Jawa 250

Создал Пользователь 2014-04-30
Пользователь
2014-04-30 23:09
-1
Sveiki, su draugu bandėm taisyti motociklą Jawa 250, rodos 1968 m., na jinai gan ilgai laiką jau pas jį stovėjusi, tačiau praeitais metais buvome užkūrė ją, tačiau susvilo sankabos diskai, ir tik šiais metais nusprendėme juos pakeisti. Na kaip ir pačius diskus ir pakeitėm, tačiau jie susidėjo labai stangriai t.y. paskutinę tvirtinamoji lėkštė kuri tvirtinasi su trimis įvorėmis (ten dar ir spiruoklės stovi) labai sunkiai užsidėjo, ir iškarto pastebėjome, kad sankabos rankenelė buvo labai laisva, todėl nusprendėme paveržti patį troselį, jį paveržius pastebėjome, kad labai sunkiai jau spaudžiasi ta sankaba, kelis kart paspaudus pist ir plyšo troselis. Na esmė tokia, čia normalu, kad įdėjus naujus sankabos diskus taip stangriai jie susidėtu? Plius taip sunkiai spaudinėtusi? Nes spaudžiant pastebėjome, kad jie vaikšto vos kelis milimetrus, o kai su senais diskais paspaudus rankenėlę diskai pasislinkdavo trigubai daugiau.
Kita problema, kai jau pamatėme, kad šiandien nieko nesigaus su sankaba, uždėjom atgal gaubtą pastebėjome, kad bėgiai dingo, t. y. laisvas, pirmas ir antras dar yra, tačiau trečio ir ketvirto nesijaučia (čia aišku bandyta ant neužkurtos junginėti, todėl tiksliai ar jų nėra negaliu pasakyti, tačiau jokio jausmo, kad jungtusi trečias ar ketvirtas). Ir šiaip gan sunkiai bėgiai jungiasi. Ypač iš pirmo į laisvą. Taigi ką blogai galėjome sudėti su bėgiu tuo dantrasčiu?
P.S. Mes ne mechanikai, tiesiog sugalvojom šitaip praleisti laisvalaikį, juo labiau tos jawos dokumentai seniai pamesti, numeriai irgi kažkur kažkada pievoje pamesti.
Пользователь
2014-04-30 23:20
nereikejo verzt iki galo spyruokliu, verzt reik tol, kol vazinejant nustoja buksuot, tai pirma.
antra, turi but reguliavimas is kitos puses, del kurio buna kad nesijungia begiai, arba buksuoja, trecia, gal trosa kur nors uzlauze, arba jis sarve uzpuves.
Пользователь
2014-05-01 00:53
Nesu tikrasdėl 250, čia viencilindrė kiek pamenu? Jei atmintis neapgauna tai ten turėtų būt automatinė sankaba, prie bėgių perjungimo kojelės (prie zvaigždutės) toks mechanizmas yra, gali be rankinės sankabos tiesiai kalt pirma pavara zemyn ir laikyti kojele apacioj ir sankaba sudirba. Ir tada arba atsargiai atleidinėjant arba staigiai paleidus sturžonais galima važiuoti. Tai jums dėl to gali ir nesijungti, nes sunkiai nusispaudžia. Diskai turi prisitrinti, todėl reikia užsikurti ir pavazineti, bent as taip daryčiau. Kitas dalykas, ar tikrai tokį pat skaičių diskelių sudėjote? Jei vienu per daug tai ten jau ne mažas storis gaunasi.
Пользователь
2014-05-01 09:29
Na ji dvejų cilindrų. Sudėjom būtent 5 naujus diskus, kiek ir buvo senų, tiktai, kad seni buvo labai susidėvėję.
Dėl viso kito nesu tikras, reiks išbandyt.
Пользователь
2014-05-01 09:44
o tepalo ar pylėt į greičių dėžę, nes ir sankaba mirksta tepale turėtų susitept ir lengviau vaikščiot
Пользователь
2014-05-01 11:08
Pylėm tepalo. Na gal rimtai reiks bandyt naują troselį suveikt ir gal prasivaikščios...
Пользователь
2014-05-04 12:08
+1
Jawa 250 niekada nebuvo 2-jų cilindrų, visada tik vieno. Tik ant Jawa 350 ėjo 2 cilindrai. O jei į temą, tai bandyk pasikeist tą troselį, manau kad kaip ir tu sakai turėtų prasivaikščioti sistema visa. :)
Пользователь
2014-05-04 12:27
2014-05-04 12:08 писал:Jawa 250 niekada nebuvo 2-jų cilindrų, visada tik vieno. Tik ant Jawa 350 ėjo 2 cilindrai. O jei į temą, tai bandyk pasikeist tą troselį, manau kad kaip ir tu sakai turėtų prasivaikščioti sistema visa. :)

Ваше послание

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен