sweiki as del alfos

Создал Пользователь 2009-03-05
2009-03-05 12:31
sweiki as del alfos, na nezinau ko taip visi varo ant tu alfu, geros masinos negaliu nieko blogo pasakyt turiu ja jau 1, 5 metu nu apsuoliuciai nieko nedariau, ir beja pries 3 sawaites pati praejo techikiny, visi saukia kad brangios detales, o jus paimkit bet kokia masina y ja taipat reiks kisti y remontus, juk neinvestuosi nevaziuosi
2009-09-30 16:08
nereikia tu italu galiu is savo patirties pasakyt kad varikliai bendzininiai iki 98m ejo su defektu ne vienas be remonto 150 000km nenuriedejo
2009-11-25 20:32
o pasisakiusieji pries alfas ar kada jas turejo ar tiesiog pliurpia is nuogirdu? Kiekviena transporto priemone reikalauja remonto.
2009-11-27 08:37
mano AR buvo 98.. jokiu defektu.. ir variakas graziai grojo.. o golfams - golfu likimas..)
2009-12-08 00:19
neapsirinksciau nuspirkes 156 alfa? klausiu tu kas jas vairuoja :)
2009-12-08 01:33
Jei pirksi dyzeline arba V6 tikrai neapsiriksi, Ts varikliai turi savu problemu ir turi buti labai tiksliai ir laiku priziurimi. Zinoma 166 butu geresnis pasirinkimas (pvz pakaba jos tikrai geriau laiko), bet 156 irgi variantas neblogas. Is alfu esu turejes 164;155;146;166 turiu 145;spider ir lancia thesis, kuri laika vazinejau su 156, todel manau tikrai galiu pagristai teigti, kad 156 kaip ir kitos alfos ar lancios niekuo neprastesni uz kitus automobilis uz labai gera kaina. + jausmas vairuojant alfas yra tikrai nepakartojamas ir nepalyginamas su jokiais tautoveziais, nekalbant apie isvaizda tiek vidaus tiek isores.
2009-12-08 15:16
o kuris dyzelinis variklis alfos 156 geresnis ? 2.4 ar 1.9 jtd?
2009-12-09 00:10
2.4 yra patogesnis ilgesnems distancijoms, taip pat galingesnis, komfortiskesnis prie didesniu greiciu, be to deze eina 6begiu, grazesnis jo garsas nes 5cilindrai. 1.9 dinamiskesnis, mieste patogu vazineti, bet uzmiestyje per silpnas prie didesniu greiciu.
2009-12-14 20:29
Ka tu kliedi zmogau! As vat vairuoju bmw 740i e38 ir vat kaip antra ekonomiska automobiliuka zadu butent alfa 156 dyzeliuka pirkti ir kiek zinau jos nera tokios kokias golfistai smeize. Lietuvei tokie zmones kas ka pasako ir tiki kaip bobutes pletku. Kekviena masina pagenda karts nuo laiko ir investuoti tenka nemazai, tad kam skleisti tokias nesamones aaa?
2009-12-15 18:50
nepiskit proto.geros alfos gera kaina.pats turiu 147 1.9jtd dziaugiuosi.kuro sanaudos nedideles.galetu vaziuokle but minkstesne.o seip viskas kita puiku.tik aisku detales nera pigios.reik dazniau priziureti ypac priekine vaziuokle.
2009-12-15 18:58
supistas moskvicius, gaidys, ne masina
2009-12-15 19:01
pats turejau ir pazystami turejo.iskart atsakau i klausima:)
2009-12-15 19:03
pats neturejau, bet pazystamas jau per pirma pusmeti spejo su ja apsizenyti, alfa 156 2.0 benzas 114kw.
2009-12-15 19:06
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
2009-12-15 19:45
seip teisingai zmogus kalba apie moskviciu ir itala :D
2009-12-15 21:16
2009-12-15 18:58 писал: supistas moskvicius, gaidys, ne masina
nelygink nepalyginamu dalyku. Visos masinos pagenda ir i visas reik investuoti beto man asmeniskai kiek girdejau alfu daliu kainos juokingos pagal mano bmw e38. :D O kas vairuojat golfukus tai ir vairuokit sau pigei ir ne****** zmonem proto jei neisgalit susiremontuoti :D
2009-12-16 20:19
To MARIUS111. paskaityk Alfu istorija..nieko apie maskvicius nera.siaip gal eik knygu paskaityk, kad nesamoniu nekalbetum ;)

alfos viena beda 147 156 166 GT-priekine vaziuokle, tiksliau virsutine sake aliuminine, sailenblokai girsgzda, sarnyrai liakia. jei nuperki detale susykta ir vaziuosi metus maximum.. nusipirit detales normalias tada malkit suda..

kazkas rase kad alfu varykliai iki 98m tik 150K nuvaziuoja.. irgi eik mokintis kur nors, literatura paskaitytk..seni alfos varykliai geri. neskaitau tik 2.5 dizelio kur keturios galvos.

paskaicius jusu tai tik bulkos, ir golf automobiliai.. papigiai perkat po 20lt sailenblokus ar atramines pagalves ir keiciat kas puse meto, bet uztat pigu..
2009-12-16 20:26
zinau kad rusiskas zigulis taj italu masinos kopija :)
2009-12-16 20:34
2009-12-16 20:26 писал: zinau kad rusiskas zigulis taj italu masinos kopija :)
Sveikas, ledlauzi. Cia ne ta tema paklausiu. Tu dyzeliu zinovas, papasakok ka zinai apie bmw 3l dyzeli biski, kuo jis ypatingas, nes daug kas visur giria ji. Jei kokiu mazdaug 2000m.
2009-12-30 23:31
turiu jau trecia alfa 156 ir dideliu bedu dar neturejau. automobilis kaip automobilis ir sawo dizainu manevringumu lenkia dauk auto beweik wisus iki 2000 metu nu cia tik mano nuomone kities aisq grazus bmw ir ten t.t. ar ten kiti nuwalkioti auto jau senai atsibode ir kliedi kad uz ju lauzus techniskai netwarkingus geresniu nera :D
2010-01-21 11:18
2009-09-30 16:08 писал: nereikia tu italu galiu is savo patirties pasakyt kad varikliai bendzininiai iki 98m ejo su defektu ne vienas be remonto 150 000km nenuriedejo
nebenusisnekek tu broke :D nebuwo jokiu broku, nebent po awarijos tai tikiu :) matau kad wisi golfistai ir bmwistai ziuri tik i patwaruma, tai pirkit sawo runkeliu sunkwezimiu ir nesireikskit situose forumuose, o kitas dalykas kad nepawaziawes su alfa ir apskritai joje widuj nepasedejes nieko negali teist, nes wos ismegine wisi pradeda suprast kuo italai ypatingi o kuo wokieciai nuobodus, kaip ir ju gywenimai :)
2010-03-20 15:34
tai kaip nera problemu su ts varikliais , variatoriai , tepalu rijimas ir daug kitu problemu , 2.4 dyzeliam turbinu prblemos , jai nebutu su ts problemu , tai nebutu lauzynose perkamas ts variklis ir kainos ju nesilaikytu aukstos jai tokie patvarus
2010-03-20 15:34
tai kaip nera problemu su ts varikliais , variatoriai , tepalu rijimas ir daug kitu problemu , 2.4 dyzeliam turbinu prblemos , jai nebutu su ts problemu , tai nebutu lauzynose perkamas ts variklis ir kainos ju nesilaikytu aukstos jai tokie patvarus
2010-03-22 21:11
JTD vieni is patvariausiu naujos kartos (common rail) motoru apskritai, tie patys italai ji sukure. Kas del turbinu - daug kas priklauso nuo eksploatacijos, tepalu bukles/keitimo ir zinoma auto ridos, ko noret jei prabegus 300 000, pabyra turbina? byra jos daznai ir ne tik alfoms, nera amzinos 'mechanikos'
2010-05-10 14:12
nuo 2001-05 pradetos deti kintamos geometrijos turbinos, joms skirta 80000km, manau pakankamai, o jei wazinesi normalei ne kaip su bnv ir keisi tepalus laiku ir gerus, pravaziuosi ir 100k.
2010-05-29 21:58
2010-03-20 15:34 писал: tai kaip nera problemu su ts varikliais , variatoriai , tepalu rijimas ir daug kitu problemu , 2.4 dyzeliam turbinu prblemos , jai nebutu su ts problemu , tai nebutu lauzynose perkamas ts variklis ir kainos ju nesilaikytu aukstos jai tokie patvarus
kas tie variatoriai gal galit paaiskint ir kiek remontas kainuoja, ji pakeist
2010-05-29 22:24
www.alfaklubas.lt ten paieskoje ivesk variatorius, gausi tiek info kad skaityti pabos :) siaip ji pakeisti reikia visus dirzus nuimti, keiciant variatoriu keiciami visi dirzeliai ir itempejai. Dirzelio keitimas apie 200lt, vairatoriaus gal dar kokie 50lt, variatorius originalus bosch kazkas apie 350-400lt, visi itempejai ir dirzeliai apie 600lt. Zodziu i 1300lt turetum tilpti.
2010-06-22 08:54
2009-12-16 20:19 писал: To MARIUS111. paskaityk Alfu istorija..nieko apie maskvicius nera.siaip gal eik knygu paskaityk, kad nesamoniu nekalbetum ;)

alfos viena beda 147 156 166 GT-priekine vaziuokle, tiksliau virsutine sake aliuminine, sailenblokai girsgzda, sarnyrai liakia. jei nuperki detale susykta ir vaziuosi metus maximum.. nusipirit detales normalias tada malkit suda..

kazkas rase kad alfu varykliai iki 98m tik 150K nuvaziuoja.. irgi eik mokintis kur nors, literatura paskaitytk..seni alfos varykliai geri. neskaitau tik 2.5 dizelio kur keturios galvos.

paskaicius jusu tai tik bulkos, ir golf automobiliai.. papigiai perkat po 20lt sailenblokus ar atramines pagalves ir keiciat kas puse meto, bet uztat pigu..
Gilliai kapstom, maskatuoklis labiau bemso ir opelio nevykusi kopija(tik dar klausimas kas nuo ko labiau nufirfino texnogijų prieš ir per antrą Pasaulinį ir po jo)o pirmieji pirmukai žiagai iki šiol važiuoja broliškų respublikų platybėmis, todėl kad tai tikra prasme fiatas.Gurdočiai tegu atsako, kokio velnio pusė mersų ir bemsų, net x-penktų, važinėja išsiskėtusiais galiniais ratais?Todėl kad originaliom detalėm sutvarkyt kosmosas gaunas.
2010-06-22 09:16
2009-09-30 16:08 писал: nereikia tu italu galiu is savo patirties pasakyt kad varikliai bendzininiai iki 98m ejo su defektu ne vienas be remonto 150 000km nenuriedejo
Turėjau 2001m guolį, realiai tik LT keliais nubirdėjusį apie 160tuks.km.Buvo pirktas is salono ir važiuotas nieko netvarkant, paėmėm pusdykiui, bandėm tvarkyti originaliom dalim.Pradėjom nuo priekinės pakabos, amortikų, salenblokų...Atraminiai buvo surūdiję, teko keist visą komplektą, parsisiuntus netu vien dalys visviena kainavo juodai, o pasidomėjus originalaus SDI variklio "diržų" su tempikais rinkinio kaina buvo prarastas ūpas toliai tvarkytis.Išvis kinžbiras ne auto, priekinė pakaba tarsi trusikų gumytė, kaip išviso įmanoma tokius trantus explotuoti
2010-08-17 15:59
issiskete ratai, galiniais ratais varomu automobiliu liga. galima istiesinti pakelus spyruokles(tada auksciau subine bus) gali keist ka nori, neistiesinsi. bet tai nera didele problema. skaitau cia ir nelb matau kuo jos geros ar blogos. galetumete detaliu kainas pasakyti palyginant su Vw ar audi ar dar kazkuo. butu aiskiau. del ilgaamziskumo pakeistom detalem, tai manau kad jei jau pakeista detale, ji nieku gyvu nelaikys tiek kiek originali.

Dabar klausimas, galvoju pirkti AR 147 1.6 ts. Mane isgasdino kuro sanaudos, sake 10-12 duju, su tieai normalu?
2010-08-17 19:46
Nepirk tu alfos geriau jei nesugebi net i 1.6 motora ipilti benzino, ka jau kalbeti apie kitas islaidas kuriu bus daug, pakaba, o ir varikliai TS megsta islaidas, gera ir tvarkinga prieziura, gerus tepalus ir aisku jie nelabai toleruoja duju, o del sanaudu tai tikrai jos butu tokios jei idesi lieva iranga, siaip su rimta iranga duju ir benzino ima vienodai tai yra apie 8-9l mieste.
2010-08-18 01:18
ka tu cia pradedi? kox tau skirtumas ka as pilu? svarbu pilu. mano reikalas dujas, benza , dyzeli. pats irgi ne kasdien raudona ikra valgai. tai nafik valgai tada isvis? vnz, ar tokios jo sanaudos normalios ar ne?
4243 / 0
2010-08-18 09:52
2010-08-17 15:59 писал: issiskete ratai, galiniais ratais varomu automobiliu liga. galima istiesinti pakelus spyruokles(tada auksciau subine bus) gali keist ka nori, neistiesinsi. bet tai nera didele problema. skaitau cia ir nelb matau kuo jos geros ar blogos. galetumete detaliu kainas pasakyti palyginant su Vw ar audi ar dar kazkuo. butu aiskiau. del ilgaamziskumo pakeistom detalem, tai manau kad jei jau pakeista detale, ji nieku gyvu nelaikys tiek kiek originali.

Dabar klausimas, galvoju pirkti AR 147 1.6 ts. Mane isgasdino kuro sanaudos, sake 10-12 duju, su tieai normalu?
cia labai mazos sanaudos jai reduktorius tai normalu mieste 12 ant kelio 8 paspaudus 10.kiti su mersais didziaturiais pleskina ir po 20 ltr:)nebent detis taskines 4 kartos mokesi uz viska apie 2500-3000 lt gal bus maziau
2010-08-18 12:21
Nu taip ir parasiau gi, jei lieva iranga tai ir bus 12l, su normalia tas pats kas ir benzino sanaudos, bet nemanau kad atsiras tokiu kas dar des i tokiu metu masina reduktorine duju iranga :D nors pasitaiko ir tokiu kur i BMW M klase ar Mercedes AMG ikisa duju iranga :D tiesiog sakau nepatariu deti i ALFA ROMEO TWIN SPARK duju irangos, o ypac tos lievos, nes turesi bedu labai daug, patikek su alfa romeo sudidures gerokai daugiau nei bet kuris kitas lietuvis ;) jei desi tai del tik taskine iranga ir apskritai jei gali geriau apeik aplinku Twin Spark, geriau imk V6 ten duju valgys kokiais 3-4l daugiau bet vaziuos daug geriau ir kokybiskiau :)
2010-08-18 18:50
Nu viskas aisku. toj masinoj dujos tiesioginio ipurskimo. Noriu pirkt masina, bet va jauciu alfos nepirksiu :)

4243 / 0
2010-08-18 21:36
2010-08-18 12:21 писал: Nu taip ir parasiau gi, jei lieva iranga tai ir bus 12l, su normalia tas pats kas ir benzino sanaudos, bet nemanau kad atsiras tokiu kas dar des i tokiu metu masina reduktorine duju iranga :D nors pasitaiko ir tokiu kur i BMW M klase ar Mercedes AMG ikisa duju iranga :D tiesiog sakau nepatariu deti i ALFA ROMEO TWIN SPARK duju irangos, o ypac tos lievos, nes turesi bedu labai daug, patikek su alfa romeo sudidures gerokai daugiau nei bet kuris kitas lietuvis ;) jei desi tai del tik taskine iranga ir apskritai jei gali geriau apeik aplinku Twin Spark, geriau imk V6 ten duju valgys kokiais 3-4l daugiau bet vaziuos daug geriau ir kokybiskiau :)
alfu forume atvirksciai giria Twin Spark, o v6 tipo kaista galvutes :Do tas blokinis 1.8 2.0 ltr neperkaitinamos galvos
4243 / 0
2010-08-18 21:38
ir espe Twin Spark kad dvi zvakes ant cilindro , viena suveikia mikro veliau tai svariau sudega kuras
2010-08-19 10:27
2010-08-18 18:50 писал: Nu viskas aisku. toj masinoj dujos tiesioginio ipurskimo. Noriu pirkt masina, bet va jauciu alfos nepirksiu :)

Bet va geriau guoli koki nusipirk ten ir zvyra galesi i baka pilt :D
2010-08-19 11:12
belekaip juokinga. gal ir pirksiu, ka gali zinot..
2010-08-19 20:34
tu geriau ne cia klausinek o tiesiog nueik i www.alfaklubas.lt, ten informacijos belekiek apie viska ir apie Twin spark su dujomis.
2011-01-21 00:37
geros tos alfos, o kam neteko prisest prie vairo ir pasivazinet tai manau ir nekalbekit toliau su tevelio golfeliu vazinekit, neesu girdejas kad automobilis neturetu jokio gedimo ar panasei, absoliucei visoms mechaniskai veikiancioms detalems kurios atlieka sunku darba, laiko dideli kruvi ir panasei turi savo kilometru ar darbo valandu limita, kaikurias tinkamai priziurint galima prailginti ilgaamziskuma. pastebejau kur bepaskaitysi visiem viskas blogai visiem nelaiko ir panasei. nusipirkai nenauja auto tai pirmas zingsnis ja sutaisyti, nors patikrinti.jei neistengi taisyti tai kam pirkti tokia. ir skiest britvom poto pilnus forumus ir su luztanciais ratais maisytis gatveje, galu gale prikisa pilna masina kinieciu slamsto is detaliu parduotuves ir ikisa tikram automobiliu myletojui kaip lb gera masina ir dar lupa kaip uz gera pradzei dar grioviais palakstes. o tas naujas savininkas pavaziaves 5000km nusivilia nes kiniecio sudas isvarvejo per visus galus ir vel masina kaip saltiena vel pilnas forumas blogu naujienu. servize kiniskoms detalems net garantijos neduoda ps. tikras automobiliu myletojas turi vairuoti alfa romeo
2011-01-21 00:44
kaip taisisit taip ir vaziuosit
yra posakis skupus moka du kartus
2011-01-21 08:11
2011-01-21 00:37 писал: geros tos alfos, o kam neteko prisest prie vairo ir pasivazinet tai manau ir nekalbekit toliau su tevelio golfeliu vazinekit, neesu girdejas kad automobilis neturetu jokio gedimo ar panasei, absoliucei visoms mechaniskai veikiancioms detalems kurios atlieka sunku darba, laiko dideli kruvi ir panasei turi savo kilometru ar darbo valandu limita, kaikurias tinkamai priziurint galima prailginti ilgaamziskuma. pastebejau kur bepaskaitysi visiem viskas blogai visiem nelaiko ir panasei. nusipirkai nenauja auto tai pirmas zingsnis ja sutaisyti, nors patikrinti.jei neistengi taisyti tai kam pirkti tokia. ir skiest britvom poto pilnus forumus ir su luztanciais ratais maisytis gatveje, galu gale prikisa pilna masina kinieciu slamsto is detaliu parduotuves ir ikisa tikram automobiliu myletojui kaip lb gera masina ir dar lupa kaip uz gera pradzei dar grioviais palakstes. o tas naujas savininkas pavaziaves 5000km nusivilia nes kiniecio sudas isvarvejo per visus galus ir vel masina kaip saltiena vel pilnas forumas blogu naujienu. servize kiniskoms detalems net garantijos neduoda :thumbdown: ps. tikras automobiliu myletojas turi vairuoti alfa romeo :thumbup:
plojame :) ka gi jie supras... nors daugelis cia giriasi ale tureje bet matosi is kalbu kad net nesapnave, o ka jau kalbeti apie sedejima ir vaziavima. Daug pazystu zmoniu kurie pila pamazgas o kai pawaziuoja ar paturi pardave po kiek laiko vel nori gryzti, as taip pat dar grysiu prie AR 99%
2011-01-21 10:42
2011-01-21 00:37 писал: geros tos alfos, o kam neteko prisest prie vairo ir pasivazinet tai manau ir nekalbekit toliau su tevelio golfeliu vazinekit, neesu girdejas kad automobilis neturetu jokio gedimo ar panasei, absoliucei visoms mechaniskai veikiancioms detalems kurios atlieka sunku darba, laiko dideli kruvi ir panasei turi savo kilometru ar darbo valandu limita, kaikurias tinkamai priziurint galima prailginti ilgaamziskuma. pastebejau kur bepaskaitysi visiem viskas blogai visiem nelaiko ir panasei. nusipirkai nenauja auto tai pirmas zingsnis ja sutaisyti, nors patikrinti.jei neistengi taisyti tai kam pirkti tokia. ir skiest britvom poto pilnus forumus ir su luztanciais ratais maisytis gatveje, galu gale prikisa pilna masina kinieciu slamsto is detaliu parduotuves ir ikisa tikram automobiliu myletojui kaip lb gera masina ir dar lupa kaip uz gera pradzei dar grioviais palakstes. o tas naujas savininkas pavaziaves 5000km nusivilia nes kiniecio sudas isvarvejo per visus galus ir vel masina kaip saltiena vel pilnas forumas blogu naujienu. servize kiniskoms detalems net garantijos neduoda :thumbdown: ps. tikras automobiliu myletojas turi vairuoti alfa romeo :thumbup:
2011-01-21 08:11 писал: plojame :) ka gi jie supras... nors daugelis cia giriasi ale tureje bet matosi is kalbu kad net nesapnave, o ka jau kalbeti apie sedejima ir vaziavima. Daug pazystu zmoniu kurie pila pamazgas o kai pawaziuoja ar paturi pardave po kiek laiko vel nori gryzti, as taip pat dar grysiu prie AR 99% :thumbup:
mama sukrapstis kapeiku istengsi nupirkt tautovezi nesinervuok tu taip viskas bus ateis ir i tavo kiema svente
2011-01-21 10:54
2011-01-21 00:37 писал: geros tos alfos, o kam neteko prisest prie vairo ir pasivazinet tai manau ir nekalbekit toliau su tevelio golfeliu vazinekit, neesu girdejas kad automobilis neturetu jokio gedimo ar panasei, absoliucei visoms mechaniskai veikiancioms detalems kurios atlieka sunku darba, laiko dideli kruvi ir panasei turi savo kilometru ar darbo valandu limita, kaikurias tinkamai priziurint galima prailginti ilgaamziskuma. pastebejau kur bepaskaitysi visiem viskas blogai visiem nelaiko ir panasei. nusipirkai nenauja auto tai pirmas zingsnis ja sutaisyti, nors patikrinti.jei neistengi taisyti tai kam pirkti tokia. ir skiest britvom poto pilnus forumus ir su luztanciais ratais maisytis gatveje, galu gale prikisa pilna masina kinieciu slamsto is detaliu parduotuves ir ikisa tikram automobiliu myletojui kaip lb gera masina ir dar lupa kaip uz gera pradzei dar grioviais palakstes. o tas naujas savininkas pavaziaves 5000km nusivilia nes kiniecio sudas isvarvejo per visus galus ir vel masina kaip saltiena vel pilnas forumas blogu naujienu. servize kiniskoms detalems net garantijos neduoda :thumbdown: ps. tikras automobiliu myletojas turi vairuoti alfa romeo :thumbup:
2011-01-21 08:11 писал: plojame :) ka gi jie supras... nors daugelis cia giriasi ale tureje bet matosi is kalbu kad net nesapnave, o ka jau kalbeti apie sedejima ir vaziavima. Daug pazystu zmoniu kurie pila pamazgas o kai pawaziuoja ar paturi pardave po kiek laiko vel nori gryzti, as taip pat dar grysiu prie AR 99% :thumbup:
2011-01-21 10:42 писал: mama sukrapstis kapeiku istengsi nupirkt tautovezi nesinervuok tu taip viskas bus :thumbup: ateis ir i tavo kiema svente:thumbup:
Man atrodo kad čia tau nereiktu nervuotis :) Nes daugelis žmonių nulipe nuo tautovežio nenori prie jo grižti. O tas pasakas kad nusipirkes tautoveži nesinervuosi ir ramiai gyvensi gali pasilikti sau. Nes ta tautoveži remontuosi tiek pat kiek ir kitas (čia žinoma pagal bukle, kokia nusipirksi). O jeigu jau ima ta tavo tautovežių išgyrta patvaruma tai jis net arti nepanašus į Japoniškos mašinos. O jei jau kalbiet apie šiuolaikines mašinas tai viena karta užstrigo užsieno spaudoje straipsnis apie 100000 km. testus. Ten buvo parašyta kad dabartiniai VW jau turi vytis KIA pagal patikimumą.
2011-01-21 11:01
2011-01-21 08:11 писал: plojame :) ka gi jie supras... nors daugelis cia giriasi ale tureje bet matosi is kalbu kad net nesapnave, o ka jau kalbeti apie sedejima ir vaziavima. Daug pazystu zmoniu kurie pila pamazgas o kai pawaziuoja ar paturi pardave po kiek laiko vel nori gryzti, as taip pat dar grysiu prie AR 99% :thumbup:
2011-01-21 10:42 писал: mama sukrapstis kapeiku istengsi nupirkt tautovezi nesinervuok tu taip viskas bus :thumbup: ateis ir i tavo kiema svente:thumbup:
2011-01-21 10:54 писал: Man atrodo kad čia tau nereiktu nervuotis :) Nes daugelis žmonių nulipe nuo tautovežio nenori prie jo grižti. O tas pasakas kad nusipirkes tautoveži nesinervuosi ir ramiai gyvensi gali pasilikti sau. Nes ta tautoveži remontuosi tiek pat kiek ir kitas (čia žinoma pagal bukle, kokia nusipirksi). O jeigu jau ima ta tavo tautovežių išgyrta patvaruma tai jis net arti nepanašus į Japoniškos mašinos. O jei jau kalbiet apie šiuolaikines mašinas tai viena karta užstrigo užsieno spaudoje straipsnis apie 100000 km. testus. Ten buvo parašyta kad dabartiniai VW jau turi vytis KIA pagal patikimumą.
paskaitik daugiau postu apie alfas ir paziurek kokius tautovezius ginu ir kokius peikiu viskas issamei aprasyta beje isidemek apie kokius metus ir kokias sumas eina kalba nepamirsk ir to dalyko kad naujose masinose prigrusta tiek visokiausiu naujoviu ir tai daroma tam kad tobuleti neisvengta aisku ir klaidu su aliumininem pakabom kai kuriais varykliais bet yra konkretizuota ka pirkt ka ne nesnekam apie apinaujes masinas po 30k lt kalba eina apie auto 10-15k lt max.
2011-01-21 11:10
2011-01-21 10:42 писал: mama sukrapstis kapeiku istengsi nupirkt tautovezi nesinervuok tu taip viskas bus :thumbup: ateis ir i tavo kiema svente:thumbup:
2011-01-21 10:54 писал: Man atrodo kad čia tau nereiktu nervuotis :) Nes daugelis žmonių nulipe nuo tautovežio nenori prie jo grižti. O tas pasakas kad nusipirkes tautoveži nesinervuosi ir ramiai gyvensi gali pasilikti sau. Nes ta tautoveži remontuosi tiek pat kiek ir kitas (čia žinoma pagal bukle, kokia nusipirksi). O jeigu jau ima ta tavo tautovežių išgyrta patvaruma tai jis net arti nepanašus į Japoniškos mašinos. O jei jau kalbiet apie šiuolaikines mašinas tai viena karta užstrigo užsieno spaudoje straipsnis apie 100000 km. testus. Ten buvo parašyta kad dabartiniai VW jau turi vytis KIA pagal patikimumą.
2011-01-21 11:01 писал: paskaitik daugiau postu apie alfas ir paziurek kokius tautovezius ginu ir kokius peikiu viskas issamei aprasyta beje isidemek apie kokius metus ir kokias sumas eina kalba nepamirsk ir to dalyko kad naujose masinose prigrusta tiek visokiausiu naujoviu ir tai daroma tam kad tobuleti neisvengta aisku ir klaidu su aliumininem pakabom kai kuriais varykliais bet yra konkretizuota ka pirkt ka ne nesnekam apie apinaujes masinas po 30k lt kalba eina apie auto 10-15k lt max.
O dėl aliuminės pakabas yra paprastas sprendimo būdas poliuretanas. Aš pats važinieju su AR 156 kurioje yra aliumo pakaba. Tai dabar kai sužinojau kad yra toks daiktas dedu tik jį, (nors dar teko garbė tik stabiliko įvores poliretanines susudėti) yra servisiukas kaune kur pas juos viską perku ir darausi, tai jie jau net poliuretaninius šarnyrus daro. Taip kad jei žinai vietų aliumo pakaba tampa neproblema. Ir ta pakaba aliumininė padaryta su poliuretano dalim (šarnyrai, įvores, salenblokai ir t.t.) laikys ilgiau nei kokio opelio
2011-01-21 12:50
2011-01-21 10:42 писал: mama sukrapstis kapeiku istengsi nupirkt tautovezi nesinervuok tu taip viskas bus :thumbup: ateis ir i tavo kiema svente:thumbup:
2011-01-21 10:54 писал: Man atrodo kad čia tau nereiktu nervuotis :) Nes daugelis žmonių nulipe nuo tautovežio nenori prie jo grižti. O tas pasakas kad nusipirkes tautoveži nesinervuosi ir ramiai gyvensi gali pasilikti sau. Nes ta tautoveži remontuosi tiek pat kiek ir kitas (čia žinoma pagal bukle, kokia nusipirksi). O jeigu jau ima ta tavo tautovežių išgyrta patvaruma tai jis net arti nepanašus į Japoniškos mašinos. O jei jau kalbiet apie šiuolaikines mašinas tai viena karta užstrigo užsieno spaudoje straipsnis apie 100000 km. testus. Ten buvo parašyta kad dabartiniai VW jau turi vytis KIA pagal patikimumą.
2011-01-21 11:01 писал: paskaitik daugiau postu apie alfas ir paziurek kokius tautovezius ginu ir kokius peikiu viskas issamei aprasyta beje isidemek apie kokius metus ir kokias sumas eina kalba nepamirsk ir to dalyko kad naujose masinose prigrusta tiek visokiausiu naujoviu ir tai daroma tam kad tobuleti neisvengta aisku ir klaidu su aliumininem pakabom kai kuriais varykliais bet yra konkretizuota ka pirkt ka ne nesnekam apie apinaujes masinas po 30k lt kalba eina apie auto 10-15k lt max.
pasiskaityk fiat bravo 1.9JTD ilgalaiki testa ir praeis noras stumti.
2011-01-21 13:49
2011-01-21 10:54 писал: Man atrodo kad čia tau nereiktu nervuotis :) Nes daugelis žmonių nulipe nuo tautovežio nenori prie jo grižti. O tas pasakas kad nusipirkes tautoveži nesinervuosi ir ramiai gyvensi gali pasilikti sau. Nes ta tautoveži remontuosi tiek pat kiek ir kitas (čia žinoma pagal bukle, kokia nusipirksi). O jeigu jau ima ta tavo tautovežių išgyrta patvaruma tai jis net arti nepanašus į Japoniškos mašinos. O jei jau kalbiet apie šiuolaikines mašinas tai viena karta užstrigo užsieno spaudoje straipsnis apie 100000 km. testus. Ten buvo parašyta kad dabartiniai VW jau turi vytis KIA pagal patikimumą.
2011-01-21 11:01 писал: paskaitik daugiau postu apie alfas ir paziurek kokius tautovezius ginu ir kokius peikiu viskas issamei aprasyta beje isidemek apie kokius metus ir kokias sumas eina kalba nepamirsk ir to dalyko kad naujose masinose prigrusta tiek visokiausiu naujoviu ir tai daroma tam kad tobuleti neisvengta aisku ir klaidu su aliumininem pakabom kai kuriais varykliais bet yra konkretizuota ka pirkt ka ne nesnekam apie apinaujes masinas po 30k lt kalba eina apie auto 10-15k lt max.
2011-01-21 12:50 писал: pasiskaityk fiat bravo 1.9JTD ilgalaiki testa ir praeis noras stumti.
ble tu zirgo galva paziurek statistika kiek tavo tas fiatas nuverteja!!! ar as sakau kad jin nelaiko ne vienam forume minejau kat tie varikliai yra gan patikimi esme tokia kad pirgdamas toki auto prarandi pinigus!!! jei neturi kur daugiau ju det pirk ir vairuok
4243 / 0
2011-01-21 14:02
masinos daugiau iki 4 tukst lt nenuverteja bent jau dyzeliai o toliau pagal stovi uz ledine nors ir 17 metu prasys 4 tukst lt visa laik to modelio rasi uz 4-5 tukst lt

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами