Koke imti masina iki 2,5k, katik issilaikiau teises

Создал Юзер 2015-04-02
Юзер
2015-04-13 16:35:06
Mano sirdis priklauso benzinui visada :) nebent nauja masina tada gal ir dyzelis :)
Юзер
2015-04-11 17:40:05
2015-04-11 17:16:10 писал:Nori dyzelio? Klausimas ar daug vazineji? Jeigu ne, pasiulysiu ta ka pats pasirinkau, labai ilgai irgi galvojau apie e39 3.0D, bet poto pamaciau tokia masina kaip Opel Omega :) Uz savaites suzinosiu ar parvarys tokia ar ne bet 3.0 benzinas, 155kw, kaip ir bmw varomi galiniai ratai, isvaizda sakyciau niekuom nenusileidzia bmw, salonas jeigu pilnesne komplektacija irgi smagus. Beda tik kad autogide/autopliuse ju nerasi, dbr maciau autopliuse lygtais buvo viena trilitre bet 94 metu tai jau senesnis modelis, tai reikia turet kas galetu parvaryt. Atrodo jin taip mazdaug http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-omega-3-0-v6-elegance-halle-saale/207868784.html?origin=PARK
Nerodo to stebuklo si nuoroda, nes nieko neatidaro
Юзер
2015-04-11 17:16:10
Nori dyzelio? Klausimas ar daug vazineji? Jeigu ne, pasiulysiu ta ka pats pasirinkau, labai ilgai irgi galvojau apie e39 3.0D, bet poto pamaciau tokia masina kaip Opel Omega :) Uz savaites suzinosiu ar parvarys tokia ar ne bet 3.0 benzinas, 155kw, kaip ir bmw varomi galiniai ratai, isvaizda sakyciau niekuom nenusileidzia bmw, salonas jeigu pilnesne komplektacija irgi smagus. Beda tik kad autogide/autopliuse ju nerasi, dbr maciau autopliuse lygtais buvo viena trilitre bet 94 metu tai jau senesnis modelis, tai reikia turet kas galetu parvaryt. Atrodo jin taip mazdaug http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-omega-3-0-v6-elegance-halle-saale/2078687​84.html?origin=PARK​
Юзер
2015-04-11 14:29:30
up
Юзер
2015-04-09 13:32:16
http://www.autogidas.lt/bmw-530-e39-d-sedanas-2000-0127014497.html
pasiulykit tada kaska panasaus
Юзер
2015-04-09 13:31:22
2015-04-08 14:43:27 писал:http://www.autogidas.lt/bmw-318-e46-ta-draudimas-hecbekas-2001-0127006669.html kaip jums toks? :)
2015-04-08 15:27:58 863032273 писал:Jai esi mažas kaip Japonas ir kūdas kaip Koreicas imk, o jai normalus vyriokas 180 cm ūgio ir sveri virš 80 kg užsiknisi, labai jau ankšta, o be to 85 kw, vasžiuosi kaip inkrą į kuprą isisegęs, geriau dairykis į 5 klasę, nors pajusi kas yra tikra mašina, ir kaip čia jau rašė aponentai tikrai svorio ir stabilumo balansas idialus. Ir parduosi dar po metų nelabai kritęs su kaina.
na esu 184, sveiu 75kg
863032273(9)
2015-04-08 15:27:58
2015-04-08 14:43:27 писал:http://www.autogidas.lt/bmw-318-e46-ta-draudimas-hecbekas-2001-0127006669.html kaip jums toks? :)
Jai esi mažas kaip Japonas ir kūdas kaip Koreicas imk, o jai normalus vyriokas 180 cm ūgio ir sveri virš 80 kg užsiknisi, labai jau ankšta, o be to 85 kw, vasžiuosi kaip inkrą į kuprą isisegęs, geriau dairykis į 5 klasę, nors pajusi kas yra tikra mašina, ir kaip čia jau rašė aponentai tikrai svorio ir stabilumo balansas idialus. Ir parduosi dar po metų nelabai kritęs su kaina.
Arunas/Emilis
maumas(6870 / +1)
2015-04-08 15:24:54
2015-04-08 14:43:27 писал:http://www.autogidas.lt/bmw-318-e46-ta-draudimas-hecbekas-2001-0127006669.html kaip jums toks? :)
Rusijoj sita modeli vadina "grauztuku"(ogryzok)
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
aktorius1(544)
2015-04-08 15:06:08
2015-04-08 14:43:27 писал:http://www.autogidas.lt/bmw-318-e46-ta-draudimas-hecbekas-2001-0127006669.html kaip jums toks? :)
Parodija ne masina
Юзер
2015-04-08 14:51:22
2015-04-08 14:43:27 писал:http://www.autogidas.lt/bmw-318-e46-ta-draudimas-hecbekas-2001-0127006669.html kaip jums toks? :)
bile tau tinka :) man tai jis baisus .. e46 grazesniu yra.. cia Compaktas e46/5..
Юзер
2015-04-08 14:43:27
http://www.autogidas.lt/bmw-318-e46-ta-draudimas-hecbekas-2001-0127006669.html kaip jums toks? :)
Юзер
2015-04-04 16:23:02
Visu pirma - jus visi duchai


Visu antra - apriboti kilowatus pagal vairuotojo staza galetu pasiulyti tik 10 ir daugiau metu vairavimo patirti turintys duchas, nes juk tikrai - automobilio akseleracija ir greicio pajutis priklauso tik nuo kilovatu, o ne nuo aibes kitu faktoriu


Visu trecia - isgyventi po avarijos arba issisukti is avarijos tikrai daugiau sansu vairuojant 7 klases BMW neveikianciomis oro pagalvemis, o ne maza Honda ar VW Golf kibira uz 2500 eur


Visu ketvirta - jei tau patinka passatai ir universalai, greiciausiai tu arba jau esi kazka uzmuses arba dar uzmusi.. tik tai bus taip neidomu kad joks Delfis apie tai niekada nerasys.. nes ko ten rasyti apie kazkokius ubagus su masinomis uz 1000 euru.


Temos autoriui - negerk pries vairuodamas, uzsidek normalias padangas uz 500 eur (galesi posukius isimineti ziema ant 90 km/val) ir ziurek i kelia vairuodamas (ne radija reguliuok) ir viskas bus gerai.


Mano pirma masina turejo 220kw, ne tik kad nepatyriau jokio ivykio bet ir net nebuvo sustabde mentai per tuos du metus... aisku jei butu sustabde butu nubaude nes vazinejau be klevo lapo.

Юзер
2015-04-04 16:07:40
2015-04-03 11:32:25 писал:>maumas ir >draugas, kitiems, manau, žvengt sveika, bet ką daryti, kai veikėjai, prisipirkę nesaugių, nestabilių ir pernelyg galingų auto išsitaško į tavo šeimos važiuojančio automobilio priekį(kas beje man konkrečiai buvo atsitikę +ne kartą traukiau iš griovių ir pakelės krūmų panašius "asus").Įdėsiu čia savo kompentarą kitame sport auto forume ir kituose populiariuose forumuose sulaukusį palaikymo(jaunuolis irgi apie pirmąjį rimtesnį auto klausia ar geriau galu varomas BMW benzinas ar dyzelis ar subaru, kitur klausė dėl dylelio bmw galingumo pasirinkimo, mano atsakymas buvo:

"Nereikia pirkti tokių nestabilių automobilių ypač pradedantiems nesusiformavusiems "shumacheriams", nes kaip taisyklė daugelį pasiutėlių nesugebančių suvaldyti tokių kibirų gramdo nuo fūrų arba stuplų, kenčia ir niekuo dėti žmonės patekę vėplų spąstus.Ne tik todėl, kad nepatyrusiam galu varomas būtų pernelyg pavojingas, o ir todėl, kad tai nerimtas, nestabilus kelyje varijantas su prastu svorio balansu ir sukibimu, žema prošvaisa.Jei imt BMW tai tik X-DRIVE, tad belieka 330.Kuris-2.9 ar 3, 0-montuotas X-DRIVE šiuo atveju visiškai nevarbu nes pirmiausiai turi rūpėti žmogus ir mažiau kamikadzių suktukuose,
, eismo saugumas.Prisipirkę rwd karvių ant ledo visokie ereliai bando jėgas kur papuola, net per kamščius, reiktų išviso inicijuoti įstatymą neturintiems tarkim 10 metu stažo, ar tarkime bent 5 metu stažo , vairuoti tik ne didesnės nei 40 ar 50kw galios transporto priemones.Sakau remdamasis ne vien statistika, nuogirdomis, o ir asmenine patirtimi, remontų kaštais ir kelių būkle(išsiskėtę galiniai ratai, mirę galiniai amortikai tikrai neprideda stabilumo, o šiems dalykams pinigų toks segmentas neturi, viskas kas lieka nuo trali-valiuškų ir kaukuolinio, išeina kaip per kaminą cheep"tiunui, mobiliakams , ir blizgučiams DVD TV balalaikoms vadianamoms subais nuo kurių kvaila galvelė galutinai atbunka dėl rezonanso ir iškraipymų neparuoštuose kibiruose, dažniausiai padangų ir pakabos būklė būna dzin.Su tokiu kledaru užsispoksojęs į tris balalaikas panoseje, o ne koncentruodamas dėmesį į eismo situaciją, toks "šumacheris" su rwd trečiuku potencialus pavojus kelyje.Viena ranka maigo sms-sus, kita junginėja pavaras ir dar pelenus krato per langąSmile ir kiekvieną akimirką gaudo progą kaip prasukt galinius ratus ir kamnors užpjauti.Suspėsit dar pas protėvius jaunimėli, užteks jums ir 1, 0 subaru justy ar volvo v40 1, 9td, geriausiu atveju Peugeot 307 HDI 1, 4 ;po daug metų pasakytų ačiū už tokią įroniją, ir galimybę išvso ką nors pasakyt, nes dalis išvisi neturi tokios galimybės kadangi būna amžinose atosrtogose arba uždaryti.Kiek teko tokių traukti iš pakelės krūmų, griovių, ypač žiemą, neskaičiuoju, bet pastaruoju metu nutariau nesiterlioti, kiekvienas pats pasirenka vairavimo stilių ir kultūrą ir tegu patys kabarojasi iš situacijų. "

čia senbūvio atsakymas man:

"kerti, nesiterliodmas:)

Dėl galios, kaip ir dėl ribojimo laiko, tai ne visai sutinku.

Pakaktų bent jau 2 metų neturintiems, ne daugiau kaip 85kw.
Iki 5-erių metų - iki 120kw.
Turint 5 metų stažą - leisti laisviau rinktis. (išimtis taikyčiau tik tais atvejais kada mašinos naudojamos išimtinai tik uždarose trasose.)

Bet tai, kad ribojimai reikalingi - faktas. Gatvėse dažnai tenka matyti pacanus turinčius ir tokius trečiukus, ir net blatnesnius. Ir čia ne apie markę kalba. Gi kai kurių tėvai gali sau leisti dovavoti vaikams pakankamai prabangius, galingus automobilius. Bet susiformuoti pačiam kaip vairuotojui, patirčiai įgyti nekiekvienam ir 10 metų gana, o tie 2 metai (kaip yra dabar), tai tik pramoksta vaikai bendra prasme kelyje gaudytis.

Temos autoriaus patirties mes nežinom, bet jei tai pirmas automobilis galu varomas - siūlau rinktis silpnesnį kol bus suprasta kaip kas veikia.

Pačiam yra tekę daugybę kartų susisukti kelyje su rwd dar tuo metu, kai visos stabilumo kontrolės buvo tik pradedamos montuot. O kiek mašinų supyliau... Per daug galios nėr gerai, kai kalba eina apie pirmą rwd ir patirties stoką. "


Manau kol galvoje vėjkai ir klasiokių sijonai ar aptemptukės, geriau ramensnis varijantas arba koks quattro, 4motion, x-drive ar fwd.

Tai nebūtinai taisyklė ar dėsnis bet yra daugybė bukalavių perkančių vien kad pasirodyt prieš panas draugelius kuriems nusispjauti į savo ir kitų saugumą kelyje.

Patarčiau pirkti kuo aukštenės sėdėsenos ir kuo erdvesnį auto, didesnį nes susidūrimo su kitu auto atveju jie gali išgelbėt visą ekipažą, užuot pirkus kuo blatnesnį, kiertesnį, greitesnį ar
sekti kitų pasirinkimo pavyzdžiu.Tai būtų nelogiška.

Dideli auto, visureigiai, vienatūriai , ypač 4x4 awd skirti pirmiausiai keleivių saugumui, o ne pasipūtimui demonstruoti.


:lol:
durneli tu blet ką tu čia pezi kad bmw sukibimas xujovas, dėl jų pakabos jos visos stovi idealiai kelyje. Svorio centras xujovas? aplamai žinai kas tai yra? žemas klirencas? tai čia ir yra GERAS svorio centras nes svoris kuo žemiau žemės todėl kaip tavo busas nesiūbuoja kelyje. nu ir karočia bomba dėl balanso. Išvis aš tau, kaip vairuojantis bmw, pasakysiu kad bmw mes vairuojam IR dėl to jog, idealus balansas 50/50 prieky ir gale. Iš kur čia tokių specų priviso??
lnz(1)
2015-04-04 15:53:31
2015-04-04 14:00:56 писал:please
http://www.autogidas.lt/volvo-v70-ii-universalas-2001-0126969611.html
fastmen(724)
2015-04-04 14:15:02
2015-04-02 21:49:34 писал:O temos autoriui, tai patarčiau kaip ir alfa sakė, pirmiau išmok važiuot poto galvok apie neprastą ir galingą automobilį. O ir juokingai atrodytų koks Bė - Mė - Wė 530, su klevo lapu ant lango. Tavim dėtas pradžioj ieškočiau ekonomiškos, nereikalaujančios didelių eksplotacijos kaštų automobilio. Sėkmės paieškose :beer:
2015-04-02 21:58:00 писал:kokias jus uzlaikytas cia perkat? pagrinde masinos keliauja is pransuzu ir vokieciu nemazai ju atkeliauja su gedimais, kebulo defektais ir kogero su min. 3000000rida, kad ir sprinteris mersas krovininis jis yra gaminamas penkiems metams kitaip iki garantinio pabaigos veliau prasideda kebulo korozija ir panasiai
dabartines visos taip gaminamos garantija baiges ir stumi kitiem
Юзер
2015-04-04 14:00:56
please
Юзер
2015-04-03 20:36:47
kas turi dar kokius varijantus?
Юзер
2015-04-03 15:21:03
2015-04-03 15:12:18 писал:siaip bendzas geriausiai butu :)
taip benzas siuo atveju geriausiai :)
Юзер
2015-04-03 15:12:18
siaip bendzas geriausiai butu :)
Юзер
2015-04-03 15:12:01
na reiks taip daryt :)
Юзер
2015-04-03 15:05:47
lengviausia patikrinti tiap.. paskambini i srota .. paklausk kiek kainuoja 2.0d variklis.. pasayts 800eur .. kai turim.. :D o kiek kainuoja 3.0d variklis.. pasakys 150eur imk 2 iskart.. :)
Юзер
2015-04-03 15:04:32
2015-04-03 14:43:11 писал:http://www.autogidas.lt/bmw-318-e46-i-sedanas-2001-0126846479.html
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-sedanas-2001-0126968298.html
siti 2varijantai patiko ;) bet galvoju :)
bet 2.0d nepatarciau rida bus 500tkm ir varikliai sitie nelaiko alkuniniai ir veleneliai nu zodziu gyva beda.. ... tad lieka tik 1.9i
Юзер
2015-04-03 14:53:14
2015-04-03 14:43:11 писал:http://www.autogidas.lt/bmw-318-e46-i-sedanas-2001-0126846479.html
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-sedanas-2001-0126968298.html
siti 2varijantai patiko ;) bet galvoju :)
ai man tai vienodai .. bile tvarkingas .. ir man asmeniskai rwd. o zaliems kad maziau kiltu noro draskytis fwd..
Юзер
2015-04-03 14:43:11
http://www.autogidas.lt/bmw-318-e46-i-sedanas-2001-0126846479.html
http://www.autogidas.lt/bmw-320-e46-sedanas-2001-0126968298.html
siti 2varijantai patiko ;) bet galvoju :)
Юзер
2015-04-03 14:42:14
2015-04-03 14:37:31 писал:is patirties.. pas mane pirmos masinos buvo ~50kw.. as vistiek sugebedavau vazinet neletai... aisku kai daug ag.. visada didesne tikymybe didesniu greiciu prisitrenkt :)
na taip ;) atrodo iskart norisi galingesnes masinos pvz Bmw, bet galvoji patirties trukomas tai irgi , svarstau gal imti Golf 4, Audi A4, nuo 2002m
Юзер
2015-04-03 14:37:31
is patirties.. pas mane pirmos masinos buvo ~50kw.. as vistiek sugebedavau vazinet neletai... aisku kai daug ag.. visada didesne tikymybe didesniu greiciu prisitrenkt :)
Юзер
2015-04-03 14:35:36
2015-04-03 14:32:09 писал:Na man visada Bmw buvo prie sirdies + nesu keliu gaidelis, pasidraskymui visada renkames uzdaras vietas, kad niekas nenukentetu ;)
gatvej irgi kyla noras .. bet reik suprast kad yra nesaugu ir ipatingai tam tikrose vietose ir nuo salygu zinoma priklauso.. mano nuomone.. jai proto 0 tai tu ar zapa 0.7cc vairuok ar m5 400ag vairuok.. vistiek prisitreksi.. neveltui su pasatais daugiausia auto ivykiu... ten vistiek 66kw o idijotai sugeba ant 150km/h skraidyt.. ir voliotis griovy..
Юзер
2015-04-03 14:32:09
Na man visada Bmw buvo prie sirdies + nesu keliu gaidelis, pasidraskymui visada renkames uzdaras vietas, kad niekas nenukentetu ;)
Юзер
2015-04-03 14:25:12
2015-04-03 13:20:21 maumas писал:http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Rekord_Series_E#/media/File:127.jpg sitam ir vaz2103 nebuvo jokiu bajeriu, bet kaip reikejo jaust masina!
2015-04-03 13:35:36 писал:reik jaus visas masinas.. jai nejauti ar sukas galva ar masina sukas nesuprasi tada :D
2015-04-03 13:43:16 maumas писал:eile metu atgal teko pavairuot 6men. amziaus E39 528, tai labai patiko...Nepatiko, kad automatas.Tada dar tokio nebuvau mates:lol:
gerai dirba tas automatas.. kiek as ji kankinu draskau dar stebiuos kad veikia... bet manau ir veiks nes nera tiek daug skundu kaip del audiniu.. kuriu net grezt nereik uzlinksta..
maumas(6870 / +1)
2015-04-03 13:43:16
2015-04-03 13:20:21 maumas писал:http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Rekord_Series_E#/media/File:127.jpg sitam ir vaz2103 nebuvo jokiu bajeriu, bet kaip reikejo jaust masina!
2015-04-03 13:35:36 писал:reik jaus visas masinas.. jai nejauti ar sukas galva ar masina sukas nesuprasi tada :D
eile metu atgal teko pavairuot 6men. amziaus E39 528, tai labai patiko...Nepatiko, kad automatas.Tada dar tokio nebuvau mates
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Юзер
2015-04-03 13:35:36
2015-04-03 13:20:21 maumas писал:http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Rekord_Series_E#/media/File:127.jpg sitam ir vaz2103 nebuvo jokiu bajeriu, bet kaip reikejo jaust masina!
reik jaus visas masinas.. jai nejauti ar sukas galva ar masina sukas nesuprasi tada :D
maumas(6870 / +1)
2015-04-03 13:20:21
http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Rekord_Series_E#/media/File:127.jpg sitam ir vaz2103 nebuvo jokiu bajeriu, bet kaip reikejo jaust masina!
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Юзер
2015-04-03 13:15:35
2015-04-03 12:51:35 писал:apie patirti ir apie vairavima.... Pats teisiu neturedamas vazinejau.. ir pirma iasna buvo FWD antra irgi FWD trecia RWD.. fu FWD visada su rankiniu vazinejau.. rankinis veike pas visus pas mane.. :D cia buvo per 1metus teises turedamas.. kiekviena diena svyrkeliukais ir voskiai laukais vazinedavome rankiniu uztrauktu.. zodziu driftinom.. antrais metais sedau i rwd.. driftas kiekviena vakara... ziema tai isvis nekalbu.. treti metai rwd su 200ag.. driftas renginiuose aikstelese gatvese naktimis.. nei vieno auto ivykio nei vienos baudos uz greiti ar uz chuliganiska vazinejima.. beto dar nebuvo to istatymo tokio griezto.. na 6metai atgal cia.. dabar irgi vazineju rwd.. ir stabilesnio geriau valdomo auto nezinau.. gaza atleidai shikna issitiesino.. gaza paspaudiai uzsimete .. bet priekis tai klauso.. o su fwd. gaza spaudi priekis griovy.. gaza atleidi neaisku kas vyksta.. tai tiek is mano puses.. jau siektiek isaugau is to amziaus naktinio ir draskymosi.. seima vaikai... butas.. ir t.t. ner pinigu :D jai kur dalyvaut tai tik renginiuose :) gatvese per brangu butu :D
2015-04-03 13:07:00 maumas писал:fwd sugalvotas, kad gamintojui butu pigiau-nera kardano, paprasciau su kebulo geometrija, ir kad visi galetu be didesniu bedu vairuot.Logiskai-visi varomi kaip pas subaru butu idealu saugumo poziuriu...Jei gera ziema, RWD yra "polnyj p...c":lol:Ir visgi, tie RWD taip vilioja:lol:Bet uz tai juos ziema vairuojant galima skaudziai suklyst.Cia kaip tam tikro "kirpimo" Moteris:lol::lol::lol:
nu jai vairuosi sena rwd be asc ar pan sistemu.. tai tiesiog ismokt reik spausti pedala svelniai ir tiek.. dar vienas dalykas gi neblokuotas.. tai irgi sunku uzmesti.. man asmeniskai daug sunkiau su fwd ziema.. baisiai nekenciu.. nes spaudi gaza priekis i sona slysta.. totali pieva.. o db su 530d.. ASC veikia noredamas net neuzmesi neisjunges sistemos.. isjungi sistema tai ir tai dar reik pasistengti uzmesti.. nes labai sunki masina ir svoris gerai paskirstytas. siaip jokiu problemu su RWD neturejas ziema.. jokiu.. va su FWD esu ant pilvo pora sykiu pasisodines.. tai nei i prieki nei atgal.. si RWD ant pilvo kai esi atgal vaziuojant automobilis pakyla ir isvaziuoji.. :)
maumas(6870 / +1)
2015-04-03 13:07:00
2015-04-03 12:51:35 писал:apie patirti ir apie vairavima.... Pats teisiu neturedamas vazinejau.. ir pirma iasna buvo FWD antra irgi FWD trecia RWD.. fu FWD visada su rankiniu vazinejau.. rankinis veike pas visus pas mane.. :D cia buvo per 1metus teises turedamas.. kiekviena diena svyrkeliukais ir voskiai laukais vazinedavome rankiniu uztrauktu.. zodziu driftinom.. antrais metais sedau i rwd.. driftas kiekviena vakara... ziema tai isvis nekalbu.. treti metai rwd su 200ag.. driftas renginiuose aikstelese gatvese naktimis.. nei vieno auto ivykio nei vienos baudos uz greiti ar uz chuliganiska vazinejima.. beto dar nebuvo to istatymo tokio griezto.. na 6metai atgal cia.. dabar irgi vazineju rwd.. ir stabilesnio geriau valdomo auto nezinau.. gaza atleidai shikna issitiesino.. gaza paspaudiai uzsimete .. bet priekis tai klauso.. o su fwd. gaza spaudi priekis griovy.. gaza atleidi neaisku kas vyksta.. tai tiek is mano puses.. jau siektiek isaugau is to amziaus naktinio ir draskymosi.. seima vaikai... butas.. ir t.t. ner pinigu :D jai kur dalyvaut tai tik renginiuose :) gatvese per brangu butu :D
fwd sugalvotas, kad gamintojui butu pigiau-nera kardano, paprasciau su kebulo geometrija, ir kad visi galetu be didesniu bedu vairuot.Logiskai-visi varomi kaip pas subaru butu idealu saugumo poziuriu...Jei gera ziema, RWD yra "polnyj p...c"Ir visgi, tie RWD taip viliojaBet uz tai juos ziema vairuojant galima skaudziai suklyst.Cia kaip tam tikro "kirpimo" Moteris
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Юзер
2015-04-03 13:00:31
o del bmw.. nu bmw gali but bet nedaugiau 90kg pradziai.. vistiek kils noras drasktis.. nu bet cia ne bmw kaltas. jis yra stabilus.. pameginkit su kokia audine pasidraskyt ar greiciau i posuki i vaziuot.. tai arba priekis pabegs arba galas.. betokiu atveju nuslysi.. is praktikos zinau.. reikia tik protingai vairuot nerizikuoti durnose vietose pavojingose.. turi buti erdves aplinkiniu neturi but.. ir pan.. :) viskas galvoje.. o sugebejimai tik su praktika tik su praktika !!
Юзер
2015-04-03 12:51:35
apie patirti ir apie vairavima.... Pats teisiu neturedamas vazinejau.. ir pirma iasna buvo FWD antra irgi FWD trecia RWD.. fu FWD visada su rankiniu vazinejau.. rankinis veike pas visus pas mane.. :D cia buvo per 1metus teises turedamas.. kiekviena diena svyrkeliukais ir voskiai laukais vazinedavome rankiniu uztrauktu.. zodziu driftinom.. antrais metais sedau i rwd.. driftas kiekviena vakara... ziema tai isvis nekalbu.. treti metai rwd su 200ag.. driftas renginiuose aikstelese gatvese naktimis.. nei vieno auto ivykio nei vienos baudos uz greiti ar uz chuliganiska vazinejima.. beto dar nebuvo to istatymo tokio griezto.. na 6metai atgal cia.. dabar irgi vazineju rwd.. ir stabilesnio geriau valdomo auto nezinau.. gaza atleidai shikna issitiesino.. gaza paspaudiai uzsimete .. bet priekis tai klauso.. o su fwd. gaza spaudi priekis griovy.. gaza atleidi neaisku kas vyksta.. tai tiek is mano puses.. jau siektiek isaugau is to amziaus naktinio ir draskymosi.. seima vaikai... butas.. ir t.t. ner pinigu :D jai kur dalyvaut tai tik renginiuose :) gatvese per brangu butu :D
maumas(6870 / +1)
2015-04-03 12:24:36
2015-04-03 11:32:25 писал:>maumas ir >draugas, kitiems, manau, žvengt sveika, bet ką daryti, kai veikėjai, prisipirkę nesaugių, nestabilių ir pernelyg galingų auto išsitaško į tavo šeimos važiuojančio automobilio priekį(kas beje man konkrečiai buvo atsitikę +ne kartą traukiau iš griovių ir pakelės krūmų panašius "asus").Įdėsiu čia savo kompentarą kitame sport auto forume ir kituose populiariuose forumuose sulaukusį palaikymo(jaunuolis irgi apie pirmąjį rimtesnį auto klausia ar geriau galu varomas BMW benzinas ar dyzelis ar subaru, kitur klausė dėl dylelio bmw galingumo pasirinkimo, mano atsakymas buvo:

"Nereikia pirkti tokių nestabilių automobilių ypač pradedantiems nesusiformavusiems "shumacheriams", nes kaip taisyklė daugelį pasiutėlių nesugebančių suvaldyti tokių kibirų gramdo nuo fūrų arba stuplų, kenčia ir niekuo dėti žmonės patekę vėplų spąstus.Ne tik todėl, kad nepatyrusiam galu varomas būtų pernelyg pavojingas, o ir todėl, kad tai nerimtas, nestabilus kelyje varijantas su prastu svorio balansu ir sukibimu, žema prošvaisa.Jei imt BMW tai tik X-DRIVE, tad belieka 330.Kuris-2.9 ar 3, 0-montuotas X-DRIVE šiuo atveju visiškai nevarbu nes pirmiausiai turi rūpėti žmogus ir mažiau kamikadzių suktukuose,
, eismo saugumas.Prisipirkę rwd karvių ant ledo visokie ereliai bando jėgas kur papuola, net per kamščius, reiktų išviso inicijuoti įstatymą neturintiems tarkim 10 metu stažo, ar tarkime bent 5 metu stažo , vairuoti tik ne didesnės nei 40 ar 50kw galios transporto priemones.Sakau remdamasis ne vien statistika, nuogirdomis, o ir asmenine patirtimi, remontų kaštais ir kelių būkle(išsiskėtę galiniai ratai, mirę galiniai amortikai tikrai neprideda stabilumo, o šiems dalykams pinigų toks segmentas neturi, viskas kas lieka nuo trali-valiuškų ir kaukuolinio, išeina kaip per kaminą cheep"tiunui, mobiliakams , ir blizgučiams DVD TV balalaikoms vadianamoms subais nuo kurių kvaila galvelė galutinai atbunka dėl rezonanso ir iškraipymų neparuoštuose kibiruose, dažniausiai padangų ir pakabos būklė būna dzin.Su tokiu kledaru užsispoksojęs į tris balalaikas panoseje, o ne koncentruodamas dėmesį į eismo situaciją, toks "šumacheris" su rwd trečiuku potencialus pavojus kelyje.Viena ranka maigo sms-sus, kita junginėja pavaras ir dar pelenus krato per langąSmile ir kiekvieną akimirką gaudo progą kaip prasukt galinius ratus ir kamnors užpjauti.Suspėsit dar pas protėvius jaunimėli, užteks jums ir 1, 0 subaru justy ar volvo v40 1, 9td, geriausiu atveju Peugeot 307 HDI 1, 4 ;po daug metų pasakytų ačiū už tokią įroniją, ir galimybę išvso ką nors pasakyt, nes dalis išvisi neturi tokios galimybės kadangi būna amžinose atosrtogose arba uždaryti.Kiek teko tokių traukti iš pakelės krūmų, griovių, ypač žiemą, neskaičiuoju, bet pastaruoju metu nutariau nesiterlioti, kiekvienas pats pasirenka vairavimo stilių ir kultūrą ir tegu patys kabarojasi iš situacijų. "

čia senbūvio atsakymas man:

"kerti, nesiterliodmas:)

Dėl galios, kaip ir dėl ribojimo laiko, tai ne visai sutinku.

Pakaktų bent jau 2 metų neturintiems, ne daugiau kaip 85kw.
Iki 5-erių metų - iki 120kw.
Turint 5 metų stažą - leisti laisviau rinktis. (išimtis taikyčiau tik tais atvejais kada mašinos naudojamos išimtinai tik uždarose trasose.)

Bet tai, kad ribojimai reikalingi - faktas. Gatvėse dažnai tenka matyti pacanus turinčius ir tokius trečiukus, ir net blatnesnius. Ir čia ne apie markę kalba. Gi kai kurių tėvai gali sau leisti dovavoti vaikams pakankamai prabangius, galingus automobilius. Bet susiformuoti pačiam kaip vairuotojui, patirčiai įgyti nekiekvienam ir 10 metų gana, o tie 2 metai (kaip yra dabar), tai tik pramoksta vaikai bendra prasme kelyje gaudytis.

Temos autoriaus patirties mes nežinom, bet jei tai pirmas automobilis galu varomas - siūlau rinktis silpnesnį kol bus suprasta kaip kas veikia.

Pačiam yra tekę daugybę kartų susisukti kelyje su rwd dar tuo metu, kai visos stabilumo kontrolės buvo tik pradedamos montuot. O kiek mašinų supyliau... Per daug galios nėr gerai, kai kalba eina apie pirmą rwd ir patirties stoką. "


Manau kol galvoje vėjkai ir klasiokių sijonai ar aptemptukės, geriau ramensnis varijantas arba koks quattro, 4motion, x-drive ar fwd.

Tai nebūtinai taisyklė ar dėsnis bet yra daugybė bukalavių perkančių vien kad pasirodyt prieš panas draugelius kuriems nusispjauti į savo ir kitų saugumą kelyje.

Patarčiau pirkti kuo aukštenės sėdėsenos ir kuo erdvesnį auto, didesnį nes susidūrimo su kitu auto atveju jie gali išgelbėt visą ekipažą, užuot pirkus kuo blatnesnį, kiertesnį, greitesnį ar
sekti kitų pasirinkimo pavyzdžiu.Tai būtų nelogiška.

Dideli auto, visureigiai, vienatūriai , ypač 4x4 awd skirti pirmiausiai keleivių saugumui, o ne pasipūtimui demonstruoti.


:lol:
kazko nesupratau.Tai man galima "zvengt"?Stazas nemazas, turejau dvi pirmas masinas RWD...Nu turi jos savo zavesio, bet oi kokios klastingos ziema...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Юзер
2015-04-03 11:32:25
>maumas ir >draugas, kitiems, manau, žvengt sveika, bet ką daryti, kai veikėjai, prisipirkę nesaugių, nestabilių ir pernelyg galingų auto išsitaško į tavo šeimos važiuojančio automobilio priekį(kas beje man konkrečiai buvo atsitikę +ne kartą traukiau iš griovių ir pakelės krūmų panašius "asus").Įdėsiu čia savo kompentarą kitame sport auto forume ir kituose populiariuose forumuose sulaukusį palaikymo(jaunuolis irgi apie pirmąjį rimtesnį auto klausia ar geriau galu varomas BMW benzinas ar dyzelis ar subaru, kitur klausė dėl dylelio bmw galingumo pasirinkimo, mano atsakymas buvo:

"Nereikia pirkti tokių nestabilių automobilių ypač pradedantiems nesusiformavusiems "shumacheriams", nes kaip taisyklė daugelį pasiutėlių nesugebančių suvaldyti tokių kibirų gramdo nuo fūrų arba stuplų, kenčia ir niekuo dėti žmonės patekę vėplų spąstus.Ne tik todėl, kad nepatyrusiam galu varomas būtų pernelyg pavojingas, o ir todėl, kad tai nerimtas, nestabilus kelyje varijantas su prastu svorio balansu ir sukibimu, žema prošvaisa.Jei imt BMW tai tik X-DRIVE, tad belieka 330.Kuris-2.9 ar 3, 0-montuotas X-DRIVE šiuo atveju visiškai nevarbu nes pirmiausiai turi rūpėti žmogus ir mažiau kamikadzių suktukuose,
, eismo saugumas.Prisipirkę rwd karvių ant ledo visokie ereliai bando jėgas kur papuola, net per kamščius, reiktų išviso inicijuoti įstatymą neturintiems tarkim 10 metu stažo, ar tarkime bent 5 metu stažo , vairuoti tik ne didesnės nei 40 ar 50kw galios transporto priemones.Sakau remdamasis ne vien statistika, nuogirdomis, o ir asmenine patirtimi, remontų kaštais ir kelių būkle(išsiskėtę galiniai ratai, mirę galiniai amortikai tikrai neprideda stabilumo, o šiems dalykams pinigų toks segmentas neturi, viskas kas lieka nuo trali-valiuškų ir kaukuolinio, išeina kaip per kaminą cheep"tiunui, mobiliakams , ir blizgučiams DVD TV balalaikoms vadianamoms subais nuo kurių kvaila galvelė galutinai atbunka dėl rezonanso ir iškraipymų neparuoštuose kibiruose, dažniausiai padangų ir pakabos būklė būna dzin.Su tokiu kledaru užsispoksojęs į tris balalaikas panoseje, o ne koncentruodamas dėmesį į eismo situaciją, toks "šumacheris" su rwd trečiuku potencialus pavojus kelyje.Viena ranka maigo sms-sus, kita junginėja pavaras ir dar pelenus krato per langąSmile ir kiekvieną akimirką gaudo progą kaip prasukt galinius ratus ir kamnors užpjauti.Suspėsit dar pas protėvius jaunimėli, užteks jums ir 1, 0 subaru justy ar volvo v40 1, 9td, geriausiu atveju Peugeot 307 HDI 1, 4 ;po daug metų pasakytų ačiū už tokią įroniją, ir galimybę išvso ką nors pasakyt, nes dalis išvisi neturi tokios galimybės kadangi būna amžinose atosrtogose arba uždaryti.Kiek teko tokių traukti iš pakelės krūmų, griovių, ypač žiemą, neskaičiuoju, bet pastaruoju metu nutariau nesiterlioti, kiekvienas pats pasirenka vairavimo stilių ir kultūrą ir tegu patys kabarojasi iš situacijų. "

čia senbūvio atsakymas man:

"kerti, nesiterliodmas:)

Dėl galios, kaip ir dėl ribojimo laiko, tai ne visai sutinku.

Pakaktų bent jau 2 metų neturintiems, ne daugiau kaip 85kw.
Iki 5-erių metų - iki 120kw.
Turint 5 metų stažą - leisti laisviau rinktis. (išimtis taikyčiau tik tais atvejais kada mašinos naudojamos išimtinai tik uždarose trasose.)

Bet tai, kad ribojimai reikalingi - faktas. Gatvėse dažnai tenka matyti pacanus turinčius ir tokius trečiukus, ir net blatnesnius. Ir čia ne apie markę kalba. Gi kai kurių tėvai gali sau leisti dovavoti vaikams pakankamai prabangius, galingus automobilius. Bet susiformuoti pačiam kaip vairuotojui, patirčiai įgyti nekiekvienam ir 10 metų gana, o tie 2 metai (kaip yra dabar), tai tik pramoksta vaikai bendra prasme kelyje gaudytis.

Temos autoriaus patirties mes nežinom, bet jei tai pirmas automobilis galu varomas - siūlau rinktis silpnesnį kol bus suprasta kaip kas veikia.

Pačiam yra tekę daugybę kartų susisukti kelyje su rwd dar tuo metu, kai visos stabilumo kontrolės buvo tik pradedamos montuot. O kiek mašinų supyliau... Per daug galios nėr gerai, kai kalba eina apie pirmą rwd ir patirties stoką. "


Manau kol galvoje vėjkai ir klasiokių sijonai ar aptemptukės, geriau ramensnis varijantas arba koks quattro, 4motion, x-drive ar fwd.

Tai nebūtinai taisyklė ar dėsnis bet yra daugybė bukalavių perkančių vien kad pasirodyt prieš panas draugelius kuriems nusispjauti į savo ir kitų saugumą kelyje.

Patarčiau pirkti kuo aukštenės sėdėsenos ir kuo erdvesnį auto, didesnį nes susidūrimo su kitu auto atveju jie gali išgelbėt visą ekipažą, užuot pirkus kuo blatnesnį, kiertesnį, greitesnį ar
sekti kitų pasirinkimo pavyzdžiu.Tai būtų nelogiška.

Dideli auto, visureigiai, vienatūriai , ypač 4x4 awd skirti pirmiausiai keleivių saugumui, o ne pasipūtimui demonstruoti.



Юзер
2015-04-03 11:27:33
2015-04-02 20:03:36 писал:Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
2015-04-03 08:30:13 koledzas писал:Mokantis vairuoti pradedantysis :D nejuokink su savo vairavimo igudziais. Kad turi teises tai nereiskia kad moki vairuoti, teises islaiko ir ziolpiai ir kitokie kurie "moka" vairuoti, o paskui tik didina statistika. Bet jei jau "moki" tai siulau pradeti nuo paprastos konstrukcijos automobilio ir neitin brangaus, bet patvaraus, kurio kebulo daliu butu kiekvienam srote. Draudimas bet kokiu atveju bus trecdalis masinos kainos, o jei kasko noretusi tai isvis kaip visa masina :D zodziu bet "tikras vairuotojas" kaip tu neturetu klausineti kokio jam reikia automobilio, o automobilis turi rinktis tave :)
Tikrai "mokantis vairuoti", matyt jau pravazinejes su dviraciu 200km miesto takeliu ::D:D::D:D
Юзер
2015-04-03 11:08:14
bet ir matosi kokia publika renkasi... siulo kregzdes ir silkes.... turint pinigu px koks tas stazas, senai jau tos masinos turetu buti isardytos ir perdirbtos. Turi pinigu islaikymui galingos masinos? super. linkiu smagaus tuomet vazinejimo, nes cia rasantieji vargu ar 200kw riba yra perzenge. stazas tai dar stazas. bet ereliu buna ir 3 ir 10 ir 20 metu stazu. tik jaunesniu daugiau linke ereliuot na bet nevisi gi tokie. o su galiga masina ir uzmiestyje lenkimai bus lengvesni, nereikes laukt laisvos kilometro atkarpos ir t.t. o kas i tema, as rinkciausi kazka is bmw benzinu ne maziau 3.0l ir automatu del komforto.
maumas(6870 / +1)
2015-04-03 09:10:52
gera tema, pazvengiau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
koledzas(1479)
2015-04-03 08:30:13
2015-04-02 20:03:36 писал:Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
Mokantis vairuoti pradedantysis :D nejuokink su savo vairavimo igudziais. Kad turi teises tai nereiskia kad moki vairuoti, teises islaiko ir ziolpiai ir kitokie kurie "moka" vairuoti, o paskui tik didina statistika. Bet jei jau "moki" tai siulau pradeti nuo paprastos konstrukcijos automobilio ir neitin brangaus, bet patvaraus, kurio kebulo daliu butu kiekvienam srote. Draudimas bet kokiu atveju bus trecdalis masinos kainos, o jei kasko noretusi tai isvis kaip visa masina :D zodziu bet "tikras vairuotojas" kaip tu neturetu klausineti kokio jam reikia automobilio, o automobilis turi rinktis tave :)
Юзер
2015-04-03 07:38:22
2015-04-02 20:03:36 писал:Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
Sveiki,
visu pirma atmink, jei imsi su galingesniu varikliu tai kaip pradedančiajam iškart išauga civilinis draudimas. Siūlau imti pradžiai taupų ir mažesnį automobilį. O iš mažesnių automobilų kaip tik yra populiarus prancūziški, japoniški.Iš prancūziškų siūlyčiau savo parduodama automobilį citroen c2. Ekonomiškas, manevringas ir tikrai paprastas, pakaba paprasta jokių stebuklų nesukurta variklis 1.4HDI 50 kw paprastas ir patikimas be Fap filtro ir kitų naujų navarotų kuriuos keičiant yra nemažai sumokama. Aišku čia tavo pasirinkimo reikalas...
http://www.autogidas.lt/citroen-c2-hdi-sx-hecbekas-2004-0126991689.html

katsis307(155)
2015-04-03 03:29:38
Audi A6 C4 2.5 TDI
BMW E46
Toyota Avensis II
Audi A4 B6
-
tu(100)
2015-04-03 00:27:01
2015-04-02 20:03:36 писал:Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
imk opeli tai bent ilgiau gyvensi ir dar euru sutaupes busi
Юзер
2015-04-02 23:30:29
2015-04-02 20:03:36 писал:Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
Saab 9-5 2, 2 turbo, vat tos tai traukia, ir tikrai nuo kazko tai ...pabegsi.
Юзер
2015-04-02 22:55:27
2015-04-02 20:03:36 писал:Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
2015-04-02 21:04:02 писал:Geriausia imti sena beske ir daryti saules pieske. O jei rimtai tai 4 galfas bet situacija tokia kad rasti uzlaikyta 4 golfa tas pats adata sieno kupetoje
2015-04-02 21:44:34 писал:Iš ko tu čia taip nusprendei? :) Tai tu arba ieškot nemoki, arba nori tokios būklės kaip iš salono. Žinoma jei nori už 1000eu nupirkti tą užlaikytą, tada nesiginčinsiu.
Gerai uzlaikyta reiskiasi turetu buti 4 golfas dyzelis su rida apie 250 000 Km. Tokio nerasi ir uz 3500 Eur. Apie 5000 Eur tokios kainuoju vokietijoje
bmwdd(298)
2015-04-02 22:36:47
2015-04-02 20:03:36 писал:Sveiki noreciau suzinoti koke geriausiai imti masina pradedancejam ? iki 2, 5k euru , noreciau kad butu neprasta ir turetu pakankamai galios, visoki Prancuzai. Italai nedomina :)
radai kur paklaust.....
Юзер
2015-04-02 22:20:40
2015-04-02 21:49:34 писал:O temos autoriui, tai patarčiau kaip ir alfa sakė, pirmiau išmok važiuot poto galvok apie neprastą ir galingą automobilį. O ir juokingai atrodytų koks Bė - Mė - Wė 530, su klevo lapu ant lango. Tavim dėtas pradžioj ieškočiau ekonomiškos, nereikalaujančios didelių eksplotacijos kaštų automobilio. Sėkmės paieškose :beer:
2015-04-02 21:58:00 писал:kokias jus uzlaikytas cia perkat? pagrinde masinos keliauja is pransuzu ir vokieciu nemazai ju atkeliauja su gedimais, kebulo defektais ir kogero su min. 3000000rida, kad ir sprinteris mersas krovininis jis yra gaminamas penkiems metams kitaip iki garantinio pabaigos veliau prasideda kebulo korozija ir panasiai
O kas čia kalba apie kažkokius krovininius sprinterius nelabai supratau? Niekas nesako pirkti pirmą pasitaikiusį sugriuvusį "pilką dyzelį". Pasikartosiu, jei už tokią sumą jūs nerandat tvarkingo automobilio, tai arba ieškot nemokat, arba "tvarkingą" mes suprantam nevienodai, man tvarkingas toks kurį nupirkus reikia investuoti tik einamom eksplotacinėm dalim t.y. diržai, tepalai, kaladėlės, filtrai, ir kitos smulkmenos, jums tikriausiai tvarkinga tik ta kuri iš salono. Labai norėčiau pamatyti jūsų minėta auto kaip jūs sakot su minimum 3000 000km rida, nes dar neteko matyt tokios
Юзер
2015-04-02 21:58:00
2015-04-02 21:49:34 писал:O temos autoriui, tai patarčiau kaip ir alfa sakė, pirmiau išmok važiuot poto galvok apie neprastą ir galingą automobilį. O ir juokingai atrodytų koks Bė - Mė - Wė 530, su klevo lapu ant lango. Tavim dėtas pradžioj ieškočiau ekonomiškos, nereikalaujančios didelių eksplotacijos kaštų automobilio. Sėkmės paieškose :beer:
kokias jus uzlaikytas cia perkat? pagrinde masinos keliauja is pransuzu ir vokieciu nemazai ju atkeliauja su gedimais, kebulo defektais ir kogero su min. 3000000rida, kad ir sprinteris mersas krovininis jis yra gaminamas penkiems metams kitaip iki garantinio pabaigos veliau prasideda kebulo korozija ir panasiai

Вопросы и комментарии

iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен