nuomone apie audi a6 quattro 132kw 2.5 motoru

Создал Пользователь 2014-02-13
2014-02-13 12:09
Sveiki,
noreciau suzinoti jusu nuomones apie audi A6 quattro 2.5motoras 132kw.
kokiu pagrindiniai gedimai?
detaliu kainos?
ar sunkus islaikymas?
motoras geras ar ne?
kaip laiko kuro siurbliai?
2014-02-13 12:13
2014-02-13 12:09 писал:Sveiki,
noreciau suzinoti jusu nuomones apie audi A6 quattro 2.5motoras 132kw.
kokiu pagrindiniai gedimai?
detaliu kainos?
ar sunkus islaikymas?
motoras geras ar ne?
kaip laiko kuro siurbliai?
ir vel ta pati sena tema, visur pilna info apie ju varyklius, siurblius ir pan.,
audi quattro...
2014-02-13 13:18
2014-02-13 12:09 писал:Sveiki,
noreciau suzinoti jusu nuomones apie audi A6 quattro 2.5motoras 132kw.
kokiu pagrindiniai gedimai?
detaliu kainos?
ar sunkus islaikymas?
motoras geras ar ne?
kaip laiko kuro siurbliai?
gaidys ne automobilis. jei imi tau pataupyk dar papildomai jei uz paskutinius perki ir pirk bent 1.9 tdi
2014-02-13 14:04
2014-02-13 12:09 писал:Sveiki,
noreciau suzinoti jusu nuomones apie audi A6 quattro 2.5motoras 132kw.
kokiu pagrindiniai gedimai?
detaliu kainos?
ar sunkus islaikymas?
motoras geras ar ne?
kaip laiko kuro siurbliai?
Neturedas per menesi 2000 - 2500lt ant vieno zmogaus, nepirk, nes tik masina islaikysi, kitko nieko daugiau.
2014-02-13 14:08
Tokia xujova masina? Ar kaip cia?
o jei pirkt ne quatro?
2014-02-13 14:11
2014-02-13 14:08 писал:Tokia xujova masina? Ar kaip cia?
o jei pirkt ne quatro?
isvis patarimas neziuret i tuos 2.5 tdi variklius nepasiteisines visiskai.
(1645)
2014-02-13 14:14
2014-02-13 14:08 писал:Tokia xujova masina? Ar kaip cia?
o jei pirkt ne quatro?
daug kuro ima, mieste 13-15, remontas brangus, geriau 2, 8 su dujom, o jei dyzelio nori, pasirink kita auto
2014-02-13 14:15
O geriau 2, 8 ar 2, 4 motoras?
2014-02-13 14:19
2014-02-13 14:15 писал:O geriau 2, 8 ar 2, 4 motoras?
2.8
2014-02-13 14:19
2014-02-13 14:15 писал:O geriau 2, 8 ar 2, 4 motoras?
2, 8 su dujom quattro ima apie 12-15 duju, varykliai geri, tik perkant reikia ziureti ar nebega tepalas is po voztuvu dangteliu, nes cia ju lyga, visa kita ok
audi quattro...
2014-02-13 14:24
2014-02-13 14:15 писал:O geriau 2, 8 ar 2, 4 motoras?
2014-02-13 14:19 zeniukasss писал:2, 8 su dujom quattro ima apie 12-15 duju, varykliai geri, tik perkant reikia ziureti ar nebega tepalas is po voztuvu dangteliu, nes cia ju lyga, visa kita ok
O kaip laiko ju sankabos? nes girdejau kad greitai luzta
2014-02-13 14:29
2014-02-13 14:15 писал:O geriau 2, 8 ar 2, 4 motoras?
2014-02-13 14:19 zeniukasss писал:2, 8 su dujom quattro ima apie 12-15 duju, varykliai geri, tik perkant reikia ziureti ar nebega tepalas is po voztuvu dangteliu, nes cia ju lyga, visa kita ok
2014-02-13 14:24 писал:O kaip laiko ju sankabos? nes girdejau kad greitai luzta
jeigu driftuosi arba bruzginuose buksuosi gal ir sudeginsi, o smagraciai siaip laiko
audi quattro...
2014-02-13 14:31
2014-02-13 14:19 zeniukasss писал:2, 8 su dujom quattro ima apie 12-15 duju, varykliai geri, tik perkant reikia ziureti ar nebega tepalas is po voztuvu dangteliu, nes cia ju lyga, visa kita ok
2014-02-13 14:24 писал:O kaip laiko ju sankabos? nes girdejau kad greitai luzta
2014-02-13 14:29 zeniukasss писал:jeigu driftuosi arba bruzginuose buksuosi gal ir sudeginsi, o smagraciai siaip laiko
O automatas geriau ar mechanke?
2014-02-13 14:34
2014-02-13 14:24 писал:O kaip laiko ju sankabos? nes girdejau kad greitai luzta
2014-02-13 14:29 zeniukasss писал:jeigu driftuosi arba bruzginuose buksuosi gal ir sudeginsi, o smagraciai siaip laiko
2014-02-13 14:31 писал:O automatas geriau ar mechanke?
cia jau pagal skoni, mechanika maziau bira, silpniausia vieta yra torsenas(centrinis deferencialas), bet tvarkinga paemus, tvarkingai vaziniejant laikys, o automatai turi savybe sugesti dazniau
audi quattro...
2014-02-13 14:37
2014-02-13 14:29 zeniukasss писал:jeigu driftuosi arba bruzginuose buksuosi gal ir sudeginsi, o smagraciai siaip laiko
2014-02-13 14:31 писал:O automatas geriau ar mechanke?
2014-02-13 14:34 zeniukasss писал:cia jau pagal skoni, mechanika maziau bira, silpniausia vieta yra torsenas(centrinis deferencialas), bet tvarkinga paemus, tvarkingai vaziniejant laikys, o automatai turi savybe sugesti dazniau
tai va va as to labiausiai ir bijau kad nusipirkus ir paskui automatas subyres..
(1645)
2014-02-13 14:43
2014-02-13 14:31 писал:O automatas geriau ar mechanke?
2014-02-13 14:34 zeniukasss писал:cia jau pagal skoni, mechanika maziau bira, silpniausia vieta yra torsenas(centrinis deferencialas), bet tvarkinga paemus, tvarkingai vaziniejant laikys, o automatai turi savybe sugesti dazniau
2014-02-13 14:37 писал:tai va va as to labiausiai ir bijau kad nusipirkus ir paskui automatas subyres..
viskas gali sugest, jei priziuresi tai ir laikys
(1645)
2014-02-13 14:44
automatas trasoj valgys maziau, nes apsukos mazesnes
2014-02-13 15:02
2014-02-13 14:44 wagen писал:automatas trasoj valgys maziau, nes apsukos mazesnes
nesutikciau. i koki kalniuka iskart jis mes mazesnei begi ir iskart didesnes apsukos / sanaudos.
(1645)
2014-02-13 15:09
2014-02-13 14:44 wagen писал:automatas trasoj valgys maziau, nes apsukos mazesnes
2014-02-13 15:02 aktorius1 писал:nesutikciau. i koki kalniuka iskart jis mes mazesnei begi ir iskart didesnes apsukos / sanaudos.
i rankini rezima permesk ir nemetys, ir siaip lietuvoje tokiu kalniuku ar yra?2, 8 su automatu prie 2000 apsuku greitis 102, kai su machanine tik 77
(1645)
2014-02-13 15:11
2014-02-13 14:44 wagen писал:automatas trasoj valgys maziau, nes apsukos mazesnes
2014-02-13 15:02 aktorius1 писал:nesutikciau. i koki kalniuka iskart jis mes mazesnei begi ir iskart didesnes apsukos / sanaudos.
ir jei tarkim vaziuot 150, su sutomatu tik 3000 apsuku, o su mechanine beveik 4000, o ant tokiu apsuku laisvai i kalna pakils neperjunginedamas pavaros zemyn
2014-02-13 15:17
2014-02-13 14:44 wagen писал:automatas trasoj valgys maziau, nes apsukos mazesnes
2014-02-13 15:02 aktorius1 писал:nesutikciau. i koki kalniuka iskart jis mes mazesnei begi ir iskart didesnes apsukos / sanaudos.
2014-02-13 15:11 wagen писал:ir jei tarkim vaziuot 150, su sutomatu tik 3000 apsuku, o su mechanine beveik 4000, o ant tokiu apsuku laisvai i kalna pakils neperjunginedamas pavaros zemyn
tai keli begiai toi automatinei 6 ? kad ant tiek apsukos mazesnes.
(1645)
2014-02-13 15:21
2014-02-13 15:02 aktorius1 писал:nesutikciau. i koki kalniuka iskart jis mes mazesnei begi ir iskart didesnes apsukos / sanaudos.
2014-02-13 15:11 wagen писал:ir jei tarkim vaziuot 150, su sutomatu tik 3000 apsuku, o su mechanine beveik 4000, o ant tokiu apsuku laisvai i kalna pakils neperjunginedamas pavaros zemyn
2014-02-13 15:17 aktorius1 писал:tai keli begiai toi automatinei 6 ? kad ant tiek apsukos mazesnes.
pas audines taip jau yra, su 5 pavarom...man pvz su a8 prie 3000 greitis 170, o buvau vaziaves su 4 pavaru automatu, tai prie 3000 greitis 140...o 2, 8 todel su mechanine greiciau begejasi
2014-02-13 15:28
2014-02-13 15:11 wagen писал:ir jei tarkim vaziuot 150, su sutomatu tik 3000 apsuku, o su mechanine beveik 4000, o ant tokiu apsuku laisvai i kalna pakils neperjunginedamas pavaros zemyn
2014-02-13 15:17 aktorius1 писал:tai keli begiai toi automatinei 6 ? kad ant tiek apsukos mazesnes.
2014-02-13 15:21 wagen писал:pas audines taip jau yra, su 5 pavarom...man pvz su a8 prie 3000 greitis 170, o buvau vaziaves su 4 pavaru automatu, tai prie 3000 greitis 140...o 2, 8 todel su mechanine greiciau begejasi
idomu
2014-02-13 15:38
nu jau į kalną važiuojant begio atgal tikrai nepermeta, kas bent kiek yra važiavęs tą supranta, nebent 1.2 variklis gal ir perjungti, bet jai bent kiek turi smarvės tai ir palaiko tą pačią, o jai dar kompiuteriu valdoma dežė tai jin tikrai geriau žino kaip važiuot ir kokiu begiu jai tinka
Čia panašiai kaip su cruise control, argi greitis mažėja į kalną važiuojant? dar žiūrint koks kalnas, jai ten nemaža įkalnė tada jo, o taip tai tik sąnaudos didėja ir tiek
(1645)
2014-02-13 15:43
2014-02-13 15:38 писал:nu jau į kalną važiuojant begio atgal tikrai nepermeta, kas bent kiek yra važiavęs tą supranta, nebent 1.2 variklis gal ir perjungti, bet jai bent kiek turi smarvės tai ir palaiko tą pačią, o jai dar kompiuteriu valdoma dežė tai jin tikrai geriau žino kaip važiuot ir kokiu begiu jai tinka
Čia panašiai kaip su cruise control, argi greitis mažėja į kalną važiuojant? dar žiūrint koks kalnas, jai ten nemaža įkalnė tada jo, o taip tai tik sąnaudos didėja ir tiek
na vaziuojant 100 i nemaza ikalne tai ir 4, 2 meta zemesne pavara, jei 130-140 tai jau ir 2, 8 nepermetineja
2014-02-13 22:50
2014-02-13 15:38 писал:nu jau į kalną važiuojant begio atgal tikrai nepermeta, kas bent kiek yra važiavęs tą supranta, nebent 1.2 variklis gal ir perjungti, bet jai bent kiek turi smarvės tai ir palaiko tą pačią, o jai dar kompiuteriu valdoma dežė tai jin tikrai geriau žino kaip važiuot ir kokiu begiu jai tinka
Čia panašiai kaip su cruise control, argi greitis mažėja į kalną važiuojant? dar žiūrint koks kalnas, jai ten nemaža įkalnė tada jo, o taip tai tik sąnaudos didėja ir tiek
2014-02-13 15:43 wagen писал:na vaziuojant 100 i nemaza ikalne tai ir 4, 2 meta zemesne pavara, jei 130-140 tai jau ir 2, 8 nepermetineja
na man su 2.4 dyzel dar nebuvo kad permestų, ir tikrai gan normalias įkalnes teko, na gal dyzelis vėl kitaip. Nes jai palaikai tą pati greitį nepermeta, na jai gazuot į kalną važiuojant tada taip, pažemina normalioj įkalnei
2014-02-13 22:58
2014-02-13 14:15 писал:O geriau 2, 8 ar 2, 4 motoras?
2, 4 geresnis
2014-02-13 23:12
2014-02-13 15:38 писал:nu jau į kalną važiuojant begio atgal tikrai nepermeta, kas bent kiek yra važiavęs tą supranta, nebent 1.2 variklis gal ir perjungti, bet jai bent kiek turi smarvės tai ir palaiko tą pačią, o jai dar kompiuteriu valdoma dežė tai jin tikrai geriau žino kaip važiuot ir kokiu begiu jai tinka
Čia panašiai kaip su cruise control, argi greitis mažėja į kalną važiuojant? dar žiūrint koks kalnas, jai ten nemaža įkalnė tada jo, o taip tai tik sąnaudos didėja ir tiek
cruise control ne prie ko.. nes ten valdo gaza priklausomai nuo apkrovos
2014-02-13 23:29
2014-02-13 15:38 писал:nu jau į kalną važiuojant begio atgal tikrai nepermeta, kas bent kiek yra važiavęs tą supranta, nebent 1.2 variklis gal ir perjungti, bet jai bent kiek turi smarvės tai ir palaiko tą pačią, o jai dar kompiuteriu valdoma dežė tai jin tikrai geriau žino kaip važiuot ir kokiu begiu jai tinka
Čia panašiai kaip su cruise control, argi greitis mažėja į kalną važiuojant? dar žiūrint koks kalnas, jai ten nemaža įkalnė tada jo, o taip tai tik sąnaudos didėja ir tiek
2014-02-13 23:12 писал:cruise control ne prie ko.. nes ten valdo gaza priklausomai nuo apkrovos
aš tik palyginau, nes į kalną begio žemesnio nemeta automatas, nebent tas kalnas lb status
2014-02-14 19:10
2.5 quattrines sake nemegzta greicio nes reduktoriai nelaiko cia tiesa ar melas
2014-02-14 19:28
2014-02-14 19:10 писал:2.5 quattrines sake nemegzta greicio nes reduktoriai nelaiko cia tiesa ar melas
Tu kvailas. Cia tiesa ar melas?
2014-02-14 19:33
2014-02-14 19:10 писал:2.5 quattrines sake nemegzta greicio nes reduktoriai nelaiko cia tiesa ar melas
2014-02-14 19:28 писал:Tu kvailas. Cia tiesa ar melas?
as tik sakau ka girdejau
2014-02-14 19:41
2014-02-14 19:10 писал:2.5 quattrines sake nemegzta greicio nes reduktoriai nelaiko cia tiesa ar melas
Greitį mėgsta, bet nemėgsta plėšymūsi.

Ваше послание

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен