Pasidalinkit patirtimi, jei kas turejot.

Создал Пользователь 2014-12-23
2014-12-23 10:24
Sveiki. Pardavineju savo ir dairausi po truputi sekancio automobilio. Kol kas mintys sukasi tarp BMW E38, Audi A8, Mercedes w140 (banginis), Jaguar xj6, Lexus GS300/LS400, Volvo S80. Ziuriu tik I benzininius varijantus su dujomis ir nuo 140kw panasiai. Jei ka nors teko paciam tureti, eksplotuoti, papasakokit galbut su kazkokiomis ligomis susidurete, i ka labiausiai reiketu demesi atkreipti, galbut su kazkuriuo nudegti teko kurioj nors vietoj? Is karto dekoju uz bet kokia informacija.
4243 / 0
2014-12-23 10:39
apsispresk pradziai kas tau labiau prie sirdies priekis varomas ar galas. as ieskojau pvz vien tik galais varomais nes megstu padangas drost ir turiu stakles joms permaut:)
4243 / 0
2014-12-23 10:42
plius galas varomas atseit komfortiskiau maziau vibraciju judant is vietos. priekis varomas perkamas del praktiskumo, galas del smagumo
2014-12-23 10:43
bmw 4.0l 210kw geriausias variklis ka gali pasirinkti is isvardytu modeliu lengviausias pigiausias variklio remontas jaigu isvi ji reik remontuot.. kitu modeliu.. volvo tai turbininiai.. automatiskai pavarsta mercedes nezn :D nors mersas turetu verte islaikyti ir kilti tai kaip ir sitas del to geriau gal. bet del technines puses nezn kaip islaikymas. audi nu audi.. variklio remontas kosminis vaziuokle amzina beda bus.. dar jai aliumine tai dar didesne beda :) Jaguar.. Lexus irgi is perspektyvesniu variantu.. Mersas turetu but optimaliausias variantas :) ateityje turetu gerokai brangti jie :)
2014-12-23 10:44
Ne esminis dalykas. Nei vienas is tu, ka isvardinau drozimui neskirtas. Jei tokiu minciu butu, tada jau protingiau butu koki E39 535/540 pasiziureti. Ziuriu automobilio patogiam vaziavimui ne ejimui sonais.
2014-12-23 10:45
2014-12-23 10:42 naudingas писал: plius galas varomas atseit komfortiskiau maziau vibraciju judant is vietos. priekis varomas perkamas del praktiskumo, galas del smagumo
Galu auto varoma perku del keliu dalyku.. AG.. valdomumas paklusnumas.. perdaug kw nebuna.. ir vaziuokles patvarumas.. priekiu varomu auto.. tai pirmas dalykas kas sugenda.. granatos arba pusaasiai .. kitas dalykas jai daug kw yra tai ka sukasi ratai dega prieki padangos ir be tolko :D ir dar granatos luzta jai ant posukio spaudi :D
2014-12-23 10:48
2014-12-23 10:44 писал: Ne esminis dalykas. Nei vienas is tu, ka isvardinau drozimui neskirtas. Jei tokiu minciu butu, tada jau protingiau butu koki E39 535/540 pasiziureti. Ziuriu automobilio patogiam vaziavimui ne ejimui sonais.
Ieskokis mersa bangini. minsktai patogiai vaziuosi neeile masina isskirtine.. verte kils tiktais.. aisku benzo pilsi trauka nestebuklinga bet pakankama.. volvo priekis varomas tik tai problema isvardinau .. audi perki save baudi.. bmw nu ju pilna ir ju verte krenta.. lexus ir jaguar.. prabangu bet ir brangu :)
2014-12-23 10:50
Kas liecia Volvo zinau tuos variklius ir turbinos negasdina, dabar turbininas maniskis :) Va klausimas tik. Kiek teko pabendrauti del E38, kazkodel kas vazinejosi dazniausiai rekomenduoja 3.5 varikli kas liecia kuro ir traukos santyki. Bei del paties variklio lydynio iki berods 97 metu kazkoks neitin patikimas buvo, nikosilio ar kazkaip panasiai vadinosi. Kol kas visi man varijantai. bet asmeniskai jei ko labia neigiamo neiskapstysiu, linkstu prie W140 ar XJ6.
2014-12-23 10:51
2014-12-23 10:44 писал: Ne esminis dalykas. Nei vienas is tu, ka isvardinau drozimui neskirtas. Jei tokiu minciu butu, tada jau protingiau butu koki E39 535/540 pasiziureti. Ziuriu automobilio patogiam vaziavimui ne ejimui sonais.
2014-12-23 10:48 писал: Ieskokis mersa bangini. minsktai patogiai vaziuosi neeile masina isskirtine.. verte kils tiktais.. aisku benzo pilsi trauka nestebuklinga bet pakankama.. volvo priekis varomas tik tai problema isvardinau .. audi perki save baudi.. bmw nu ju pilna ir ju verte krenta.. lexus ir jaguar.. prabangu bet ir brangu :)
Del kuro suprantu, kad nei vienas is ju su 15 litru nevaziuoja :D Traukos stebuklingos ir nereikia siuo atveju, nebeturim Lietuvoj kur jos ir naudot :D
2014-12-23 10:58
NA va del priekio varomo nesakau nesakau, near to linksmumo, bet jei taip paziurejus, o kiek procentaliai ta isnaudojam. As ir ne pries ziema gala ismesti, bet didziaja laiko dali man tiesiog norisi patogumo. Kilovatu...Negaliu gincytis, kuo daugiau tuo smagiau :D Bet is tu ka isvardinau, nebe ta klase, kur tai tiek aktualu butu. O priekis vedamas su daugiau arkliu laiko labia normaliai, bent is savos patirties, tiesa, as tikrai priziuriu, bent karta kas kelis menesius profilaktiskai nuvarau perzureti I servisa, taciau metus laiko istikimai atitarnavo. :)
2014-12-23 10:58
http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-s-400-w220-sedanas-2001-0126730414.html
2014-12-23 11:02
2014-12-23 10:58 писал: http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-s-400-w220-sedanas-2001-0126730414.html :thumbup:
Va man asmeniskai noretusi to senesnio :) Nelabai metu vaikausi, o senesnis man tiesiog artimesnis sirdziai. Ir visgi nelabai noriu dyzelinio variklio, dar tiek nesuaugau :D Be to, del situ jau ka zinau, tai kad venk bet kokia kaina pneumatines pakabos :)
2014-12-23 11:03
http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-s-300-w126-sel-sedanas-1992-0126728900.html

Va man bent daug grazesnis :)
2014-12-23 11:05
2014-12-23 11:03 писал: http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-s-300-w126-sel-sedanas-1992-0126728900.html

Va man bent daug grazesnis :)
joa sitas gera.. ir verte jo tik augs ir augs su kiekvienais metais.. visgi kiek 22 metai jau jam :)
2014-12-23 11:07
Jo, bet man vis dar vienas graziausiu Mersu. Ir greiciausiai teisus esi jog, jei tik negaileti laiko ir ji islaikyti geros bukles, greicausiai ir finansiskai nelabai nuskriaus, jei sugalvociau atiduoti :)
2014-12-23 11:23
2014-12-23 11:07 писал: Jo, bet man vis dar vienas graziausiu Mersu. Ir greiciausiai teisus esi jog, jei tik negaileti laiko ir ji islaikyti geros bukles, greicausiai ir finansiskai nelabai nuskriaus, jei sugalvociau atiduoti :)
reikia tik priziuret neleisti rudyti ir viskas.. zodziu eksplotuot ir priziuret.. ir nuvertejimo nepajusiu o tik po keleriu meteliu parduosi arba prasys kad parduotum :)
2014-12-23 11:25
as asmeniskai.. tapati darau su e30.. gaivinu.. idesiu geriausia varikli 3.0d ir vazinesiu ir kaina verte tik augs.. nes e30 dyzeliu skelbimuose tik 4 vnt :) po keliu metu dvigubai pardaviensiu :)
2014-12-23 11:27
vienas dalykas.. slalome for fun.. dragai visokie.. kebula visa vakar tik baigiau pervirinau.. visas rudis sutvarkiau siandien nusmaluos visa dugna :) belieka rast e39 dauzta.. sukraut viska kas imanoma i e30 .. likucius parduot ir vazinet for fun :)
2014-12-23 11:27
Na bus matyti. Mane ir angliskas kaciukas gerokai vilioja :) O su tokiu pirkimu vienas Vilnietis gerai pataike. Is Vokietijos pries kokius 6-7 metus nusipirko ir parsivare 635csi uz 6500litu. Dabar... Na, domiesi BMW, tad isivaizduoji :)
2014-12-23 11:29
O as nevertetu tai pameginti rasti ne dyzeliuka, o ir e39 facelift 3.0 benzinini? :) Turetu smagiau buti, su mechanine deze kuras nesikandzioja smarkiai. :)
2014-12-23 11:33
2014-12-23 11:27 писал: Na bus matyti. Mane ir angliskas kaciukas gerokai vilioja :) O su tokiu pirkimu vienas Vilnietis gerai pataike. Is Vokietijos pries kokius 6-7 metus nusipirko ir parsivare 635csi uz 6500litu. Dabar... Na, domiesi BMW, tad isivaizduoji :)
del sito zn :D kainus kosmosas.. ir jie atrodo ziauriai gerai :) pries 3 metus dar tiek LT kisenei neturejau :D dabar galiu sau leisti truputi uzsiiminet savo megstama veikla krapstymusi prie auto atsipalaidavimui :) .. o 3.0 benzas.. zn 170kw 6 cil. nerealu bet as truputi ir taupau... 3.0d varikliu pilna.. jai netycia uzlenksiu tai susirasiu pigiai kita.. dyzelis taupo stipriai kura.. dyzelis chipuojasi iki ~200kw. NM daug turi. na zodziu as prie dyzelio apsistojau.. benzu ir taip pilna pardavineja :)
2014-12-23 11:38
Na taip, su dalimis jau kur kas lengviau ir varikli gauti ne problema, kelios valandos prie intero ir jau yra kitas, jei reikia. Va gera niuansa paminejai, ne esme is tiesu kiek kw ispausta is variklio, jei tik NM didelis. Teko su seneliu cadillac'u siek tiek pavaziuoti. 4.9 V8, vos 200+ arkliu, bet kaip jis lengvai ratus suka... Ne vetui, pas ji berods 370nm :)
2014-12-23 11:43
2014-12-23 11:38 писал: Na taip, su dalimis jau kur kas lengviau ir varikli gauti ne problema, kelios valandos prie intero ir jau yra kitas, jei reikia. Va gera niuansa paminejai, ne esme is tiesu kiek kw ispausta is variklio, jei tik NM didelis. Teko su seneliu cadillac'u siek tiek pavaziuoti. 4.9 V8, vos 200+ arkliu, bet kaip jis lengvai ratus suka... Ne vetui, pas ji berods 370nm :)
taip viskas NM :) bet ag reikalingi tam kad nuo 100km iki 250 greit issibegetu :)
2014-12-23 11:47
nors ant e30 tie kw nereikalingi.. lengvas kebulas..~1250kg tai issivaizduoji kaip jis skrenda su daug nm :D
2014-12-23 11:48
Su NM buvau velniskai maloniai dabartinio savo nustebintas. Standartinis variklis, jokiu pakeitimu, 2.3 turbo, o isspausta 350NM. Malonus jausmas, kai nuspaudus nori vaira is ranku istraukti :D
2014-12-23 11:49
Su tokiu svoriu...be jokiu kontroliu... Kaip posukis, taip sideways....sideways...still sideways... :D Primena Sierra Cosworth recepta :)
2014-12-23 12:03
2014-12-23 11:49 писал: Su tokiu svoriu...be jokiu kontroliu... Kaip posukis, taip sideways....sideways...still sideways... :D Primena Sierra Cosworth recepta :)
as iprates sideways :D kontrole bus tik viena .. LSD :D platus ratai stanti pakaba.. nuzebint iki 0 nezadu.. nes jau zinau kas buna :D
2014-12-23 12:06
2014-12-23 11:49 писал: Su tokiu svoriu...be jokiu kontroliu... Kaip posukis, taip sideways....sideways...still sideways... :D Primena Sierra Cosworth recepta :)
2014-12-23 12:03 писал: as iprates sideways :D kontrole bus tik viena .. LSD :D platus ratai stanti pakaba.. nuzebint iki 0 nezadu.. nes jau zinau kas buna :D
Na jei ketini ri siaip naudoti, ne vien pasilakstymam ar varzybom, reiketu rasti optimalu varijanta standumui, paciam maloniau naudoti bus, kai galbut noresis tiesiog pasisukineti su draugais susedus :)
2014-12-23 12:07
Temos autorius nepaminėjo svarbiausio - finansų. Nes tiek banginiai tiek A8 ir tiek E38 kainų spektras labai platus. Ir ne tik variklyje esmė. Senesni (pigesni) modeliai tikrai turės korozijos problemų (gal išskyrus aliuminę A8)
2014-12-23 12:17
Na, kas kainas liecia, tai imkim grubiai iki 10 000 panasiai. Kas korozija liecia zinau su visais kokia situacija. Siuo atveju man grynai technine puse aktualesne, ligos pagrindines.Velgi, prasyciau tu, kurie tikrai yra susidure.
2014-12-23 12:26
2014-12-23 11:49 писал: Su tokiu svoriu...be jokiu kontroliu... Kaip posukis, taip sideways....sideways...still sideways... :D Primena Sierra Cosworth recepta :)
2014-12-23 12:03 писал: as iprates sideways :D kontrole bus tik viena .. LSD :D platus ratai stanti pakaba.. nuzebint iki 0 nezadu.. nes jau zinau kas buna :D
2014-12-23 12:06 писал: Na jei ketini ri siaip naudoti, ne vien pasilakstymam ar varzybom, reiketu rasti optimalu varijanta standumui, paciam maloniau naudoti bus, kai galbut noresis tiesiog pasisukineti su draugais susedus :)
Optimalu varianta kaip padaryti as jau sumastes :)
2014-12-23 12:28
2014-12-23 12:03 писал: as iprates sideways :D kontrole bus tik viena .. LSD :D platus ratai stanti pakaba.. nuzebint iki 0 nezadu.. nes jau zinau kas buna :D
2014-12-23 12:06 писал: Na jei ketini ri siaip naudoti, ne vien pasilakstymam ar varzybom, reiketu rasti optimalu varijanta standumui, paciam maloniau naudoti bus, kai galbut noresis tiesiog pasisukineti su draugais susedus :)
2014-12-23 12:26 писал: Optimalu varianta kaip padaryti as jau sumastes :)
Maladiec. Nepatingek pasirodyt projektuka, kai pasibaigsi ;)
2014-12-23 12:29
2014-12-23 12:17 писал: Na, kas kainas liecia, tai imkim grubiai iki 10 000 panasiai. Kas korozija liecia zinau su visais kokia situacija. Siuo atveju man grynai technine puse aktualesne, ligos pagrindines.Velgi, prasyciau tu, kurie tikrai yra susidure.
e38 kodel sako kad 3.5 geriau tai neglaiu pasakyti nieko ten negeriau manau.. 4.0. yra vieni geriausiu.. o blogai atsiliepe gal kazkas del to kad.. jie yra pilnai aliuminis ir blokas ir galva.. perkaitinus suprantat kas buna.. o dar senesni e32 4.0 buvo su spiziniu bloku juos labiau vertina.. bet kai nedragini nedriftini tai nematau bedu as su tuo aliuminiu bloku :)
2014-12-23 12:31
Zinau, kad kvailokas klausimas, lenkiu galva, pripazistu... Bet kiek realiai mieste jis suvalgo? Vazinejant normaliu miesto rezimu kaip su limuzino klases auto, ne lenktyniniu... :)
2014-12-23 12:37
2014-12-23 12:31 писал: Zinau, kad kvailokas klausimas, lenkiu galva, pripazistu... Bet kiek realiai mieste jis suvalgo? Vazinejant normaliu miesto rezimu kaip su limuzino klases auto, ne lenktyniniu... :)
3.5 ir 4.0 kuro sanaudu skritumas max 1L.. nes.. vistiek 8cil. kubaturos tik 500kubu skiriasi. o galios nm skirtumas didziulis.. taupiai normaliai vazinejant ir tas ir tas valgys ~Duju ~20-25l. na cia su sunkiasne koja.. realiai turetu but apie 15 pagal visa statistika :) bet as kai vazinejau su 525i 141kw.. 15 buvo visada :D
2014-12-23 12:39
benzinas visada jautrus pedalo paspaudimui.. su dyzeliu tai jie visada ekonomiskesni.. su dyzeliu kokiu 4.0d tai iki 15 max butu :) o kai benzas tai jis gali susrebt betkiek :)
2014-12-23 12:42
4.0d mieste nuo 13 pasiima :) Cia teko truputi susidurt. Bet savininkas velniskai patenkintas juo buvo :)
2014-12-23 12:44
Na cia nuo stiliaus priklauso. Pries pusantru metu vazinejau su e39 528 automatu, tai man dujos retai kada 14 perkopdavo. Jau smagiau pasivazinejus 16+ :) Kaip jau tikriausiai aisku paliko, as daugiau komfortisko vaziavimo megejas. Draugai juokiasi, kad gali man duot 6.0 mersa ir vis tiek mieste nakti vaziuosiu 45km/h :D
2014-12-23 12:45
Zinai, po senoliu 635 jau N metu medzioju tokius, imesiu keleta nuotrauku.140 coupe buvau rades toki, koio noriu 6, 0 W12 bet surudijes juodai, ir isregintas, be t/a, be trafiko, na kad nepavaziuosi su juo net iki kelto gali papakuoti svedu farai.Nors kaina buvo gan patraukli.
2014-12-23 12:46
2014-12-23 12:44 писал: Na cia nuo stiliaus priklauso. Pries pusantru metu vazinejau su e39 528 automatu, tai man dujos retai kada 14 perkopdavo. Jau smagiau pasivazinejus 16+ :) Kaip jau tikriausiai aisku paliko, as daugiau komfortisko vaziavimo megejas. Draugai juokiasi, kad gali man duot 6.0 mersa ir vis tiek mieste nakti vaziuosiu 45km/h :D
tai smagu.. as retai labai kada komfortu megaujuos.. na nebent kai is Focuso ilipau i e39 tada ramiai vazienjau dabar vel.. kaip nutrukes.. uzeina kartais ramiai vaziuot bet kai lyja slapia langus apnesa lenkentys :D
2014-12-23 12:48
O tokliu skelbimuose isviso retai buna, visi jau pas kolekcinin kus"nusede".Turiu omenyje W126 coupe
2014-12-23 12:50
W140 coupe is galo
2014-12-23 12:51
2014-12-23 12:48 писал: O tokliu skelbimuose isviso retai buna, visi jau pas kolekcinin kus"nusede".Turiu omenyje W126 coupe
tiesa :) bet as ir supuvusi paimciau.. per pora savaiciu susivirinciau :) dar e30 visa dugna stakanus bagazine pervirinau.. tai nepilnos 4dienos gavosi .. foto padares bet pirma dabaigt reik tada foto sukrausiu :)
2014-12-23 12:52
2014-12-23 12:50 писал: W140 coupe is galo
svajonesl iks svajonem :D
2014-12-23 12:52
2014-12-23 11:48 писал: Su NM buvau velniskai maloniai dabartinio savo nustebintas. Standartinis variklis, jokiu pakeitimu, 2.3 turbo, o isspausta 350NM. Malonus jausmas, kai nuspaudus nori vaira is ranku istraukti :D
2014-12-23 12:45 писал: Zinai, po senoliu 635 jau N metu medzioju tokius, imesiu keleta nuotrauku.140 coupe buvau rades toki, koio noriu 6, 0 W12 bet surudijes juodai, ir isregintas, be t/a, be trafiko, na kad nepavaziuosi su juo net iki kelto gali papakuoti svedu farai.Nors kaina buvo gan patraukli.
Toki pirkti absoliuciai prasmes near. Gali susiieskoti ir 7.3 litro varijanta, bet kas is to? Eksplotacija jau velniskai brangi, kiekviena dalis yra milziniskas deficitas. Sita perkant Lietuvoje, kur near galimybiu panaudoti, 4.2 litro optimalus varijantas :) Ir galios uztenka, ir sanaudos dar plius minus normalios.

O w126-tiesiog klasika. Taciau norint gero, jau reikia pasiruosti apie 7000-10 000 euru atgaileti.
2014-12-23 13:01
Turi ne tik pasitaikyti geras varijantas, pvz man , dar turetu sutapti ir kitos aplinkybes, pirmiausiai kad butu vietos kur laikyti, kad tuo momentu ne siaip pinigu butu, o kad butu laisvu, atliekamu "franku", o jei dar restaurtuot reiktu, kad tureti kur tai daryt, nes pvz siuo metu neturiu jokiu patalpu.Salyginai ne tiek jau daug ryja, sunkiam kebului kuo galingesnis tuo taupesnis.O kainos tai nera nustatytos vienodos kaip kad valstybes butu reguliuojamos, tai labiau nuo ieskanciojo sugebimu priklauso, reik zinot kaip, kur ir kada, is ko nupirkt, bet kadangi retenybe, tai tokiu sansu isvis sumazeja...Bent jau jei pasitaykys labai patrauklia kaina, jei isigyciau, tai ne kasdieniam vaziavimui o pramogai, savaitgaliams.

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами