BMW ESP dingo nuplovus variklį

Создал Пользователь 2015-05-12
2015-05-12 22:06
Sveiki visi,

kur 5kl BMW 3, 0 dyzelyje 172kw pradėti keškoti nutrūkusios el. grandinės ar kokio komponento gedimo tokiu atveju.Žodžiu nutariau prieš tecninę apž.nuplaut variklį, kap bebūtų dvi turbinos ir šiaip visas apgaravęs ir dulkėm aplipęs neplautas nuo gimimo turbūt, tai prš technin ap.nutaraiau nuplauti savitarnoe.Na o ten labai stipri srovė , nupūčiau variklį pradėjau važiuoti ir užsidegė kompe ESP Workshop.Nereaguoja net mygtukas ESP išjungimo/įjungimo.Kame kampas vyrai?Ar verta tikėtis kad išdžius vanduo išgaruos drėgmė ar iesškoti kur laidelis trūkęs ar galėjo koks valdymo komas užtrumpinti ar kokia relė?Ar yra atskiras ESP kompas ar dar kas tokio tipo mašinose?
2015-05-12 22:08
Sveiki visi,

kur 5kl BMW 3, 0 dyzelyje 172kw pradėti keškoti nutrūkusios el. grandinės ar kokio komponento gedimo tokiu atveju.Žodžiu nutariau prieš tecninę apž.nuplaut variklį, kap bebūtų dvi turbinos ir šiaip visas apgaravęs ir dulkėm aplipęs neplautas nuo gimimo turbūt, tai prš technin ap.nutaraiau nuplauti savitarnoe.Na o ten labai stipri srovė , nupūčiau variklį pradėjau važiuoti ir užsidegė kompe ESP Workshop.Nereaguoja net mygtukas ESP išjungimo/įjungimo.Kame kampas vyrai?Ar verta tikėtis kad išdžius vanduo išgaruos drėgmė ar ieškoti kur laidelis trūkęs ar galėjo koks valdymo kompas užtrumpinti ar kokia relė?Ar yra atskiras ESP kompas ar dar kas tokio tipo mašinose?
2015-05-13 00:44
Sveiki visi,

kur 5kl BMW 3, 0 dyzelyje 172kw pradėti ieškoti nutrūkusios el. grandinės ar kokio komponento gedimo tokiu atveju.Žodžiu nutariau prieš tecninę apž.nuplaut variklį, kap bebūtų dvi turbinos ir šiaip visas apgaravęs ir dulkėm aplipęs neplautas nuo gimimo turbūt, tai prš technin ap.nutaraiau nuplauti savitarnoe.Na o ten labai stipri srovė , nupūčiau variklį pradėjau važiuoti ir užsidegė kompe ESP Workshop.Nereaguoja net mygtukas ESP išjungimo/įjungimo.Kame kampas vyrai?Ar verta tikėtis kad išdžius vanduo išgaruos drėgmė ar ieškoti kur laidelis trūkęs ar galėjo koks valdymo kompas užtrumpinti ar kokia relė?Ar yra atskiras ESP kompas , ar dar kas buna tokio tipo mašinose?
2015-05-13 07:07
Sveiki, kokiu principu veikia ESP?

kur gali buti jungtys , mazgai 5kl BMW 3, 0 dyzelyje 172kw ir kur geriau pradėti ieškoti nutrūkusios el. grandinės ar kokio komponento gedimo tokiu atveju.Žodžiu nutariau prieš tecninę apž.nuplaut variklį, kap bebūtų dvi turbinos ir šiaip visas apgaravęs ir dulkėm aplipęs neplautas nuo gimimo turbūt, tai prš technin ap.nutaraiau nuplauti savitarnoe.Na o ten labai stipri srovė , nupūčiau variklį pradėjau važiuoti ir užsidegė kompe ESP Workshop.Nereaguoja net mygtukas ESP išjungimo/įjungimo.Kame kampas vyrai?Ar verta tikėtis kad išdžius vanduo išgaruos drėgmė ar ieškoti kur laidelis trūkęs ar galėjo koks valdymo kompas užtrumpinti ar kokia relė?Ar yra atskiras ESP kompas , ar dar kas buna tokio tipo mašinose?

Manau kitose masinose irgi panasi sistema, tad laukiu patarimų...
2015-05-13 07:14
2015-05-13 07:07 писал: Sveiki, kokiu principu veikia ESP?

kur gali buti jungtys , mazgai 5kl BMW 3, 0 dyzelyje 172kw ir kur geriau pradėti ieškoti nutrūkusios el. grandinės ar kokio komponento gedimo tokiu atveju.Žodžiu nutariau prieš tecninę apž.nuplaut variklį, kap bebūtų dvi turbinos ir šiaip visas apgaravęs ir dulkėm aplipęs neplautas nuo gimimo turbūt, tai prš technin ap.nutaraiau nuplauti savitarnoe.Na o ten labai stipri srovė , nupūčiau variklį pradėjau važiuoti ir užsidegė kompe ESP Workshop.Nereaguoja net mygtukas ESP išjungimo/įjungimo.Kame kampas vyrai?Ar verta tikėtis kad išdžius vanduo išgaruos drėgmė ar ieškoti kur laidelis trūkęs ar galėjo koks valdymo kompas užtrumpinti ar kokia relė?Ar yra atskiras ESP kompas , ar dar kas buna tokio tipo mašinose?

Manau kitose masinose irgi panasi sistema, tad laukiu patarimų...
Greičiausia išdžiuvus praeis
2015-05-13 07:23
2015-05-13 07:07 писал: Sveiki, kokiu principu veikia ESP?

kur gali buti jungtys , mazgai 5kl BMW 3, 0 dyzelyje 172kw ir kur geriau pradėti ieškoti nutrūkusios el. grandinės ar kokio komponento gedimo tokiu atveju.Žodžiu nutariau prieš tecninę apž.nuplaut variklį, kap bebūtų dvi turbinos ir šiaip visas apgaravęs ir dulkėm aplipęs neplautas nuo gimimo turbūt, tai prš technin ap.nutaraiau nuplauti savitarnoe.Na o ten labai stipri srovė , nupūčiau variklį pradėjau važiuoti ir užsidegė kompe ESP Workshop.Nereaguoja net mygtukas ESP išjungimo/įjungimo.Kame kampas vyrai?Ar verta tikėtis kad išdžius vanduo išgaruos drėgmė ar ieškoti kur laidelis trūkęs ar galėjo koks valdymo kompas užtrumpinti ar kokia relė?Ar yra atskiras ESP kompas , ar dar kas buna tokio tipo mašinose?

Manau kitose masinose irgi panasi sistema, tad laukiu patarimų...
2015-05-13 07:14 писал: Greičiausia išdžiuvus praeis
Pavažinėjus kokią valandžiukę nepraėjo, anksčiau buvo su kitu BMW 5 3, 0 dyzliu, kad nuplovus variklį pusvalandį nesivedė, bet poto užsivedė ir važiavo normaliai...Pagalvojau, reiks nuėmus apžiūrėt gal koks laidas ar jungtis"nusirovė'salono pusėje nes kodėl mygtuksas nejungia tada?
2015-05-13 08:21
po kapotu tai greiciausiai ABS bloka per smarkiai nuploviai. galejo elektronika jo pareiti. po kapotu nlb daugiau yra ko susijusio su ESP.
2015-05-13 18:55
Išsiaiškinome kur priežastis.Borto kompas rodo ESP Workshop"plačiąja prasme", bet nuskaičius per VAG , toliau ir giliau kapstant BOSCH diagnostika iššifravo kad problema stabdžių varlytėje.Kadangi sistema ABS-ESP davikliai-stabdžių pedalo varlė-ABS ir ESP kompai, jungiklis yra viena sistema, tai bortkompis iškišo ESP Workshop, o tikra reikšmė ir bėda buvo varlytė, ją pakeitus viskas susitvarkė.Varlytė 17euriuku.Idomumo delei, gaila, kad nebuvo kaip ir kur išmėginti paties ESP veikimo nes ebuvo slidžios kelio dangos, bet tikėtina, kad galėjo ir veikt.Kaip manote?
2015-05-13 19:08
2015-05-13 18:55 писал: Išsiaiškinome kur priežastis.Borto kompas rodo ESP Workshop"plačiąja prasme", bet nuskaičius per VAG , toliau ir giliau kapstant BOSCH diagnostika iššifravo kad problema stabdžių varlytėje.Kadangi sistema ABS-ESP davikliai-stabdžių pedalo varlė-ABS ir ESP kompai, jungiklis yra viena sistema, tai bortkompis iškišo ESP Workshop, o tikra reikšmė ir bėda buvo varlytė, ją pakeitus viskas susitvarkė.Varlytė 17euriuku.Idomumo delei, gaila, kad nebuvo kaip ir kur išmėginti paties ESP veikimo nes ebuvo slidžios kelio dangos, bet tikėtina, kad galėjo ir veikt.Kaip manote?
realu, bet plovimas kaip ir ne prie ko
2015-05-13 19:18
2015-05-13 18:55 писал: Išsiaiškinome kur priežastis.Borto kompas rodo ESP Workshop"plačiąja prasme", bet nuskaičius per VAG , toliau ir giliau kapstant BOSCH diagnostika iššifravo kad problema stabdžių varlytėje.Kadangi sistema ABS-ESP davikliai-stabdžių pedalo varlė-ABS ir ESP kompai, jungiklis yra viena sistema, tai bortkompis iškišo ESP Workshop, o tikra reikšmė ir bėda buvo varlytė, ją pakeitus viskas susitvarkė.Varlytė 17euriuku.Idomumo delei, gaila, kad nebuvo kaip ir kur išmėginti paties ESP veikimo nes ebuvo slidžios kelio dangos, bet tikėtina, kad galėjo ir veikt.Kaip manote?
Tipo tau nesuka ant sauso su 3.0d ?
2015-05-13 20:03
2015-05-13 18:55 писал: Išsiaiškinome kur priežastis.Borto kompas rodo ESP Workshop"plačiąja prasme", bet nuskaičius per VAG , toliau ir giliau kapstant BOSCH diagnostika iššifravo kad problema stabdžių varlytėje.Kadangi sistema ABS-ESP davikliai-stabdžių pedalo varlė-ABS ir ESP kompai, jungiklis yra viena sistema, tai bortkompis iškišo ESP Workshop, o tikra reikšmė ir bėda buvo varlytė, ją pakeitus viskas susitvarkė.Varlytė 17euriuku.Idomumo delei, gaila, kad nebuvo kaip ir kur išmėginti paties ESP veikimo nes ebuvo slidžios kelio dangos, bet tikėtina, kad galėjo ir veikt.Kaip manote?
2015-05-13 19:08 писал: realu, bet plovimas kaip ir ne prie ko
Plovimas tik sutapimas.
Realiai varlytės problemėlė buvo.

Visatos pagrindas chapsas ir sutapimai

o čia kažkoks senas 2009 bemvas,
ne pirmas ir ne paskutinis toks sutapimas sense mašinose
2015-05-13 20:17
2015-05-13 18:55 писал: Išsiaiškinome kur priežastis.Borto kompas rodo ESP Workshop"plačiąja prasme", bet nuskaičius per VAG , toliau ir giliau kapstant BOSCH diagnostika iššifravo kad problema stabdžių varlytėje.Kadangi sistema ABS-ESP davikliai-stabdžių pedalo varlė-ABS ir ESP kompai, jungiklis yra viena sistema, tai bortkompis iškišo ESP Workshop, o tikra reikšmė ir bėda buvo varlytė, ją pakeitus viskas susitvarkė.Varlytė 17euriuku.Idomumo delei, gaila, kad nebuvo kaip ir kur išmėginti paties ESP veikimo nes ebuvo slidžios kelio dangos, bet tikėtina, kad galėjo ir veikt.Kaip manote?
2015-05-13 19:08 писал: realu, bet plovimas kaip ir ne prie ko
Variklio plovimas, manau, tik sutapimas.
O dėl "sukimo" ant sauso asfalto

>aktorius, nesmonė plėšyti xdrive
tokiems prasukimams, juolab variklis čipuotas vokietijoje ~215kw
prasukt prasuka kartais net ir ramiai bevažinėjant, tam tikrose situacijose, bet kad specialiai drąskyti.Net su "onanizatorium"mechanu to nedaryčiau, juolabiau su automatu n4 neverta nes net ne taip efektyvu.Nuo tokių žaidimų lekia ir granatos ir smagračiai ir diferencialai nelaiko.Pasidomėk kiek tokiam bemsui dėžė kainuoja(kaip 1, 5-2 e39, nemaziau)

Jau l, viskas sutvarkyta
2015-05-13 20:20
Variklio plovimas, manau, tik sutapimas.
O dėl "sukimo" ant sauso asfalto
>aktorius, nesmonė plėšyti xdrive
tokiems prasukimams, juolab variklis čipuotas vokietijoje ~215kw
prasukt prasuka kartais net ir ramiai bevažinėjant, atsitiktinai tam tikrose situacijose, bet kad specialiai drąskyti...Net su "onanizatorium"mechanu to nedaryčiau, juolabiau su automatu net neverta nes net ne taip efektyvu.Nuo tokių žaidimų lekia ir granatos ir smagračiai ir diferencialai nelaiko.Pasidomėk kiek tokiam bemsui dėžė kainuoja(kaip 1, 5-2 e39, nemaziau)

Jau neaktualu, viskas sutvarkyta, aciu uz nuoones
2015-05-13 20:21
Variklio plovimas, manau, tik sutapimas.
O dėl "sukimo" ant sauso asfalto
>aktorius, nesmonė plėšyti xdrive
tokiems prasukimams, juolab variklis čipuotas vokietijoje ~215kw
prasukt prasuka kartais net ir ramiai bevažinėjant, atsitiktinai tam tikrose situacijose, bet kad specialiai drąskyti...Net su "onanizatorium"mechanu to nedaryčiau, juolabiau su automatu net neverta nes net ne taip efektyvu.Nuo tokių žaidimų lekia ir granatos ir smagračiai ir diferencialai nelaiko.Pasidomėk kiek tokiam bemsui dėžė kainuoja(kaip 1, 5 e39, nemažiau)

Jau neaktualu, viskas sutvarkyta, ačiū už nuomones
3586 / 0
2015-05-13 20:33
2015-05-13 08:21 писал: po kapotu tai greiciausiai ABS bloka per smarkiai nuploviai. galejo elektronika jo pareiti. po kapotu nlb daugiau yra ko susijusio su ESP.
over gal zinai kieno gamybos si turbina TD04HL-13T?
2015-05-13 20:44
2015-05-13 20:21 писал: Variklio plovimas, manau, tik sutapimas.
O dėl "sukimo" ant sauso asfalto
>aktorius, nesmonė plėšyti xdrive
tokiems prasukimams, juolab variklis čipuotas vokietijoje ~215kw
prasukt prasuka kartais net ir ramiai bevažinėjant, atsitiktinai tam tikrose situacijose, bet kad specialiai drąskyti...Net su "onanizatorium"mechanu to nedaryčiau, juolabiau su automatu net neverta nes net ne taip efektyvu.Nuo tokių žaidimų lekia ir granatos ir smagračiai ir diferencialai nelaiko.Pasidomėk kiek tokiam bemsui dėžė kainuoja(kaip 1, 5 e39, nemažiau)

Jau neaktualu, viskas sutvarkyta, ačiū už nuomones
:beer:
Ka as zinau ar pas tave automatas ar xd juk paciam pirmam poste nieko neuzsiminei. Siuo metu turiu e39 mechana sako kad dezes deficitines, tepala keiciu laiku ir problemu nera
1757 / 0
2015-05-13 20:44
2015-05-13 20:21 писал: Variklio plovimas, manau, tik sutapimas.
O dėl "sukimo" ant sauso asfalto
>aktorius, nesmonė plėšyti xdrive
tokiems prasukimams, juolab variklis čipuotas vokietijoje ~215kw
prasukt prasuka kartais net ir ramiai bevažinėjant, atsitiktinai tam tikrose situacijose, bet kad specialiai drąskyti...Net su "onanizatorium"mechanu to nedaryčiau, juolabiau su automatu net neverta nes net ne taip efektyvu.Nuo tokių žaidimų lekia ir granatos ir smagračiai ir diferencialai nelaiko.Pasidomėk kiek tokiam bemsui dėžė kainuoja(kaip 1, 5 e39, nemažiau)

Jau neaktualu, viskas sutvarkyta, ačiū už nuomones
:beer:
kiek zinau apskritai xdrive'as nera stiprioji siu bmw vieta, ypac priekis
You serious?

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами