del audi a4 1,8turbo cipavimo

Создал Юзер 2012-04-19
Юзер
2012-04-24 03:30:40
2012-04-23 19:37:25 писал:NEZINAU NET.musu kraste, marijampoles, tai meslynuose susitart galima kartais.duodi saibas, pasizymidetale markeriu ar kuom, imeti gryzes, jei nepasiteisina, atvezi paima atgal.yra pazystamu lauzynuose tai suderinam reikala.o jei pirkti kaip sako na ura tai ne kas tada.nu man tam 1, 8 92kw parode diagnostika kad tas nupypes agregatas.o va turejau 1, 8 turbo pardavimui, tam turbina neveike, dare diagnostika ir nerado nieko.tipo viskas pagal kompa yra ciki.o turbo neveikia.bet ne tepalu vare ne dumijo, tokia ir pardaviau sutares su pirkeju.rado liga ar ne nezinau..gal ir cia taip gali but.gal parodys viskas ciki! ir usipypk kaip sakoma.
2012-04-23 19:45:29 писал:tai prasta diagnostika tada:lol::lol:

isijungi skeneri, kuris rodo davikliu parodymus ir pravaziuoji piktai.. iskart matytusi, kad nera boosto:thumbup: MAP sensorius nerodytu daugiau nei 100 kpa absoliutaus slegio
2012-04-23 20:05:34 писал:cia apie turba kalbi? megino ieskojo bet nieko! ta prasme, voztuveli tikrino oro kur i turba reguliuoja ora, atjunge, iskart rodo diagnostika tipo jis numires, pajunge, vel cikis viskas.zodziu kas liecia elektronine daly valdymo turbos viskas ok buvo pagal diagnostika.gazo duodant jautes kad truputi vos vos jegos duoda turba per slanga jautes.zodziu pasake kad aisku tiek kad varikliui truksta oro, negauna pakankamai.bet kur beda nerado.tipo visa elektronika veike gerai.oro sklendes ir tt, viskas ka mato diagnostikos kompas.va tokia ir pardaviau.pasakiau kad kazkas kazkur usikiso ir tiko pirkejui.:smoke:
tai arba prastas skeneris arba prastas ziuretojas. jei turba "ndirba", o elektronika veikia - iskarto ziuri ka rodo kolektoriaus slegio daviklis. jis rodo boosta. jei elektronika veikia, bet turba mechaniskai nesisukta tai retai parodo klaida. tada vienintelis budas nuimti isiurbimo vamzdi nuo turbos ir pirsais pasukineti asele
Юзер
2012-04-23 22:20:06
2012-04-23 21:55:22 assas писал:ne tai nereikia zinoma autiku vazineti ir savu kuru.truks nervai nuvarysiu y servisa ir viskas.taip nutinka kai pasiskolini trunpai svetima masina.2 kartus suvazinejau gerai 3 pasibaige
2012-04-23 21:59:11 писал:ryt dar to draugo paklausiu del to krumo viso.ka jis ten konkreciai daro, kur jis ten nagus kisa, plauna kur ir tt kad suveikia..gal zino kur ten ka krapstyt reikia tai ir patvarko..gal kokia anga yra maza, per ja oras nepasiduoda ir tu usipypk...zodziu ryt meginsiu suzinot ka jis ten daro..gal pagelbes kuom nors
2012-04-23 22:03:05 assas писал:tu apie toky daikta kalbejei kur eina prie pavaru dezes ten ta stora slanga?pas ta audi tokio nera isvis.ir dabar nesuprantu kuris krumas kurioj vietoj stovi jei gali ryt sumesk foto padares kaip ten yra pas tave
pas mane tokio dAikto kur foto imetei..cia kiek zinau jei neklystu, laisvu apsuku tas reguliatorius.bet cia tu vadinamu ZILU.audi 100 84-90m kur varikliai 5 kausu 2, 3l.bulkoje mano toks daiktas buvo.2, 0 4 cilindru..dar sitie buna su 2 laidu arba 3 laidu fyskemis..jeigu sitas daiktas usilenkia, arba apsukos pasidaro 2000 nuolatines ir nenumusi niekaip, arba atjungi fyske isvis prapuola .ant laisvu nedirba
assas(3586)
2012-04-23 22:03:05
2012-04-23 21:50:41 писал:buvau numoves dar kita fyske.ta kut iseina stora oro slanga, is oro filtro, kur eina i ta oro sklende ta visa kruma.tai tarp dezes oro filtro ir slangos imontuotas intarpas o jame dar viena sklende kaip suprantu su fyske elektra reguliuoti.tai ta fyske numoviau.nu paziuret kokia reakcija butu.tai duso variklis, oro truko jam..o sita kur tas krumas numovus, jautes toks dusulys variklio darbe.toks lyg per prievarta dirbtu.tai matyt atjungi fyske ir ora uzdaro sklende kad oro negautu.as taip suprantu.gal ten pas tave kokia asis isiblovus oro sklendes kur ta sklende supasi ant jos.gal ta nepridaro gerai sklendes.nu nezinau zodziu.but variantas, paimciau is sroto tokia sklende, atsivesciau i telsius(uosvija)permestum paziuretum reakcija, bet as teises pasidejas tik dviraty vairuot galiu jau..tai zinai.is manes pagalbos jokios jau.o autiku trenktis toki gala nu ir naaaaa..
2012-04-23 21:55:22 assas писал:ne tai nereikia zinoma autiku vazineti ir savu kuru.truks nervai nuvarysiu y servisa ir viskas.taip nutinka kai pasiskolini trunpai svetima masina.2 kartus suvazinejau gerai 3 pasibaige
2012-04-23 21:59:11 писал:ryt dar to draugo paklausiu del to krumo viso.ka jis ten konkreciai daro, kur jis ten nagus kisa, plauna kur ir tt kad suveikia..gal zino kur ten ka krapstyt reikia tai ir patvarko..gal kokia anga yra maza, per ja oras nepasiduoda ir tu usipypk...zodziu ryt meginsiu suzinot ka jis ten daro..gal pagelbes kuom nors
tu apie toky daikta kalbejei kur eina prie pavaru dezes ten ta stora slanga?pas ta audi tokio nera isvis.ir dabar nesuprantu kuris krumas kurioj vietoj stovi jei gali ryt sumesk foto padares kaip ten yra pas tave
Юзер
2012-04-23 21:59:11
2012-04-23 21:40:13 assas писал:bet jis toks pat buvo kaip ir tos audi kur turi tas droselis.poto kaip turi oro srauto matuoklis reguoti jei jis yra nuimtas visai
2012-04-23 21:50:41 писал:buvau numoves dar kita fyske.ta kut iseina stora oro slanga, is oro filtro, kur eina i ta oro sklende ta visa kruma.tai tarp dezes oro filtro ir slangos imontuotas intarpas o jame dar viena sklende kaip suprantu su fyske elektra reguliuoti.tai ta fyske numoviau.nu paziuret kokia reakcija butu.tai duso variklis, oro truko jam..o sita kur tas krumas numovus, jautes toks dusulys variklio darbe.toks lyg per prievarta dirbtu.tai matyt atjungi fyske ir ora uzdaro sklende kad oro negautu.as taip suprantu.gal ten pas tave kokia asis isiblovus oro sklendes kur ta sklende supasi ant jos.gal ta nepridaro gerai sklendes.nu nezinau zodziu.but variantas, paimciau is sroto tokia sklende, atsivesciau i telsius(uosvija)permestum paziuretum reakcija, bet as teises pasidejas tik dviraty vairuot galiu jau..tai zinai.is manes pagalbos jokios jau.o autiku trenktis toki gala nu ir naaaaa..
2012-04-23 21:55:22 assas писал:ne tai nereikia zinoma autiku vazineti ir savu kuru.truks nervai nuvarysiu y servisa ir viskas.taip nutinka kai pasiskolini trunpai svetima masina.2 kartus suvazinejau gerai 3 pasibaige
ryt dar to draugo paklausiu del to krumo viso.ka jis ten konkreciai daro, kur jis ten nagus kisa, plauna kur ir tt kad suveikia..gal zino kur ten ka krapstyt reikia tai ir patvarko..gal kokia anga yra maza, per ja oras nepasiduoda ir tu usipypk...zodziu ryt meginsiu suzinot ka jis ten daro..gal pagelbes kuom nors
assas(3586)
2012-04-23 21:55:22
2012-04-23 21:32:58 писал:zinok nezinau ir ka sakyt.bijau kazka patart.kad paskui nebut saibos i bala.nes man sakau toks variantas buvo.nuvariau pas drauga, tas masinas knaibo variklius, spakliuoja dazo kebulus ir tt.tai sako plaut ji reikia.nuemes isplove visa pilnai, uzdejom, vazinejau metus laiko..kol nepardaviau.paskui kitas atsivares buvo, B5 pasata, pulsavo po truputi, tas vel lupo lauk isplove..sake tipo dingo pulsavimas.bet cia sakau, gal tik sutapimas buvo.o kas ten susikrusa, zalio supratimo neturiu as.ar ten viduje kasnors ar ta elektronika nupypia kokia..gal tas ausinimas kanalas usikises buna, kur antifryzas pajungtas buna, gal ausinimo gero negauna ir pulsuoja..zodziu burti nenoriu..reikia rimtu meistru...tik pasakiau kas man buvo, ir kaip mes ta beda pasalinom
2012-04-23 21:40:13 assas писал:bet jis toks pat buvo kaip ir tos audi kur turi tas droselis.poto kaip turi oro srauto matuoklis reguoti jei jis yra nuimtas visai
2012-04-23 21:50:41 писал:buvau numoves dar kita fyske.ta kut iseina stora oro slanga, is oro filtro, kur eina i ta oro sklende ta visa kruma.tai tarp dezes oro filtro ir slangos imontuotas intarpas o jame dar viena sklende kaip suprantu su fyske elektra reguliuoti.tai ta fyske numoviau.nu paziuret kokia reakcija butu.tai duso variklis, oro truko jam..o sita kur tas krumas numovus, jautes toks dusulys variklio darbe.toks lyg per prievarta dirbtu.tai matyt atjungi fyske ir ora uzdaro sklende kad oro negautu.as taip suprantu.gal ten pas tave kokia asis isiblovus oro sklendes kur ta sklende supasi ant jos.gal ta nepridaro gerai sklendes.nu nezinau zodziu.but variantas, paimciau is sroto tokia sklende, atsivesciau i telsius(uosvija)permestum paziuretum reakcija, bet as teises pasidejas tik dviraty vairuot galiu jau..tai zinai.is manes pagalbos jokios jau.o autiku trenktis toki gala nu ir naaaaa..
ne tai nereikia zinoma autiku vazineti ir savu kuru.truks nervai nuvarysiu y servisa ir viskas.taip nutinka kai pasiskolini trunpai svetima masina.2 kartus suvazinejau gerai 3 pasibaige
Юзер
2012-04-23 21:52:26
2012-04-23 21:23:51 assas писал:na o pas ta audi net neuzsikuria nors gali spausti gaza kai ta fyske nuimi tai cia bus jos kalte manau
2012-04-23 21:32:58 писал:zinok nezinau ir ka sakyt.bijau kazka patart.kad paskui nebut saibos i bala.nes man sakau toks variantas buvo.nuvariau pas drauga, tas masinas knaibo variklius, spakliuoja dazo kebulus ir tt.tai sako plaut ji reikia.nuemes isplove visa pilnai, uzdejom, vazinejau metus laiko..kol nepardaviau.paskui kitas atsivares buvo, B5 pasata, pulsavo po truputi, tas vel lupo lauk isplove..sake tipo dingo pulsavimas.bet cia sakau, gal tik sutapimas buvo.o kas ten susikrusa, zalio supratimo neturiu as.ar ten viduje kasnors ar ta elektronika nupypia kokia..gal tas ausinimas kanalas usikises buna, kur antifryzas pajungtas buna, gal ausinimo gero negauna ir pulsuoja..zodziu burti nenoriu..reikia rimtu meistru...tik pasakiau kas man buvo, ir kaip mes ta beda pasalinom
2012-04-23 21:40:13 assas писал:bet jis toks pat buvo kaip ir tos audi kur turi tas droselis.poto kaip turi oro srauto matuoklis reguoti jei jis yra nuimtas visai
taip.ta aude kur buvo be laisvu ir sita maniske, tokie patys varikliai buvo.1, 8 92kw benzinai be jokiu turbu.turboj tai maciau 2 fyskes jungesi.sitose 1, 8 tik viena
Юзер
2012-04-23 21:50:41
2012-04-23 21:23:51 assas писал:na o pas ta audi net neuzsikuria nors gali spausti gaza kai ta fyske nuimi tai cia bus jos kalte manau
2012-04-23 21:32:58 писал:zinok nezinau ir ka sakyt.bijau kazka patart.kad paskui nebut saibos i bala.nes man sakau toks variantas buvo.nuvariau pas drauga, tas masinas knaibo variklius, spakliuoja dazo kebulus ir tt.tai sako plaut ji reikia.nuemes isplove visa pilnai, uzdejom, vazinejau metus laiko..kol nepardaviau.paskui kitas atsivares buvo, B5 pasata, pulsavo po truputi, tas vel lupo lauk isplove..sake tipo dingo pulsavimas.bet cia sakau, gal tik sutapimas buvo.o kas ten susikrusa, zalio supratimo neturiu as.ar ten viduje kasnors ar ta elektronika nupypia kokia..gal tas ausinimas kanalas usikises buna, kur antifryzas pajungtas buna, gal ausinimo gero negauna ir pulsuoja..zodziu burti nenoriu..reikia rimtu meistru...tik pasakiau kas man buvo, ir kaip mes ta beda pasalinom
2012-04-23 21:40:13 assas писал:bet jis toks pat buvo kaip ir tos audi kur turi tas droselis.poto kaip turi oro srauto matuoklis reguoti jei jis yra nuimtas visai
buvau numoves dar kita fyske.ta kut iseina stora oro slanga, is oro filtro, kur eina i ta oro sklende ta visa kruma.tai tarp dezes oro filtro ir slangos imontuotas intarpas o jame dar viena sklende kaip suprantu su fyske elektra reguliuoti.tai ta fyske numoviau.nu paziuret kokia reakcija butu.tai duso variklis, oro truko jam..o sita kur tas krumas numovus, jautes toks dusulys variklio darbe.toks lyg per prievarta dirbtu.tai matyt atjungi fyske ir ora uzdaro sklende kad oro negautu.as taip suprantu.gal ten pas tave kokia asis isiblovus oro sklendes kur ta sklende supasi ant jos.gal ta nepridaro gerai sklendes.nu nezinau zodziu.but variantas, paimciau is sroto tokia sklende, atsivesciau i telsius(uosvija)permestum paziuretum reakcija, bet as teises pasidejas tik dviraty vairuot galiu jau..tai zinai.is manes pagalbos jokios jau.o autiku trenktis toki gala nu ir naaaaa..
assas(3586)
2012-04-23 21:40:13
2012-04-23 21:19:09 писал:numoviau.uzkuriau dirba lyg niekam nieko.tik koja nuo gazo nuimi iskart uzgesta.zodziu apsuku nelaiko laisvu visiskai.uzmoviau atgal vel tvarka! laidu ateina 8 i fyske.jeigu ziurint is virsaus i fyske, ta prasme kaip ant variklio stovi, eina eileje po 2 laidus 4 poros.pailgai zodziu po 2 laidus.tai nuo virsaus antroje poroje vieno laido nera.ta prasme fyska turi 8 lizdus laidams o pajungti(atvesti)tik 7 laidai.
2012-04-23 21:23:51 assas писал:na o pas ta audi net neuzsikuria nors gali spausti gaza kai ta fyske nuimi tai cia bus jos kalte manau
2012-04-23 21:32:58 писал:zinok nezinau ir ka sakyt.bijau kazka patart.kad paskui nebut saibos i bala.nes man sakau toks variantas buvo.nuvariau pas drauga, tas masinas knaibo variklius, spakliuoja dazo kebulus ir tt.tai sako plaut ji reikia.nuemes isplove visa pilnai, uzdejom, vazinejau metus laiko..kol nepardaviau.paskui kitas atsivares buvo, B5 pasata, pulsavo po truputi, tas vel lupo lauk isplove..sake tipo dingo pulsavimas.bet cia sakau, gal tik sutapimas buvo.o kas ten susikrusa, zalio supratimo neturiu as.ar ten viduje kasnors ar ta elektronika nupypia kokia..gal tas ausinimas kanalas usikises buna, kur antifryzas pajungtas buna, gal ausinimo gero negauna ir pulsuoja..zodziu burti nenoriu..reikia rimtu meistru...tik pasakiau kas man buvo, ir kaip mes ta beda pasalinom
bet jis toks pat buvo kaip ir tos audi kur turi tas droselis.poto kaip turi oro srauto matuoklis reguoti jei jis yra nuimtas visai
Юзер
2012-04-23 21:32:58
2012-04-23 21:03:34 assas писал:paziurek iskarta kiek fyskeje yra tu adateliu?
2012-04-23 21:19:09 писал:numoviau.uzkuriau dirba lyg niekam nieko.tik koja nuo gazo nuimi iskart uzgesta.zodziu apsuku nelaiko laisvu visiskai.uzmoviau atgal vel tvarka! laidu ateina 8 i fyske.jeigu ziurint is virsaus i fyske, ta prasme kaip ant variklio stovi, eina eileje po 2 laidus 4 poros.pailgai zodziu po 2 laidus.tai nuo virsaus antroje poroje vieno laido nera.ta prasme fyska turi 8 lizdus laidams o pajungti(atvesti)tik 7 laidai.
2012-04-23 21:23:51 assas писал:na o pas ta audi net neuzsikuria nors gali spausti gaza kai ta fyske nuimi tai cia bus jos kalte manau
zinok nezinau ir ka sakyt.bijau kazka patart.kad paskui nebut saibos i bala.nes man sakau toks variantas buvo.nuvariau pas drauga, tas masinas knaibo variklius, spakliuoja dazo kebulus ir tt.tai sako plaut ji reikia.nuemes isplove visa pilnai, uzdejom, vazinejau metus laiko..kol nepardaviau.paskui kitas atsivares buvo, B5 pasata, pulsavo po truputi, tas vel lupo lauk isplove..sake tipo dingo pulsavimas.bet cia sakau, gal tik sutapimas buvo.o kas ten susikrusa, zalio supratimo neturiu as.ar ten viduje kasnors ar ta elektronika nupypia kokia..gal tas ausinimas kanalas usikises buna, kur antifryzas pajungtas buna, gal ausinimo gero negauna ir pulsuoja..zodziu burti nenoriu..reikia rimtu meistru...tik pasakiau kas man buvo, ir kaip mes ta beda pasalinom
assas(3586)
2012-04-23 21:23:51
2012-04-23 21:01:27 писал:palauk, einu paziuret.saviskei numausiu ziuresiu kas bus nu ta fyske..kursis ar ne..tik sakau pas mane 1, 8 variklis.as tuoj:beer:
2012-04-23 21:03:34 assas писал:paziurek iskarta kiek fyskeje yra tu adateliu?
2012-04-23 21:19:09 писал:numoviau.uzkuriau dirba lyg niekam nieko.tik koja nuo gazo nuimi iskart uzgesta.zodziu apsuku nelaiko laisvu visiskai.uzmoviau atgal vel tvarka! laidu ateina 8 i fyske.jeigu ziurint is virsaus i fyske, ta prasme kaip ant variklio stovi, eina eileje po 2 laidus 4 poros.pailgai zodziu po 2 laidus.tai nuo virsaus antroje poroje vieno laido nera.ta prasme fyska turi 8 lizdus laidams o pajungti(atvesti)tik 7 laidai.
na o pas ta audi net neuzsikuria nors gali spausti gaza kai ta fyske nuimi tai cia bus jos kalte manau
Юзер
2012-04-23 21:23:42
2012-04-23 21:01:27 писал:palauk, einu paziuret.saviskei numausiu ziuresiu kas bus nu ta fyske..kursis ar ne..tik sakau pas mane 1, 8 variklis.as tuoj:beer:
2012-04-23 21:03:34 assas писал:paziurek iskarta kiek fyskeje yra tu adateliu?
2012-04-23 21:19:09 писал:numoviau.uzkuriau dirba lyg niekam nieko.tik koja nuo gazo nuimi iskart uzgesta.zodziu apsuku nelaiko laisvu visiskai.uzmoviau atgal vel tvarka! laidu ateina 8 i fyske.jeigu ziurint is virsaus i fyske, ta prasme kaip ant variklio stovi, eina eileje po 2 laidus 4 poros.pailgai zodziu po 2 laidus.tai nuo virsaus antroje poroje vieno laido nera.ta prasme fyska turi 8 lizdus laidams o pajungti(atvesti)tik 7 laidai.
del uzkurimo numovus ta fyske, tai jei gazo nelieti, kurias ir gesta iskart.jeigu duodi gazo, usikuria bet ant laisvu nedirba visai..zodziu nebelaiko visai laisvu apsuku.va toks variantas man buvo kai parsivariau ta kita aude is vokieciu.isvale klaidas diagnostikoj apsukos atsirado.bet patare keisti ji ta visa kruma nes sako vel kompas prigaudys klaidu kai pajaus kad tas agregatas nedirba ir vel apsukos dings.
Юзер
2012-04-23 21:19:09
2012-04-23 20:58:25 assas писал:dar ta fyske kai istrauki nuo matoriuko bandai uzkurti jis bando kurtis ir uzgesta-nesikuria zodziu ta fyske nuo droselio kai nuimi
2012-04-23 21:01:27 писал:palauk, einu paziuret.saviskei numausiu ziuresiu kas bus nu ta fyske..kursis ar ne..tik sakau pas mane 1, 8 variklis.as tuoj:beer:
2012-04-23 21:03:34 assas писал:paziurek iskarta kiek fyskeje yra tu adateliu?
numoviau.uzkuriau dirba lyg niekam nieko.tik koja nuo gazo nuimi iskart uzgesta.zodziu apsuku nelaiko laisvu visiskai.uzmoviau atgal vel tvarka! laidu ateina 8 i fyske.jeigu ziurint is virsaus i fyske, ta prasme kaip ant variklio stovi, eina eileje po 2 laidus 4 poros.pailgai zodziu po 2 laidus.tai nuo virsaus antroje poroje vieno laido nera.ta prasme fyska turi 8 lizdus laidams o pajungti(atvesti)tik 7 laidai.
assas(3586)
2012-04-23 21:03:34
2012-04-23 20:00:47 писал:oj, buvau praleides sita foto. jo, sklende elektronine.

nuemes slanga ir isjungtu degimu pabandyk paspausti gaza. jei sklende viduje (plokstele) darinesis, reiskia trosas sujungtas tiesiogiai su sklende (motoriukas atjungtas) ir laisvos eigos reguliavimo nera. jei trosas vaikscios, bet sklende nesidarines isjungtu degimu, tada reiskia motoriukas neatjunktas ir beda kazkur kitur.

ijungus kondicionieriu jei apsukos nukrenta labai zemai, reiskia laisvos eigos reguliavimo nera.
2012-04-23 20:58:25 assas писал:dar ta fyske kai istrauki nuo matoriuko bandai uzkurti jis bando kurtis ir uzgesta-nesikuria zodziu ta fyske nuo droselio kai nuimi
2012-04-23 21:01:27 писал:palauk, einu paziuret.saviskei numausiu ziuresiu kas bus nu ta fyske..kursis ar ne..tik sakau pas mane 1, 8 variklis.as tuoj:beer:
paziurek iskarta kiek fyskeje yra tu adateliu?
Юзер
2012-04-23 21:01:27
2012-04-23 19:48:02 assas писал:yra tok matoriukas va cia
2012-04-23 20:00:47 писал:oj, buvau praleides sita foto. jo, sklende elektronine.

nuemes slanga ir isjungtu degimu pabandyk paspausti gaza. jei sklende viduje (plokstele) darinesis, reiskia trosas sujungtas tiesiogiai su sklende (motoriukas atjungtas) ir laisvos eigos reguliavimo nera. jei trosas vaikscios, bet sklende nesidarines isjungtu degimu, tada reiskia motoriukas neatjunktas ir beda kazkur kitur.

ijungus kondicionieriu jei apsukos nukrenta labai zemai, reiskia laisvos eigos reguliavimo nera.
2012-04-23 20:58:25 assas писал:dar ta fyske kai istrauki nuo matoriuko bandai uzkurti jis bando kurtis ir uzgesta-nesikuria zodziu ta fyske nuo droselio kai nuimi
palauk, einu paziuret.saviskei numausiu ziuresiu kas bus nu ta fyske..kursis ar ne..tik sakau pas mane 1, 8 variklis.as tuoj
assas(3586)
2012-04-23 21:01:11
2012-04-23 20:41:35 kysa11 писал:visalaik taip, kaip pjautis tai pirmi o kaip padeti nerkam, jei cia tikrai automatinis tai jau keisk teks nesiplaus
2012-04-23 20:48:42 assas писал:is karta pasirodo tokiuose situacijose kur zmones ismano ir kur nieko neismano tuo labiau kai cia viskas paprasta ir tokie poto rekia salerkos mano guolis suvalgo 5 litrus.tai apie plovima tai nera kalbos tik va pakeisciau bet ar tikrai jis jei nupirksiu ir nieka tada vel
2012-04-23 20:55:57 kysa11 писал:o palauk tai jau pardese atgal nepriima?arba srote jieskok, nes jei tikrai elektroninis tai jis dafiga kainuoja, bandyk su donaru, o sakai kad atjungiai oro matuokle ir nieks nesikeicia?tai sita irgi tikrink, tik sakau jieskok pirma donoro kad tikrai nereiktu i bala lt metyti,
tai ziurejau cia gide kur buvo tokiais matorais tai klp ir aplink skambinau tai nebeturi tai radau telsiuose 100lt stafke ju nedaug tik laikas ir kelione iki telsiu.titas3 jis teisingai nupasakojo kad apsukos sokineja nuo 0, 6-1, 2 taip yra tai audi bet kad ten nera ka plauti va ta cia problema.
assas(3586)
2012-04-23 20:58:25
2012-04-23 19:42:38 писал:tai pas mane irgi trosas iki droselio ateina, bet jis valdo tik sensoriu droselyje.. nebent kompas meta klaida, kad motoriukas, kuris darineja sklende nedirba, tada soleniodas sujungia trosa tiesiogiai su sklende.

paziurek ar yra motoriukas prie sklendes - plastininis kvadratinis pribambasas nemazas. jei jo nera, tada skende standartine ir beda bus laisvos eigos voztuve, jis gali arba buti integruotas sklendeje kaip mazas elektroninis motoriukas arba atskirai kaip senesniuose motoruose su papildomom slangom. ji reiketu ir valyti.

kitas variantas - patikrink ar niekur netraukia oro, patikrink visas fyskes - babinu ir purkstuku. pas mane identiska problema buvo.. paaiskejo, kad 4to purkstuko fiske buvo laisva ir riedant be aprovos kazkodel pradedvo su perturkimais kura duti ir del to sokinedavo apsukos. sustojus viskas susitvarkydavo.

aisku gal buti ir oro srauto matuokle kalta.
2012-04-23 19:48:02 assas писал:yra tok matoriukas va cia
2012-04-23 20:00:47 писал:oj, buvau praleides sita foto. jo, sklende elektronine.

nuemes slanga ir isjungtu degimu pabandyk paspausti gaza. jei sklende viduje (plokstele) darinesis, reiskia trosas sujungtas tiesiogiai su sklende (motoriukas atjungtas) ir laisvos eigos reguliavimo nera. jei trosas vaikscios, bet sklende nesidarines isjungtu degimu, tada reiskia motoriukas neatjunktas ir beda kazkur kitur.

ijungus kondicionieriu jei apsukos nukrenta labai zemai, reiskia laisvos eigos reguliavimo nera.
dar ta fyske kai istrauki nuo matoriuko bandai uzkurti jis bando kurtis ir uzgesta-nesikuria zodziu ta fyske nuo droselio kai nuimi
kysa11(3528)
2012-04-23 20:55:57
2012-04-23 20:33:41 assas писал:NESUPRANTU AS BLED TU LIETUVIU VISI SAUKIA AUDI HUJAUDI PILNA LIETUVA TU UBAGIU IR VA REIKIA PADETI NIEKAS NEGALI!tipo nera taip niekam buve cia is skaitanciu asmenu kas turi tokias auto
2012-04-23 20:41:35 kysa11 писал:visalaik taip, kaip pjautis tai pirmi o kaip padeti nerkam, jei cia tikrai automatinis tai jau keisk teks nesiplaus
2012-04-23 20:48:42 assas писал:is karta pasirodo tokiuose situacijose kur zmones ismano ir kur nieko neismano tuo labiau kai cia viskas paprasta ir tokie poto rekia salerkos mano guolis suvalgo 5 litrus.tai apie plovima tai nera kalbos tik va pakeisciau bet ar tikrai jis jei nupirksiu ir nieka tada vel
o palauk tai jau pardese atgal nepriima?arba srote jieskok, nes jei tikrai elektroninis tai jis dafiga kainuoja, bandyk su donaru, o sakai kad atjungiai oro matuokle ir nieks nesikeicia?tai sita irgi tikrink, tik sakau jieskok pirma donoro kad tikrai nereiktu i bala lt metyti,
assas(3586)
2012-04-23 20:48:42
2012-04-23 20:33:41 assas писал:NESUPRANTU AS BLED TU LIETUVIU VISI SAUKIA AUDI HUJAUDI PILNA LIETUVA TU UBAGIU IR VA REIKIA PADETI NIEKAS NEGALI!tipo nera taip niekam buve cia is skaitanciu asmenu kas turi tokias auto
2012-04-23 20:41:35 kysa11 писал:visalaik taip, kaip pjautis tai pirmi o kaip padeti nerkam, jei cia tikrai automatinis tai jau keisk teks nesiplaus
is karta pasirodo tokiuose situacijose kur zmones ismano ir kur nieko neismano tuo labiau kai cia viskas paprasta ir tokie poto rekia salerkos mano guolis suvalgo 5 litrus.tai apie plovima tai nera kalbos tik va pakeisciau bet ar tikrai jis jei nupirksiu ir nieka tada vel
kysa11(3528)
2012-04-23 20:41:35
2012-04-23 20:33:41 assas писал:NESUPRANTU AS BLED TU LIETUVIU VISI SAUKIA AUDI HUJAUDI PILNA LIETUVA TU UBAGIU IR VA REIKIA PADETI NIEKAS NEGALI!tipo nera taip niekam buve cia is skaitanciu asmenu kas turi tokias auto
visalaik taip, kaip pjautis tai pirmi o kaip padeti nerkam, jei cia tikrai automatinis tai jau keisk teks nesiplaus
assas(3586)
2012-04-23 20:33:41
NESUPRANTU AS BLED TU LIETUVIU VISI SAUKIA AUDI HUJAUDI PILNA LIETUVA TU UBAGIU IR VA REIKIA PADETI NIEKAS NEGALI!tipo nera taip niekam buve cia is skaitanciu asmenu kas turi tokias auto
assas(3586)
2012-04-23 20:29:29
2012-04-23 19:48:02 assas писал:yra tok matoriukas va cia
2012-04-23 20:00:47 писал:oj, buvau praleides sita foto. jo, sklende elektronine.

nuemes slanga ir isjungtu degimu pabandyk paspausti gaza. jei sklende viduje (plokstele) darinesis, reiskia trosas sujungtas tiesiogiai su sklende (motoriukas atjungtas) ir laisvos eigos reguliavimo nera. jei trosas vaikscios, bet sklende nesidarines isjungtu degimu, tada reiskia motoriukas neatjunktas ir beda kazkur kitur.

ijungus kondicionieriu jei apsukos nukrenta labai zemai, reiskia laisvos eigos reguliavimo nera.
2012-04-23 20:08:54 assas писал:oro ta slanga turi omeny.cia jau buvom snd isarde ta visa reikala zinok tai ta asele isvien su trosu, sklende, ir ten mikroskemoje su tokiais sepeteliais eina kartu vaiksto kai duodi gaza ant tokiu plasmasiniu dantratuku.poto yra tas matoriukas vel su kazkokaiis pasmasineis dantratukais ir spyruokle bet ten matyti jau konpas valdo
dar y sita visa reikala jungiasi vanduo kad sildytu ta visa droseli
assas(3586)
2012-04-23 20:27:38
2012-04-23 19:37:25 писал:NEZINAU NET.musu kraste, marijampoles, tai meslynuose susitart galima kartais.duodi saibas, pasizymidetale markeriu ar kuom, imeti gryzes, jei nepasiteisina, atvezi paima atgal.yra pazystamu lauzynuose tai suderinam reikala.o jei pirkti kaip sako na ura tai ne kas tada.nu man tam 1, 8 92kw parode diagnostika kad tas nupypes agregatas.o va turejau 1, 8 turbo pardavimui, tam turbina neveike, dare diagnostika ir nerado nieko.tipo viskas pagal kompa yra ciki.o turbo neveikia.bet ne tepalu vare ne dumijo, tokia ir pardaviau sutares su pirkeju.rado liga ar ne nezinau..gal ir cia taip gali but.gal parodys viskas ciki! ir usipypk kaip sakoma.
2012-04-23 19:45:29 писал:tai prasta diagnostika tada:lol::lol:

isijungi skeneri, kuris rodo davikliu parodymus ir pravaziuoji piktai.. iskart matytusi, kad nera boosto:thumbup: MAP sensorius nerodytu daugiau nei 100 kpa absoliutaus slegio
2012-04-23 20:05:34 писал:cia apie turba kalbi? megino ieskojo bet nieko! ta prasme, voztuveli tikrino oro kur i turba reguliuoja ora, atjunge, iskart rodo diagnostika tipo jis numires, pajunge, vel cikis viskas.zodziu kas liecia elektronine daly valdymo turbos viskas ok buvo pagal diagnostika.gazo duodant jautes kad truputi vos vos jegos duoda turba per slanga jautes.zodziu pasake kad aisku tiek kad varikliui truksta oro, negauna pakankamai.bet kur beda nerado.tipo visa elektronika veike gerai.oro sklendes ir tt, viskas ka mato diagnostikos kompas.va tokia ir pardaviau.pasakiau kad kazkas kazkur usikiso ir tiko pirkejui.:smoke:
pas turba supranta kad diagnostika nepades bet va pas sita 1.6 gi ten paprasta kaip ir sakiau oro srauto matuoklis, lamda, ir gazo droselis ir viskas tai delko cia gali jis alsuoti
assas(3586)
2012-04-23 20:10:55
2012-04-23 19:42:38 писал:tai pas mane irgi trosas iki droselio ateina, bet jis valdo tik sensoriu droselyje.. nebent kompas meta klaida, kad motoriukas, kuris darineja sklende nedirba, tada soleniodas sujungia trosa tiesiogiai su sklende.

paziurek ar yra motoriukas prie sklendes - plastininis kvadratinis pribambasas nemazas. jei jo nera, tada skende standartine ir beda bus laisvos eigos voztuve, jis gali arba buti integruotas sklendeje kaip mazas elektroninis motoriukas arba atskirai kaip senesniuose motoruose su papildomom slangom. ji reiketu ir valyti.

kitas variantas - patikrink ar niekur netraukia oro, patikrink visas fyskes - babinu ir purkstuku. pas mane identiska problema buvo.. paaiskejo, kad 4to purkstuko fiske buvo laisva ir riedant be aprovos kazkodel pradedvo su perturkimais kura duti ir del to sokinedavo apsukos. sustojus viskas susitvarkydavo.

aisku gal buti ir oro srauto matuokle kalta.
2012-04-23 19:48:02 assas писал:yra tok matoriukas va cia
2012-04-23 20:00:47 писал:oj, buvau praleides sita foto. jo, sklende elektronine.

nuemes slanga ir isjungtu degimu pabandyk paspausti gaza. jei sklende viduje (plokstele) darinesis, reiskia trosas sujungtas tiesiogiai su sklende (motoriukas atjungtas) ir laisvos eigos reguliavimo nera. jei trosas vaikscios, bet sklende nesidarines isjungtu degimu, tada reiskia motoriukas neatjunktas ir beda kazkur kitur.

ijungus kondicionieriu jei apsukos nukrenta labai zemai, reiskia laisvos eigos reguliavimo nera.
nepamenu ar toj ubageje buvo kondiusas bet atrodo kad ne
assas(3586)
2012-04-23 20:08:54
2012-04-23 19:42:38 писал:tai pas mane irgi trosas iki droselio ateina, bet jis valdo tik sensoriu droselyje.. nebent kompas meta klaida, kad motoriukas, kuris darineja sklende nedirba, tada soleniodas sujungia trosa tiesiogiai su sklende.

paziurek ar yra motoriukas prie sklendes - plastininis kvadratinis pribambasas nemazas. jei jo nera, tada skende standartine ir beda bus laisvos eigos voztuve, jis gali arba buti integruotas sklendeje kaip mazas elektroninis motoriukas arba atskirai kaip senesniuose motoruose su papildomom slangom. ji reiketu ir valyti.

kitas variantas - patikrink ar niekur netraukia oro, patikrink visas fyskes - babinu ir purkstuku. pas mane identiska problema buvo.. paaiskejo, kad 4to purkstuko fiske buvo laisva ir riedant be aprovos kazkodel pradedvo su perturkimais kura duti ir del to sokinedavo apsukos. sustojus viskas susitvarkydavo.

aisku gal buti ir oro srauto matuokle kalta.
2012-04-23 19:48:02 assas писал:yra tok matoriukas va cia
2012-04-23 20:00:47 писал:oj, buvau praleides sita foto. jo, sklende elektronine.

nuemes slanga ir isjungtu degimu pabandyk paspausti gaza. jei sklende viduje (plokstele) darinesis, reiskia trosas sujungtas tiesiogiai su sklende (motoriukas atjungtas) ir laisvos eigos reguliavimo nera. jei trosas vaikscios, bet sklende nesidarines isjungtu degimu, tada reiskia motoriukas neatjunktas ir beda kazkur kitur.

ijungus kondicionieriu jei apsukos nukrenta labai zemai, reiskia laisvos eigos reguliavimo nera.
oro ta slanga turi omeny.cia jau buvom snd isarde ta visa reikala zinok tai ta asele isvien su trosu, sklende, ir ten mikroskemoje su tokiais sepeteliais eina kartu vaiksto kai duodi gaza ant tokiu plasmasiniu dantratuku.poto yra tas matoriukas vel su kazkokaiis pasmasineis dantratukais ir spyruokle bet ten matyti jau konpas valdo
Юзер
2012-04-23 20:05:34
2012-04-23 19:22:05 assas писал:taiva reikia sutvarkyti tik va ka daryti dabar paziurejau kad 1.6 dar tu sklendziu nera pas mus naudotu tai vapsie.kad zinociau tikrai pades ta diagnostika padarau ir vsio bet jei ne vel bleka ne savo masinai
2012-04-23 19:37:25 писал:NEZINAU NET.musu kraste, marijampoles, tai meslynuose susitart galima kartais.duodi saibas, pasizymidetale markeriu ar kuom, imeti gryzes, jei nepasiteisina, atvezi paima atgal.yra pazystamu lauzynuose tai suderinam reikala.o jei pirkti kaip sako na ura tai ne kas tada.nu man tam 1, 8 92kw parode diagnostika kad tas nupypes agregatas.o va turejau 1, 8 turbo pardavimui, tam turbina neveike, dare diagnostika ir nerado nieko.tipo viskas pagal kompa yra ciki.o turbo neveikia.bet ne tepalu vare ne dumijo, tokia ir pardaviau sutares su pirkeju.rado liga ar ne nezinau..gal ir cia taip gali but.gal parodys viskas ciki! ir usipypk kaip sakoma.
2012-04-23 19:45:29 писал:tai prasta diagnostika tada:lol::lol:

isijungi skeneri, kuris rodo davikliu parodymus ir pravaziuoji piktai.. iskart matytusi, kad nera boosto:thumbup: MAP sensorius nerodytu daugiau nei 100 kpa absoliutaus slegio
cia apie turba kalbi? megino ieskojo bet nieko! ta prasme, voztuveli tikrino oro kur i turba reguliuoja ora, atjunge, iskart rodo diagnostika tipo jis numires, pajunge, vel cikis viskas.zodziu kas liecia elektronine daly valdymo turbos viskas ok buvo pagal diagnostika.gazo duodant jautes kad truputi vos vos jegos duoda turba per slanga jautes.zodziu pasake kad aisku tiek kad varikliui truksta oro, negauna pakankamai.bet kur beda nerado.tipo visa elektronika veike gerai.oro sklendes ir tt, viskas ka mato diagnostikos kompas.va tokia ir pardaviau.pasakiau kad kazkas kazkur usikiso ir tiko pirkejui.
Юзер
2012-04-23 20:00:47
2012-04-23 19:35:49 assas писал:nzn tikslei iki 2000m cia butu.ne ten su trosu gazas tik va dar ir fyske yjeina na ymeciau foto
2012-04-23 19:42:38 писал:tai pas mane irgi trosas iki droselio ateina, bet jis valdo tik sensoriu droselyje.. nebent kompas meta klaida, kad motoriukas, kuris darineja sklende nedirba, tada soleniodas sujungia trosa tiesiogiai su sklende.

paziurek ar yra motoriukas prie sklendes - plastininis kvadratinis pribambasas nemazas. jei jo nera, tada skende standartine ir beda bus laisvos eigos voztuve, jis gali arba buti integruotas sklendeje kaip mazas elektroninis motoriukas arba atskirai kaip senesniuose motoruose su papildomom slangom. ji reiketu ir valyti.

kitas variantas - patikrink ar niekur netraukia oro, patikrink visas fyskes - babinu ir purkstuku. pas mane identiska problema buvo.. paaiskejo, kad 4to purkstuko fiske buvo laisva ir riedant be aprovos kazkodel pradedvo su perturkimais kura duti ir del to sokinedavo apsukos. sustojus viskas susitvarkydavo.

aisku gal buti ir oro srauto matuokle kalta.
2012-04-23 19:48:02 assas писал:yra tok matoriukas va cia
oj, buvau praleides sita foto. jo, sklende elektronine.

nuemes slanga ir isjungtu degimu pabandyk paspausti gaza. jei sklende viduje (plokstele) darinesis, reiskia trosas sujungtas tiesiogiai su sklende (motoriukas atjungtas) ir laisvos eigos reguliavimo nera. jei trosas vaikscios, bet sklende nesidarines isjungtu degimu, tada reiskia motoriukas neatjunktas ir beda kazkur kitur.

ijungus kondicionieriu jei apsukos nukrenta labai zemai, reiskia laisvos eigos reguliavimo nera.
assas(3586)
2012-04-23 19:49:10
2012-04-23 19:33:42 писал:kuriu metu A4? nes nzn tiksliai ar pas juos elektornine droseline sklende ar ne.
2012-04-23 19:35:49 assas писал:nzn tikslei iki 2000m cia butu.ne ten su trosu gazas tik va dar ir fyske yjeina na ymeciau foto
2012-04-23 19:42:38 писал:tai pas mane irgi trosas iki droselio ateina, bet jis valdo tik sensoriu droselyje.. nebent kompas meta klaida, kad motoriukas, kuris darineja sklende nedirba, tada soleniodas sujungia trosa tiesiogiai su sklende.

paziurek ar yra motoriukas prie sklendes - plastininis kvadratinis pribambasas nemazas. jei jo nera, tada skende standartine ir beda bus laisvos eigos voztuve, jis gali arba buti integruotas sklendeje kaip mazas elektroninis motoriukas arba atskirai kaip senesniuose motoruose su papildomom slangom. ji reiketu ir valyti.

kitas variantas - patikrink ar niekur netraukia oro, patikrink visas fyskes - babinu ir purkstuku. pas mane identiska problema buvo.. paaiskejo, kad 4to purkstuko fiske buvo laisva ir riedant be aprovos kazkodel pradedvo su perturkimais kura duti ir del to sokinedavo apsukos. sustojus viskas susitvarkydavo.

aisku gal buti ir oro srauto matuokle kalta.
o oro srauto matuokli buvau isvis istraukes tai vaziavo taip pat kaip ir su juo prijungtu zodziu tas pats
assas(3586)
2012-04-23 19:48:02
2012-04-23 19:33:42 писал:kuriu metu A4? nes nzn tiksliai ar pas juos elektornine droseline sklende ar ne.
2012-04-23 19:35:49 assas писал:nzn tikslei iki 2000m cia butu.ne ten su trosu gazas tik va dar ir fyske yjeina na ymeciau foto
2012-04-23 19:42:38 писал:tai pas mane irgi trosas iki droselio ateina, bet jis valdo tik sensoriu droselyje.. nebent kompas meta klaida, kad motoriukas, kuris darineja sklende nedirba, tada soleniodas sujungia trosa tiesiogiai su sklende.

paziurek ar yra motoriukas prie sklendes - plastininis kvadratinis pribambasas nemazas. jei jo nera, tada skende standartine ir beda bus laisvos eigos voztuve, jis gali arba buti integruotas sklendeje kaip mazas elektroninis motoriukas arba atskirai kaip senesniuose motoruose su papildomom slangom. ji reiketu ir valyti.

kitas variantas - patikrink ar niekur netraukia oro, patikrink visas fyskes - babinu ir purkstuku. pas mane identiska problema buvo.. paaiskejo, kad 4to purkstuko fiske buvo laisva ir riedant be aprovos kazkodel pradedvo su perturkimais kura duti ir del to sokinedavo apsukos. sustojus viskas susitvarkydavo.

aisku gal buti ir oro srauto matuokle kalta.
yra tok matoriukas va cia
Юзер
2012-04-23 19:45:29
2012-04-23 18:48:44 писал:taip.cia tas paprastas 1, 8 variklis A4-B5 pasato ar audes 92kw.20 voztuvu.1, 8 turbo isiurbimo kolektorius kitoks biski, ir ta nesamone prieki variklio stovi, prie radiatoriaus visai.o situose is galo variklio.traukos pakanka kiek vazinedavau.tu 92kw.dabar teks parduot visai..su dviratuku varysiu kaip ostapenka:(
2012-04-23 19:22:05 assas писал:taiva reikia sutvarkyti tik va ka daryti dabar paziurejau kad 1.6 dar tu sklendziu nera pas mus naudotu tai vapsie.kad zinociau tikrai pades ta diagnostika padarau ir vsio bet jei ne vel bleka ne savo masinai
2012-04-23 19:37:25 писал:NEZINAU NET.musu kraste, marijampoles, tai meslynuose susitart galima kartais.duodi saibas, pasizymidetale markeriu ar kuom, imeti gryzes, jei nepasiteisina, atvezi paima atgal.yra pazystamu lauzynuose tai suderinam reikala.o jei pirkti kaip sako na ura tai ne kas tada.nu man tam 1, 8 92kw parode diagnostika kad tas nupypes agregatas.o va turejau 1, 8 turbo pardavimui, tam turbina neveike, dare diagnostika ir nerado nieko.tipo viskas pagal kompa yra ciki.o turbo neveikia.bet ne tepalu vare ne dumijo, tokia ir pardaviau sutares su pirkeju.rado liga ar ne nezinau..gal ir cia taip gali but.gal parodys viskas ciki! ir usipypk kaip sakoma.
tai prasta diagnostika tada

isijungi skeneri, kuris rodo davikliu parodymus ir pravaziuoji piktai.. iskart matytusi, kad nera boosto MAP sensorius nerodytu daugiau nei 100 kpa absoliutaus slegio
Юзер
2012-04-23 19:42:38
2012-04-23 09:04:16 assas писал:klausykit a4 1, 6 benzin vaziuoajant ismeti pavara pulsuoja apsukos.sustoji viskas gerai dirba kaip turi dirbti kuri alektronikos dalis kalta?
2012-04-23 19:33:42 писал:kuriu metu A4? nes nzn tiksliai ar pas juos elektornine droseline sklende ar ne.
2012-04-23 19:35:49 assas писал:nzn tikslei iki 2000m cia butu.ne ten su trosu gazas tik va dar ir fyske yjeina na ymeciau foto
tai pas mane irgi trosas iki droselio ateina, bet jis valdo tik sensoriu droselyje.. nebent kompas meta klaida, kad motoriukas, kuris darineja sklende nedirba, tada soleniodas sujungia trosa tiesiogiai su sklende.

paziurek ar yra motoriukas prie sklendes - plastininis kvadratinis pribambasas nemazas. jei jo nera, tada skende standartine ir beda bus laisvos eigos voztuve, jis gali arba buti integruotas sklendeje kaip mazas elektroninis motoriukas arba atskirai kaip senesniuose motoruose su papildomom slangom. ji reiketu ir valyti.

kitas variantas - patikrink ar niekur netraukia oro, patikrink visas fyskes - babinu ir purkstuku. pas mane identiska problema buvo.. paaiskejo, kad 4to purkstuko fiske buvo laisva ir riedant be aprovos kazkodel pradedvo su perturkimais kura duti ir del to sokinedavo apsukos. sustojus viskas susitvarkydavo.

aisku gal buti ir oro srauto matuokle kalta.
Юзер
2012-04-23 19:37:25
2012-04-23 18:44:08 assas писал:pas tave kaip suprantu 20voztuvu stovi ar kaip?
2012-04-23 18:48:44 писал:taip.cia tas paprastas 1, 8 variklis A4-B5 pasato ar audes 92kw.20 voztuvu.1, 8 turbo isiurbimo kolektorius kitoks biski, ir ta nesamone prieki variklio stovi, prie radiatoriaus visai.o situose is galo variklio.traukos pakanka kiek vazinedavau.tu 92kw.dabar teks parduot visai..su dviratuku varysiu kaip ostapenka:(
2012-04-23 19:22:05 assas писал:taiva reikia sutvarkyti tik va ka daryti dabar paziurejau kad 1.6 dar tu sklendziu nera pas mus naudotu tai vapsie.kad zinociau tikrai pades ta diagnostika padarau ir vsio bet jei ne vel bleka ne savo masinai
NEZINAU NET.musu kraste, marijampoles, tai meslynuose susitart galima kartais.duodi saibas, pasizymidetale markeriu ar kuom, imeti gryzes, jei nepasiteisina, atvezi paima atgal.yra pazystamu lauzynuose tai suderinam reikala.o jei pirkti kaip sako na ura tai ne kas tada.nu man tam 1, 8 92kw parode diagnostika kad tas nupypes agregatas.o va turejau 1, 8 turbo pardavimui, tam turbina neveike, dare diagnostika ir nerado nieko.tipo viskas pagal kompa yra ciki.o turbo neveikia.bet ne tepalu vare ne dumijo, tokia ir pardaviau sutares su pirkeju.rado liga ar ne nezinau..gal ir cia taip gali but.gal parodys viskas ciki! ir usipypk kaip sakoma.
assas(3586)
2012-04-23 19:35:49
2012-04-23 09:04:16 assas писал:klausykit a4 1, 6 benzin vaziuoajant ismeti pavara pulsuoja apsukos.sustoji viskas gerai dirba kaip turi dirbti kuri alektronikos dalis kalta?
2012-04-23 19:33:42 писал:kuriu metu A4? nes nzn tiksliai ar pas juos elektornine droseline sklende ar ne.
nzn tikslei iki 2000m cia butu.ne ten su trosu gazas tik va dar ir fyske yjeina na ymeciau foto
Юзер
2012-04-23 19:33:42
2012-04-23 09:04:16 assas писал:klausykit a4 1, 6 benzin vaziuoajant ismeti pavara pulsuoja apsukos.sustoji viskas gerai dirba kaip turi dirbti kuri alektronikos dalis kalta?
kuriu metu A4? nes nzn tiksliai ar pas juos elektornine droseline sklende ar ne.
assas(3586)
2012-04-23 19:22:05
2012-04-23 18:38:11 писал:cia visas variklis 1, 8 o kitoj fotkej meginau pritraukt bet lyja pas mus tai foto ne kokios gavos.ten prie antifrizo bakelio isipletimo salia visai is kaires ta nesamone matos.trosas gazo jungiasi, gazo trosu ta sklende darineja kai su pedalu maigai gaza.o tu kur imetes kazkaip kitaip man atrodo ant foto.gal 1, 6 kitaip viskas yra.
2012-04-23 18:44:08 assas писал:pas tave kaip suprantu 20voztuvu stovi ar kaip?
2012-04-23 18:48:44 писал:taip.cia tas paprastas 1, 8 variklis A4-B5 pasato ar audes 92kw.20 voztuvu.1, 8 turbo isiurbimo kolektorius kitoks biski, ir ta nesamone prieki variklio stovi, prie radiatoriaus visai.o situose is galo variklio.traukos pakanka kiek vazinedavau.tu 92kw.dabar teks parduot visai..su dviratuku varysiu kaip ostapenka:(
taiva reikia sutvarkyti tik va ka daryti dabar paziurejau kad 1.6 dar tu sklendziu nera pas mus naudotu tai vapsie.kad zinociau tikrai pades ta diagnostika padarau ir vsio bet jei ne vel bleka ne savo masinai
Юзер
2012-04-23 18:48:44
2012-04-23 18:34:12 писал:
2012-04-23 18:38:11 писал:cia visas variklis 1, 8 o kitoj fotkej meginau pritraukt bet lyja pas mus tai foto ne kokios gavos.ten prie antifrizo bakelio isipletimo salia visai is kaires ta nesamone matos.trosas gazo jungiasi, gazo trosu ta sklende darineja kai su pedalu maigai gaza.o tu kur imetes kazkaip kitaip man atrodo ant foto.gal 1, 6 kitaip viskas yra.
2012-04-23 18:44:08 assas писал:pas tave kaip suprantu 20voztuvu stovi ar kaip?
taip.cia tas paprastas 1, 8 variklis A4-B5 pasato ar audes 92kw.20 voztuvu.1, 8 turbo isiurbimo kolektorius kitoks biski, ir ta nesamone prieki variklio stovi, prie radiatoriaus visai.o situose is galo variklio.traukos pakanka kiek vazinedavau.tu 92kw.dabar teks parduot visai..su dviratuku varysiu kaip ostapenka:(
assas(3586)
2012-04-23 18:44:08
2012-04-23 18:08:07 assas писал:cia tikrai taip tau buvo konpe rode ir poto kai isvale neberodo?ta prasme apsukos nesokineja
2012-04-23 18:34:12 писал:
2012-04-23 18:38:11 писал:cia visas variklis 1, 8 o kitoj fotkej meginau pritraukt bet lyja pas mus tai foto ne kokios gavos.ten prie antifrizo bakelio isipletimo salia visai is kaires ta nesamone matos.trosas gazo jungiasi, gazo trosu ta sklende darineja kai su pedalu maigai gaza.o tu kur imetes kazkaip kitaip man atrodo ant foto.gal 1, 6 kitaip viskas yra.
pas tave kaip suprantu 20voztuvu stovi ar kaip?
assas(3586)
2012-04-23 18:43:12
2012-04-23 18:08:07 assas писал:cia tikrai taip tau buvo konpe rode ir poto kai isvale neberodo?ta prasme apsukos nesokineja
2012-04-23 18:34:12 писал:
2012-04-23 18:38:11 писал:cia visas variklis 1, 8 o kitoj fotkej meginau pritraukt bet lyja pas mus tai foto ne kokios gavos.ten prie antifrizo bakelio isipletimo salia visai is kaires ta nesamone matos.trosas gazo jungiasi, gazo trosu ta sklende darineja kai su pedalu maigai gaza.o tu kur imetes kazkaip kitaip man atrodo ant foto.gal 1, 6 kitaip viskas yra.
man atrodo kad panasi o ta fyske nematau kur pas tave stovi.ta sklende 100lt kainuoja
Юзер
2012-04-23 18:38:11
2012-04-23 17:36:49 писал:va cia fotke kaip atrodo tas kodas.po kiek laiko uzkurus, minute ar kiek pradeda rodyt skaicius prabiego po nunulinimo..tai jei toki koda meta sake tipo rodo kad kompas klaidu prigaudes..jei svaru iskart prabiega rodo tik ijungus degima
2012-04-23 18:08:07 assas писал:cia tikrai taip tau buvo konpe rode ir poto kai isvale neberodo?ta prasme apsukos nesokineja
2012-04-23 18:34:12 писал:
cia visas variklis 1, 8 o kitoj fotkej meginau pritraukt bet lyja pas mus tai foto ne kokios gavos.ten prie antifrizo bakelio isipletimo salia visai is kaires ta nesamone matos.trosas gazo jungiasi, gazo trosu ta sklende darineja kai su pedalu maigai gaza.o tu kur imetes kazkaip kitaip man atrodo ant foto.gal 1, 6 kitaip viskas yra.
Юзер
2012-04-23 18:34:12
2012-04-23 17:29:15 писал:mano kaip miestas nedidelis nera kainos ispustos.diagnostika iki 40lt kainuoja.jie klaidas isvale pradejo laikyti apsukas, dirbo ant laisvu.bet sake tipo susikruses tas visas mehanizmas ir su laiku kompas pajaus kad jis nedirba ir vel klaidu privels.ir ten buvo taip kad ijungi degima, pirma mesdavo uzrasa, 1N1 ar koki ten nepamenu, spidometre, ten kur rodo rida masinos.bet ne vietoj pagrindiniu skaiciu, kur tarkim 123567km prabiegas, o apatineje dalyje.ten kur nusinulinti gali km.vietoj tu ijungus degima rodydavo ta koda.tada uzvedi varikli, praeina kiek laiko, minute ar kiek jau rodo kiek km nuvares nuo nunulinimo.klaidas isvale, prapuole tas kodas..ijungi degima, virsutinej daly prabiegas, apacioje tarkim 54, km nuvaziaves po nunulinimo.turi klaust ar jam toki koda ismeta kompas..kiti sako tipo ten tepalo keitima rodo..bet tepalas buna kitoks uzrasas OIL atrodo.o tie kodai manes juos 2. vienas 1in1 kitas 1in2.nu koroce koda meta jeigu klaidu prigaudes kompas.
2012-04-23 17:36:49 писал:va cia fotke kaip atrodo tas kodas.po kiek laiko uzkurus, minute ar kiek pradeda rodyt skaicius prabiego po nunulinimo..tai jei toki koda meta sake tipo rodo kad kompas klaidu prigaudes..jei svaru iskart prabiega rodo tik ijungus degima
2012-04-23 18:08:07 assas писал:cia tikrai taip tau buvo konpe rode ir poto kai isvale neberodo?ta prasme apsukos nesokineja
assas(3586)
2012-04-23 18:08:07
2012-04-23 17:19:28 assas писал:nu yra taip viename gale trosas jungiasi per vidury sklende stovi kitame gale ta mikroskema stovi?
2012-04-23 17:29:15 писал:mano kaip miestas nedidelis nera kainos ispustos.diagnostika iki 40lt kainuoja.jie klaidas isvale pradejo laikyti apsukas, dirbo ant laisvu.bet sake tipo susikruses tas visas mehanizmas ir su laiku kompas pajaus kad jis nedirba ir vel klaidu privels.ir ten buvo taip kad ijungi degima, pirma mesdavo uzrasa, 1N1 ar koki ten nepamenu, spidometre, ten kur rodo rida masinos.bet ne vietoj pagrindiniu skaiciu, kur tarkim 123567km prabiegas, o apatineje dalyje.ten kur nusinulinti gali km.vietoj tu ijungus degima rodydavo ta koda.tada uzvedi varikli, praeina kiek laiko, minute ar kiek jau rodo kiek km nuvares nuo nunulinimo.klaidas isvale, prapuole tas kodas..ijungi degima, virsutinej daly prabiegas, apacioje tarkim 54, km nuvaziaves po nunulinimo.turi klaust ar jam toki koda ismeta kompas..kiti sako tipo ten tepalo keitima rodo..bet tepalas buna kitoks uzrasas OIL atrodo.o tie kodai manes juos 2. vienas 1in1 kitas 1in2.nu koroce koda meta jeigu klaidu prigaudes kompas.
2012-04-23 17:36:49 писал:va cia fotke kaip atrodo tas kodas.po kiek laiko uzkurus, minute ar kiek pradeda rodyt skaicius prabiego po nunulinimo..tai jei toki koda meta sake tipo rodo kad kompas klaidu prigaudes..jei svaru iskart prabiega rodo tik ijungus degima
cia tikrai taip tau buvo konpe rode ir poto kai isvale neberodo?ta prasme apsukos nesokineja
assas(3586)
2012-04-23 18:06:23
2012-04-23 17:15:22 kysa11 писал:va va, gali buti kaip kolega minejo kad asele uzkepus tai isiardai ir plauni, kaip minejau taip yra vectra b, o c vektroj kaip ir sakai-shema ir ji blede nesiplauna.:shocking:
2012-04-23 17:19:28 assas писал:nu yra taip viename gale trosas jungiasi per vidury sklende stovi kitame gale ta mikroskema stovi?
2012-04-23 17:30:42 kysa11 писал:c nera jokio troso :shocking: gal galiideti foto kaip ji tiksliai atrodo, gal nesusikalbam?
assas(3586)
2012-04-23 18:05:19
2012-04-23 17:29:15 писал:mano kaip miestas nedidelis nera kainos ispustos.diagnostika iki 40lt kainuoja.jie klaidas isvale pradejo laikyti apsukas, dirbo ant laisvu.bet sake tipo susikruses tas visas mehanizmas ir su laiku kompas pajaus kad jis nedirba ir vel klaidu privels.ir ten buvo taip kad ijungi degima, pirma mesdavo uzrasa, 1N1 ar koki ten nepamenu, spidometre, ten kur rodo rida masinos.bet ne vietoj pagrindiniu skaiciu, kur tarkim 123567km prabiegas, o apatineje dalyje.ten kur nusinulinti gali km.vietoj tu ijungus degima rodydavo ta koda.tada uzvedi varikli, praeina kiek laiko, minute ar kiek jau rodo kiek km nuvares nuo nunulinimo.klaidas isvale, prapuole tas kodas..ijungi degima, virsutinej daly prabiegas, apacioje tarkim 54, km nuvaziaves po nunulinimo.turi klaust ar jam toki koda ismeta kompas..kiti sako tipo ten tepalo keitima rodo..bet tepalas buna kitoks uzrasas OIL atrodo.o tie kodai manes juos 2. vienas 1in1 kitas 1in2.nu koroce koda meta jeigu klaidu prigaudes kompas.
2012-04-23 17:36:49 писал:va cia fotke kaip atrodo tas kodas.po kiek laiko uzkurus, minute ar kiek pradeda rodyt skaicius prabiego po nunulinimo..tai jei toki koda meta sake tipo rodo kad kompas klaidu prigaudes..jei svaru iskart prabiega rodo tik ijungus degima
2012-04-23 18:03:37 assas писал:
assas(3586)
2012-04-23 18:03:37
2012-04-23 17:19:28 assas писал:nu yra taip viename gale trosas jungiasi per vidury sklende stovi kitame gale ta mikroskema stovi?
2012-04-23 17:29:15 писал:mano kaip miestas nedidelis nera kainos ispustos.diagnostika iki 40lt kainuoja.jie klaidas isvale pradejo laikyti apsukas, dirbo ant laisvu.bet sake tipo susikruses tas visas mehanizmas ir su laiku kompas pajaus kad jis nedirba ir vel klaidu privels.ir ten buvo taip kad ijungi degima, pirma mesdavo uzrasa, 1N1 ar koki ten nepamenu, spidometre, ten kur rodo rida masinos.bet ne vietoj pagrindiniu skaiciu, kur tarkim 123567km prabiegas, o apatineje dalyje.ten kur nusinulinti gali km.vietoj tu ijungus degima rodydavo ta koda.tada uzvedi varikli, praeina kiek laiko, minute ar kiek jau rodo kiek km nuvares nuo nunulinimo.klaidas isvale, prapuole tas kodas..ijungi degima, virsutinej daly prabiegas, apacioje tarkim 54, km nuvaziaves po nunulinimo.turi klaust ar jam toki koda ismeta kompas..kiti sako tipo ten tepalo keitima rodo..bet tepalas buna kitoks uzrasas OIL atrodo.o tie kodai manes juos 2. vienas 1in1 kitas 1in2.nu koroce koda meta jeigu klaidu prigaudes kompas.
2012-04-23 17:36:49 писал:va cia fotke kaip atrodo tas kodas.po kiek laiko uzkurus, minute ar kiek pradeda rodyt skaicius prabiego po nunulinimo..tai jei toki koda meta sake tipo rodo kad kompas klaidu prigaudes..jei svaru iskart prabiega rodo tik ijungus degima
wagen(1632)
2012-04-23 17:57:21
2012-04-23 17:15:22 kysa11 писал:va va, gali buti kaip kolega minejo kad asele uzkepus tai isiardai ir plauni, kaip minejau taip yra vectra b, o c vektroj kaip ir sakai-shema ir ji blede nesiplauna.:shocking:
2012-04-23 17:19:28 assas писал:nu yra taip viename gale trosas jungiasi per vidury sklende stovi kitame gale ta mikroskema stovi?
2012-04-23 17:29:15 писал:mano kaip miestas nedidelis nera kainos ispustos.diagnostika iki 40lt kainuoja.jie klaidas isvale pradejo laikyti apsukas, dirbo ant laisvu.bet sake tipo susikruses tas visas mehanizmas ir su laiku kompas pajaus kad jis nedirba ir vel klaidu privels.ir ten buvo taip kad ijungi degima, pirma mesdavo uzrasa, 1N1 ar koki ten nepamenu, spidometre, ten kur rodo rida masinos.bet ne vietoj pagrindiniu skaiciu, kur tarkim 123567km prabiegas, o apatineje dalyje.ten kur nusinulinti gali km.vietoj tu ijungus degima rodydavo ta koda.tada uzvedi varikli, praeina kiek laiko, minute ar kiek jau rodo kiek km nuvares nuo nunulinimo.klaidas isvale, prapuole tas kodas..ijungi degima, virsutinej daly prabiegas, apacioje tarkim 54, km nuvaziaves po nunulinimo.turi klaust ar jam toki koda ismeta kompas..kiti sako tipo ten tepalo keitima rodo..bet tepalas buna kitoks uzrasas OIL atrodo.o tie kodai manes juos 2. vienas 1in1 kitas 1in2.nu koroce koda meta jeigu klaidu prigaudes kompas.
tai cia rodo in1 yra ir in2, cia inspekcijos tipo viena rodo laikas tepalus keist, kita lyg apie dirzo keitima....jokios klaidos cia nera, galima nustatyt po kiek km tau sita inspekcija ismestu, mano bratkei a4 taip dare...
Юзер
2012-04-23 17:36:49
2012-04-23 17:15:22 kysa11 писал:va va, gali buti kaip kolega minejo kad asele uzkepus tai isiardai ir plauni, kaip minejau taip yra vectra b, o c vektroj kaip ir sakai-shema ir ji blede nesiplauna.:shocking:
2012-04-23 17:19:28 assas писал:nu yra taip viename gale trosas jungiasi per vidury sklende stovi kitame gale ta mikroskema stovi?
2012-04-23 17:29:15 писал:mano kaip miestas nedidelis nera kainos ispustos.diagnostika iki 40lt kainuoja.jie klaidas isvale pradejo laikyti apsukas, dirbo ant laisvu.bet sake tipo susikruses tas visas mehanizmas ir su laiku kompas pajaus kad jis nedirba ir vel klaidu privels.ir ten buvo taip kad ijungi degima, pirma mesdavo uzrasa, 1N1 ar koki ten nepamenu, spidometre, ten kur rodo rida masinos.bet ne vietoj pagrindiniu skaiciu, kur tarkim 123567km prabiegas, o apatineje dalyje.ten kur nusinulinti gali km.vietoj tu ijungus degima rodydavo ta koda.tada uzvedi varikli, praeina kiek laiko, minute ar kiek jau rodo kiek km nuvares nuo nunulinimo.klaidas isvale, prapuole tas kodas..ijungi degima, virsutinej daly prabiegas, apacioje tarkim 54, km nuvaziaves po nunulinimo.turi klaust ar jam toki koda ismeta kompas..kiti sako tipo ten tepalo keitima rodo..bet tepalas buna kitoks uzrasas OIL atrodo.o tie kodai manes juos 2. vienas 1in1 kitas 1in2.nu koroce koda meta jeigu klaidu prigaudes kompas.
va cia fotke kaip atrodo tas kodas.po kiek laiko uzkurus, minute ar kiek pradeda rodyt skaicius prabiego po nunulinimo..tai jei toki koda meta sake tipo rodo kad kompas klaidu prigaudes..jei svaru iskart prabiega rodo tik ijungus degima
kysa11(3528)
2012-04-23 17:30:42
2012-04-23 16:55:44 assas писал:taiva kad ten nera plauti ka viduj ten apvalu ir tuscia kaip sakau siektiek parudave.o sona panasei kaip bmw stovi toks laikrodis mikroskema jos gi neplausi.as niekada nesu susidures kiek esu uzturejes tai grazei viskas dirbdavo tai as nzn kaip ten turi buti
2012-04-23 17:15:22 kysa11 писал:va va, gali buti kaip kolega minejo kad asele uzkepus tai isiardai ir plauni, kaip minejau taip yra vectra b, o c vektroj kaip ir sakai-shema ir ji blede nesiplauna.:shocking:
2012-04-23 17:19:28 assas писал:nu yra taip viename gale trosas jungiasi per vidury sklende stovi kitame gale ta mikroskema stovi?
c nera jokio troso gal galiideti foto kaip ji tiksliai atrodo, gal nesusikalbam?
Юзер
2012-04-23 17:29:15
2012-04-23 16:55:44 assas писал:taiva kad ten nera plauti ka viduj ten apvalu ir tuscia kaip sakau siektiek parudave.o sona panasei kaip bmw stovi toks laikrodis mikroskema jos gi neplausi.as niekada nesu susidures kiek esu uzturejes tai grazei viskas dirbdavo tai as nzn kaip ten turi buti
2012-04-23 17:15:22 kysa11 писал:va va, gali buti kaip kolega minejo kad asele uzkepus tai isiardai ir plauni, kaip minejau taip yra vectra b, o c vektroj kaip ir sakai-shema ir ji blede nesiplauna.:shocking:
2012-04-23 17:19:28 assas писал:nu yra taip viename gale trosas jungiasi per vidury sklende stovi kitame gale ta mikroskema stovi?
mano kaip miestas nedidelis nera kainos ispustos.diagnostika iki 40lt kainuoja.jie klaidas isvale pradejo laikyti apsukas, dirbo ant laisvu.bet sake tipo susikruses tas visas mehanizmas ir su laiku kompas pajaus kad jis nedirba ir vel klaidu privels.ir ten buvo taip kad ijungi degima, pirma mesdavo uzrasa, 1N1 ar koki ten nepamenu, spidometre, ten kur rodo rida masinos.bet ne vietoj pagrindiniu skaiciu, kur tarkim 123567km prabiegas, o apatineje dalyje.ten kur nusinulinti gali km.vietoj tu ijungus degima rodydavo ta koda.tada uzvedi varikli, praeina kiek laiko, minute ar kiek jau rodo kiek km nuvares nuo nunulinimo.klaidas isvale, prapuole tas kodas..ijungi degima, virsutinej daly prabiegas, apacioje tarkim 54, km nuvaziaves po nunulinimo.turi klaust ar jam toki koda ismeta kompas..kiti sako tipo ten tepalo keitima rodo..bet tepalas buna kitoks uzrasas OIL atrodo.o tie kodai manes juos 2. vienas 1in1 kitas 1in2.nu koroce koda meta jeigu klaidu prigaudes kompas.
assas(3586)
2012-04-23 17:19:28
2012-04-23 16:49:50 kysa11 писал:asass nezinau tiksliai del sitos, bet tarkim vectrai b eina plauti ojau vectrai c ne, ir keiciasi visa sklende, nesiplauna pas c todel kad jau elektroninis, ir jei pulsiuoja pizda-keiti nauju.va pries plaudami sita isiaiskinkit:smoke:
2012-04-23 16:55:44 assas писал:taiva kad ten nera plauti ka viduj ten apvalu ir tuscia kaip sakau siektiek parudave.o sona panasei kaip bmw stovi toks laikrodis mikroskema jos gi neplausi.as niekada nesu susidures kiek esu uzturejes tai grazei viskas dirbdavo tai as nzn kaip ten turi buti
2012-04-23 17:15:22 kysa11 писал:va va, gali buti kaip kolega minejo kad asele uzkepus tai isiardai ir plauni, kaip minejau taip yra vectra b, o c vektroj kaip ir sakai-shema ir ji blede nesiplauna.:shocking:
nu yra taip viename gale trosas jungiasi per vidury sklende stovi kitame gale ta mikroskema stovi?
assas(3586)
2012-04-23 17:17:34
2012-04-23 16:49:50 kysa11 писал:asass nezinau tiksliai del sitos, bet tarkim vectrai b eina plauti ojau vectrai c ne, ir keiciasi visa sklende, nesiplauna pas c todel kad jau elektroninis, ir jei pulsiuoja pizda-keiti nauju.va pries plaudami sita isiaiskinkit:smoke:
2012-04-23 16:55:44 assas писал:taiva kad ten nera plauti ka viduj ten apvalu ir tuscia kaip sakau siektiek parudave.o sona panasei kaip bmw stovi toks laikrodis mikroskema jos gi neplausi.as niekada nesu susidures kiek esu uzturejes tai grazei viskas dirbdavo tai as nzn kaip ten turi buti
2012-04-23 17:05:20 писал:nu tada nezinau kas ten susikruso..man visai nelaike ant laisvu nedirbo.pasake misios tam agregatui visam.klaidas kompo isvale, dirbo tada normaliai.nuvariau pas drauga tas nueme, o ten priruge viskas.isplove ir ok.cia matai gal koks kitoks principas yra to agregato.nes maniske buvo 1, 8 o cia 1, 6..tada nezinau koroce..nes man ir kur degnostika dare pasake.klausiau kas ten gali but susikruse?tai sake bus uzkerpeja viduje.ta asele sklendes kur vartosi sklende ta sako gali but prikerpejus, dar kas nors.sako isiardyk isiplauk ir ziurek.taip ir buvo.isplovem, daugiau neatsinaujino..dar fyske jungias prie to agregato.gal kokia elektronika sugrybavo tada..
jo jungiasi ten fyske.o ta asele sakau svari kad nera ka ten plauti.o kiek sumokejai uz klaidu isvalyma?matai cia viskas turetu y viena sueiti lamda, oro srauto, ir ta sklende kuria sakai tai viskas sueina y konpa o ten iketina kad klaidu prigaudo
kysa11(3528)
2012-04-23 17:15:22
2012-04-23 16:31:14 assas писал:nu ble galejei anksciau parasyti jau susidejo trbut viska atgal.tai buvo nusiemes visa ta sklende kur prie kolektoriaus stovi.zodziu prasidarem ta visa laikrodi kur stovi prie sklendes oro ten alektronika viskas sandariai uzdaryta ir viskas kaip sakiau blizga.poto tas vidus kur pati lapke stovi na ten vos vos parudave kai kur bet seip svaru.buvo tik toj slangoje balto skrepliaus nuo kondencato kur eina is tepalu dangtelio y ta mechanizma kur yjeina ten daug buvo bet viska izdauzem ir viskas susirinko turbut tai kad neskambino turbut nepadejo.ar tikrai sakai ta visa aliumini reikia isplauti?
2012-04-23 16:49:50 kysa11 писал:asass nezinau tiksliai del sitos, bet tarkim vectrai b eina plauti ojau vectrai c ne, ir keiciasi visa sklende, nesiplauna pas c todel kad jau elektroninis, ir jei pulsiuoja pizda-keiti nauju.va pries plaudami sita isiaiskinkit:smoke:
2012-04-23 16:55:44 assas писал:taiva kad ten nera plauti ka viduj ten apvalu ir tuscia kaip sakau siektiek parudave.o sona panasei kaip bmw stovi toks laikrodis mikroskema jos gi neplausi.as niekada nesu susidures kiek esu uzturejes tai grazei viskas dirbdavo tai as nzn kaip ten turi buti
va va, gali buti kaip kolega minejo kad asele uzkepus tai isiardai ir plauni, kaip minejau taip yra vectra b, o c vektroj kaip ir sakai-shema ir ji blede nesiplauna.

Ваше послание

Поиск на форуме

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен