PADEKITE!

Создал Юзер 2011-10-21
Юзер
2012-07-26 19:56:34
2012-07-25 22:26:27 mldcas писал:nesijuokit is zmogaus, tiesa gal ir sako. Pvz mano golfas 1.9tdi 66kw per 3s 100km paima, galim susitikt lakune, galesi isuostyt nesudegusios saleros dumus
nu ble... kas ten pas tave per lektuvas kad per 3s 100 jima ?
krc pas mane e39 3.o 170kw nu bet blexa iki simto tai tikrai kokiu6 -8 s reikia niekada nepatavau su xorometru bet kaskur panasei o cia guolis per 3 s jima tai ciuju kokius ferus lambus nuo sviesaforo dedi i vieta
Юзер
2012-07-26 19:38:58
2012-07-25 18:37:39 писал:Padarykime kitaip, kadangi neturiu kameros ir tikrai nezadu eiti ja pirkti, tad tas kuris turit EVO stock VIII, galim susitikti bet kuria darbo diena karaliaus mindaugo prospekte kaune iki 14:00 arba po 01:00. Ir pradraginti, kad ir iki 200km/h, galesi nusifilmuot mane priekyje ir isideti video. Tas kuris sutinkate, laukiu asmenines zinutes, paziuresim kiek drasos turesit susitikimui. Puse cia jusu esanciu vazinejat su golf 80kw.. rasot daug ir drasiai, o ismanot ne kazin ka.
cia tas turiu 4x4 ir as pats greiciausias :DDD gera logika..:thumbdown:
Ei ar tik nebusi tu tas pats kur kazkada visiem aiskinai, kad turi e39 neaisku kaip uzbombinta, o kai reikejo paroyt video, tai ir dingai. Labai jau panasi ir cia istorija lol:
assas(3586)
2012-07-26 19:37:08
2012-07-26 16:31:52 писал:vaziavai kada su keramikiniu disku?

jis neslysta beveik - kabinasi is karto. lenktyninei masinai jie kaip tik, bet kasdieninei nepraktiska - nuo kiekvieno sviesoforo soksi i prieki kaip nesveikas. nors kainuoja jie vos nedvigubai pigiau nei kevlariniai ar karboniniai.
2012-07-26 18:03:47 assas писал:tai yra teke ir ne karta.taip kietoki stabdziai kitaip sakant bet tokiuose matoruose kitokie ten ir nelaikytu stabdziai.o karboniai jei slysta?
2012-07-26 19:12:40 писал:prie ko cia stabdziai?
tai nezinau tada ar esu vaziaves su sankaba keramiko tik sus stabdziais yra teke
assas(3586)
2012-07-26 19:32:13
2012-07-26 16:31:52 писал:vaziavai kada su keramikiniu disku?

jis neslysta beveik - kabinasi is karto. lenktyninei masinai jie kaip tik, bet kasdieninei nepraktiska - nuo kiekvieno sviesoforo soksi i prieki kaip nesveikas. nors kainuoja jie vos nedvigubai pigiau nei kevlariniai ar karboniniai.
2012-07-26 18:03:47 assas писал:tai yra teke ir ne karta.taip kietoki stabdziai kitaip sakant bet tokiuose matoruose kitokie ten ir nelaikytu stabdziai.o karboniai jei slysta?
2012-07-26 19:12:40 писал:prie ko cia stabdziai?
ai bled susimaisiau
kysa11(3528)
2012-07-26 19:16:14
2012-07-26 09:14:19 assas писал:kodel sakai keramikiniai diskai blogai?
2012-07-26 16:31:52 писал:vaziavai kada su keramikiniu disku?

jis neslysta beveik - kabinasi is karto. lenktyninei masinai jie kaip tik, bet kasdieninei nepraktiska - nuo kiekvieno sviesoforo soksi i prieki kaip nesveikas. nors kainuoja jie vos nedvigubai pigiau nei kevlariniai ar karboniniai.
2012-07-26 18:03:47 assas писал:tai yra teke ir ne karta.taip kietoki stabdziai kitaip sakant bet tokiuose matoruose kitokie ten ir nelaikytu stabdziai.o karboniai jei slysta?
assas kas yra diskatorius?kurioja stabdziu vietoja gyvena?
Юзер
2012-07-26 19:12:40
2012-07-26 09:14:19 assas писал:kodel sakai keramikiniai diskai blogai?
2012-07-26 16:31:52 писал:vaziavai kada su keramikiniu disku?

jis neslysta beveik - kabinasi is karto. lenktyninei masinai jie kaip tik, bet kasdieninei nepraktiska - nuo kiekvieno sviesoforo soksi i prieki kaip nesveikas. nors kainuoja jie vos nedvigubai pigiau nei kevlariniai ar karboniniai.
2012-07-26 18:03:47 assas писал:tai yra teke ir ne karta.taip kietoki stabdziai kitaip sakant bet tokiuose matoruose kitokie ten ir nelaikytu stabdziai.o karboniai jei slysta?
prie ko cia stabdziai?
Юзер
2012-07-26 18:56:03
2012-07-26 09:14:19 assas писал:kodel sakai keramikiniai diskai blogai?
2012-07-26 16:31:52 писал:vaziavai kada su keramikiniu disku?

jis neslysta beveik - kabinasi is karto. lenktyninei masinai jie kaip tik, bet kasdieninei nepraktiska - nuo kiekvieno sviesoforo soksi i prieki kaip nesveikas. nors kainuoja jie vos nedvigubai pigiau nei kevlariniai ar karboniniai.
2012-07-26 18:03:47 assas писал:tai yra teke ir ne karta.taip kietoki stabdziai kitaip sakant bet tokiuose matoruose kitokie ten ir nelaikytu stabdziai.o karboniai jei slysta?
jis man rodos turejo galvoj sankabos diska ne stabdziu diskus.
assas(3586)
2012-07-26 18:03:47
2012-07-26 03:09:40 писал:tai aisku, kad nelaiko.. juk yra karboniniu ir kevlariniu.. plius diskatoriai standesni. blogiausiu atveju keramika.. o jei kisenes gilios - dvidiske:thumbup:
2012-07-26 09:14:19 assas писал:kodel sakai keramikiniai diskai blogai?
2012-07-26 16:31:52 писал:vaziavai kada su keramikiniu disku?

jis neslysta beveik - kabinasi is karto. lenktyninei masinai jie kaip tik, bet kasdieninei nepraktiska - nuo kiekvieno sviesoforo soksi i prieki kaip nesveikas. nors kainuoja jie vos nedvigubai pigiau nei kevlariniai ar karboniniai.
tai yra teke ir ne karta.taip kietoki stabdziai kitaip sakant bet tokiuose matoruose kitokie ten ir nelaikytu stabdziai.o karboniai jei slysta?
Юзер
2012-07-26 16:31:52
2012-07-25 20:02:27 писал:bet tai ir laiko jum sankabos tokius hp ir nm :shocking: mano pazystami pora nm priklijave po chipavimu jau vargsta su sankabom pries pora menesiu keistom, nu nezinau, nezinau.... :thumbdown:
2012-07-26 03:09:40 писал:tai aisku, kad nelaiko.. juk yra karboniniu ir kevlariniu.. plius diskatoriai standesni. blogiausiu atveju keramika.. o jei kisenes gilios - dvidiske:thumbup:
2012-07-26 09:14:19 assas писал:kodel sakai keramikiniai diskai blogai?
vaziavai kada su keramikiniu disku?

jis neslysta beveik - kabinasi is karto. lenktyninei masinai jie kaip tik, bet kasdieninei nepraktiska - nuo kiekvieno sviesoforo soksi i prieki kaip nesveikas. nors kainuoja jie vos nedvigubai pigiau nei kevlariniai ar karboniniai.
Юзер
2012-07-26 10:09:35
bet tai kaip zmogu gruzina.
assas(3586)
2012-07-26 09:14:19
2012-07-25 19:50:31 писал:na butu tikrai idomu paziuret kaip jis ta greiti ima, kad ir su rageliu nufilmuok ar is draugo pasiskolink fotika ar kamera, jei draugu aisku turi.nufilmuok :thumbup: idomu paziuret bus.
2012-07-25 20:02:27 писал:bet tai ir laiko jum sankabos tokius hp ir nm :shocking: mano pazystami pora nm priklijave po chipavimu jau vargsta su sankabom pries pora menesiu keistom, nu nezinau, nezinau.... :thumbdown:
2012-07-26 03:09:40 писал:tai aisku, kad nelaiko.. juk yra karboniniu ir kevlariniu.. plius diskatoriai standesni. blogiausiu atveju keramika.. o jei kisenes gilios - dvidiske:thumbup:
kodel sakai keramikiniai diskai blogai?
assas(3586)
2012-07-26 09:10:59
2012-07-25 18:37:39 писал:Padarykime kitaip, kadangi neturiu kameros ir tikrai nezadu eiti ja pirkti, tad tas kuris turit EVO stock VIII, galim susitikti bet kuria darbo diena karaliaus mindaugo prospekte kaune iki 14:00 arba po 01:00. Ir pradraginti, kad ir iki 200km/h, galesi nusifilmuot mane priekyje ir isideti video. Tas kuris sutinkate, laukiu asmenines zinutes, paziuresim kiek drasos turesit susitikimui. Puse cia jusu esanciu vazinejat su golf 80kw.. rasot daug ir drasiai, o ismanot ne kazin ka.
cia tas turiu 4x4 ir as pats greiciausias :DDD gera logika..:thumbdown:
o su kitokia auto negalima?as sutikciau drasiai jei tu sutiktum nes evo nebetturiu.svarbiausia ir 1000euru stafke
Юзер
2012-07-26 03:09:40
2012-07-25 19:25:05 писал:atejo marozas pasigirt kokia tacka mat vairuoja ir kad visus deda per sona:thumbdown::thumbdown:
2012-07-25 19:50:31 писал:na butu tikrai idomu paziuret kaip jis ta greiti ima, kad ir su rageliu nufilmuok ar is draugo pasiskolink fotika ar kamera, jei draugu aisku turi.nufilmuok :thumbup: idomu paziuret bus.
2012-07-25 20:02:27 писал:bet tai ir laiko jum sankabos tokius hp ir nm :shocking: mano pazystami pora nm priklijave po chipavimu jau vargsta su sankabom pries pora menesiu keistom, nu nezinau, nezinau.... :thumbdown:
tai aisku, kad nelaiko.. juk yra karboniniu ir kevlariniu.. plius diskatoriai standesni. blogiausiu atveju keramika.. o jei kisenes gilios - dvidiske
Юзер
2012-07-26 00:10:23
2012-07-25 22:26:27 mldcas писал:nesijuokit is zmogaus, tiesa gal ir sako. Pvz mano golfas 1.9tdi 66kw per 3s 100km paima, galim susitikt lakune, galesi isuostyt nesudegusios saleros dumus
2012-07-25 23:35:33 писал:tikrai guolis taip gerai sukasi dyzeliukas ? turejau 1.4 dujas guoli 3 tai irgi sukesi gerai na aisku palyginus kaip 1.4 l , gerai guolei eina tada ir dyzeliukai.
kur tau jis ten sukasi:D rituoja ir tiek.
Юзер
2012-07-25 23:35:33
2012-07-25 22:26:27 mldcas писал:nesijuokit is zmogaus, tiesa gal ir sako. Pvz mano golfas 1.9tdi 66kw per 3s 100km paima, galim susitikt lakune, galesi isuostyt nesudegusios saleros dumus
tikrai guolis taip gerai sukasi dyzeliukas ? turejau 1.4 dujas guoli 3 tai irgi sukesi gerai na aisku palyginus kaip 1.4 l , gerai guolei eina tada ir dyzeliukai.
wagen(1632)
2012-07-25 23:02:37
ir jei tavo toks monstras, tai per kiek laiko iki 200 begejasi?gal sakysi per kokias 12 sek?
wagen(1632)
2012-07-25 23:00:58
zmogau, o tu spidometra ar tikrinai?gal rodo 200, o is tikruju 150?
mldcas(272)
2012-07-25 22:26:27
nesijuokit is zmogaus, tiesa gal ir sako. Pvz mano golfas 1.9tdi 66kw per 3s 100km paima, galim susitikt lakune, galesi isuostyt nesudegusios saleros dumus
Юзер
2012-07-25 22:24:21
2012-07-25 22:09:48 писал:nu matai, vokiska kokybe :lol::lol:
2012-07-25 22:14:26 писал:pirksiu ir as toki bmw jei tai realybe :lol: kam daryt ar ieskot ko kai su bmw tokiu lendi po 5 sekundem :thumbup:
2012-07-25 22:19:13 писал:tai jo, pasaka cia. prisimeti mergu i masina, bosavyka i gala, uzsipili saliarkos is furistu ir dar su ferariais gali lenktyniaut :thumbup: :lol:
bmw+mergos+saliarka+bosavykas o jei dar alaus butu tai isvis
Юзер
2012-07-25 22:19:13
2012-07-25 21:59:30 писал:+200 nm jam laiko :lol: ir dar su tokiais startais :lol:
2012-07-25 22:09:48 писал:nu matai, vokiska kokybe :lol::lol:
2012-07-25 22:14:26 писал:pirksiu ir as toki bmw jei tai realybe :lol: kam daryt ar ieskot ko kai su bmw tokiu lendi po 5 sekundem :thumbup:
tai jo, pasaka cia. prisimeti mergu i masina, bosavyka i gala, uzsipili saliarkos is furistu ir dar su ferariais gali lenktyniaut
Юзер
2012-07-25 22:14:26
2012-07-25 20:02:27 писал:bet tai ir laiko jum sankabos tokius hp ir nm :shocking: mano pazystami pora nm priklijave po chipavimu jau vargsta su sankabom pries pora menesiu keistom, nu nezinau, nezinau.... :thumbdown:
2012-07-25 21:59:30 писал:+200 nm jam laiko :lol: ir dar su tokiais startais :lol:
2012-07-25 22:09:48 писал:nu matai, vokiska kokybe :lol::lol:
pirksiu ir as toki bmw jei tai realybe kam daryt ar ieskot ko kai su bmw tokiu lendi po 5 sekundem
Юзер
2012-07-25 22:09:48
2012-07-25 19:50:31 писал:na butu tikrai idomu paziuret kaip jis ta greiti ima, kad ir su rageliu nufilmuok ar is draugo pasiskolink fotika ar kamera, jei draugu aisku turi.nufilmuok :thumbup: idomu paziuret bus.
2012-07-25 20:02:27 писал:bet tai ir laiko jum sankabos tokius hp ir nm :shocking: mano pazystami pora nm priklijave po chipavimu jau vargsta su sankabom pries pora menesiu keistom, nu nezinau, nezinau.... :thumbdown:
2012-07-25 21:59:30 писал:+200 nm jam laiko :lol: ir dar su tokiais startais :lol:
nu matai, vokiska kokybe
Юзер
2012-07-25 21:59:30
2012-07-25 19:25:05 писал:atejo marozas pasigirt kokia tacka mat vairuoja ir kad visus deda per sona:thumbdown::thumbdown:
2012-07-25 19:50:31 писал:na butu tikrai idomu paziuret kaip jis ta greiti ima, kad ir su rageliu nufilmuok ar is draugo pasiskolink fotika ar kamera, jei draugu aisku turi.nufilmuok :thumbup: idomu paziuret bus.
2012-07-25 20:02:27 писал:bet tai ir laiko jum sankabos tokius hp ir nm :shocking: mano pazystami pora nm priklijave po chipavimu jau vargsta su sankabom pries pora menesiu keistom, nu nezinau, nezinau.... :thumbdown:
+200 nm jam laiko ir dar su tokiais startais
Юзер
2012-07-25 20:02:27
2012-07-25 19:25:05 писал:atejo marozas pasigirt kokia tacka mat vairuoja ir kad visus deda per sona:thumbdown::thumbdown:
2012-07-25 19:50:31 писал:na butu tikrai idomu paziuret kaip jis ta greiti ima, kad ir su rageliu nufilmuok ar is draugo pasiskolink fotika ar kamera, jei draugu aisku turi.nufilmuok :thumbup: idomu paziuret bus.
bet tai ir laiko jum sankabos tokius hp ir nm mano pazystami pora nm priklijave po chipavimu jau vargsta su sankabom pries pora menesiu keistom, nu nezinau, nezinau....
Юзер
2012-07-25 19:50:31
2012-07-25 19:25:05 писал:atejo marozas pasigirt kokia tacka mat vairuoja ir kad visus deda per sona:thumbdown::thumbdown:
na butu tikrai idomu paziuret kaip jis ta greiti ima, kad ir su rageliu nufilmuok ar is draugo pasiskolink fotika ar kamera, jei draugu aisku turi.nufilmuok idomu paziuret bus.
Юзер
2012-07-25 19:25:05
atejo marozas pasigirt kokia tacka mat vairuoja ir kad visus deda per sona
Юзер
2012-07-25 18:50:21
2012-07-25 18:37:39 писал:Padarykime kitaip, kadangi neturiu kameros ir tikrai nezadu eiti ja pirkti, tad tas kuris turit EVO stock VIII, galim susitikti bet kuria darbo diena karaliaus mindaugo prospekte kaune iki 14:00 arba po 01:00. Ir pradraginti, kad ir iki 200km/h, galesi nusifilmuot mane priekyje ir isideti video. Tas kuris sutinkate, laukiu asmenines zinutes, paziuresim kiek drasos turesit susitikimui. Puse cia jusu esanciu vazinejat su golf 80kw.. rasot daug ir drasiai, o ismanot ne kazin ka.
cia tas turiu 4x4 ir as pats greiciausias :DDD gera logika..:thumbdown:
ant bmw ir tuning turi o ragelio su normaliu filmavimu ne? tiks ir su rageliu tu tik nufilmuok
Юзер
2012-07-25 18:37:39
Padarykime kitaip, kadangi neturiu kameros ir tikrai nezadu eiti ja pirkti, tad tas kuris turit EVO stock VIII, galim susitikti bet kuria darbo diena karaliaus mindaugo prospekte kaune iki 14:00 arba po 01:00. Ir pradraginti, kad ir iki 200km/h, galesi nusifilmuot mane priekyje ir isideti video. Tas kuris sutinkate, laukiu asmenines zinutes, paziuresim kiek drasos turesit susitikimui. Puse cia jusu esanciu vazinejat su golf 80kw.. rasot daug ir drasiai, o ismanot ne kazin ka.
cia tas turiu 4x4 ir as pats greiciausias :DDD gera logika..
giedzka(1757)
2012-07-25 18:07:40
2012-07-25 01:37:18 писал:1. 4x4 bmw yra letesni uz dviem varomais ratais, nebent 4x4 variantas lengvintas. Tad nelengvinant nieko nebus. Jei draginsi ant ledo ar ant slapios dangos, taip 4x4 pades, bet ant sausos dangos, dviem varomais ratais bmw bus priekyje.

2. Sioje diskusijoje evo buvo pamineta tik del to, nes mat jis turi 280hp t.y Net 15hp galingesnis auto, pabreziu net.. ir yra letesnis 0, 7s, uz mano bmw..Bet nebuvo pagalvota apie dyzelio ir bendzino sukimo momento skirtumus, kuris net 230nm didesnis pas bmw ir yra isgaunamas prie du kart mazesniu apsuku, ko pasekoje, startas yra zymiai greitesnis, nepriklausomai nuo AG..

3. Motyvacija keturiu varomu ratu visiskai nereali, kai ant bmw kulokai 255 su michelin sport padangomis.

4. Vimotos seatas buvo paminetas tik tam asmeniui, kuris apie isibegejima sprendzia is AG, kai vimotos seatukas turi vos 240ag, o NM virs 700. Ir jis toli grazu toli nuo EVO savo galingumu, bet padetu tiek EVO, tiek mano BMW.
ant tavo bmw varomi tik du paskutiniai 255 kulokai, o ant evo visi keturi, tarkim kad ir 225, tai pas ka didesnis startinis plotas? 4 ar du? ir patikek ta tavo bmw tas evo padetu i reikiama vieta galinio vaizdo veidrodelyje SU TOKIU PACIU SUKIMO MOMENTU. pakartosiu tau dar karta starto pradzioje tu tikrai ju visi nesukisi i asfalta, parodyk bent kazkokias kreives ar dar ka, nes pasakas seka tik vaikams.
You serious?
Юзер
2012-07-25 18:00:42
2012-07-25 01:37:18 писал:1. 4x4 bmw yra letesni uz dviem varomais ratais, nebent 4x4 variantas lengvintas. Tad nelengvinant nieko nebus. Jei draginsi ant ledo ar ant slapios dangos, taip 4x4 pades, bet ant sausos dangos, dviem varomais ratais bmw bus priekyje.

2. Sioje diskusijoje evo buvo pamineta tik del to, nes mat jis turi 280hp t.y Net 15hp galingesnis auto, pabreziu net.. ir yra letesnis 0, 7s, uz mano bmw..Bet nebuvo pagalvota apie dyzelio ir bendzino sukimo momento skirtumus, kuris net 230nm didesnis pas bmw ir yra isgaunamas prie du kart mazesniu apsuku, ko pasekoje, startas yra zymiai greitesnis, nepriklausomai nuo AG..

3. Motyvacija keturiu varomu ratu visiskai nereali, kai ant bmw kulokai 255 su michelin sport padangomis.

4. Vimotos seatas buvo paminetas tik tam asmeniui, kuris apie isibegejima sprendzia is AG, kai vimotos seatukas turi vos 240ag, o NM virs 700. Ir jis toli grazu toli nuo EVO savo galingumu, bet padetu tiek EVO, tiek mano BMW.
2012-07-25 17:37:45 писал:Tai idesi sawo wideo ar ir toliau blevyzgosi? :lol:
abejojiu ar pamatysi tu to stebuklingo bmw video. garazinis matyt pasake kad toky gyvuli suchimicino jam tai tiki
Юзер
2012-07-25 17:37:45
2012-07-25 01:37:18 писал:1. 4x4 bmw yra letesni uz dviem varomais ratais, nebent 4x4 variantas lengvintas. Tad nelengvinant nieko nebus. Jei draginsi ant ledo ar ant slapios dangos, taip 4x4 pades, bet ant sausos dangos, dviem varomais ratais bmw bus priekyje.

2. Sioje diskusijoje evo buvo pamineta tik del to, nes mat jis turi 280hp t.y Net 15hp galingesnis auto, pabreziu net.. ir yra letesnis 0, 7s, uz mano bmw..Bet nebuvo pagalvota apie dyzelio ir bendzino sukimo momento skirtumus, kuris net 230nm didesnis pas bmw ir yra isgaunamas prie du kart mazesniu apsuku, ko pasekoje, startas yra zymiai greitesnis, nepriklausomai nuo AG..

3. Motyvacija keturiu varomu ratu visiskai nereali, kai ant bmw kulokai 255 su michelin sport padangomis.

4. Vimotos seatas buvo paminetas tik tam asmeniui, kuris apie isibegejima sprendzia is AG, kai vimotos seatukas turi vos 240ag, o NM virs 700. Ir jis toli grazu toli nuo EVO savo galingumu, bet padetu tiek EVO, tiek mano BMW.
Tai idesi sawo wideo ar ir toliau blevyzgosi?
Юзер
2012-07-25 01:37:18
1. 4x4 bmw yra letesni uz dviem varomais ratais, nebent 4x4 variantas lengvintas. Tad nelengvinant nieko nebus. Jei draginsi ant ledo ar ant slapios dangos, taip 4x4 pades, bet ant sausos dangos, dviem varomais ratais bmw bus priekyje.

2. Sioje diskusijoje evo buvo pamineta tik del to, nes mat jis turi 280hp t.y Net 15hp galingesnis auto, pabreziu net.. ir yra letesnis 0, 7s, uz mano bmw..Bet nebuvo pagalvota apie dyzelio ir bendzino sukimo momento skirtumus, kuris net 230nm didesnis pas bmw ir yra isgaunamas prie du kart mazesniu apsuku, ko pasekoje, startas yra zymiai greitesnis, nepriklausomai nuo AG..

3. Motyvacija keturiu varomu ratu visiskai nereali, kai ant bmw kulokai 255 su michelin sport padangomis.

4. Vimotos seatas buvo paminetas tik tam asmeniui, kuris apie isibegejima sprendzia is AG, kai vimotos seatukas turi vos 240ag, o NM virs 700. Ir jis toli grazu toli nuo EVO savo galingumu, bet padetu tiek EVO, tiek mano BMW.
assas(3586)
2012-07-24 21:31:16
2012-07-24 14:08:34 писал:e46 330cd nebuna 4 varomu. CD- coupe dyzelis, jeigu ka :) cia del kitu nuomoniu, tai placios sportines padangos kompencuoja keturis varomus ratus ant sauso atsfalto :) be to sukimo momentas isnaudojamas pilnai nuo pat pradziu visi ribotuvai panaikinami cipuojant. Ir as niekada nelyginau bmw su evo, tikiu kad jis mane lenktu nuo 230km/h bet draguojant iki 200 butu malonu pasivarzyti :) o video pilnas internetas tik gaila ne coupe, nes ne kekvienas sau leidzia keisti sankaba bei restauruoti deze kas metus :/ o sedanai/universalai iki 100 begejas per 5, 8-6s priklausomai ar gerai sustartuota.
P.s galios demonai :) vimotoje stovi seatukas, apie 230 hp ir 700+ nm ir jis padetu tiek jusu evo su 280hp 4x4 tiek mano bmw, ogi tik du varomieji ratai, pakomentuokit dabar isminciai ;)
2012-07-24 14:23:39 писал:nu tu cia dabar jau nesamone parasei, kaip galima lygint burta seat'a kuris neaisku kiek laikys su standartiniu evo? uzbombintu evo po 1000ag yra jeigu jau pradet lygint... standartas evo krautu standartui seatui tai cia faktas. siaip daug priklauso nuo auto bukles ir vairuotojo. 4x4 greiciau soka is starto tai cia dar vienas faktas. O asmeniskai mano nuomone, tai benzas uz dyzeli greitesnis.
2012-07-24 19:39:54 писал:vat butent.. as esu mates civica su 900 arkliu..
tai ten 2 matorai stovejo?:)gal foto turi kaip pas civika sukiso tiek 3600kanopu
Юзер
2012-07-24 19:39:54
2012-07-22 11:39:19 писал:iskur tu istraukei, kad nera e46 330xd?
2012-07-24 14:08:34 писал:e46 330cd nebuna 4 varomu. CD- coupe dyzelis, jeigu ka :) cia del kitu nuomoniu, tai placios sportines padangos kompencuoja keturis varomus ratus ant sauso atsfalto :) be to sukimo momentas isnaudojamas pilnai nuo pat pradziu visi ribotuvai panaikinami cipuojant. Ir as niekada nelyginau bmw su evo, tikiu kad jis mane lenktu nuo 230km/h bet draguojant iki 200 butu malonu pasivarzyti :) o video pilnas internetas tik gaila ne coupe, nes ne kekvienas sau leidzia keisti sankaba bei restauruoti deze kas metus :/ o sedanai/universalai iki 100 begejas per 5, 8-6s priklausomai ar gerai sustartuota.
P.s galios demonai :) vimotoje stovi seatukas, apie 230 hp ir 700+ nm ir jis padetu tiek jusu evo su 280hp 4x4 tiek mano bmw, ogi tik du varomieji ratai, pakomentuokit dabar isminciai ;)
2012-07-24 14:23:39 писал:nu tu cia dabar jau nesamone parasei, kaip galima lygint burta seat'a kuris neaisku kiek laikys su standartiniu evo? uzbombintu evo po 1000ag yra jeigu jau pradet lygint... standartas evo krautu standartui seatui tai cia faktas. siaip daug priklauso nuo auto bukles ir vairuotojo. 4x4 greiciau soka is starto tai cia dar vienas faktas. O asmeniskai mano nuomone, tai benzas uz dyzeli greitesnis.
vat butent.. as esu mates civica su 900 arkliu..
Юзер
2012-07-24 19:37:09
2012-07-22 03:20:03 писал:e46 330cd, nebuna keturiais varomu, kitas dalykas kupe nelengvintas sveria tik ~1430kg, o lengvi ir platus originalus m3 ratai 255/35/r18 duoda labai gera sukibima su michelin pilot sp3 padangomis, jei tau tai ka nors sako, si diskusija turetu pasibaigti..Be to sulyginai labai skirtingas masinas, tavo evo vargu ar turi bent 400nm, kai mano bmw ju turi virs 600. Be to kadangi jau pradejome taip giliai is kur istraukiai, kad jei jau 4x4 tai greiciau iki 100 begejasi? pvz imkime sedanus 4x4 ir 2 varomais ratais, ir 2 varomais ratais ne tik kad turi didesni maximalu greiti bet ir iki 100km/h begejasi 0, 6s greiciau...
2012-07-22 11:39:19 писал:iskur tu istraukei, kad nera e46 330xd?
2012-07-24 14:08:34 писал:e46 330cd nebuna 4 varomu. CD- coupe dyzelis, jeigu ka :) cia del kitu nuomoniu, tai placios sportines padangos kompencuoja keturis varomus ratus ant sauso atsfalto :) be to sukimo momentas isnaudojamas pilnai nuo pat pradziu visi ribotuvai panaikinami cipuojant. Ir as niekada nelyginau bmw su evo, tikiu kad jis mane lenktu nuo 230km/h bet draguojant iki 200 butu malonu pasivarzyti :) o video pilnas internetas tik gaila ne coupe, nes ne kekvienas sau leidzia keisti sankaba bei restauruoti deze kas metus :/ o sedanai/universalai iki 100 begejas per 5, 8-6s priklausomai ar gerai sustartuota.
P.s galios demonai :) vimotoje stovi seatukas, apie 230 hp ir 700+ nm ir jis padetu tiek jusu evo su 280hp 4x4 tiek mano bmw, ogi tik du varomieji ratai, pakomentuokit dabar isminciai ;)
toks aukstas sukimo momentas prie tokiu zemu sukiu pilnai butu isnaudotas tik jei tu su savo bymeriu artum dirva 3 plugais. pagreitejime tu juos matai pacioj pradzioj labai trumpai su dalinai ateista sankaba. as nevadinciau to pilnu isnaudojimu

tik idijotas nuimtu visus ribotuvus. cia tau ne pirda. pakelti proto ribose reikia, o nenuimti.
Юзер
2012-07-24 18:15:08
2012-07-22 03:20:03 писал:e46 330cd, nebuna keturiais varomu, kitas dalykas kupe nelengvintas sveria tik ~1430kg, o lengvi ir platus originalus m3 ratai 255/35/r18 duoda labai gera sukibima su michelin pilot sp3 padangomis, jei tau tai ka nors sako, si diskusija turetu pasibaigti..Be to sulyginai labai skirtingas masinas, tavo evo vargu ar turi bent 400nm, kai mano bmw ju turi virs 600. Be to kadangi jau pradejome taip giliai is kur istraukiai, kad jei jau 4x4 tai greiciau iki 100 begejasi? pvz imkime sedanus 4x4 ir 2 varomais ratais, ir 2 varomais ratais ne tik kad turi didesni maximalu greiti bet ir iki 100km/h begejasi 0, 6s greiciau...
2012-07-22 11:39:19 писал:iskur tu istraukei, kad nera e46 330xd?
2012-07-24 14:08:34 писал:e46 330cd nebuna 4 varomu. CD- coupe dyzelis, jeigu ka :) cia del kitu nuomoniu, tai placios sportines padangos kompencuoja keturis varomus ratus ant sauso atsfalto :) be to sukimo momentas isnaudojamas pilnai nuo pat pradziu visi ribotuvai panaikinami cipuojant. Ir as niekada nelyginau bmw su evo, tikiu kad jis mane lenktu nuo 230km/h bet draguojant iki 200 butu malonu pasivarzyti :) o video pilnas internetas tik gaila ne coupe, nes ne kekvienas sau leidzia keisti sankaba bei restauruoti deze kas metus :/ o sedanai/universalai iki 100 begejas per 5, 8-6s priklausomai ar gerai sustartuota.
P.s galios demonai :) vimotoje stovi seatukas, apie 230 hp ir 700+ nm ir jis padetu tiek jusu evo su 280hp 4x4 tiek mano bmw, ogi tik du varomieji ratai, pakomentuokit dabar isminciai ;)
idek sawo wideo demone kitu neidomus
assas(3586)
2012-07-24 14:29:49
http://auto.plius.lt/tyrimai/nuotrauku-galerija/kuo-vazineja-policininkai-uzsienyje​?page_nr=1​ ........pasizurekit verta
Юзер
2012-07-24 14:23:39
2012-07-22 03:20:03 писал:e46 330cd, nebuna keturiais varomu, kitas dalykas kupe nelengvintas sveria tik ~1430kg, o lengvi ir platus originalus m3 ratai 255/35/r18 duoda labai gera sukibima su michelin pilot sp3 padangomis, jei tau tai ka nors sako, si diskusija turetu pasibaigti..Be to sulyginai labai skirtingas masinas, tavo evo vargu ar turi bent 400nm, kai mano bmw ju turi virs 600. Be to kadangi jau pradejome taip giliai is kur istraukiai, kad jei jau 4x4 tai greiciau iki 100 begejasi? pvz imkime sedanus 4x4 ir 2 varomais ratais, ir 2 varomais ratais ne tik kad turi didesni maximalu greiti bet ir iki 100km/h begejasi 0, 6s greiciau...
2012-07-22 11:39:19 писал:iskur tu istraukei, kad nera e46 330xd?
2012-07-24 14:08:34 писал:e46 330cd nebuna 4 varomu. CD- coupe dyzelis, jeigu ka :) cia del kitu nuomoniu, tai placios sportines padangos kompencuoja keturis varomus ratus ant sauso atsfalto :) be to sukimo momentas isnaudojamas pilnai nuo pat pradziu visi ribotuvai panaikinami cipuojant. Ir as niekada nelyginau bmw su evo, tikiu kad jis mane lenktu nuo 230km/h bet draguojant iki 200 butu malonu pasivarzyti :) o video pilnas internetas tik gaila ne coupe, nes ne kekvienas sau leidzia keisti sankaba bei restauruoti deze kas metus :/ o sedanai/universalai iki 100 begejas per 5, 8-6s priklausomai ar gerai sustartuota.
P.s galios demonai :) vimotoje stovi seatukas, apie 230 hp ir 700+ nm ir jis padetu tiek jusu evo su 280hp 4x4 tiek mano bmw, ogi tik du varomieji ratai, pakomentuokit dabar isminciai ;)
nu tu cia dabar jau nesamone parasei, kaip galima lygint burta seat'a kuris neaisku kiek laikys su standartiniu evo? uzbombintu evo po 1000ag yra jeigu jau pradet lygint... standartas evo krautu standartui seatui tai cia faktas. siaip daug priklauso nuo auto bukles ir vairuotojo. 4x4 greiciau soka is starto tai cia dar vienas faktas. O asmeniskai mano nuomone, tai benzas uz dyzeli greitesnis.
Юзер
2012-07-24 14:08:34
2012-07-21 23:07:45 писал:330cd 265hp --> 270km/h ~4, 7s 100km/h :lol: drysciau abejot :lol: nebent tu islengvines masina arba visi ratai pas tave varomi bet tada sveikatos truktu :)
2012-07-22 03:20:03 писал:e46 330cd, nebuna keturiais varomu, kitas dalykas kupe nelengvintas sveria tik ~1430kg, o lengvi ir platus originalus m3 ratai 255/35/r18 duoda labai gera sukibima su michelin pilot sp3 padangomis, jei tau tai ka nors sako, si diskusija turetu pasibaigti..Be to sulyginai labai skirtingas masinas, tavo evo vargu ar turi bent 400nm, kai mano bmw ju turi virs 600. Be to kadangi jau pradejome taip giliai is kur istraukiai, kad jei jau 4x4 tai greiciau iki 100 begejasi? pvz imkime sedanus 4x4 ir 2 varomais ratais, ir 2 varomais ratais ne tik kad turi didesni maximalu greiti bet ir iki 100km/h begejasi 0, 6s greiciau...
2012-07-22 11:39:19 писал:iskur tu istraukei, kad nera e46 330xd?
e46 330cd nebuna 4 varomu. CD- coupe dyzelis, jeigu ka :) cia del kitu nuomoniu, tai placios sportines padangos kompencuoja keturis varomus ratus ant sauso atsfalto :) be to sukimo momentas isnaudojamas pilnai nuo pat pradziu visi ribotuvai panaikinami cipuojant. Ir as niekada nelyginau bmw su evo, tikiu kad jis mane lenktu nuo 230km/h bet draguojant iki 200 butu malonu pasivarzyti :) o video pilnas internetas tik gaila ne coupe, nes ne kekvienas sau leidzia keisti sankaba bei restauruoti deze kas metus :/ o sedanai/universalai iki 100 begejas per 5, 8-6s priklausomai ar gerai sustartuota.
P.s galios demonai :) vimotoje stovi seatukas, apie 230 hp ir 700+ nm ir jis padetu tiek jusu evo su 280hp 4x4 tiek mano bmw, ogi tik du varomieji ratai, pakomentuokit dabar isminciai ;)
Юзер
2012-07-23 05:02:09
2012-07-22 03:59:27 писал:hehe
Evo VIII

Maksimali galia 280 AG / 6500 aps. per min.
Sukimo momentas 383/3500 N·m
Automobilio masė 1340 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 5.4 s
Maksimalus greitis 265 km/h
ir is kur tu tas 5s trauki..

BMW e46 330cd chiped/ tuned

Maksimali galia 265 AG / 5400 aps. per min.
Sukimo momentas 610/1750 N·m
Automobilio masė 1430 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 4.7 s
Maksimalus greitis 270 km/h

minimaliai bet bmw geresnis, neturiu nieko pries pries tavo evo, bet skaiciai sako viska, aisku dar daug kas nuo vairuotojo priklauso... pasodink uz vairo nepatyrusi vairuotoja ir ta evo aplenks profesonalas su POLO GTI 1.8 (180 hp)

2012-07-22 22:05:23 giedzka писал:as tai pvz net neisivaizduoju 610 Nm prie 1750 apsisukimu... cia tipo daugiau 2 gabalu nemini nes paskui dingsta Nm? ar bijai kad imsi kilti?
tai jo, prie 1750rpm tiek Nm neisnaudosi, tiesiog is arkliu galima spresti, kad Nm pakankamai neblogai issilaiko visame sukiu diapozone iki ir prie 5400 apsuku lieka kazkur 345Nm, kas tikrai nera blogai.
giedzka(1757)
2012-07-22 22:05:23
2012-07-22 03:59:27 писал:hehe
Evo VIII

Maksimali galia 280 AG / 6500 aps. per min.
Sukimo momentas 383/3500 N·m
Automobilio masė 1340 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 5.4 s
Maksimalus greitis 265 km/h
ir is kur tu tas 5s trauki..

BMW e46 330cd chiped/ tuned

Maksimali galia 265 AG / 5400 aps. per min.
Sukimo momentas 610/1750 N·m
Automobilio masė 1430 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 4.7 s
Maksimalus greitis 270 km/h

minimaliai bet bmw geresnis, neturiu nieko pries pries tavo evo, bet skaiciai sako viska, aisku dar daug kas nuo vairuotojo priklauso... pasodink uz vairo nepatyrusi vairuotoja ir ta evo aplenks profesonalas su POLO GTI 1.8 (180 hp)

as tai pvz net neisivaizduoju 610 Nm prie 1750 apsisukimu... cia tipo daugiau 2 gabalu nemini nes paskui dingsta Nm? ar bijai kad imsi kilti?
You serious?
assas(3586)
2012-07-22 21:20:33
visu pirma zmones jei tokius grecius pasiekiat per tokius laikus kaip sakote su savo palutarkom tai kodel jus pvz praejusi savaitgali draguose ne dalyvavote?gi ne uz dyka tos lenktynes....antra pamastykite pries rasant tokius vejus realybeje per kiek pasiekia prabangios masinos kaip ferari, lamborghini, mclaren ir panasios?
Юзер
2012-07-22 21:06:20
2012-07-22 03:59:27 писал:hehe
Evo VIII

Maksimali galia 280 AG / 6500 aps. per min.
Sukimo momentas 383/3500 N·m
Automobilio masė 1340 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 5.4 s
Maksimalus greitis 265 km/h
ir is kur tu tas 5s trauki..

BMW e46 330cd chiped/ tuned

Maksimali galia 265 AG / 5400 aps. per min.
Sukimo momentas 610/1750 N·m
Automobilio masė 1430 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 4.7 s
Maksimalus greitis 270 km/h

minimaliai bet bmw geresnis, neturiu nieko pries pries tavo evo, bet skaiciai sako viska, aisku dar daug kas nuo vairuotojo priklauso... pasodink uz vairo nepatyrusi vairuotoja ir ta evo aplenks profesonalas su POLO GTI 1.8 (180 hp)

2012-07-22 19:42:57 писал:ne chiped, o chipped.

jei sukibimas geras ir visus Nm i asfalta ikabini tada tikiu. tik nepamirsk, kad 1 ir 2 begiu kompas riboja Nm'us, o jie nuo 0 - 100 yra svarbiausi. as pvz 2 saiba jungiu kai greitis buna ~100km/h.

nebent falshindamas kompa nuemiai ribotuvus nuo tu begiu.. kas nera saugu.
Vistiek nerealu po 5 sekundem ner taip lengva palyst...idet bent video galetu
Юзер
2012-07-22 19:42:57
+1
2012-07-22 03:59:27 писал:hehe
Evo VIII

Maksimali galia 280 AG / 6500 aps. per min.
Sukimo momentas 383/3500 N·m
Automobilio masė 1340 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 5.4 s
Maksimalus greitis 265 km/h
ir is kur tu tas 5s trauki..

BMW e46 330cd chiped/ tuned

Maksimali galia 265 AG / 5400 aps. per min.
Sukimo momentas 610/1750 N·m
Automobilio masė 1430 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 4.7 s
Maksimalus greitis 270 km/h

minimaliai bet bmw geresnis, neturiu nieko pries pries tavo evo, bet skaiciai sako viska, aisku dar daug kas nuo vairuotojo priklauso... pasodink uz vairo nepatyrusi vairuotoja ir ta evo aplenks profesonalas su POLO GTI 1.8 (180 hp)

ne chiped, o chipped.

jei sukibimas geras ir visus Nm i asfalta ikabini tada tikiu. tik nepamirsk, kad 1 ir 2 begiu kompas riboja Nm'us, o jie nuo 0 - 100 yra svarbiausi. as pvz 2 saiba jungiu kai greitis buna ~100km/h.

nebent falshindamas kompa nuemiai ribotuvus nuo tu begiu.. kas nera saugu.
Юзер
2012-07-22 12:48:42
2012-07-22 03:59:27 писал:hehe
Evo VIII

Maksimali galia 280 AG / 6500 aps. per min.
Sukimo momentas 383/3500 N·m
Automobilio masė 1340 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 5.4 s
Maksimalus greitis 265 km/h
ir is kur tu tas 5s trauki..

BMW e46 330cd chiped/ tuned

Maksimali galia 265 AG / 5400 aps. per min.
Sukimo momentas 610/1750 N·m
Automobilio masė 1430 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 4.7 s
Maksimalus greitis 270 km/h

minimaliai bet bmw geresnis, neturiu nieko pries pries tavo evo, bet skaiciai sako viska, aisku dar daug kas nuo vairuotojo priklauso... pasodink uz vairo nepatyrusi vairuotoja ir ta evo aplenks profesonalas su POLO GTI 1.8 (180 hp)

Skaiciai sako "viska" bet realių skaičių taip niekas ir nepateikė.VBS vs dyno stend betkuris gali pasivadint chipistu ir priburt kazkiek HP tačiau nesimato bent vienos KREIVĖS
topgear(2355)
2012-07-22 12:30:52
http://juokutis.one.lt/lol/antitiuningas-keistu-automobiliu-megejams-id14085?utm_so​urce=skaityk&utm_medium=url&utm_content=naujausi&utm_campaign=savireklama​
Юзер
2012-07-22 11:39:19
2012-07-20 02:24:29 писал:tai bbs :D va 1600kg dyzeliukas per 6s simta ima :D o 0-200 per 26s :D
http://www.youtube.com/watch?v=n1MNahM9b4M
2012-07-21 23:07:45 писал:330cd 265hp --> 270km/h ~4, 7s 100km/h :lol: drysciau abejot :lol: nebent tu islengvines masina arba visi ratai pas tave varomi bet tada sveikatos truktu :)
2012-07-22 03:20:03 писал:e46 330cd, nebuna keturiais varomu, kitas dalykas kupe nelengvintas sveria tik ~1430kg, o lengvi ir platus originalus m3 ratai 255/35/r18 duoda labai gera sukibima su michelin pilot sp3 padangomis, jei tau tai ka nors sako, si diskusija turetu pasibaigti..Be to sulyginai labai skirtingas masinas, tavo evo vargu ar turi bent 400nm, kai mano bmw ju turi virs 600. Be to kadangi jau pradejome taip giliai is kur istraukiai, kad jei jau 4x4 tai greiciau iki 100 begejasi? pvz imkime sedanus 4x4 ir 2 varomais ratais, ir 2 varomais ratais ne tik kad turi didesni maximalu greiti bet ir iki 100km/h begejasi 0, 6s greiciau...
iskur tu istraukei, kad nera e46 330xd?
Юзер
2012-07-22 10:15:31
2012-07-22 03:59:27 писал:hehe
Evo VIII

Maksimali galia 280 AG / 6500 aps. per min.
Sukimo momentas 383/3500 N·m
Automobilio masė 1340 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 5.4 s
Maksimalus greitis 265 km/h
ir is kur tu tas 5s trauki..

BMW e46 330cd chiped/ tuned

Maksimali galia 265 AG / 5400 aps. per min.
Sukimo momentas 610/1750 N·m
Automobilio masė 1430 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 4.7 s
Maksimalus greitis 270 km/h

minimaliai bet bmw geresnis, neturiu nieko pries pries tavo evo, bet skaiciai sako viska, aisku dar daug kas nuo vairuotojo priklauso... pasodink uz vairo nepatyrusi vairuotoja ir ta evo aplenks profesonalas su POLO GTI 1.8 (180 hp)

is kur tu imi chiped duomenis?ir kiek beziureciau visur apie 6 sekundes su tokiom galiom... 4 varomi reikalingi tada kai galios per daug vienai varomai asiai....
wagen(1632)
2012-07-22 09:45:58
2012-07-20 02:24:29 писал:tai bbs :D va 1600kg dyzeliukas per 6s simta ima :D o 0-200 per 26s :D
http://www.youtube.com/watch?v=n1MNahM9b4M
2012-07-21 23:07:45 писал:330cd 265hp --> 270km/h ~4, 7s 100km/h :lol: drysciau abejot :lol: nebent tu islengvines masina arba visi ratai pas tave varomi bet tada sveikatos truktu :)
2012-07-22 03:20:03 писал:e46 330cd, nebuna keturiais varomu, kitas dalykas kupe nelengvintas sveria tik ~1430kg, o lengvi ir platus originalus m3 ratai 255/35/r18 duoda labai gera sukibima su michelin pilot sp3 padangomis, jei tau tai ka nors sako, si diskusija turetu pasibaigti..Be to sulyginai labai skirtingas masinas, tavo evo vargu ar turi bent 400nm, kai mano bmw ju turi virs 600. Be to kadangi jau pradejome taip giliai is kur istraukiai, kad jei jau 4x4 tai greiciau iki 100 begejasi? pvz imkime sedanus 4x4 ir 2 varomais ratais, ir 2 varomais ratais ne tik kad turi didesni maximalu greiti bet ir iki 100km/h begejasi 0, 6s greiciau...
nu nu, is kur tu ta istraukei?sutinku kai ziuri triperius po 100 kw
Юзер
2012-07-22 03:59:27
hehe
Evo VIII

Maksimali galia 280 AG / 6500 aps. per min.
Sukimo momentas 383/3500 N·m
Automobilio masė 1340 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 5.4 s
Maksimalus greitis 265 km/h
ir is kur tu tas 5s trauki..

BMW e46 330cd chiped/ tuned

Maksimali galia 265 AG / 5400 aps. per min.
Sukimo momentas 610/1750 N·m
Automobilio masė 1430 kg
Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 4.7 s
Maksimalus greitis 270 km/h

minimaliai bet bmw geresnis, neturiu nieko pries pries tavo evo, bet skaiciai sako viska, aisku dar daug kas nuo vairuotojo priklauso... pasodink uz vairo nepatyrusi vairuotoja ir ta evo aplenks profesonalas su POLO GTI 1.8 (180 hp)

Ваше послание

Поиск на форуме

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен