Gedimaaaaas

Создал Пользователь 2014-09-10
2014-09-10 16:13
Sveiki , susiduriau su tokia situacija. Automobilis: Renault Laguna 1998m. 1, 9dTi.

Vaziuojant ~110Km/val (5 pavara) siek tiek pajauciau kazkoki trukciojima spaudziant greicio pedala. Per veidrodeli pamaciau, kad gana daug dumingumo atsiraddo, nezmoniskai daug, atleidau greicio pedala, greitis pasirode, kad mazeja, ir staiga pats pradejo kylti, ijungiau laisva pavara sustojau, vistiek apsukos sukilusios buvo kiek imanoma daugiau, variklis dirbo pilnu pajegumu, kiek pats is saves gali, pabandziau uzsukti rakteli, ( ta prasme) uzgesinti automobili, bet tai nepadejo , variklis toliau dirbo, stipriai dumino is visur kur tik gali, kol po puses minutes pats motoras uzgeso. Po visko automobilio nekuriau.
Klausymas kas cia galejo nutikti ? Ar tai remontuojama ?
Automobilis paliktas aiksteleje, nezinau ar ji atsistumt ar pabandyt kurt, gal girdeja esat ar susidure su tokiu filmu ?
2014-09-10 16:28
jei jau pats uzgeso tai kito variklio bus pigiausia, raznosa paime reikejo begiu per prievarta gesint, dabar greiciausiai bus issilydes stumoklis.
2014-09-10 16:29
o del ko taip nutiko tai gali buti kad turbina, nes nei is sio nei is to nelabai turejo pro kur tepala i cilindrus suvaryt.
2014-09-10 16:30
bet aisku gali ir kitu priezasciu buti kodel raznosa paime, reikia ardyti ir ziureti.
2014-09-10 16:30
gal galima paklaust.. tuometu ar lijo kai vaziavai ? jai taip tai tavo varikli istiko HIDRO SMUGIS.. gali varikli kita ieskotis .. uzuojauta..
2014-09-10 16:50
paprasciausiai turbo uzlinko ir visa is variklio tepala per kolektoriu padave i uzdegimo kamera ir jis dirbo kol buvo tepalo ir tada kaip nugeso paprasciausei baigesi tepalas, ko pasekoje gavai klyna. gausi ieskoti ne tik variklio , bet ir turbo. reikejo sustojus ijungti 5 pavara ir atleisti sankaba staigei , kad per jega nugesintum varikli.
2014-09-10 16:53
Gal dar eksrasensai išpranašaus kad stulpas įkrito į variklį ?

Paprasčiau ir būr negali,
į dyzelius neretai tenka papildyti tepalo,
, dažnai žmonės perdaug šliūkštena,
pakanka nors truputį perilti ir trasoje užsigazuoja.

Geriau jau nepilt pilnos normos negu perpilti

Šiaip teisinga mintis kad reikia iškart bėgiu gesinti
2014-09-10 17:00
2014-09-10 16:53 писал: Gal dar eksrasensai išpranašaus kad stulpas įkrito į variklį ?

Paprasčiau ir būr negali,
į dyzelius neretai tenka papildyti tepalo,
, dažnai žmonės perdaug šliūkštena,
pakanka nors truputį perilti ir trasoje užsigazuoja.

Geriau jau nepilt pilnos normos negu perpilti

Šiaip teisinga mintis kad reikia iškart bėgiu gesinti
tai kad begiu gesint reikia manau zino kiekvienas bent 5% draugaujantis su technika, o kad perdaug ipylus tepalo paimtu raznosa nesu girdejas paima kai turbo pareina arba retesnis varijantas is interkulerio pakelia, na bet vienu zodziu laguna i srota.
2014-09-10 17:02
o kas cia apie hidro smugi rase tai 0% kad tai yra hidro smugis.
2014-09-10 17:08
2014-09-10 17:02 писал: o kas cia apie hidro smugi rase tai 0% kad tai yra hidro smugis.
nu gal ir turba sutinku del tepalo.. nes siaip dyzelis ir ant tepalo vaziuoja :)
2014-09-10 17:08
efektas panasus i hidro smugi :)
2014-09-10 17:09
tiksliau pasekmes tokios pacios.. varikliui kaputes.. kapitalinis arba kitas :)
2014-09-10 17:43
nieko cia baisaus nenutiko. pirmiause reike pasiziureti su matuokle ar loko tepalo.o tada jau apie variklio pabaiga prognozuokit.
Pasikeis kita turbina ir vel vaziuos kaip vazeves. man su pezu 406 tas pats buvo tik as iskart su begiu uzbesinau. Nusipirkau kita turbina ir vazineju sau toliau laimingas.
Kas liecia HIDRO SMUGI tai cia linksta svaistiklis ir cilindras nustoje dirbti nes stumoklis nedakyla iki rimties tasko ir delto nesudaro spaudimo.
Delto digata trauka ir variklis negraziai dirba.
2014-09-10 18:00
2014-09-10 17:43 писал: nieko cia baisaus nenutiko. pirmiause reike pasiziureti su matuokle ar loko tepalo.o tada jau apie variklio pabaiga prognozuokit.
Pasikeis kita turbina ir vel vaziuos kaip vazeves. man su pezu 406 tas pats buvo tik as iskart su begiu uzbesinau. Nusipirkau kita turbina ir vazineju sau toliau laimingas.
Kas liecia HIDRO SMUGI tai cia linksta svaistiklis ir cilindras nustoje dirbti nes stumoklis nedakyla iki rimties tasko ir delto nesudaro spaudimo.
Delto digata trauka ir variklis negraziai dirba.
tavo atveju nugesinai pats varikli o cia dirbo iki tol kol tepalas baigesi.. blogiausiu atveju reike nuimineti karteri ir ziureti apacios bukle kaip ten kas. bet 90% , kad bus ir varikliui galas.
2014-09-10 18:08
2014-09-10 17:43 писал: nieko cia baisaus nenutiko. pirmiause reike pasiziureti su matuokle ar loko tepalo.o tada jau apie variklio pabaiga prognozuokit.
Pasikeis kita turbina ir vel vaziuos kaip vazeves. man su pezu 406 tas pats buvo tik as iskart su begiu uzbesinau. Nusipirkau kita turbina ir vazineju sau toliau laimingas.
Kas liecia HIDRO SMUGI tai cia linksta svaistiklis ir cilindras nustoje dirbti nes stumoklis nedakyla iki rimties tasko ir delto nesudaro spaudimo.
Delto digata trauka ir variklis negraziai dirba.
2014-09-10 18:00 писал: tavo atveju nugesinai pats varikli o cia dirbo iki tol kol tepalas baigesi.. blogiausiu atveju reike nuimineti karteri ir ziureti apacios bukle kaip ten kas. bet 90% , kad bus ir varikliui galas.
jei klyninimo jis uzgeso del ko as labai abejoju tai tada jam bus kapec, bet manau jis uzgeso tik gel to kad baidesi tepalas ir pats uzgeso tai kit tiek. isidek kita turbina ir uzkursi is suzinosi ar viskas ten gerai, suprasi is variklio darbo. ir nereik nieko daugiau ardyti.
2014-09-10 19:16
2014-09-10 17:43 писал: nieko cia baisaus nenutiko. pirmiause reike pasiziureti su matuokle ar loko tepalo.o tada jau apie variklio pabaiga prognozuokit.
Pasikeis kita turbina ir vel vaziuos kaip vazeves. man su pezu 406 tas pats buvo tik as iskart su begiu uzbesinau. Nusipirkau kita turbina ir vazineju sau toliau laimingas.
Kas liecia HIDRO SMUGI tai cia linksta svaistiklis ir cilindras nustoje dirbti nes stumoklis nedakyla iki rimties tasko ir delto nesudaro spaudimo.
Delto digata trauka ir variklis negraziai dirba.
Reikia ne matuokle ziuret, o varikli apziuret geriau.Jei negesino su begiu, daug sansu, kad variklis pamojo ranka:(, tai yra islindo svaistiklis is bloko
2014-09-10 20:51
2014-09-10 17:43 писал: nieko cia baisaus nenutiko. pirmiause reike pasiziureti su matuokle ar loko tepalo.o tada jau apie variklio pabaiga prognozuokit.
Pasikeis kita turbina ir vel vaziuos kaip vazeves. man su pezu 406 tas pats buvo tik as iskart su begiu uzbesinau. Nusipirkau kita turbina ir vazineju sau toliau laimingas.
Kas liecia HIDRO SMUGI tai cia linksta svaistiklis ir cilindras nustoje dirbti nes stumoklis nedakyla iki rimties tasko ir delto nesudaro spaudimo.
Delto digata trauka ir variklis negraziai dirba.
2014-09-10 19:16 писал: Reikia ne matuokle ziuret, o varikli apziuret geriau.Jei negesino su begiu, daug sansu, kad variklis pamojo ranka:(, tai yra islindo svaistiklis is bloko
ta ka cia parodiai tai jis jau butu is vaziuojancios masinos isokes nuo tokiu garsu ir artyn ilai prie masinos butu nejes
:)
svaistikliai per sonus islenda nuo per dideliu apsuku, o ne nuo tokiu kur vos vos 3000 per minute nuo tepalo detonavimo ysisuka. taip kad negazdink vaikino su tokiom ziauriom pasekmem :D
1687 / 0
2014-09-10 21:31
2014-09-10 17:43 писал: nieko cia baisaus nenutiko. pirmiause reike pasiziureti su matuokle ar loko tepalo.o tada jau apie variklio pabaiga prognozuokit.
Pasikeis kita turbina ir vel vaziuos kaip vazeves. man su pezu 406 tas pats buvo tik as iskart su begiu uzbesinau. Nusipirkau kita turbina ir vazineju sau toliau laimingas.
Kas liecia HIDRO SMUGI tai cia linksta svaistiklis ir cilindras nustoje dirbti nes stumoklis nedakyla iki rimties tasko ir delto nesudaro spaudimo.
Delto digata trauka ir variklis negraziai dirba.
2014-09-10 19:16 писал: Reikia ne matuokle ziuret, o varikli apziuret geriau.Jei negesino su begiu, daug sansu, kad variklis pamojo ranka:(, tai yra islindo svaistiklis is bloko
2014-09-10 20:51 писал: ta ka cia parodiai tai jis jau butu is vaziuojancios masinos isokes nuo tokiu garsu ir artyn ilai prie masinos butu nejes
:)
svaistikliai per sonus islenda nuo per dideliu apsuku, o ne nuo tokiu kur vos vos 3000 per minute nuo tepalo detonavimo ysisuka. taip kad negazdink vaikino su tokiom ziauriom pasekmem :D
Na šiaip tai tikrai ne iki 3000 įsisuka, arba neturėjai normalaus užsigazavimo O dėl pasekmių, tai labai didelė tikimybė, kad varikliui jau batai, jei dirbo kol užgeso. Nors man pačiam kažkada seniai buvo pasatas užsigazavęs, 1, 6 be turbinos, nuo stipriai virš normos perpiltų tepalų, tai padirbo maksimaliom apsukom gal pusę minutės, gal mažiau, bet tada apsiėjau be pasekmių, tik labai dūmijo kokią savaitę, kol iš duslintuvo visi tepalai išdegė . Teko ir Reno varikliuką ardyt po užsigazavimo, tai stūmoklis buvo pradegęs
2014-09-12 14:38
2014-09-10 19:16 писал: Reikia ne matuokle ziuret, o varikli apziuret geriau.Jei negesino su begiu, daug sansu, kad variklis pamojo ranka:(, tai yra islindo svaistiklis is bloko
2014-09-10 20:51 писал: ta ka cia parodiai tai jis jau butu is vaziuojancios masinos isokes nuo tokiu garsu ir artyn ilai prie masinos butu nejes
:)
svaistikliai per sonus islenda nuo per dideliu apsuku, o ne nuo tokiu kur vos vos 3000 per minute nuo tepalo detonavimo ysisuka. taip kad negazdink vaikino su tokiom ziauriom pasekmem :D
2014-09-10 21:31 pumpkin писал: Na šiaip tai tikrai ne iki 3000 įsisuka, arba neturėjai normalaus užsigazavimo :shocking:O dėl pasekmių, tai labai didelė tikimybė, kad varikliui jau batai, jei dirbo kol užgeso. Nors man pačiam kažkada seniai buvo pasatas užsigazavęs, 1, 6 be turbinos, nuo stipriai virš normos perpiltų tepalų, tai padirbo maksimaliom apsukom gal pusę minutės, gal mažiau, bet tada apsiėjau be pasekmių, tik labai dūmijo kokią savaitę, kol iš duslintuvo visi tepalai išdegė :lol:. Teko ir Reno varikliuką ardyt po užsigazavimo, tai stūmoklis buvo pradegęs
chujoviausia yra su automatais jei uzsigazavo ir tepala degina tad tik belieka iseiti is masinos ir nulenkus galva ziureti kaip variklis uzlinksta
2014-09-12 14:51
2014-09-10 20:51 писал: ta ka cia parodiai tai jis jau butu is vaziuojancios masinos isokes nuo tokiu garsu ir artyn ilai prie masinos butu nejes
:)
svaistikliai per sonus islenda nuo per dideliu apsuku, o ne nuo tokiu kur vos vos 3000 per minute nuo tepalo detonavimo ysisuka. taip kad negazdink vaikino su tokiom ziauriom pasekmem :D
2014-09-10 21:31 pumpkin писал: Na šiaip tai tikrai ne iki 3000 įsisuka, arba neturėjai normalaus užsigazavimo :shocking:O dėl pasekmių, tai labai didelė tikimybė, kad varikliui jau batai, jei dirbo kol užgeso. Nors man pačiam kažkada seniai buvo pasatas užsigazavęs, 1, 6 be turbinos, nuo stipriai virš normos perpiltų tepalų, tai padirbo maksimaliom apsukom gal pusę minutės, gal mažiau, bet tada apsiėjau be pasekmių, tik labai dūmijo kokią savaitę, kol iš duslintuvo visi tepalai išdegė :lol:. Teko ir Reno varikliuką ardyt po užsigazavimo, tai stūmoklis buvo pradegęs
2014-09-12 14:38 писал: chujoviausia yra su automatais jei uzsigazavo ir tepala degina tad tik belieka iseiti is masinos ir nulenkus galva ziureti kaip variklis uzlinksta:lol::lol:
Na jau na, iremk i siena ar medi ir topgear`a imesk, iskat uzges.Arba atbulini kalk pries tai ikirtes rankini stabdi, dar gali ir "kojini"paspaust.Gesta be problemu.Gali pamegit issinuomaves autonuomoje BMW X6
2014-09-12 20:23
2014-09-10 17:43 писал: nieko cia baisaus nenutiko. pirmiause reike pasiziureti su matuokle ar loko tepalo.o tada jau apie variklio pabaiga prognozuokit.
Pasikeis kita turbina ir vel vaziuos kaip vazeves. man su pezu 406 tas pats buvo tik as iskart su begiu uzbesinau. Nusipirkau kita turbina ir vazineju sau toliau laimingas.
Kas liecia HIDRO SMUGI tai cia linksta svaistiklis ir cilindras nustoje dirbti nes stumoklis nedakyla iki rimties tasko ir delto nesudaro spaudimo.
Delto digata trauka ir variklis negraziai dirba.
2014-09-10 19:16 писал: Reikia ne matuokle ziuret, o varikli apziuret geriau.Jei negesino su begiu, daug sansu, kad variklis pamojo ranka:(, tai yra islindo svaistiklis is bloko
2014-09-10 20:51 писал: ta ka cia parodiai tai jis jau butu is vaziuojancios masinos isokes nuo tokiu garsu ir artyn ilai prie masinos butu nejes
:)
svaistikliai per sonus islenda nuo per dideliu apsuku, o ne nuo tokiu kur vos vos 3000 per minute nuo tepalo detonavimo ysisuka. taip kad negazdink vaikino su tokiom ziauriom pasekmem :D
Foto butent nuo tepalo uzsidegimo isleke svaistiklis su stumokliu, dar skyle ir kartery panasi.Viskas buvo del virsytos tepalo normos.Kas remontuoja siek tiek masinas, zinos kieno cia variklisApsukos raznose tikrai ne 3000, greiciau jau apie 10000.Bendzas dar kuri laika atlaiko, dyzeliui gan greitai buna galas
2014-09-15 12:00
Parsitempiau automobili, varikliui lyg nieko, pakroviau akuma, paziurejau tepalus viskas tvarkoi uzsikure normaliai dirba, tik turbinai ate. ieskotis kitos reiks. aciu :)
2014-09-15 14:40
2014-09-15 12:00 писал: Parsitempiau automobili, varikliui lyg nieko, pakroviau akuma, paziurejau tepalus viskas tvarkoi uzsikure normaliai dirba, tik turbinai ate. ieskotis kitos reiks. aciu :)
dabar matai kokie cia pasaku prisiklause rasineje visokes nesamones klaunu klaunai

sakiau kad nieko baisaus tai taip ir yra ir apsukos garantija ne 10000 buvo
2014-09-16 16:54
2014-09-15 12:00 писал: Parsitempiau automobili, varikliui lyg nieko, pakroviau akuma, paziurejau tepalus viskas tvarkoi uzsikure normaliai dirba, tik turbinai ate. ieskotis kitos reiks. aciu :)
2014-09-15 14:40 писал: dabar matai kokie cia pasaku prisiklause rasineje visokes nesamones klaunu klaunai
:lol::lol::lol::lol:
sakiau kad nieko baisaus tai taip ir yra ir apsukos garantija ne 10000 buvo :lol:
Nereik stumt, jei nemates raznoso normalaus.Nuotrauka buvau imetes varikliuko, dirbant ant laisvu uzsigazavo ir pasekmes matosi, tikrai ne3000 apsuku buvo
2014-09-16 17:58
2014-09-15 12:00 писал: Parsitempiau automobili, varikliui lyg nieko, pakroviau akuma, paziurejau tepalus viskas tvarkoi uzsikure normaliai dirba, tik turbinai ate. ieskotis kitos reiks. aciu :)
2014-09-15 14:40 писал: dabar matai kokie cia pasaku prisiklause rasineje visokes nesamones klaunu klaunai
:lol::lol::lol::lol:
sakiau kad nieko baisaus tai taip ir yra ir apsukos garantija ne 10000 buvo :lol:
2014-09-16 16:54 писал: Nereik stumt, jei nemates raznoso normalaus.Nuotrauka buvau imetes varikliuko, dirbant ant laisvu uzsigazavo ir pasekmes matosi, tikrai ne3000 apsuku buvo:shocking:
paklausyk: as sprendiau is situacijos kuri kolegai nutiko ir pasakiau kad variklis gali likti sveikas, nes uzsigazavimas vyko del turbinos, o jei ponaiti nesugebi objaktyviai vertinti situacijos tai nereike rasineti nesamoniu. tavo atveju ne nuo turbinos isisuko variklis iki tokiu apsuku.
2014-09-23 21:58
Sveiki, dar karta
Situacija tokia, pakeiciau turbina ir pabandziau uzkurti masina, vel dumino visa kita, tada atsukau interkolerio zarna, pasirodo ten pilna tepalu, ruosiuosi rytoi isvalyti isplauti sistema, be interkolerio zarnos viskas tvarkoi. Bet nesuprantu sistemos vienos, kur dingsta tepalas is variklio, nes ant mierkos mazeja tepalas. ar gali paciam motore susiplake buti kas nors, kad isvarinetu tepala pro interkoleri ? Neesu specas siuose reikaluose, tad klauskit ko nesupratot istorijoj, bandysim ieskot atsakymu problemoi :)
2014-09-24 13:59
Mechanikai, gal kokiu minciu turit ?:))
2014-09-24 15:03
2014-09-24 13:59 писал: Mechanikai, gal kokiu minciu turit ?:))
ar dumino kaip slanga buvo nuimta nu interkulerio?
kiek tu pravazevai km ir kiek pagal matuokle sumazejo tepalo?
2014-09-24 15:26
2014-09-24 13:59 писал: Mechanikai, gal kokiu minciu turit ?:))
2014-09-24 15:03 писал: ar dumino kaip slanga buvo nuimta nu interkulerio?
kiek tu pravazevai km ir kiek pagal matuokle sumazejo tepalo?
Pakeitus turbina ir uzkurus, dumino, net vel uzsigazuot bande, nuemus slanga virsutine, kuri eina i interkoleri duminimas sumazejo, ir nebande uzsigazuot, lyg ir viskas gerai buvo. Kazkiek to tepalo isdegino is interkolerio, ta prasme ispute spaudimas, vel viska surinkau pavazinejau gal kokius ~10km max, ir pastaciau, siektiek veliau vel uzkuriau lyg ir lekt jau i trasa, ir vel tas pats dumai, vel lengvas uzsigazavimas ir nuo matuokles sumazejo tepalo. na rode vidurki, o matuokle pasidare vos vos sutepta, konkretus minimumas, o virsutine interkolerio slanga vel tepaluota.
2014-09-24 15:35
2014-09-24 13:59 писал: Mechanikai, gal kokiu minciu turit ?:))
2014-09-24 15:03 писал: ar dumino kaip slanga buvo nuimta nu interkulerio?
kiek tu pravazevai km ir kiek pagal matuokle sumazejo tepalo?
Ar gali taip buti, jog sistemoje buvo tepalo, nes sistema nebuvo valyta, tik taip nuo gazavimo nuemus slanga isputinejo spaudimas, tepalas likes sistemoje itakojo vel uzsigazavima ir duminima, o kai uzsigazavo lengvai pradejo eiti tepalas is variklio del to jo ir nera ten ? Gal isvalius sistema, supylus tepalus to nebutu ?:)
2014-09-24 17:25
2014-09-24 13:59 писал: Mechanikai, gal kokiu minciu turit ?:))
2014-09-24 15:03 писал: ar dumino kaip slanga buvo nuimta nu interkulerio?
kiek tu pravazevai km ir kiek pagal matuokle sumazejo tepalo?
2014-09-24 15:35 писал: Ar gali taip buti, jog sistemoje buvo tepalo, nes sistema nebuvo valyta, tik taip nuo gazavimo nuemus slanga isputinejo spaudimas, tepalas likes sistemoje itakojo vel uzsigazavima ir duminima, o kai uzsigazavo lengvai pradejo eiti tepalas is variklio del to jo ir nera ten ? Gal isvalius sistema, supylus tepalus to nebutu ?:)
issivalyk visa oro sistema ir tada bandyk.
seip tepalo neturejo sumazeti, nebent turba bloga.
2014-09-24 17:47
aišku turbina pirkta iš šroto ir dar buvo ieškota kur pigiau pardavė?
2014-09-24 18:24
2014-09-24 17:47 писал: aišku turbina pirkta iš šroto ir dar buvo ieškota kur pigiau pardavė?
Teisingai turbina pirkta is Autominutes, uz 400pinigu.
Na, as pats galvoju masina nera verta, jog butu turbo restauruojama arba perkama nauja.
Bet turbina atrode tikrai gyva.
Bandysiu tada isvalyti visa oro sistema, ziuresime kas bus. Aciu:)
2014-09-27 12:01
Sveiki, situacija vel pasikartojo,
isvaliau oro sistema, viska sudejau surinkau, uzkuriau automobili, ant laisvu sukiu dirba graziai, mete kazkiek to dumo, bet stipriai nedumijo, pralekiau vel kelis kilometrus uzsidege chek'as STOP ir rankinio zenkliukas, na ir vel gazas dumas bardakas. Atsukau virsutine interkolerio zarna vel ten pilna tepalu. Nesuprantu mistikos, tai cia ieskot trecios turbinos ar jau variklis is saves pavarges ?
2014-09-27 12:32
2014-09-27 12:01 писал: Sveiki, situacija vel pasikartojo,
isvaliau oro sistema, viska sudejau surinkau, uzkuriau automobili, ant laisvu sukiu dirba graziai, mete kazkiek to dumo, bet stipriai nedumijo, pralekiau vel kelis kilometrus uzsidege chek'as STOP ir rankinio zenkliukas, na ir vel gazas dumas bardakas. Atsukau virsutine interkolerio zarna vel ten pilna tepalu. Nesuprantu mistikos, tai cia ieskot trecios turbinos ar jau variklis is saves pavarges ?
ieskokis kitos turbinos, man 2 kartus buvo kad tik pakeiti is sroto turbina, o jai ve pizdec, ir asele atrodo perdaug nekliba.statyk kita turbina ir turetu buti gerai (jei turba rasi zinoma gera)
2014-09-27 12:57
Nereikia pirkinet is savartynu nieko, nebent paprastas neapkrovines nesudetingas dalis, pvz apmusalus, sedynes, zibintus(tai ka akivaizdziai gali plika akim pmatyt ir patikrint).

Turba reikejo vezt restauruoti

bet pries tai zinoma galejai r varikli pasitikrinti,
juk issukus pak.zvakes gan nesunku pasimatuoti kompresija.

Tepala i alsuoklius ir colerio zarnas gali varyti ir del paties variklio sudilimo, ne vien del turbos broko.

Dar gali but kad tepalo siurblys mires-nepakanka slegimo, tau "uzkala"turba nes negauna pakankamai tepalo, tada uzsigazuoja variklis

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами