saab 9-5 99-00m

Создал Пользователь 2014-09-22
2014-09-22 13:04
ziurineju vis i sita modeli, kuris variklis butu geriauses, ieskosiu su dujom, noreciau automato, tai gal zino kaip ju dezes laiko? kokios pagrindines bedos? ar labai brangi eksplotacija? viska ka zinot rasykit, tikiuosi padesit apsispresti ka pirkti
2014-09-22 13:19
?
2014-09-22 15:37
2014-09-22 13:19 писал:?
o kam tau puvėkas?
2014-09-22 15:39
2014-09-22 13:19 писал:?
2014-09-22 15:37 писал:o kam tau puvėkas?
kaip suprasti?
2014-09-22 15:40
kad vilniuj dažnai plika akim matyti, kiek jų parūdijūsiais kraštais važinėja
2014-09-22 15:46
kazkaip nelabai tas ikrito i akis, pamirsau pamineti , kad ieskau tik SEDANO kebule. bet manau , kad tokiu metu masinos visos rudyja, tai nuo to nepabegsi manau tikrai.
2014-09-22 15:57
2014-09-22 15:46 писал:kazkaip nelabai tas ikrito i akis, pamirsau pamineti , kad ieskau tik SEDANO kebule. bet manau , kad tokiu metu masinos visos rudyja, tai nuo to nepabegsi manau tikrai.
Visos masinos ąį metu jau turi rudziu ar tai saab, ar tai bmw ar audi...
(155)
2014-12-10 11:41
Sveiki. Jau paveluotai, bet gal kam pades, jei kas kada domesis. Turim 2 SAAB 95, 2000m 2.3 turbo (136kw) ir 2001 metu Aero 2.3 turbo (169kw). Abu automatai. Kas liecia eksplotacija: pakabos laiko pakankamai neblogai, jei neapleidziamos, laiku keiciama kas pradeda skleisti nepageidaujamus garsus (greiciausiai daugeliui automobiliu galiojantis dalykas), o pakabos dalys perkant naujas ar restauruojant nera labia brangios, galima lyginti su BMW E39 (taipogi turetas varijantas). Dazniausiai pasitaiko elektros gedimu salone, megsta grybauti klimato kontroles, perdegti paneles apsvietimas, taciau nieko labai rimto. Kas liecia variklius, geriausia rinktis 2.3 litro linijos variklius, kadangi 2.0 turbo kiek silpni (nekaitant 140kw versijos), 3.0V6 varikliai imti is opelio ir savaime nelabai nusiseke agregatai. Varikliai reikalauja nemazai prieziuros, geru tepalu ir ju keitimo laiku. Visuomet priziureti tepalo lygi, kadangi jo I varikli ir siaip nedaug eina (3.8-4.0 litrai.) Kiekviena tepalo keitima reikia keisti zvakes antraip rizikuojama degimo kasetes gedimu, kas atseis nuo 400-1200lt (deveta/nauja). Su dujomis draugauja neblogai, taciau ekonomijos tiketis neverta. Mniskis 169kw varijantas mieste pasiima nuo 16 litru duju. uzmiestyje nuo 10. Automatai geri, jei priziurimi, tepalai kas 30 000km turi buti keiciami. Aero varijantas kietas, taciau manervingas ir labai stabiles kelyje. Salonai patogus, gausi iranga. Gyvenant VIlniuje su devetomis dalimis problem niekuomet nekils, ne vienas stambus lauzynas uzsiimantis butent SAAB automobiliais. Jei kam kiltu detalesniu klausimu, visuomet galit kreiptis juras.b.1989@gmail.com . Sekmingo pirkimo.
2014-12-10 12:39
Kiekviena tepalo keitima reikia keisti zvakes??
(155)
2014-12-10 12:44
Jo. Na, galima to ir nedaryti aisku, bet sau rizika didesne prisiimi... :) O Auro varijantui zvakes brangokos, platinines priklauso. :D Bet kiek pasikonsultavau, bendros nuomones buvom prieje, kad geriau kas 7000-8000 km kiek pigesnes akeisti, nei 12 000 su vienom vazineti :) Nera juk toks brangus dalykas. Juolab jei per metus 30-40k neprasuki :)
(155)
2014-12-10 12:44
Aero*
(155)
2014-12-10 12:46
Tik zvakes rinktis tas, kurios reikalavimus pagal gamintoja atitinka :) Tada kainos svyruoja nuo kazkur 18 iki 60 Lt/vnt. :) Cia kie pats susidures buvau :)
2014-12-10 13:20
2014-12-10 11:41 juras писал:Sveiki. Jau paveluotai, bet gal kam pades, jei kas kada domesis. Turim 2 SAAB 95, 2000m 2.3 turbo (136kw) ir 2001 metu Aero 2.3 turbo (169kw). Abu automatai. Kas liecia eksplotacija: pakabos laiko pakankamai neblogai, jei neapleidziamos, laiku keiciama kas pradeda skleisti nepageidaujamus garsus (greiciausiai daugeliui automobiliu galiojantis dalykas), o pakabos dalys perkant naujas ar restauruojant nera labia brangios, galima lyginti su BMW E39 (taipogi turetas varijantas). Dazniausiai pasitaiko elektros gedimu salone, megsta grybauti klimato kontroles, perdegti paneles apsvietimas, taciau nieko labai rimto. Kas liecia variklius, geriausia rinktis 2.3 litro linijos variklius, kadangi 2.0 turbo kiek silpni (nekaitant 140kw versijos), 3.0V6 varikliai imti is opelio ir savaime nelabai nusiseke agregatai. Varikliai reikalauja nemazai prieziuros, geru tepalu ir ju keitimo laiku. Visuomet priziureti tepalo lygi, kadangi jo I varikli ir siaip nedaug eina (3.8-4.0 litrai.) Kiekviena tepalo keitima reikia keisti zvakes antraip rizikuojama degimo kasetes gedimu, kas atseis nuo 400-1200lt (deveta/nauja). Su dujomis draugauja neblogai, taciau ekonomijos tiketis neverta. Mniskis 169kw varijantas mieste pasiima nuo 16 litru duju. uzmiestyje nuo 10. Automatai geri, jei priziurimi, tepalai kas 30 000km turi buti keiciami. Aero varijantas kietas, taciau manervingas ir labai stabiles kelyje. Salonai patogus, gausi iranga. Gyvenant VIlniuje su devetomis dalimis problem niekuomet nekils, ne vienas stambus lauzynas uzsiimantis butent SAAB automobiliais. Jei kam kiltu detalesniu klausimu, visuomet galit kreiptis juras.b.1989@gmail.com . Sekmingo pirkimo.
Laba Jurai,

smagu kai žmogus turi įdimų aparatą, beveik išskirtinį tarp kitų"kasdieniukų"...Neketinu ndabar kalbėti apie silpnas vietas kurių nepaminėjai, nes, manau, perkant tai pastebės betkuris patyrčs šoperis ir ne kiekviename SSAB tai pasitaiko, bet tikrai būna keletas l.žiaurių momentų, kurių nepaminėjai, gal dėl to., kad paprsčiausiai nesusidūrei, o gal būna tik GM versijose su opel agregatais.Tiek to.Iš esmės neblogų galimybių neeiliniai aparatai, tvarkingo šoperio rankose tarnaujantys ilgai ir ištikimai...

Noriu pakalbėt apie kitką.Dažnai keliauju Skandinavijoje ir Šiaurės Europoje.Tenka matyti daugybę saabų su variklio pašildymo sistemomis.

Ką patartum dėl tokios sistemos įrengimo ir eksploatavimo , kokia paties nuomonė apie tuos šildytuvus, kokia to įrenginio kaina su montavimu, gal žinai kas montuoja LT ar netopliese?

Tikslas tas, kad montuočiau į kelis mašiniokus, variklis ilgiau tarnautų ir ekonomiškiau važinėti pašildžius.

Gal turi kokios nors info šiuo klausimu?
(155)
2014-12-10 14:03
Sveikas, VIrgi. Va siuo klausimu nieko pasakyti negaliu, niekada neteko susidurti su tais dalykais. Kiek isivaizduoju, cia kazkas panasaus I Webasto sistema, tik skirta grynai varikliui, ar ne? :) Jei kas kitaip, nusviesk situacija, tikrai idomu. Jei tas pats principas, kaip minejau, tai galiu tik viena patarima duoti, ka teko ne karta girdeti, tai sita dalyka palikti normaliai tuo uzsiimanciai firmai, nes garazuose nezinia kiek kokybiskai bus padaryta. Aisku nekeikiu garazu, ten neretai pasitaiko, kad daug geresni meistrai buna nei servisuose.

O kas SAAB liecia, tai kazko daugiau tiesiogiai (aciu dievui) patirti neteko. Galiu tik pridurti bent karta nusipirkus nusiimti ir issivalyti karterio filtra :)
Su tuo paciu 3.0 V varikliu, tik SAAB nemodifikuotu turejau Omega, tai buvau kiek nusivyles patvarumu. :)
(155)
2014-12-10 14:05
Ir del pasildymo sistemos, nezinau is tiesu kiek SAAB'ui tai reikalinga, nebent daug eksplotuosi temperaturose kur -15 ir salciau. Siu automobiliu varikliai (ateje is SAAB , ne is GM puses) labia greit syla savaime :) Nors atsiminus Omegos 3.0 varikli, tai vis gedimo ieskojau ko jis taip ilgai sildavo :/
2014-12-10 14:18
Kiek zinau tai paprasta ganetai sistema, net ne sistema, o paprastas sildytuvas(engine block arba engine oil heater), tiesiog isisuka i bloko tosioliio isleidimo skyle toks tarsi arbatai uzvirt budavo spiraliukas ir laidas.Tik kaip ji pajungti, ar prie masinos akumo imanoma?Teko matyti kad pvz svcedai saabus siuldo is buitinio tinklo.Dar buna zinok kur tik tepala sildo, prisiklijuoja spec kjlijais prie karterio toks sildytuvas tarsi lapas irgi su laidu.Viskas daug parasciau nei webasta.

Esme, kad ne tik salciams tai reikalinga.

Daug sveikiau varikliui, ta prasme gali iskart vaziuoti, nes jei sildai kieme uzjkures nefektas toks pats tik kuro isdega daug, o jei vaziuoji su saltu motoru, tai isvis trigubai ryja kuro.

Sdvedai ir suomiai tikrai naudoja pats savo akimis maciau kai temperatura buna zemesne nei +5 silumos ir zemesnes bei per salcius.Naudojama ne tam kad neuzsiveda nuduses dyzelis, ten daugiau benzu vazineja, bet tausodami varikli ir del ekonomijos bei ekologijos.SUSILES MAZIAUN RYJA!!!
(3538)
2014-12-10 14:21
2014-12-10 14:18 писал:Kiek zinau tai paprasta ganetai sistema, net ne sistema, o paprastas sildytuvas(engine block arba engine oil heater), tiesiog isisuka i bloko tosioliio isleidimo skyle toks tarsi arbatai uzvirt budavo spiraliukas ir laidas.Tik kaip ji pajungti, ar prie masinos akumo imanoma?Teko matyti kad pvz svcedai saabus siuldo is buitinio tinklo.Dar buna zinok kur tik tepala sildo, prisiklijuoja spec kjlijais prie karterio toks sildytuvas tarsi lapas irgi su laidu.Viskas daug parasciau nei webasta.

Esme, kad ne tik salciams tai reikalinga.

Daug sveikiau varikliui, ta prasme gali iskart vaziuoti, nes jei sildai kieme uzjkures nefektas toks pats tik kuro isdega daug, o jei vaziuoji su saltu motoru, tai isvis trigubai ryja kuro.

Sdvedai ir suomiai tikrai naudoja pats savo akimis maciau kai temperatura buna zemesne nei +5 silumos ir zemesnes bei per salcius.Naudojama ne tam kad neuzsiveda nuduses dyzelis, ten daugiau benzu vazineja, bet tausodami varikli ir del ekonomijos bei ekologijos.SUSILES MAZIAUN RYJA!!!
nei tu desi nei tu triesk cia blin sedi sveduose ir nezinai kas per daiktas? nu tai priek ir pasiklausk, kas kaip, nes matau prie kompo sedi ir tingi pagooglit
(155)
2014-12-10 14:27
Kai jau SAAB'a perki galvos nebesuk del ryjimo... :D Ne tie aparatai. Na, su mechanine deze aisku kiek taupesni varijantai. Na, jei kazka tokio rasi ir realiai tai I nauda iseitu, kodelgi ne :) Tik as tavo vietoj nerizikuociau kazko I vidu statyti (kaip minejau apie ta spiral ar kazka panasaus pasildymui). Jei toki dalyka rinktis, tai tik toki, kaip ta pasildoma pagalve kur prie karterio klijuojasi :) Tik idomu kiek tarnauja toks dalykas.
2014-12-10 14:35
2014-12-10 14:18 писал:Kiek zinau tai paprasta ganetai sistema, net ne sistema, o paprastas sildytuvas(engine block arba engine oil heater), tiesiog isisuka i bloko tosioliio isleidimo skyle toks tarsi arbatai uzvirt budavo spiraliukas ir laidas.Tik kaip ji pajungti, ar prie masinos akumo imanoma?Teko matyti kad pvz svcedai saabus siuldo is buitinio tinklo.Dar buna zinok kur tik tepala sildo, prisiklijuoja spec kjlijais prie karterio toks sildytuvas tarsi lapas irgi su laidu.Viskas daug parasciau nei webasta.

Esme, kad ne tik salciams tai reikalinga.

Daug sveikiau varikliui, ta prasme gali iskart vaziuoti, nes jei sildai kieme uzjkures nefektas toks pats tik kuro isdega daug, o jei vaziuoji su saltu motoru, tai isvis trigubai ryja kuro.

Sdvedai ir suomiai tikrai naudoja pats savo akimis maciau kai temperatura buna zemesne nei +5 silumos ir zemesnes bei per salcius.Naudojama ne tam kad neuzsiveda nuduses dyzelis, ten daugiau benzu vazineja, bet tausodami varikli ir del ekonomijos bei ekologijos.SUSILES MAZIAUN RYJA!!!
2014-12-10 14:21 kysa11 писал:nei tu desi nei tu triesk cia :director: blin sedi sveduose ir nezinai kas per daiktas? :shocking: nu tai priek ir pasiklausk, kas kaip, nes matau prie kompo sedi ir tingi pagooglit :thumbdown:
Taves padugne niekas nieko neklause isviso
(3538)
2014-12-10 14:37
2014-12-10 14:18 писал:Kiek zinau tai paprasta ganetai sistema, net ne sistema, o paprastas sildytuvas(engine block arba engine oil heater), tiesiog isisuka i bloko tosioliio isleidimo skyle toks tarsi arbatai uzvirt budavo spiraliukas ir laidas.Tik kaip ji pajungti, ar prie masinos akumo imanoma?Teko matyti kad pvz svcedai saabus siuldo is buitinio tinklo.Dar buna zinok kur tik tepala sildo, prisiklijuoja spec kjlijais prie karterio toks sildytuvas tarsi lapas irgi su laidu.Viskas daug parasciau nei webasta.

Esme, kad ne tik salciams tai reikalinga.

Daug sveikiau varikliui, ta prasme gali iskart vaziuoti, nes jei sildai kieme uzjkures nefektas toks pats tik kuro isdega daug, o jei vaziuoji su saltu motoru, tai isvis trigubai ryja kuro.

Sdvedai ir suomiai tikrai naudoja pats savo akimis maciau kai temperatura buna zemesne nei +5 silumos ir zemesnes bei per salcius.Naudojama ne tam kad neuzsiveda nuduses dyzelis, ten daugiau benzu vazineja, bet tausodami varikli ir del ekonomijos bei ekologijos.SUSILES MAZIAUN RYJA!!!
2014-12-10 14:21 kysa11 писал:nei tu desi nei tu triesk cia :director: blin sedi sveduose ir nezinai kas per daiktas? :shocking: nu tai priek ir pasiklausk, kas kaip, nes matau prie kompo sedi ir tingi pagooglit :thumbdown:
2014-12-10 14:35 писал:Taves padugne niekas nieko neklause isviso
oplia , o koks pats esi? va pats ir esi forumo padugne pastovei triedi be tolko
(155)
2014-12-10 14:45
Negali bent vienoj temoj kas nors nevaryt vienas ant kito? :D
2014-12-10 14:45
2014-12-10 14:27 juras писал:Kai jau SAAB'a perki galvos nebesuk del ryjimo... :D Ne tie aparatai. Na, su mechanine deze aisku kiek taupesni varijantai. Na, jei kazka tokio rasi ir realiai tai I nauda iseitu, kodelgi ne :) Tik as tavo vietoj nerizikuociau kazko I vidu statyti (kaip minejau apie ta spiral ar kazka panasaus pasildymui). Jei toki dalyka rinktis, tai tik toki, kaip ta pasildoma pagalve kur prie karterio klijuojasi :) Tik idomu kiek tarnauja toks dalykas.
Gerai gerai, nesiruosiu pirkt nei saab nei kitko, pakankamai turiu technikos.Tiesiog maniau kad sabistas kanors zinos realaus.

Nes yra keli tipai tu sildytuvu.

Sildo isuktas i bloka

Sildo tosoli isoreje (kaip prisegtame faile)

Na arba tepala karteryje kaip ankstesneje foto
2014-12-10 14:51
2014-12-10 14:45 juras писал:Negali bent vienoj temoj kas nors nevaryt vienas ant kito? :D
Aš to atmatos šmeižiko ir pletkininko išviso nepazįstu ir pažinot nenoriu, bet jau daug metu kai tik kasnors kazka įdomaus pradeda rašysi, (betkas , nebūtinai aš)šitas proliotaras viščiuku pešejas kas iš UK iškart prilenda su savo trigrąšius tarsi aš jo klausčiau nuomonės
2014-12-10 14:54
Gerai,

dėl tam mtikro sluoksnio veikėjų antplūdžio neįmanoma nė pasitarti...

sėkmės visiems ir viso geriausio



(155)
2014-12-10 14:57
Viso :)
(3538)
2014-12-10 14:57
2014-12-10 14:45 juras писал:Negali bent vienoj temoj kas nors nevaryt vienas ant kito? :D
2014-12-10 14:51 писал:Aš to atmatos šmeižiko ir pletkininko išviso nepazįstu ir pažinot nenoriu, bet jau daug metu kai tik kasnors kazka įdomaus pradeda rašysi, (betkas , nebūtinai aš)šitas proliotaras viščiuku pešejas kas iš UK iškart prilenda su savo trigrąšius tarsi aš jo klausčiau nuomonės:lol::lol::lol:
nu ir ka cia suskelei? ir ka kur idomaus , daug metu rasai? ir ka dabar laisvoj saly negalima pareiksti savo nuomones? ar jau pradesi nurodineti kur kistis kur nea? matai as tai nors visciukus pesu, ne taip kaip pats , kuri projektus, perki, bet tik va , is bedarbio pasalpos neina, nu beda, todel kaip normalei pasakoma putoji, kaip sysiukas ant sniego
(7042 / +1)
2014-12-10 14:59
2014-12-10 14:54 писал:Gerai,

dėl tam mtikro sluoksnio veikėjų antplūdžio neįmanoma nė pasitarti...

sėkmės visiems ir viso geriausio



ka cia pjauni baravykus?Gali private rasyt, jei nepatinka kitu komentai
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(771)
2014-12-10 15:20
Tepalo sildymas saltaziema seip visiems auto butu labai geras priedas ir tikrai ne del kuro taupumo.
Tepalas sildomas tiek dyzeliui, tiek benzui tam, kad kaip variklis uzsives tepalo siurblys pajegtu jau suskystejusi tepala prapumpuoti per visa jo magistrale.
Yra ir autonominiai sildytuvai kurie veike nuo akumuletoriu ir sildo ausinimo skysti, o skystis apsildo visa varikli ir peciuka. toks syldymas patogus tuo, kad neuzvedes variklio pasildai kartu is salona.
Sidymas su priklijuomais, ar ysukamais sildymo elementais, dazniause buna nuo 220v.
(155)
2014-12-10 15:33
Tai is esmes gaunasi, jog grynai tepalo pasildymas pagrinde pasitarnauja tuo, jog tepalo siurbliui lengviau darba atlikti? Kazkaip atrodo jei jau toki dalyka I automobile montuoti, tai daryti, kad visur pajustum, turiu galvoje tiek varikliui, tiek salonui apsildyma... :)
(771)
2014-12-10 16:27
2014-12-10 15:33 juras писал:Tai is esmes gaunasi, jog grynai tepalo pasildymas pagrinde pasitarnauja tuo, jog tepalo siurbliui lengviau darba atlikti? Kazkaip atrodo jei jau toki dalyka I automobile montuoti, tai daryti, kad visur pajustum, turiu galvoje tiek varikliui, tiek salonui apsildyma... :)
Matai tie dalykuciai kurie isideda, prisiklijuoja ar ysisuka kaip paprastas sildymo elemenas tai jie yra ne brangus ir ymontavivimas i automobili nera sudetingas, net kas liecia jau sildyma ausinimo skyscio ir salono kartu paemus tai be specialistu tai kazin ar kas sugebetu ta autonomini sildytuva deramai pajungti ir paleisti. Na jo ir kaina yra ne simtais skaiciuojama plius pajungimas.
(155)
2014-12-10 16:41
Isivaizduoju, jog uz kazka tokio jau reiketu kazkur 1500-2000 atiduoti. Ir aisku nebedutum zmogus tokio I automobile, kuris pats kokius 5-8k tekainuoja :)
(771)
2014-12-10 17:01
2014-12-10 16:41 juras писал:Isivaizduoju, jog uz kazka tokio jau reiketu kazkur 1500-2000 atiduoti. Ir aisku nebedutum zmogus tokio I automobile, kuris pats kokius 5-8k tekainuoja :)
1500/2000 tai cia gal tik koke sena is savartyno paimtum, o nauja manau 3000/4000 turetu kainuoti :D
(155)
2014-12-10 17:46
Uz tokia kaina aciu ne :D Man atrodo as geriau kelis kart varikliui kapitalini atliksiu :D O salta ziema geru pirstiniu uzteks :D

Ваше послание

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен