Kaista stabdziu diskai

Создал Пользователь 2015-08-27
2015-08-27 18:13
Ieskojau pagal paieska bet nieko neradau tai noriu paklausti. Audi 80 kaista priekiniai stabdziu diskai suportai vaiksto gan lengva be rudziui uzkisu atsuktuva ir be didesniu pastangu sustumiu , kreipenciosios ar kaip jos vadinasi irgi nestringa svarios nesurudyjusios vaiksto puikiai. Kame dar bedos gali buti? viskas buvo gerai kaladziu nieko nekeiciau kalades dar po 50 proc. mesos. Slangutes? nusukau nuo vieno suporto bega graziai ikisau viela puikiai. Nuorinau vistiek taspats. Viskas kartota gal po kokia 10 kartu.
2015-08-27 18:24
2015-08-27 18:13 писал:Ieskojau pagal paieska bet nieko neradau tai noriu paklausti. Audi 80 kaista priekiniai stabdziu diskai suportai vaiksto gan lengva be rudziui uzkisu atsuktuva ir be didesniu pastangu sustumiu , kreipenciosios ar kaip jos vadinasi irgi nestringa svarios nesurudyjusios vaiksto puikiai. Kame dar bedos gali buti? viskas buvo gerai kaladziu nieko nekeiciau kalades dar po 50 proc. mesos. Slangutes? nusukau nuo vieno suporto bega graziai ikisau viela puikiai. Nuorinau vistiek taspats. Viskas kartota gal po kokia 10 kartu.
cilindriukas kaltas arba yra uzedos tose vietose kur vaiksto kalades. paty ciliindriuka buvai isiardes?
2015-08-27 18:37
blin kaladziu krastus reikejo su turbinke gal praeiti? cilindriukas svarus vaiksto puikiai su simtine vinimi ikisus suspaudziu be problem tai manau jis geras rudziu nulis
2015-08-27 18:58
Jei po miesta vazineji visa gyvenima visu vagenu ir audi senu ratai karsti budavo ir nieko neina padaryti, o jei dar sudeti rem komplektai tai visai nekaip atmeta. Ar jei tikrai labai ikaista, tai pagrindini cilindra ziurek..
2015-08-27 19:00
2015-08-27 18:37 писал:blin kaladziu krastus reikejo su turbinke gal praeiti? cilindriukas svarus vaiksto puikiai su simtine vinimi ikisus suspaudziu be problem tai manau jis geras rudziu nulis
Jei gyvenime nekeistas stabdžių skystis, pasitaiko, kad ypač smulkūs nešvarumai "užkemša" cilindriuką ir tas pastringa. Sunku "pagaut" tokį gedimą, bet jei jau orini stabdžius, pabandyk pasikeisti ir skystį.
2015-08-27 19:12
2015-08-27 18:37 писал:blin kaladziu krastus reikejo su turbinke gal praeiti? cilindriukas svarus vaiksto puikiai su simtine vinimi ikisus suspaudziu be problem tai manau jis geras rudziu nulis
2015-08-27 19:00 писал:Jei gyvenime nekeistas stabdžių skystis, pasitaiko, kad ypač smulkūs nešvarumai "užkemša" cilindriuką ir tas pastringa. Sunku "pagaut" tokį gedimą, bet jei jau orini stabdžius, pabandyk pasikeisti ir skystį.
stabdziu skystis nesvarumu nerenka, jis dregme sugeria, del ko virimo temperatura jo mazeja. pedalas gali dingti jei perkaista skystis slangutese del to. be to, jis jei, kaip sako 10 kartu orines, tai jau senai ten to seno skyscio nebera.

autoriui klausimas butu, kokie butent simptomai tave neramina? stabdziai ir neturetu buti salti, nes ju veikimo principas yra keisti kinetine automobilio energija i silumine ir ja issklaidyti.
2015-08-27 19:22
Neramina tas kad vaziuojant girdisi trynimasis ir kartais cip cip garsas ir nespaudus isviso stabdziu pedalo paspjovus galima kepti kiausiniu.Pagrindinis cilindras tai suporto? ar ta turi galvoje kur skystis pilasi?
2015-08-27 19:23
ir kaip gali skystus uzvirti paaiskinkite? nes ten juk nera kaip.....
(265)
2015-08-27 19:25
Pabandyk pakeisti kaladeles, pas mane taip buvo toj pacioj bulkoj.
2015-08-27 19:26
pagrindinis svarus be rudziu ir su atsuktuvu be problem sustumiu
2015-08-27 19:27
2015-08-27 19:25 nexusss писал:Pabandyk pakeisti kaladeles, pas mane taip buvo toj pacioj bulkoj.
bet tai kalades 50 procentu kam jas keisti?kokia isto nauda
(265)
2015-08-27 19:31
Pas mane daugiau negu 50% buvo ir pradejo kaisti desinys (keleivio puses ratas) ieskojau jau suporto ir pazystamas meistras apziurejes kad viskas veikia pasiule pakeist kaladeles. Pakeiciau ir viskas susitvarke.
2015-08-27 19:33
2015-08-27 19:31 nexusss писал:Pas mane daugiau negu 50% buvo ir pradejo kaisti desinys (keleivio puses ratas) ieskojau jau suporto ir pazystamas meistras apziurejes kad viskas veikia pasiule pakeist kaladeles. Pakeiciau ir viskas susitvarke.
bet pas manes abu ratai kaista vat kur beda..... nebezinau viska isbandziau atrodo
2015-08-27 19:33
2015-08-27 19:25 nexusss писал:Pabandyk pakeisti kaladeles, pas mane taip buvo toj pacioj bulkoj.
2015-08-27 19:27 писал:bet tai kalades 50 procentu kam jas keisti?kokia isto nauda
Ukiskai. Jei paspjauni ant rato ir necirskia reiskia dar nekaista nes audi ir vagenais duoduosi seniai. O kad ir po maza miesteli vazinejant rankos nelabai palaikysi apsukes 10km. o su japnais budavo tik silti ratai niekada nekepe net ir 20metu seniem grabams.:)
2015-08-27 19:37
2015-08-27 19:31 nexusss писал:Pas mane daugiau negu 50% buvo ir pradejo kaisti desinys (keleivio puses ratas) ieskojau jau suporto ir pazystamas meistras apziurejes kad viskas veikia pasiule pakeist kaladeles. Pakeiciau ir viskas susitvarke.
2015-08-27 19:33 писал:bet pas manes abu ratai kaista vat kur beda..... nebezinau viska isbandziau atrodo
Tame ir beda kad cirskia jai necirkstu net neieskociau galu
2015-08-27 19:37
2015-08-27 19:25 nexusss писал:Pabandyk pakeisti kaladeles, pas mane taip buvo toj pacioj bulkoj.
2015-08-27 19:27 писал:bet tai kalades 50 procentu kam jas keisti?kokia isto nauda
2015-08-27 19:33 писал:Ukiskai. Jei paspjauni ant rato ir necirskia reiskia dar nekaista nes audi ir vagenais duoduosi seniai. O kad ir po maza miesteli vazinejant rankos nelabai palaikysi apsukes 10km. o su japnais budavo tik silti ratai niekada nekepe net ir 20metu seniem grabams.:)
Kam tas kaldes keisti su atsuktuvu nugramdzius ir tai jau jos 'vaiksto' savo vietose ir niekas nekaista jei yra tvarkoje visa kita.
2015-08-27 19:40
2015-08-27 19:31 nexusss писал:Pas mane daugiau negu 50% buvo ir pradejo kaisti desinys (keleivio puses ratas) ieskojau jau suporto ir pazystamas meistras apziurejes kad viskas veikia pasiule pakeist kaladeles. Pakeiciau ir viskas susitvarke.
2015-08-27 19:33 писал:bet pas manes abu ratai kaista vat kur beda..... nebezinau viska isbandziau atrodo
2015-08-27 19:37 писал:Tame ir beda kad cirskia jai necirkstu net neieskociau galu
viskas atrodo tvarkoje nebezinau kur ko ir beieskoti
2015-08-27 19:42
2015-08-27 19:27 писал:bet tai kalades 50 procentu kam jas keisti?kokia isto nauda
2015-08-27 19:33 писал:Ukiskai. Jei paspjauni ant rato ir necirskia reiskia dar nekaista nes audi ir vagenais duoduosi seniai. O kad ir po maza miesteli vazinejant rankos nelabai palaikysi apsukes 10km. o su japnais budavo tik silti ratai niekada nekepe net ir 20metu seniem grabams.:)
2015-08-27 19:37 писал:Kam tas kaldes keisti su atsuktuvu nugramdzius ir tai jau jos 'vaiksto' savo vietose ir niekas nekaista jei yra tvarkoje visa kita.
A , tai negerai. pagrindinis cilindriukas kur pilasi skystis , aisku, jei kaista abu vienodai ir tik priekyje tai greiciausia. Ar spyruokle viduje jo ar kas.Pakeiti geriausia ir vsio..
2015-08-27 19:44
2015-08-27 19:33 писал:bet pas manes abu ratai kaista vat kur beda..... nebezinau viska isbandziau atrodo
2015-08-27 19:37 писал:Tame ir beda kad cirskia jai necirkstu net neieskociau galu
2015-08-27 19:40 писал:viskas atrodo tvarkoje nebezinau kur ko ir beieskoti
Pakeisti pagrindini cilindra turi galvoj ar suporta?
2015-08-27 19:45
2015-08-27 19:33 писал:Ukiskai. Jei paspjauni ant rato ir necirskia reiskia dar nekaista nes audi ir vagenais duoduosi seniai. O kad ir po maza miesteli vazinejant rankos nelabai palaikysi apsukes 10km. o su japnais budavo tik silti ratai niekada nekepe net ir 20metu seniem grabams.:)
2015-08-27 19:37 писал:Kam tas kaldes keisti su atsuktuvu nugramdzius ir tai jau jos 'vaiksto' savo vietose ir niekas nekaista jei yra tvarkoje visa kita.
2015-08-27 19:42 писал:A , tai negerai. pagrindinis cilindriukas kur pilasi skystis , aisku, jei kaista abu vienodai ir tik priekyje tai greiciausia. Ar spyruokle viduje jo ar kas.Pakeiti geriausia ir vsio..
Kai uzgesinta masina tai ranka sustumi, kai vaziuoji vakuumas veikia kitaip gaunasi , neatmeta.. Matyt tep i bus.
Nuo pagrindinio cilindriuko vamzdeli atsuki ir stumk rankom cilindra esanti prie rato , jei eina lengvai keiti pagrindini ir visks.
2015-08-27 19:47
2015-08-27 19:37 писал:Tame ir beda kad cirskia jai necirkstu net neieskociau galu
2015-08-27 19:40 писал:viskas atrodo tvarkoje nebezinau kur ko ir beieskoti
2015-08-27 19:44 писал:Pakeisti pagrindini cilindra turi galvoj ar suporta?
Buvau nusiemes bet nepabandziau sustumti ranka tik atsuktuvu uzgesines tada lengvai. nu pameginsiu
2015-08-27 19:50
2015-08-27 19:40 писал:viskas atrodo tvarkoje nebezinau kur ko ir beieskoti
2015-08-27 19:44 писал:Pakeisti pagrindini cilindra turi galvoj ar suporta?
2015-08-27 19:47 писал:Buvau nusiemes bet nepabandziau sustumti ranka tik atsuktuvu uzgesines tada lengvai. nu pameginsiu
Rankom sustumt???
2015-08-27 19:50
2015-08-27 19:40 писал:viskas atrodo tvarkoje nebezinau kur ko ir beieskoti
2015-08-27 19:44 писал:Pakeisti pagrindini cilindra turi galvoj ar suporta?
2015-08-27 19:47 писал:Buvau nusiemes bet nepabandziau sustumti ranka tik atsuktuvu uzgesines tada lengvai. nu pameginsiu
paprastai su pirstais nebandziau.tik atsuktuvu tarp kaladziu lengvai su atsuktuvu susistume
2015-08-27 19:58
bet kaip pastebejau pastovi valanda labia mazoje nuokalneje numina sankaba rieba nuspaudi atleidi stabdi stove......
2015-08-27 20:08
2015-08-27 19:58 писал:bet kaip pastebejau pastovi valanda labia mazoje nuokalneje numina sankaba rieba nuspaudi atleidi stabdi stove......
Nu stebuklų nebūna, gal tada kaladės chujovos, skersuojasi ir spaudžia diską. Pasikeisk, kapeikas kainuoja, tuo labiau jei senos prie pabaigos...
2015-08-27 20:15
2015-08-27 19:58 писал:bet kaip pastebejau pastovi valanda labia mazoje nuokalneje numina sankaba rieba nuspaudi atleidi stabdi stove......
2015-08-27 20:08 писал:Nu stebuklų nebūna, gal tada kaladės chujovos, skersuojasi ir spaudžia diską. Pasikeisk, kapeikas kainuoja, tuo labiau jei senos prie pabaigos...
bet tai jos dilo vienodai prieko dabar turi kaisti jai nekaito iki siol. reiks keisti meginti kazka. nesinori keisti to ko nereiktu keisti
2015-08-27 20:20
2015-08-27 19:23 писал:ir kaip gali skystus uzvirti paaiskinkite? nes ten juk nera kaip.....
dar ir kaip uzverda. nuo slegio ir temperaturos, nuo ko gi daugiau
2015-08-27 20:22
2015-08-27 19:23 писал:ir kaip gali skystus uzvirti paaiskinkite? nes ten juk nera kaip.....
2015-08-27 20:20 писал:dar ir kaip uzverda. nuo slegio ir temperaturos, nuo ko gi daugiau:shocking:
pirsta kisi jokio ten to virimo nesijaucia
2015-08-27 20:24
2015-08-27 19:37 писал:Kam tas kaldes keisti su atsuktuvu nugramdzius ir tai jau jos 'vaiksto' savo vietose ir niekas nekaista jei yra tvarkoje visa kita.
2015-08-27 19:42 писал:A , tai negerai. pagrindinis cilindriukas kur pilasi skystis , aisku, jei kaista abu vienodai ir tik priekyje tai greiciausia. Ar spyruokle viduje jo ar kas.Pakeiti geriausia ir vsio..
2015-08-27 19:45 писал:Kai uzgesinta masina tai ranka sustumi, kai vaziuoji vakuumas veikia kitaip gaunasi , neatmeta.. Matyt tep i bus.
Nuo pagrindinio cilindriuko vamzdeli atsuki ir stumk rankom cilindra esanti prie rato , jei eina lengvai keiti pagrindini ir visks.:beer:
tai jei vakuumas kaltas, prie ko cia pagrindinis cilindras? stabdziu stiprintuvas tada greiciau.
2015-08-27 20:24
2015-08-27 19:23 писал:ir kaip gali skystus uzvirti paaiskinkite? nes ten juk nera kaip.....
2015-08-27 20:20 писал:dar ir kaip uzverda. nuo slegio ir temperaturos, nuo ko gi daugiau:shocking:
2015-08-27 20:22 писал:pirsta kisi jokio ten to virimo nesijaucia
tai stovint jis ir negali uzvirti, uzverda kai daug stabdyti tenka.


ka jus bl rukot?
2015-08-27 20:28
2015-08-27 19:42 писал:A , tai negerai. pagrindinis cilindriukas kur pilasi skystis , aisku, jei kaista abu vienodai ir tik priekyje tai greiciausia. Ar spyruokle viduje jo ar kas.Pakeiti geriausia ir vsio..
2015-08-27 19:45 писал:Kai uzgesinta masina tai ranka sustumi, kai vaziuoji vakuumas veikia kitaip gaunasi , neatmeta.. Matyt tep i bus.
Nuo pagrindinio cilindriuko vamzdeli atsuki ir stumk rankom cilindra esanti prie rato , jei eina lengvai keiti pagrindini ir visks.:beer:
2015-08-27 20:24 писал:tai jei vakuumas kaltas, prie ko cia pagrindinis cilindras?:shocking: stabdziu stiprintuvas tada greiciau.
kazko abejoju del cilindro nzn
2015-08-27 20:28
bet kuriuo atveju jei vakuumas neatleidzia pedalo, tai turetu jaustis pedalo padetyje. ir uzvedus paspaudziojus stabdi ratus butu sunkoka prasukti ranka. jei ratai paspaudziojus lengvai sukasi, tai hidrauline sistema tvarkoj. gal diskai neventiliuojami sudeti?
2015-08-27 20:30
2015-08-27 20:28 писал:bet kuriuo atveju jei vakuumas neatleidzia pedalo, tai turetu jaustis pedalo padetyje. ir uzvedus paspaudziojus stabdi ratus butu sunkoka prasukti ranka. jei ratai paspaudziojus lengvai sukasi, tai hidrauline sistema tvarkoj. gal diskai neventiliuojami sudeti?
Iskur sename lauze bus ventiliuojami? nu pasukus rata ranka sukasi jis kazkiektais bet stabdymas grandymasis jauciasi
2015-08-27 20:32
2015-08-27 20:28 писал:bet kuriuo atveju jei vakuumas neatleidzia pedalo, tai turetu jaustis pedalo padetyje. ir uzvedus paspaudziojus stabdi ratus butu sunkoka prasukti ranka. jei ratai paspaudziojus lengvai sukasi, tai hidrauline sistema tvarkoj. gal diskai neventiliuojami sudeti?
Iskur sename lauze bus ventiliuojami? nu pasukus rata ranka sukasi jis kazkiektais bet stabdymas grandymasis jauciasi. As buvau rases kad mazoje nuokalnikeje pastovejus valanda nuspaudi sankaba riedi nuspaudi stabdi ir atleidi stove nejuda
2015-08-27 20:35
2015-08-27 20:28 писал:bet kuriuo atveju jei vakuumas neatleidzia pedalo, tai turetu jaustis pedalo padetyje. ir uzvedus paspaudziojus stabdi ratus butu sunkoka prasukti ranka. jei ratai paspaudziojus lengvai sukasi, tai hidrauline sistema tvarkoj. gal diskai neventiliuojami sudeti?
2015-08-27 20:30 писал:Iskur sename lauze bus ventiliuojami? nu pasukus rata ranka sukasi jis kazkiektais bet stabdymas grandymasis jauciasi
kad priekiniai jau labai seniai pas visus ventiliuojami..
2015-08-27 20:40
2015-08-27 20:28 писал:bet kuriuo atveju jei vakuumas neatleidzia pedalo, tai turetu jaustis pedalo padetyje. ir uzvedus paspaudziojus stabdi ratus butu sunkoka prasukti ranka. jei ratai paspaudziojus lengvai sukasi, tai hidrauline sistema tvarkoj. gal diskai neventiliuojami sudeti?
2015-08-27 20:30 писал:Iskur sename lauze bus ventiliuojami? nu pasukus rata ranka sukasi jis kazkiektais bet stabdymas grandymasis jauciasi
2015-08-27 20:35 писал:kad priekiniai jau labai seniai pas visus ventiliuojami..
abejoju ar ten ventiliuojami nebepamenu jai atvirai. bet nemanau kad tai esme del tokio kaitimo ir cypsejimo
(724)
2015-08-27 20:52
2015-08-27 20:30 писал:Iskur sename lauze bus ventiliuojami? nu pasukus rata ranka sukasi jis kazkiektais bet stabdymas grandymasis jauciasi
2015-08-27 20:35 писал:kad priekiniai jau labai seniai pas visus ventiliuojami..
2015-08-27 20:40 писал:abejoju ar ten ventiliuojami nebepamenu jai atvirai. bet nemanau kad tai esme del tokio kaitimo ir cypsejimo
bandyk imt pagrindini cilindra. atsimenu audi 100 1985m 2.2 motoru buvo taip, kad pavaziavus pradedavo vapsie stabdziai klynit ypac kai mieste daug pastabdinet reiketavo, trasoj vel atsogdavo. nuemus stabdziu cilindra paaikejo kad ten pilna kazkokiu tai nesvarumu kaip ir druskos kristalu pavidale. zodziu pakeitem cilindra, nauja skysti supilem ir buvo viskas ciki.
(2602 / +1)
2015-08-27 20:57
šiaip jie įkaista gan neblogai, o ar lengvai sukas ar ne sunku pasakyt, juk ir dėžę suka, su galu lengviau, tarp kitko, kad nesirita nuo kalniuko gal galinis kuris, pakėlęs pasuk, tie turi lengvai suktis po ilgesnio važiavimo, o ne kada šalti, o jei suspaudi nesunkiai cilndrukus tada kaip ir nepričiom jie, pirmiausiai kaip bebuvo pirkčiau kitas kolodkes nepigiausias, kad ir laužui :D o jei ne, tada jau pagrindinį su pūsle, gal nepaleidžia jis, bet kaip šrotinį nupirkt gerą, naujo kaina pnš. kaip mašinos, mano tokiam pat laužui atrodė kad ir kaito, mankštinau cilindrukus, pakeičiau kalodkes ir kaip ir gerai, o galas kaip buvo, keičiau suportą ir tik tada bėda baigėsi, nu užteks jau, primaliau jau čia.......
(7004 / +1)
2015-08-27 21:31
2015-08-27 20:28 писал:bet kuriuo atveju jei vakuumas neatleidzia pedalo, tai turetu jaustis pedalo padetyje. ir uzvedus paspaudziojus stabdi ratus butu sunkoka prasukti ranka. jei ratai paspaudziojus lengvai sukasi, tai hidrauline sistema tvarkoj. gal diskai neventiliuojami sudeti?
2015-08-27 20:30 писал:Iskur sename lauze bus ventiliuojami? nu pasukus rata ranka sukasi jis kazkiektais bet stabdymas grandymasis jauciasi
2015-08-27 20:35 писал:kad priekiniai jau labai seniai pas visus ventiliuojami..
pas audi 80 b4 baziniame variklyje, t.y. 2.0 66kw benz-priekiniai yra NEventiliuojami, pas 85kw jau ventiliuojami.Pas b3 tai isvis rasi ka nori, ten net abs dazniausiai nera
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-08-27 22:38
2015-08-27 20:30 писал:Iskur sename lauze bus ventiliuojami? nu pasukus rata ranka sukasi jis kazkiektais bet stabdymas grandymasis jauciasi
2015-08-27 20:35 писал:kad priekiniai jau labai seniai pas visus ventiliuojami..
2015-08-27 21:31 maumas писал:pas audi 80 b4 baziniame variklyje, t.y. 2.0 66kw benz-priekiniai yra NEventiliuojami, pas 85kw jau ventiliuojami.Pas b3 tai isvis rasi ka nori, ten net abs dazniausiai nera:lol:
Tai tipo pas audi 80 dar ventiliuojamus dejo? Tai , kad ji nevaziuoja , o juda ... Nachrena jei tas oras? Kokiam cvekui 66 tai suprantu, tas bent nesveria nieko , o cia kolukio auto... Raizytu nebuvo standarte? :D:D:D
(724)
2015-08-27 22:57
2015-08-27 20:35 писал:kad priekiniai jau labai seniai pas visus ventiliuojami..
2015-08-27 21:31 maumas писал:pas audi 80 b4 baziniame variklyje, t.y. 2.0 66kw benz-priekiniai yra NEventiliuojami, pas 85kw jau ventiliuojami.Pas b3 tai isvis rasi ka nori, ten net abs dazniausiai nera:lol:
2015-08-27 22:38 писал:Tai tipo pas audi 80 dar ventiliuojamus dejo?:lol::lol::lol::lol: Tai , kad ji nevaziuoja , o juda ... Nachrena jei tas oras? Kokiam cvekui 66 tai suprantu, tas bent nesveria nieko , o cia kolukio auto... Raizytu nebuvo standarte? :D:D:D
pas man audi 1984m orginaliai 2.1 motoras prieki ventiliuojami buvo gale bugnai ir dar r13 ratus eidavo uzdet:D. raizyi grzuiti ir pan tai tik rimtuose automobiliose su tikrai galingais motorais buna standarte.
(7004 / +1)
2015-08-27 23:55
2015-08-27 20:35 писал:kad priekiniai jau labai seniai pas visus ventiliuojami..
2015-08-27 21:31 maumas писал:pas audi 80 b4 baziniame variklyje, t.y. 2.0 66kw benz-priekiniai yra NEventiliuojami, pas 85kw jau ventiliuojami.Pas b3 tai isvis rasi ka nori, ten net abs dazniausiai nera:lol:
2015-08-27 22:38 писал:Tai tipo pas audi 80 dar ventiliuojamus dejo?:lol::lol::lol::lol: Tai , kad ji nevaziuoja , o juda ... Nachrena jei tas oras? Kokiam cvekui 66 tai suprantu, tas bent nesveria nieko , o cia kolukio auto... Raizytu nebuvo standarte? :D:D:D
kam labai reikia, maciau kazkada buvo ir raizytu-greziotucia pas b4.Tai tipo cvekas kazkuo geresnis?Kad garsiau bliauna pradedamas vaziuotTu cveku jau nesimato, o beskiu pilni kaimai, netgi b3 dar yra sociai...Nepatinka-ignoruokit, bet nestumkit.Visai gera masina nekisant lenkisku ir kitokiu nesamoningos kokybes detaliu, nuvaziuot is A i B...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-08-27 23:55
2015-08-27 21:31 maumas писал:pas audi 80 b4 baziniame variklyje, t.y. 2.0 66kw benz-priekiniai yra NEventiliuojami, pas 85kw jau ventiliuojami.Pas b3 tai isvis rasi ka nori, ten net abs dazniausiai nera:lol:
2015-08-27 22:38 писал:Tai tipo pas audi 80 dar ventiliuojamus dejo?:lol::lol::lol::lol: Tai , kad ji nevaziuoja , o juda ... Nachrena jei tas oras? Kokiam cvekui 66 tai suprantu, tas bent nesveria nieko , o cia kolukio auto... Raizytu nebuvo standarte? :D:D:D
2015-08-27 22:57 fastmen писал:pas man audi 1984m orginaliai 2.1 motoras prieki ventiliuojami buvo gale bugnai ir dar r13 ratus eidavo uzdet:D. raizyi grzuiti ir pan tai tik rimtuose automobiliose su tikrai galingais motorais buna standarte.
Vakuuma patikrink.nuspaudi stabdi, tada uzvedi varikli pedalas turi kiek pasileist zemiau. Jei taip, tas mazdaug tvarkoj. Tada nulupk pagrindini cilindriuka ir nesk dedei paziuret kas raukia apie tai.. ;)
(7004 / +1)
2015-08-27 23:57
2015-08-27 20:35 писал:kad priekiniai jau labai seniai pas visus ventiliuojami..
2015-08-27 21:31 maumas писал:pas audi 80 b4 baziniame variklyje, t.y. 2.0 66kw benz-priekiniai yra NEventiliuojami, pas 85kw jau ventiliuojami.Pas b3 tai isvis rasi ka nori, ten net abs dazniausiai nera:lol:
2015-08-27 22:38 писал:Tai tipo pas audi 80 dar ventiliuojamus dejo?:lol::lol::lol::lol: Tai , kad ji nevaziuoja , o juda ... Nachrena jei tas oras? Kokiam cvekui 66 tai suprantu, tas bent nesveria nieko , o cia kolukio auto... Raizytu nebuvo standarte? :D:D:D
niekada nebandei autostradoj eidamas 130 spirt per stabdzius?Antra karta is kart po to, nelabai kas gautusi stabdyt, patikek...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-08-27 23:58
2015-08-27 22:38 писал:Tai tipo pas audi 80 dar ventiliuojamus dejo?:lol::lol::lol::lol: Tai , kad ji nevaziuoja , o juda ... Nachrena jei tas oras? Kokiam cvekui 66 tai suprantu, tas bent nesveria nieko , o cia kolukio auto... Raizytu nebuvo standarte? :D:D:D
2015-08-27 22:57 fastmen писал:pas man audi 1984m orginaliai 2.1 motoras prieki ventiliuojami buvo gale bugnai ir dar r13 ratus eidavo uzdet:D. raizyi grzuiti ir pan tai tik rimtuose automobiliose su tikrai galingais motorais buna standarte.
2015-08-27 23:55 писал:Vakuuma patikrink.nuspaudi stabdi, tada uzvedi varikli pedalas turi kiek pasileist zemiau. Jei taip, tas mazdaug tvarkoj. Tada nulupk pagrindini cilindriuka ir nesk dedei paziuret kas raukia apie tai.. ;)
Bulka turejau 1.9E , 88m.retas variklis, priekyje diskai ventiliuojami.
2015-08-27 23:59
2015-08-27 22:57 fastmen писал:pas man audi 1984m orginaliai 2.1 motoras prieki ventiliuojami buvo gale bugnai ir dar r13 ratus eidavo uzdet:D. raizyi grzuiti ir pan tai tik rimtuose automobiliose su tikrai galingais motorais buna standarte.
2015-08-27 23:55 писал:Vakuuma patikrink.nuspaudi stabdi, tada uzvedi varikli pedalas turi kiek pasileist zemiau. Jei taip, tas mazdaug tvarkoj. Tada nulupk pagrindini cilindriuka ir nesk dedei paziuret kas raukia apie tai.. ;)
2015-08-27 23:58 писал:Bulka turejau 1.9E , 88m.retas variklis, priekyje diskai ventiliuojami.
Nu tokiu gazu spirt per stabdi neprireike dar dukart ne viena :D
(2602 / +1)
2015-08-28 08:58
2015-08-27 20:35 писал:kad priekiniai jau labai seniai pas visus ventiliuojami..
2015-08-27 21:31 maumas писал:pas audi 80 b4 baziniame variklyje, t.y. 2.0 66kw benz-priekiniai yra NEventiliuojami, pas 85kw jau ventiliuojami.Pas b3 tai isvis rasi ka nori, ten net abs dazniausiai nera:lol:
2015-08-27 22:38 писал:Tai tipo pas audi 80 dar ventiliuojamus dejo?:lol::lol::lol::lol: Tai , kad ji nevaziuoja , o juda ... Nachrena jei tas oras? Kokiam cvekui 66 tai suprantu, tas bent nesveria nieko , o cia kolukio auto... Raizytu nebuvo standarte? :D:D:D
nu kažin ar su 2.6 ar 2.8 nėjo su aušinamais ir tarpkitko apneštų tavo cveką manau nesunkiai :D
2015-08-28 09:03
gal nesutepti stabdziu diskai patepk tepalu ir nekais tepk negailek tinka ir variklinis
2015-08-28 09:51
Stabdziu diskai neventiliuojami. vakumas irgi atkrenta, nusukus slangute nuo suporto bega skystis puikiai nieko nedarant tai kaip ir neuzsikises pagrindinis
2015-08-28 11:12
2015-08-28 09:51 писал:Stabdziu diskai neventiliuojami. vakumas irgi atkrenta, nusukus slangute nuo suporto bega skystis puikiai nieko nedarant tai kaip ir neuzsikises pagrindinis
prasimakstini uzkerpejusus suportus.. gerai nusiorini sistema ir nebekais tie stabdziai.. dar vienas variantas.. kaip vaziuoji.. jai sport rezimu lakstai tai betkokie stabdziai uzkaista...

Ваше послание

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен