Jūsu Nuomuonė Apie Dujų Sąnaudas

Создал Пользователь 2013-11-26
2013-11-26 13:55
Svarstau pirkti Audi A4 sedaną (bendzinas/dujos) nuo 1995 iki 1999 metų. Kurie esa važinėje ar iki dabar važinėja tokia mašina kurie gali ir nori, pasidalinkite savo patirtimi šioje temoje apie kuro sąnaudas 100-tam kilometrų.
(47)
2013-11-26 15:23
Priklauso su kokiu varikliu ieškai. Pats turėjau 1.8T universalą, + R18 ratai, tai tiesiojoje 9-10ltr išeidavo, dujos tiesioginės žinoma buvo. Manau tikrai optimaliausias variantas iš A4 B5 variklių gamos.
(2613 / +1)
2013-11-26 15:49
idomu kiek reikdavo benzino tik ka uzkurus, kiek reikia pravaziuot su juo, kol pereis ant duju, ar tiesiog is karto jau dujom vaziuoja, tiesiog idomu, nes sitoj sferoj nei bum bum :)
(7010 / +1)
2013-11-26 16:12
2013-11-26 15:49 algis писал: idomu kiek reikdavo benzino tik ka uzkurus, kiek reikia pravaziuot su juo, kol pereis ant duju, ar tiesiog is karto jau dujom vaziuoja, tiesiog idomu, nes sitoj sferoj nei bum bum :)
tai yra ivesta temp. konstanta, prie kokios temp. persijungt i dujas.Siaip, kazkur 40laipsniu.Iki kol variklis pasils iki tiek-vaziuoji ar rukai, benzinu...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 16:21
Pirk Toyota dyzeli, nebus vargo nei su dujom, nei su remontu.
2013-11-26 16:23
Subaru 2.5l 123kW variklis imdavo 12-13 duju ir apie 1 benzo/100km. Cia vasara, ziema dar nebandziau, bet turetu benzo paimt daugiau :)
(2613 / +1)
2013-11-26 16:24
2013-11-26 15:49 algis писал: idomu kiek reikdavo benzino tik ka uzkurus, kiek reikia pravaziuot su juo, kol pereis ant duju, ar tiesiog is karto jau dujom vaziuoja, tiesiog idomu, nes sitoj sferoj nei bum bum :)
2013-11-26 16:12 maumas писал:tai yra ivesta temp. konstanta, prie kokios temp. persijungt i dujas.Siaip, kazkur 40laipsniu.Iki kol variklis pasils iki tiek-vaziuoji ar rukai, benzinu...
oho, tai kiekviena ryta puse kelio tik benzu leksiu i darba, nekazkas :) o ziema....
(7010 / +1)
2013-11-26 16:28
2013-11-26 15:49 algis писал: idomu kiek reikdavo benzino tik ka uzkurus, kiek reikia pravaziuot su juo, kol pereis ant duju, ar tiesiog is karto jau dujom vaziuoja, tiesiog idomu, nes sitoj sferoj nei bum bum :)
2013-11-26 16:12 maumas писал:tai yra ivesta temp. konstanta, prie kokios temp. persijungt i dujas.Siaip, kazkur 40laipsniu.Iki kol variklis pasils iki tiek-vaziuoji ar rukai, benzinu...
2013-11-26 16:24 algis писал:oho, tai kiekviena ryta puse kelio tik benzu leksiu i darba, nekazkas :) o ziema.... :shocking:
ziema-ragai visiems.Nesvarbu-dyzelis ar dujos.Tik nereikia pasakot apie 6ltr kuro ziema mieste
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(2613 / +1)
2013-11-26 16:30
2013-11-26 16:12 maumas писал:tai yra ivesta temp. konstanta, prie kokios temp. persijungt i dujas.Siaip, kazkur 40laipsniu.Iki kol variklis pasils iki tiek-vaziuoji ar rukai, benzinu...
2013-11-26 16:24 algis писал:oho, tai kiekviena ryta puse kelio tik benzu leksiu i darba, nekazkas :) o ziema.... :shocking:
2013-11-26 16:28 maumas писал:ziema-ragai visiems.Nesvarbu-dyzelis ar dujos.Tik nereikia pasakot apie 6ltr kuro ziema mieste
nu siaip jo
2013-11-26 16:32
2013-11-26 15:49 algis писал: idomu kiek reikdavo benzino tik ka uzkurus, kiek reikia pravaziuot su juo, kol pereis ant duju, ar tiesiog is karto jau dujom vaziuoja, tiesiog idomu, nes sitoj sferoj nei bum bum :)
2013-11-26 16:12 maumas писал:tai yra ivesta temp. konstanta, prie kokios temp. persijungt i dujas.Siaip, kazkur 40laipsniu.Iki kol variklis pasils iki tiek-vaziuoji ar rukai, benzinu...
2013-11-26 16:24 algis писал:oho, tai kiekviena ryta puse kelio tik benzu leksiu i darba, nekazkas :) o ziema.... :shocking:
kai turejau benz dujos tai man vasara max 500metru su benzu isejdavo o ziema vistiek pasildavau uzkures kokias 3 min ir jau vaziavau su dujom jai iskart vaziuot tai reikes kokiu 2-3 km pravaziuot kad persijungtu
(2613 / +1)
2013-11-26 16:36
2013-11-26 16:12 maumas писал:tai yra ivesta temp. konstanta, prie kokios temp. persijungt i dujas.Siaip, kazkur 40laipsniu.Iki kol variklis pasils iki tiek-vaziuoji ar rukai, benzinu...
2013-11-26 16:24 algis писал:oho, tai kiekviena ryta puse kelio tik benzu leksiu i darba, nekazkas :) o ziema.... :shocking:
2013-11-26 16:32 писал:kai turejau benz dujos tai man vasara max 500metru su benzu isejdavo o ziema vistiek pasildavau uzkures kokias 3 min ir jau vaziavau su dujom jai iskart vaziuot tai reikes kokiu 2-3 km pravaziuot kad persijungtu
o tai labai neblogai
(7010 / +1)
2013-11-26 16:42
2013-11-26 16:24 algis писал:oho, tai kiekviena ryta puse kelio tik benzu leksiu i darba, nekazkas :) o ziema.... :shocking:
2013-11-26 16:32 писал:kai turejau benz dujos tai man vasara max 500metru su benzu isejdavo o ziema vistiek pasildavau uzkures kokias 3 min ir jau vaziavau su dujom jai iskart vaziuot tai reikes kokiu 2-3 km pravaziuot kad persijungtu
2013-11-26 16:36 algis писал:o tai labai neblogai
palauk, dar buna ir -25
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(47)
2013-11-26 16:46
2013-11-26 15:49 algis писал: idomu kiek reikdavo benzino tik ka uzkurus, kiek reikia pravaziuot su juo, kol pereis ant duju, ar tiesiog is karto jau dujom vaziuoja, tiesiog idomu, nes sitoj sferoj nei bum bum :)
Vasarą man ryte tik užkūrus gal 1km pavažiuoju ir jau ant dujų permeta, daugiau visą dieną tik užsikuria ant benzo ir iškart persijungia ant dujų. Žiemą jau kitaip, Pravažiuot reikia 3-4km, kad persijuntų, ant laisvų dirbant ~10min. Bet vėlgi, čia viskas ryte, poto jau varikliui sušilus, dieną nebereikia tiek, žinoma priklauso ir nuo to kas kiek laiko su ja pravažiuoji, jei ryte užkuri nuvažiuoji iki darbo ir tik po darbo vėl važiuoji, tai žinoma, vėl bus kaip ir ryte. :)
(2613 / +1)
2013-11-26 16:50
2013-11-26 16:32 писал:kai turejau benz dujos tai man vasara max 500metru su benzu isejdavo o ziema vistiek pasildavau uzkures kokias 3 min ir jau vaziavau su dujom jai iskart vaziuot tai reikes kokiu 2-3 km pravaziuot kad persijungtu
2013-11-26 16:36 algis писал:o tai labai neblogai
2013-11-26 16:42 maumas писал:palauk, dar buna ir -25:lol:
nu man -25 su dyzeliuku ir nuotaikos nepakelia :)
(7010 / +1)
2013-11-26 16:55
2013-11-26 16:36 algis писал:o tai labai neblogai
2013-11-26 16:42 maumas писал:palauk, dar buna ir -25:lol:
2013-11-26 16:50 algis писал:nu man -25 su dyzeliuku ir nuotaikos nepakelia :)
man su dviem litrais ziema per salcius i darba vazinejant 10km, reikedavo 100km koki 14-15 duju na ir benzo koki 20ltr per men.Masina su mono ipursk., tad dujos paprastos.Uzmiestyje iseidavo nesivelkant apie 11ltr/100km, beveik kaip vasara, labai nezymiai daugiau...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(47)
2013-11-26 17:01
Esmė tokia, jei pigiai negauni dyzelio, dujos žymiai labiau apsimoka, ypač 4-tos kartos :)
(2613 / +1)
2013-11-26 17:05
jau gal daugiau nei 20m vazineju dyzelinem, man kazkaip arciau dusios ir rukyt ramiai galiu
(7010 / +1)
2013-11-26 17:05
2013-11-26 17:01 oxazzz писал:Esmė tokia, jei pigiai negauni dyzelio, dujos žymiai labiau apsimoka, ypač 4-tos kartos :):thumbup:
pabandyk i CR dyzeli papilt dyzeli is belekurTaip, dujos geriau.Bent jau man.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(7010 / +1)
2013-11-26 17:08
2013-11-26 17:05 algis писал:jau gal daugiau nei 20m vazineju dyzelinem, man kazkaip arciau dusios ir rukyt ramiai galiu :lol:
nerukau, masina laiku tvarkau, vaziuoju pas ta pati dujininka.Per keleta metu susikloste gana padorus draugiski santykiai, tad be problemu del kainos ir atliekamo darbo kokybes.Dujomis-nuo 1998m.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(47)
2013-11-26 17:16
2013-11-26 17:01 oxazzz писал:Esmė tokia, jei pigiai negauni dyzelio, dujos žymiai labiau apsimoka, ypač 4-tos kartos :):thumbup:
2013-11-26 17:05 maumas писал:pabandyk i CR dyzeli papilt dyzeli is belekur:drink:Taip, dujos geriau.Bent jau man.
Ta prasme CR? Pilu rusišką jau porą mėn, karts nuo karto iš statoilo keliasdešimt litru ir nieko, variklis 2.2DTi;)
(7010 / +1)
2013-11-26 17:24
2013-11-26 17:01 oxazzz писал:Esmė tokia, jei pigiai negauni dyzelio, dujos žymiai labiau apsimoka, ypač 4-tos kartos :):thumbup:
2013-11-26 17:05 maumas писал:pabandyk i CR dyzeli papilt dyzeli is belekur:drink:Taip, dujos geriau.Bent jau man.
2013-11-26 17:16 oxazzz писал:Ta prasme CR? Pilu rusišką jau porą mėn, karts nuo karto iš statoilo keliasdešimt litru ir nieko, variklis 2.2DTi;)
CR-common rail.Zymejimai CRDI, CDI ir pan.Pagal mane, DTI nera common rail`as.Pilk ka nori i ssveikata
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 17:27
2013-11-26 17:05 maumas писал:pabandyk i CR dyzeli papilt dyzeli is belekur:drink:Taip, dujos geriau.Bent jau man.
2013-11-26 17:16 oxazzz писал:Ta prasme CR? Pilu rusišką jau porą mėn, karts nuo karto iš statoilo keliasdešimt litru ir nieko, variklis 2.2DTi;)
2013-11-26 17:24 maumas писал:CR-common rail.Zymejimai CRDI, CDI ir pan.Pagal mane, DTI nera common rail`as.Pilk ka nori i ssveikata:drink:
naujesni tdi jau cr yra volvos nuo 2001 metu cr varikliai opeliu 1, 9 dizelinis irgi cr o 2, 2 beroids dar paprastesnis
(7010 / +1)
2013-11-26 17:32
2013-11-26 17:16 oxazzz писал:Ta prasme CR? Pilu rusišką jau porą mėn, karts nuo karto iš statoilo keliasdešimt litru ir nieko, variklis 2.2DTi;)
2013-11-26 17:24 maumas писал:CR-common rail.Zymejimai CRDI, CDI ir pan.Pagal mane, DTI nera common rail`as.Pilk ka nori i ssveikata:drink:
2013-11-26 17:27 писал:naujesni tdi jau cr yra volvos nuo 2001 metu cr varikliai opeliu 1, 9 dizelinis irgi cr o 2, 2 beroids dar paprastesnis
taip, is esmes po 2000m. atejo CR era.Geras dalykas, didesnio litrazo varikliai-zverys.Minusai-jautrus ir nepigus purkstukai, daug elektronikos.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(47)
2013-11-26 17:34
2013-11-26 17:16 oxazzz писал:Ta prasme CR? Pilu rusišką jau porą mėn, karts nuo karto iš statoilo keliasdešimt litru ir nieko, variklis 2.2DTi;)
2013-11-26 17:24 maumas писал:CR-common rail.Zymejimai CRDI, CDI ir pan.Pagal mane, DTI nera common rail`as.Pilk ka nori i ssveikata:drink:
2013-11-26 17:27 писал:naujesni tdi jau cr yra volvos nuo 2001 metu cr varikliai opeliu 1, 9 dizelinis irgi cr o 2, 2 beroids dar paprastesnis
Palengvėjo net..
(47)
2013-11-26 17:35
2013-11-26 17:24 maumas писал:CR-common rail.Zymejimai CRDI, CDI ir pan.Pagal mane, DTI nera common rail`as.Pilk ka nori i ssveikata:drink:
2013-11-26 17:27 писал:naujesni tdi jau cr yra volvos nuo 2001 metu cr varikliai opeliu 1, 9 dizelinis irgi cr o 2, 2 beroids dar paprastesnis
2013-11-26 17:32 maumas писал:taip, is esmes po 2000m. atejo CR era.Geras dalykas, didesnio litrazo varikliai-zverys.Minusai-jautrus ir nepigus purkstukai, daug elektronikos.
na bet Vectra C pas mane 2004 metų.. Nors tas 2.2dti ėjo ir į vectrą B.. :)
2013-11-26 17:45
As su dujom vazineju, tik kad ne audi A4. Todel apie sanaudas nerasysiu. Dujos is esmes pigiau uz dyzeli praktiskai tik tada buna, kai degalinej jos beveik dvigubai pigesnes negu dyzelis. Kitu atveju dyzelis laimi. bet velgi, tai priklauso kokiu metu masinas, kilovatus, kubaturas ir t.t. lyginsi. Nes jeigu lyginsi 66kw golfa su 200kw benzu/dujom tai matematika ir taip aiski jauciu, nesvarbu kokios kainos kolonese. Ziema dyzeliai daug ryja. Ypac trumpais atstumais gali ta pati masina, kur vasara valge tarkim 6 litrus, ryti 9 ar net 10litru dyzelio. (velgi daug niuansu, bet turiu ir dyzeli, taigi kai reikia vaziuotu su saltu motoru 6-7km ir vel gesinti, tai ekonomijos nera vapsie). Daug niansu, nes tie kurie grynai centre gyvena vel kitaip. Kitas tuos 7km ar 10km gal kokiu apvaziavimu vaziuoja.
Tik del duju pasildymo - benzai uzsyla greitai. Jeigu yra salygos (pas mane yra), as pries vaziuodamas uzkuriu masina penkioms minutems. per ta laika jau ir kava baigiu atsigerti, batus usiristi ir t.t. Isedu i pilnai silta masina, dujos jau seniausia dirba. (prie kokiu minus 10 jos isijundavo po 2-3min.). Tai galiu pasakyt kad uzpylu uz 100LT benzo, ir laisvai pusei metu uztenka.
Bandziau sesti ir vaziuoti - jo, tuomet to 100lt gali ir porai savaiciu neuztekti.
2013-11-26 17:49
2013-11-26 17:01 oxazzz писал:Esmė tokia, jei pigiai negauni dyzelio, dujos žymiai labiau apsimoka, ypač 4-tos kartos :):thumbup:
Dabar kai dyzelis atpiges, o dujos 2.5lt, tai dyzelis jau geriau.
Paskaiciuokit. As skaiciuoju
O siaip turiu ir dujas ir dyzeli (2 auto), tai kuris kuras atpinga tuo vaziuoju :D
2013-11-26 17:50
2013-11-26 17:45 писал:As su dujom vazineju, tik kad ne audi A4. Todel apie sanaudas nerasysiu. Dujos is esmes pigiau uz dyzeli praktiskai tik tada buna, kai degalinej jos beveik dvigubai pigesnes negu dyzelis. Kitu atveju dyzelis laimi. bet velgi, tai priklauso kokiu metu masinas, kilovatus, kubaturas ir t.t. lyginsi. Nes jeigu lyginsi 66kw golfa su 200kw benzu/dujom tai matematika ir taip aiski jauciu, nesvarbu kokios kainos kolonese. Ziema dyzeliai daug ryja. Ypac trumpais atstumais gali ta pati masina, kur vasara valge tarkim 6 litrus, ryti 9 ar net 10litru dyzelio. (velgi daug niuansu, bet turiu ir dyzeli, taigi kai reikia vaziuotu su saltu motoru 6-7km ir vel gesinti, tai ekonomijos nera vapsie). Daug niansu, nes tie kurie grynai centre gyvena vel kitaip. Kitas tuos 7km ar 10km gal kokiu apvaziavimu vaziuoja.
Tik del duju pasildymo - benzai uzsyla greitai. Jeigu yra salygos (pas mane yra), as pries vaziuodamas uzkuriu masina penkioms minutems. per ta laika jau ir kava baigiu atsigerti, batus usiristi ir t.t. Isedu i pilnai silta masina, dujos jau seniausia dirba. (prie kokiu minus 10 jos isijundavo po 2-3min.). Tai galiu pasakyt kad uzpylu uz 100LT benzo, ir laisvai pusei metu uztenka.
Bandziau sesti ir vaziuoti - jo, tuomet to 100lt gali ir porai savaiciu neuztekti.
Pritariu, panasiai ir yra, geras comment.
(7010 / +1)
2013-11-26 17:55
2013-11-26 17:01 oxazzz писал:Esmė tokia, jei pigiai negauni dyzelio, dujos žymiai labiau apsimoka, ypač 4-tos kartos :):thumbup:
2013-11-26 17:49 писал:Dabar kai dyzelis atpiges, o dujos 2.5lt, tai dyzelis jau geriau.
Paskaiciuokit. As skaiciuoju :smartass:
O siaip turiu ir dujas ir dyzeli (2 auto), tai kuris kuras atpinga tuo vaziuoju :D
as turiu viza, gyvenu salia RU sienos.Dujos ten 1.5, benzas 2.6 kazkur, viza metams-400lt.Leidziama 5 bakus i menesi.Savo reikmems pakanma, nebent i afrika vazinet
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 17:58
Ar ketvirtos kartos dujų įranga sunaudoja mažiau kuro negu trečios arba antros?
(7010 / +1)
2013-11-26 18:01
2013-11-26 17:58 писал:Ar ketvirtos kartos dujų įranga sunaudoja mažiau kuro negu trečios arba antros?
antra karta-patobulinta pirma, beveik tas pats, nes vistiek gali saut.Trecia karta LT beveik nera, nes buvo kaip perejimas i ketvirta.Ketvirta-ekonomiska, beveik kaip benzas.Nedraskant-skirtumo nepajusi.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 18:20
Konkretaus atsakymo nezinau (tuo paciu klausimas, o apskritai galima tam paciam varikliui pasirnkti kokias dujas deti? Nes mano atveju tik tiesiogines). O del sanaudu tik nuomone isreiksiu - jauciu tas skirtumas bus toks kad realiai nelabai jo pajausi.
(7010 / +1)
2013-11-26 18:26
2013-11-26 18:20 писал:Konkretaus atsakymo nezinau (tuo paciu klausimas, o apskritai galima tam paciam varikliui pasirnkti kokias dujas deti? Nes mano atveju tik tiesiogines). O del sanaudu tik nuomone isreiksiu - jauciu tas skirtumas bus toks kad realiai nelabai jo pajausi.
pajausi skirtuma, patikek.Normali imone siais laikais i masina su daugiataskiu elektroniniu ipurskimu net nestatys pirmos ar antros kartos irangos.Arba be jokiu garantiju, kad saudymo atveju netrugdytum ju sventos ramybes
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 18:48
Ar ketvirtos kartos dujų įrangą montuoja į tokias senas mašinas nuo 1994 iki 1999 metų?
(7010 / +1)
2013-11-26 18:55
2013-11-26 18:48 писал:Ar ketvirtos kartos dujų įrangą montuoja į tokias senas mašinas nuo 1994 iki 1999 metų?
taip, jei techniskai imanoma.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 19:04
O kaip su galia tokiu atveju.Jeigu autommobilis su monoįpurškimu ir jo kilovatai sakykime 66 tai suinstaliavus tiesioginę lpg aparatūrą galima tikėtis daugiau kw?Yra daugy pavyzdžių kai toks pat variklis su daug purjkštukų turi daugiau kw nei su vienu pirkštuku ar elektroniniu korbu.Ką manote?Man atrodo, kad kw padidėtų bent nežymiai.
(7010 / +1)
2013-11-26 19:10
2013-11-26 19:04 писал:O kaip su galia tokiu atveju.Jeigu autommobilis su monoįpurškimu ir jo kilovatai sakykime 66 tai suinstaliavus tiesioginę lpg aparatūrą galima tikėtis daugiau kw?Yra daugy pavyzdžių kai toks pat variklis su daug purjkštukų turi daugiau kw nei su vienu pirkštuku ar elektroniniu korbu.Ką manote?Man atrodo, kad kw padidėtų bent nežymiai.
mono ipurskimui niekas nedes, net ir labai norint 4kartos irangos.Kodel?Bent jau todel, kad duju kompas ima info is masinos benzo ipurskimo kompo.Kadangi mono ipurskime yra tik vienas purkstukas, tai kaip ir vienas info kanalas yra.Kaip sitoki signala isplest i keturiu kanalu?Jei kalbam apie audi 80 b4, tai net nera virsutinio velenelio ir alkuninio veleno padeties davikliu, tai kaip ten ta ketvirta karta ikist?Kokiu dar kw?Rreikia dziaugtis, kad tokios masinos isvis dar pakankamai patenkinamai vaziuoja.AMEN
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(7010 / +1)
2013-11-26 19:14
mono ipurskimas ir karbiuratorius yra idealus variantai paciai paprasciausiai duju irangai.Aisku, valgys daugiau nei benzinu vaziuojant, bus siektiek bukesne, bet uz tai nesaudys, plius nera oro srauto matuokliu, velenu davikliu.Atgyvena, bet kolveikia, tai tegul gyvena
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 19:20
2013-11-26 18:48 писал:Ar ketvirtos kartos dujų įrangą montuoja į tokias senas mašinas nuo 1994 iki 1999 metų?
pas mane vienoj 92, kitoj 93metu sumontuotos tiesiogines dujos
2013-11-26 20:01
2013-11-26 18:48 писал:Ar ketvirtos kartos dujų įrangą montuoja į tokias senas mašinas nuo 1994 iki 1999 metų?
Siaip normalus zmones iesko masinos apie 2005-2006 metus. 1993 metu masina 20 metu - tai cia kokia jos bukle? Ka dar ten joje deti? Dziaukites kad kojos per dugna neislenda.......
(2613 / +1)
2013-11-26 20:15
2013-11-26 18:48 писал:Ar ketvirtos kartos dujų įrangą montuoja į tokias senas mašinas nuo 1994 iki 1999 metų?
2013-11-26 20:01 писал:Siaip normalus zmones iesko masinos apie 2005-2006 metus. 1993 metu masina 20 metu - tai cia kokia jos bukle? Ka dar ten joje deti? Dziaukites kad kojos per dugna neislenda.......
ooooo, aisku cia ne esme, bet turiu 20m beske tdi, nei grindys net nesiruosia put, rudziu minimumas, trauka bukoka, bet ekonomiska, investicijos lb. menkos, pirkau kai pasirode sitais motorais, dumingumas super, ir nieko nedazes ir nevirines, taip kad situo senu trantu dar galiu kartais ramiau vaziuot nei su naujesniu, metai daro savo, aisku su situo sutinku, seniena ir tiek.
2013-11-26 20:36
2013-11-26 19:04 писал:O kaip su galia tokiu atveju.Jeigu autommobilis su monoįpurškimu ir jo kilovatai sakykime 66 tai suinstaliavus tiesioginę lpg aparatūrą galima tikėtis daugiau kw?Yra daugy pavyzdžių kai toks pat variklis su daug purjkštukų turi daugiau kw nei su vienu pirkštuku ar elektroniniu korbu.Ką manote?Man atrodo, kad kw padidėtų bent nežymiai.
2013-11-26 19:10 maumas писал:mono ipurskimui niekas nedes, net ir labai norint 4kartos irangos.Kodel?Bent jau todel, kad duju kompas ima info is masinos benzo ipurskimo kompo.Kadangi mono ipurskime yra tik vienas purkstukas, tai kaip ir vienas info kanalas yra.Kaip sitoki signala isplest i keturiu kanalu?Jei kalbam apie audi 80 b4, tai net nera virsutinio velenelio ir alkuninio veleno padeties davikliu, tai kaip ten ta ketvirta karta ikist?Kokiu dar kw?Rreikia dziaugtis, kad tokios masinos isvis dar pakankamai patenkinamai vaziuoja.AMEN:lol:
Visgi domina kw pasikeitimas kol kas sakykime teoriniame lygyje.Nebūtina imt iš variklio įpurškimo kompo, sutinku kad taip gali buti, betnkad ngalima kitaip-netikiu.Įmanomi ir kiti varijantai.LPG Kompui pakanka info apie temperatūrą o benzino padavimą kontroliuoja , manau, atskiras įrenginys.Šitie dalykai lengvai perdaromi ir juos galima apeiti, tiesioginių dujų valdymo blokas gali veikti nepriklausomai nuo "info kanalų"nes jam jų net nereikėtų, arba pakaktų užprogramuoti papildomą apgavėją"emuliatorių"arba kiekvienam purkstukui-kanalui atskira emuliatoriu, "suklastoti info".Šituos dalykus galima perprogramuoti ir apeiti.Klausimas kiek prisidėtų kilovatų?Jei jau penktos kartos dujas padre su 3-ju skirtingu tipu kompais, tai manau ir cia ne problema betkam ismananciam elektronika.Tar kitko, bendramokslis dalyvavo vienos firmos kompo kurime, tik dabar isvykes paklausciau jo nuomones.Manau, im ipurskimini varikli deti NE tiesiogines dujas sudetingiau, negu tiesiogines i karbiuratorini ar monoipurskiminį.
(7010 / +1)
2013-11-26 20:42
2013-11-26 19:04 писал:O kaip su galia tokiu atveju.Jeigu autommobilis su monoįpurškimu ir jo kilovatai sakykime 66 tai suinstaliavus tiesioginę lpg aparatūrą galima tikėtis daugiau kw?Yra daugy pavyzdžių kai toks pat variklis su daug purjkštukų turi daugiau kw nei su vienu pirkštuku ar elektroniniu korbu.Ką manote?Man atrodo, kad kw padidėtų bent nežymiai.
2013-11-26 19:10 maumas писал:mono ipurskimui niekas nedes, net ir labai norint 4kartos irangos.Kodel?Bent jau todel, kad duju kompas ima info is masinos benzo ipurskimo kompo.Kadangi mono ipurskime yra tik vienas purkstukas, tai kaip ir vienas info kanalas yra.Kaip sitoki signala isplest i keturiu kanalu?Jei kalbam apie audi 80 b4, tai net nera virsutinio velenelio ir alkuninio veleno padeties davikliu, tai kaip ten ta ketvirta karta ikist?Kokiu dar kw?Rreikia dziaugtis, kad tokios masinos isvis dar pakankamai patenkinamai vaziuoja.AMEN:lol:
2013-11-26 20:36 писал:Visgi domina kw pasikeitimas kol kas sakykime teoriniame lygyje.Nebūtina imt iš variklio įpurškimo kompo, sutinku kad taip gali buti, betnkad ngalima kitaip-netikiu.Įmanomi ir kiti varijantai.LPG Kompui pakanka info apie temperatūrą o benzino padavimą kontroliuoja , manau, atskiras įrenginys.Šitie dalykai lengvai perdaromi ir juos galima apeiti, tiesioginių dujų valdymo blokas gali veikti nepriklausomai nuo "info kanalų"nes jam jų net nereikėtų, arba pakaktų užprogramuoti papildomą apgavėją"emuliatorių"arba kiekvienam purkstukui-kanalui atskira emuliatoriu, "suklastoti info".Šituos dalykus galima perprogramuoti ir apeiti.Klausimas kiek prisidėtų kilovatų?Jei jau penktos kartos dujas padre su 3-ju skirtingu tipu kompais, tai manau ir cia ne problema betkam ismananciam elektronika.Tar kitko, bendramokslis dalyvavo vienos firmos kompo kurime, tik dabar isvykes paklausciau jo nuomones.Manau, im ipurskimini varikli deti NE tiesiogines dujas sudetingiau, negu tiesiogines i karbiuratorini ar monoipurskiminį.
neturi ka veikt, suki smegenis niekais.Visi mono ipurskimai pabaigti leist ar ne 98metais i opel astras, taigi-labanakt.Geriau sugalvok kaip i FSI(GDI) varikli idet dujas, bus daugiau naudos
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 20:48
Man atrodo vien is finansines puses neapsimoka burti ten su emuliatoriais ir t.t., isvis ismyslas kazkoks cia. Zinant dar, kad ketvirtos kartos duju irangos parduodamos butent 4 cilindrams, arba butent 6-iems, arba 8-iems ir t.t.
Kiek is finansines pues kainuos tie emuliatoriai? ir rezultas ar patikimas?
Nors dabar berasant pats pradejau juoktis kokia mintis kilo, pasvaigimui:
kaip duoti signalus duju purkstukams, kai masina neturi tiesioginio ipurskimo (mono, karbas ir t.t.). Nuo templioriaus pajungti pliusus :DDDD
(7010 / +1)
2013-11-26 20:50
2013-11-26 20:48 писал:Man atrodo vien is finansines puses neapsimoka burti ten su emuliatoriais ir t.t., isvis ismyslas kazkoks cia. Zinant dar, kad ketvirtos kartos duju irangos parduodamos butent 4 cilindrams, arba butent 6-iems, arba 8-iems ir t.t.
Kiek is finansines pues kainuos tie emuliatoriai? ir rezultas ar patikimas?
Nors dabar berasant pats pradejau juoktis kokia mintis kilo, pasvaigimui:
kaip duoti signalus duju purkstukams, kai masina neturi tiesioginio ipurskimo (mono, karbas ir t.t.). Nuo templioriaus pajungti pliusus :DDDD
Cia panasiai, kaip klausti-o zodis "noriu" rasosi su nosine ar be?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 20:53
Po tokios "imantrios" duju sistemos idiegimo: Susiruosi vaziuot i koki vilniu, daug maz pasistatai masina i vilniaus puse, susisodini xebra, liepi prisisegti saugos dirzus, liepi isitikinti, kad tvirtai prisisege dirzus, ijungi degima, ir sakai: Vilnius po 3...2...1... Ir suki rakteli...
2013-11-26 20:56
Ne apie tai kalba, i FSI jau seniausiai dedama speciali keliu iranga paduodanti mixa benzo ir duju, bet kiek skaiciau jau yra ir kitokia.Ir kalbu as ne apie galimybe duju irangos pajungimo kad imanoma as net neabejoju ir neklausiu to ir gali man nepudrint smegenu.Ar kalbu apie taik, kqip keistusi KW o ne apie tai kaip veiktu tokia duju iranga ar neveiktu.Kas trukdo panaudoti atskira kita ipurskimo kompa paildomai.Niekas.Taigi kaip didetu kw?
2013-11-26 20:59
Kazkaip kai nebuvo dar jokiu duju irangu"kartu"o buvo tik seno tipo, bet jau buvo atsirade elektroniniai karbiuratoriai ir monoipurskimai, vaziavo su seniausiomis dujomis o dabar istobulinus irangas netikiu kas kas trukdytu padaryti inovatyviai.
(7010 / +1)
2013-11-26 21:02
2013-11-26 20:56 писал:Ne apie tai kalba, i FSI jau seniausiai dedama speciali keliu iranga paduodanti mixa benzo ir duju, bet kiek skaiciau jau yra ir kitokia.Ir kalbu as ne apie galimybe duju irangos pajungimo kad imanoma as net neabejoju ir neklausiu to ir gali man nepudrint smegenu.Ar kalbu apie taik, kqip keistusi KW o ne apie tai kaip veiktu tokia duju iranga ar neveiktu.Kas trukdo panaudoti atskira kita ipurskimo kompa paildomai.Niekas.Taigi kaip didetu kw?
kilovatai dideja ne tik nuo idiegto vienokio ar kitokio softo.Tai yra VISUMA.Iskaitant ir degimo momento reguliavima, kuro kieki, velenelio charakteriska...Kaip reguliuosi uzdegimo kampa, kai jis nustatomas mechaniskai, kaip pas gaz-51?Is tiesu, tai man neuztenka ziniu, kad tau irodyt, kad tai nesamone, o ir kantrybe ne begaline.Pas overboosted kreipkis
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-11-26 21:04
Cia realiai nera ka diskutuot, reikia pamatyt kas padare, arba kad padarytu, nes mano galva cia jau ne duju statymas, o visas projektas, vos ne kazkoki ECU ideti. Kaina idomu tokio projekto. Jauciu geriau jau tas antros kartos butu ramiau isidet ir gerokai pigiau bei patikimiau. (gal, kartoju, ne specialistas).
Su FSI tai cia manau, jeigu pacius purkstukus benzo eitu pakeisti i kaitrai nebijancius, tuomet problemos butu issprestos. (M

Ваше послание

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен