Kompo sąnaudų parodymų painiava

Создал Пользователь 2014-02-08
2014-02-08 19:52
Sveikučiai.Kaip galėtumėt paaiškinti tokį dalyką.Mašinos kompas labai keistai rodo kuro sąnaudas.Tiksliau viena iš sąnaudųnopcijų kažkokia neįprasta.Jei - temperatūra, nesvarbu ar -5 ar -20 pats varilis kuriasi kaip bitė.Užvedam variklį, įjungiam opciją kaip suprantu momentinės sąnaudos bet po to važiavimo vievien suveda vidurkį tik kitam langelį o gal ir tam pačiam.Tai va, jei pradedi iškart važiuoti nepašildęs arba net stovint sukyla sanaudos ekranelyje pradeda rodyti vos ne iki 40L/100km .Pavazinejus taip kokią valandą miesto režimu rodo irgi daug tai 18L tai 22L/100km.Pabandziau toki dalyka.Pasilus varikliui iki kokiu 50 ar 70 laipsniu kompa nuresetinu(nunulinu)Tada pavaziavus kokius 2-3 km sanaudu parodymai mieste 10-12L 100km.Pastebejau kad taip visada, bet tik kai nunulini siltam varikliui.Kodel kitaip kai matuoja nuo salto rezimo tokioas kosmiones sanaudas rodo, ar cia kompe kokia velniava ar taip turi buti ir jis toki vidurki isveda, nes salciui ar saltam esant daugiau paduoda kuro?Dar yra kita opcija kompe, bet ten visa laika rodomta pati, gal nemoku nuresetinti normaliai?
1829 / 0
2014-02-08 20:10
2014-02-08 19:52 писал: Sveikučiai.Kaip galėtumėt paaiškinti tokį dalyką.Mašinos kompas labai keistai rodo kuro sąnaudas.Tiksliau viena iš sąnaudųnopcijų kažkokia neįprasta.Jei - temperatūra, nesvarbu ar -5 ar -20 pats varilis kuriasi kaip bitė.Užvedam variklį, įjungiam opciją kaip suprantu momentinės sąnaudos bet po to važiavimo vievien suveda vidurkį tik kitam langelį o gal ir tam pačiam.Tai va, jei pradedi iškart važiuoti nepašildęs arba net stovint sukyla sanaudos ekranelyje pradeda rodyti vos ne iki 40L/100km .Pavazinejus taip kokią valandą miesto režimu rodo irgi daug tai 18L tai 22L/100km.Pabandziau toki dalyka.Pasilus varikliui iki kokiu 50 ar 70 laipsniu kompa nuresetinu(nunulinu)Tada pavaziavus kokius 2-3 km sanaudu parodymai mieste 10-12L 100km.Pastebejau kad taip visada, bet tik kai nunulini siltam varikliui.Kodel kitaip kai matuoja nuo salto rezimo tokioas kosmiones sanaudas rodo, ar cia kompe kokia velniava ar taip turi buti ir jis toki vidurki isveda, nes salciui ar saltam esant daugiau paduoda kuro?Dar yra kita opcija kompe, bet ten visa laika rodomta pati, gal nemoku nuresetinti normaliai?
todel kad butent saltas variklis ima 3-4 kartus daugiau
2014-02-08 20:24
2014-02-08 19:52 писал: Sveikučiai.Kaip galėtumėt paaiškinti tokį dalyką.Mašinos kompas labai keistai rodo kuro sąnaudas.Tiksliau viena iš sąnaudųnopcijų kažkokia neįprasta.Jei - temperatūra, nesvarbu ar -5 ar -20 pats varilis kuriasi kaip bitė.Užvedam variklį, įjungiam opciją kaip suprantu momentinės sąnaudos bet po to važiavimo vievien suveda vidurkį tik kitam langelį o gal ir tam pačiam.Tai va, jei pradedi iškart važiuoti nepašildęs arba net stovint sukyla sanaudos ekranelyje pradeda rodyti vos ne iki 40L/100km .Pavazinejus taip kokią valandą miesto režimu rodo irgi daug tai 18L tai 22L/100km.Pabandziau toki dalyka.Pasilus varikliui iki kokiu 50 ar 70 laipsniu kompa nuresetinu(nunulinu)Tada pavaziavus kokius 2-3 km sanaudu parodymai mieste 10-12L 100km.Pastebejau kad taip visada, bet tik kai nunulini siltam varikliui.Kodel kitaip kai matuoja nuo salto rezimo tokioas kosmiones sanaudas rodo, ar cia kompe kokia velniava ar taip turi buti ir jis toki vidurki isveda, nes salciui ar saltam esant daugiau paduoda kuro?Dar yra kita opcija kompe, bet ten visa laika rodomta pati, gal nemoku nuresetinti normaliai?
2014-02-08 20:10 wagen писал: todel kad butent saltas variklis ima 3-4 kartus daugiau
Esu kažkur skaitęs ar matęs patarimą, kad žiemą reikia užkūrus pavažiuot bent kelis šimtus metrų ir tada leist sušilt varikliui, įdomu kiek teisybės tuose žodžiuose?Tiesą pasakius jau buvau sunerimęs ruošiaus diagnostikon varyt maniau gal LZ arba OSM nukreizėję.
1829 / 0
2014-02-08 20:35
2014-02-08 19:52 писал: Sveikučiai.Kaip galėtumėt paaiškinti tokį dalyką.Mašinos kompas labai keistai rodo kuro sąnaudas.Tiksliau viena iš sąnaudųnopcijų kažkokia neįprasta.Jei - temperatūra, nesvarbu ar -5 ar -20 pats varilis kuriasi kaip bitė.Užvedam variklį, įjungiam opciją kaip suprantu momentinės sąnaudos bet po to važiavimo vievien suveda vidurkį tik kitam langelį o gal ir tam pačiam.Tai va, jei pradedi iškart važiuoti nepašildęs arba net stovint sukyla sanaudos ekranelyje pradeda rodyti vos ne iki 40L/100km .Pavazinejus taip kokią valandą miesto režimu rodo irgi daug tai 18L tai 22L/100km.Pabandziau toki dalyka.Pasilus varikliui iki kokiu 50 ar 70 laipsniu kompa nuresetinu(nunulinu)Tada pavaziavus kokius 2-3 km sanaudu parodymai mieste 10-12L 100km.Pastebejau kad taip visada, bet tik kai nunulini siltam varikliui.Kodel kitaip kai matuoja nuo salto rezimo tokioas kosmiones sanaudas rodo, ar cia kompe kokia velniava ar taip turi buti ir jis toki vidurki isveda, nes salciui ar saltam esant daugiau paduoda kuro?Dar yra kita opcija kompe, bet ten visa laika rodomta pati, gal nemoku nuresetinti normaliai?
2014-02-08 20:10 wagen писал: todel kad butent saltas variklis ima 3-4 kartus daugiau
2014-02-08 20:24 писал: Esu kažkur skaitęs ar matęs patarimą, kad žiemą reikia užkūrus pavažiuot bent kelis šimtus metrų ir tada leist sušilt varikliui, įdomu kiek teisybės tuose žodžiuose?Tiesą pasakius jau buvau sunerimęs ruošiaus diagnostikon varyt maniau gal LZ arba OSM nukreizėję.
prie didesniu salciu atvirksciai geriau leist pasilt vietoj, o tada vaziuot, reiketu duot pavaru dezej tepalui kazkiek pacirkuliuot ir paciam variklyje, nes saltas tepalas jis vistiek tirstesnis, ir jei tu iskart duosi didesniu apsuku, tai tau salnikus gali nuvaryt, ju guma nuo salcio kietesne, ir nera elastinga kaip turi but, o jei suplesys, iskart remontas, nes tepalus isvarines
2014-02-08 20:40
2014-02-08 20:10 wagen писал: todel kad butent saltas variklis ima 3-4 kartus daugiau
2014-02-08 20:24 писал: Esu kažkur skaitęs ar matęs patarimą, kad žiemą reikia užkūrus pavažiuot bent kelis šimtus metrų ir tada leist sušilt varikliui, įdomu kiek teisybės tuose žodžiuose?Tiesą pasakius jau buvau sunerimęs ruošiaus diagnostikon varyt maniau gal LZ arba OSM nukreizėję.
2014-02-08 20:35 wagen писал: prie didesniu salciu atvirksciai geriau leist pasilt vietoj, o tada vaziuot, reiketu duot pavaru dezej tepalui kazkiek pacirkuliuot ir paciam variklyje, nes saltas tepalas jis vistiek tirstesnis, ir jei tu iskart duosi didesniu apsuku, tai tau salnikus gali nuvaryt, ju guma nuo salcio kietesne, ir nera elastinga kaip turi but, o jei suplesys, iskart remontas, nes tepalus isvarines
salnikam tai px, alkuninio salnikai slegio nemato. bet pats slegis labai aukstas buna ir tepa blogiau, nes tirstas tepalas ne i visus tarpelius patenka
2014-02-08 20:54
2014-02-08 20:24 писал: Esu kažkur skaitęs ar matęs patarimą, kad žiemą reikia užkūrus pavažiuot bent kelis šimtus metrų ir tada leist sušilt varikliui, įdomu kiek teisybės tuose žodžiuose?Tiesą pasakius jau buvau sunerimęs ruošiaus diagnostikon varyt maniau gal LZ arba OSM nukreizėję.
2014-02-08 20:35 wagen писал: prie didesniu salciu atvirksciai geriau leist pasilt vietoj, o tada vaziuot, reiketu duot pavaru dezej tepalui kazkiek pacirkuliuot ir paciam variklyje, nes saltas tepalas jis vistiek tirstesnis, ir jei tu iskart duosi didesniu apsuku, tai tau salnikus gali nuvaryt, ju guma nuo salcio kietesne, ir nera elastinga kaip turi but, o jei suplesys, iskart remontas, nes tepalus isvarines
2014-02-08 20:40 писал: salnikam tai px, alkuninio salnikai slegio nemato. bet pats slegis labai aukstas buna ir tepa blogiau, nes tirstas tepalas ne i visus tarpelius patenka
Turbūt tam ir būna tos rozetės tepalo(ar tosolio?)pašildymui, mačiau transporterį iš norvegų parvarytą su tokia sistema.Gal ir logiška, palaikai pajungęs kokią valandą ir mauni jau su sušilusiu varikliu.Ech...kad tik greičiau pavasaris ateitų:(
1829 / 0
2014-02-08 22:46
2014-02-08 20:24 писал: Esu kažkur skaitęs ar matęs patarimą, kad žiemą reikia užkūrus pavažiuot bent kelis šimtus metrų ir tada leist sušilt varikliui, įdomu kiek teisybės tuose žodžiuose?Tiesą pasakius jau buvau sunerimęs ruošiaus diagnostikon varyt maniau gal LZ arba OSM nukreizėję.
2014-02-08 20:35 wagen писал: prie didesniu salciu atvirksciai geriau leist pasilt vietoj, o tada vaziuot, reiketu duot pavaru dezej tepalui kazkiek pacirkuliuot ir paciam variklyje, nes saltas tepalas jis vistiek tirstesnis, ir jei tu iskart duosi didesniu apsuku, tai tau salnikus gali nuvaryt, ju guma nuo salcio kietesne, ir nera elastinga kaip turi but, o jei suplesys, iskart remontas, nes tepalus isvarines
2014-02-08 20:40 писал: salnikam tai px, alkuninio salnikai slegio nemato. bet pats slegis labai aukstas buna ir tepa blogiau, nes tirstas tepalas ne i visus tarpelius patenka
tiesiog dazniausiai butent per salcius didesnius prasideda problemos su varymu per salnikus, man asmeniskai buvo su 3 masinom, 2 iskart keiciau, o vienai padejo tiesiog atsyldymas siltoj patalpoj
1829 / 0
2014-02-08 22:48
2014-02-08 20:35 wagen писал: prie didesniu salciu atvirksciai geriau leist pasilt vietoj, o tada vaziuot, reiketu duot pavaru dezej tepalui kazkiek pacirkuliuot ir paciam variklyje, nes saltas tepalas jis vistiek tirstesnis, ir jei tu iskart duosi didesniu apsuku, tai tau salnikus gali nuvaryt, ju guma nuo salcio kietesne, ir nera elastinga kaip turi but, o jei suplesys, iskart remontas, nes tepalus isvarines
2014-02-08 20:40 писал: salnikam tai px, alkuninio salnikai slegio nemato. bet pats slegis labai aukstas buna ir tepa blogiau, nes tirstas tepalas ne i visus tarpelius patenka
2014-02-08 20:54 писал: Turbūt tam ir būna tos rozetės tepalo(ar tosolio?)pašildymui, mačiau transporterį iš norvegų parvarytą su tokia sistema.Gal ir logiška, palaikai pajungęs kokią valandą ir mauni jau su sušilusiu varikliu.Ech...kad tik greičiau pavasaris ateitų:(
tos sistemos ivairios yra, yra vien ausinimo sistemos pasildymas, yra tik salono, o yra ir variklio ir salono, jei benzu ar dyzeliu, tai pasildyui uztenka 20 min, o naudoja jos 0.6 litro per val, tai tiesiog gera kuro ekonomija ir papildomas komfortas
47 / 0
2014-02-08 23:15
Ne apie webasto eina kalba, o apie 220V pašildymą :)
2014-02-08 23:16
nu neblogas dalykas bet gerai ir palikt užkurtą mašiną, vistiek dyzelis daugiau nei kokius 800 gramų neris į valandą jei iki 5 cilindrų. Aišku nešildant, bet visvien jau būna šilta mašina
2014-02-08 23:28
2014-02-08 19:52 писал: Sveikučiai.Kaip galėtumėt paaiškinti tokį dalyką.Mašinos kompas labai keistai rodo kuro sąnaudas.Tiksliau viena iš sąnaudųnopcijų kažkokia neįprasta.Jei - temperatūra, nesvarbu ar -5 ar -20 pats varilis kuriasi kaip bitė.Užvedam variklį, įjungiam opciją kaip suprantu momentinės sąnaudos bet po to važiavimo vievien suveda vidurkį tik kitam langelį o gal ir tam pačiam.Tai va, jei pradedi iškart važiuoti nepašildęs arba net stovint sukyla sanaudos ekranelyje pradeda rodyti vos ne iki 40L/100km .Pavazinejus taip kokią valandą miesto režimu rodo irgi daug tai 18L tai 22L/100km.Pabandziau toki dalyka.Pasilus varikliui iki kokiu 50 ar 70 laipsniu kompa nuresetinu(nunulinu)Tada pavaziavus kokius 2-3 km sanaudu parodymai mieste 10-12L 100km.Pastebejau kad taip visada, bet tik kai nunulini siltam varikliui.Kodel kitaip kai matuoja nuo salto rezimo tokioas kosmiones sanaudas rodo, ar cia kompe kokia velniava ar taip turi buti ir jis toki vidurki isveda, nes salciui ar saltam esant daugiau paduoda kuro?Dar yra kita opcija kompe, bet ten visa laika rodomta pati, gal nemoku nuresetinti normaliai?
2014-02-08 20:10 wagen писал: todel kad butent saltas variklis ima 3-4 kartus daugiau
2014-02-08 20:24 писал: Esu kažkur skaitęs ar matęs patarimą, kad žiemą reikia užkūrus pavažiuot bent kelis šimtus metrų ir tada leist sušilt varikliui, įdomu kiek teisybės tuose žodžiuose?Tiesą pasakius jau buvau sunerimęs ruošiaus diagnostikon varyt maniau gal LZ arba OSM nukreizėję.
Lietuviai aisku protingesni ir uz gamintojus , kiek manualu esu skaites , visur kategoriskai parasyta: uzkurus iskart vaziuoti, pradzioje vengiant aukstesniu apsuku... varikliui labai kenkia dirbti neapsilus, nes apsilimas stovint trunka kelis kartus ilgiau...
1829 / 0
2014-02-08 23:32
2014-02-08 23:16 писал: nu neblogas dalykas bet gerai ir palikt užkurtą mašiną, vistiek dyzelis daugiau nei kokius 800 gramų neris į valandą jei iki 5 cilindrų. Aišku nešildant, bet visvien jau būna šilta mašina
labai nustebsi, bet pvz 1, 9tdi saltas apie 2 litrus per val ima, o didesnis dyzelis paims savo, nepergyvenk
1829 / 0
2014-02-08 23:33
2014-02-08 23:15 oxazzz писал: Ne apie webasto eina kalba, o apie 220V pašildymą :)
supratau kad nuo rezetes kalba eina apie 220v, elektrines irgi skirtingos buna
2014-02-08 23:44
2014-02-08 23:15 oxazzz писал: Ne apie webasto eina kalba, o apie 220V pašildymą :)
Bekit kuo toliau nuo masinu , kuriose pamatysit elektrini 220v pasildyma, arba zibintu apiplovimo irenginius(pastarasis teiginys senesnem masinom be kxenonu)90 nprocentu auto bus is Svedu o reiskia bus gerokai papuvusi
2014-02-08 23:46
2014-02-08 20:10 wagen писал: todel kad butent saltas variklis ima 3-4 kartus daugiau
2014-02-08 20:24 писал: Esu kažkur skaitęs ar matęs patarimą, kad žiemą reikia užkūrus pavažiuot bent kelis šimtus metrų ir tada leist sušilt varikliui, įdomu kiek teisybės tuose žodžiuose?Tiesą pasakius jau buvau sunerimęs ruošiaus diagnostikon varyt maniau gal LZ arba OSM nukreizėję.
2014-02-08 23:28 писал: Lietuviai aisku protingesni ir uz gamintojus , kiek manualu esu skaites , visur kategoriskai parasyta: uzkurus iskart vaziuoti, pradzioje vengiant aukstesniu apsuku... varikliui labai kenkia dirbti neapsilus, nes apsilimas stovint trunka kelis kartus ilgiau...
Taigi, kad jei butu tepalas iki tiek uzstinges ir tokio pavojingai aukšto spaudimo, negaletum net uzkurt masinos jau nekalbant apie vaziavima.As irgi uzkuriu, truputi pavaziuoju letai ir pasildau, bet dabartinis arkliukas gan greit syla(jeigu ne ziauriai salta lauke), tai stengiuos letai judet.Gal riebokšlius išmusa ir net dezes suvaro daniausia kurdami is buksyro?.Kai supilta "sintetika"nieko nekenkia letas vaziavimas.Sakau, žiurejau berods KMŽ laidoj kažikoz propesorius iš GTU pasakojo kad taip reiktų šildyt.Kiti niuansai, kad per speigus būna užstingęs tepalas ir tilte, ir dėžėj, jei seniai nekesiti ir prastos būklės tepalai visur, tai vos rieda kai kox -25 šaltis, dar jei kokia kvatrė tai žiauriai turėtų suryti.
2014-02-09 00:58
2014-02-08 23:16 писал: nu neblogas dalykas bet gerai ir palikt užkurtą mašiną, vistiek dyzelis daugiau nei kokius 800 gramų neris į valandą jei iki 5 cilindrų. Aišku nešildant, bet visvien jau būna šilta mašina
2014-02-08 23:32 wagen писал: labai nustebsi, bet pvz 1, 9tdi saltas apie 2 litrus per val ima, o didesnis dyzelis paims savo, nepergyvenk
net neįsivaizduoju iškur tiek gali ryt :DDD jai 2.4D 5 cilindrų ryja iki 700gramų, netiki eik pasitikslink kur žmonės renkasi kurie žino bent kažką o ne iš oro pasakymai, iš patirties, kalbu apie vw klubą, ar auto vikingai.
o kad ten bus koks -10 tai tikrai dramatiškai nepakeis sąnaudų ant laisvų, dyzelis ant laisvų neryja daug.
Jei net sunkvežimiai suryja iki 2l (nekalbu apie furas su didesne galia) ar tau ir nuorodą įkelt, kad tiesiog pažėtum
2014-02-09 01:23
2014-02-08 20:10 wagen писал: todel kad butent saltas variklis ima 3-4 kartus daugiau
2014-02-08 20:24 писал: Esu kažkur skaitęs ar matęs patarimą, kad žiemą reikia užkūrus pavažiuot bent kelis šimtus metrų ir tada leist sušilt varikliui, įdomu kiek teisybės tuose žodžiuose?Tiesą pasakius jau buvau sunerimęs ruošiaus diagnostikon varyt maniau gal LZ arba OSM nukreizėję.
2014-02-08 23:28 писал: Lietuviai aisku protingesni ir uz gamintojus , kiek manualu esu skaites , visur kategoriskai parasyta: uzkurus iskart vaziuoti, pradzioje vengiant aukstesniu apsuku... varikliui labai kenkia dirbti neapsilus, nes apsilimas stovint trunka kelis kartus ilgiau...
gal gali paaiskinti kuo vaziuoti geriau nei vietoj sildyti?

logiskai galvojant indeklams blogiau kai ir tepimas blogas ir apkrova is dezes yra.. ypac vaziuojant mazais variklio greiciais.
1829 / 0
2014-02-09 02:41
2014-02-08 23:16 писал: nu neblogas dalykas bet gerai ir palikt užkurtą mašiną, vistiek dyzelis daugiau nei kokius 800 gramų neris į valandą jei iki 5 cilindrų. Aišku nešildant, bet visvien jau būna šilta mašina
2014-02-08 23:32 wagen писал: labai nustebsi, bet pvz 1, 9tdi saltas apie 2 litrus per val ima, o didesnis dyzelis paims savo, nepergyvenk
2014-02-09 00:58 писал: net neįsivaizduoju iškur tiek gali ryt :DDD jai 2.4D 5 cilindrų ryja iki 700gramų, netiki eik pasitikslink kur žmonės renkasi kurie žino bent kažką o ne iš oro pasakymai, iš patirties, kalbu apie vw klubą, ar auto vikingai.
o kad ten bus koks -10 tai tikrai dramatiškai nepakeis sąnaudų ant laisvų, dyzelis ant laisvų neryja daug.
Jei net sunkvežimiai suryja iki 2l (nekalbu apie furas su didesne galia) ar tau ir nuorodą įkelt, kad tiesiog pažėtum
cia ne is oro, jungdamas kompa prie masinos, tik uzkurus saltam varikliui kompas rodo 2 ltr, a8 4, 2 salta 4, kai isils 1, 5, tai skirtumas tikrai yra, o apie savo 700gr pasvajok gal, ir cia ne prie -20
2014-02-09 03:50
2014-02-08 23:32 wagen писал: labai nustebsi, bet pvz 1, 9tdi saltas apie 2 litrus per val ima, o didesnis dyzelis paims savo, nepergyvenk
2014-02-09 00:58 писал: net neįsivaizduoju iškur tiek gali ryt :DDD jai 2.4D 5 cilindrų ryja iki 700gramų, netiki eik pasitikslink kur žmonės renkasi kurie žino bent kažką o ne iš oro pasakymai, iš patirties, kalbu apie vw klubą, ar auto vikingai.
o kad ten bus koks -10 tai tikrai dramatiškai nepakeis sąnaudų ant laisvų, dyzelis ant laisvų neryja daug.
Jei net sunkvežimiai suryja iki 2l (nekalbu apie furas su didesne galia) ar tau ir nuorodą įkelt, kad tiesiog pažėtum
2014-02-09 02:41 wagen писал: cia ne is oro, jungdamas kompa prie masinos, tik uzkurus saltam varikliui kompas rodo 2 ltr, a8 4, 2 salta 4, kai isils 1, 5, tai skirtumas tikrai yra, o apie savo 700gr pasvajok gal, ir cia ne prie -20
teoriskai dyzeliam maziau prideti kuro reikia esant saltam varikliui. benzinui su netiesioginiu pilnu ipurskimu reikia daugiau kuro saltam varikliui, nes ipurkstas kuras blogai garuoja ir del to nelinkes patekti i degimo kamera. jis lieka ant sieneliu skystoje formoje, o net ir patekes i kamera nelinkes pilnai sudegti.

dyzeliui su tiesioginiu ipurskimu skirtumas turetu buti zymiai mazesnis, daugiau priklausantis nuo to kokios temperaturos yra isiurbiamas oras. jis aisku bus saltesnis iki kol nesusils variklis.

del to dyzelistu pasisakymai yra kiek ne i tema.
2014-02-09 08:47
2014-02-08 20:24 писал: Esu kažkur skaitęs ar matęs patarimą, kad žiemą reikia užkūrus pavažiuot bent kelis šimtus metrų ir tada leist sušilt varikliui, įdomu kiek teisybės tuose žodžiuose?Tiesą pasakius jau buvau sunerimęs ruošiaus diagnostikon varyt maniau gal LZ arba OSM nukreizėję.
2014-02-08 23:28 писал: Lietuviai aisku protingesni ir uz gamintojus , kiek manualu esu skaites , visur kategoriskai parasyta: uzkurus iskart vaziuoti, pradzioje vengiant aukstesniu apsuku... varikliui labai kenkia dirbti neapsilus, nes apsilimas stovint trunka kelis kartus ilgiau...
2014-02-09 01:23 писал: gal gali paaiskinti kuo vaziuoti geriau nei vietoj sildyti?

logiskai galvojant indeklams blogiau kai ir tepimas blogas ir apkrova is dezes yra.. ypac vaziuojant mazais variklio greiciais.
Nu paaiskinimo ieskok pas masinos konstruktorius .Esu skaites bmw, mwercedes audi bei vw vartotoju instrukcijas tiek benzininiu tiek dyzeliniu , visi raso, kad nesildyti variklio ant laisvu sukiu , o uzkurus iskart vaziuoti... Gal cia gamintoju samokslo teorija, kad masinos greiciau sugestu
2014-02-09 10:41
2014-02-08 20:24 писал: Esu kažkur skaitęs ar matęs patarimą, kad žiemą reikia užkūrus pavažiuot bent kelis šimtus metrų ir tada leist sušilt varikliui, įdomu kiek teisybės tuose žodžiuose?Tiesą pasakius jau buvau sunerimęs ruošiaus diagnostikon varyt maniau gal LZ arba OSM nukreizėję.
2014-02-08 23:28 писал: Lietuviai aisku protingesni ir uz gamintojus , kiek manualu esu skaites , visur kategoriskai parasyta: uzkurus iskart vaziuoti, pradzioje vengiant aukstesniu apsuku... varikliui labai kenkia dirbti neapsilus, nes apsilimas stovint trunka kelis kartus ilgiau...
2014-02-09 01:23 писал: gal gali paaiskinti kuo vaziuoti geriau nei vietoj sildyti?

logiskai galvojant indeklams blogiau kai ir tepimas blogas ir apkrova is dezes yra.. ypac vaziuojant mazais variklio greiciais.
Truputi pavažiuoti, kokius 100-200m ir tada jau šildyti.Tokia teorija galima neigti, arba galima pagrįsti.Pvz, kad niekas neturi teisės smardinti kaimynams po palngais ir tuo, kad variklis gaves daugiaun darbo(o kad leostinai dsugiau nei stovint gauna tai faktas)taigi, greiciau susimaiso susitinges tepalas, efektyviau apsyla voztyvai, degimo kamera greiciau skeidzia i likusias variklio ertmes temperatura.Bet svarbiausias cia ekologinis momentas.Jo overboosted turbut net nenumanei.Yra du bruozai kaip atskirti geza, keliu chama-chuligana nuo kulturingo vairuotojo.Jie pastoviai sildo masinas po svetimais langais ir durniuja gatvese uzkirtinedami.
2014-02-09 11:29
2014-02-08 23:28 писал: Lietuviai aisku protingesni ir uz gamintojus , kiek manualu esu skaites , visur kategoriskai parasyta: uzkurus iskart vaziuoti, pradzioje vengiant aukstesniu apsuku... varikliui labai kenkia dirbti neapsilus, nes apsilimas stovint trunka kelis kartus ilgiau...
2014-02-09 01:23 писал: gal gali paaiskinti kuo vaziuoti geriau nei vietoj sildyti?

logiskai galvojant indeklams blogiau kai ir tepimas blogas ir apkrova is dezes yra.. ypac vaziuojant mazais variklio greiciais.
2014-02-09 08:47 писал: Nu paaiskinimo ieskok pas masinos konstruktorius .Esu skaites bmw, mwercedes audi bei vw vartotoju instrukcijas tiek benzininiu tiek dyzeliniu , visi raso, kad nesildyti variklio ant laisvu sukiu , o uzkurus iskart vaziuoti... Gal cia gamintoju samokslo teorija, kad masinos greiciau sugestu :lol:
Man ir taip aišku, nebūtina ieškot mistinių formulių pagrindimui.Yra daug faktorių, o šiais laikais svarbiausia žmogus, ir aplinka kurioje mes gyvename.Ar tu šildysi variklį stovint ar važiuojant iš lėto jam, pačiam varikliui abiem atvejais manau nėra didelio skirtumo.Nebent dujininkams tragedija per speigus nes tuščio benzo bako lemputė nervus nuolat gadina.Tačiau koks tiksas deginti kurą stovint vietoje, juk tai ir KET draudžia.Niekas neturi teisės dūminti kaimynams į langus.Na tarkim, Truputi pavažiuoti, kokius 100-200m ir tada jau šildyti masinu sraute visviena ryte kaščiai ir daugiau stovi nei vaziuoji. variklis gaves daugiau darbo(o kad leistinai dsugiau nei stovint gauna tai faktas)taigi, greiciau susimaiso susitinges tepalas, efektyviau apsyla voztyvai, degimo kamera greiciau skleidzia i likusias variklio ertmes temperatura.Bet svarbiausias cia ekologinis momentas.Jo overboosted turbut net nenumanei.Yra du bruozai kaip atskirti geza, keliu chama-chuligana nuo kulturingo vairuotojo.Jie pastoviai sildo masinas po svetimais langais ir durniuoja gatvese uzkirtinedami, kitaip sukeldami pavojingas situacijas.O dėl paties variklio, pastebėjau, kad yra variklių šylančių lėtai(ypač seno tipo dyzeliai)ir yra greit sušylantys.Bet kai labai šalta, gali ilgai šilti tiek galingas benzininis, tiek dyzelinis mažos kubatūros, jei birbini stovėdamas.Tikslas sudegint mažiau kuro, mažiau taršos, daugiau sveių žmonių.Kam tratinti savom tratkius ir deginti kurą sustojus, kai tą patį galima daryti važiuojant?Efektas, kad rezultate išnaudojama mažiau kuro didesniam atstumui įveikti.Blogaiu, jei važinėji tik trumpais atstumais.
2014-02-09 11:42
2014-02-08 23:28 писал: Lietuviai aisku protingesni ir uz gamintojus , kiek manualu esu skaites , visur kategoriskai parasyta: uzkurus iskart vaziuoti, pradzioje vengiant aukstesniu apsuku... varikliui labai kenkia dirbti neapsilus, nes apsilimas stovint trunka kelis kartus ilgiau...
2014-02-09 01:23 писал: gal gali paaiskinti kuo vaziuoti geriau nei vietoj sildyti?

logiskai galvojant indeklams blogiau kai ir tepimas blogas ir apkrova is dezes yra.. ypac vaziuojant mazais variklio greiciais.
2014-02-09 08:47 писал: Nu paaiskinimo ieskok pas masinos konstruktorius .Esu skaites bmw, mwercedes audi bei vw vartotoju instrukcijas tiek benzininiu tiek dyzeliniu , visi raso, kad nesildyti variklio ant laisvu sukiu , o uzkurus iskart vaziuoti... Gal cia gamintoju samokslo teorija, kad masinos greiciau sugestu :lol:
Yra daug faktorių, o šiais laikais svarbiausia žmogus, ir aplinka kurioje mes gyvename.Ar tu šildysi variklį stovint ar važiuojant iš lėto jam, pačiam varikliui abiem atvejais manau nėra didelio skirtumo.Nebent dujininkams tragedija per speigus nes tuščio benzo bako lemputė nervus nuolat gadina ir nepapavažiuoja tuo benzu nes turi pradžioj įšilti ir tik tada persijungia į LPG.Tačiau koks tiksas deginti kurą stovint vietoje, tai pagaliau ir KET draudžia.Niekas neturi teisės dūminti kaimynams į langus.Na tarkim, pavažiuoti 100-400m ir tada jau šildyti masinu sraute visviena ryte kamščiai ir daugiau stovi nei vaziuoji. variklis gaves daugiau darbo(o kad leistinai daugiau nei stovint gauna tai faktas, ir turba nebutinai sukasi)taigi, greiciau susimaiso susitinges tepalas, efektyviau apsyla voztyvai, degimo kamera greiciau skleidzia i likusias variklio ertmes temperatura.Bet svarbiausias cia ekologinis momentas.Yra du bruozai kaip atskirti geza, keliu chama-chuligana nuo kulturingo vairuotojo.Jie pastoviai sildo masinas po svetimais langais ir durniuoja gatvese uzkirtinedami, kitaip sukeldami pavojingas situacijas.O dėl paties variklio, pastebėjau, kad yra variklių šylančių lėtai(ypač seno tipo dyzeliai)ir yra greit sušylantys.Bet kai labai šalta, gali ilgai šilti tiek galingas benzininis, tiek dyzelinis mažos kubatūros, jei birbini stovėdamas.Tikslas sudegint mažiau kuro, mažiau taršos.Kam tratinti savo tratkius ir deginti kurą sustojus, kai tą patį galima daryti važiuojant?Efektas, kad išnaudojama mažiau kuro didesniam atstumui įveikti.
2014-02-09 14:20
2014-02-08 23:28 писал: Lietuviai aisku protingesni ir uz gamintojus , kiek manualu esu skaites , visur kategoriskai parasyta: uzkurus iskart vaziuoti, pradzioje vengiant aukstesniu apsuku... varikliui labai kenkia dirbti neapsilus, nes apsilimas stovint trunka kelis kartus ilgiau...
2014-02-09 01:23 писал: gal gali paaiskinti kuo vaziuoti geriau nei vietoj sildyti?

logiskai galvojant indeklams blogiau kai ir tepimas blogas ir apkrova is dezes yra.. ypac vaziuojant mazais variklio greiciais.
2014-02-09 08:47 писал: Nu paaiskinimo ieskok pas masinos konstruktorius .Esu skaites bmw, mwercedes audi bei vw vartotoju instrukcijas tiek benzininiu tiek dyzeliniu , visi raso, kad nesildyti variklio ant laisvu sukiu , o uzkurus iskart vaziuoti... Gal cia gamintoju samokslo teorija, kad masinos greiciau sugestu :lol:
Yra daug faktorių, o šiais laikais svarbiausia žmogus, ir aplinka kurioje mes gyvename.Ar tu šildysi variklį stovint ar važiuojant iš lėto jam, pačiam varikliui abiem atvejais manau nėra didelio skirtumo.Nebent dujininkams tragedija per speigus nes tuščio benzo bako lemputė nervus nuolat gadina ir nepapavažiuoja tuo benzu nes turi pradžioj įšilti ir tik tada persijungia į LPG.Tačiau koks tiksas deginti kurą stovint vietoje, tai pagaliau ir KET draudžia.Niekas neturi teisės dūminti kaimynams į langus.Na tarkim, pavažiuoti 100-400m ir tada jau šildyti masinu sraute visviena ryte kamščiai ir daugiau stovi nei vaziuoji. variklis gaves daugiau darbo(o kad leistinai daugiau nei stovint gauna tai faktas, ir turba nebutinai sukasi)taigi, greiciau susimaiso susitinges tepalas, efektyviau apsyla voztyvai, degimo kamera greiciau skleidzia i likusias variklio ertmes temperatura.Bet svarbiausias cia ekologinis momentas.Nesunku atskirti atskirti gezą, kelią chamą.Jie pastoviai šildo masinas po svetimais langais ir durniuoja gatvese uzkirtinedami, kitaip sukeldami pavojingas situacijas.O dėl paties variklio, pastebėjau, kad yra variklių šylančių lėtai(ypač seno tipo dyzeliai)ir yra greit sušylantys.Bet kai labai šalta, gali ilgai šilti tiek galingas benzininis, tiek dyzelinis mažos kubatūros, jei birbini stovėdamas.Tikslas sudegint mažiau kuro, mažiau taršos.Kam tratinti savo tratkius ir deginti kurą sustojus, kai tą patį galima daryti važiuojant?Efektas, kad išnaudojama mažiau kuro didesniam atstumui įveikti.
2014-02-09 14:34
2014-02-09 01:23 писал: gal gali paaiskinti kuo vaziuoti geriau nei vietoj sildyti?

logiskai galvojant indeklams blogiau kai ir tepimas blogas ir apkrova is dezes yra.. ypac vaziuojant mazais variklio greiciais.
2014-02-09 08:47 писал: Nu paaiskinimo ieskok pas masinos konstruktorius .Esu skaites bmw, mwercedes audi bei vw vartotoju instrukcijas tiek benzininiu tiek dyzeliniu , visi raso, kad nesildyti variklio ant laisvu sukiu , o uzkurus iskart vaziuoti... Gal cia gamintoju samokslo teorija, kad masinos greiciau sugestu :lol:
2014-02-09 14:20 писал: Yra daug faktorių, o šiais laikais svarbiausia žmogus, ir aplinka kurioje mes gyvename.Ar tu šildysi variklį stovint ar važiuojant iš lėto jam, pačiam varikliui abiem atvejais manau nėra didelio skirtumo.Nebent dujininkams tragedija per speigus nes tuščio benzo bako lemputė nervus nuolat gadina ir nepapavažiuoja tuo benzu nes turi pradžioj įšilti ir tik tada persijungia į LPG.Tačiau koks tiksas deginti kurą stovint vietoje, tai pagaliau ir KET draudžia.Niekas neturi teisės dūminti kaimynams į langus.Na tarkim, pavažiuoti 100-400m ir tada jau šildyti masinu sraute visviena ryte kamščiai ir daugiau stovi nei vaziuoji. variklis gaves daugiau darbo(o kad leistinai daugiau nei stovint gauna tai faktas, ir turba nebutinai sukasi)taigi, greiciau susimaiso susitinges tepalas, efektyviau apsyla voztyvai, degimo kamera greiciau skleidzia i likusias variklio ertmes temperatura.Bet svarbiausias cia ekologinis momentas.Nesunku atskirti atskirti gezą, kelią chamą.Jie pastoviai šildo masinas po svetimais langais ir durniuoja gatvese uzkirtinedami, kitaip sukeldami pavojingas situacijas.O dėl paties variklio, pastebėjau, kad yra variklių šylančių lėtai(ypač seno tipo dyzeliai)ir yra greit sušylantys.Bet kai labai šalta, gali ilgai šilti tiek galingas benzininis, tiek dyzelinis mažos kubatūros, jei birbini stovėdamas.Tikslas sudegint mažiau kuro, mažiau taršos.Kam tratinti savo tratkius ir deginti kurą sustojus, kai tą patį galima daryti važiuojant?Efektas, kad išnaudojama mažiau kuro didesniam atstumui įveikti.
Nevisi lpg turetojai vazineja su mirksinciom benzino lemputem, pas mane maziau puse bako niekada nebuna, taip, kad nereikia cia jau taip ziaurei:D, nzn kaip kitu, bet mano syla greitai, prie -20 maks 10min ir perjungia ant duju ir masinoj jau ganetinai silta, tai kol masina nuvalai nuo sniego ar ledo ir surukai cigara:D atsisedes i masina gali vaziuoti.
2014-02-09 15:26
2014-02-08 23:16 писал: nu neblogas dalykas bet gerai ir palikt užkurtą mašiną, vistiek dyzelis daugiau nei kokius 800 gramų neris į valandą jei iki 5 cilindrų. Aišku nešildant, bet visvien jau būna šilta mašina
2014-02-08 23:32 wagen писал: labai nustebsi, bet pvz 1, 9tdi saltas apie 2 litrus per val ima, o didesnis dyzelis paims savo, nepergyvenk
2014-02-09 00:58 писал: net neįsivaizduoju iškur tiek gali ryt :DDD jai 2.4D 5 cilindrų ryja iki 700gramų, netiki eik pasitikslink kur žmonės renkasi kurie žino bent kažką o ne iš oro pasakymai, iš patirties, kalbu apie vw klubą, ar auto vikingai.
o kad ten bus koks -10 tai tikrai dramatiškai nepakeis sąnaudų ant laisvų, dyzelis ant laisvų neryja daug.
Jei net sunkvežimiai suryja iki 2l (nekalbu apie furas su didesne galia) ar tau ir nuorodą įkelt, kad tiesiog pažėtum
iskart uzkurtas variklis tikrai ima daug net ir ant laisvu apsuku kazkada ant audi 2, 5tdi prie -20 uzkurus rode 12l ant h o jau po 15 min pasildimo jau rode apie 1 litra , tai kad siltas variklis telpa i maziau nei litra i valanda tikrai bet saltas tikrai nemazai ryja kaip benzas taip ir dyzelis
2014-02-09 15:34
2014-02-08 19:52 писал: Sveikučiai.Kaip galėtumėt paaiškinti tokį dalyką.Mašinos kompas labai keistai rodo kuro sąnaudas.Tiksliau viena iš sąnaudųnopcijų kažkokia neįprasta.Jei - temperatūra, nesvarbu ar -5 ar -20 pats varilis kuriasi kaip bitė.Užvedam variklį, įjungiam opciją kaip suprantu momentinės sąnaudos bet po to važiavimo vievien suveda vidurkį tik kitam langelį o gal ir tam pačiam.Tai va, jei pradedi iškart važiuoti nepašildęs arba net stovint sukyla sanaudos ekranelyje pradeda rodyti vos ne iki 40L/100km .Pavazinejus taip kokią valandą miesto režimu rodo irgi daug tai 18L tai 22L/100km.Pabandziau toki dalyka.Pasilus varikliui iki kokiu 50 ar 70 laipsniu kompa nuresetinu(nunulinu)Tada pavaziavus kokius 2-3 km sanaudu parodymai mieste 10-12L 100km.Pastebejau kad taip visada, bet tik kai nunulini siltam varikliui.Kodel kitaip kai matuoja nuo salto rezimo tokioas kosmiones sanaudas rodo, ar cia kompe kokia velniava ar taip turi buti ir jis toki vidurki isveda, nes salciui ar saltam esant daugiau paduoda kuro?Dar yra kita opcija kompe, bet ten visa laika rodomta pati, gal nemoku nuresetinti normaliai?
siaip viskas tvarkoj as ir sita pastebejes pas mane jai ant salto variklio vaziuoji per ta pati kelia tokiu pat rezimu saltas variklis man rodo mazdaug 2 kart didesnes momentines sanaudas nei kai variklis siltas o jai ant salto variklio paspausi dar tai man dyzelis net iki 40 litru ant simto rodo momentines
2014-02-09 16:45
2014-02-08 19:52 писал: Sveikučiai.Kaip galėtumėt paaiškinti tokį dalyką.Mašinos kompas labai keistai rodo kuro sąnaudas.Tiksliau viena iš sąnaudųnopcijų kažkokia neįprasta.Jei - temperatūra, nesvarbu ar -5 ar -20 pats varilis kuriasi kaip bitė.Užvedam variklį, įjungiam opciją kaip suprantu momentinės sąnaudos bet po to važiavimo vievien suveda vidurkį tik kitam langelį o gal ir tam pačiam.Tai va, jei pradedi iškart važiuoti nepašildęs arba net stovint sukyla sanaudos ekranelyje pradeda rodyti vos ne iki 40L/100km .Pavazinejus taip kokią valandą miesto režimu rodo irgi daug tai 18L tai 22L/100km.Pabandziau toki dalyka.Pasilus varikliui iki kokiu 50 ar 70 laipsniu kompa nuresetinu(nunulinu)Tada pavaziavus kokius 2-3 km sanaudu parodymai mieste 10-12L 100km.Pastebejau kad taip visada, bet tik kai nunulini siltam varikliui.Kodel kitaip kai matuoja nuo salto rezimo tokioas kosmiones sanaudas rodo, ar cia kompe kokia velniava ar taip turi buti ir jis toki vidurki isveda, nes salciui ar saltam esant daugiau paduoda kuro?Dar yra kita opcija kompe, bet ten visa laika rodomta pati, gal nemoku nuresetinti normaliai?
2014-02-09 15:34 писал: siaip viskas tvarkoj as ir sita pastebejes pas mane jai ant salto variklio vaziuoji per ta pati kelia tokiu pat rezimu saltas variklis man rodo mazdaug 2 kart didesnes momentines sanaudas nei kai variklis siltas o jai ant salto variklio paspausi dar tai man dyzelis net iki 40 litru ant simto rodo momentines
pas mane buves wv passat automatas su pd varikliu ir 70 parodydavo saltas:DDDD
o, kad masina bent 5-10min pasildyt yra sveika tai negincijamas faktas.
pirma salta alyva blogiau tepa, antra sildant vietoj variklis tolygiau isyla ir negauna tokiu siluminiu "smugiu", trecia saltas variklis turi maziau galios nes mazesne kompresija ir pan.
2014-02-09 17:21
Maniškis nors ir dyzelis bet palygint greit sušyla, apie tą varikly esu girdėjęs nemažai atsiliepimų kad turi tokią išskirtinę savybę greičiau nei kiti dyzeliai sušilt.Bet kas iš to, vistiek aš netikiu tais kompo parodymais, manau, jie labiau orientaciniai ir jų paskirtis kad kažką riodyti vairuotojui nuramint, bet kad tai teisybė-reikia faktu, įrodyti, deje...Kelis kart bandžiau apskaičiuoti, tai realiai dažniausiai gaunasi didesnės sąnaudos negu rodo.Nujačiu kad šaltame varikly, ypač žiemą daugiausiai ir suryja, nebereikalo rodo 40 ar 20 ir daugiau momentais kai nesušilęs.O jei važiuoji tik iki pardės ir atgal arba į darbą ir vėl namo minimaliais atsumais, gal per žiauriai pasakysiu, išvis praranda prasmę toks važinėjimas.
2014-02-09 17:37
2014-02-08 19:52 писал: Sveikučiai.Kaip galėtumėt paaiškinti tokį dalyką.Mašinos kompas labai keistai rodo kuro sąnaudas.Tiksliau viena iš sąnaudųnopcijų kažkokia neįprasta.Jei - temperatūra, nesvarbu ar -5 ar -20 pats varilis kuriasi kaip bitė.Užvedam variklį, įjungiam opciją kaip suprantu momentinės sąnaudos bet po to važiavimo vievien suveda vidurkį tik kitam langelį o gal ir tam pačiam.Tai va, jei pradedi iškart važiuoti nepašildęs arba net stovint sukyla sanaudos ekranelyje pradeda rodyti vos ne iki 40L/100km .Pavazinejus taip kokią valandą miesto režimu rodo irgi daug tai 18L tai 22L/100km.Pabandziau toki dalyka.Pasilus varikliui iki kokiu 50 ar 70 laipsniu kompa nuresetinu(nunulinu)Tada pavaziavus kokius 2-3 km sanaudu parodymai mieste 10-12L 100km.Pastebejau kad taip visada, bet tik kai nunulini siltam varikliui.Kodel kitaip kai matuoja nuo salto rezimo tokioas kosmiones sanaudas rodo, ar cia kompe kokia velniava ar taip turi buti ir jis toki vidurki isveda, nes salciui ar saltam esant daugiau paduoda kuro?Dar yra kita opcija kompe, bet ten visa laika rodomta pati, gal nemoku nuresetinti normaliai?
2014-02-09 15:34 писал: siaip viskas tvarkoj as ir sita pastebejes pas mane jai ant salto variklio vaziuoji per ta pati kelia tokiu pat rezimu saltas variklis man rodo mazdaug 2 kart didesnes momentines sanaudas nei kai variklis siltas o jai ant salto variklio paspausi dar tai man dyzelis net iki 40 litru ant simto rodo momentines
2014-02-09 16:45 писал: pas mane buves wv passat automatas su pd varikliu ir 70 parodydavo saltas:DDDD
o, kad masina bent 5-10min pasildyt yra sveika tai negincijamas faktas.
pirma salta alyva blogiau tepa, antra sildant vietoj variklis tolygiau isyla ir negauna tokiu siluminiu "smugiu", trecia saltas variklis turi maziau galios nes mazesne kompresija ir pan.
Maniškis nors ir dyzelis bet palygint greit sušyla, apie tą varikly esu girdėjęs nemažai atsiliepimų kad turi tokią išskirtinę savybę greičiau nei kiti dyzeliai sušilt.Bet kas iš to, vistiek aš netikiu tais kompo parodymais, manau, jie labiau orientaciniai ir jų paskirtis kad kažką riodyti vairuotojui nuramint, bet kad tai teisybė-reikia faktu, įrodyti, deje...Kelis kart bandžiau apskaičiuoti, tai realiai dažniausiai gaunasi didesnės sąnaudos negu rodo.Nujačiu kad šaltame varikly, ypač žiemą daugiausiai ir suryja, nebereikalo rodo 40 ar 20 ir daugiau momentais kai nesušilęs.O jei važiuoji tik iki pardės ir atgal arba į darbą ir vėl namo minimaliais atsumais, gal per žiauriai pasakysiu, išvis praranda prasmę toks važinėjimas.Įšoki į šiltą autobusą ir važiuoji kur nori, plius gerojakai pigiau ir tikrai greičiau jei iko metas.Nei vargt gramdyt nei stipti lauke netenka...Ech...geriau pažiūrėsiu tiesioginį WRC per šviesolaidinę ITV.
1829 / 0
2014-02-09 18:38
2014-02-09 15:34 писал: siaip viskas tvarkoj as ir sita pastebejes pas mane jai ant salto variklio vaziuoji per ta pati kelia tokiu pat rezimu saltas variklis man rodo mazdaug 2 kart didesnes momentines sanaudas nei kai variklis siltas o jai ant salto variklio paspausi dar tai man dyzelis net iki 40 litru ant simto rodo momentines
2014-02-09 16:45 писал: pas mane buves wv passat automatas su pd varikliu ir 70 parodydavo saltas:DDDD
o, kad masina bent 5-10min pasildyt yra sveika tai negincijamas faktas.
pirma salta alyva blogiau tepa, antra sildant vietoj variklis tolygiau isyla ir negauna tokiu siluminiu "smugiu", trecia saltas variklis turi maziau galios nes mazesne kompresija ir pan.
2014-02-09 17:37 писал: Maniškis nors ir dyzelis bet palygint greit sušyla, apie tą varikly esu girdėjęs nemažai atsiliepimų kad turi tokią išskirtinę savybę greičiau nei kiti dyzeliai sušilt.Bet kas iš to, vistiek aš netikiu tais kompo parodymais, manau, jie labiau orientaciniai ir jų paskirtis kad kažką riodyti vairuotojui nuramint, bet kad tai teisybė-reikia faktu, įrodyti, deje...Kelis kart bandžiau apskaičiuoti, tai realiai dažniausiai gaunasi didesnės sąnaudos negu rodo.Nujačiu kad šaltame varikly, ypač žiemą daugiausiai ir suryja, nebereikalo rodo 40 ar 20 ir daugiau momentais kai nesušilęs.O jei važiuoji tik iki pardės ir atgal arba į darbą ir vėl namo minimaliais atsumais, gal per žiauriai pasakysiu, išvis praranda prasmę toks važinėjimas.Įšoki į šiltą autobusą ir važiuoji kur nori, plius gerojakai pigiau ir tikrai greičiau jei iko metas.Nei vargt gramdyt nei stipti lauke netenka...Ech...geriau pažiūrėsiu tiesioginį WRC per šviesolaidinę ITV.
kas per vaikiska zarisovke?tiesioginis wrc per kabelinetaigi vakar jau baigesi etapas...o tai isvis kam tau masina jei gali isokt i autobusa?
2014-02-10 12:47
2014-02-09 16:45 писал: pas mane buves wv passat automatas su pd varikliu ir 70 parodydavo saltas:DDDD
o, kad masina bent 5-10min pasildyt yra sveika tai negincijamas faktas.
pirma salta alyva blogiau tepa, antra sildant vietoj variklis tolygiau isyla ir negauna tokiu siluminiu "smugiu", trecia saltas variklis turi maziau galios nes mazesne kompresija ir pan.
2014-02-09 17:37 писал: Maniškis nors ir dyzelis bet palygint greit sušyla, apie tą varikly esu girdėjęs nemažai atsiliepimų kad turi tokią išskirtinę savybę greičiau nei kiti dyzeliai sušilt.Bet kas iš to, vistiek aš netikiu tais kompo parodymais, manau, jie labiau orientaciniai ir jų paskirtis kad kažką riodyti vairuotojui nuramint, bet kad tai teisybė-reikia faktu, įrodyti, deje...Kelis kart bandžiau apskaičiuoti, tai realiai dažniausiai gaunasi didesnės sąnaudos negu rodo.Nujačiu kad šaltame varikly, ypač žiemą daugiausiai ir suryja, nebereikalo rodo 40 ar 20 ir daugiau momentais kai nesušilęs.O jei važiuoji tik iki pardės ir atgal arba į darbą ir vėl namo minimaliais atsumais, gal per žiauriai pasakysiu, išvis praranda prasmę toks važinėjimas.Įšoki į šiltą autobusą ir važiuoji kur nori, plius gerojakai pigiau ir tikrai greičiau jei iko metas.Nei vargt gramdyt nei stipti lauke netenka...Ech...geriau pažiūrėsiu tiesioginį WRC per šviesolaidinę ITV.
2014-02-09 18:38 wagen писал: kas per vaikiska zarisovke?tiesioginis wrc per kabeline:lol:taigi vakar jau baigesi etapas...o tai isvis kam tau masina jei gali isokt i autobusa?
Ne per kabeline, o itin geros spartos šviesolaižiu jei turi tarkime 1-2GB/s spartą gali matyti daugelį pasaulio TV tiesiogiai, be jokių kabelinių.Tai du skirtingi dalykai dėde patarėjau visais klausimais.02.09 per SVT1 rodė maždaug 1, 5val trukmės analitinį reportažą su gražiausiais ralio momentais.Ir dar kartos per kai kuriuos sporto kanalus.Kai turėsi internetą bent kokių 1GB/s(įsitikinęs kad tokio neturi, ir tinkamo kompo ben 4-5Ghz nujauciu dar neturi neturi)tada pradėsi suvok skirtumą tarp kabelinės TV ir iTV.Nei kabelinės nei satelitinės, nei anteninės nenaudoju jau kokie trys metai.Dabar antra tavo kliedesio dalis, kad kam mašina jeigu autobusan gali įšokti.Pats sau atakyk į šita purkštavimą nes man jis neuvokiamas.Tu nematai rekalo, tai tu ir nevažinėk.O aš jei noriu, tai man taip patinka, ir vaziuoju, nes mano priežastys yra visiškai skirtingos negu tavo.Man iš namų iki darbo sostinės centre per piką žymiai greičiau gaunasi nuvykti visuomeniniu transportu ir netenka kamsčiuose stovėt ir dar pusvalandį ieškoti kur prisiparkuot.Atras priežastis, matau kas darosi vilniuje , koks debilų nemokančių vairuoti agresyvumas.Kelis kart gyvenime esu pagailėjęs vaikinukų, avarijos kaltininkų.Bet nenorėčiau daugiau veltis ne savo valia į tokias situacijas.Užkirtinės , pakišinėt triperius asilų pilnos gatvės.Baigtis ne visada būtinai teisingumo triumfas, nes tokie avinai kaip taisyklė nieko, išskuris senos b, mw ar audi nieko nebeturi, paimt iš jų nieko negali, draudimas toikiu atveju tempia gumą begalo ilgai, neretai kai išsiaiškina kad kosminės sumos neina išieškoti, išvis nemoka.Ateina atsakymas kad specialiame fonde lėšų skirti nepavyko.Teeko savo kailiu patirt, kad kelių žulikėliai būna apsidraudę kad išvengt išieškojimo iš anksto.Viską perrašę kurvačkoms ar pijokams tėvams.Tai vat koks malonumas važinėtis Vilniuje per piką, neseniai šiam forume kažkox maumas mačiau rašė"atvykus iš kokio kolūkio siaubas ima".Jūs man paaiškinkit, kaip gezas apmokės sudaužtą mašinos priekį, jei jis kainuoja tiek, kiek jo alkašų giminės pvz butas su šarvinėm durim.Važiavau ramiai nuo Šeškinės kalno, pasivijo se senu pitaku, neleistinai lenkė, beveik kabindamas mano auto priekį užlingo į priekį ir per standžius.Buvo pakankamai slidu, galėjo baigtis krūva sudaužytų mašinų, o poto dar turėtum įrodyti, kad kaltas ne tu, o tas kelių gaigalas.Tų šlykčių orų metu suskaičiavau virš 20 panašių situacijų.Pastebėjau, ir besmegenių mergų kurias tie patysn gezai primokė , naglai užkirtinėja.Jei suma viršyja kelesdešimt tūkstančių, netgi kasko atveju draudimo companija tiria kaltininko finansines galimybes, nes rturi iš jko išieškoti.O kai jis neturi turto, vyksta ilgas nuobodus susirašinėjimas su specialiu elitui skirtu fondu, kuris gali skirt faneros, o gali ir ne.
2014-02-11 16:13
Gerai, gal baikim tuos pamokslus ir beletrisktiką, bet tikrai buvo pačiam atvejis girtas vėpla iššoko iš šalutinio , kaltininko triperis neturėjo draudimo, mano draudimas buvo pasibaigęs prieš dieną ir tiutiu.Tyrėjas gražindamas teises patarė-galite išieškoti per teismą.O draugas pusę metų laukė kol iš spec.fondo pervedė nes irgi kaltininkas nebuvo apsidraudęs.Nukrypom nuo temos, tad sugrįžkim.Ačiū visiems už patarimus.
1829 / 0
2014-02-11 16:21
2014-02-11 16:13 писал: Gerai, gal baikim tuos pamokslus ir beletrisktiką, bet tikrai buvo pačiam atvejis girtas vėpla iššoko iš šalutinio , kaltininko triperis neturėjo draudimo, mano draudimas buvo pasibaigęs prieš dieną ir tiutiu.Tyrėjas gražindamas teises patarė-galite išieškoti per teismą.O draugas pusę metų laukė kol iš spec.fondo pervedė nes irgi kaltininkas nebuvo apsidraudęs.Nukrypom nuo temos, tad sugrįžkim.Ačiū visiems už patarimus.
tokiais atvejais tik kasko, o jei tas privalomas draudimas tai jis tik tam atvejui jei tu kam ivaziuosi
1829 / 0
2014-02-11 16:24
2014-02-11 16:13 писал: Gerai, gal baikim tuos pamokslus ir beletrisktiką, bet tikrai buvo pačiam atvejis girtas vėpla iššoko iš šalutinio , kaltininko triperis neturėjo draudimo, mano draudimas buvo pasibaigęs prieš dieną ir tiutiu.Tyrėjas gražindamas teises patarė-galite išieškoti per teismą.O draugas pusę metų laukė kol iš spec.fondo pervedė nes irgi kaltininkas nebuvo apsidraudęs.Nukrypom nuo temos, tad sugrįžkim.Ačiū visiems už patarimus.
o del teismu manai puse metu cia ilgai?pas mane tik po 1, 5 metu teismas baigesi, o pinigai tai cia dar ilga istorija , per kokiu 15 metu gal grazins
2014-02-11 16:28
Dar vienas svarbus dalykas, apie kurį norėčiau pakalbėt.Sakykime jeigu kompas rodo kuro sąnaudas bet tarkime, jos realiai didesnės pvz dėl blogo liambda zondo, ar gali taip būti, kad liambda zondas sugedęs, bet kompas rodo normalias kuro sąnaudas?Na pvz mano kolegai buvo tokia situacija, kad pradėjo ryti žymiai daugiau negu rodė kompas, pasikeitė žmogus abu zondus ir pradėjo imti panašiai kaip kompas rodo.Kitam buvo atvejis, kad nusipirko su išpjautu naujos kartos išmetimo filtru ir grybavo sąnaudos, kai sutvarkė tą filtrą grįžo ir sąnaudos į normalias.Čia turbūt prikalsuo nuo konkretaus modelio kompo, iš kur jis ima duomenis?Bet visgi ar jis rodo reikalaujamo, ar realiai išpurškiamo kuro kiekį?Ir kas, jei koksnors odometro, važiuoklės įrenginys neteisingai rodo pvz greitį, atstumą?Ar galimos tada paklaidos ir neatitikimai?
2014-02-11 19:28
2014-02-11 16:28 писал: Dar vienas svarbus dalykas, apie kurį norėčiau pakalbėt.Sakykime jeigu kompas rodo kuro sąnaudas bet tarkime, jos realiai didesnės pvz dėl blogo liambda zondo, ar gali taip būti, kad liambda zondas sugedęs, bet kompas rodo normalias kuro sąnaudas?Na pvz mano kolegai buvo tokia situacija, kad pradėjo ryti žymiai daugiau negu rodė kompas, pasikeitė žmogus abu zondus ir pradėjo imti panašiai kaip kompas rodo.Kitam buvo atvejis, kad nusipirko su išpjautu naujos kartos išmetimo filtru ir grybavo sąnaudos, kai sutvarkė tą filtrą grįžo ir sąnaudos į normalias.Čia turbūt prikalsuo nuo konkretaus modelio kompo, iš kur jis ima duomenis?Bet visgi ar jis rodo reikalaujamo, ar realiai išpurškiamo kuro kiekį?Ir kas, jei koksnors odometro, važiuoklės įrenginys neteisingai rodo pvz greitį, atstumą?Ar galimos tada paklaidos ir neatitikimai?
Bent kiek teko su supratingais speciais kalbėt tai kompas gali rodyti viena, o jei jau blogos forsunkos ris visikai kitkaip.Ir tipo kompą galima dėl savęs pagal tavo pačio norus nustatyt, tik reik važiuot pas atstovus nes tik jim turi tokią specialią programą.Šitas reikalas tik naujesniems modeliams, senukams negalioja

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами