Turbos termo įmautė(foto),kuriam galui reikalinga?

Создал Пользователь 2014-01-28
Пользователь
2014-01-28 21:40
Sveiki, Na ir kokia gi nauda iš šio turbinos dėkliuko, kaina nesikandžioja.Panašu kad iš dviejų sluoksnių pluošto , ar iš kokios kitos medžiagos.Kokia tikroji paskirtis, ar ar verta žaist(pirkt, mauti...)negi toks daikčiukas išsaugos temperatūra per šalčius.Arba pataisykit jei aš neteisus kas čia per įmautėPrieš keletą dienų nufotkinau užsienyje parduotuvėj.Turiu minty ne gauge kuris iš karės, o tą didesnį, pilką."Turbo heat shield T3".Kodel butent T3 uzpeckino, gal transporteriuku turboms, ar tik "del akiu"uzrasyta?
Пользователь
2014-01-28 21:47
Stai nuotraukoje matosi desiniau.
Пользователь
2014-01-28 21:55
2014-01-28 21:47 писал:Stai nuotraukoje matosi desiniau.
tam nes matyt jei pritaikyta:)
turbinos imaute skirta tam, kad maziau kaistu ieinantis oras(jei ji dedasi tik ant saltos dalies)
jei dedasi ant visos turbos, tada tam kad maziau kaitintu viska kas po kapotu, galu gale, kad ziopliai nagu nenusisvilintu, as taip manau:)
jokiu budu ne nuo salcio apsaugo...
fastmen(724)
2014-01-28 22:06
cia tikriausia paliko turbos normalia darbine temperatura ir sumazina temperatura po kapotu ko pasekoje isiurbiaamas vesesnis oras cia bent mano spejimas:)
Пользователь
2014-01-28 22:37
2014-01-28 21:40 писал:Sveiki, Na ir kokia gi nauda iš šio turbinos dėkliuko, kaina nesikandžioja.Panašu kad iš dviejų sluoksnių pluošto , ar iš kokios kitos medžiagos.Kokia tikroji paskirtis, ar ar verta žaist(pirkt, mauti...)negi toks daikčiukas išsaugos temperatūra per šalčius.Arba pataisykit jei aš neteisus kas čia per įmautėPrieš keletą dienų nufotkinau užsienyje parduotuvėj.Turiu minty ne gauge kuris iš karės, o tą didesnį, pilką."Turbo heat shield T3".Kodel butent T3 uzpeckino, gal transporteriuku turboms, ar tik "del akiu"uzrasyta?
T3 yra "standartizuotas" turbinos sraiges dydis. Transporteris cia ne prie ko visiskai.

Naudojamas, kaip ir sake - sulaikyti karsti turbos viduje. del to sumazeja temperatura pokapotu ir pacios dujos turbinoje turi daugiau energijos sukti sparnuote, nes yra karstesnes.

minusas, kad sumazeja turbinos "gyvenimo" laikas
Пользователь
2014-01-28 22:56
2014-01-28 21:47 писал:Stai nuotraukoje matosi desiniau.
2014-01-28 21:55 писал:tam nes matyt jei pritaikyta:)
turbinos imaute skirta tam, kad maziau kaistu ieinantis oras(jei ji dedasi tik ant saltos dalies)
jei dedasi ant visos turbos, tada tam kad maziau kaitintu viska kas po kapotu, galu gale, kad ziopliai nagu nenusisvilintu, as taip manau:)
jokiu budu ne nuo salcio apsaugo...
neteko matyti, kad detusi ant saltosios dalies
Пользователь
2014-01-28 23:53
2014-01-28 21:40 писал:Sveiki, Na ir kokia gi nauda iš šio turbinos dėkliuko, kaina nesikandžioja.Panašu kad iš dviejų sluoksnių pluošto , ar iš kokios kitos medžiagos.Kokia tikroji paskirtis, ar ar verta žaist(pirkt, mauti...)negi toks daikčiukas išsaugos temperatūra per šalčius.Arba pataisykit jei aš neteisus kas čia per įmautėPrieš keletą dienų nufotkinau užsienyje parduotuvėj.Turiu minty ne gauge kuris iš karės, o tą didesnį, pilką."Turbo heat shield T3".Kodel butent T3 uzpeckino, gal transporteriuku turboms, ar tik "del akiu"uzrasyta?
2014-01-28 22:37 писал:T3 yra "standartizuotas" turbinos sraiges dydis. Transporteris cia ne prie ko visiskai.

Naudojamas, kaip ir sake - sulaikyti karsti turbos viduje. del to sumazeja temperatura pokapotu ir pacios dujos turbinoje turi daugiau energijos sukti sparnuote, nes yra karstesnes.

minusas, kad sumazeja turbinos "gyvenimo" laikas
Ok, dabar zinau esme, ryt montuosiu papildomus lesius , apsiziuresiu kox priejimas prie T ir spresim ir galvosiu ar prasidet
Пользователь
2014-01-31 19:23
Laba, ar kas galėtūt išsamiai parašyti pagrindinius turbos atitarnavimo požymius, pagal kuriuos galima pastebėti artėjantį turbinos "galą"?Žinau tokius:ašelės klibėjimas, boosto silpnėjimas, pernelyg smarkus tepalo praleidimas į coolerį.Kokie dar plika akimi ar rankom apčiuopiami niuansai?Kilo man toks klausimas(gal nauvus, bet manau tam ir yra profai kad patartų kitiems).Pavyzdžiui , ar nebūna garsų, barškesių, nedidelių bildesių iš turbos jai gendant?Jei ir ne visvien surašykit pr.kas žinote visus požymius gedimo.Dėkui.
Пользователь
2014-01-31 20:51
2014-01-31 19:23 писал:Laba, ar kas galėtūt išsamiai parašyti pagrindinius turbos atitarnavimo požymius, pagal kuriuos galima pastebėti artėjantį turbinos "galą"?Žinau tokius:ašelės klibėjimas, boosto silpnėjimas, pernelyg smarkus tepalo praleidimas į coolerį.Kokie dar plika akimi ar rankom apčiuopiami niuansai?Kilo man toks klausimas(gal nauvus, bet manau tam ir yra profai kad patartų kitiems).Pavyzdžiui , ar nebūna garsų, barškesių, nedidelių bildesių iš turbos jai gendant?Jei ir ne visvien surašykit pr.kas žinote visus požymius gedimo.Dėkui.
nlb gali buti bildesiu. jei bilda - ji jau mirusi. tarpai tarp sparnuociu ir sraigiu yra labai labai mazi, o sukimosi greitis labai didelis (apie 2000 apsuku ant laisvu, 60 000 apsuku ramiai vaziuojant ir iki 200 000 apsuku ant dideles apkrovos). jei buna kontaktas - turba dazniausiai neberemontuojama.

klibejimas ir tepalo praleidimas yra pagrindiniai simptomai. i isiurbimo puse ne tiek, daugiau i ismetimo, nes ismetimo puses ziedeslis yra labiau linkes devetis - butent ten daugiausiai uzkepa tepalas. klibejimas aukstyn-zemyn leistinas sioks toks, nes varikliui nedirbant nera tepalo slegio, laikancio guolius - ivores. isilginio klibejimo turetu buti nulis, ji duoda issidevejusios aseles laikymo dalys.
Пользователь
2014-01-31 22:42
2014-01-31 19:23 писал:Laba, ar kas galėtūt išsamiai parašyti pagrindinius turbos atitarnavimo požymius, pagal kuriuos galima pastebėti artėjantį turbinos "galą"?Žinau tokius:ašelės klibėjimas, boosto silpnėjimas, pernelyg smarkus tepalo praleidimas į coolerį.Kokie dar plika akimi ar rankom apčiuopiami niuansai?Kilo man toks klausimas(gal nauvus, bet manau tam ir yra profai kad patartų kitiems).Pavyzdžiui , ar nebūna garsų, barškesių, nedidelių bildesių iš turbos jai gendant?Jei ir ne visvien surašykit pr.kas žinote visus požymius gedimo.Dėkui.
2014-01-31 20:51 писал:nlb gali buti bildesiu. jei bilda - ji jau mirusi. tarpai tarp sparnuociu ir sraigiu yra labai labai mazi, o sukimosi greitis labai didelis (apie 2000 apsuku ant laisvu, 60 000 apsuku ramiai vaziuojant ir iki 200 000 apsuku ant dideles apkrovos). jei buna kontaktas - turba dazniausiai neberemontuojama.

klibejimas ir tepalo praleidimas yra pagrindiniai simptomai. i isiurbimo puse ne tiek, daugiau i ismetimo, nes ismetimo puses ziedeslis yra labiau linkes devetis - butent ten daugiausiai uzkepa tepalas. klibejimas aukstyn-zemyn leistinas sioks toks, nes varikliui nedirbant nera tepalo slegio, laikancio guolius - ivores. isilginio klibejimo turetu buti nulis, ji duoda issidevejusios aseles laikymo dalys.
tai smagu, jei kada kiltu ideja pacipuoti koki T varikli, tai bent zinosiu kaip isitikint ar pati turba nepavargus.
Пользователь
2014-02-01 02:11
2014-01-31 19:23 писал:Laba, ar kas galėtūt išsamiai parašyti pagrindinius turbos atitarnavimo požymius, pagal kuriuos galima pastebėti artėjantį turbinos "galą"?Žinau tokius:ašelės klibėjimas, boosto silpnėjimas, pernelyg smarkus tepalo praleidimas į coolerį.Kokie dar plika akimi ar rankom apčiuopiami niuansai?Kilo man toks klausimas(gal nauvus, bet manau tam ir yra profai kad patartų kitiems).Pavyzdžiui , ar nebūna garsų, barškesių, nedidelių bildesių iš turbos jai gendant?Jei ir ne visvien surašykit pr.kas žinote visus požymius gedimo.Dėkui.
2014-01-31 20:51 писал:nlb gali buti bildesiu. jei bilda - ji jau mirusi. tarpai tarp sparnuociu ir sraigiu yra labai labai mazi, o sukimosi greitis labai didelis (apie 2000 apsuku ant laisvu, 60 000 apsuku ramiai vaziuojant ir iki 200 000 apsuku ant dideles apkrovos). jei buna kontaktas - turba dazniausiai neberemontuojama.

klibejimas ir tepalo praleidimas yra pagrindiniai simptomai. i isiurbimo puse ne tiek, daugiau i ismetimo, nes ismetimo puses ziedeslis yra labiau linkes devetis - butent ten daugiausiai uzkepa tepalas. klibejimas aukstyn-zemyn leistinas sioks toks, nes varikliui nedirbant nera tepalo slegio, laikancio guolius - ivores. isilginio klibejimo turetu buti nulis, ji duoda issidevejusios aseles laikymo dalys.
2014-01-31 22:42 писал::beer:tai smagu, jei kada kiltu ideja pacipuoti koki T varikli, tai bent zinosiu kaip isitikint ar pati turba nepavargus.
niekada neisitiknsi ar ji nepavargusi. jei bus simptomai, tai reiks kad ji ne tiek pavargusi, kiek netoli mirties.

Ваше послание

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен