Norejau paklaust ka geriau guolfa ar astra

Создал Пользователь 2012-10-13
2012-10-13 10:40
Norejau paklaust specialystu is situ kuri geriau imti guolfa 4 ar astra g ~2000metu? gal turi kazkokiu ligu gal kuri daugiau gal kuri maziau ? isvis kas jas turit ka galetumet pasakyt ?
(2374)
2012-10-13 11:03
2012-10-13 10:40 писал:Norejau paklaust specialystu is situ kuri geriau imti guolfa 4 ar astra g ~2000metu? gal turi kazkokiu ligu gal kuri daugiau gal kuri maziau ? isvis kas jas turit ka galetumet pasakyt ?
Astra G geriau tuom, kad patvaresne negu tarkim golf sdi.Bet siaip ir vienas ir kitas variantas geras.Skonio reikalas.Astra berods pigesne.
2012-10-13 11:07
cia labiau dyzelio domintu. tai reiskia abi geros skonio reikalas tik. dekui supratau.
(2374)
2012-10-13 11:11
2012-10-13 11:07 писал:cia labiau dyzelio domintu. tai reiskia abi geros skonio reikalas tik. dekui supratau.
Tik stenkis neimt sdi golfo, tai paprastas dyzelis, motoras geras, bet dezes nelabai.Imk tik tdi. O jei astra tai 1.7dti. Tik ziurek, kad astroi valytuvai nebutu isklere.
(4021)
2012-10-13 11:45
Blemba specialistai. Viskuom geriau VW Golf IV, net ir SDI. Opel Astra G pigesnės, pagaminimo metai abiejų tokie patys, dėl rūdijimo irgi panašiai, ginčytinas klausimas būtų. Dėl greičių dėžės mitas, nesąmonė. Dar kas, tai Opel Astra G būtų čiut ekonomiškesnė, nieku gyvu nežiūrėk į 74 kW, geriau 60 kW, bet ir tai abiejų liga - kuro siurblys, kurį jeigu ir gausi Lietuvoje, tai bus kitame gale Lietuvos ir vos ne už naujo kainą ir neaišku, ar veikiantis ir t.t. Nu čia pavyzdys, būna ir išimčių. Kitka dar padoru, nors man ir panelė guolio gražesnė, šiaip jis geriau žiūrisi (nebent astrūnas nestandartinis), bet čia jau skonio reikalas. Patarimas imti nebent su 1, 7 l varikliu, nes jie taip sakant vykę arba 2, 2 l, bet ten kainos nerealios jų, tai irgi nebent radus optimalų variantą. Guolį jeigu imsi, tai siūlyčiau imti su PD varikliu, nes kaip suprantu ieškai automobilio virš 5000 litų, tai sakyčiau neapsimoka važinėti su damuštu 66 kW, kurių pilna. Aišku čia irgi jau skonio reikalas, nes daug kas remiasi ir į kėbulo tipą, spalvą, komplektaciją ir kt. smulkmenas. Mano patarimas - VW Golf IV ir be jokių išimčių...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-10-13 12:52
2012-10-13 11:45 zarachas писал:Blemba specialistai. Viskuom geriau VW Golf IV, net ir SDI. Opel Astra G pigesnės, pagaminimo metai abiejų tokie patys, dėl rūdijimo irgi panašiai, ginčytinas klausimas būtų. Dėl greičių dėžės mitas, nesąmonė. Dar kas, tai Opel Astra G būtų čiut ekonomiškesnė, nieku gyvu nežiūrėk į 74 kW, geriau 60 kW, bet ir tai abiejų liga - kuro siurblys, kurį jeigu ir gausi Lietuvoje, tai bus kitame gale Lietuvos ir vos ne už naujo kainą ir neaišku, ar veikiantis ir t.t. Nu čia pavyzdys, būna ir išimčių. Kitka dar padoru, nors man ir panelė guolio gražesnė, šiaip jis geriau žiūrisi (nebent astrūnas nestandartinis), bet čia jau skonio reikalas. Patarimas imti nebent su 1, 7 l varikliu, nes jie taip sakant vykę arba 2, 2 l, bet ten kainos nerealios jų, tai irgi nebent radus optimalų variantą. Guolį jeigu imsi, tai siūlyčiau imti su PD varikliu, nes kaip suprantu ieškai automobilio virš 5000 litų, tai sakyčiau neapsimoka važinėti su damuštu 66 kW, kurių pilna. Aišku čia irgi jau skonio reikalas, nes daug kas remiasi ir į kėbulo tipą, spalvą, komplektaciją ir kt. smulkmenas. Mano patarimas - VW Golf IV ir be jokių išimčių... :thumbup:
Nebeskiesk. Kalbi bile kalbet nors normaliai nezinai. Ziuret kaip tik siulau 74 kw tai yra 2.0Dti, sanaudu skirtumas lb nedidelis o vaziuot tikrai smagiau su 2.0dti. siurbliu dazniausiai genda elektrine dalis kuri yra keiciama atskirai( ~300lt), nepatartina vazinet ant mirksincio rezervo nes taip gali patraukt oro ir dideja tikimybe kad nukeps el dalis siurblio. Aisku jei ten koki zibala ar krosnini kura pili tai nelaikys nei opelio nei kitu masinu siurbliai. Kas liecia 1.7 opelio dyzeli tai man jame labai truksta traukos ypac jei tenka bent trise vaziuot.:)
(2374)
2012-10-13 16:11
2012-10-13 11:45 zarachas писал:Blemba specialistai. Viskuom geriau VW Golf IV, net ir SDI. Opel Astra G pigesnės, pagaminimo metai abiejų tokie patys, dėl rūdijimo irgi panašiai, ginčytinas klausimas būtų. Dėl greičių dėžės mitas, nesąmonė. Dar kas, tai Opel Astra G būtų čiut ekonomiškesnė, nieku gyvu nežiūrėk į 74 kW, geriau 60 kW, bet ir tai abiejų liga - kuro siurblys, kurį jeigu ir gausi Lietuvoje, tai bus kitame gale Lietuvos ir vos ne už naujo kainą ir neaišku, ar veikiantis ir t.t. Nu čia pavyzdys, būna ir išimčių. Kitka dar padoru, nors man ir panelė guolio gražesnė, šiaip jis geriau žiūrisi (nebent astrūnas nestandartinis), bet čia jau skonio reikalas. Patarimas imti nebent su 1, 7 l varikliu, nes jie taip sakant vykę arba 2, 2 l, bet ten kainos nerealios jų, tai irgi nebent radus optimalų variantą. Guolį jeigu imsi, tai siūlyčiau imti su PD varikliu, nes kaip suprantu ieškai automobilio virš 5000 litų, tai sakyčiau neapsimoka važinėti su damuštu 66 kW, kurių pilna. Aišku čia irgi jau skonio reikalas, nes daug kas remiasi ir į kėbulo tipą, spalvą, komplektaciją ir kt. smulkmenas. Mano patarimas - VW Golf IV ir be jokių išimčių... :thumbup:
Vazynek tu pats su savo vagina ir nestumk cia ant opeliu.Opeliu dizainas daug grazesnis negu vaginu, vaginos visos i batonus uznesa.
(2374)
2012-10-13 16:14
2012-10-13 11:45 zarachas писал:Blemba specialistai. Viskuom geriau VW Golf IV, net ir SDI. Opel Astra G pigesnės, pagaminimo metai abiejų tokie patys, dėl rūdijimo irgi panašiai, ginčytinas klausimas būtų. Dėl greičių dėžės mitas, nesąmonė. Dar kas, tai Opel Astra G būtų čiut ekonomiškesnė, nieku gyvu nežiūrėk į 74 kW, geriau 60 kW, bet ir tai abiejų liga - kuro siurblys, kurį jeigu ir gausi Lietuvoje, tai bus kitame gale Lietuvos ir vos ne už naujo kainą ir neaišku, ar veikiantis ir t.t. Nu čia pavyzdys, būna ir išimčių. Kitka dar padoru, nors man ir panelė guolio gražesnė, šiaip jis geriau žiūrisi (nebent astrūnas nestandartinis), bet čia jau skonio reikalas. Patarimas imti nebent su 1, 7 l varikliu, nes jie taip sakant vykę arba 2, 2 l, bet ten kainos nerealios jų, tai irgi nebent radus optimalų variantą. Guolį jeigu imsi, tai siūlyčiau imti su PD varikliu, nes kaip suprantu ieškai automobilio virš 5000 litų, tai sakyčiau neapsimoka važinėti su damuštu 66 kW, kurių pilna. Aišku čia irgi jau skonio reikalas, nes daug kas remiasi ir į kėbulo tipą, spalvą, komplektaciją ir kt. smulkmenas. Mano patarimas - VW Golf IV ir be jokių išimčių... :thumbup:
2012-10-13 12:52 писал:Nebeskiesk.:thumbdown: Kalbi bile kalbet nors normaliai nezinai. Ziuret kaip tik siulau 74 kw tai yra 2.0Dti, sanaudu skirtumas lb nedidelis o vaziuot tikrai smagiau su 2.0dti. siurbliu dazniausiai genda elektrine dalis kuri yra keiciama atskirai( ~300lt), nepatartina vazinet ant mirksincio rezervo nes taip gali patraukt oro ir dideja tikimybe kad nukeps el dalis siurblio. Aisku jei ten koki zibala ar krosnini kura pili tai nelaikys nei opelio nei kitu masinu siurbliai. Kas liecia 1.7 opelio dyzeli tai man jame labai truksta traukos ypac jei tenka bent trise vaziuot.:)
Visi sako, kad 2 litru geriau negu 1.7.BET visi mano, kad 2litru eina grandine, tad jos niekada keist nereikia, bet visdelto reikia ja keist ir ji kainuoja brangiau negu dirzelis.Kiek teko susidurt su 2litru motoru tai techapziuroi jie turi bedu su dumingumu o 1.7litro tokiu bedu neturi.
2012-10-13 16:33
2012-10-13 11:45 zarachas писал:Blemba specialistai. Viskuom geriau VW Golf IV, net ir SDI. Opel Astra G pigesnės, pagaminimo metai abiejų tokie patys, dėl rūdijimo irgi panašiai, ginčytinas klausimas būtų. Dėl greičių dėžės mitas, nesąmonė. Dar kas, tai Opel Astra G būtų čiut ekonomiškesnė, nieku gyvu nežiūrėk į 74 kW, geriau 60 kW, bet ir tai abiejų liga - kuro siurblys, kurį jeigu ir gausi Lietuvoje, tai bus kitame gale Lietuvos ir vos ne už naujo kainą ir neaišku, ar veikiantis ir t.t. Nu čia pavyzdys, būna ir išimčių. Kitka dar padoru, nors man ir panelė guolio gražesnė, šiaip jis geriau žiūrisi (nebent astrūnas nestandartinis), bet čia jau skonio reikalas. Patarimas imti nebent su 1, 7 l varikliu, nes jie taip sakant vykę arba 2, 2 l, bet ten kainos nerealios jų, tai irgi nebent radus optimalų variantą. Guolį jeigu imsi, tai siūlyčiau imti su PD varikliu, nes kaip suprantu ieškai automobilio virš 5000 litų, tai sakyčiau neapsimoka važinėti su damuštu 66 kW, kurių pilna. Aišku čia irgi jau skonio reikalas, nes daug kas remiasi ir į kėbulo tipą, spalvą, komplektaciją ir kt. smulkmenas. Mano patarimas - VW Golf IV ir be jokių išimčių... :thumbup:
2012-10-13 12:52 писал:Nebeskiesk.:thumbdown: Kalbi bile kalbet nors normaliai nezinai. Ziuret kaip tik siulau 74 kw tai yra 2.0Dti, sanaudu skirtumas lb nedidelis o vaziuot tikrai smagiau su 2.0dti. siurbliu dazniausiai genda elektrine dalis kuri yra keiciama atskirai( ~300lt), nepatartina vazinet ant mirksincio rezervo nes taip gali patraukt oro ir dideja tikimybe kad nukeps el dalis siurblio. Aisku jei ten koki zibala ar krosnini kura pili tai nelaikys nei opelio nei kitu masinu siurbliai. Kas liecia 1.7 opelio dyzeli tai man jame labai truksta traukos ypac jei tenka bent trise vaziuot.:)
2012-10-13 16:14 topgear писал:Visi sako, kad 2 litru geriau negu 1.7.BET visi mano, kad 2litru eina grandine, tad jos niekada keist nereikia, bet visdelto reikia ja keist ir ji kainuoja brangiau negu dirzelis.Kiek teko susidurt su 2litru motoru tai techapziuroi jie turi bedu su dumingumu o 1.7litro tokiu bedu neturi.
Suprantama kad grandine brangesme, nes pagaminimas brangesnis. Bet tai kas kiek km keiti dirzelius ir kas kiek grandine?
(2374)
2012-10-13 16:37
2012-10-13 12:52 писал:Nebeskiesk.:thumbdown: Kalbi bile kalbet nors normaliai nezinai. Ziuret kaip tik siulau 74 kw tai yra 2.0Dti, sanaudu skirtumas lb nedidelis o vaziuot tikrai smagiau su 2.0dti. siurbliu dazniausiai genda elektrine dalis kuri yra keiciama atskirai( ~300lt), nepatartina vazinet ant mirksincio rezervo nes taip gali patraukt oro ir dideja tikimybe kad nukeps el dalis siurblio. Aisku jei ten koki zibala ar krosnini kura pili tai nelaikys nei opelio nei kitu masinu siurbliai. Kas liecia 1.7 opelio dyzeli tai man jame labai truksta traukos ypac jei tenka bent trise vaziuot.:)
2012-10-13 16:14 topgear писал:Visi sako, kad 2 litru geriau negu 1.7.BET visi mano, kad 2litru eina grandine, tad jos niekada keist nereikia, bet visdelto reikia ja keist ir ji kainuoja brangiau negu dirzelis.Kiek teko susidurt su 2litru motoru tai techapziuroi jie turi bedu su dumingumu o 1.7litro tokiu bedu neturi.
2012-10-13 16:33 писал:Suprantama kad grandine brangesme, nes pagaminimas brangesnis. Bet tai kas kiek km keiti dirzelius ir kas kiek grandine? :beer:
Nieko nesutaupysi, nes 2 karus pakeites dirzeli viena karta pakeisi grandine, grandines kaina kaip 2 dirzeliu.
2012-10-13 22:08
2012-10-13 12:52 писал:Nebeskiesk.:thumbdown: Kalbi bile kalbet nors normaliai nezinai. Ziuret kaip tik siulau 74 kw tai yra 2.0Dti, sanaudu skirtumas lb nedidelis o vaziuot tikrai smagiau su 2.0dti. siurbliu dazniausiai genda elektrine dalis kuri yra keiciama atskirai( ~300lt), nepatartina vazinet ant mirksincio rezervo nes taip gali patraukt oro ir dideja tikimybe kad nukeps el dalis siurblio. Aisku jei ten koki zibala ar krosnini kura pili tai nelaikys nei opelio nei kitu masinu siurbliai. Kas liecia 1.7 opelio dyzeli tai man jame labai truksta traukos ypac jei tenka bent trise vaziuot.:)
2012-10-13 16:14 topgear писал:Visi sako, kad 2 litru geriau negu 1.7.BET visi mano, kad 2litru eina grandine, tad jos niekada keist nereikia, bet visdelto reikia ja keist ir ji kainuoja brangiau negu dirzelis.Kiek teko susidurt su 2litru motoru tai techapziuroi jie turi bedu su dumingumu o 1.7litro tokiu bedu neturi.
2012-10-13 16:33 писал:Suprantama kad grandine brangesme, nes pagaminimas brangesnis. Bet tai kas kiek km keiti dirzelius ir kas kiek grandine? :beer:
nepagaminimas, o keitimo procesas.. nes dazniausiai reikia velenus kelti.. vien itempeja atleisvinti neuztenka.. plius reikia keisti slides ir patartina dantracius
(2374)
2012-10-14 13:26
2012-10-13 16:14 topgear писал:Visi sako, kad 2 litru geriau negu 1.7.BET visi mano, kad 2litru eina grandine, tad jos niekada keist nereikia, bet visdelto reikia ja keist ir ji kainuoja brangiau negu dirzelis.Kiek teko susidurt su 2litru motoru tai techapziuroi jie turi bedu su dumingumu o 1.7litro tokiu bedu neturi.
2012-10-13 16:33 писал:Suprantama kad grandine brangesme, nes pagaminimas brangesnis. Bet tai kas kiek km keiti dirzelius ir kas kiek grandine? :beer:
2012-10-13 22:08 писал:nepagaminimas, o keitimo procesas.. nes dazniausiai reikia velenus kelti.. vien itempeja atleisvinti neuztenka.. plius reikia keisti slides ir patartina dantracius
Zdarow.Kaip ten in USA?Uz ka balsuoji?Obama?
2012-10-14 13:39
Sveiki, visi galiu tik pasakyt, kad opel astra labai puola rudys ypac arkas o siaip variklis 2.0 DTI tai kolkas nieko blogo apie juos nesakau.
(4021)
2012-10-14 14:29
2012-10-13 11:45 zarachas писал:Blemba specialistai. Viskuom geriau VW Golf IV, net ir SDI. Opel Astra G pigesnės, pagaminimo metai abiejų tokie patys, dėl rūdijimo irgi panašiai, ginčytinas klausimas būtų. Dėl greičių dėžės mitas, nesąmonė. Dar kas, tai Opel Astra G būtų čiut ekonomiškesnė, nieku gyvu nežiūrėk į 74 kW, geriau 60 kW, bet ir tai abiejų liga - kuro siurblys, kurį jeigu ir gausi Lietuvoje, tai bus kitame gale Lietuvos ir vos ne už naujo kainą ir neaišku, ar veikiantis ir t.t. Nu čia pavyzdys, būna ir išimčių. Kitka dar padoru, nors man ir panelė guolio gražesnė, šiaip jis geriau žiūrisi (nebent astrūnas nestandartinis), bet čia jau skonio reikalas. Patarimas imti nebent su 1, 7 l varikliu, nes jie taip sakant vykę arba 2, 2 l, bet ten kainos nerealios jų, tai irgi nebent radus optimalų variantą. Guolį jeigu imsi, tai siūlyčiau imti su PD varikliu, nes kaip suprantu ieškai automobilio virš 5000 litų, tai sakyčiau neapsimoka važinėti su damuštu 66 kW, kurių pilna. Aišku čia irgi jau skonio reikalas, nes daug kas remiasi ir į kėbulo tipą, spalvą, komplektaciją ir kt. smulkmenas. Mano patarimas - VW Golf IV ir be jokių išimčių... :thumbup:
2012-10-13 12:52 писал:Nebeskiesk.:thumbdown: Kalbi bile kalbet nors normaliai nezinai. Ziuret kaip tik siulau 74 kw tai yra 2.0Dti, sanaudu skirtumas lb nedidelis o vaziuot tikrai smagiau su 2.0dti. siurbliu dazniausiai genda elektrine dalis kuri yra keiciama atskirai( ~300lt), nepatartina vazinet ant mirksincio rezervo nes taip gali patraukt oro ir dideja tikimybe kad nukeps el dalis siurblio. Aisku jei ten koki zibala ar krosnini kura pili tai nelaikys nei opelio nei kitu masinu siurbliai. Kas liecia 1.7 opelio dyzeli tai man jame labai truksta traukos ypac jei tenka bent trise vaziuot.:)
Gal ir skiedžiu, bet kalbu iš savo patirties. Teko išbandyti abu šiuos automobilius. 60 kW žymiai geriau traukia už 74 kW, bet praktiškai, nes teoriškai gi svoris beveik toks pats, o mažiau kW lenkia su daugiau kW, tai nelogiška. Nu krč, turėjau - žinau. Nu šiaip tai ne, apskritai jų liga yra kuro siurbliai, vieniems elektrinė genda, kitiems mechaninė, čia pagal sudrožimo lygį taip sakant. Man parėjo mechaninė, suplojau gal 1500 litų grubiai ir tai tik mėnesį pasivažinėjo ir parėjo. Aišku sutvarkęs skubėjau atsikratyti, tai išmainiau į supjautą šalmą, o ten buvo tikrai užlaikyta ir tvarkinga astrukė, dar nesena ir visa kita. Krč ne esmė, po to norėjo man ją grąžinti, nes parėjo kuro siurblys (vėl), bet tuo viskas ir pasibaigė, dabar net nežinau, ar ji gyva...

topgear, aš už Opel'ius, nes tikrai faini automobiliai, nebrangūs, nebrangi eksploatacija, bet tik ne už 2.0 l variklius. Ir šiaip dar žiūrint koks modelis, nes jau astros pabodo, zefyrai negražūs, omegos irgi nieko gražaus, tai lieka tik vėtros... Skonio reikalas. Aišku jeigu lygini Opel Vectra C dizainą ir tarkim VW Golf IV, tai aišku, kad guolio kaimiškas ir visoks kitoks, bet tarkim astrukės ir guolio, tai man guolio patrauklesnis...
It's not a hobby - it's way of life!
(2374)
2012-10-14 14:42
2012-10-13 11:45 zarachas писал:Blemba specialistai. Viskuom geriau VW Golf IV, net ir SDI. Opel Astra G pigesnės, pagaminimo metai abiejų tokie patys, dėl rūdijimo irgi panašiai, ginčytinas klausimas būtų. Dėl greičių dėžės mitas, nesąmonė. Dar kas, tai Opel Astra G būtų čiut ekonomiškesnė, nieku gyvu nežiūrėk į 74 kW, geriau 60 kW, bet ir tai abiejų liga - kuro siurblys, kurį jeigu ir gausi Lietuvoje, tai bus kitame gale Lietuvos ir vos ne už naujo kainą ir neaišku, ar veikiantis ir t.t. Nu čia pavyzdys, būna ir išimčių. Kitka dar padoru, nors man ir panelė guolio gražesnė, šiaip jis geriau žiūrisi (nebent astrūnas nestandartinis), bet čia jau skonio reikalas. Patarimas imti nebent su 1, 7 l varikliu, nes jie taip sakant vykę arba 2, 2 l, bet ten kainos nerealios jų, tai irgi nebent radus optimalų variantą. Guolį jeigu imsi, tai siūlyčiau imti su PD varikliu, nes kaip suprantu ieškai automobilio virš 5000 litų, tai sakyčiau neapsimoka važinėti su damuštu 66 kW, kurių pilna. Aišku čia irgi jau skonio reikalas, nes daug kas remiasi ir į kėbulo tipą, spalvą, komplektaciją ir kt. smulkmenas. Mano patarimas - VW Golf IV ir be jokių išimčių... :thumbup:
2012-10-13 12:52 писал:Nebeskiesk.:thumbdown: Kalbi bile kalbet nors normaliai nezinai. Ziuret kaip tik siulau 74 kw tai yra 2.0Dti, sanaudu skirtumas lb nedidelis o vaziuot tikrai smagiau su 2.0dti. siurbliu dazniausiai genda elektrine dalis kuri yra keiciama atskirai( ~300lt), nepatartina vazinet ant mirksincio rezervo nes taip gali patraukt oro ir dideja tikimybe kad nukeps el dalis siurblio. Aisku jei ten koki zibala ar krosnini kura pili tai nelaikys nei opelio nei kitu masinu siurbliai. Kas liecia 1.7 opelio dyzeli tai man jame labai truksta traukos ypac jei tenka bent trise vaziuot.:)
2012-10-14 14:29 zarachas писал:Gal ir skiedžiu, bet kalbu iš savo patirties. Teko išbandyti abu šiuos automobilius. 60 kW žymiai geriau traukia už 74 kW, bet praktiškai, nes teoriškai gi svoris beveik toks pats, o mažiau kW lenkia su daugiau kW, tai nelogiška. Nu krč, turėjau - žinau. Nu šiaip tai ne, apskritai jų liga yra kuro siurbliai, vieniems elektrinė genda, kitiems mechaninė, čia pagal sudrožimo lygį taip sakant. Man parėjo mechaninė, suplojau gal 1500 litų grubiai ir tai tik mėnesį pasivažinėjo ir parėjo. Aišku sutvarkęs skubėjau atsikratyti, tai išmainiau į supjautą šalmą, o ten buvo tikrai užlaikyta ir tvarkinga astrukė, dar nesena ir visa kita. Krč ne esmė, po to norėjo man ją grąžinti, nes parėjo kuro siurblys (vėl), bet tuo viskas ir pasibaigė, dabar net nežinau, ar ji gyva... :lol:

topgear, aš už Opel'ius, nes tikrai faini automobiliai, nebrangūs, nebrangi eksploatacija, bet tik ne už 2.0 l variklius. Ir šiaip dar žiūrint koks modelis, nes jau astros pabodo, zefyrai negražūs, omegos irgi nieko gražaus, tai lieka tik vėtros... :thumbup: Skonio reikalas. Aišku jeigu lygini Opel Vectra C dizainą ir tarkim VW Golf IV, tai aišku, kad guolio kaimiškas ir visoks kitoks, bet tarkim astrukės ir guolio, tai man guolio patrauklesnis... :smartass:
Ka tu radai astroi uz 1500lt remontui?Pas mane dabar yra 1999m astra g 1.7 dti, pirkau su surblio defektu, Siurbli nusipirkau srote uz 500lt ir keitimas kainavo 500lt su visais reguliavimais ir isstatymais.Siurblys buvo parejas man matant zmogus isipyle leva saliarka ir nespejo net 10km nuvaziuot, kas pilasi gera saliarka pas ta ir laiko siurbliai.
(3536)
2012-10-14 14:46
iskur tu tokios siurblio kainas lupi? kaune firminem servize gal ir suplosi 1, 5 bet ten ir garantija bus, na o kokem garaziuku servize max 500 lt. aisku uz guolio kaina galima labai gera aisku jei ne zioplas astra pajimti, arba musta ir taisyti, arba parsivaryti su defektu is eu, guolis dar ir del to gerai kad nupirkus 81 kw ar daugiau sudrozus dar gerus pinigus gausi, nes das auto . guolis gerai bet octavia dar geriau .
(2374)
2012-10-14 14:51
2012-10-14 14:46 kysa11 писал:iskur tu tokios siurblio kainas lupi? kaune firminem servize gal ir suplosi 1, 5 bet ten ir garantija bus, na o kokem garaziuku servize max 500 lt.:smoke: aisku uz guolio kaina galima labai gera aisku jei ne zioplas astra pajimti, arba musta ir taisyti, arba parsivaryti su defektu is eu, guolis dar ir del to gerai kad nupirkus 81 kw ar daugiau sudrozus dar gerus pinigus gausi, nes das auto .:lol::lol::lol: guolis gerai bet octavia dar geriau .:beer:
Kac kac kac
(3536)
2012-10-14 14:52
2012-10-14 14:46 kysa11 писал:iskur tu tokios siurblio kainas lupi? kaune firminem servize gal ir suplosi 1, 5 bet ten ir garantija bus, na o kokem garaziuku servize max 500 lt.:smoke: aisku uz guolio kaina galima labai gera aisku jei ne zioplas astra pajimti, arba musta ir taisyti, arba parsivaryti su defektu is eu, guolis dar ir del to gerai kad nupirkus 81 kw ar daugiau sudrozus dar gerus pinigus gausi, nes das auto .:lol::lol::lol: guolis gerai bet octavia dar geriau .:beer:
2012-10-14 14:51 topgear писал:Kac kac kac:lol::beer:
a? what the fuck ?
(2374)
2012-10-14 14:55
2012-10-14 14:46 kysa11 писал:iskur tu tokios siurblio kainas lupi? kaune firminem servize gal ir suplosi 1, 5 bet ten ir garantija bus, na o kokem garaziuku servize max 500 lt.:smoke: aisku uz guolio kaina galima labai gera aisku jei ne zioplas astra pajimti, arba musta ir taisyti, arba parsivaryti su defektu is eu, guolis dar ir del to gerai kad nupirkus 81 kw ar daugiau sudrozus dar gerus pinigus gausi, nes das auto .:lol::lol::lol: guolis gerai bet octavia dar geriau .:beer:
2012-10-14 14:51 topgear писал:Kac kac kac:lol::beer:
2012-10-14 14:52 kysa11 писал:a? :shocking:what the fuck ?
Siaip stoga rauna, laukiu uosves atvaziuojant
(3536)
2012-10-14 14:58
2012-10-14 14:51 topgear писал:Kac kac kac:lol::beer:
2012-10-14 14:52 kysa11 писал:a? :shocking:what the fuck ?
2012-10-14 14:55 topgear писал:Siaip stoga rauna, laukiu uosves atvaziuojant:shocking:
ka prisidirbai kad bijai? uzversk usviene kita kart ji bijos
(2374)
2012-10-14 14:59
2012-10-14 14:52 kysa11 писал:a? :shocking:what the fuck ?
2012-10-14 14:55 topgear писал:Siaip stoga rauna, laukiu uosves atvaziuojant:shocking:
2012-10-14 14:58 kysa11 писал:ka prisidirbai kad bijai?:shocking: uzversk usviene kita kart ji bijos :lol::lol::lol::beer:
Nieko, tik senai nesimatem.Nenoriu brendziu dalintis
(3536)
2012-10-14 15:01
2012-10-14 14:55 topgear писал:Siaip stoga rauna, laukiu uosves atvaziuojant:shocking:
2012-10-14 14:58 kysa11 писал:ka prisidirbai kad bijai?:shocking: uzversk usviene kita kart ji bijos :lol::lol::lol::beer:
2012-10-14 14:59 topgear писал:Nieko, tik senai nesimatem.Nenoriu brendziu dalintis:lol:
matau uosve labai myli kad brendziu zadi dalytis geriau pilstuko cekisko pasiulik
(2374)
2012-10-14 15:08
2012-10-14 14:58 kysa11 писал:ka prisidirbai kad bijai?:shocking: uzversk usviene kita kart ji bijos :lol::lol::lol::beer:
2012-10-14 14:59 topgear писал:Nieko, tik senai nesimatem.Nenoriu brendziu dalintis:lol:
2012-10-14 15:01 kysa11 писал:matau uosve labai myli kad brendziu zadi dalytis :lol::lol::lol: geriau pilstuko cekisko pasiulik :drink::lol::lol::lol:
Gera uosve pas mane kaip gyvenasi in the UK?
(3536)
2012-10-14 15:14
gerai, tik saules truksta. vakar buvo piketas pries emigrantus, tipo maukit namo bet mum dzin.
(2374)
2012-10-14 15:18
2012-10-14 15:14 kysa11 писал:gerai, tik saules truksta. vakar buvo piketas pries emigrantus, tipo maukit namo :lol::lol::lol: bet mum dzin.:beer:
Ziurek, kad neuzpultu, bu pusbrikas sake, kad bendradarbis jau nukentejo. Ten matyt nera tokio miesto kur nebutu lietuvio? Draugas su sunum isvare pries menesi i Londona, zadejo pasukt, bet dingo, nei prisiskambint nei ka.
(3536)
2012-10-14 15:27
2012-10-14 15:14 kysa11 писал:gerai, tik saules truksta. vakar buvo piketas pries emigrantus, tipo maukit namo :lol::lol::lol: bet mum dzin.:beer:
2012-10-14 15:18 topgear писал:Ziurek, kad neuzpultu, bu pusbrikas sake, kad bendradarbis jau nukentejo. Ten matyt nera tokio miesto kur nebutu lietuvio?:smoke: Draugas su sunum isvare pries menesi i Londona, zadejo pasukt, bet dingo, nei prisiskambint nei ka.
gyvenu babaju rajone, jie patys manes bijo. o ka anglai?visokiu yra bet emigrantu bijo, vakar mus miesteli zadejo anglai riauses kelti, na kaip pries metus londone.bet babaju ir policmenu buvo daugiau, tai nekilo, o dingo todel kad daznas nenori padeti, va problema.:( beje lietuviu yra, bet lenku ir slovaku aplamai priviso
(2374)
2012-10-14 15:33
2012-10-14 15:14 kysa11 писал:gerai, tik saules truksta. vakar buvo piketas pries emigrantus, tipo maukit namo :lol::lol::lol: bet mum dzin.:beer:
2012-10-14 15:18 topgear писал:Ziurek, kad neuzpultu, bu pusbrikas sake, kad bendradarbis jau nukentejo. Ten matyt nera tokio miesto kur nebutu lietuvio?:smoke: Draugas su sunum isvare pries menesi i Londona, zadejo pasukt, bet dingo, nei prisiskambint nei ka.
2012-10-14 15:27 kysa11 писал:gyvenu babaju rajone, jie patys manes bijo. o ka anglai?visokiu yra bet emigrantu bijo, vakar mus miesteli zadejo anglai riauses kelti, na kaip pries metus londone.bet babaju ir policmenu buvo daugiau, tai nekilo, o dingo todel kad daznas nenori padeti, va problema.:(:lol::lol::lol: beje lietuviu yra, bet lenku ir slovaku aplamai priviso
Baltai pavydziu tau
(3536)
2012-10-14 15:45
2012-10-14 15:18 topgear писал:Ziurek, kad neuzpultu, bu pusbrikas sake, kad bendradarbis jau nukentejo. Ten matyt nera tokio miesto kur nebutu lietuvio?:smoke: Draugas su sunum isvare pries menesi i Londona, zadejo pasukt, bet dingo, nei prisiskambint nei ka.
2012-10-14 15:27 kysa11 писал:gyvenu babaju rajone, jie patys manes bijo. o ka anglai?visokiu yra bet emigrantu bijo, vakar mus miesteli zadejo anglai riauses kelti, na kaip pries metus londone.bet babaju ir policmenu buvo daugiau, tai nekilo, o dingo todel kad daznas nenori padeti, va problema.:(:lol::lol::lol: beje lietuviu yra, bet lenku ir slovaku aplamai priviso
2012-10-14 15:33 topgear писал:Baltai pavydziu tau:beer:
ko?kad arem?kad mus keike? bet man asmeniskai totaliai potkui, turiu litu ir nesuku galvos kas bus rytoj. ir ner ko pavydeti, susikrauni cimodana, duri pirstu i zemelapi ir varai, nepasiseke- mauni namo ir dirbi maximoje uz minimuma.
(4021)
2012-10-14 16:15
Na, nebuvau susidūręs su variklio defektais, nieko neišmaniau. Pirmas automobilis, kuris pavedė. Kiti gal ten taip ar anaip nepasiteisindavo, bet vis tiek kūrėsi ir važiavo, ar atšilus orams, ar kažką pakrapščius, o čia kai lenkėsi, tai ir su visu piniginės plonėjimo malonumu. Iš pradžių perverčiau visus skelbimus, pervariau šrotus ir parduotuves, tai sužinojau, kad naudotas 600-900 litų kainuoja, o naujas (originalus) lyg 6 štukės, nors automobilis nebuvo tiek vertas. Na, ne esmė. Tada radau Kėdainiuose lyg už 550 litų, nusipirkau, parsivežu, bet ne toks. Iš dviejų vieno taip pat neišėjo padaryti, na, ta prasme perkelti el. dalies. Nu ką, pyzdum. Tada radau Tauragėje netyčia, tiksliau teko truputį palaukti, nes ten jis tuom ir užsiima, susitariau, kad duodu tą man netikusį ir tada tą parėjusį, tai jis man nuleis, bet nepamenu kiek jis iž jį norėjo, bet 700-800 litų tarpe, tai duodant anuos kaštavo gal 550 ar 650 litų, tiksliai nepamenu, nes visa tai buvo per didžiuosius žiemos šalčius, o jau daug automobilių po to laiko pakeitęs. Nu parsivežu, pastato, tada šiaip ne taip užkuria, sumoku meistrui už pastatymą ir visiems iš eilės keitimus siūliau kol vienas užkibo. Už darbą paėmė gal 200 litų, nes ilgokai stovėjo ten garaže pas ją garažinį, o kur dar kelionės visokios, tai čia grubiai išėjo 1500 litų ir taip sakant HOME MADE... Nu, bet esmė tame, kad po sutvarkymo jau grįžtant vėl užsidegė "CHECK" lemputė, ten Opel'iuose toks žaibukas, tai krč nebuvo traukos, atleidžiant akseleratorių užgesdavo, nu bet ne esmė. Kartais ant laisvų sūkių variklio darbas pasikeisdavo į tokį kaip traktoriaus, nu taip negražiai dirbti pradėjo, lyg kosėti norėjo. Nu nežinau kaip paaiškinti, bet šiaip negeso. Bandėm dar sykį orinti, šiaip visaip apeiti tą defektą. Tada pylėm normalų kurą, maišėm su visokiais priedais - nieko. Na, tai tokios būklės ir pasisekė atsikratyti. Daugiau - jokio Opel'io su 2.0 l varikliu, nes pamenu ir kai 60 kW turėjau, tai irgi degė "CHECK" lemputė, o neužkūriau tik prie -20 ir žemiau šalčio, nors ten buvo tais laikais tik tokia savaitė (nepilna), galas žiemos. Ir ne visada ji užsidegdavo, o kai laikai tolygų greitį, spustelni gazo ir tada užgęsta, o jeigu sunormalizuoji, tai vėl matai žaibuką, bet irgi ne visuomet užsidegdavo. Kitaip sakant pareidinėjo kuro siurblio el. dalis, bet netvarkiau. Tokią išmainiau po to. Spėjau dar atsikratyti. Nu ir šiaip mokytojas, moklytojo pažįstamas ar tai kaimynas irgi juos tvarkėsi, tik jiems pigiau atsiėjo, nes ten krč kas pusė metų ar kiek ten jiems linko. Aišku pilant normalią salerką gal ir rečiau linktų, bet nėra tolko, tai geriau važinėti su nupista vagina ir pilti visokius dumblius nei kankintis su žopeliais ir prasukinėti pro degalines. Plius tie guoliai geriau eina, tai tolko iš jų tik ant ekonomiškumo, pvz. stiklinę kuro sutaupai nuo 100 km, tai irgi ne kažką. Nu čia taip trumpai... ;)
It's not a hobby - it's way of life!

Ваше послание

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен