Variklio keitimas

Создал Юзер 2014-01-07
Юзер
2014-01-07 21:42:12
pravodke keist reiks, pats ne viena civica ciupinejas...
netiks evap fiske nes pas viena ateina keliais laidais daugiau, reiks arba grezt ir padaryt vieta kitam evapui, arba kakaip suidykaut su laidais...
netiks dar viena fiske, kuriai riks prijungt sena dacika ir numest ji i kamp kur nors.
toliau netiks skelndes pajungimas, poto netiks degimo skirstytuvas ir pan...
tikraic imanoma, bet tikrai ne kiekvienam ir ten yra kas veikt:D

jei keiti tik bloka, tai...
blokai d serijos pas visus vienodi ir viskas tinka.
netgi ant 1, 3ltr civico eina uzmaut 1, 5ltr galva...
Юзер
2014-01-07 21:32:21
2014-01-07 18:43:51 писал:Sveiki, turiu tokį klausimą, kuris šiandien vos ne visą dieną neduoda man ramybės, turiu 2 5gen civik'us, vienas D15B2, kitas D15B7, tačiau esmė tame, jog D15B2 buvo ruošiamas kaip ir parduoti, kebulas visiškai tragiškos buklės, tačiau motoras sveikas, ir šianien, kai su D15B7 variau technikinę, nepraleido dėl labai didelio co2, žiauriai degina tepalus, vien vožtuvų gumyčių pakeist neužteks, nes reikia pakeisti ir tepalinius žiedus, beto, dar galvos tarpinė keist ir pan, labai daug pinigų atsies visa tai, tačiau nusprendžiau, kad perdėti tą D15B2 motorą vietoj to, tik paliki (arba pakeisti taippat) greičių dėžę, bei palikti B7 įpurškimą (pilną) o viskas liktų nuo B2. Tačiau klausimas ne dėl to, kad kaip keisti ir pan, įrankius, vietą kur tai daryti turiu, ir nuo rydienos pradėčiau visus darbus, bet klausimo esmė, kaip dėl TA, kai tikrins visus numerius? Ar reikės perrašyt dokumentus (tikrint ekspertizę) kaip ten dėl ankščiau kalbamų 30% yra iš tikro? D15B7 - 74kw, D15B2 - 66 kw, tai galbūt neprisikabintų, o jeigu tarkim varant TA pasakytų, jog neatitinka variklio numeris, tačiau parodant to civiko dokumentus, kuriame buvo D15B2, su visu kodu, gal praleistų? Gal kažkam panaši situacija buvo? Beje, vos nepamiršau, ar reikės keist, pravodkę, kompą, dedant D15B2 vietoj D15B7 ? Ar tiesiog pravodkė liks nuo D15B7, kadangi vistiek bus paliekamas pilnas ipurškimas, bei ką daryt su greičių dėže, ar perdavymai liks tie patys? Ačiū.
2014-01-07 20:56:06 писал:Atsakymai i tavo kelis klausimus :
Pirma varant tech apziura nieks taves neprasys to variklio nr
Antra tu varikliu ismetami co2 skiriasi. ir ju leistinos ribos skiriasi
Trecia pravodke keist reiks nes kitas variklis ir neattitiks tau davikliu ir jutikliu laidai
Vizualiai sustatęs auto prie auto ir žiūrėdamas viską, keist pravodkės nereikės nes visi kolektoriai ir pan liks nuo d15b7, jug tik galvą ir bloką dėsiu nuo ano variklio, o jie iš dalies vienodi, skiriasi tik įpurškimas. d15b2 - mono, d15b7 - pilnas, kompas liktų nuo senojo d15b7, įpurškimo kolektorius taipogi...

1. Šiuo atvėju negaliu ginčytis, nes kiek man sakė, jeigu ant dokumentų yra variklio nr - tikrina, jeigu nėra - netikrina.
2. Aukščiau parašiau kuom jie skiriasi, nemanau kad ten labai didelis skirtumas tarp jų bus.
3. Parašiau aukščiau taipogi.
aaaaaaa1(53)
2014-01-07 21:02:02
Alytuj neziuro to variklio, atrodo kad prisiliest net nenori, paciupina akuma ir viskas jei dujos tai laidus ar tvarkingai sujungti. drasiai gali det
Юзер
2014-01-07 20:56:06
2014-01-07 18:43:51 писал:Sveiki, turiu tokį klausimą, kuris šiandien vos ne visą dieną neduoda man ramybės, turiu 2 5gen civik'us, vienas D15B2, kitas D15B7, tačiau esmė tame, jog D15B2 buvo ruošiamas kaip ir parduoti, kebulas visiškai tragiškos buklės, tačiau motoras sveikas, ir šianien, kai su D15B7 variau technikinę, nepraleido dėl labai didelio co2, žiauriai degina tepalus, vien vožtuvų gumyčių pakeist neužteks, nes reikia pakeisti ir tepalinius žiedus, beto, dar galvos tarpinė keist ir pan, labai daug pinigų atsies visa tai, tačiau nusprendžiau, kad perdėti tą D15B2 motorą vietoj to, tik paliki (arba pakeisti taippat) greičių dėžę, bei palikti B7 įpurškimą (pilną) o viskas liktų nuo B2. Tačiau klausimas ne dėl to, kad kaip keisti ir pan, įrankius, vietą kur tai daryti turiu, ir nuo rydienos pradėčiau visus darbus, bet klausimo esmė, kaip dėl TA, kai tikrins visus numerius? Ar reikės perrašyt dokumentus (tikrint ekspertizę) kaip ten dėl ankščiau kalbamų 30% yra iš tikro? D15B7 - 74kw, D15B2 - 66 kw, tai galbūt neprisikabintų, o jeigu tarkim varant TA pasakytų, jog neatitinka variklio numeris, tačiau parodant to civiko dokumentus, kuriame buvo D15B2, su visu kodu, gal praleistų? Gal kažkam panaši situacija buvo? Beje, vos nepamiršau, ar reikės keist, pravodkę, kompą, dedant D15B2 vietoj D15B7 ? Ar tiesiog pravodkė liks nuo D15B7, kadangi vistiek bus paliekamas pilnas ipurškimas, bei ką daryt su greičių dėže, ar perdavymai liks tie patys? Ačiū.
Atsakymai i tavo kelis klausimus :
Pirma varant tech apziura nieks taves neprasys to variklio nr
Antra tu varikliu ismetami co2 skiriasi. ir ju leistinos ribos skiriasi
Trecia pravodke keist reiks nes kitas variklis ir neattitiks tau davikliu ir jutikliu laidai
Юзер
2014-01-07 20:48:23
Siulyciau pasiskambinti :) Ir tau tuomet bus aišku, ir nebus pridaryta klaidų
Юзер
2014-01-07 20:42:06
2014-01-07 20:32:03 писал:Jei variklio nr nera dokumentuose - Valio!. Draugas taip is roverio 1.6(uzkale) i 2.0 pasikeite. isoriskai jie panasus, 4 cilindru, tai ten realiai niekas ir nesupras kad ne tas variklis. Gali nebent uzmatyt ir prikibt jeigu vietoj kokio 4 cilindru i 6 detum ar keistum benza/dyzeli. Tada tai jau ekspertizes ir t.t. Nes vizualiai akivaizdziai matysusi skirtumas
Dėkui, bet tas variklis kurį dėčiau, yra silpnesnis ant 8 kw :D
Юзер
2014-01-07 20:37:05
2014-01-07 20:26:00 wagen писал:jei tech pase nurodytas variklio nr, tai tikrina, o jei ne, tai isvis neziuri to variklio
2014-01-07 20:28:19 писал:esmė tame, kad yra tas variklio numeris... ką šiuo atvėju daryt tada?
2014-01-07 20:32:50 писал:Jei variklio numeris nesutampa, reiskias keitei. turi buti kito variklio pirkimo dokumentai ir dar kazkas. Siuo atveju reiketu pasiskambint ir paklaust ar realus toks variantas. kad parodai ktios masinos dokus (juk negausi is niekur to variklio pirkimo), is kurios isemei varikli. Klausimas velgi kitas del padidejusiu kw. bet jei telpi i ta 30% tai kaip neturetu teoriskai nieko but. O kaip praktika - reik skambint, klaust
http://www.vta.lt/Data/varikliu_keitimas.pdf
cia pasiskaityk. nemazai info
Юзер
2014-01-07 20:32:50
2014-01-07 20:01:50 писал:kad nlb jie tikrina numeri per technikine.. registracijoj tai daro.. nemanau, kad prikibs
2014-01-07 20:26:00 wagen писал:jei tech pase nurodytas variklio nr, tai tikrina, o jei ne, tai isvis neziuri to variklio
2014-01-07 20:28:19 писал:esmė tame, kad yra tas variklio numeris... ką šiuo atvėju daryt tada?
Jei variklio numeris nesutampa, reiskias keitei. turi buti kito variklio pirkimo dokumentai ir dar kazkas. Siuo atveju reiketu pasiskambint ir paklaust ar realus toks variantas. kad parodai ktios masinos dokus (juk negausi is niekur to variklio pirkimo), is kurios isemei varikli. Klausimas velgi kitas del padidejusiu kw. bet jei telpi i ta 30% tai kaip neturetu teoriskai nieko but. O kaip praktika - reik skambint, klaust
Юзер
2014-01-07 20:32:03
Jei variklio nr nera dokumentuose - Valio!. Draugas taip is roverio 1.6(uzkale) i 2.0 pasikeite. isoriskai jie panasus, 4 cilindru, tai ten realiai niekas ir nesupras kad ne tas variklis. Gali nebent uzmatyt ir prikibt jeigu vietoj kokio 4 cilindru i 6 detum ar keistum benza/dyzeli. Tada tai jau ekspertizes ir t.t. Nes vizualiai akivaizdziai matysusi skirtumas
Юзер
2014-01-07 20:28:19
2014-01-07 20:01:50 писал:kad nlb jie tikrina numeri per technikine.. registracijoj tai daro.. nemanau, kad prikibs
2014-01-07 20:26:00 wagen писал:jei tech pase nurodytas variklio nr, tai tikrina, o jei ne, tai isvis neziuri to variklio
esmė tame, kad yra tas variklio numeris... ką šiuo atvėju daryt tada?
wagen(1615)
2014-01-07 20:26:00
2014-01-07 20:01:50 писал:kad nlb jie tikrina numeri per technikine.. registracijoj tai daro.. nemanau, kad prikibs
jei tech pase nurodytas variklio nr, tai tikrina, o jei ne, tai isvis neziuri to variklio
wagen(1615)
2014-01-07 20:17:00
pirmiau paziurek i tech pasa ar ten variklio nr nurodytas
Юзер
2014-01-07 20:01:50
kad nlb jie tikrina numeri per technikine.. registracijoj tai daro.. nemanau, kad prikibs
Юзер
2014-01-07 18:43:51
Sveiki, turiu tokį klausimą, kuris šiandien vos ne visą dieną neduoda man ramybės, turiu 2 5gen civik'us, vienas D15B2, kitas D15B7, tačiau esmė tame, jog D15B2 buvo ruošiamas kaip ir parduoti, kebulas visiškai tragiškos buklės, tačiau motoras sveikas, ir šianien, kai su D15B7 variau technikinę, nepraleido dėl labai didelio co2, žiauriai degina tepalus, vien vožtuvų gumyčių pakeist neužteks, nes reikia pakeisti ir tepalinius žiedus, beto, dar galvos tarpinė keist ir pan, labai daug pinigų atsies visa tai, tačiau nusprendžiau, kad perdėti tą D15B2 motorą vietoj to, tik paliki (arba pakeisti taippat) greičių dėžę, bei palikti B7 įpurškimą (pilną) o viskas liktų nuo B2. Tačiau klausimas ne dėl to, kad kaip keisti ir pan, įrankius, vietą kur tai daryti turiu, ir nuo rydienos pradėčiau visus darbus, bet klausimo esmė, kaip dėl TA, kai tikrins visus numerius? Ar reikės perrašyt dokumentus (tikrint ekspertizę) kaip ten dėl ankščiau kalbamų 30% yra iš tikro? D15B7 - 74kw, D15B2 - 66 kw, tai galbūt neprisikabintų, o jeigu tarkim varant TA pasakytų, jog neatitinka variklio numeris, tačiau parodant to civiko dokumentus, kuriame buvo D15B2, su visu kodu, gal praleistų? Gal kažkam panaši situacija buvo? Beje, vos nepamiršau, ar reikės keist, pravodkę, kompą, dedant D15B2 vietoj D15B7 ? Ar tiesiog pravodkė liks nuo D15B7, kadangi vistiek bus paliekamas pilnas ipurškimas, bei ką daryt su greičių dėže, ar perdavymai liks tie patys? Ačiū.

Ваше послание

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен