reik patarimo ?

Создал gintaras1 2012-09-10
Юзер
2012-09-20 23:03:23
sveiki visi, srr kad pertraukiu, bet turiu tokia bedele, apsuku nerodo. audi b4 2.0 pilnas ipurskimas, pas mane ten yra halturinta su babina kazkas, ligtai kitokia ideta ir trys nauji laidai papildomi isvesti i holo dacika skirstytuve, gal del sios nevykusios halturos ir nerodo apsuku? kas turi minciu, pasidalinkit
gintaras1(27)
2012-09-15 15:07:44
2012-09-14 19:14:06 gintaras1 писал:taip ima kibirais benza.gal ir per brangu jai kazdieninem vazinejimui, ir cia kuro sanaudos normalei vazinejent ar spaudzent gerokai ?
2012-09-14 19:43:31 писал:ne nu bet jus cia ir plaikstotes. nuo b2 iki a8 ir automatu...
perziurekit audi modeliu istorija, kad ir wikipedijoj, nes rasot nemazai keistu dalyku...
padoriai vaziuojanti bulka B3 ir yra s2, aisku kad sitas kebulas zenkliai lengvesnis uz anksciau minetus virsvorininkus ir 4.2 (s6 reiktu ziuret i 2.2 ABY, o ne 4.2) ir geresnis uz paprasta b3 ar b2 ir viskas gamykliskai padaryta, tai yra pigiausias variantas + nieko nereikia daryt. kas cia dar neaisku? Jeigu mazai KW rasiau anksciau kadaryt
2012-09-14 20:32:45 писал:S2 kainos nesveikos.ko nepasakysi apie S4
gal kas zino kas ir kur tuom uzsijema ? butu geriau kaune, bet blogiausiu atveju tiktu ir kiti miestai.
Юзер
2012-09-14 20:32:45
2012-09-14 18:58:30 писал: Tūris: 4172 cm ³,
Cilindrai: 8
Tuščio masė: 1745 kg
Visos kuro rūšys: Benzinas
Kuro sąnaudos ***:
15, 2 l/100 km(Kombinuotoji)
22, 5 l/100 km(Miesto)
10, 9 l/100 km(Priemiestinio)
CO2 emisija ***:
2012-09-14 19:14:06 gintaras1 писал:taip ima kibirais benza.gal ir per brangu jai kazdieninem vazinejimui, ir cia kuro sanaudos normalei vazinejent ar spaudzent gerokai ?
2012-09-14 19:43:31 писал:ne nu bet jus cia ir plaikstotes. nuo b2 iki a8 ir automatu...
perziurekit audi modeliu istorija, kad ir wikipedijoj, nes rasot nemazai keistu dalyku...
padoriai vaziuojanti bulka B3 ir yra s2, aisku kad sitas kebulas zenkliai lengvesnis uz anksciau minetus virsvorininkus ir 4.2 (s6 reiktu ziuret i 2.2 ABY, o ne 4.2) ir geresnis uz paprasta b3 ar b2 ir viskas gamykliskai padaryta, tai yra pigiausias variantas + nieko nereikia daryt. kas cia dar neaisku? Jeigu mazai KW rasiau anksciau kadaryt
S2 kainos nesveikos.ko nepasakysi apie S4
Юзер
2012-09-14 20:15:17
2012-09-14 18:58:30 писал: Tūris: 4172 cm ³,
Cilindrai: 8
Tuščio masė: 1745 kg
Visos kuro rūšys: Benzinas
Kuro sąnaudos ***:
15, 2 l/100 km(Kombinuotoji)
22, 5 l/100 km(Miesto)
10, 9 l/100 km(Priemiestinio)
CO2 emisija ***:
2012-09-14 19:14:06 gintaras1 писал:taip ima kibirais benza.gal ir per brangu jai kazdieninem vazinejimui, ir cia kuro sanaudos normalei vazinejent ar spaudzent gerokai ?
2012-09-14 19:43:31 писал:ne nu bet jus cia ir plaikstotes. nuo b2 iki a8 ir automatu...
perziurekit audi modeliu istorija, kad ir wikipedijoj, nes rasot nemazai keistu dalyku...
padoriai vaziuojanti bulka B3 ir yra s2, aisku kad sitas kebulas zenkliai lengvesnis uz anksciau minetus virsvorininkus ir 4.2 (s6 reiktu ziuret i 2.2 ABY, o ne 4.2) ir geresnis uz paprasta b3 ar b2 ir viskas gamykliskai padaryta, tai yra pigiausias variantas + nieko nereikia daryt. kas cia dar neaisku? Jeigu mazai KW rasiau anksciau kadaryt
nezianua normalios masinos kuriai nereiktu nieko daryti..
Юзер
2012-09-14 19:43:31
2012-09-14 18:54:55 писал:reik saibu tureti.toki rykli ismaitinti.ziurinejau vokietijos portaluose, info kokios kuro normos duodamos tai kia zinau..dujos irgi kosmosa kainuot gali imontuot i toki zveri..ir viskas del kazdienines masinos?? kazkokia nesamone..
2012-09-14 18:58:30 писал: Tūris: 4172 cm ³,
Cilindrai: 8
Tuščio masė: 1745 kg
Visos kuro rūšys: Benzinas
Kuro sąnaudos ***:
15, 2 l/100 km(Kombinuotoji)
22, 5 l/100 km(Miesto)
10, 9 l/100 km(Priemiestinio)
CO2 emisija ***:
2012-09-14 19:14:06 gintaras1 писал:taip ima kibirais benza.gal ir per brangu jai kazdieninem vazinejimui, ir cia kuro sanaudos normalei vazinejent ar spaudzent gerokai ?
ne nu bet jus cia ir plaikstotes. nuo b2 iki a8 ir automatu...
perziurekit audi modeliu istorija, kad ir wikipedijoj, nes rasot nemazai keistu dalyku...
padoriai vaziuojanti bulka B3 ir yra s2, aisku kad sitas kebulas zenkliai lengvesnis uz anksciau minetus virsvorininkus ir 4.2 (s6 reiktu ziuret i 2.2 ABY, o ne 4.2) ir geresnis uz paprasta b3 ar b2 ir viskas gamykliskai padaryta, tai yra pigiausias variantas + nieko nereikia daryt. kas cia dar neaisku? Jeigu mazai KW rasiau anksciau kadaryt
Юзер
2012-09-14 19:35:28
2012-09-14 17:11:45 gintaras1 писал:noriu nesunkios ir galingos masinos. aisku galiu pirkt bumeri 750 ar a8 4.2 ar s8 ir.t.t bet nenoriu tokiu laivu.
2012-09-14 17:17:55 gintaras1 писал:o butu geriausia jai kas zino kur kas daro panasius projektukus servisai ar asmeninei asmenys ir susisiekiau su jais ir isaiskytu kas kaip geriau ir kiek kainuotu.
2012-09-14 17:24:23 писал:S6 ta pati 100 c4 kebule.o kubatura 4, 2. virs 200kw orginalas jau.pacipavus gautusi dar daugiau kw.cipavimas apie 700lt kainuoja.kompa perprogramuoja ir viskas.
ta S6 su V8 pagreiteja panasiai kaip mano stockinis saabas 2.0L turbo..

jei imti V8 tai su gerokai daugiau kW, nes mase daro savo.
"pacipavus" ta 4.2L stebuklu neisgausi, nes tai yra atmosferinis benzinas.

ir be to, kazka tam varikliui daryti nebus lengva, nes ranku nera kur uzkisti ten. neperseniausiai keitem Touaregui 4.2L varikli.. galvos skausmas. neisemus variklio starterio nepakeisi.
gintaras1(27)
2012-09-14 19:14:06
2012-09-14 18:42:57 gintaras1 писал:tai nebrangei jai tik tiek.lietuvoi maciau virs 10k ir klausymas kaip variklis ar neuzdusintas, nors manau sunku toki varikli uzdusint. bet nieko niera amzyno.
2012-09-14 18:54:55 писал:reik saibu tureti.toki rykli ismaitinti.ziurinejau vokietijos portaluose, info kokios kuro normos duodamos tai kia zinau..dujos irgi kosmosa kainuot gali imontuot i toki zveri..ir viskas del kazdienines masinos?? kazkokia nesamone..
2012-09-14 18:58:30 писал: Tūris: 4172 cm ³,
Cilindrai: 8
Tuščio masė: 1745 kg
Visos kuro rūšys: Benzinas
Kuro sąnaudos ***:
15, 2 l/100 km(Kombinuotoji)
22, 5 l/100 km(Miesto)
10, 9 l/100 km(Priemiestinio)
CO2 emisija ***:
taip ima kibirais benza.gal ir per brangu jai kazdieninem vazinejimui, ir cia kuro sanaudos normalei vazinejent ar spaudzent gerokai ?
Юзер
2012-09-14 18:58:30
2012-09-14 18:12:06 писал:va cia audi s6 (audi 100c4)kebule variklis 4, 2 - 213kw orginalas.ziurinejau pardavime yra 1650 euro universalas 95m beros, automatas, vokietijoj cia.
2012-09-14 18:42:57 gintaras1 писал:tai nebrangei jai tik tiek.lietuvoi maciau virs 10k ir klausymas kaip variklis ar neuzdusintas, nors manau sunku toki varikli uzdusint. bet nieko niera amzyno.
2012-09-14 18:54:55 писал:reik saibu tureti.toki rykli ismaitinti.ziurinejau vokietijos portaluose, info kokios kuro normos duodamos tai kia zinau..dujos irgi kosmosa kainuot gali imontuot i toki zveri..ir viskas del kazdienines masinos?? kazkokia nesamone..
Tūris: 4172 cm ³,
Cilindrai: 8
Tuščio masė: 1745 kg
Visos kuro rūšys: Benzinas
Kuro sąnaudos ***:
15, 2 l/100 km(Kombinuotoji)
22, 5 l/100 km(Miesto)
10, 9 l/100 km(Priemiestinio)
CO2 emisija ***:
Юзер
2012-09-14 18:54:55
2012-09-14 18:03:57 gintaras1 писал:as supratau tave visiskai, ir sakau kad tiktu man c4 kebule toks varijentas kaip tu sakei. ir supratau kad neapsimoka kisti pinygu i tuos kebulus b2 ar b3.juk as ir minejau kad tavo pasiulymas tiktu c4 kebule 4.2 varikliu. o cia variklis tas ar ne v8 ? labai panasus tik kw skiresi nedauk?
2012-09-14 18:12:06 писал:va cia audi s6 (audi 100c4)kebule variklis 4, 2 - 213kw orginalas.ziurinejau pardavime yra 1650 euro universalas 95m beros, automatas, vokietijoj cia.
2012-09-14 18:42:57 gintaras1 писал:tai nebrangei jai tik tiek.lietuvoi maciau virs 10k ir klausymas kaip variklis ar neuzdusintas, nors manau sunku toki varikli uzdusint. bet nieko niera amzyno.
reik saibu tureti.toki rykli ismaitinti.ziurinejau vokietijos portaluose, info kokios kuro normos duodamos tai kia zinau..dujos irgi kosmosa kainuot gali imontuot i toki zveri..ir viskas del kazdienines masinos?? kazkokia nesamone..
gintaras1(27)
2012-09-14 18:42:57
2012-09-14 17:42:15 писал::lol::lol::lol::lol: tau matau nedasunta niekaip.. cia yra audi 100 c4 kebule (secke) kaip liaudis vadina.nuo 1992m laidos.o bulkos tu nerasi 200kw niekaip! nu nenorek dvirati tureti su britvos varikliu..pagal varikli ir remas atitinkamo galingumo. didziausia ka gali rast is tu bulku seniu tai 100kw orginala DOHC varikliu. guolis nezinau kokio galingumo buna, tas VR6 tai toki ieskokis tada.2 ar 3 golfa.nors 2 golfu nezinau ar yra VR6, tai toki pasimk turesi kibira raketini pacipaves jeigu jau laivu nenori.
2012-09-14 18:03:57 gintaras1 писал:as supratau tave visiskai, ir sakau kad tiktu man c4 kebule toks varijentas kaip tu sakei. ir supratau kad neapsimoka kisti pinygu i tuos kebulus b2 ar b3.juk as ir minejau kad tavo pasiulymas tiktu c4 kebule 4.2 varikliu. o cia variklis tas ar ne v8 ? labai panasus tik kw skiresi nedauk?
2012-09-14 18:12:06 писал:va cia audi s6 (audi 100c4)kebule variklis 4, 2 - 213kw orginalas.ziurinejau pardavime yra 1650 euro universalas 95m beros, automatas, vokietijoj cia.
tai nebrangei jai tik tiek.lietuvoi maciau virs 10k ir klausymas kaip variklis ar neuzdusintas, nors manau sunku toki varikli uzdusint. bet nieko niera amzyno.
Юзер
2012-09-14 18:12:06
2012-09-14 17:30:52 gintaras1 писал:va to ir panasei reiktu jei i maza sena kebula dauk investuoti reiktu ir dauk laiko uzimtu.gal kas zino apie audi 90 85 metu kur 209kw 8000 lt praso ?
2012-09-14 17:42:15 писал::lol::lol::lol::lol: tau matau nedasunta niekaip.. cia yra audi 100 c4 kebule (secke) kaip liaudis vadina.nuo 1992m laidos.o bulkos tu nerasi 200kw niekaip! nu nenorek dvirati tureti su britvos varikliu..pagal varikli ir remas atitinkamo galingumo. didziausia ka gali rast is tu bulku seniu tai 100kw orginala DOHC varikliu. guolis nezinau kokio galingumo buna, tas VR6 tai toki ieskokis tada.2 ar 3 golfa.nors 2 golfu nezinau ar yra VR6, tai toki pasimk turesi kibira raketini pacipaves jeigu jau laivu nenori.
2012-09-14 18:03:57 gintaras1 писал:as supratau tave visiskai, ir sakau kad tiktu man c4 kebule toks varijentas kaip tu sakei. ir supratau kad neapsimoka kisti pinygu i tuos kebulus b2 ar b3.juk as ir minejau kad tavo pasiulymas tiktu c4 kebule 4.2 varikliu. o cia variklis tas ar ne v8 ? labai panasus tik kw skiresi nedauk?
va cia audi s6 (audi 100c4)kebule variklis 4, 2 - 213kw orginalas.ziurinejau pardavime yra 1650 euro universalas 95m beros, automatas, vokietijoj cia.
gintaras1(27)
2012-09-14 18:03:57
2012-09-14 17:24:23 писал:S6 ta pati 100 c4 kebule.o kubatura 4, 2. virs 200kw orginalas jau.pacipavus gautusi dar daugiau kw.cipavimas apie 700lt kainuoja.kompa perprogramuoja ir viskas.
2012-09-14 17:30:52 gintaras1 писал:va to ir panasei reiktu jei i maza sena kebula dauk investuoti reiktu ir dauk laiko uzimtu.gal kas zino apie audi 90 85 metu kur 209kw 8000 lt praso ?
2012-09-14 17:42:15 писал::lol::lol::lol::lol: tau matau nedasunta niekaip.. cia yra audi 100 c4 kebule (secke) kaip liaudis vadina.nuo 1992m laidos.o bulkos tu nerasi 200kw niekaip! nu nenorek dvirati tureti su britvos varikliu..pagal varikli ir remas atitinkamo galingumo. didziausia ka gali rast is tu bulku seniu tai 100kw orginala DOHC varikliu. guolis nezinau kokio galingumo buna, tas VR6 tai toki ieskokis tada.2 ar 3 golfa.nors 2 golfu nezinau ar yra VR6, tai toki pasimk turesi kibira raketini pacipaves jeigu jau laivu nenori.
as supratau tave visiskai, ir sakau kad tiktu man c4 kebule toks varijentas kaip tu sakei. ir supratau kad neapsimoka kisti pinygu i tuos kebulus b2 ar b3.juk as ir minejau kad tavo pasiulymas tiktu c4 kebule 4.2 varikliu. o cia variklis tas ar ne v8 ? labai panasus tik kw skiresi nedauk?
Юзер
2012-09-14 17:42:15
2012-09-14 17:17:55 gintaras1 писал:o butu geriausia jai kas zino kur kas daro panasius projektukus servisai ar asmeninei asmenys ir susisiekiau su jais ir isaiskytu kas kaip geriau ir kiek kainuotu.
2012-09-14 17:24:23 писал:S6 ta pati 100 c4 kebule.o kubatura 4, 2. virs 200kw orginalas jau.pacipavus gautusi dar daugiau kw.cipavimas apie 700lt kainuoja.kompa perprogramuoja ir viskas.
2012-09-14 17:30:52 gintaras1 писал:va to ir panasei reiktu jei i maza sena kebula dauk investuoti reiktu ir dauk laiko uzimtu.gal kas zino apie audi 90 85 metu kur 209kw 8000 lt praso ?
tau matau nedasunta niekaip.. cia yra audi 100 c4 kebule (secke) kaip liaudis vadina.nuo 1992m laidos.o bulkos tu nerasi 200kw niekaip! nu nenorek dvirati tureti su britvos varikliu..pagal varikli ir remas atitinkamo galingumo. didziausia ka gali rast is tu bulku seniu tai 100kw orginala DOHC varikliu. guolis nezinau kokio galingumo buna, tas VR6 tai toki ieskokis tada.2 ar 3 golfa.nors 2 golfu nezinau ar yra VR6, tai toki pasimk turesi kibira raketini pacipaves jeigu jau laivu nenori.
Юзер
2012-09-14 17:38:31
2012-09-14 17:17:55 gintaras1 писал:o butu geriausia jai kas zino kur kas daro panasius projektukus servisai ar asmeninei asmenys ir susisiekiau su jais ir isaiskytu kas kaip geriau ir kiek kainuotu.
2012-09-14 17:24:23 писал:S6 ta pati 100 c4 kebule.o kubatura 4, 2. virs 200kw orginalas jau.pacipavus gautusi dar daugiau kw.cipavimas apie 700lt kainuoja.kompa perprogramuoja ir viskas.
2012-09-14 17:30:52 gintaras1 писал:va to ir panasei reiktu jei i maza sena kebula dauk investuoti reiktu ir dauk laiko uzimtu.gal kas zino apie audi 90 85 metu kur 209kw 8000 lt praso ?
as nesakau, kad tu kvailas, bet patikek, pazystu ne viena taip uzsidegusi ant tokiu projektu ir kai suzino visas kainas, atsoka fantazija ir dingsta visi norai, arba buna nebaikti projektai, aisku geriau nusipirkti ta audine ir kelti galia, vien cipavus motora nieko tu neisgausi, gal 30kw, turi ir turbina ziuret ir purkstukus ir t.t nori galios lendi y variklio vidu, velenai, stumokliai ir t.t tada nors zinai, kad galesi vazinet kiekviena diena, bet viskas atsiremia y daug, daug litu
gintaras1(27)
2012-09-14 17:30:52
2012-09-14 17:11:45 gintaras1 писал:noriu nesunkios ir galingos masinos. aisku galiu pirkt bumeri 750 ar a8 4.2 ar s8 ir.t.t bet nenoriu tokiu laivu.
2012-09-14 17:17:55 gintaras1 писал:o butu geriausia jai kas zino kur kas daro panasius projektukus servisai ar asmeninei asmenys ir susisiekiau su jais ir isaiskytu kas kaip geriau ir kiek kainuotu.
2012-09-14 17:24:23 писал:S6 ta pati 100 c4 kebule.o kubatura 4, 2. virs 200kw orginalas jau.pacipavus gautusi dar daugiau kw.cipavimas apie 700lt kainuoja.kompa perprogramuoja ir viskas.
va to ir panasei reiktu jei i maza sena kebula dauk investuoti reiktu ir dauk laiko uzimtu.gal kas zino apie audi 90 85 metu kur 209kw 8000 lt praso ?
Юзер
2012-09-14 17:24:23
2012-09-14 17:04:35 gintaras1 писал:as prisimenu ka klausiau, bet kai dauk visokiu patarimu tai ir nesupratau.ok daleiskim pajemu s4 uz 8k, ir kiek apitikslei kainuotu is to motoro padaryt keiciant tas dalis 250-300kw ?
2012-09-14 17:11:45 gintaras1 писал:noriu nesunkios ir galingos masinos. aisku galiu pirkt bumeri 750 ar a8 4.2 ar s8 ir.t.t bet nenoriu tokiu laivu.
2012-09-14 17:17:55 gintaras1 писал:o butu geriausia jai kas zino kur kas daro panasius projektukus servisai ar asmeninei asmenys ir susisiekiau su jais ir isaiskytu kas kaip geriau ir kiek kainuotu.
S6 ta pati 100 c4 kebule.o kubatura 4, 2. virs 200kw orginalas jau.pacipavus gautusi dar daugiau kw.cipavimas apie 700lt kainuoja.kompa perprogramuoja ir viskas.
gintaras1(27)
2012-09-14 17:17:55
2012-09-14 16:53:03 писал:tu savo mintis bent pameni? ka klausei? pats gi snekejai kad o jeigu i bulka ikisti ta motora.va tau ir atsakymas..15k ir laiko bile kiek..s4 apie 2000 euru kainuoja.draugas uz 1700 atidave, bet dauzta lengvai.tokia imk ir busi ramus..
2012-09-14 17:04:35 gintaras1 писал:as prisimenu ka klausiau, bet kai dauk visokiu patarimu tai ir nesupratau.ok daleiskim pajemu s4 uz 8k, ir kiek apitikslei kainuotu is to motoro padaryt keiciant tas dalis 250-300kw ?
2012-09-14 17:11:45 gintaras1 писал:noriu nesunkios ir galingos masinos. aisku galiu pirkt bumeri 750 ar a8 4.2 ar s8 ir.t.t bet nenoriu tokiu laivu.
o butu geriausia jai kas zino kur kas daro panasius projektukus servisai ar asmeninei asmenys ir susisiekiau su jais ir isaiskytu kas kaip geriau ir kiek kainuotu.
gintaras1(27)
2012-09-14 17:11:45
2012-09-14 16:22:00 gintaras1 писал:turejai omeni s4 prikelt is donoro kainuos 15k ? ar s4 didint galia iki 300kw 15k kainuos ?
2012-09-14 16:53:03 писал:tu savo mintis bent pameni? ka klausei? pats gi snekejai kad o jeigu i bulka ikisti ta motora.va tau ir atsakymas..15k ir laiko bile kiek..s4 apie 2000 euru kainuoja.draugas uz 1700 atidave, bet dauzta lengvai.tokia imk ir busi ramus..
2012-09-14 17:04:35 gintaras1 писал:as prisimenu ka klausiau, bet kai dauk visokiu patarimu tai ir nesupratau.ok daleiskim pajemu s4 uz 8k, ir kiek apitikslei kainuotu is to motoro padaryt keiciant tas dalis 250-300kw ?
noriu nesunkios ir galingos masinos. aisku galiu pirkt bumeri 750 ar a8 4.2 ar s8 ir.t.t bet nenoriu tokiu laivu.
gintaras1(27)
2012-09-14 17:04:35
2012-09-14 16:05:48 писал:8000 mazai. nebent randi s4 ar s6 (c4 kebule)2.2T20V AAN (169KW)uz ta kaina.
arba
geriau s2. nesunkus kebulas, viskas gatava, nieko daryt nereikia
det i b2 darbo bus nu n/x, (perki s4 ar s6 donora ir viska krauni, tokius dalykus gali daryt tik sau ir pats :) ir po keliu metu sukises kokius 15k vaziuosi
Jei galia netenkina keiti turbina, purkstukus, kuro siurbli, ..daugybe smulkmenu, suprogramuoji ecu pagal visa sita ir bus kokie 300KW
Remapai "pacipinimai" ~nieko nedarant ar nupjaunant dusliarka tikrai nieko apciuopiamo neduos, nebent bobutes pakelese galesi gasdint, apie 200KW tikrai gali pamirst, bus keli %
:lol::lol:
atsakymas i 1 klausima ar deda tai tikrai ne. Visiskas kliedesys, ilgai rasyt kodel...
2012-09-14 16:22:00 gintaras1 писал:turejai omeni s4 prikelt is donoro kainuos 15k ? ar s4 didint galia iki 300kw 15k kainuos ?
2012-09-14 16:53:03 писал:tu savo mintis bent pameni? ka klausei? pats gi snekejai kad o jeigu i bulka ikisti ta motora.va tau ir atsakymas..15k ir laiko bile kiek..s4 apie 2000 euru kainuoja.draugas uz 1700 atidave, bet dauzta lengvai.tokia imk ir busi ramus..
as prisimenu ka klausiau, bet kai dauk visokiu patarimu tai ir nesupratau.ok daleiskim pajemu s4 uz 8k, ir kiek apitikslei kainuotu is to motoro padaryt keiciant tas dalis 250-300kw ?
Юзер
2012-09-14 16:53:03
2012-09-14 14:11:38 gintaras1 писал:ir norisi kad butu lengvesnis kebulas, is vis butu gerai toki varikli idet i audi 90 B2 :thumbup:
2012-09-14 16:05:48 писал:8000 mazai. nebent randi s4 ar s6 (c4 kebule)2.2T20V AAN (169KW)uz ta kaina.
arba
geriau s2. nesunkus kebulas, viskas gatava, nieko daryt nereikia
det i b2 darbo bus nu n/x, (perki s4 ar s6 donora ir viska krauni, tokius dalykus gali daryt tik sau ir pats :) ir po keliu metu sukises kokius 15k vaziuosi
Jei galia netenkina keiti turbina, purkstukus, kuro siurbli, ..daugybe smulkmenu, suprogramuoji ecu pagal visa sita ir bus kokie 300KW
Remapai "pacipinimai" ~nieko nedarant ar nupjaunant dusliarka tikrai nieko apciuopiamo neduos, nebent bobutes pakelese galesi gasdint, apie 200KW tikrai gali pamirst, bus keli %
:lol::lol:
atsakymas i 1 klausima ar deda tai tikrai ne. Visiskas kliedesys, ilgai rasyt kodel...
2012-09-14 16:22:00 gintaras1 писал:turejai omeni s4 prikelt is donoro kainuos 15k ? ar s4 didint galia iki 300kw 15k kainuos ?
tu savo mintis bent pameni? ka klausei? pats gi snekejai kad o jeigu i bulka ikisti ta motora.va tau ir atsakymas..15k ir laiko bile kiek..s4 apie 2000 euru kainuoja.draugas uz 1700 atidave, bet dauzta lengvai.tokia imk ir busi ramus..
gintaras1(27)
2012-09-14 16:22:00
2012-09-14 14:09:44 gintaras1 писал:aisku, gal ir tavo teisybe, pigiau iseitu.o idomu ta varikli idet eitu i sena kedula audi 100 ar 200 ? (silke)
2012-09-14 14:11:38 gintaras1 писал:ir norisi kad butu lengvesnis kebulas, is vis butu gerai toki varikli idet i audi 90 B2 :thumbup:
2012-09-14 16:05:48 писал:8000 mazai. nebent randi s4 ar s6 (c4 kebule)2.2T20V AAN (169KW)uz ta kaina.
arba
geriau s2. nesunkus kebulas, viskas gatava, nieko daryt nereikia
det i b2 darbo bus nu n/x, (perki s4 ar s6 donora ir viska krauni, tokius dalykus gali daryt tik sau ir pats :) ir po keliu metu sukises kokius 15k vaziuosi
Jei galia netenkina keiti turbina, purkstukus, kuro siurbli, ..daugybe smulkmenu, suprogramuoji ecu pagal visa sita ir bus kokie 300KW
Remapai "pacipinimai" ~nieko nedarant ar nupjaunant dusliarka tikrai nieko apciuopiamo neduos, nebent bobutes pakelese galesi gasdint, apie 200KW tikrai gali pamirst, bus keli %
:lol::lol:
atsakymas i 1 klausima ar deda tai tikrai ne. Visiskas kliedesys, ilgai rasyt kodel...
turejai omeni s4 prikelt is donoro kainuos 15k ? ar s4 didint galia iki 300kw 15k kainuos ?
Юзер
2012-09-14 16:13:23
2012-09-14 14:09:44 gintaras1 писал:aisku, gal ir tavo teisybe, pigiau iseitu.o idomu ta varikli idet eitu i sena kedula audi 100 ar 200 ? (silke)
2012-09-14 14:11:38 gintaras1 писал:ir norisi kad butu lengvesnis kebulas, is vis butu gerai toki varikli idet i audi 90 B2 :thumbup:
2012-09-14 15:11:35 писал:vienas minusas yra.jeigu pirkt ta s4.jos priekines sparnu arkos labiau pustos buna, bamperis truputi kitoks buna, cia priekinis, jeigu suplieksi bus problem.draugas buvo iprosines svelniai, bamperio ieskojo rado tik 1 per visa lt kaina 900 prase.nuo paprastos c4 audes netinka bamperis.ne sparnai netinka.ratus parinkt irgi klizma.suportas priekiniu ratu trugdo, zodziu iskirtine auto, ne standartas.arba imk isvis ta kita audi. s6 beros. :lol: stovi variklis 4, 2 benzas kw net nezinau, mechanine pavaru deze.kebulas audi 100c4 vagiukus kazkada vilniuje pagavo su tokia aude.
s4 ar 6 yra ne minusas o +, masina standesniu kebulu, geresniais stabdziais, ir tt, taip bamperio nuo paprastos ar r15 neuzdesi
Юзер
2012-09-14 16:05:48
2012-09-14 12:57:14 писал:nezinau koks ten buna varklis.kaina apie 2000 euru uz auto.ten orginalas jau 169kw buna nereik nieko burti.pacipavai ir pirmyn i trasa.o imsi koki paprasta varianta kur tarkim koks bus 2, 0 paprastas, o tu visokiu turbo prikonstruosi, aiskiai bus matyt kad kazkas prixalturyta, ir su TA bus problemu.kiek suprantu nori standartinio auto, tai ir sakau imk ta audi s4 (audi100c4 kebule) ir turesi tu kw galingumo.
2012-09-14 14:09:44 gintaras1 писал:aisku, gal ir tavo teisybe, pigiau iseitu.o idomu ta varikli idet eitu i sena kedula audi 100 ar 200 ? (silke)
2012-09-14 14:11:38 gintaras1 писал:ir norisi kad butu lengvesnis kebulas, is vis butu gerai toki varikli idet i audi 90 B2 :thumbup:
8000 mazai. nebent randi s4 ar s6 (c4 kebule)2.2T20V AAN (169KW)uz ta kaina.
arba
geriau s2. nesunkus kebulas, viskas gatava, nieko daryt nereikia
det i b2 darbo bus nu n/x, (perki s4 ar s6 donora ir viska krauni, tokius dalykus gali daryt tik sau ir pats :) ir po keliu metu sukises kokius 15k vaziuosi
Jei galia netenkina keiti turbina, purkstukus, kuro siurbli, ..daugybe smulkmenu, suprogramuoji ecu pagal visa sita ir bus kokie 300KW
Remapai "pacipinimai" ~nieko nedarant ar nupjaunant dusliarka tikrai nieko apciuopiamo neduos, nebent bobutes pakelese galesi gasdint, apie 200KW tikrai gali pamirst, bus keli %

atsakymas i 1 klausima ar deda tai tikrai ne. Visiskas kliedesys, ilgai rasyt kodel...
Юзер
2012-09-14 15:11:35
2012-09-14 12:57:14 писал:nezinau koks ten buna varklis.kaina apie 2000 euru uz auto.ten orginalas jau 169kw buna nereik nieko burti.pacipavai ir pirmyn i trasa.o imsi koki paprasta varianta kur tarkim koks bus 2, 0 paprastas, o tu visokiu turbo prikonstruosi, aiskiai bus matyt kad kazkas prixalturyta, ir su TA bus problemu.kiek suprantu nori standartinio auto, tai ir sakau imk ta audi s4 (audi100c4 kebule) ir turesi tu kw galingumo.
2012-09-14 14:09:44 gintaras1 писал:aisku, gal ir tavo teisybe, pigiau iseitu.o idomu ta varikli idet eitu i sena kedula audi 100 ar 200 ? (silke)
2012-09-14 14:11:38 gintaras1 писал:ir norisi kad butu lengvesnis kebulas, is vis butu gerai toki varikli idet i audi 90 B2 :thumbup:
vienas minusas yra.jeigu pirkt ta s4.jos priekines sparnu arkos labiau pustos buna, bamperis truputi kitoks buna, cia priekinis, jeigu suplieksi bus problem.draugas buvo iprosines svelniai, bamperio ieskojo rado tik 1 per visa lt kaina 900 prase.nuo paprastos c4 audes netinka bamperis.ne sparnai netinka.ratus parinkt irgi klizma.suportas priekiniu ratu trugdo, zodziu iskirtine auto, ne standartas.arba imk isvis ta kita audi. s6 beros. stovi variklis 4, 2 benzas kw net nezinau, mechanine pavaru deze.kebulas audi 100c4 vagiukus kazkada vilniuje pagavo su tokia aude.
gintaras1(27)
2012-09-14 14:11:38
2012-09-14 09:42:09 gintaras1 писал:del garso tai cia bus matyti, ne taip svarbu, beto ir as patc nelabai megstu kad butu didelis garsas. tai sakai imt 2.2 turbo, bet tai paprasta ar 20v ?
2012-09-14 12:57:14 писал:nezinau koks ten buna varklis.kaina apie 2000 euru uz auto.ten orginalas jau 169kw buna nereik nieko burti.pacipavai ir pirmyn i trasa.o imsi koki paprasta varianta kur tarkim koks bus 2, 0 paprastas, o tu visokiu turbo prikonstruosi, aiskiai bus matyt kad kazkas prixalturyta, ir su TA bus problemu.kiek suprantu nori standartinio auto, tai ir sakau imk ta audi s4 (audi100c4 kebule) ir turesi tu kw galingumo.
2012-09-14 14:09:44 gintaras1 писал:aisku, gal ir tavo teisybe, pigiau iseitu.o idomu ta varikli idet eitu i sena kedula audi 100 ar 200 ? (silke)
ir norisi kad butu lengvesnis kebulas, is vis butu gerai toki varikli idet i audi 90 B2
gintaras1(27)
2012-09-14 14:09:44
2012-09-14 00:48:57 писал:veiksmas vyko 2003m dar.nebuvo katalizatoriaus, galinis bakelis tuscias be koriu.vidinis bakelis tuscias..nu ir bent kiek uzmetus gazo pradedavo baubt...todel ir bambedavo per TA..dar tada ne draudimu nebudavo privalomu nieko.TA gaudavai ir pirmyn..jie vis kai CO matuodavo, UZMESK GAZO...uzmeti nu ir prasidedavo moralai...bet kaip sakant sistema ismetimo tvarkinga, jokiu skyliu kad pro sonus dumai svilptu, nebuvo prie ko pisiknisti.ir praleizdavo..mentai sustabde irgi smegenelas plaudavo nuolat.
2012-09-14 09:42:09 gintaras1 писал:del garso tai cia bus matyti, ne taip svarbu, beto ir as patc nelabai megstu kad butu didelis garsas. tai sakai imt 2.2 turbo, bet tai paprasta ar 20v ?
2012-09-14 12:57:14 писал:nezinau koks ten buna varklis.kaina apie 2000 euru uz auto.ten orginalas jau 169kw buna nereik nieko burti.pacipavai ir pirmyn i trasa.o imsi koki paprasta varianta kur tarkim koks bus 2, 0 paprastas, o tu visokiu turbo prikonstruosi, aiskiai bus matyt kad kazkas prixalturyta, ir su TA bus problemu.kiek suprantu nori standartinio auto, tai ir sakau imk ta audi s4 (audi100c4 kebule) ir turesi tu kw galingumo.
aisku, gal ir tavo teisybe, pigiau iseitu.o idomu ta varikli idet eitu i sena kedula audi 100 ar 200 ? (silke)
Юзер
2012-09-14 12:57:14
2012-09-14 00:44:17 писал:pagal nuostatas tai gali labai lengvai nepraleisti del ismetimo vamzdzio jei jis negamyklinis.. t.y. net jei katalizatoriu tik ispjauni.

triuksmingumo jie siaip nematuoja kiek zinau
2012-09-14 00:48:57 писал:veiksmas vyko 2003m dar.nebuvo katalizatoriaus, galinis bakelis tuscias be koriu.vidinis bakelis tuscias..nu ir bent kiek uzmetus gazo pradedavo baubt...todel ir bambedavo per TA..dar tada ne draudimu nebudavo privalomu nieko.TA gaudavai ir pirmyn..jie vis kai CO matuodavo, UZMESK GAZO...uzmeti nu ir prasidedavo moralai...bet kaip sakant sistema ismetimo tvarkinga, jokiu skyliu kad pro sonus dumai svilptu, nebuvo prie ko pisiknisti.ir praleizdavo..mentai sustabde irgi smegenelas plaudavo nuolat.
2012-09-14 09:42:09 gintaras1 писал:del garso tai cia bus matyti, ne taip svarbu, beto ir as patc nelabai megstu kad butu didelis garsas. tai sakai imt 2.2 turbo, bet tai paprasta ar 20v ?
nezinau koks ten buna varklis.kaina apie 2000 euru uz auto.ten orginalas jau 169kw buna nereik nieko burti.pacipavai ir pirmyn i trasa.o imsi koki paprasta varianta kur tarkim koks bus 2, 0 paprastas, o tu visokiu turbo prikonstruosi, aiskiai bus matyt kad kazkas prixalturyta, ir su TA bus problemu.kiek suprantu nori standartinio auto, tai ir sakau imk ta audi s4 (audi100c4 kebule) ir turesi tu kw galingumo.
Юзер
2012-09-14 10:18:42
2012-09-13 22:53:33 писал:tai imk ta 2, 2 TURBO.draugas s4 turejo, cia audi 100 c4 kebule tik s4 versija.2, 2turbo.jei neklystu 164kw buvo taip snekejo.toki pacipavus ir 200 isspaustum galbut.nes imsi sena tranta koki, vel klausimas..kaip TA praeiti..darai tiesiogini ismetima, balsas keiciasi variklio."baubimas" atsiranda duslus.lyg variklis butu 5 litru kubaturos :lol: prisiknist gali prie triuksmingumo..pamenu pasata seni turejau taip prixalturyta.2, 2 litro.tiesioginis ismetimas, uz keliu simtu metru girdedavos kaip atvaziuoju :lol: per TECH APZIURA, KLAUSDAVO KADA DUSLINTUVA SUSITVARKYSI PONULI??LABAI TRIUKSMAS DIDELIS...padaryta buvo be katalizatoriu, be koriu visiskai duslintuvas.visi bakeliai be koriu..is vokietijos tokia parsivezes buvau.tik kw nebepamenu kiek turejo. 5 cilindrai 2, 2 be jokiu turbo.
2012-09-14 00:44:17 писал:pagal nuostatas tai gali labai lengvai nepraleisti del ismetimo vamzdzio jei jis negamyklinis.. t.y. net jei katalizatoriu tik ispjauni.

triuksmingumo jie siaip nematuoja kiek zinau
2012-09-14 00:48:57 писал:veiksmas vyko 2003m dar.nebuvo katalizatoriaus, galinis bakelis tuscias be koriu.vidinis bakelis tuscias..nu ir bent kiek uzmetus gazo pradedavo baubt...todel ir bambedavo per TA..dar tada ne draudimu nebudavo privalomu nieko.TA gaudavai ir pirmyn..jie vis kai CO matuodavo, UZMESK GAZO...uzmeti nu ir prasidedavo moralai...bet kaip sakant sistema ismetimo tvarkinga, jokiu skyliu kad pro sonus dumai svilptu, nebuvo prie ko pisiknisti.ir praleizdavo..mentai sustabde irgi smegenelas plaudavo nuolat.
draudimas privalomas prasidejo lietuvoje nuo 2002.04.01.
gintaras1(27)
2012-09-14 09:42:09
2012-09-13 22:53:33 писал:tai imk ta 2, 2 TURBO.draugas s4 turejo, cia audi 100 c4 kebule tik s4 versija.2, 2turbo.jei neklystu 164kw buvo taip snekejo.toki pacipavus ir 200 isspaustum galbut.nes imsi sena tranta koki, vel klausimas..kaip TA praeiti..darai tiesiogini ismetima, balsas keiciasi variklio."baubimas" atsiranda duslus.lyg variklis butu 5 litru kubaturos :lol: prisiknist gali prie triuksmingumo..pamenu pasata seni turejau taip prixalturyta.2, 2 litro.tiesioginis ismetimas, uz keliu simtu metru girdedavos kaip atvaziuoju :lol: per TECH APZIURA, KLAUSDAVO KADA DUSLINTUVA SUSITVARKYSI PONULI??LABAI TRIUKSMAS DIDELIS...padaryta buvo be katalizatoriu, be koriu visiskai duslintuvas.visi bakeliai be koriu..is vokietijos tokia parsivezes buvau.tik kw nebepamenu kiek turejo. 5 cilindrai 2, 2 be jokiu turbo.
2012-09-14 00:44:17 писал:pagal nuostatas tai gali labai lengvai nepraleisti del ismetimo vamzdzio jei jis negamyklinis.. t.y. net jei katalizatoriu tik ispjauni.

triuksmingumo jie siaip nematuoja kiek zinau
2012-09-14 00:48:57 писал:veiksmas vyko 2003m dar.nebuvo katalizatoriaus, galinis bakelis tuscias be koriu.vidinis bakelis tuscias..nu ir bent kiek uzmetus gazo pradedavo baubt...todel ir bambedavo per TA..dar tada ne draudimu nebudavo privalomu nieko.TA gaudavai ir pirmyn..jie vis kai CO matuodavo, UZMESK GAZO...uzmeti nu ir prasidedavo moralai...bet kaip sakant sistema ismetimo tvarkinga, jokiu skyliu kad pro sonus dumai svilptu, nebuvo prie ko pisiknisti.ir praleizdavo..mentai sustabde irgi smegenelas plaudavo nuolat.
del garso tai cia bus matyti, ne taip svarbu, beto ir as patc nelabai megstu kad butu didelis garsas. tai sakai imt 2.2 turbo, bet tai paprasta ar 20v ?
Юзер
2012-09-14 00:48:57
2012-09-13 22:42:33 gintaras1 писал:na kiek paskaites ivaires temas forume, supratau kad dare tokius kazkas projektus, beto ir is kitur zinau kad daro ir ymanoma padaryti, ne toks as kvailas kaip jum atrodo. o suma zadu skirti apitikslei iki 7000-8000 tukstanciu.tik va smulkmenu nezinau, ir kur daro tokius projektus servisu ar privaciu asmenu, aisku noriu geru meistru kad darytu. tai del to ir klausiu patarimu, jai viska zinociau nieks cia net nerasynetu ir neklausinetu.
2012-09-13 22:53:33 писал:tai imk ta 2, 2 TURBO.draugas s4 turejo, cia audi 100 c4 kebule tik s4 versija.2, 2turbo.jei neklystu 164kw buvo taip snekejo.toki pacipavus ir 200 isspaustum galbut.nes imsi sena tranta koki, vel klausimas..kaip TA praeiti..darai tiesiogini ismetima, balsas keiciasi variklio."baubimas" atsiranda duslus.lyg variklis butu 5 litru kubaturos :lol: prisiknist gali prie triuksmingumo..pamenu pasata seni turejau taip prixalturyta.2, 2 litro.tiesioginis ismetimas, uz keliu simtu metru girdedavos kaip atvaziuoju :lol: per TECH APZIURA, KLAUSDAVO KADA DUSLINTUVA SUSITVARKYSI PONULI??LABAI TRIUKSMAS DIDELIS...padaryta buvo be katalizatoriu, be koriu visiskai duslintuvas.visi bakeliai be koriu..is vokietijos tokia parsivezes buvau.tik kw nebepamenu kiek turejo. 5 cilindrai 2, 2 be jokiu turbo.
2012-09-14 00:44:17 писал:pagal nuostatas tai gali labai lengvai nepraleisti del ismetimo vamzdzio jei jis negamyklinis.. t.y. net jei katalizatoriu tik ispjauni.

triuksmingumo jie siaip nematuoja kiek zinau
veiksmas vyko 2003m dar.nebuvo katalizatoriaus, galinis bakelis tuscias be koriu.vidinis bakelis tuscias..nu ir bent kiek uzmetus gazo pradedavo baubt...todel ir bambedavo per TA..dar tada ne draudimu nebudavo privalomu nieko.TA gaudavai ir pirmyn..jie vis kai CO matuodavo, UZMESK GAZO...uzmeti nu ir prasidedavo moralai...bet kaip sakant sistema ismetimo tvarkinga, jokiu skyliu kad pro sonus dumai svilptu, nebuvo prie ko pisiknisti.ir praleizdavo..mentai sustabde irgi smegenelas plaudavo nuolat.
Юзер
2012-09-14 00:44:58
2012-09-13 00:14:59 писал:didzioji dalis oro.. spaudziant buna 7 dalys oro ir 1 dalis E85. ramiai vaziuojant ~9.8 oro ir 1 dalis E85
2012-09-13 14:34:08 gintaras1 писал:dauk mas aisku koki kebula jieskoti ir kokiu varikliu, tik svarbu rast nesupuvusi kebula ir neuzdususi varikli:)aciu uz patarimus:beer: dar paklausiu, ka reiktu keist is vaziuokles ? ir kaip su greiciu deze reikalai ?
2012-09-13 22:33:43 писал:tu visu pirma paklausk ar is cia nors vienas yra dares toki projakteli?tada klausk, kas ir kaip, nes jai nesi dares, tai cia gali fantazuot be galo, tu pirma pasakyk kokia suma zadi skirti?
tokio ne, bet kitokiu ne viena
Юзер
2012-09-14 00:44:17
2012-09-13 22:33:43 писал:tu visu pirma paklausk ar is cia nors vienas yra dares toki projakteli?tada klausk, kas ir kaip, nes jai nesi dares, tai cia gali fantazuot be galo, tu pirma pasakyk kokia suma zadi skirti?
2012-09-13 22:42:33 gintaras1 писал:na kiek paskaites ivaires temas forume, supratau kad dare tokius kazkas projektus, beto ir is kitur zinau kad daro ir ymanoma padaryti, ne toks as kvailas kaip jum atrodo. o suma zadu skirti apitikslei iki 7000-8000 tukstanciu.tik va smulkmenu nezinau, ir kur daro tokius projektus servisu ar privaciu asmenu, aisku noriu geru meistru kad darytu. tai del to ir klausiu patarimu, jai viska zinociau nieks cia net nerasynetu ir neklausinetu.
2012-09-13 22:53:33 писал:tai imk ta 2, 2 TURBO.draugas s4 turejo, cia audi 100 c4 kebule tik s4 versija.2, 2turbo.jei neklystu 164kw buvo taip snekejo.toki pacipavus ir 200 isspaustum galbut.nes imsi sena tranta koki, vel klausimas..kaip TA praeiti..darai tiesiogini ismetima, balsas keiciasi variklio."baubimas" atsiranda duslus.lyg variklis butu 5 litru kubaturos :lol: prisiknist gali prie triuksmingumo..pamenu pasata seni turejau taip prixalturyta.2, 2 litro.tiesioginis ismetimas, uz keliu simtu metru girdedavos kaip atvaziuoju :lol: per TECH APZIURA, KLAUSDAVO KADA DUSLINTUVA SUSITVARKYSI PONULI??LABAI TRIUKSMAS DIDELIS...padaryta buvo be katalizatoriu, be koriu visiskai duslintuvas.visi bakeliai be koriu..is vokietijos tokia parsivezes buvau.tik kw nebepamenu kiek turejo. 5 cilindrai 2, 2 be jokiu turbo.
pagal nuostatas tai gali labai lengvai nepraleisti del ismetimo vamzdzio jei jis negamyklinis.. t.y. net jei katalizatoriu tik ispjauni.

triuksmingumo jie siaip nematuoja kiek zinau
Юзер
2012-09-13 22:53:33
2012-09-13 14:34:08 gintaras1 писал:dauk mas aisku koki kebula jieskoti ir kokiu varikliu, tik svarbu rast nesupuvusi kebula ir neuzdususi varikli:)aciu uz patarimus:beer: dar paklausiu, ka reiktu keist is vaziuokles ? ir kaip su greiciu deze reikalai ?
2012-09-13 22:33:43 писал:tu visu pirma paklausk ar is cia nors vienas yra dares toki projakteli?tada klausk, kas ir kaip, nes jai nesi dares, tai cia gali fantazuot be galo, tu pirma pasakyk kokia suma zadi skirti?
2012-09-13 22:42:33 gintaras1 писал:na kiek paskaites ivaires temas forume, supratau kad dare tokius kazkas projektus, beto ir is kitur zinau kad daro ir ymanoma padaryti, ne toks as kvailas kaip jum atrodo. o suma zadu skirti apitikslei iki 7000-8000 tukstanciu.tik va smulkmenu nezinau, ir kur daro tokius projektus servisu ar privaciu asmenu, aisku noriu geru meistru kad darytu. tai del to ir klausiu patarimu, jai viska zinociau nieks cia net nerasynetu ir neklausinetu.
tai imk ta 2, 2 TURBO.draugas s4 turejo, cia audi 100 c4 kebule tik s4 versija.2, 2turbo.jei neklystu 164kw buvo taip snekejo.toki pacipavus ir 200 isspaustum galbut.nes imsi sena tranta koki, vel klausimas..kaip TA praeiti..darai tiesiogini ismetima, balsas keiciasi variklio."baubimas" atsiranda duslus.lyg variklis butu 5 litru kubaturos prisiknist gali prie triuksmingumo..pamenu pasata seni turejau taip prixalturyta.2, 2 litro.tiesioginis ismetimas, uz keliu simtu metru girdedavos kaip atvaziuoju per TECH APZIURA, KLAUSDAVO KADA DUSLINTUVA SUSITVARKYSI PONULI??LABAI TRIUKSMAS DIDELIS...padaryta buvo be katalizatoriu, be koriu visiskai duslintuvas.visi bakeliai be koriu..is vokietijos tokia parsivezes buvau.tik kw nebepamenu kiek turejo. 5 cilindrai 2, 2 be jokiu turbo.
gintaras1(27)
2012-09-13 22:42:33
2012-09-13 00:14:59 писал:didzioji dalis oro.. spaudziant buna 7 dalys oro ir 1 dalis E85. ramiai vaziuojant ~9.8 oro ir 1 dalis E85
2012-09-13 14:34:08 gintaras1 писал:dauk mas aisku koki kebula jieskoti ir kokiu varikliu, tik svarbu rast nesupuvusi kebula ir neuzdususi varikli:)aciu uz patarimus:beer: dar paklausiu, ka reiktu keist is vaziuokles ? ir kaip su greiciu deze reikalai ?
2012-09-13 22:33:43 писал:tu visu pirma paklausk ar is cia nors vienas yra dares toki projakteli?tada klausk, kas ir kaip, nes jai nesi dares, tai cia gali fantazuot be galo, tu pirma pasakyk kokia suma zadi skirti?
na kiek paskaites ivaires temas forume, supratau kad dare tokius kazkas projektus, beto ir is kitur zinau kad daro ir ymanoma padaryti, ne toks as kvailas kaip jum atrodo. o suma zadu skirti apitikslei iki 7000-8000 tukstanciu.tik va smulkmenu nezinau, ir kur daro tokius projektus servisu ar privaciu asmenu, aisku noriu geru meistru kad darytu. tai del to ir klausiu patarimu, jai viska zinociau nieks cia net nerasynetu ir neklausinetu.
Юзер
2012-09-13 22:33:43
2012-09-13 00:04:06 писал:dar pasakyk oru vaziuoja tie 295kw
:D
2012-09-13 00:14:59 писал:didzioji dalis oro.. spaudziant buna 7 dalys oro ir 1 dalis E85. ramiai vaziuojant ~9.8 oro ir 1 dalis E85
2012-09-13 14:34:08 gintaras1 писал:dauk mas aisku koki kebula jieskoti ir kokiu varikliu, tik svarbu rast nesupuvusi kebula ir neuzdususi varikli:)aciu uz patarimus:beer: dar paklausiu, ka reiktu keist is vaziuokles ? ir kaip su greiciu deze reikalai ?
tu visu pirma paklausk ar is cia nors vienas yra dares toki projakteli?tada klausk, kas ir kaip, nes jai nesi dares, tai cia gali fantazuot be galo, tu pirma pasakyk kokia suma zadi skirti?
gintaras1(27)
2012-09-13 14:34:08
2012-09-12 23:57:44 писал:jo, toks kupas.

2.2 turbo su keliais modais nesunkiai pus 180kW (isiurbimas, ismetimas, remapas). 200kW irgi realu.

mano pazistamas su 295kW kasdiena vazineja.. juk niekas nevercia spausti
2012-09-13 00:04:06 писал:dar pasakyk oru vaziuoja tie 295kw
:D
2012-09-13 00:14:59 писал:didzioji dalis oro.. spaudziant buna 7 dalys oro ir 1 dalis E85. ramiai vaziuojant ~9.8 oro ir 1 dalis E85
dauk mas aisku koki kebula jieskoti ir kokiu varikliu, tik svarbu rast nesupuvusi kebula ir neuzdususi varikli:)aciu uz patarimus dar paklausiu, ka reiktu keist is vaziuokles ? ir kaip su greiciu deze reikalai ?
Юзер
2012-09-13 00:14:59
2012-09-12 23:57:44 писал:jo, toks kupas.

2.2 turbo su keliais modais nesunkiai pus 180kW (isiurbimas, ismetimas, remapas). 200kW irgi realu.

mano pazistamas su 295kW kasdiena vazineja.. juk niekas nevercia spausti
2012-09-13 00:04:06 писал:dar pasakyk oru vaziuoja tie 295kw
:D
didzioji dalis oro.. spaudziant buna 7 dalys oro ir 1 dalis E85. ramiai vaziuojant ~9.8 oro ir 1 dalis E85
Юзер
2012-09-13 00:04:06
2012-09-12 23:57:44 писал:jo, toks kupas.

2.2 turbo su keliais modais nesunkiai pus 180kW (isiurbimas, ismetimas, remapas). 200kW irgi realu.

mano pazistamas su 295kW kasdiena vazineja.. juk niekas nevercia spausti
dar pasakyk oru vaziuoja tie 295kw
:D
Юзер
2012-09-12 23:57:44
jo, toks kupas.

2.2 turbo su keliais modais nesunkiai pus 180kW (isiurbimas, ismetimas, remapas). 200kW irgi realu.

mano pazistamas su 295kW kasdiena vazineja.. juk niekas nevercia spausti
Юзер
2012-09-12 23:55:15
2012-09-12 23:49:56 писал:mano galva tai ir tie 200 kw norimi brangiai atseis, aisku tas brangiai kiekvienam skirtingai zinoma :) Na, sekmes darbe, ir kad ne vien snekos zinoma butu :)
nuperki audi 90 b3 quattro dedi 2.2t 10v ale pacipuoji ir turi 160-170kw siaip toks pigesnis variantas arba Audi 100 ar 200 su 2.2turbavyku ale cipuotu irgi variantas tik kiek pigesnis. tik kasdien neprilkastysi nes geria kibirais
Юзер
2012-09-12 23:49:56
mano galva tai ir tie 200 kw norimi brangiai atseis, aisku tas brangiai kiekvienam skirtingai zinoma :) Na, sekmes darbe, ir kad ne vien snekos zinoma butu :)
gintaras1(27)
2012-09-12 23:39:40
2012-09-12 21:55:02 bmw320i писал:eik tu elektrike
2012-09-12 22:45:27 gintaras1 писал:audi 90 senute 85-86 metu tiktu 2.2 varikliu 100kw uzturbinti ? aisku kiek suprantu reiktu vaziuokle keisti, stiprinti ismetima ir.t.t ar geriau butu pirkt audi 200 2.2 turbo ir didinti galia ?
2012-09-12 22:57:44 писал:200 per sunki rimtam projektui. net ir ryskiai pakeus galia 1/4 laikas nezymiai mazes.

geriau B2 coupe, jei rasi nesupuvusiu kebulu.
b2 tai kupas kaip pas mane fotkeje ? beto sitas kupas mano buves ir kaip minejau labai rimto projekto nereik man, neturiu tokiu pinygu, ir kaip minejau nesiruosiu dalivauti varzybose kazkokiose. tik sau laisvalaikiui noriu pavazinet, palakstyt kartas nuo karto, ir kazdieniniui vazinejimui beveik.kad pakelt galia iki kokia 180-200 kw man uztektu
Юзер
2012-09-12 22:57:44
2012-09-12 21:55:02 bmw320i писал:eik tu elektrike
2012-09-12 22:45:27 gintaras1 писал:audi 90 senute 85-86 metu tiktu 2.2 varikliu 100kw uzturbinti ? aisku kiek suprantu reiktu vaziuokle keisti, stiprinti ismetima ir.t.t ar geriau butu pirkt audi 200 2.2 turbo ir didinti galia ?
200 per sunki rimtam projektui. net ir ryskiai pakeus galia 1/4 laikas nezymiai mazes.

geriau B2 coupe, jei rasi nesupuvusiu kebulu.
gintaras1(27)
2012-09-12 22:45:27
2012-09-12 21:55:02 bmw320i писал:eik tu elektrike
audi 90 senute 85-86 metu tiktu 2.2 varikliu 100kw uzturbinti ? aisku kiek suprantu reiktu vaziuokle keisti, stiprinti ismetima ir.t.t ar geriau butu pirkt audi 200 2.2 turbo ir didinti galia ?
bmw320i(875)
2012-09-12 21:55:02
eik tu elektrike
Юзер
2012-09-12 21:49:33
2012-09-12 21:29:20 gintaras1 писал:aciu uz patarimus, ivairei jus cia paraset, as tik norejau pasidometi ar deda turbinas, ar apsimoka det, ir gal kas ka geresnio pasiulyti galetu ? o pas mane tik ateiti yra tokiu planu kazka pasidaryti gero ir zverysko is senutes masinos. beto man tokio zveriuko ir nereikia kur jus snekat apie ta kupa kur 62 stukas praso:smoke:tada gal patartumete i koki varikli ir kebula geriau butu deti turbina ? gal kas zino kas ir kur tuom uzsijimdyneje ? ir kiek panasei kainuotu ? beto su ta masina vazineciau daznai, ir kazdienine beveik masina butu, o ne tik lenktynems ir dragui:smoke:
is senesniu audiniu 2.2 turbo variklis. is naujesniu 1.8 turbo neblogas. kebulas geriau kuo lengvesnis.. GTI arba A3.
gintaras1(27)
2012-09-12 21:29:20
aciu uz patarimus, ivairei jus cia paraset, as tik norejau pasidometi ar deda turbinas, ar apsimoka det, ir gal kas ka geresnio pasiulyti galetu ? o pas mane tik ateiti yra tokiu planu kazka pasidaryti gero ir zverysko is senutes masinos. beto man tokio zveriuko ir nereikia kur jus snekat apie ta kupa kur 62 stukas prasotada gal patartumete i koki varikli ir kebula geriau butu deti turbina ? gal kas zino kas ir kur tuom uzsijimdyneje ? ir kiek panasei kainuotu ? beto su ta masina vazineciau daznai, ir kazdienine beveik masina butu, o ne tik lenktynems ir dragui
Юзер
2012-09-11 17:50:34
2012-09-11 08:57:55 assas писал:as sakau is isskaiciavimo puses kad butu dejes y naujesniu metu kokio bmw kebula ar ir audi kebula koky s ar kita butu gaves savo litus ka jis nori o dabar negaus manau.na jam reikia deti y vokieciu puslapius su smulkiu aprasymu va ten nebent bus susidomejusiu na jei ka reikes jam pasakyti jei neturi sudejes.jis ilgai ja dare bet ir to manau nera pabaiges, kai maciau salona nebuvo dar
2012-09-11 17:37:45 писал:na ir kas toks sita audine turi?jai sakai, kad jy pazysti?kas perka tokia daryta auto, ne y kebula ziuri, o kas po kapotu, sita coupine yra legenda ir daug graziau atrodo nei kokia kita s klases nauja audi
2012-09-11 17:43:15 mldcas писал:hui jis pazysta, durnelis blet, juokas ima skaitant jo rasliavas, bando primest kazka kertanti bet durnas kaip bato aulas yra
man ir panasiai atrodo
mldcas(272)
2012-09-11 17:43:15
2012-09-10 22:43:28 писал:Nu zinai, kaip kas supranta. As tai pritariu tokiam projekteliui, Lietuvoj supersport klasej drage vaziuoja vos keli dalyviai, ir jis pasidares toki zveriuka tarp ju..:thumbup: Kiekvienas autofanas bent vienakart gyvenime privalo padaryt "tokia klaida", mazesne ar didesne..
2012-09-11 08:57:55 assas писал:as sakau is isskaiciavimo puses kad butu dejes y naujesniu metu kokio bmw kebula ar ir audi kebula koky s ar kita butu gaves savo litus ka jis nori o dabar negaus manau.na jam reikia deti y vokieciu puslapius su smulkiu aprasymu va ten nebent bus susidomejusiu na jei ka reikes jam pasakyti jei neturi sudejes.jis ilgai ja dare bet ir to manau nera pabaiges, kai maciau salona nebuvo dar
2012-09-11 17:37:45 писал:na ir kas toks sita audine turi?jai sakai, kad jy pazysti?kas perka tokia daryta auto, ne y kebula ziuri, o kas po kapotu, sita coupine yra legenda ir daug graziau atrodo nei kokia kita s klases nauja audi
hui jis pazysta, durnelis blet, juokas ima skaitant jo rasliavas, bando primest kazka kertanti bet durnas kaip bato aulas yra
Юзер
2012-09-11 17:37:45
2012-09-10 22:43:28 писал:Nu zinai, kaip kas supranta. As tai pritariu tokiam projekteliui, Lietuvoj supersport klasej drage vaziuoja vos keli dalyviai, ir jis pasidares toki zveriuka tarp ju..:thumbup: Kiekvienas autofanas bent vienakart gyvenime privalo padaryt "tokia klaida", mazesne ar didesne..
2012-09-11 08:57:55 assas писал:as sakau is isskaiciavimo puses kad butu dejes y naujesniu metu kokio bmw kebula ar ir audi kebula koky s ar kita butu gaves savo litus ka jis nori o dabar negaus manau.na jam reikia deti y vokieciu puslapius su smulkiu aprasymu va ten nebent bus susidomejusiu na jei ka reikes jam pasakyti jei neturi sudejes.jis ilgai ja dare bet ir to manau nera pabaiges, kai maciau salona nebuvo dar
na ir kas toks sita audine turi?jai sakai, kad jy pazysti?kas perka tokia daryta auto, ne y kebula ziuri, o kas po kapotu, sita coupine yra legenda ir daug graziau atrodo nei kokia kita s klases nauja audi

Ваше послание

Поиск на форуме

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен