Elektroninio ipurskimo keitimas i KE-jectronic

Создал Пользователь 2011-02-22
2011-02-22 21:02
Zodziu beta tokia, draugas turejo Audi Coupe 2.0 su KE jektronic ipurskimo sistema, dabar turi kita Audi Coupe 2.0 tik su elektroniniu ipurskimu(ta sena coupe irgi turi kaip "donora")
Ji domina, ar imanoma is seno coupe perdet purskala i naujasni coupe vietoj el. purskalo, ne sitas elektroninis jam grybauja ir jis apie ji nekazin ka supranta, o apie KE jactronic jau zino pagrinde viska, beveik visa perinkes ir panasiai, taigi noreciau suzinoti jusu nuomones, ar imanoma toks keitimo variantas, jei imanoma, kokiu problemu gali iskilti....
2011-02-22 21:09
labai daug darbo.kopas provotke ir t.t.
2011-02-22 21:15
Suprantu jog reik pakeist kompa, beja speju ir visa laidyna po kapotu, kartu su purskalu?
2011-02-22 21:26
tai jei yra donoras, plius jei sakai jis gerai KE zino, tai neturetu buti sunku.. "nurengi" sena varikli - visus purkstukus, pompas, degimo sistemos komponentus, daiklius - sudedi i nauja.

gali aisku buti niuansu.. bet jei varikliai vienodi tai turetu nesunku buti viska isspresti..

nors as patarciau geriau pasidometi elktroninio ipurskimo sistemom.. nei keisti i sena KE. elektroninis pranasesnis ir paprastesnis uz KE Jetronica.
2011-02-22 21:30
As tai suprantu, jog elektroninis turi maziau niuansu, jei tvarkingas, bet jei zmogus nori.... Juolab jog cia jo pirma auto su elektroniniu o KE-jectronic jis 2 metus, draske, deliojo, vel draske, keite, tvarke, nu zodziu jau supranta iskart kame ieskot bedos jei kasnors "oziutis" pradeda..
2011-02-22 21:51
iskilo zmogui klausimas, kuo butent elektroninis pranasesnis uz KE detaliau paaiskink jeigu gali
2011-02-22 22:11
2011-02-22 21:51 писал: iskilo zmogui klausimas, kuo butent elektroninis pranasesnis uz KE detaliau paaiskink jeigu gali
elektroninis tiksliau paduoda kura, tiksliau valdo degima (nors KE kai kurie irgi elektroniskai valdo degima), pavelina degima jei variklis detonuoja ir siaip yra patikimiesne sistema..
2011-02-22 22:26
Man tai asmeniskai tas KE nekelia pasitikejimo, gal jei tvarkingas tai nieko, bet kai buna mates duju, tai graziai poto is rikiuotes iseina....
101 / 0
2011-02-22 22:41
2011-02-22 22:26 писал: Man tai asmeniskai tas KE nekelia pasitikejimo, gal jei tvarkingas tai nieko, bet kai buna mates duju, tai graziai poto is rikiuotes iseina....
As irgi ir 2.0 senesne coupe turejau KE, dabar naujesne 2.0 su el. ipurskimu vazineju.Efi 100 kart geriau, su mech. ipurskimo varikliu vien bedos...ypac jei duja yra sumontuota.As tai nekeisciau digifant i ke jetronic, jei butu atvirkscias variantas tai gal net susigundiciau
2011-02-22 22:46
2011-02-22 22:26 писал: Man tai asmeniskai tas KE nekelia pasitikejimo, gal jei tvarkingas tai nieko, bet kai buna mates duju, tai graziai poto is rikiuotes iseina....
2011-02-22 22:41 kolchozan писал: As irgi ir 2.0 senesne coupe turejau KE, dabar naujesne 2.0 su el. ipurskimu vazineju.Efi 100 kart geriau, su mech. ipurskimo varikliu vien bedos...ypac jei duja yra sumontuota.As tai nekeisciau digifant i ke jetronic, jei butu atvirkscias variantas tai gal net susigundiciau
Dekui uz patarima, taip jam ir pasakysiu, nes jis manim nepasitiki, kai sakau jog labiau verta pasilikt el purskala
7645 / 0
2011-02-23 00:00
Maladiec, kad zino jetronica, bet kad atgyveno jis savo, kaip ir karbas.Nors pastarieji sporte dar naudojami ir kai kuriais atvejais yra kaip ir nepakeiciami...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2011-02-23 00:15
Jektonikas nera labai sudetingas mechanizmas, teko truputi su juo bendraut, deja, viskas iseina is mados, nuolat sukuriama kazkas tobuliau, geriau, pirmi mano auto buvo karbai, o ipurskimas tuo metu daugumai buvo didele paslaptis ir rimtas mechanizmas, o kas dabar? jei turi karburatoriu, geda kazkam pasakyt "pas mane karburatorius" nu aisku, jei atvaziuosi su klasikiniu mustang, is jo karbo nieks nesisaipys, bet jei atvaziuosi su kokiu golfuku ar bulka, mintyse visi pagalvos "dar karbu pasaulyje like ?????" pliusas sitose masinose butu gal vienas, lengvas bendradarbiavimas su duju iranga :)
2011-02-23 06:13
sveiki. cia as del turio ši tema ir atsirado, taigi apie elektronini ipurskima KOLKAS žinau dar nedaug, o KE jektronic turejau virs dvieju metu ir pastaciau visa ja ant koju net maždaug namu salygom misini arsireguliuoju, kuro sanaudos ziema max 12 mieste misriu važiavimu o elektroninis man trasoi apie 10 ima:( sunkiai saltas kuresi ir dar sinkau leidzesi apsukos paleidus gazo pėdaola. Beje ira K-jektronik ji dazniausiai buna audi 80 iki 91 metu ir ji degimo kampo nevaldo nes neturi detonacijos daviklio. o KE-jektronik ji jau turi ir jei viskas gerai variklis negeli detonuoti
2011-02-23 09:15
variklis visada linkes detonuoti.. ypac jei degimo kampas agresyvus, kad isgauti maksimalia galia is oro/kuro misinio. as nekalbu apie detonacija, kuria tu girdi.. jei girdi tai jau kazkas labai negerai su varikliu. o negirdima detonacija (kuria girdi tik ECU) yra "pabeges" is ribu cilindro slegis. o jis "pabega" jei isiurbiamas karstas oras, buna per liesas misinys ir t.t.. elektroninis ipurskimas kompensuoja daug geriau nei mechaninis ir susitvarko su detonacija daug lengviau.

ir dar.. jei kalbant apie tikslesni sekvencini ipurskima tai purkstukai ten atsidaro pries pat atsidarant voztvui del ko kuro "plevele" nesikaupia ant isiurbimo kolektoriaus sieneliu..kas labiau aktualu kai variklis saltas ir kuras blogiau garuoja.

tavo elektroninio ipurskimo aprasyta beda greiciausiai bus arba liambda zondas, arba kazkuris is temperaturos davikliu (nors gali buti ir su degimu kazkas negerai).. nes didziausias pliusas EFI butent ir yra lengvas uzvedimas kai salta ir tikslesne oro/kuro misinio kontrole pereinamoj fazej is pagreitejimo i laisva eiga.

as suprantu, kad sunkoka pereiti prie kitokios kuro sistemos kai gerai ismanai KE, bet as patarciau geriau pereiti ant EFI.. nes daug platesnis spektras masinu su EFI.. niekur nepabegsi nuo jo. o kai perprasi pats suprasi kuo EFI yra geriau uz KE.

ir su EFI oro/kuro misinys daug lengviau ir tiksliau reguliuojasi..ir degimo kampas.. ir kiti menkniekiai.. kaip kintamos fazes paskirstymo velenai (VTEC, MIVEC, VANOS, VVTi ir t.t.), kintamo ilgio isiurbimas, apsuku ribotuvai, greicio ribotuvai, turbo slegio ribotuvai ir t.t.

o koki oro/kuro misini tu buvai nustates? kiek AFR? o tai KE tavo neturi liambdos?
2011-02-23 14:21
I tavo klausima galiu atsakyt tik tiek, jog liambda jo KE turejo.....

Daugiau nzn
2011-02-23 15:03
Zodziu sendien tas "deivas" ryte neuzkure savo Coupe :D
Gal minciu turi kur stovi salto paleidimo purkstuko sensorius?
jis sake kad pas ji ira atskiras purkstukas saltam varikliui, bet pas mane ECFI ir tokio dalyko nera
2011-02-23 19:38
2011-02-23 15:03 писал: Zodziu sendien tas "deivas" ryte neuzkure savo Coupe :D
Gal minciu turi kur stovi salto paleidimo purkstuko sensorius?
jis sake kad pas ji ira atskiras purkstukas saltam varikliui, bet pas mane ECFI ir tokio dalyko nera :shocking:
variklio temperaturos sensorius turetu buti atsakingas uz tai.. arba isiurbiamo oro temperaturos..
2011-02-23 19:42
Gal galetum paaiskinti EFI-Elictronic Fuel Injection
ECFI-Electronic Controlled Fuel Injection mechaninius skirtumus, ka tai reiskia as suprantu, bet koks skirtumas tarp siu sistemu mechaniskai?
2011-02-23 20:12
dauguma gamintoju pervadina EFI kitaip.. pvz KE-Jetronic amerikoj vadinama CIS - continuous injection system - o yra ta pati sistema, Mono-Jetronic pas mus vadinama TBI - Throttle Body Injection. siaip skiriasi dazniausiai jos siek tiek.. pvz naudoja kitokius alkuninio veleno padeties daviklius ar signalus ir purkstukai aisku buna kitokie - nors beveik visada tu paciu firmu - Bosch, Denso ir t.t. kiti davikliai irgi skiriasi. o is esmes veikia taip pat.

dabar pradeda populiareti tiesioginis benzino ipurskimas ir pavadinimai irgi skiriasi tarp gamintoju.. GDI, FSI ir panasiai
2011-02-23 20:16
Aisku... Odabar del OBD ir OBD2 junkciu, kuo jos skiriasi?(neteko dar dometis OBD)
Cia imesiu linka, nesuprantu kodel tokios kainos http://www.amazon.com/b/?node=15707381
Teko skaityt kad ju kainos tai kosmines, o cia kaip suprast?
2011-02-23 20:29
OBD1 dar nebuvo pilnai standartizuota.. beveik visi gamintojai turejo savo jungti - toyota savo, GM savo, ford savo ir t.t.

OBD2 jau visi turejo ta pacia jungti, nors standartai dar dabar keiciasi po biski.. pvz VW turi VAG arba KWP2000 standarta.. dar yra ISO, CAN standartai ir t.t. bet dauguma OBD2 skaneriu gali skaityti kelis standartus del to yra gana universalus.

Universalus skaneriai tik nuskaito kodus ir turi ribotas galimybes matyti sensoriu parodymus.

specializuoti skaneriai turi daug daugiau funkciju - gali aktyvuoti solenoida, duoti ziezirba i zvake, turi galimybe perprogramuoti ECU atminti ir t.t. del to ir kainuoja "kosmosa".. pvz GM skirtas OBD2 skaneris su priedais kainuoja apie $3000. universalus skaneris su daug funkciju Snap-On Verus su visais priedais kainuoja apie $10k su virsum.

bet db gamintojai auto kaip ir vercia pirtki tuos skanerius..nes pvz teko keisti galinius stabdzius naujam VW Passat, kuris turi mygtuku aktyvuojama rankini stabdi.. tai norint "sustumti" stumokliuka reikia pajungti skaneri ir duoti komanda i suporto varikliuka.
2011-02-23 20:33
O tai pvz maniskis gundajus? Naudoja OBD2?
2011-02-23 20:35
2011-02-23 20:33 писал: O tai pvz maniskis gundajus? Naudoja OBD2?
OBD2 ejo nuo 96metu..
2011-02-23 20:38
Aisku, o jeigu tik klaidu nuskaitymui, kokios kainos OBD ?
2011-02-23 20:45
2011-02-23 20:38 писал: Aisku, o jeigu tik klaidu nuskaitymui, kokios kainos OBD ?
pirma reiktu rasti, kuris skaito butent Hyundai OBD1..

senesni siaip turedavo galimybe nuskaityti kodus specialiu budu.. pvz toyotai reikia "uztrumpinti" tam tikras fyskes ir skaiciuoti kiek kartu ir kaip daznai mirgsi check engine lempute.

pasidomek, gal ir hyundai turejo toki "prikola"
2011-02-23 20:48
Skaiciau apie tai, tapati turejo ir akura, pagal lemputes mirksejimo intervala galima nusprest kur klaida, o hyundai Scoupe nuo 93m radau tik kodus ir ju reiksmes, o daugiau nieko :(
2011-02-23 20:52
Radau vos ne visu gamintoju kompo tikrinimo metodus, deja apie maniski nieko gero neuzsimenama..
2011-02-23 22:06
Dar mane neramina toks dalykas, jog jei neklystu, CHEECK ENGINE lempute, mano auto skirta tik jav rinkai, bet tuo nesu isitikines ir nezinau kaip patikrint.

O del Audi Coupe, purkstuka jau susitvarke, dabar kitas klausimas, kodel kol auto saltas, apsukos nukrenta tvarkingai, o kai auto pasyla, jos stipriai uzsilieka...
2011-02-24 08:53
2011-02-23 22:06 писал: Dar mane neramina toks dalykas, jog jei neklystu, CHEECK ENGINE lempute, mano auto skirta tik jav rinkai, bet tuo nesu isitikines ir nezinau kaip patikrint.

O del Audi Coupe, purkstuka jau susitvarke, dabar kitas klausimas, kodel kol auto saltas, apsukos nukrenta tvarkingai, o kai auto pasyla, jos stipriai uzsilieka...
uzsilaikyti gali del lieso misinio arba blogai veikiancio laisvos eigos voztuvo.

pasukus rakteli jei uzsidega check engine lempute trumpam reiskia turetu buti ir pati sistema..

gali patikrinti paprastai bet neprofesionaliai - pavazinek su atjungtu liambda zondu. turetu gan greitai ismesti check engine
2011-02-24 14:18
Aisku, pabandysiu. Tik logikos nematau kodel turetu but jav rinkai "check engine", tipo europieciam nereik zinot kada pas juos po kapotu bedu atsiranda....

O Audi, tai joa, deivis tikrino, truputi misinys per liesas....
2011-02-24 18:40
2011-02-24 14:18 писал: Aisku, pabandysiu. Tik logikos nematau kodel turetu but jav rinkai "check engine", tipo europieciam nereik zinot kada pas juos po kapotu bedu atsiranda....

O Audi, tai joa, deivis tikrino, truputi misinys per liesas....
nes USA daug grieztesne emisiju kontrole.
2011-02-24 18:52
Reiks pasitikrint elektros schema manuale europai ir jav skirtam auto, speju jog bus kazkur kazkas nedajungta, kad nedegtu check engine...
2011-02-24 18:53
O del audi, ar gali misinys uzsiliesint del "nupiepusios" oro srauto matuokles?
2011-02-24 19:17
2011-02-24 18:53 писал: O del audi, ar gali misinys uzsiliesint del "nupiepusios" oro srauto matuokles?
gali buti oro srauto matuokle, gali buti nesandari isiurbimo sistema, blogos zvakes, kazkuris temperaturos sensorius gali buti blogas..arba liambda.. nes daugumoj atveju liambda pataiso misini jei yra svyravimu nedideliu nuo pamatuoto oro kiekio ir misinio riebumo.

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами