-todel, kad dujos...
yra zmoniu, kurie karta i savaite ar dazniau plauna masina, bet tik karta per du metus, pries TA, pasitikrina masinos bukle.Tai ar jie yra pedentai, ar netiksos?Masina priziuret, reikia buti puse mechaniko.Ypac audi v6.Kodel?Del isurbimo trakto plonybiu.Skaiciau kazkur manuala...Taip, reikia kartais spaust iki raudono, kaip as sakau, "nupust dulkes nuo voztuvu"
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-03-22 21:37
2014-03-22 19:58 giedzka писал: 2, 8 buvo 142kw?
2014-03-22 20:36 писал: taip 142kw.
ir ten tikrai tvarkinga, nes savininkas ant tiek pedantas, kad...
man mintis buvo tik viena-todel, kad dujos...
2014-03-22 21:26 maumas писал: yra zmoniu, kurie karta i savaite ar dazniau plauna masina, bet tik karta per du metus, pries TA, pasitikrina masinos bukle.Tai ar jie yra pedentai, ar netiksos?Masina priziuret, reikia buti puse mechaniko.Ypac audi v6.Kodel?Del isurbimo trakto plonybiu.Skaiciau kazkur manuala...Taip, reikia kartais spaust iki raudono, kaip as sakau, "nupust dulkes nuo voztuvu":lol:
Stebiuosi kiek cia vaiku susirenkajus geriau smegenis pasicipuokit, gal pades.iskur tokia tustybes muge.
7645 / 0
2014-03-22 21:43
2014-03-22 20:36 писал: taip 142kw.
ir ten tikrai tvarkinga, nes savininkas ant tiek pedantas, kad...
man mintis buvo tik viena-todel, kad dujos...
2014-03-22 21:26 maumas писал: yra zmoniu, kurie karta i savaite ar dazniau plauna masina, bet tik karta per du metus, pries TA, pasitikrina masinos bukle.Tai ar jie yra pedentai, ar netiksos?Masina priziuret, reikia buti puse mechaniko.Ypac audi v6.Kodel?Del isurbimo trakto plonybiu.Skaiciau kazkur manuala...Taip, reikia kartais spaust iki raudono, kaip as sakau, "nupust dulkes nuo voztuvu":lol:
2014-03-22 21:37 писал: Stebiuosi kiek cia vaiku susirenka:shocking:jus geriau smegenis pasicipuokit, gal pades.iskur tokia tustybes muge.
Tai cipavimas ir yra tokia paslauga, kai paimami pinigai, kurie del protelio trumpumo netelpa kiseneje.Betgi kiekvienam savo
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-03-22 21:48
2014-03-22 21:26 maumas писал: yra zmoniu, kurie karta i savaite ar dazniau plauna masina, bet tik karta per du metus, pries TA, pasitikrina masinos bukle.Tai ar jie yra pedentai, ar netiksos?Masina priziuret, reikia buti puse mechaniko.Ypac audi v6.Kodel?Del isurbimo trakto plonybiu.Skaiciau kazkur manuala...Taip, reikia kartais spaust iki raudono, kaip as sakau, "nupust dulkes nuo voztuvu":lol:
2014-03-22 21:37 писал: Stebiuosi kiek cia vaiku susirenka:shocking:jus geriau smegenis pasicipuokit, gal pades.iskur tokia tustybes muge.
2014-03-22 21:43 maumas писал: Tai cipavimas ir yra tokia paslauga, kai paimami pinigai, kurie del protelio trumpumo netelpa kiseneje.Betgi kiekvienam savo:lol:
klysti gerbemasis paciam neteko cipuot niekadabet su cipuotu dyzeliu esu vazeves a4 1, 9 tdi sukele iki 103 kilovatu buvo 81 tai trauka buvo tikrai ispudinga, bet sumele atsistojo gera, nes jie kazka ir motore keite
2014-03-22 22:02
2014-03-22 16:31 писал: sveiki, turiu audi a6 99m. 110kw, variklis dirba graziai , pusrkstukai patikrinti , dirzai keisti , del veleneliu bukles nezinau , keiciami castrol tepalai, ir vat sugalvojau pacipuoti.. kaip manot ar verta, nes tie varikliai gana opus yra, ir ar ne greiciau visos problemos islys, galbut kas cipavot tokia? pasidalinkit patirtim , dekuj:)
Čipavimas nėra blogai. Pirma mėnesi spaudinėsi nes trauks tikrai geriau, vėliau priprasi. O jei važinėsi normaliai ne dugnais tai viskas ten laikys ir variklis gražiau dirbs. Ten sureguliuoja kuro norma ir užkelia turbos slėgi va ir visas čipavimas. Jei turbo slangos ne kiauros, pro sali nesvilpia ir pati turbina geros būklės tai važiuosi. Aišku jei jau prie mirties ta mašina tai gal ir neverta, jei jei tikrai ten kaip sakai geros būklės ir pan..

Aš greičiausiai čipuočiau, o tie kas aiškina jei trūksta traukospirk kitą mašina tai neturiu ką pasakyt, gyvenkit savo gyvenimus, ir jei galit žmogui patart tai patarkit, jei ne galit geriau patylėkit.
2014-03-22 22:30
reiktu ivertinti masinos stovi, nora del cipavimo, nes zinau pora atveju kai pasikele galia tikejosi kazko ispudingesnio ir gailejosi isleide pinigus, sako geriau filtrus dazniau keisti butu buve geriau. As pvz necipuociau del to, kad jei reik galingesnes parduodi perki kita, o cipuota jau vadinasi daugiau resursu variklio naudoja, tuoj per sankaba jei per daug uzkelia... bet cia daugiau nuo noro, pinigu ir masinos stovio... patarimais cia nepadesi, kaip ismiegosi taip sugalvosi.
2014-03-22 22:36
2014-03-22 22:30 писал: reiktu ivertinti masinos stovi, nora del cipavimo, nes zinau pora atveju kai pasikele galia tikejosi kazko ispudingesnio ir gailejosi isleide pinigus, sako geriau filtrus dazniau keisti butu buve geriau. As pvz necipuociau del to, kad jei reik galingesnes parduodi perki kita, o cipuota jau vadinasi daugiau resursu variklio naudoja, tuoj per sankaba jei per daug uzkelia... bet cia daugiau nuo noro, pinigu ir masinos stovio... patarimais cia nepadesi, kaip ismiegosi taip sugalvosi.
KItas dalykas tai 800Lt už čipavima nemokėčiau, jei taip būtų galima išsireikšt pasidariau už kapeikas, o rezultatu patenkintas. Tuo gidiniai pasigirs "kai garaže pačipuos, galėsi į šrota vežt", jūs vešit į šrotą, o aš susitvarkysiu kad pages ir toliau maloniai lakstysiu :)
1829 / 0
2014-03-22 22:37
2014-03-22 16:31 писал: sveiki, turiu audi a6 99m. 110kw, variklis dirba graziai , pusrkstukai patikrinti , dirzai keisti , del veleneliu bukles nezinau , keiciami castrol tepalai, ir vat sugalvojau pacipuoti.. kaip manot ar verta, nes tie varikliai gana opus yra, ir ar ne greiciau visos problemos islys, galbut kas cipavot tokia? pasidalinkit patirtim , dekuj:)
2014-03-22 22:02 писал: Čipavimas nėra blogai. Pirma mėnesi spaudinėsi nes trauks tikrai geriau, vėliau priprasi. O jei važinėsi normaliai ne dugnais tai viskas ten laikys ir variklis gražiau dirbs. Ten sureguliuoja kuro norma ir užkelia turbos slėgi va ir visas čipavimas. Jei turbo slangos ne kiauros, pro sali nesvilpia ir pati turbina geros būklės tai važiuosi. Aišku jei jau prie mirties ta mašina tai gal ir neverta, jei jei tikrai ten kaip sakai geros būklės ir pan..

Aš greičiausiai čipuočiau, o tie kas aiškina jei trūksta traukospirk kitą mašina tai neturiu ką pasakyt, gyvenkit savo gyvenimus, ir jei galit žmogui patart tai patarkit, jei ne galit geriau patylėkit.
turint 66kw ir skustis traukos trukumu yra vienas dalykas ir kai 110 kw traukos truksta, tai sakyciau autoriu isgelbetu kokie 200kw, o cia jau apie cipavima nebera kalbos, todel ir sakau jei akivaizdziai truksta traukos, reikia keist masina
2014-03-22 22:52
2014-03-22 22:30 писал: reiktu ivertinti masinos stovi, nora del cipavimo, nes zinau pora atveju kai pasikele galia tikejosi kazko ispudingesnio ir gailejosi isleide pinigus, sako geriau filtrus dazniau keisti butu buve geriau. As pvz necipuociau del to, kad jei reik galingesnes parduodi perki kita, o cipuota jau vadinasi daugiau resursu variklio naudoja, tuoj per sankaba jei per daug uzkelia... bet cia daugiau nuo noro, pinigu ir masinos stovio... patarimais cia nepadesi, kaip ismiegosi taip sugalvosi.
2014-03-22 22:36 писал: KItas dalykas tai 800Lt už čipavima nemokėčiau, jei taip būtų galima išsireikšt pasidariau už kapeikas, o rezultatu patenkintas. Tuo gidiniai pasigirs "kai garaže pačipuos, galėsi į šrota vežt", jūs vešit į šrotą, o aš susitvarkysiu kad pages ir toliau maloniai lakstysiu :)
Beje, jei turba geros būklės ten pučia originaliai 0, 9bar tai iki 1, 2bar jausi tikrai o 1.4 jau raketa, aisku reikia ir siurbele žiūrėt, kiek ji ten pripūs, ar nepadvėsus dar, ir šiaip kad visos pagalvės vietoj būtų, variklis nesikalatotu kaip balvanke kokia.

Ir dar reikėtų nepamiršti, čipavimas tai nėra iš mašinos darymas kažkokios formulės1 ar vietinio kelio gaidžio bolidas ahujenas, arba kad dabar tai lakstysiu kai durnelis. Mašina tiesiog pagyvėja, smagiau nusikaršins ir iki mirties tikrai daugiau malonumo bus važiuot, viskas dėl smagumo. O kad pirkt kita mašina tai čia briedas, jei tenkina ta mašina tai nafik pirkt kita lavonu komplekta, vėl dėt muzika iš naujo garso izoliacija, viska ardyt žiūrėt ko ankstesni debilai pripjove, tie kas siūlo pirkt kita masina toks jausmas kad patys retai ką perka ir nesupranta kokios problemos ateina su nauja masina.
2014-03-22 22:54
2014-03-22 16:31 писал: sveiki, turiu audi a6 99m. 110kw, variklis dirba graziai , pusrkstukai patikrinti , dirzai keisti , del veleneliu bukles nezinau , keiciami castrol tepalai, ir vat sugalvojau pacipuoti.. kaip manot ar verta, nes tie varikliai gana opus yra, ir ar ne greiciau visos problemos islys, galbut kas cipavot tokia? pasidalinkit patirtim , dekuj:)
2014-03-22 22:02 писал: Čipavimas nėra blogai. Pirma mėnesi spaudinėsi nes trauks tikrai geriau, vėliau priprasi. O jei važinėsi normaliai ne dugnais tai viskas ten laikys ir variklis gražiau dirbs. Ten sureguliuoja kuro norma ir užkelia turbos slėgi va ir visas čipavimas. Jei turbo slangos ne kiauros, pro sali nesvilpia ir pati turbina geros būklės tai važiuosi. Aišku jei jau prie mirties ta mašina tai gal ir neverta, jei jei tikrai ten kaip sakai geros būklės ir pan..

Aš greičiausiai čipuočiau, o tie kas aiškina jei trūksta traukospirk kitą mašina tai neturiu ką pasakyt, gyvenkit savo gyvenimus, ir jei galit žmogui patart tai patarkit, jei ne galit geriau patylėkit.
2014-03-22 22:37 wagen писал: turint 66kw ir skustis traukos trukumu yra vienas dalykas ir kai 110 kw traukos truksta, tai sakyciau autoriu isgelbetu kokie 200kw, o cia jau apie cipavima nebera kalbos, todel ir sakau jei akivaizdziai truksta traukos, reikia keist masina
Atsimenu lekiau su senuoju c4 2, 5 tdi, tai blet traukos buvo per akis.Automobilio buvo tvarkingas variklis, ir kuro mieste srebe 11-12litru, ka padarysi kad tiek daug uztat trauke ne tas zodis, antru begiu ratai is vietos kasesi
2014-03-22 22:56
2014-03-22 16:31 писал: sveiki, turiu audi a6 99m. 110kw, variklis dirba graziai , pusrkstukai patikrinti , dirzai keisti , del veleneliu bukles nezinau , keiciami castrol tepalai, ir vat sugalvojau pacipuoti.. kaip manot ar verta, nes tie varikliai gana opus yra, ir ar ne greiciau visos problemos islys, galbut kas cipavot tokia? pasidalinkit patirtim , dekuj:)
2014-03-22 22:02 писал: Čipavimas nėra blogai. Pirma mėnesi spaudinėsi nes trauks tikrai geriau, vėliau priprasi. O jei važinėsi normaliai ne dugnais tai viskas ten laikys ir variklis gražiau dirbs. Ten sureguliuoja kuro norma ir užkelia turbos slėgi va ir visas čipavimas. Jei turbo slangos ne kiauros, pro sali nesvilpia ir pati turbina geros būklės tai važiuosi. Aišku jei jau prie mirties ta mašina tai gal ir neverta, jei jei tikrai ten kaip sakai geros būklės ir pan..

Aš greičiausiai čipuočiau, o tie kas aiškina jei trūksta traukospirk kitą mašina tai neturiu ką pasakyt, gyvenkit savo gyvenimus, ir jei galit žmogui patart tai patarkit, jei ne galit geriau patylėkit.
2014-03-22 22:37 wagen писал: turint 66kw ir skustis traukos trukumu yra vienas dalykas ir kai 110 kw traukos truksta, tai sakyciau autoriu isgelbetu kokie 200kw, o cia jau apie cipavima nebera kalbos, todel ir sakau jei akivaizdziai truksta traukos, reikia keist masina
Na gal dėl to akivaizdumo jei jau taip, nesiginciju per daug, bet kad ir tas 66kw prieš čipavima neblogai važiuoja su 202Nm jei gyvas, o ta audi 310Nm. Tai 1, 9 po čipavimo turės plius minus 250Nm jei viskas proto ribose, ko pilnai pakanka smagiam važiavimui ir visu bezdaliuku aplenkimui.
2014-03-22 23:00
cipuok necipaves jai megsti paspaust tai tau visalaik bus per mazai . Anksciau ir man buvo 66kw uztenkinai ir traukia ir smagiai vaziuoja kol nesedau i 120kw ir viskas pasikeite traukia kaip raketa su bet kokia pavara bet pavazinejus pusmeti jau ir 120kw man mazai ir supratau kad ir 200kw anksciau ar veliau butu per mazai tai pacipuosi pavazinesi menesi ir viskas bus kaip anksciau
2014-03-22 23:06
2014-03-22 23:00 писал: cipuok necipaves jai megsti paspaust tai tau visalaik bus per mazai . Anksciau ir man buvo 66kw uztenkinai ir traukia ir smagiai vaziuoja kol nesedau i 120kw ir viskas pasikeite traukia kaip raketa su bet kokia pavara bet pavazinejus pusmeti jau ir 120kw man mazai ir supratau kad ir 200kw anksciau ar veliau butu per mazai tai pacipuosi pavazinesi menesi ir viskas bus kaip anksciau
REALYBES NAPAKEISI
1829 / 0
2014-03-22 23:34
2014-03-22 22:02 писал: Čipavimas nėra blogai. Pirma mėnesi spaudinėsi nes trauks tikrai geriau, vėliau priprasi. O jei važinėsi normaliai ne dugnais tai viskas ten laikys ir variklis gražiau dirbs. Ten sureguliuoja kuro norma ir užkelia turbos slėgi va ir visas čipavimas. Jei turbo slangos ne kiauros, pro sali nesvilpia ir pati turbina geros būklės tai važiuosi. Aišku jei jau prie mirties ta mašina tai gal ir neverta, jei jei tikrai ten kaip sakai geros būklės ir pan..

Aš greičiausiai čipuočiau, o tie kas aiškina jei trūksta traukospirk kitą mašina tai neturiu ką pasakyt, gyvenkit savo gyvenimus, ir jei galit žmogui patart tai patarkit, jei ne galit geriau patylėkit.
2014-03-22 22:37 wagen писал: turint 66kw ir skustis traukos trukumu yra vienas dalykas ir kai 110 kw traukos truksta, tai sakyciau autoriu isgelbetu kokie 200kw, o cia jau apie cipavima nebera kalbos, todel ir sakau jei akivaizdziai truksta traukos, reikia keist masina
2014-03-22 22:56 писал: Na gal dėl to akivaizdumo jei jau taip, nesiginciju per daug, bet kad ir tas 66kw prieš čipavima neblogai važiuoja su 202Nm jei gyvas, o ta audi 310Nm. Tai 1, 9 po čipavimo turės plius minus 250Nm jei viskas proto ribose, ko pilnai pakanka smagiam važiavimui ir visu bezdaliuku aplenkimui.
del smagaus vazinejimo su 250NM tai nejuokink
1829 / 0
2014-03-22 23:40
2014-03-22 23:00 писал: cipuok necipaves jai megsti paspaust tai tau visalaik bus per mazai . Anksciau ir man buvo 66kw uztenkinai ir traukia ir smagiai vaziuoja kol nesedau i 120kw ir viskas pasikeite traukia kaip raketa su bet kokia pavara bet pavazinejus pusmeti jau ir 120kw man mazai ir supratau kad ir 200kw anksciau ar veliau butu per mazai tai pacipuosi pavazinesi menesi ir viskas bus kaip anksciau
cia suprantamas dalykas, tiesiog kai su 200 kw vazineji, visalaika nenaudoji tos galios, o kai paspaudi, tai ir jauti smaguma, ir tie kw daugiau jauciasi prie didesniu greiciu, is vietos ratus galima svilint ir su 80kw
2014-03-22 23:48
2014-03-22 23:00 писал: cipuok necipaves jai megsti paspaust tai tau visalaik bus per mazai . Anksciau ir man buvo 66kw uztenkinai ir traukia ir smagiai vaziuoja kol nesedau i 120kw ir viskas pasikeite traukia kaip raketa su bet kokia pavara bet pavazinejus pusmeti jau ir 120kw man mazai ir supratau kad ir 200kw anksciau ar veliau butu per mazai tai pacipuosi pavazinesi menesi ir viskas bus kaip anksciau
2014-03-22 23:40 wagen писал: cia suprantamas dalykas, tiesiog kai su 200 kw vazineji, visalaika nenaudoji tos galios, o kai paspaudi, tai ir jauti smaguma, ir tie kw daugiau jauciasi prie didesniu greiciu, is vietos ratus galima svilint ir su 80kw
tai va butent kad visos masinos panasiai eina 1 2 pavara o galimguma jauti kai su 4 traukia kai su 5 traukia . po miesta vazinejant pilno galingumo vistiek nepanaudosi neisvisi o vat trasoj kur 66kw begejasi nuo 100 km/h iki 150km/h o kur 120kw variklis DIDELIS skirtumas
2014-03-23 00:04
2014-03-22 23:00 писал: cipuok necipaves jai megsti paspaust tai tau visalaik bus per mazai . Anksciau ir man buvo 66kw uztenkinai ir traukia ir smagiai vaziuoja kol nesedau i 120kw ir viskas pasikeite traukia kaip raketa su bet kokia pavara bet pavazinejus pusmeti jau ir 120kw man mazai ir supratau kad ir 200kw anksciau ar veliau butu per mazai tai pacipuosi pavazinesi menesi ir viskas bus kaip anksciau
2014-03-22 23:40 wagen писал: cia suprantamas dalykas, tiesiog kai su 200 kw vazineji, visalaika nenaudoji tos galios, o kai paspaudi, tai ir jauti smaguma, ir tie kw daugiau jauciasi prie didesniu greiciu, is vietos ratus galima svilint ir su 80kw
2014-03-22 23:48 писал: tai va butent kad visos masinos panasiai eina 1 2 pavara o galimguma jauti kai su 4 traukia kai su 5 traukia . po miesta vazinejant pilno galingumo vistiek nepanaudosi neisvisi o vat trasoj kur 66kw begejasi nuo 100 km/h iki 150km/h o kur 120kw variklis DIDELIS skirtumas
Taip taaaaip ponai, jūs teisūs. Tik tiek kad aš visada važinėju po miestą ir mieste max 80km/h tai trečia pavara gali prisiskraidyt ir visi kilowatai vietoj, trasoj važiuoju apie 20proc, tai kam man tie 120kw jei malonuma važiavimo jaučiu, sanaudos nesiekia 6l/100km kuro, čia labai nuo žmogaus priklauso, kam ko reikia. Gi kiti išvis nesveikus projektus daro, visiškus žvėris pasidaro, bet viskas remiasi į pinigus.
Užbombintas 1, 9 100km/h pasiekia bisk daugiau nei 8 sec. tai ka su 120kw per 6 padarysi? nelabai.. Turėjau a6 103kw, kad labai didele karve, tikrai su dabartiniu 1, 9 golf aplenkčiau, nes lengvas. Plius iš vietos nelabai ką lemia tas didesnis galingusmas, daugiau vairavimo įgudžiai, padangos ir pan. Nepykit už išsiplėtima :)
O tvarkingas 1, 9TDi mano namymu vienas geriausiu pasirinkimu po miesta, aisku be aliumines vaziuokles. Čia jei pats taisaisi, o jei ne pats tai gal geriau ir dujos nezinau, bet esme kad su visom 10m senumo masinom yra amžinas knisimasis, jau nekalbu apie 18-20 ar senesnes masinas. Ir nepasakokit kad nieko daryt nereikia :)
1829 / 0
2014-03-23 00:31
2014-03-22 23:40 wagen писал: cia suprantamas dalykas, tiesiog kai su 200 kw vazineji, visalaika nenaudoji tos galios, o kai paspaudi, tai ir jauti smaguma, ir tie kw daugiau jauciasi prie didesniu greiciu, is vietos ratus galima svilint ir su 80kw
2014-03-22 23:48 писал: tai va butent kad visos masinos panasiai eina 1 2 pavara o galimguma jauti kai su 4 traukia kai su 5 traukia . po miesta vazinejant pilno galingumo vistiek nepanaudosi neisvisi o vat trasoj kur 66kw begejasi nuo 100 km/h iki 150km/h o kur 120kw variklis DIDELIS skirtumas
2014-03-23 00:04 писал: Taip taaaaip ponai, jūs teisūs. Tik tiek kad aš visada važinėju po miestą ir mieste max 80km/h tai trečia pavara gali prisiskraidyt ir visi kilowatai vietoj, trasoj važiuoju apie 20proc, tai kam man tie 120kw jei malonuma važiavimo jaučiu, sanaudos nesiekia 6l/100km kuro, čia labai nuo žmogaus priklauso, kam ko reikia. Gi kiti išvis nesveikus projektus daro, visiškus žvėris pasidaro, bet viskas remiasi į pinigus.
Užbombintas 1, 9 100km/h pasiekia bisk daugiau nei 8 sec. tai ka su 120kw per 6 padarysi? nelabai.. Turėjau a6 103kw, kad labai didele karve, tikrai su dabartiniu 1, 9 golf aplenkčiau, nes lengvas. Plius iš vietos nelabai ką lemia tas didesnis galingusmas, daugiau vairavimo įgudžiai, padangos ir pan. Nepykit už išsiplėtima :)
O tvarkingas 1, 9TDi mano namymu vienas geriausiu pasirinkimu po miesta, aisku be aliumines vaziuokles. Čia jei pats taisaisi, o jei ne pats tai gal geriau ir dujos nezinau, bet esme kad su visom 10m senumo masinom yra amžinas knisimasis, jau nekalbu apie 18-20 ar senesnes masinas. Ir nepasakokit kad nieko daryt nereikia :)
ant kiek turi but uzbombintas 1, 9 tdi kad per 8 paimt, jei 96kw per 9, 9 paima...ir beje tikriausiai nera tokios masinos kuri su 120kw per 6 paimtu(caterhamus ir pan neskaiciuoju)o is vietos jei quattro tai galinguma tikrai pajausi, ant svaraus asfalto ir 220 kw ratu naprasuka, o trasoj sakai kam tie kw?o tu isivaizduok labai intensyvus eismas, pries tave fura apie 90 mina, ar smagiau tokiu atveju su 80kw ar su 120 ir daugiau?
1757 / 0
2014-03-25 22:35
2014-03-22 23:48 писал: tai va butent kad visos masinos panasiai eina 1 2 pavara o galimguma jauti kai su 4 traukia kai su 5 traukia . po miesta vazinejant pilno galingumo vistiek nepanaudosi neisvisi o vat trasoj kur 66kw begejasi nuo 100 km/h iki 150km/h o kur 120kw variklis DIDELIS skirtumas
2014-03-23 00:04 писал: Taip taaaaip ponai, jūs teisūs. Tik tiek kad aš visada važinėju po miestą ir mieste max 80km/h tai trečia pavara gali prisiskraidyt ir visi kilowatai vietoj, trasoj važiuoju apie 20proc, tai kam man tie 120kw jei malonuma važiavimo jaučiu, sanaudos nesiekia 6l/100km kuro, čia labai nuo žmogaus priklauso, kam ko reikia. Gi kiti išvis nesveikus projektus daro, visiškus žvėris pasidaro, bet viskas remiasi į pinigus.
Užbombintas 1, 9 100km/h pasiekia bisk daugiau nei 8 sec. tai ka su 120kw per 6 padarysi? nelabai.. Turėjau a6 103kw, kad labai didele karve, tikrai su dabartiniu 1, 9 golf aplenkčiau, nes lengvas. Plius iš vietos nelabai ką lemia tas didesnis galingusmas, daugiau vairavimo įgudžiai, padangos ir pan. Nepykit už išsiplėtima :)
O tvarkingas 1, 9TDi mano namymu vienas geriausiu pasirinkimu po miesta, aisku be aliumines vaziuokles. Čia jei pats taisaisi, o jei ne pats tai gal geriau ir dujos nezinau, bet esme kad su visom 10m senumo masinom yra amžinas knisimasis, jau nekalbu apie 18-20 ar senesnes masinas. Ir nepasakokit kad nieko daryt nereikia :)
2014-03-23 00:31 wagen писал: ant kiek turi but uzbombintas 1, 9 tdi kad per 8 paimt, jei 96kw per 9, 9 paima...ir beje tikriausiai nera tokios masinos kuri su 120kw per 6 paimtu(caterhamus ir pan neskaiciuoju)o is vietos jei quattro tai galinguma tikrai pajausi, ant svaraus asfalto ir 220 kw ratu naprasuka, o trasoj sakai kam tie kw?o tu isivaizduok labai intensyvus eismas, pries tave fura apie 90 mina, ar smagiau tokiu atveju su 80kw ar su 120 ir daugiau?
priklauso nuo to kaip vairuosi tuos 80 ar 120 kw.
You serious?
2014-03-25 22:46
Aš ir kalbu apie tai, kad mieste ir to golfo užtenka. Pats turėjau A6 2, 5TDi 103kw ir mano manymu tai puiki mašina, tačiau mieste ji laivas, sunki kaip karve, ne miesto mašina, bet autostradoj kaifas. Golfas autostradoj langai švilpia, bet apsilenkiu ka reikia ten greičiais apie 130, bet užtat mieste 6 l/100km dyzelio vat apie ką aš kalbu. O 1.9TDi 81kw arba 66kw su kintamos geometrijos turba tai valina kaip priklauso, mieste ten nežinau ko daugiau reikia. Va čia pvz 3 golfukas 1.9
https://www.youtube.com/watch?v=tuymJ7dZyDk
ir tikrai čia nėra baisūs modai, tiesiog kintamos geometrijos turba, dėl purkstuku nezinau.

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами