Ekonomiskiausias auto

Создал waska 2014-04-11
(28)
2014-04-11 11:24
Sveiki

toks klausimas, koks butu ekonomiskiausias dyzelis iki 10000lt? Didziaja laiko dali bus vaziuojama trasa, taip kad visiskos skarbonkes nesinori, kad prasilenkt su fura butu baisu. Turiu galimybe ir is vokieciu parsivaryt, bet va tik kokia marke rinktis???
2014-04-11 11:30
Toyota kokia, arba koks vokietis su TDI
2014-04-11 11:39
писал:..
Reno varikliai geri, bet kuro siurbliai LUCAS va čia jau gaidys
2014-04-11 11:40
siūlau Skoda Oktavia iki 2004.05 gimimo su ketvirto golfo varikliu 1, 9 TDI 66 arba 81 kw.
Kebulas geras, su fūra prasilenkt nebaisu, važiuoklė paprasta o ir su varikliu jokių bėdų
2014-04-11 12:35
Ir dar pdidek turbinas problemines ju
2014-04-11 12:37
2014-04-11 11:40 писал:siūlau Skoda Oktavia iki 2004.05 gimimo su ketvirto golfo varikliu 1, 9 TDI 66 arba 81 kw.
Kebulas geras, su fūra prasilenkt nebaisu, važiuoklė paprasta o ir su varikliu jokių bėdų
Kad jos baisios kaip velniai:)jau geriau tada bora su tuo paciu tdi 81kw
2014-04-11 13:28
5 metai belarusa pilu i carisma 1.9d 66kw, mieste daugiau 6l nesuvalgo, vaziuoja dar padoriai. Tik motoras garsiai dirba ir trauka tik nuo 2.2k apsuku, tupas motoras toks, bet neuzlenkiamas :)
2014-04-11 13:34
2014-04-11 11:24 waska писал:Sveiki

toks klausimas, koks butu ekonomiskiausias dyzelis iki 10000lt? Didziaja laiko dali bus vaziuojama trasa, taip kad visiskos skarbonkes nesinori, kad prasilenkt su fura butu baisu. Turiu galimybe ir is vokieciu parsivaryt, bet va tik kokia marke rinktis???
Gal atsibodęs pasiūlymas, bet A6 C4 2, 5TDI iš bėdos ir 2.8 b/d, abu varikliai ekonomiški atsižvelgiant į mašinų masę ir klasę, 2.8 ris ~10L dujų trasoj, priklauso nuo važiavimo, plius dujų visur yra. V6 motoras, diržai brangųs, bet sumoj gaunasi panašiai kaip keist 2.5TDI. Plius atsimeta žieminės dyzelių bėdos. Komfortas, garso izoliacija, stabilumas, trauka, patikimumas, patvarumas, ekonomiškumas. Bet kadangi tu ieškai dyzelio, tai C4 2.5TDI 6pav. pats tas, trasoj 130km/h ji tau valgys 6l/100km, pats turėjau, pats pyliau pats skaičiavau. Mieste ji valgo ~8l/100km. Ir trasoj su ja važiuoti vienas malonumas :) Nesikabinėkit kad lyginu šitus variklius, tiesiog pagal trauką jie panašūs, benzininis kiek sportiškesnis gal.
2014-04-11 13:35
FORD FOCUS 1.6 tdci 80kw ekonomiskas labai 5, 5ltr mieste
2014-04-11 13:39
2014-04-11 11:24 waska писал:Sveiki

toks klausimas, koks butu ekonomiskiausias dyzelis iki 10000lt? Didziaja laiko dali bus vaziuojama trasa, taip kad visiskos skarbonkes nesinori, kad prasilenkt su fura butu baisu. Turiu galimybe ir is vokieciu parsivaryt, bet va tik kokia marke rinktis???
2014-04-11 13:34 писал:Gal atsibodęs pasiūlymas, bet A6 C4 2, 5TDI iš bėdos ir 2.8 b/d, abu varikliai ekonomiški atsižvelgiant į mašinų masę ir klasę, 2.8 ris ~10L dujų trasoj, priklauso nuo važiavimo, plius dujų visur yra. V6 motoras, diržai brangųs, bet sumoj gaunasi panašiai kaip keist 2.5TDI. Plius atsimeta žieminės dyzelių bėdos. Komfortas, garso izoliacija, stabilumas, trauka, patikimumas, patvarumas, ekonomiškumas. Bet kadangi tu ieškai dyzelio, tai C4 2.5TDI 6pav. pats tas, trasoj 130km/h ji tau valgys 6l/100km, pats turėjau, pats pyliau pats skaičiavau. Mieste ji valgo ~8l/100km. Ir trasoj su ja važiuoti vienas malonumas :) Nesikabinėkit kad lyginu šitus variklius, tiesiog pagal trauką jie panašūs, benzininis kiek sportiškesnis gal.
Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
2014-04-11 13:46
Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
2014-04-11 13:48
2014-04-11 13:34 писал:Gal atsibodęs pasiūlymas, bet A6 C4 2, 5TDI iš bėdos ir 2.8 b/d, abu varikliai ekonomiški atsižvelgiant į mašinų masę ir klasę, 2.8 ris ~10L dujų trasoj, priklauso nuo važiavimo, plius dujų visur yra. V6 motoras, diržai brangųs, bet sumoj gaunasi panašiai kaip keist 2.5TDI. Plius atsimeta žieminės dyzelių bėdos. Komfortas, garso izoliacija, stabilumas, trauka, patikimumas, patvarumas, ekonomiškumas. Bet kadangi tu ieškai dyzelio, tai C4 2.5TDI 6pav. pats tas, trasoj 130km/h ji tau valgys 6l/100km, pats turėjau, pats pyliau pats skaičiavau. Mieste ji valgo ~8l/100km. Ir trasoj su ja važiuoti vienas malonumas :) Nesikabinėkit kad lyginu šitus variklius, tiesiog pagal trauką jie panašūs, benzininis kiek sportiškesnis gal.
2014-04-11 13:39 писал:Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
2014-04-11 13:46 писал:Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
DIRZUS PAKEISTI 2000lt :DDDDD
2014-04-11 13:48
2014-04-11 13:34 писал:Gal atsibodęs pasiūlymas, bet A6 C4 2, 5TDI iš bėdos ir 2.8 b/d, abu varikliai ekonomiški atsižvelgiant į mašinų masę ir klasę, 2.8 ris ~10L dujų trasoj, priklauso nuo važiavimo, plius dujų visur yra. V6 motoras, diržai brangųs, bet sumoj gaunasi panašiai kaip keist 2.5TDI. Plius atsimeta žieminės dyzelių bėdos. Komfortas, garso izoliacija, stabilumas, trauka, patikimumas, patvarumas, ekonomiškumas. Bet kadangi tu ieškai dyzelio, tai C4 2.5TDI 6pav. pats tas, trasoj 130km/h ji tau valgys 6l/100km, pats turėjau, pats pyliau pats skaičiavau. Mieste ji valgo ~8l/100km. Ir trasoj su ja važiuoti vienas malonumas :) Nesikabinėkit kad lyginu šitus variklius, tiesiog pagal trauką jie panašūs, benzininis kiek sportiškesnis gal.
2014-04-11 13:39 писал:Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
2014-04-11 13:46 писал:Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
APIE AUDI NESKATIAU KAI MINIMAS 2, 5 TDI
2014-04-11 13:49
2014-04-11 13:34 писал:Gal atsibodęs pasiūlymas, bet A6 C4 2, 5TDI iš bėdos ir 2.8 b/d, abu varikliai ekonomiški atsižvelgiant į mašinų masę ir klasę, 2.8 ris ~10L dujų trasoj, priklauso nuo važiavimo, plius dujų visur yra. V6 motoras, diržai brangųs, bet sumoj gaunasi panašiai kaip keist 2.5TDI. Plius atsimeta žieminės dyzelių bėdos. Komfortas, garso izoliacija, stabilumas, trauka, patikimumas, patvarumas, ekonomiškumas. Bet kadangi tu ieškai dyzelio, tai C4 2.5TDI 6pav. pats tas, trasoj 130km/h ji tau valgys 6l/100km, pats turėjau, pats pyliau pats skaičiavau. Mieste ji valgo ~8l/100km. Ir trasoj su ja važiuoti vienas malonumas :) Nesikabinėkit kad lyginu šitus variklius, tiesiog pagal trauką jie panašūs, benzininis kiek sportiškesnis gal.
2014-04-11 13:39 писал:Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
2014-04-11 13:46 писал:Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
MIESTE 13 Litru dyzelio pasiima
2014-04-11 13:50
2014-04-11 13:34 писал:Gal atsibodęs pasiūlymas, bet A6 C4 2, 5TDI iš bėdos ir 2.8 b/d, abu varikliai ekonomiški atsižvelgiant į mašinų masę ir klasę, 2.8 ris ~10L dujų trasoj, priklauso nuo važiavimo, plius dujų visur yra. V6 motoras, diržai brangųs, bet sumoj gaunasi panašiai kaip keist 2.5TDI. Plius atsimeta žieminės dyzelių bėdos. Komfortas, garso izoliacija, stabilumas, trauka, patikimumas, patvarumas, ekonomiškumas. Bet kadangi tu ieškai dyzelio, tai C4 2.5TDI 6pav. pats tas, trasoj 130km/h ji tau valgys 6l/100km, pats turėjau, pats pyliau pats skaičiavau. Mieste ji valgo ~8l/100km. Ir trasoj su ja važiuoti vienas malonumas :) Nesikabinėkit kad lyginu šitus variklius, tiesiog pagal trauką jie panašūs, benzininis kiek sportiškesnis gal.
2014-04-11 13:39 писал:Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
2014-04-11 13:46 писал:Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
VIENAS GERIAUSIU NEJAUGI-:D MATYT kad Uzmirsot 1, 9 66kw TDI
2014-04-11 13:52
2014-04-11 13:39 писал:Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
2014-04-11 13:46 писал:Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
2014-04-11 13:49 писал:MIESTE 13 Litru dyzelio pasiima :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
geriausi dizelei 1.9 tdi ir traukia neblogai ir ekonomiski kam tie 2.5
2014-04-11 13:53
2014-04-11 13:39 писал:Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
2014-04-11 13:46 писал:Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
2014-04-11 13:49 писал:MIESTE 13 Litru dyzelio pasiima :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
CIA pagal gamintoja tuscias ,

Fuel consumption (economy) - urban 8.7 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.4 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - combined 6.3 l/100 km.
2014-04-11 13:53
2014-04-11 11:24 waska писал:Sveiki

toks klausimas, koks butu ekonomiskiausias dyzelis iki 10000lt? Didziaja laiko dali bus vaziuojama trasa, taip kad visiskos skarbonkes nesinori, kad prasilenkt su fura butu baisu. Turiu galimybe ir is vokieciu parsivaryt, bet va tik kokia marke rinktis???
2014-04-11 13:34 писал:Gal atsibodęs pasiūlymas, bet A6 C4 2, 5TDI iš bėdos ir 2.8 b/d, abu varikliai ekonomiški atsižvelgiant į mašinų masę ir klasę, 2.8 ris ~10L dujų trasoj, priklauso nuo važiavimo, plius dujų visur yra. V6 motoras, diržai brangųs, bet sumoj gaunasi panašiai kaip keist 2.5TDI. Plius atsimeta žieminės dyzelių bėdos. Komfortas, garso izoliacija, stabilumas, trauka, patikimumas, patvarumas, ekonomiškumas. Bet kadangi tu ieškai dyzelio, tai C4 2.5TDI 6pav. pats tas, trasoj 130km/h ji tau valgys 6l/100km, pats turėjau, pats pyliau pats skaičiavau. Mieste ji valgo ~8l/100km. Ir trasoj su ja važiuoti vienas malonumas :) Nesikabinėkit kad lyginu šitus variklius, tiesiog pagal trauką jie panašūs, benzininis kiek sportiškesnis gal.
2014-04-11 13:39 писал:Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
bemwas ir ekonomija nesuderinami koks jis bebutu visi myli kura myli tepalus remontas brangus is patirties sakau nes pats tik su bmw vazineju visi mano pirkti sau auto tik bmwai seip eko tai butu kaskas is wagenu kas tau prie dusios labiau nzn bet pasatas guolis mk4. audine a4 bet irgi nesiulau nes islaikymas nepigus skoda fabia gal 1.9 ten man atrodo guokio variklis sdi stovi 47kw jei gerai pamenu . seip is tu eko auto man gera ispudi paliko ford fiesta mk7 1.6 dizelis padori buvo tokia ir traukos turi nezinau kaip uzmiesti bet vilnui vazinejau trumpai tai ant 100vaziuojant dar stabili kaip uzmiesti nezinau neteko vaziuot bet bendra ispudi tai tikrai gera paliko
2014-04-11 13:56
2014-04-11 13:46 писал:Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
2014-04-11 13:49 писал:MIESTE 13 Litru dyzelio pasiima :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
2014-04-11 13:53 писал:CIA pagal gamintoja tuscias ,

Fuel consumption (economy) - urban 8.7 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.4 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - combined 6.3 l/100 km.
:lol::lol:
Lyginant su renault LAGUNA 2, 2

Mieste 9.6 l/100 km.

Uzmiesty 6.0 l/100 km.

Nors realiai ima apie 7 vidurki bet jie vidurki raso 8ltr kas yra bent kiek logiskiau negu audi 6litrai kur 3 litrus simtui pasiskolini is kaimyno bako , kad itilptum i ta ekonomika.
2014-04-11 13:57
2014-04-11 13:34 писал:Gal atsibodęs pasiūlymas, bet A6 C4 2, 5TDI iš bėdos ir 2.8 b/d, abu varikliai ekonomiški atsižvelgiant į mašinų masę ir klasę, 2.8 ris ~10L dujų trasoj, priklauso nuo važiavimo, plius dujų visur yra. V6 motoras, diržai brangųs, bet sumoj gaunasi panašiai kaip keist 2.5TDI. Plius atsimeta žieminės dyzelių bėdos. Komfortas, garso izoliacija, stabilumas, trauka, patikimumas, patvarumas, ekonomiškumas. Bet kadangi tu ieškai dyzelio, tai C4 2.5TDI 6pav. pats tas, trasoj 130km/h ji tau valgys 6l/100km, pats turėjau, pats pyliau pats skaičiavau. Mieste ji valgo ~8l/100km. Ir trasoj su ja važiuoti vienas malonumas :) Nesikabinėkit kad lyginu šitus variklius, tiesiog pagal trauką jie panašūs, benzininis kiek sportiškesnis gal.
2014-04-11 13:39 писал:Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
2014-04-11 13:53 писал:bemwas ir ekonomija nesuderinami koks jis bebutu visi myli kura myli tepalus remontas brangus is patirties sakau nes pats tik su bmw vazineju visi mano pirkti sau auto tik bmwai seip eko tai butu kaskas is wagenu kas tau prie dusios labiau nzn bet pasatas guolis mk4. audine a4 bet irgi nesiulau nes islaikymas nepigus skoda fabia gal 1.9 ten man atrodo guokio variklis sdi stovi 47kw jei gerai pamenu . seip is tu eko auto man gera ispudi paliko ford fiesta mk7 1.6 dizelis padori buvo tokia ir traukos turi nezinau kaip uzmiesti bet vilnui vazinejau trumpai tai ant 100vaziuojant dar stabili kaip uzmiesti nezinau neteko vaziuot bet bendra ispudi tai tikrai gera paliko:smilewink:
2014-04-11 13:59
2014-04-11 13:39 писал:Apie audi 2, 5 TDI kalbeta kad gamykliskas brokas jas i metalo lauza priduot, nera ten nieko gero, BMW 2, 5 ir 3, 0 naujesni motorai yra nepamainomi, o audinese visokie pumpaduzai ir visokios nesamones kas labai genda ir jokios ekonomikos ten nera.
2014-04-11 13:46 писал:Speedai arba neskaitai arba nesupranti ką rašau. Audi A6 C4 85/103 kw 5 cilindrų yra puiki mašina su puikiai varikliais, kurie be kapitalinio važiuoja po milijona km, tu nejuokauk apie brokus ir nemaišyk šitų variklių, nes čia vienas geriausių dyzelinių variklių apskritai.
2014-04-11 13:50 писал:VIENAS GERIAUSIU NEJAUGI-:D MATYT kad Uzmirsot 1, 9 66kw TDI:director::thumbup::thumbup:
Golf 3 1, 9 TDI 66kw sanaudos

uzmiesty 4.2L /mieste 6.4L /vidurkis 5.0L
2014-04-11 14:06
AUDI A6 (C4) 1.9 TDI 66kw SVORIS 1375kg lyginat golfo 3 svoris 1130, o sanaudu skirtumas

mieste8.5 L/100
uzmiesty5.2 L/100
vidurkis6.4 L/100
2014-04-11 14:15
2014-04-11 14:06 писал:AUDI A6 (C4) 1.9 TDI 66kw SVORIS 1375kg lyginat golfo 3 svoris 1130, o sanaudu skirtumas

mieste8.5 L/100
uzmiesty5.2 L/100
vidurkis6.4 L/100
Koks tu keistas, išsišokėlis kažkoks... Kokius tu 2000Lt 5 cilindru motorui trauki, nusišneki tikrai, nelabai ką supranti matau. Pats turiu tą 1.9TDi 66kw ir sąnaudos tikrai 6, 3 grynai mieste ir važiuojant taip kaip patinka nesivelkant. Bet turėjau ir 2, 5TDI 103kw, tai žinau ką sakau suvalgydavo mieste iki 8litrų ir daugiau tu nebekliedėk. Arba mes nesusikalbam apie modelį, arba tu nesupranti ką kalbi...
2014-04-11 14:54
Jooo. Ziuriu arba pastoviai speeda apgaudineja arba zmogus kainu nezino, arba ne apie ta varikli kalba...
2014-04-11 15:37
2014-04-11 14:06 писал:AUDI A6 (C4) 1.9 TDI 66kw SVORIS 1375kg lyginat golfo 3 svoris 1130, o sanaudu skirtumas

mieste8.5 L/100
uzmiesty5.2 L/100
vidurkis6.4 L/100
2014-04-11 14:15 писал:Koks tu keistas, išsišokėlis kažkoks... Kokius tu 2000Lt 5 cilindru motorui trauki, nusišneki tikrai, nelabai ką supranti matau. Pats turiu tą 1.9TDi 66kw ir sąnaudos tikrai 6, 3 grynai mieste ir važiuojant taip kaip patinka nesivelkant. Bet turėjau ir 2, 5TDI 103kw, tai žinau ką sakau suvalgydavo mieste iki 8litrų ir daugiau tu nebekliedėk. Arba mes nesusikalbam apie modelį, arba tu nesupranti ką kalbi...
Lietuviai nepripazins kad su didele GERA KARVE AUdi uz kuria sumoka tik uz zenkla , nes kuri pravaziavus puse limono ten nieko jau nebera o tas metalo lauzas dar dar ir daug kuro ryja , kaip cia taip sakysi , kad mieste ryja kaip gaz 53 tuscias kelyje, nes cia zjbs auto 2, 5 yra durniu ekonomika pagal tai kad, jeigu reikia vaziuot i degaline pagalvoja tokie diedaikad net cigaretes is rankos iskrenta kai pila is degalines, tai is senu vagonu pilstydamas blet sutaupo visa cigareciu pakeli per diena.
2014-04-11 15:38
2014-04-11 14:54 писал:Jooo. Ziuriu arba pastoviai speeda apgaudineja arba zmogus kainu nezino, arba ne apie ta varikli kalba...:beer:
__________PARASYK -]KAS] KUR] _TIKSLINK JEI POSTINI
2014-04-11 15:46
2014-04-11 14:06 писал:AUDI A6 (C4) 1.9 TDI 66kw SVORIS 1375kg lyginat golfo 3 svoris 1130, o sanaudu skirtumas

mieste8.5 L/100
uzmiesty5.2 L/100
vidurkis6.4 L/100
2014-04-11 14:15 писал:Koks tu keistas, išsišokėlis kažkoks... Kokius tu 2000Lt 5 cilindru motorui trauki, nusišneki tikrai, nelabai ką supranti matau. Pats turiu tą 1.9TDi 66kw ir sąnaudos tikrai 6, 3 grynai mieste ir važiuojant taip kaip patinka nesivelkant. Bet turėjau ir 2, 5TDI 103kw, tai žinau ką sakau suvalgydavo mieste iki 8litrų ir daugiau tu nebekliedėk. Arba mes nesusikalbam apie modelį, arba tu nesupranti ką kalbi...
2014-04-11 15:37 писал:Lietuviai nepripazins kad su didele GERA KARVE AUdi uz kuria sumoka tik uz zenkla , nes kuri pravaziavus puse limono ten nieko jau nebera o tas metalo lauzas dar dar ir daug kuro ryja , kaip cia taip sakysi , kad mieste ryja kaip gaz 53 tuscias kelyje, nes cia zjbs auto 2, 5 yra durniu ekonomika pagal tai kad, jeigu reikia vaziuot i degaline pagalvoja tokie diedaikad net cigaretes is rankos iskrenta kai pila is degalines, tai is senu vagonu pilstydamas blet sutaupo visa cigareciu pakeli per diena.
EKONOMIKA kai netvarkai masinoj nieko, nekeiti nei tepalu nei dirzu, nei filtru, ir t.t.....O pavyzdziui iki darbovietes mieste 5km puse kelio stumi , o puse vaziuoji kad sutilptum i 5litrus, tada VAT liaudies sneka masina yra ekonomiska ir negenda,
2014-04-11 16:08
2014-04-11 14:15 писал:Koks tu keistas, išsišokėlis kažkoks... Kokius tu 2000Lt 5 cilindru motorui trauki, nusišneki tikrai, nelabai ką supranti matau. Pats turiu tą 1.9TDi 66kw ir sąnaudos tikrai 6, 3 grynai mieste ir važiuojant taip kaip patinka nesivelkant. Bet turėjau ir 2, 5TDI 103kw, tai žinau ką sakau suvalgydavo mieste iki 8litrų ir daugiau tu nebekliedėk. Arba mes nesusikalbam apie modelį, arba tu nesupranti ką kalbi...
2014-04-11 15:37 писал:Lietuviai nepripazins kad su didele GERA KARVE AUdi uz kuria sumoka tik uz zenkla , nes kuri pravaziavus puse limono ten nieko jau nebera o tas metalo lauzas dar dar ir daug kuro ryja , kaip cia taip sakysi , kad mieste ryja kaip gaz 53 tuscias kelyje, nes cia zjbs auto 2, 5 yra durniu ekonomika pagal tai kad, jeigu reikia vaziuot i degaline pagalvoja tokie diedaikad net cigaretes is rankos iskrenta kai pila is degalines, tai is senu vagonu pilstydamas blet sutaupo visa cigareciu pakeli per diena.
2014-04-11 15:46 писал:EKONOMIKA kai netvarkai masinoj nieko, nekeiti nei tepalu nei dirzu, nei filtru, ir t.t.....O pavyzdziui iki darbovietes mieste 5km puse kelio stumi , o puse vaziuoji kad sutilptum i 5litrus, tada VAT liaudies sneka masina yra ekonomiska ir negenda:lol::lol::lol:,


kolegos, rimtas pasiulymas visiems ginčams išspręsti.

kas žino realias, tikras kuro sąnaudas, lai įdeda konkretaus
savo auto KNYGUTĖS KOPIJĄ ta puspali su sanaudomis)
kas RIMTAI turi tikrtai atkopins ir įdės)"nupasakojamo"modelio

rašau aiškiai padiodintu šriftu kad visi matytų:

EKSPLOATUOTOJO ŽINYNO VARYTOTOJO VADOVĄ kuro sąnaudų puslapio foto arba kopiją

nes kiekvienas auto turi ekspoatuotojo vadovą plius serviso knygą

visos kitos pasakos aoie sčnaudas nuo šiol tebus GAIDYS

nors tai daug kam nepatinka, bet gamykla žino geriau už leBronių kiek sraubia
2014-04-11 16:51
Tu tai išvis glušas kvatriškis su savo vadovais... DAUNE KVATRIŠKI PADIDINTU ŠRIFTU RAŠAU KAD SĄNAUDOS AUTOMOBILIO YRA SKAIČIUOJAMOS ĮPILANT KURO PILNĄ BAKĄ IR LITRUS PADALINANT IŠ REALIŲ KILOMETRŲ MIESTE IR PADAUGINUS IŠ ŠIMTO GAUSI SKAUČIŲ DEBILE TU, VA TĄ SKAIČIŲ IR PARAŠYK O NE IŠ KNYGUTES KAIP KOKS MOKSLŲ DAKTARAS.

Gero penktadienio visiems, nepykit kad išsiliejau, Virgi ir tu nepyk, čia nepriimk asmeniškai :D Einam švęst :)
2014-04-11 16:53
www.automobiles.lt visos kuro sanaudosa be jokiu knyguciu
2014-04-11 17:04
2014-04-11 16:51 писал:Tu tai išvis glušas kvatriškis su savo vadovais... DAUNE KVATRIŠKI PADIDINTU ŠRIFTU RAŠAU KAD SĄNAUDOS AUTOMOBILIO YRA SKAIČIUOJAMOS ĮPILANT KURO PILNĄ BAKĄ IR LITRUS PADALINANT IŠ REALIŲ KILOMETRŲ MIESTE IR PADAUGINUS IŠ ŠIMTO GAUSI SKAUČIŲ DEBILE TU, VA TĄ SKAIČIŲ IR PARAŠYK O NE IŠ KNYGUTES KAIP KOKS MOKSLŲ DAKTARAS.

Gero penktadienio visiems, nepykit kad išsiliejau, Virgi ir tu nepyk, čia nepriimk asmeniškai :D Einam švęst :)
Tema buvo apie ekonomiska masina, ir manau kad pasiliksiu prie golfo
2014-04-11 17:16
2014-04-11 16:51 писал:Tu tai išvis glušas kvatriškis su savo vadovais... DAUNE KVATRIŠKI PADIDINTU ŠRIFTU RAŠAU KAD SĄNAUDOS AUTOMOBILIO YRA SKAIČIUOJAMOS ĮPILANT KURO PILNĄ BAKĄ IR LITRUS PADALINANT IŠ REALIŲ KILOMETRŲ MIESTE IR PADAUGINUS IŠ ŠIMTO GAUSI SKAUČIŲ DEBILE TU, VA TĄ SKAIČIŲ IR PARAŠYK O NE IŠ KNYGUTES KAIP KOKS MOKSLŲ DAKTARAS.

Gero penktadienio visiems, nepykit kad išsiliejau, Virgi ir tu nepyk, čia nepriimk asmeniškai :D Einam švęst :)
Mes dabar kalbame ne ape asmenines ambicijas, o DARSYK5 RA6AU PLUGAMS:

GAMINTOJO REALIOS SĄNAUDOS(ne pamatuotos kazkieno)

jei yra ivanu, kurie isivaizduoja, kad geriau uz gamykla Mercedes Benz arba BMW sugeba pamatuoti, tai pirmiausia jie yra klounai visiems laikams.

Taigi specialistai matuokites pimpio ilgi, uzuot dejasi profais.

Tai smugis zemiau ...bet net dar zemiau nes visaziniai ir ju neturi, nbegali gedu gedos pripazinti, kad vieni kitus PISA kvadratu del sabžnaudu.


Nu nors vienas pateiks savo masinos sanaudas ar nebe is GAMYKLINIO PUSLAPIO----REALAUS VW ARBA MB?INTERNETINIAI MEGEJISKI PORTALAI ATPUOLA, NE TEN TIK LANKYTOJU SUVESTI DUOMENYS.Tai faktas.---taigi nors vienas kietuolis yra ar matau ne?


kartoju kolegoms.IS EKSPLOATUOTOJO VADOVO ARBA GAMINTOJO PUSLAPIO.

PVZ PATEIKIU:

http://www.mercedes-benz.de


VA CIA PAZEKIT IR NESIPUTOKIT

IR DAUGELYJE DAUGELYJE YRA REALIOS PATEIKTOS
KURIOS VISUS BRIEDUS KAI KURIU "ERELIU"ISKLAIDYS.






2014-04-11 17:21
Krc, kai pradedama eiti kalba apie vokiskas masinas forume - bardakas, laido riteriu pestynes. Suaukit arba tylekit jei neismanot
2014-04-11 18:52
FORD focus.. 1.8 tddi. 2 metai atidroziau .. pasikeiciau tepalus ir stabilizitaoriaus traukes.. islaidos ir ta savo xodu praejau.. dirzu pakeitimas ten baika.. .. mieste ziema dugnais.. as visad vazineju 7.5 neperkopiau.. trasoj 4.5 - 5..
(28)
2014-04-11 19:16
2014-04-11 18:52 писал:FORD focus.. 1.8 tddi. 2 metai atidroziau .. pasikeiciau tepalus ir stabilizitaoriaus traukes.. islaidos ir ta savo xodu praejau.. dirzu pakeitimas ten baika.. .. mieste ziema dugnais.. as visad vazineju 7.5 neperkopiau.. trasoj 4.5 - 5..
Va as ir apie focusa galvojau, tik sunku rast ta tddi
(1645)
2014-04-11 20:04
2014-04-11 16:51 писал:Tu tai išvis glušas kvatriškis su savo vadovais... DAUNE KVATRIŠKI PADIDINTU ŠRIFTU RAŠAU KAD SĄNAUDOS AUTOMOBILIO YRA SKAIČIUOJAMOS ĮPILANT KURO PILNĄ BAKĄ IR LITRUS PADALINANT IŠ REALIŲ KILOMETRŲ MIESTE IR PADAUGINUS IŠ ŠIMTO GAUSI SKAUČIŲ DEBILE TU, VA TĄ SKAIČIŲ IR PARAŠYK O NE IŠ KNYGUTES KAIP KOKS MOKSLŲ DAKTARAS.

Gero penktadienio visiems, nepykit kad išsiliejau, Virgi ir tu nepyk, čia nepriimk asmeniškai :D Einam švęst :)
2014-04-11 17:16 писал:Mes dabar kalbame ne ape asmenines ambicijas, o DARSYK5 RA6AU PLUGAMS:

GAMINTOJO REALIOS SĄNAUDOS(ne pamatuotos kazkieno)

jei yra ivanu, kurie isivaizduoja, kad geriau uz gamykla Mercedes Benz arba BMW sugeba pamatuoti, tai pirmiausia jie yra klounai visiems laikams.

Taigi specialistai matuokites pimpio ilgi, uzuot dejasi profais.

Tai smugis zemiau ...bet net dar zemiau nes visaziniai ir ju neturi, nbegali gedu gedos pripazinti, kad vieni kitus PISA kvadratu del sabžnaudu.


Nu nors vienas pateiks savo masinos sanaudas ar nebe is GAMYKLINIO PUSLAPIO----REALAUS VW ARBA MB?INTERNETINIAI MEGEJISKI PORTALAI ATPUOLA, NE TEN TIK LANKYTOJU SUVESTI DUOMENYS.Tai faktas.---taigi nors vienas kietuolis yra ar matau ne?


kartoju kolegoms.IS EKSPLOATUOTOJO VADOVO ARBA GAMINTOJO PUSLAPIO.

PVZ PATEIKIU:

http://www.mercedes-benz.de


VA CIA PAZEKIT IR NESIPUTOKIT

IR DAUGELYJE DAUGELYJE YRA REALIOS PATEIKTOS
KURIOS VISUS BRIEDUS KAI KURIU "ERELIU"ISKLAIDYS.






klausyk daune, o nuo kada gamintojas realias sanaudas raso?gamintojas nurodo tokius skaicius, kuriuos gavo tikrinant ant stendo, be oro pasipriesinimo, be sviesu ir kondicioneriaus, ir kaip jie patys sako tas skaicius reikalingas tam, kad pirkejas galetu sulygint su kitom markem ir jokiu realiu sanaudu gamintojas neraso, o kiek masina realiai valgo, tai cia lemia daug faktoriu ir aisku daugiausiai nuo vairuotojo, kaip top geer buvo viesiems irode, jog prius gali daugiau valgyt uz m3, daug priklauso nuo to kaip spausi akseleratoriu(aisku isimciu yra)
2014-04-11 20:12
taip kalba visi buduliai, net nežinantys ir nesigaudantys realybėje.JIE VISUOMET SKAIČIUOJA RUSIŠKAI, VODKĖS KANIBALŲ VIZIJOMIS.jiems nesvarbu kokios sąnaudos nustatytos gamintojo, pvz parduodant naują mersą, kacapui dzin kiek ten parašyta, kacapas žviegz kaip visuomet kad jį APGAVO ir reikia įkalti.
2014-04-11 20:17
2014-04-11 16:51 писал:Tu tai išvis glušas kvatriškis su savo vadovais... DAUNE KVATRIŠKI PADIDINTU ŠRIFTU RAŠAU KAD SĄNAUDOS AUTOMOBILIO YRA SKAIČIUOJAMOS ĮPILANT KURO PILNĄ BAKĄ IR LITRUS PADALINANT IŠ REALIŲ KILOMETRŲ MIESTE IR PADAUGINUS IŠ ŠIMTO GAUSI SKAUČIŲ DEBILE TU, VA TĄ SKAIČIŲ IR PARAŠYK O NE IŠ KNYGUTES KAIP KOKS MOKSLŲ DAKTARAS.

Gero penktadienio visiems, nepykit kad išsiliejau, Virgi ir tu nepyk, čia nepriimk asmeniškai :D Einam švęst :)
2014-04-11 17:16 писал:Mes dabar kalbame ne ape asmenines ambicijas, o DARSYK5 RA6AU PLUGAMS:

GAMINTOJO REALIOS SĄNAUDOS(ne pamatuotos kazkieno)

jei yra ivanu, kurie isivaizduoja, kad geriau uz gamykla Mercedes Benz arba BMW sugeba pamatuoti, tai pirmiausia jie yra klounai visiems laikams.

Taigi specialistai matuokites pimpio ilgi, uzuot dejasi profais.

Tai smugis zemiau ...bet net dar zemiau nes visaziniai ir ju neturi, nbegali gedu gedos pripazinti, kad vieni kitus PISA kvadratu del sabžnaudu.


Nu nors vienas pateiks savo masinos sanaudas ar nebe is GAMYKLINIO PUSLAPIO----REALAUS VW ARBA MB?INTERNETINIAI MEGEJISKI PORTALAI ATPUOLA, NE TEN TIK LANKYTOJU SUVESTI DUOMENYS.Tai faktas.---taigi nors vienas kietuolis yra ar matau ne?


kartoju kolegoms.IS EKSPLOATUOTOJO VADOVO ARBA GAMINTOJO PUSLAPIO.

PVZ PATEIKIU:

http://www.mercedes-benz.de


VA CIA PAZEKIT IR NESIPUTOKIT

IR DAUGELYJE DAUGELYJE YRA REALIOS PATEIKTOS
KURIOS VISUS BRIEDUS KAI KURIU "ERELIU"ISKLAIDYS.






2014-04-11 20:04 wagen писал:klausyk daune, o nuo kada gamintojas realias sanaudas raso?gamintojas nurodo tokius skaicius, kuriuos gavo tikrinant ant stendo, be oro pasipriesinimo, be sviesu ir kondicioneriaus, ir kaip jie patys sako tas skaicius reikalingas tam, kad pirkejas galetu sulygint su kitom markem ir jokiu realiu sanaudu gamintojas neraso, o kiek masina realiai valgo, tai cia lemia daug faktoriu ir aisku daugiausiai nuo vairuotojo, kaip top geer buvo viesiems irode, jog prius gali daugiau valgyt uz m3, daug priklauso nuo to kaip spausi akseleratoriu(aisku isimciu yra)
Alfa 156FL 1.9, 85kw ir traukos yra ir ekonomiskas, ir kiek droziu tai ir patvarus pakankamai. Mieste 6l trasoj, 90km 4l
2014-04-11 20:21
jei rimtai su tais matavimais ir bairiu gali but. uzdejai ne tuos ratus ir jau suka kilomerus netiksliai. beto jei gamintojas raso be oro pasipriesinimo ir ant stendu tai galima drasiai det + 2 lt/100km. keista liaudis cia susirenka. matuokit kaip norit guoskit kaip norit save kad mat oru vaziuojat tik neskleiskit ereziju viesoj erdvej.
(1645)
2014-04-11 21:06
2014-04-11 20:12 писал:taip kalba visi buduliai, net nežinantys ir nesigaudantys realybėje.JIE VISUOMET SKAIČIUOJA RUSIŠKAI, VODKĖS KANIBALŲ VIZIJOMIS.jiems nesvarbu kokios sąnaudos nustatytos gamintojo, pvz parduodant naują mersą, kacapui dzin kiek ten parašyta, kacapas žviegz kaip visuomet kad jį APGAVO ir reikia įkalti.
istrauka is vikipedijos kaip gamintojai skaiciuoja sanaudas:
Ранее расчет расхода топлива определялся при проведении заводских испытаний водителями-профессионалами при дорожных испытаниях на специальных треках, сейчас на части автозаводов этот метод сохранен, но применяется для выборочного контроля расхода топлива выпускаемыми автомобилями, проверка определяется внутризаводскими ТУ (техническими условиями), и обычно не публикуется.. . С возрастанием требований рынка была разработана методика промышленных стандартизированных испытаний, проводящихся на стендах. Эта методика позволила исключить какие-либо субъективные влияния и отличается высокой воспроизводимостью результатов.

Методика измерений расхода топлива и выбросов CO2 документально определяется Директивами EC 715/2007 и EC 692/2008.

Для более точных подсчётов выделяют специальные циклы, подробное описание циклов имеется в выше упомянутых Директивах.:

«городской» цикл — характеризуется большей интенсивностью изменения скорости автомобиля, в том числе необходимостью прогрева, работой двигателя во время стоянки на светофорах и в «пробках», а также разгонами и резкими сбросами скорости до нуля. Как следствие, повышенный расход топлива;
«загородный» цикл — характеризуется большей плавностью хода и стабильно удерживаемой скорости, близкой к крейсерской. Следствие: относительно низкий расход топлива
«смешанный» цикл — является своего рода «золотой серединой», то есть подсчёт ведётся в условиях, когда используются и резкий «городской», и спокойный «загородный» стили вождения. Причём, не обязательно, чтобы «загородная» часть цикла осуществлялась вне города: главное — сохранение манеры езды как при «загородном» цикле.

Во время испытаний автомобиль находится в помещении испытательной лаборатории, на мощностном стенде - колеса автомобиля крутят барабаны стенда, автоматика (ранее водитель-испытатель) четки выполняет циклы разгона-торможения- равномерного движения. Анализ расхода осуществляется на основе анализа выхлопных газов (в некоторых модификациях теста в топливную магистраль врезается аппаратный расходомер).

Головное освещение, вообще все дополнительные электрические нагрузки, кондиционер и прочее выключены, автомобиль полностью исправен и обслужен, в бак залито эталонное топливо, сопротивление воздуха отсутствует.

Следует отметить, что публикуются именно эти данные, так как они могут быть в любой момент подтверждены на испытательном стенде. Эти данные позволяют объективно сравнивать между собой разные автомобили, или автомобили разных модификаций и т.п. Получив на этих испытаниях результат, что автомобиль "А" на 20% экономичнее автомобиля "Б", мы вправе рассчитывать, что в реальной эксплуатации соотношение расхода топлива у "А" и "Б" будет аналогичным.

Но при всем при этом указанные нормативы EC 715/2007 и EC 692/2008 (а именно их указывают Производители автомобилей) ни в коей мере не могут быть нормами практического, эксплуатационного расхода.или списания топлива при бухгалтерском учете.
2014-04-11 21:13
jei jau taip reikia ekonomijos imk VW LUPO 1.2 TDI 3ltr 100km. ir vaziuosi pigiai o su fura prasilenkiant uzsimerk. :D
(28)
2014-04-11 21:33
2014-04-11 21:13 писал:jei jau taip reikia ekonomijos imk VW LUPO 1.2 TDI 3ltr 100km. ir vaziuosi pigiai o su fura prasilenkiant uzsimerk. :D
Nemegstu uzsimerkt
2014-04-11 22:09
2014-04-11 14:54 писал:Jooo. Ziuriu arba pastoviai speeda apgaudineja arba zmogus kainu nezino, arba ne apie ta varikli kalba...:beer:
2014-04-11 15:38 писал:__________PARASYK -]KAS] KUR] _TIKSLINK JEI POSTINI
Audi a6 tdi 103kw dirzu komplekta gali nupirkti grubiai uz 400lt.Neseniai teko kaimynui keist, tai viska nauja keitem, nors imanoma ir pataupyti, zodziu keiti ka reikia keist, bet kad ramiau butu keiti naujai viska... 1.9 tdi 66kw, komplektas skf 220 kazkur.Nzn kiek ima meistrai bet nemanau kad daugiau nei 200 lt, tai is kur tu tuos 2 gabalus trauki?
2014-04-11 23:19
2014-04-11 20:12 писал:taip kalba visi buduliai, net nežinantys ir nesigaudantys realybėje.JIE VISUOMET SKAIČIUOJA RUSIŠKAI, VODKĖS KANIBALŲ VIZIJOMIS.jiems nesvarbu kokios sąnaudos nustatytos gamintojo, pvz parduodant naują mersą, kacapui dzin kiek ten parašyta, kacapas žviegz kaip visuomet kad jį APGAVO ir reikia įkalti.
Va čia jau tikras kvatriškis prasideda :DDD Aš net neįsivaizduoju, kaip galima vadovautis gamintojo sąnaudomis, jei tu gauni savo faktines sąnaudas pildamas kurą ir jį išdegindamas. Plius sąnaudos mieste irgi nevienodos, aš galiu užsipilti 80L baką ir Kaune per naktį ratais važinėti, nu ir ką, garantuotai nesieks 7 litrų šimtui, nes šviesoforai neveikia ir mašinų nėra. Tas pats ir mažesniuose miestuose, kur lygios gatvės be šviesoforų. Padangas aišku reiktų originalias, kokias nurodė gamintojas naudoti. Aš ant A6 naudojau R16/205/55 ir sunaudodavau ~8 l/100km kuro mieste, trasoj 6 l/100km važiuojant ~140 km/h, nes apsukų prie tokio greičio būna lygiai 2500. Plius žinau kad iki Klaipėdos yra +- 220 km, nu dar po miesta pasimali ir gaunasi pravažiuoji ~500km čia į KLP ir atgal i Kauna. Beje sąnaudos nepasikeitė uždėjus originalias R15 195 55. Tik atšalus orams ji ėmė mieste biški daugiau valgyti, nes sunkokai kaito.

Manau turbūt visi šitų A6 C4 2.5TDi savininkai patvirtins kad šitas automobilis tiek kuro suvalgo mieste ir trasoj ir joks čia savęs guodimas ir 8 litrai nėra ant oro važinėjimas. Kilometrus galima su navigacija tiksliausiai pasimatuot. Tai tiek, manau nesipykim, čia nėra kažkoks matavimasis pimpalais, tiesiog tas modelis tiek valgo kuro ir nieko tu čia neprigalvosi. Jei aš sakau, kad valgo 8litrus, o gamintojas raso kad 8, 57litro tai nereiškia kad aš klystu, nes aš su ta mašina galiu pravažiuoti taip, kad ji suvalgys visus 13 l/100 km bet iš jos greitai nieko nebeliks, nes ji nėra žiedo mašina.
2014-04-12 06:48
Komjaunuoliai nusprendė gyventi geriau už BMW, sumaniau už MB, pergudravo Audi...ir kas gavosidar po stopkę ir dar mažiau imabolševikai prisižiūrėję savo putkovizijų įtiki, kad jų dyklos ima mažiau nei būdamos naujos, jie viską žino geriau už kuriančius technologijas ir organizuojančius gamybą, nes jie PAMATAVO ir nutarė gyventi GERIAU kaip lenino anūkai!.Įdomu kiek proletarjatų priperdė į jawistas ir wagen audi, kad neliko net elementaraus eksploatuotojo žinyno?Audi anot ivanų"ŠIAIPSAU"spausdina žinynus, kuriuose surašytos realios, didesnės kaip taisyklė už "kaprizines" sąnaudos, nes jie "žino geriau"ir gali pasigirti prie bumbelio...........Baltiems žmonėms siūlome priešnuodį kai proletarjatas pradeda kliedėti apie savo pirdyklos sąnaudas:DAUGINKITE IŠ DVIEJŲ MAŽŲ MAŽIAUSIAI.Arba žiūrėkite gamintojo portaluose, bei kiekviename tvarkingame auto esančiame vartotojo vadove-knygutėje.Kol kas nė vienas proletarjatas nepateikė NĖ VIENO FAKTO išskyrus savo tendencingus "išmatavimus"kaip JAM GERAI ima.Ar pradės kalbėti faktais?Niekuomet, nes jie nė nematė ir nebežino kaip atrodo ELEMENTARUS VARTOTOJO VADOVAS EKSPLOATUOTOJO ŽINYNAS.Jei kuris ir turi, tai paslėpęs laiko ir naktimis verkia patyliukais į pagalvę , jie niekada tiesos nedrįs pasakyt.
2014-04-12 11:13
Nu aš nežinau, bet čia virgi tu klysti, visi žmones skirtingi, dauguma mašinų vis kitokio tvarkingumo ir tuo labiau kitur yra važinejama ir skirtingu laiku kur daugiau kamsčiu, eismo, šviesiaforų tai kaip gali mašina ryti kaip kataloge? Gamintojai pamatavo tik preliminarias sanaudas kiek nauja turi ryti bet jie neatvaziavo i kauna marijampole, alytu ar balbieriski ir nevazinejo vis kitaip taigi kataloguose auto sanaudos nebutinai turi sutapt su realiu gyvenimugalu gale dar priklauso atstumas nuvaziuotas jai nuvaziuoji tik i darba ir atgal 5kw tai ta masina nespeja uzkaisti ir tau daugiau surys ir t.t
(7001 / +1)
2014-04-12 11:34
2014-04-12 11:13 писал:Nu aš nežinau, bet čia virgi tu klysti, visi žmones skirtingi, dauguma mašinų vis kitokio tvarkingumo ir tuo labiau kitur yra važinejama ir skirtingu laiku kur daugiau kamsčiu, eismo, šviesiaforų tai kaip gali mašina ryti kaip kataloge? Gamintojai pamatavo tik preliminarias sanaudas kiek nauja turi ryti bet jie neatvaziavo i kauna marijampole, alytu ar balbieriski ir nevazinejo vis kitaip taigi kataloguose auto sanaudos nebutinai turi sutapt su realiu gyvenimugalu gale dar priklauso atstumas nuvaziuotas jai nuvaziuoji tik i darba ir atgal 5kw tai ta masina nespeja uzkaisti ir tau daugiau surys ir t.t
neatimk is zmogaus entuziazmoJau kelintus metus skaitau apie komsomolcus ir bambalinius, ir kasdiena vis kitaip!Tobuleja kvatriskiskis
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-04-12 11:49
2014-04-12 11:13 писал:Nu aš nežinau, bet čia virgi tu klysti, visi žmones skirtingi, dauguma mašinų vis kitokio tvarkingumo ir tuo labiau kitur yra važinejama ir skirtingu laiku kur daugiau kamsčiu, eismo, šviesiaforų tai kaip gali mašina ryti kaip kataloge? Gamintojai pamatavo tik preliminarias sanaudas kiek nauja turi ryti bet jie neatvaziavo i kauna marijampole, alytu ar balbieriski ir nevazinejo vis kitaip taigi kataloguose auto sanaudos nebutinai turi sutapt su realiu gyvenimugalu gale dar priklauso atstumas nuvaziuotas jai nuvaziuoji tik i darba ir atgal 5kw tai ta masina nespeja uzkaisti ir tau daugiau surys ir t.t
2014-04-12 11:34 maumas писал:neatimk is zmogaus entuziazmo:lol:Jau kelintus metus skaitau apie komsomolcus ir bambalinius, ir kasdiena vis kitaip!:lol:Tobuleja kvatriskiskis:thumbup:
Kad atrodo rimtas verslininkas, brangias mašinas pardavineja, keičia, perka o nezino kad kuro sanaudos praktiškai skiriasi nuo teoriniu sanaudu vat tak
(7001 / +1)
2014-04-12 12:01
2014-04-12 11:13 писал:Nu aš nežinau, bet čia virgi tu klysti, visi žmones skirtingi, dauguma mašinų vis kitokio tvarkingumo ir tuo labiau kitur yra važinejama ir skirtingu laiku kur daugiau kamsčiu, eismo, šviesiaforų tai kaip gali mašina ryti kaip kataloge? Gamintojai pamatavo tik preliminarias sanaudas kiek nauja turi ryti bet jie neatvaziavo i kauna marijampole, alytu ar balbieriski ir nevazinejo vis kitaip taigi kataloguose auto sanaudos nebutinai turi sutapt su realiu gyvenimugalu gale dar priklauso atstumas nuvaziuotas jai nuvaziuoji tik i darba ir atgal 5kw tai ta masina nespeja uzkaisti ir tau daugiau surys ir t.t
2014-04-12 11:34 maumas писал:neatimk is zmogaus entuziazmo:lol:Jau kelintus metus skaitau apie komsomolcus ir bambalinius, ir kasdiena vis kitaip!:lol:Tobuleja kvatriskiskis:thumbup:
2014-04-12 11:49 писал:Kad atrodo rimtas verslininkas, brangias mašinas pardavineja, keičia, perka o nezino kad kuro sanaudos praktiškai skiriasi nuo teoriniu sanaudu vat tak
kas kas, jis ne verslininkas, Gal greiciau koks kitoks zmogus su nemazom pajamomVerslininkai nesirieja internete su vaikais
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-04-12 12:10
2014-04-11 14:54 писал:Jooo. Ziuriu arba pastoviai speeda apgaudineja arba zmogus kainu nezino, arba ne apie ta varikli kalba...:beer:
2014-04-11 15:38 писал:__________PARASYK -]KAS] KUR] _TIKSLINK JEI POSTINI
2014-04-11 22:09 писал:Audi a6 tdi 103kw dirzu komplekta gali nupirkti grubiai uz 400lt.Neseniai teko kaimynui keist, tai viska nauja keitem, nors imanoma ir pataupyti, zodziu keiti ka reikia keist, bet kad ramiau butu keiti naujai viska... 1.9 tdi 66kw, komplektas skf 220 kazkur.Nzn kiek ima meistrai bet nemanau kad daugiau nei 200 lt, tai is kur tu tuos 2 gabalus trauki?
Kiniski uz tokia kaina, matyt ir roliku nekeitet, darbas nekainuoja , tai dar gerai jums , kad uz dyka tokiu kvailiu kas dirba eina rast.
Kiekvienas žmogus neišganytas – be gerų darbų ir be pinigų

Ваше послание

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен