Pucia slanges

Создал Пользователь 2013-06-25
2013-06-25 18:45
Yra masina 2.5 td dyzeliukas kai uzkuri ir duodi gaza puciasi slange kuri eina nuo galvos i radiatoriu. Suspaudi slange ir duodi gazo iki dugno slang e tiesiog isipucia jaucias rankose kai atleidi vel normalizuojasi. Tai ka galvos tarpinei sakes? Isipletimo bakelis biski leidzia antifryza nes ties sujungimu itrukia biski.
2013-06-25 19:19
tai viskas grai, taip ir tur but, juk kai apsukas keli tj vandens pompa irgi daugiau pumpuoja vandeni, viskas gerai
2013-06-25 19:20
2013-06-25 18:45 писал: Yra masina 2.5 td dyzeliukas kai uzkuri ir duodi gaza puciasi slange kuri eina nuo galvos i radiatoriu. Suspaudi slange ir duodi gazo iki dugno slang e tiesiog isipucia jaucias rankose kai atleidi vel normalizuojasi. Tai ka galvos tarpinei sakes? Isipletimo bakelis biski leidzia antifryza nes ties sujungimu itrukia biski.
ta prasme kai apsukas keli ir vandens pompa sukas greiciau tj ir vandens spaudimas sukyla
2013-06-25 21:37
labai tiketina, kad susikreivino galva, kadangi trukes issipletimo bakelis , tai buvo momentu kai ausinimo skyscio lygis buvo mazesnis ir galva perkaito, kadangi galva yra aliuminine ir palyginus ilga jinai labai greitai susikreivina ir per atsiradusi tarpeli pucia kompresija i radiatoriu
2013-06-25 21:39
2013-06-25 21:37 писал: labai tiketina, kad susikreivino galva, kadangi trukes issipletimo bakelis , tai buvo momentu kai ausinimo skyscio lygis buvo mazesnis ir galva perkaito, kadangi galva yra aliuminine ir palyginus ilga jinai labai greitai susikreivina ir per atsiradusi tarpeli pucia kompresija i radiatoriu
jei pustu kompresija i radijatoriu slangos butu visada kietos dirbant varikliui
2013-06-26 10:27
2013-06-25 21:37 писал: labai tiketina, kad susikreivino galva, kadangi trukes issipletimo bakelis , tai buvo momentu kai ausinimo skyscio lygis buvo mazesnis ir galva perkaito, kadangi galva yra aliuminine ir palyginus ilga jinai labai greitai susikreivina ir per atsiradusi tarpeli pucia kompresija i radiatoriu
2013-06-25 21:39 писал: jei pustu kompresija i radijatoriu slangos butu visada kietos dirbant varikliui
Tad ir zinok ar dabar kietos nes juk bakelis kiaurias biski pabega karts nuo karto. Siaip suspaudziu slange jaucias toks biski kietumas kai atsuki ispletimo bakelio kamsti nusiorina ir pasidaro minkstas. kur termostatas yra tai slange minksta kaip pridera spaudinek ir eina ausinimo skystis o kitas kur eina is radiatoriuas i galva ties kolektoriaus. Draugo masina kai ppas mane tik pas ji bmw 2.5 td 85kw

Variklis buvo ardytas tarpine sena dejo ir tepe su reincu toks hermetikas gan neblogas.Galva slifavo bet vostuvu nepritryne nieko nedare tik dejo ir viskas. Taip ir vazineta su jau pusia metu ir nuvaziuota 15000km bet taip ir vaziuoja. Labai greitai variklis uzkaista darbine temperatura dacikas pasiekia per kokias 3min taip netur but. Bet palietus galva ner karsta bet vazinejant labai ikaista o dacikas rodo tik 90 net kondiskes ventiliatorius isijungia vedinti. Keite siurbli bet degimo normaliai nepastate traukos nera bet valgo 6-7 litrus ir cia is tikruju buvo skaiciouta keik ipilta ir vaziuota. Bandem statyti daug variantu isbandem bet netraukia ne velnio tik valgyt pradejo 12-13 l atsatem i sena vieta.Dar pas ji Siaip reiktu pamatuoti kompresija ir tepalo spaudima
nes malyg tepalinis grandines itempejas parejas nes ant didesniu apsuku garsas kad prasoktu grandine bet taip nera nes manau jei taip atsitiktu tai jau ir nebevaziuotu visiai cia jam prasidejo kai siurbli pakeite nes senas bludijo ant silto tai kurdavos tai nesikurdavo.

2013-06-26 10:40
paskaičiau ir galvoju - ant kiek reik būt bukam, kad po galvos šlifavimo palikt seną tarpinę po ja ir dar tept hermetiku (Reinzosil hermetikai yra labai geri, bet ne toj vietoj jie naudojami). Netgi dedant naują tarpinę po galvos šlifavimo jas iš apačios supurškiu variu, kur gulasi ant bloko jei jis nešlifuotas.

Duodu tau 80 procentų kad pro seną tarpinę kažkiek eina kompresija į aušinimą.

Toliau jei šlifavo galvą aišku vožtuvus teko išimt, o kokiu reik būt neišmanėliu, kad jų paskui dedant neperšlifuot prie lizdų.

Kitas dalykas - netinkamas degimas labai įtakoja ir variklio kaitimą ir kuro sąnaudas.

Galiausiai prieinu išvados, kad variklis buvo rinktas tep lep kaip pardavimui ir pagal kitus kriterijus sprendžiu jo tragišką būklę
2013-06-26 14:44
2013-06-26 10:40 писал: paskaičiau ir galvoju - ant kiek reik būt bukam, kad po galvos šlifavimo palikt seną tarpinę po ja ir dar tept hermetiku (Reinzosil hermetikai yra labai geri, bet ne toj vietoj jie naudojami). Netgi dedant naują tarpinę po galvos šlifavimo jas iš apačios supurškiu variu, kur gulasi ant bloko jei jis nešlifuotas.

Duodu tau 80 procentų kad pro seną tarpinę kažkiek eina kompresija į aušinimą.

Toliau jei šlifavo galvą aišku vožtuvus teko išimt, o kokiu reik būt neišmanėliu, kad jų paskui dedant neperšlifuot prie lizdų.

Kitas dalykas - netinkamas degimas labai įtakoja ir variklio kaitimą ir kuro sąnaudas.

Galiausiai prieinu išvados, kad variklis buvo rinktas tep lep kaip pardavimui ir pagal kitus kriterijus sprendžiu jo tragišką būklę
As ir ta pati sakau kad tragiska ir cia buvo pardavimui dares bet po to niekas nepirko taip ir droze dabar. O del purskiamo vario tai jis ne labai gerai yra siaip ant naujos tarpines dedami specialus klyjai pavadinimo neatsimenu bet skirti galvos tarpinems.

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами