variklio keitimas

Создал Юзер 2011-05-15
Юзер
2012-08-04 07:22:45
Nafiga tau 2.5detis , nori 2.5 parduok sita ir nusipirk 2.5 , jei nenori skirtis su situ tai isidek turbina bus tau 2.5 :)
Юзер
2011-05-28 18:38:34
2011-05-21 18:25:42 писал:aisku, na as taip pat pries kaimo tiuningus, tai geriausia butu palikt orginala, veliau jei sugalvosiu keist masina tai zinau ko noriu.dekui tau uz patarimus!!!:beer:
2011-05-26 09:19:07 писал:dar vienas klausimelis, pas mane paprasta kondiske ar eina isidet klima?
2011-05-27 09:21:53 писал:teoriskai taip (jei ejo tavo modelio su klima), bet praktiskai daug darbo, o efekto nedaug.

man asmeniskai paprastas kondicionierius labiau patinka. klima yra "kruciau" nes yra daugiau mygtuku ir ekraniuku:lol:
na as delto jog patogiau temperatura nusistatyt.ejo net ir senesniu metu.
Юзер
2011-05-27 09:21:53
2011-05-19 22:22:50 писал:su "nedaug" nieko neises..

o konkreciai tam varikliui nlb yra daliu galios kelimui. kazka gamintis irgi nlb yra prasmes. nes visas gaminimas apsiribotu isiurbimo ir ismetimo sistemom, kas savaime apciuopiamu rezultatu neduotu. o tiunas (cipas) bus brangus ir nors duos kazkiek daugiau galios, tikrai nekalnus. yra dar variantas portinti galva ir abu kolektorius, bet reikia zinoti kaip tai daryti.. o LT kazkaip negirdejau, kad kas tuo uzsiimtu.

gali pasidometi galvos slifavimu.. nors cia daugiau yra kaimo tipo tiuningas. as jo nepripazistu ir patarti nieko negaliu.
2011-05-21 18:25:42 писал:aisku, na as taip pat pries kaimo tiuningus, tai geriausia butu palikt orginala, veliau jei sugalvosiu keist masina tai zinau ko noriu.dekui tau uz patarimus!!!:beer:
2011-05-26 09:19:07 писал:dar vienas klausimelis, pas mane paprasta kondiske ar eina isidet klima?
teoriskai taip (jei ejo tavo modelio su klima), bet praktiskai daug darbo, o efekto nedaug.

man asmeniskai paprastas kondicionierius labiau patinka. klima yra "kruciau" nes yra daugiau mygtuku ir ekraniuku
Юзер
2011-05-26 09:19:07
2011-05-19 22:22:50 писал:su "nedaug" nieko neises..

o konkreciai tam varikliui nlb yra daliu galios kelimui. kazka gamintis irgi nlb yra prasmes. nes visas gaminimas apsiribotu isiurbimo ir ismetimo sistemom, kas savaime apciuopiamu rezultatu neduotu. o tiunas (cipas) bus brangus ir nors duos kazkiek daugiau galios, tikrai nekalnus. yra dar variantas portinti galva ir abu kolektorius, bet reikia zinoti kaip tai daryti.. o LT kazkaip negirdejau, kad kas tuo uzsiimtu.

gali pasidometi galvos slifavimu.. nors cia daugiau yra kaimo tipo tiuningas. as jo nepripazistu ir patarti nieko negaliu.
2011-05-21 18:25:42 писал:aisku, na as taip pat pries kaimo tiuningus, tai geriausia butu palikt orginala, veliau jei sugalvosiu keist masina tai zinau ko noriu.dekui tau uz patarimus!!!:beer:
dar vienas klausimelis, pas mane paprasta kondiske ar eina isidet klima?
Юзер
2011-05-21 18:25:42
2011-05-19 22:22:50 писал:su "nedaug" nieko neises..

o konkreciai tam varikliui nlb yra daliu galios kelimui. kazka gamintis irgi nlb yra prasmes. nes visas gaminimas apsiribotu isiurbimo ir ismetimo sistemom, kas savaime apciuopiamu rezultatu neduotu. o tiunas (cipas) bus brangus ir nors duos kazkiek daugiau galios, tikrai nekalnus. yra dar variantas portinti galva ir abu kolektorius, bet reikia zinoti kaip tai daryti.. o LT kazkaip negirdejau, kad kas tuo uzsiimtu.

gali pasidometi galvos slifavimu.. nors cia daugiau yra kaimo tipo tiuningas. as jo nepripazistu ir patarti nieko negaliu.
aisku, na as taip pat pries kaimo tiuningus, tai geriausia butu palikt orginala, veliau jei sugalvosiu keist masina tai zinau ko noriu.dekui tau uz patarimus!!!
Юзер
2011-05-19 22:22:50
su "nedaug" nieko neises..

o konkreciai tam varikliui nlb yra daliu galios kelimui. kazka gamintis irgi nlb yra prasmes. nes visas gaminimas apsiribotu isiurbimo ir ismetimo sistemom, kas savaime apciuopiamu rezultatu neduotu. o tiunas (cipas) bus brangus ir nors duos kazkiek daugiau galios, tikrai nekalnus. yra dar variantas portinti galva ir abu kolektorius, bet reikia zinoti kaip tai daryti.. o LT kazkaip negirdejau, kad kas tuo uzsiimtu.

gali pasidometi galvos slifavimu.. nors cia daugiau yra kaimo tipo tiuningas. as jo nepripazistu ir patarti nieko negaliu.
Юзер
2011-05-19 21:56:51
2011-05-19 09:26:50 писал:papigiai kazkaip. gal silikonas nekokybiskas ir vamzdziu galai nerollinti. ir plius reiktu prisabacint fittingus slegio/temperaturos sensoriam ir bov'ui
bet vistiek mastau ka cia jam nedaug bet padaryt, nes truksta biski traukos.
Юзер
2011-05-19 21:55:28
2011-05-19 09:26:50 писал:papigiai kazkaip. gal silikonas nekokybiskas ir vamzdziu galai nerollinti. ir plius reiktu prisabacint fittingus slegio/temperaturos sensoriam ir bov'ui
tai taip iseina kad neverta tam galantui kazka ir daryt ne nieko neispesiu, o jei daryt, tai pirkt kita?
Юзер
2011-05-19 09:26:50
papigiai kazkaip. gal silikonas nekokybiskas ir vamzdziu galai nerollinti. ir plius reiktu prisabacint fittingus slegio/temperaturos sensoriam ir bov'ui
Юзер
2011-05-19 01:05:13
2011-05-15 21:59:03 писал:ne, nebuna.. visos kazkiek adaptuojasi prie prastesnio kuro (zemesnio oktano), arba prie aukstesnes temperaturos ir po kurio laiko trauka sumazeja del pavelinto degimo.

purkstuku nepravalo.. bet jei visada vazineji zemom apsukom ant zvakiu prisikaupia suodziu. savaite nereikia "grezti" bet bent retkarciais pakelti apsukas, kad sudegint tuos suodzius. bet siaip mazai itakos bendram variklio veikimui visa tai turi.
2011-05-19 01:03:22 писал:dar internete uzkllyda apie universalius inerkulerius, ten dar ir apie cipus raso, gal esi ka apie tai girdejas-butent del miciaus?
beje dekuj tau uz atsakymus!
:beer:
http://www.streetbeatcustoms.com/Option-Racing/Intercooler-Kit/Universal-Option-Rac​ing-Intercooler-Piping/610657/​
cia radau, jei idomu uzbek gal ka rasi
Юзер
2011-05-19 01:03:22
2011-05-15 21:59:03 писал:ne, nebuna.. visos kazkiek adaptuojasi prie prastesnio kuro (zemesnio oktano), arba prie aukstesnes temperaturos ir po kurio laiko trauka sumazeja del pavelinto degimo.

purkstuku nepravalo.. bet jei visada vazineji zemom apsukom ant zvakiu prisikaupia suodziu. savaite nereikia "grezti" bet bent retkarciais pakelti apsukas, kad sudegint tuos suodzius. bet siaip mazai itakos bendram variklio veikimui visa tai turi.
dar internete uzkllyda apie universalius inerkulerius, ten dar ir apie cipus raso, gal esi ka apie tai girdejas-butent del miciaus?
beje dekuj tau uz atsakymus!
Юзер
2011-05-15 21:59:03
ne, nebuna.. visos kazkiek adaptuojasi prie prastesnio kuro (zemesnio oktano), arba prie aukstesnes temperaturos ir po kurio laiko trauka sumazeja del pavelinto degimo.

purkstuku nepravalo.. bet jei visada vazineji zemom apsukom ant zvakiu prisikaupia suodziu. savaite nereikia "grezti" bet bent retkarciais pakelti apsukas, kad sudegint tuos suodzius. bet siaip mazai itakos bendram variklio veikimui visa tai turi.
Юзер
2011-05-15 21:42:55
2011-05-15 21:26:55 naudingas писал:nu jo ant automato tik taip buna su tuo pensininko rezimo
tik ne ant automato, o ant 2.5 galanto
Юзер
2011-05-15 21:41:36
2011-05-15 21:26:55 naudingas писал:nu jo ant automato tik taip buna su tuo pensininko rezimo
na man teko toki varijanta patirt uztat ir klausiu ar taip gali but
naudingas(4243)
2011-05-15 21:26:55
nu jo ant automato tik taip buna su tuo pensininko rezimo
Юзер
2011-05-15 20:47:50
2011-05-15 20:15:42 писал:tvarkingas turbinos idejimas kainuos nemazai, o pusti galesi nedaugiau nei 0.5bar. bet ir 0.5bar ant atmosferinio variklio jausis tikrai gerai.

as tiksliai nzn kuriu metu tas tavo galantas.. nes siaip gali pabandyti ieskotis 2.0L turbinio eclipses variklio.. blogiausiu atveju pasieskok uzkalusio tokio, jei tinka ismetimo kolektorius, tada maziau reiktu "fabrikuoti" dedant turba ant tavo variklio. tada reikes tau rasti savo variklyje ausinimo ir tepimo kanalus, pragrezti skyles i juos ir pajungti vamzdelius. ismetimo vamzdi greiciausiai reikes prasyti, kad kas nors suvirintu.. bent jau ta dali nuo turbos iki ismetimo vamzdzio (downpipe). isiurbimo vamzdyna irgi reikes perdaryti - idealiausia butu is aliumininiu vamzdziu.. aisku ir su intercooleriu.

ir galu gale reikes pasirinkti kokiu kuru vazinesi. jei vazinesi tik dujom turesi vaziuoti pas dujininkus ant stendo, kad sureguliuotu tau kuro padavima pakankamai riebu, kad nebutu problemu veliau. jei nedarysi to pacio su benzinu tai negalesi vazineti saugiai ant benzino.. galesi nebent uzvesti masina ir laikyti ant laisvu ant benzino. jei spausi ant benzino - misinys bus per liesas.
overboosted turiu tau dar kelis klausimus, matau kad tikrai supranti.
1.ar teisybe kad jei kuri laika vazineji kaip pensininkas ir kompas pripranta prie mazu apsuku ir po to ji vel reikia gerai pagrezt kad atgautu savo reales galimybes?
2.ar teisybe kad i savaite viena karta reik gerai pagrest auto kad prasivalytu purkstukai ir t.t.?
Юзер
2011-05-15 20:35:55
2011-05-15 20:15:42 писал:tvarkingas turbinos idejimas kainuos nemazai, o pusti galesi nedaugiau nei 0.5bar. bet ir 0.5bar ant atmosferinio variklio jausis tikrai gerai.

as tiksliai nzn kuriu metu tas tavo galantas.. nes siaip gali pabandyti ieskotis 2.0L turbinio eclipses variklio.. blogiausiu atveju pasieskok uzkalusio tokio, jei tinka ismetimo kolektorius, tada maziau reiktu "fabrikuoti" dedant turba ant tavo variklio. tada reikes tau rasti savo variklyje ausinimo ir tepimo kanalus, pragrezti skyles i juos ir pajungti vamzdelius. ismetimo vamzdi greiciausiai reikes prasyti, kad kas nors suvirintu.. bent jau ta dali nuo turbos iki ismetimo vamzdzio (downpipe). isiurbimo vamzdyna irgi reikes perdaryti - idealiausia butu is aliumininiu vamzdziu.. aisku ir su intercooleriu.

ir galu gale reikes pasirinkti kokiu kuru vazinesi. jei vazinesi tik dujom turesi vaziuoti pas dujininkus ant stendo, kad sureguliuotu tau kuro padavima pakankamai riebu, kad nebutu problemu veliau. jei nedarysi to pacio su benzinu tai negalesi vazineti saugiai ant benzino.. galesi nebent uzvesti masina ir laikyti ant laisvu ant benzino. jei spausi ant benzino - misinys bus per liesas.
mano galantas 99m.seip noriu atsisakyt duju nes manau kad vaziuoji su tiksincia bomba.beto draugas turi 2, 5 galanta, tikrai jauciasi atsisedus, va ir bandau isiaiskint ka galima su maniskiu padaryt.beje norisi kaip geriau o gaunasi kaip visad, cia tokia taisykle
Юзер
2011-05-15 20:32:48
2011-05-15 19:38:05 писал:na aisku, trumpai tarent kucia reikalu!
2011-05-15 19:59:32 писал:o kaip del turbinos idejimo?seip ji vaziuoja gan neblogai, bet kazkoks trukumas yra, beto joje tiesioginio ipurskimo dujos idetos
2011-05-15 20:06:44 писал:ne nu tu neprarandi vilties, gali det aisku turba bet tau neiko gero neiseis, o jei nori gerai, kaip sake reiks daug litu. geriauses varijantas parduot ir imt kita. arba bandyk bet ilgai nevaziuosi ir tikrai daug daugiau litu sukisi, negu y kita auto.
na nenuleidziu visda, uztat ir prasau zmoniu patarimu kurie manau zino ka sako.seip tikrai aciu uz juos jie padeda kazka nusprest
Юзер
2011-05-15 20:15:42
tvarkingas turbinos idejimas kainuos nemazai, o pusti galesi nedaugiau nei 0.5bar. bet ir 0.5bar ant atmosferinio variklio jausis tikrai gerai.

as tiksliai nzn kuriu metu tas tavo galantas.. nes siaip gali pabandyti ieskotis 2.0L turbinio eclipses variklio.. blogiausiu atveju pasieskok uzkalusio tokio, jei tinka ismetimo kolektorius, tada maziau reiktu "fabrikuoti" dedant turba ant tavo variklio. tada reikes tau rasti savo variklyje ausinimo ir tepimo kanalus, pragrezti skyles i juos ir pajungti vamzdelius. ismetimo vamzdi greiciausiai reikes prasyti, kad kas nors suvirintu.. bent jau ta dali nuo turbos iki ismetimo vamzdzio (downpipe). isiurbimo vamzdyna irgi reikes perdaryti - idealiausia butu is aliumininiu vamzdziu.. aisku ir su intercooleriu.

ir galu gale reikes pasirinkti kokiu kuru vazinesi. jei vazinesi tik dujom turesi vaziuoti pas dujininkus ant stendo, kad sureguliuotu tau kuro padavima pakankamai riebu, kad nebutu problemu veliau. jei nedarysi to pacio su benzinu tai negalesi vazineti saugiai ant benzino.. galesi nebent uzvesti masina ir laikyti ant laisvu ant benzino. jei spausi ant benzino - misinys bus per liesas.
Юзер
2011-05-15 20:06:44
2011-05-15 19:31:27 писал:turbinimas gali kainuoti brangiau nei variklio keitimas. galvos spaudimas cia net ne tiuningas.. kompresija paideja, bet keiciasi paskirstymo veleno fazes. normalus tiuneriai neuzsiema tokiom nesamonem. padidint arba sumazint kompresija galima tik dedant aukstos (arba zemos) kompresijos stumoklius arba keiciant galva.

nemanau, kad kas nors uzsiims daryti tau "cipa", tavo atveju - dyno tiuna. ypac jei variklyje niekas nekeista.. jei pasikeistum ismetima i laisva, isiurbima laisvesni ir paskirstymo velena "sportini" tada gallima drasiai daryti ir butu siokios tokios naudos, bet nekalnai, o kainuotu nemazai.

man atrodo geriausias variantas tau deti didesni varikli.. gali tekti ir deze keisti su sankaba ir pusasiais jei seni netiks, aisku reikes imti varikli su kompu ir, jei nori, kad butu lengviau - pravodke iki jo.
2011-05-15 19:38:05 писал:na aisku, trumpai tarent kucia reikalu!
2011-05-15 19:59:32 писал:o kaip del turbinos idejimo?seip ji vaziuoja gan neblogai, bet kazkoks trukumas yra, beto joje tiesioginio ipurskimo dujos idetos
ne nu tu neprarandi vilties, gali det aisku turba bet tau neiko gero neiseis, o jei nori gerai, kaip sake reiks daug litu. geriauses varijantas parduot ir imt kita. arba bandyk bet ilgai nevaziuosi ir tikrai daug daugiau litu sukisi, negu y kita auto.
Юзер
2011-05-15 20:06:42
2011-05-15 19:31:27 писал:turbinimas gali kainuoti brangiau nei variklio keitimas. galvos spaudimas cia net ne tiuningas.. kompresija paideja, bet keiciasi paskirstymo veleno fazes. normalus tiuneriai neuzsiema tokiom nesamonem. padidint arba sumazint kompresija galima tik dedant aukstos (arba zemos) kompresijos stumoklius arba keiciant galva.

nemanau, kad kas nors uzsiims daryti tau "cipa", tavo atveju - dyno tiuna. ypac jei variklyje niekas nekeista.. jei pasikeistum ismetima i laisva, isiurbima laisvesni ir paskirstymo velena "sportini" tada gallima drasiai daryti ir butu siokios tokios naudos, bet nekalnai, o kainuotu nemazai.

man atrodo geriausias variantas tau deti didesni varikli.. gali tekti ir deze keisti su sankaba ir pusasiais jei seni netiks, aisku reikes imti varikli su kompu ir, jei nori, kad butu lengviau - pravodke iki jo.
2011-05-15 19:38:05 писал:na aisku, trumpai tarent kucia reikalu!
2011-05-15 19:59:32 писал:o kaip del turbinos idejimo?seip ji vaziuoja gan neblogai, bet kazkoks trukumas yra, beto joje tiesioginio ipurskimo dujos idetos
dar pagalvojau gal reiktu donora pirkt su 2, 5 varikliu, na dauzta ar parudijusi, tik ne skendusi aisku, tada viskas tinka ir toks varijanta tikrai nebus brangus.
Юзер
2011-05-15 19:59:32
2011-05-15 14:58:25 писал:na norisi kiek iseina paturbint! anksciau dedavo turbinas, spausdavo galvas, gal yra ir siai masinai kazkokiu pataisimu, kad isvengt variklio keitimo?
2011-05-15 19:31:27 писал:turbinimas gali kainuoti brangiau nei variklio keitimas. galvos spaudimas cia net ne tiuningas.. kompresija paideja, bet keiciasi paskirstymo veleno fazes. normalus tiuneriai neuzsiema tokiom nesamonem. padidint arba sumazint kompresija galima tik dedant aukstos (arba zemos) kompresijos stumoklius arba keiciant galva.

nemanau, kad kas nors uzsiims daryti tau "cipa", tavo atveju - dyno tiuna. ypac jei variklyje niekas nekeista.. jei pasikeistum ismetima i laisva, isiurbima laisvesni ir paskirstymo velena "sportini" tada gallima drasiai daryti ir butu siokios tokios naudos, bet nekalnai, o kainuotu nemazai.

man atrodo geriausias variantas tau deti didesni varikli.. gali tekti ir deze keisti su sankaba ir pusasiais jei seni netiks, aisku reikes imti varikli su kompu ir, jei nori, kad butu lengviau - pravodke iki jo.
2011-05-15 19:38:05 писал:na aisku, trumpai tarent kucia reikalu!
o kaip del turbinos idejimo?seip ji vaziuoja gan neblogai, bet kazkoks trukumas yra, beto joje tiesioginio ipurskimo dujos idetos
Юзер
2011-05-15 19:38:05
2011-05-15 14:58:25 писал:na norisi kiek iseina paturbint! anksciau dedavo turbinas, spausdavo galvas, gal yra ir siai masinai kazkokiu pataisimu, kad isvengt variklio keitimo?
2011-05-15 19:31:27 писал:turbinimas gali kainuoti brangiau nei variklio keitimas. galvos spaudimas cia net ne tiuningas.. kompresija paideja, bet keiciasi paskirstymo veleno fazes. normalus tiuneriai neuzsiema tokiom nesamonem. padidint arba sumazint kompresija galima tik dedant aukstos (arba zemos) kompresijos stumoklius arba keiciant galva.

nemanau, kad kas nors uzsiims daryti tau "cipa", tavo atveju - dyno tiuna. ypac jei variklyje niekas nekeista.. jei pasikeistum ismetima i laisva, isiurbima laisvesni ir paskirstymo velena "sportini" tada gallima drasiai daryti ir butu siokios tokios naudos, bet nekalnai, o kainuotu nemazai.

man atrodo geriausias variantas tau deti didesni varikli.. gali tekti ir deze keisti su sankaba ir pusasiais jei seni netiks, aisku reikes imti varikli su kompu ir, jei nori, kad butu lengviau - pravodke iki jo.
na aisku, trumpai tarent kucia reikalu!
Юзер
2011-05-15 19:31:27
2011-05-15 14:58:25 писал:na norisi kiek iseina paturbint! anksciau dedavo turbinas, spausdavo galvas, gal yra ir siai masinai kazkokiu pataisimu, kad isvengt variklio keitimo?
turbinimas gali kainuoti brangiau nei variklio keitimas. galvos spaudimas cia net ne tiuningas.. kompresija paideja, bet keiciasi paskirstymo veleno fazes. normalus tiuneriai neuzsiema tokiom nesamonem. padidint arba sumazint kompresija galima tik dedant aukstos (arba zemos) kompresijos stumoklius arba keiciant galva.

nemanau, kad kas nors uzsiims daryti tau "cipa", tavo atveju - dyno tiuna. ypac jei variklyje niekas nekeista.. jei pasikeistum ismetima i laisva, isiurbima laisvesni ir paskirstymo velena "sportini" tada gallima drasiai daryti ir butu siokios tokios naudos, bet nekalnai, o kainuotu nemazai.

man atrodo geriausias variantas tau deti didesni varikli.. gali tekti ir deze keisti su sankaba ir pusasiais jei seni netiks, aisku reikes imti varikli su kompu ir, jei nori, kad butu lengviau - pravodke iki jo.
Юзер
2011-05-15 16:28:12
tingiu skaityt ka cia prirase bet jei niekas dar nepasake tai manau kad tau tektu pravotke nauja temt jei noresi 2.5 ideti
naudingas(4243)
2011-05-15 15:48:28
nu galima degima papiktint turba istatyt ir tt overbosted cia zinovas
Юзер
2011-05-15 14:59:29
2011-05-15 14:58:25 писал:na norisi kiek iseina paturbint! anksciau dedavo turbinas, spausdavo galvas, gal yra ir siai masinai kazkokiu pataisimu, kad isvengt variklio keitimo?
dyzelem deda cipus, o benzininiam ar yra kokiu cipu?
Юзер
2011-05-15 14:58:25
na norisi kiek iseina paturbint! anksciau dedavo turbinas, spausdavo galvas, gal yra ir siai masinai kazkokiu pataisimu, kad isvengt variklio keitimo?
Юзер
2011-05-15 14:54:54
2011-05-15 13:39:42 naudingas писал:galantai laibai megsta viska ta pati sumesta ta prasme dyzelio guoliai tinka benzui ir tt tuo labiau ir sakiu sunerimai tie patis teko susidurt bet senesniu metu.
aisku, o gal eina kokia turbina idet tam paciam varikliui?
Юзер
2011-05-15 14:15:05
2011-05-15 13:27:42 писал:dekuj pabandysiu!:beer:
2011-05-15 13:30:58 писал:kaip bebutu as manu kad pigiausias ir paprasciausias variantas butu parduoti senaji galanta ir tada jau pirkti su galingesniu motoru:smoke:
na su tavim as sutinku, bet as tiek prie jos pripratau, kad bijau net pagalvot apie pardavima, kazkuo ji man ypatinga.
naudingas(4243)
2011-05-15 13:39:42
galantai laibai megsta viska ta pati sumesta ta prasme dyzelio guoliai tinka benzui ir tt tuo labiau ir sakiu sunerimai tie patis teko susidurt bet senesniu metu.
Юзер
2011-05-15 13:30:58
2011-05-15 13:27:42 писал:dekuj pabandysiu!:beer:
kaip bebutu as manu kad pigiausias ir paprasciausias variantas butu parduoti senaji galanta ir tada jau pirkti su galingesniu motoru
Юзер
2011-05-15 13:27:42
dekuj pabandysiu!
Юзер
2011-05-15 13:18:44
eik geriau i http://www.mitsubishi-klubas.lt/
ten daugiau info rasi.
Юзер
2011-05-15 13:07:08
turiu 99m.2ltr.galanta bet silpnas, ar yra galimybe idet 2, 5ltr motora, ar daug ten to darbo?jei kas zinot apie galantus papasidalinkit ziniom, kaip galima butu paturbint galanta.aciu!

Ваше послание

Поиск на форуме

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен