Del Kabrio

Создал Пользователь 2014-01-09
2014-01-09 10:54
Sveiki,

gal yra saabistu sitam forume kurie paaiskintu kodel sitie kabrai nieko nekainuoja? Nes net ir supuvusios kregzdes uz tokia suma nepaimsi kabrio.

http://www.autogidas.lt/saab-900-se-kabrioletas-1997-0125845209.html

ar skelbimas tikras netikrinau, bet pamenu kad vasara irgi buvo keli uz dar mazesne kaina ir dar geresniu metu. Buvo vienas turbininis uz kapeikas tai pasiuliau keisti i Toyota Avensis su defektu tai lb apsidziauges buvo tas zmogus bet proto balsas (mergina) perkalbejo. Db vel dairausi kazko pan. kadangi arteja vestuves ir norisi elegantisko auto. Esu carsurvey pasiskaites apie Saabus pats niekada neciupinejau. Nejaugi jie is tikruju tokie siaubingi ir byra akyse kad uz tokia kaina juos atidavineja? Ar po to reiktu pardavineti toki metus laiko jei pradeciau spjaudytis nusipirkes?
2014-01-09 11:05
Pats jau parašei didžiausią saabo trūkumą: už bent kiek padorią kainą jo neparduosi, teks atidavinėti už centus.
2014-01-09 11:07
turi myleti saabus, kad tau jie patiktu. jie reikalauja prieziuros, bet tikrai nebyra akyse. kina greiciausiai musa faktas, kad jie labai megsta kura. ypac senesni iki 99 metu. Naujesni kiek maziau kura eda, bet varikliai lepesni. be to, kuo senesnis kabrikas, tuo labiau stogas leis lyjant. upeliais neteka aisku, bet medziaga yra medziaga, ji persigeria jei lietus rimtesnis, nes apsauginis sluoksnis, kuriuo ji impregnuota fabrike, jau buna neveikli.
kebulai megsta rudis. jei niekada neturejai saabo, as nepatarciau tau jo imti.. ypac neturbinio. as jau kokius 5 metus vazineju su 2000 metu kabriku su turbiniu motoru.. ka as tau galiu pasakyti.. ji reikia myleti, nes kitaip jo nekesi.
2014-01-09 11:32
2014-01-09 11:07 писал:turi myleti saabus, kad tau jie patiktu. jie reikalauja prieziuros, bet tikrai nebyra akyse. kina greiciausiai musa faktas, kad jie labai megsta kura. ypac senesni iki 99 metu. Naujesni kiek maziau kura eda, bet varikliai lepesni. be to, kuo senesnis kabrikas, tuo labiau stogas leis lyjant. upeliais neteka aisku, bet medziaga yra medziaga, ji persigeria jei lietus rimtesnis, nes apsauginis sluoksnis, kuriuo ji impregnuota fabrike, jau buna neveikli.
kebulai megsta rudis. jei niekada neturejai saabo, as nepatarciau tau jo imti.. ypac neturbinio. as jau kokius 5 metus vazineju su 2000 metu kabriku su turbiniu motoru.. ka as tau galiu pasakyti.. ji reikia myleti, nes kitaip jo nekesi.
Tai cia ta meile galiausiai atsiremia i pinigus kaip suprantu? :D Nu nepasakyciau kad ant Saabu labai stovi, bet kieme negaliu praeiti neatsisukes pro 9-3 dvieju duru juodas su org ratais Saabo. Vis akis uzkliuna kazkaip. Kiek paziejau tai Saabas pigiausias padorus kabrio, su kuriuo netrodai kaip idiotas. Nes renuskes pezho fordai ar opeliai juokingai atrodo, beshke net ir kabrio pasenusi moraliskai o kregzdes vis dar laiko kaina. Tokia masina jemciau tai ne kiekvienai dienai, vasara butu galima prie juros nuvaziuoti, bet prisiklauses apie Saabo patikimuma kazkaip i uzsieni bijociau vaziuoti su juo:) Kad turbo geriau cia aisku, o 2.3 motoras probleminis ar nelb?
2014-01-09 19:32
2014-01-09 11:07 писал:turi myleti saabus, kad tau jie patiktu. jie reikalauja prieziuros, bet tikrai nebyra akyse. kina greiciausiai musa faktas, kad jie labai megsta kura. ypac senesni iki 99 metu. Naujesni kiek maziau kura eda, bet varikliai lepesni. be to, kuo senesnis kabrikas, tuo labiau stogas leis lyjant. upeliais neteka aisku, bet medziaga yra medziaga, ji persigeria jei lietus rimtesnis, nes apsauginis sluoksnis, kuriuo ji impregnuota fabrike, jau buna neveikli.
kebulai megsta rudis. jei niekada neturejai saabo, as nepatarciau tau jo imti.. ypac neturbinio. as jau kokius 5 metus vazineju su 2000 metu kabriku su turbiniu motoru.. ka as tau galiu pasakyti.. ji reikia myleti, nes kitaip jo nekesi.
2014-01-09 11:32 писал:Tai cia ta meile galiausiai atsiremia i pinigus kaip suprantu? :D Nu nepasakyciau kad ant Saabu labai stovi, bet kieme negaliu praeiti neatsisukes pro 9-3 dvieju duru juodas su org ratais Saabo. Vis akis uzkliuna kazkaip. Kiek paziejau tai Saabas pigiausias padorus kabrio, su kuriuo netrodai kaip idiotas. Nes renuskes pezho fordai ar opeliai juokingai atrodo, beshke net ir kabrio pasenusi moraliskai o kregzdes vis dar laiko kaina. Tokia masina jemciau tai ne kiekvienai dienai, vasara butu galima prie juros nuvaziuoti, bet prisiklauses apie Saabo patikimuma kazkaip i uzsieni bijociau vaziuoti su juo:) Kad turbo geriau cia aisku, o 2.3 motoras probleminis ar nelb?
is esmes tas 2.3 motoras yra tas pats kaip ir turbinis, tik skiriasi viduriai ir kompas boschinis, o ne saabo. senesniu neturbiniu degimas vis dar su trampliorium, tai kiek maziau bedu, nes turbiniai eina su degimo kasete, kuri daznokai kelia problemuu antra beda yra grandine, daugiau 300k km su ja nepatartina vaziuoti, keitimas nera pigus. megsta tepala leisti per priekini alkuninio salnika, bet pakeitimas labai nesunkus. dezes problemines situ senesniu, butinai reikia paziureti ar neleidzia per pusasiu salnikus ir ar judinant pusasi nesimakaluoja diferencialas, nes daznai nueina diferencialo guoliu ivores.
kitaip sakant yra tu kabliuku.. bet viskas sutvarkoma.
2014-01-12 20:35
А здесь нету владельца случайно?, а то не знаю как до него достучаться, видно нету у него электронной почты. п.с, Литовский к сожалению не знаю.
2014-04-07 16:34
del stogo reik impregnuoti kaip ir visus medziaginius stogus karta i metus ir problemu tikrai nera del leidimo.

Ваше послание

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен