padekit issirinkti

Создал nakko 2017-10-17
topgear(2285 / +1)
2017-10-18 16:59:05
2017-10-18 07:30:56 nakko писал:bet girdejau kad opel nelabai geros dezes tai vat del to ir klausiu nes gal patirties kas turi? o man svarbiause kad vaziuotu nesvarbu marke:smilewink:
2017-10-18 08:07:05 garazinis писал:TopGera'as truputį sutirštino spalvas, taip seni , ypač MB automatai patikimi, B dėjo savao vidurius į ZF korpusą nuo seniausių laikų, dar senų VW-AUDI-OPEL paprastos be jokių manual funkcijų buvo geros.Bet dabart...-grabeliai, ne automatai, kad palaikyti ayvartas ir pirktum naują auto padaryti silpnesni.Visų Europos gamintojų išskyrus sportinių ir kitų išimtinių atvejų , taigi viesiems nuo senų laikų, net dauageliui japonų buvo ir yra montuojamos vienodos automatinės ZF austrų-vokiečių gamyklos pavarų dėžės.Tiek prancūziškose, tiek vokiškuose ir itališkuose, ir dauagelyje Nissan bei Toyota.Amerkonai-kas kita, korėjiečiai-irigi atskira parapija.Ypatingai prastos yra triptronic(audi-vw), BMW Steptronic, ir MB Geartrinic.Visos jos vieno gamintojo, skiriasi tik nedideli niuansai.Blogos kokyb4s esme-kaip komponentus pradėjo lieti azijoje, konkrečiai kinijos gamyklose.TRAPIAUSI IR TRUMPIAUSIAI GYVENANTYS YRA AUTOMATAI ESANTYS DYZELIUOSE, nes apkrova žymiai didesnė, DAUGIAU JĖGOS MOMONTO Nm, ir dar reik žiūrėti, ar nevažinėjo koks dračiūnas smaukalas, nes nuo drąstiško, pasiutėliško ardymosi automatai suvargsta dar greičiau.Remontas labai brangus.Išimtys-nuo 2000m iki 6iol montuojamos ZF gamyklos paprastos autom.pavar.dėžės, kaip pavyzdžiui į Nissan kaškius, X-trailus, pežus, citrus, renius.Nuo š.m dusterius.Žodžiu reik žiūrėt konkrečiai kiekvien atvejį individualiai pagal savaianinakao išvaozdą ir charakterį irgi.Pavyzdžiui neseniai matėm BMW X6, visas LEDINIS bet iiš I į antrą šaibną perjungia su nedideliu uždelsimu kaia karštas variklis.REIŠKIA KAI BUS ŠALTA ALYVA ŠALTAS VARIKLIS-BUS DAR BLOGIAU, todėl draugas iš Ukrainos to bemso nepirko.Ukrainiečiai labai mėgsya prancūziškus aparatus su automatais ir "robotais".Nebloga jų kokybė.
x trail, citroen ir panasiai.Kalbi apie automobilius kuriu neipirksi uz 1500eu.O sie seni automobiliai dar smarves turi ir porai metu tikrai uzteks.Opelio astros (kur nuoroda)dezes geros, tik vienkartines, tepalu net keisti nerekomenduojama, tiesiog su ta deze vaziuojama kol masina sustos.Audi tu metu dezes puikiai laiko.
garazinis(251 / +3)
2017-10-18 08:07:05
2017-10-18 07:30:56 nakko писал:bet girdejau kad opel nelabai geros dezes tai vat del to ir klausiu nes gal patirties kas turi? o man svarbiause kad vaziuotu nesvarbu marke:smilewink:
TopGera'as truputį sutirštino spalvas, taip seni , ypač MB automatai patikimi, B dėjo savao vidurius į ZF korpusą nuo seniausių laikų, dar senų VW-AUDI-OPEL paprastos be jokių manual funkcijų buvo geros.Bet dabart...-grabeliai, ne automatai, kad palaikyti ayvartas ir pirktum naują auto padaryti silpnesni.Visų Europos gamintojų išskyrus sportinių ir kitų išimtinių atvejų , taigi viesiems nuo senų laikų, net dauageliui japonų buvo ir yra montuojamos vienodos automatinės ZF austrų-vokiečių gamyklos pavarų dėžės.Tiek prancūziškose, tiek vokiškuose ir itališkuose, ir dauagelyje Nissan bei Toyota.Amerkonai-kas kita, korėjiečiai-irigi atskira parapija.Ypatingai prastos yra triptronic(audi-vw), BMW Steptronic, ir MB Geartrinic.Visos jos vieno gamintojo, skiriasi tik nedideli niuansai.Blogos kokyb4s esme-kaip komponentus pradėjo lieti azijoje, konkrečiai kinijos gamyklose.TRAPIAUSI IR TRUMPIAUSIAI GYVENANTYS YRA AUTOMATAI ESANTYS DYZELIUOSE, nes apkrova žymiai didesnė, DAUGIAU JĖGOS MOMONTO Nm, ir dar reik žiūrėti, ar nevažinėjo koks dračiūnas smaukalas, nes nuo drąstiško, pasiutėliško ardymosi automatai suvargsta dar greičiau.Remontas labai brangus.Išimtys-nuo 2000m iki 6iol montuojamos ZF gamyklos paprastos autom.pavar.dėžės, kaip pavyzdžiui į Nissan kaškius, X-trailus, pežus, citrus, renius.Nuo š.m dusterius.Žodžiu reik žiūrėt konkrečiai kiekvien atvejį individualiai pagal savaianinakao išvaozdą ir charakterį irgi.Pavyzdžiui neseniai matėm BMW X6, visas LEDINIS bet iiš I į antrą šaibną perjungia su nedideliu uždelsimu kaia karštas variklis.REIŠKIA KAI BUS ŠALTA ALYVA ŠALTAS VARIKLIS-BUS DAR BLOGIAU, todėl draugas iš Ukrainos to bemso nepirko.Ukrainiečiai labai mėgsya prancūziškus aparatus su automatais ir "robotais".Nebloga jų kokybė.
tiesiog garažnis draugelis,klausiate-atsakau ir pats klausiu.
nakko(1)
2017-10-18 07:30:56
bet girdejau kad opel nelabai geros dezes tai vat del to ir klausiu nes gal patirties kas turi? o man svarbiause kad vaziuotu nesvarbu marke
topgear(2285 / +1)
2017-10-17 20:10:22
Nelygu ko tau reikia;)
topgear(2285 / +1)
2017-10-17 20:09:49
https://autogidas.lt/skelbimas/audi-a4-b5-sedanas-1996-m-0129516835.html
topgear(2285 / +1)
2017-10-17 20:07:24
https://autogidas.lt/skelbimas/opel-astra-i-hecbekas-2001-m-0129430921.html
topgear(2285 / +1)
2017-10-17 20:02:20
Rasi ir dar gerai vaziuojanti. Rinkis vokieti, ju dezes pigiausiai islaikomos.Prancuzas brangiausiai, amerikonas vidutiniskai, bet bus didele variklio kubatura.
kysa11(3485 / +1)
2017-10-17 17:13:48
Nerasi nieko gero tik galvos skausma. Turesi pinigu tepalam tiek variklio tiek greiciu dezes? Einamom islaidom? Ir kodel avtomatas?
nakko(1)
2017-10-17 16:17:52
Sveiki
Patarkit protingi zmones koki automobili pirkti su automatine pavaru deze? limitas iki 1500eur
У Вас есть вопросы, отправьте нам сообщение здесь
Рабочее время: I-V 09:00 - 17:00
UAB „Vertikali Medija“

Вопросы и комментарии