VW 1,9TDI sunkiai kuriasi silta, kur bedos?

Создал Юзер 2013-06-25
algis(2559)
2015-02-14 10:13:39
2014-04-02 20:49:25 писал:Skaitau apie nesikūrimą ir pabandžiau atjungt temperatūros daviklį, šiltas variklis iš kart griebė ir užsikūrė. Tai kaip minėta įtarčiau kad ECU reik perrašyt, bet iškyla kitas klausimas. Jei bakas pustuštis sunkiau kuriasi, o jei dar mažiau kuro iš vis neužsikuria, nors važiuota iki pat namų be trukčiojimų. Ir kuo toliau tuo daugiau kuro bake reik laikyt, kad normaliai kurtųsi ir ryte kai šalta ir kai šilta. Galvojau, kad siurbliukas iš bako, bet pasirodo tokio ten net nėra, tai tai išeina, kad pats siurblys kuro nepasiurbia. Variklis 1.9t tdi 66kw
2015-02-14 01:35:24 писал:pas mane buna visai neuzsikure siltas, bet pastovi atvesta ir vel vedasi, bet tik karstais uzeina kad nesukure, kaip manot cia kompas grybauja ar teperaturos daviklis?variklis tdi 66kw 2000metu ne pd
diagnostika, o jeigu speliot, nupirk davikli, keli eu kainuoja
Юзер
2015-02-14 01:35:24
2014-04-02 20:49:25 писал:Skaitau apie nesikūrimą ir pabandžiau atjungt temperatūros daviklį, šiltas variklis iš kart griebė ir užsikūrė. Tai kaip minėta įtarčiau kad ECU reik perrašyt, bet iškyla kitas klausimas. Jei bakas pustuštis sunkiau kuriasi, o jei dar mažiau kuro iš vis neužsikuria, nors važiuota iki pat namų be trukčiojimų. Ir kuo toliau tuo daugiau kuro bake reik laikyt, kad normaliai kurtųsi ir ryte kai šalta ir kai šilta. Galvojau, kad siurbliukas iš bako, bet pasirodo tokio ten net nėra, tai tai išeina, kad pats siurblys kuro nepasiurbia. Variklis 1.9t tdi 66kw
pas mane buna visai neuzsikure siltas, bet pastovi atvesta ir vel vedasi, bet tik karstais uzeina kad nesukure, kaip manot cia kompas grybauja ar teperaturos daviklis?variklis tdi 66kw 2000metu ne pd
Юзер
2014-04-02 20:49:25
Skaitau apie nesikūrimą ir pabandžiau atjungt temperatūros daviklį, šiltas variklis iš kart griebė ir užsikūrė. Tai kaip minėta įtarčiau kad ECU reik perrašyt, bet iškyla kitas klausimas. Jei bakas pustuštis sunkiau kuriasi, o jei dar mažiau kuro iš vis neužsikuria, nors važiuota iki pat namų be trukčiojimų. Ir kuo toliau tuo daugiau kuro bake reik laikyt, kad normaliai kurtųsi ir ryte kai šalta ir kai šilta. Galvojau, kad siurbliukas iš bako, bet pasirodo tokio ten net nėra, tai tai išeina, kad pats siurblys kuro nepasiurbia. Variklis 1.9t tdi 66kw
Юзер
2013-07-23 22:43:06
2013-07-23 22:22:12 писал:zygi, nebepjauk, pats nesuvoki, ką rašai
2013-07-23 22:31:22 писал:juk pas plaukiojancias sankabas smagratis buna ne vientiso lydinio o is dvieju daliu, tarp ju yra sprandzinos ir kt, tam kad svelniau judetum is vietos.
kada sprandzinos issidevi atsiranda laisvumas pradeda masina judet ne taip sklandziai.
ar as ne teisus?
2013-07-23 22:36:22 писал:Sankaba ir jos veikimo principą palik ramybėj, čia atskiras dalykas. http://www.aceautoservices.co.uk/images/cut%20dual%20mass.jpg suprasi gal, kame reikalas. Sankaba Alkūninio Veleno Padėties davikliui negali turėti jokios įtakos, nes nes tada iš jo jokios naudot, jei signalas plaukiotų pagal sankabą
taip, dabar aiskiai supratau, as neteisus ir sis variantas atpuola:)
Юзер
2013-07-23 22:37:52
pagal tai ką parašė, tai ir su sankaba pas jį viskas gerai, tik šiknoj smegenų ieško
Юзер
2013-07-23 22:36:22
2013-07-23 22:22:12 писал:zygi, nebepjauk, pats nesuvoki, ką rašai
2013-07-23 22:31:22 писал:juk pas plaukiojancias sankabas smagratis buna ne vientiso lydinio o is dvieju daliu, tarp ju yra sprandzinos ir kt, tam kad svelniau judetum is vietos.
kada sprandzinos issidevi atsiranda laisvumas pradeda masina judet ne taip sklandziai.
ar as ne teisus?
Sankaba ir jos veikimo principą palik ramybėj, čia atskiras dalykas. http://www.aceautoservices.co.uk/images/cut%20dual%20mass.jpg suprasi gal, kame reikalas. Sankaba Alkūninio Veleno Padėties davikliui negali turėti jokios įtakos, nes nes tada iš jo jokios naudot, jei signalas plaukiotų pagal sankabą
Юзер
2013-07-23 22:35:17
kažkurioj vietoj teisus, bet nežinai kuri smagračio dalis yra nejudamai sujungta su alkūniniu velenu ir kas yra sumontuota ant tos dalies, o kuri dalis turi galimybę judėti pirmos dalies atžvilgiu, tam kad daugiau suminkštinti važiavimo pradžią ir pavarų perjungimą nei vien dirbant paprastos sankabos disko spyruoklėms
Юзер
2013-07-23 22:34:59
2013-07-23 22:27:15 писал:kad žinojai tai gerai, bet kad žinai ne iki galo tai faktas. Suprantu kur lenki, bet jei tavo smagratis lakstytų 1 ar 2 dantų intervale dirbant varikliui tuščia eiga, tai tavo sankabos barškėjimą girdėtų kaimynai kitame mikrorajone, o vibracija būtų tokia, kad kaimynai galvotų prasidėjus žemės drebėjimui
na ne, barskejimo nera, bet, kad sioks toks laisvumas yra tai tikrai, nes bandyk pajudet kaip nori svelniai, vistiek truputi dungtelna, mano manymu sukimba truputi per astriai.
Юзер
2013-07-23 22:31:22
2013-07-23 22:22:12 писал:zygi, nebepjauk, pats nesuvoki, ką rašai
juk pas plaukiojancias sankabas smagratis buna ne vientiso lydinio o is dvieju daliu, tarp ju yra sprandzinos ir kt, tam kad svelniau judetum is vietos.
kada sprandzinos issidevi atsiranda laisvumas pradeda masina judet ne taip sklandziai.
ar as ne teisus?
Юзер
2013-07-23 22:27:15
kad žinojai tai gerai, bet kad žinai ne iki galo tai faktas. Suprantu kur lenki, bet jei tavo smagratis lakstytų 1 ar 2 dantų intervale dirbant varikliui tuščia eiga, tai tavo sankabos barškėjimą girdėtų kaimynai kitame mikrorajone, o vibracija būtų tokia, kad kaimynai galvotų prasidėjus žemės drebėjimui
Юзер
2013-07-23 22:22:12
zygi, nebepjauk, pats nesuvoki, ką rašai
Юзер
2013-07-23 22:20:38
2013-07-23 22:09:26 писал:dar kitas variantas.
sankaba plaukiojanti, jei ji i pabaiga, holo dacikas negali gaut klaidingos informacijos?
2013-07-23 22:10:27 писал:holo daviklis skaičiuoja impulsus ne nuo sankabos, o nuo smagračio žiedo, kuris skirtas starterio sūkimui
o tokia protinga minti ir sankabos vaidmeni jau kokiu 10 metu zinojau.
Юзер
2013-07-23 22:19:28
2013-07-23 22:09:26 писал:dar kitas variantas.
sankaba plaukiojanti, jei ji i pabaiga, holo dacikas negali gaut klaidingos informacijos?
2013-07-23 22:10:27 писал:holo daviklis skaičiuoja impulsus ne nuo sankabos, o nuo smagračio žiedo, kuris skirtas starterio sūkimui
nu tai ka ir noriu pasakyti, kad jei sankaba yra plaukiojanti ir pavargus.
tai smagracio ziedas atsilikinet pradeda nuo alkuninio veleno.
nes visas principas plaukiojancios sankabos ir yra smagratyje.
Юзер
2013-07-23 22:10:27
2013-07-23 22:09:26 писал:dar kitas variantas.
sankaba plaukiojanti, jei ji i pabaiga, holo dacikas negali gaut klaidingos informacijos?
holo daviklis skaičiuoja impulsus ne nuo sankabos, o nuo smagračio žiedo, kuris skirtas starterio sūkimui
Юзер
2013-07-23 22:09:26
dar kitas variantas.
sankaba plaukiojanti, jei ji i pabaiga, holo dacikas negali gaut klaidingos informacijos?
Юзер
2013-07-23 22:09:07
šitų vag nelaimių net kapotų neatidarinėju
Юзер
2013-07-23 22:06:55
2013-07-15 14:17:21 писал:tai va, pasirodo po ilgų nereikalingų "specų" rašliavų atkrenta ir siurblys ir akumas ir alyva į salerka ir kitos nesamonės.

Sakau jei nori padaryti kaip reikiant, reikalingas kompo programos naujas perrašymas arba jei esi taupus lietuvis tai galima padaryt laikinai apgaviką, bet jei jau programa turi iškraipymų su karštu startu, tai po kokių metų ar dviejų nieko nedarant gali prasidėt variklio patrukčiojimai net važiuojant lygiu keliu.
2013-07-23 21:45:55 писал:iskart sakiau, kad atjungus kursis:D
idaliau-pats perasineji programas?
gal esi susidures su tokiu variantu-su prijungtu davikliu sunkiai kuriasi tiek silta, tiek salta?
su atjungtu kuriasi gerai.
arba kuriasi neblogai salta su prijungtu kaip lauko temperatura buna zemiau +5?
jei masina smarkiau praveji ir karsta diena, tai uzkurt starteriu su prijungtu davikliu beveik neimanoma.
kas cia per biesas tupi?
2013-07-23 22:04:40 писал:aš pats ECU programų neperrašinėju, esu iš Panevėžio, bet tavo atveju labiau itarčiau degimo plaukiojimą iš alkūninio veleno žvaigždutės, o kad kuriasi atjungus daviklį šalta tai irgi yra kiti niuansai.
variklis v6 2, 5tdi 110kw
Юзер
2013-07-23 22:06:39
2013-07-23 22:03:22 писал:degimas pastatytas gerai, traukia taip pat gerai.
toks jausmas, kad per liesas misinys buna, nes kuriant stveria, bet neuzstveria, dumo juodo praktiskai visiskai nera, net ir gerai uzmynus nuo sankryzos...
kartais negali but taip, kad nusokus programa ir per liesa misini paduoda?
reiktų žiūrėt ką duoda siurblys starto metu ir kokia kuro dozuotė 1 grupėje antrame langelyje jei kalbame apie seną 1, 9TDI
Юзер
2013-07-23 22:04:40
2013-07-15 14:17:21 писал:tai va, pasirodo po ilgų nereikalingų "specų" rašliavų atkrenta ir siurblys ir akumas ir alyva į salerka ir kitos nesamonės.

Sakau jei nori padaryti kaip reikiant, reikalingas kompo programos naujas perrašymas arba jei esi taupus lietuvis tai galima padaryt laikinai apgaviką, bet jei jau programa turi iškraipymų su karštu startu, tai po kokių metų ar dviejų nieko nedarant gali prasidėt variklio patrukčiojimai net važiuojant lygiu keliu.
2013-07-23 21:45:55 писал:iskart sakiau, kad atjungus kursis:D
idaliau-pats perasineji programas?
gal esi susidures su tokiu variantu-su prijungtu davikliu sunkiai kuriasi tiek silta, tiek salta?
su atjungtu kuriasi gerai.
arba kuriasi neblogai salta su prijungtu kaip lauko temperatura buna zemiau +5?
jei masina smarkiau praveji ir karsta diena, tai uzkurt starteriu su prijungtu davikliu beveik neimanoma.
kas cia per biesas tupi?
aš pats ECU programų neperrašinėju, esu iš Panevėžio, bet tavo atveju labiau itarčiau degimo plaukiojimą iš alkūninio veleno žvaigždutės, o kad kuriasi atjungus daviklį šalta tai irgi yra kiti niuansai.
Юзер
2013-07-23 22:03:22
degimas pastatytas gerai, traukia taip pat gerai.
toks jausmas, kad per liesas misinys buna, nes kuriant stveria, bet neuzstveria, dumo juodo praktiskai visiskai nera, net ir gerai uzmynus nuo sankryzos...
kartais negali but taip, kad nusokus programa ir per liesa misini paduoda?
Юзер
2013-07-23 21:45:55
+1
2013-07-15 14:17:21 писал:tai va, pasirodo po ilgų nereikalingų "specų" rašliavų atkrenta ir siurblys ir akumas ir alyva į salerka ir kitos nesamonės.

Sakau jei nori padaryti kaip reikiant, reikalingas kompo programos naujas perrašymas arba jei esi taupus lietuvis tai galima padaryt laikinai apgaviką, bet jei jau programa turi iškraipymų su karštu startu, tai po kokių metų ar dviejų nieko nedarant gali prasidėt variklio patrukčiojimai net važiuojant lygiu keliu.
iskart sakiau, kad atjungus kursis:D
idaliau-pats perasineji programas?
gal esi susidures su tokiu variantu-su prijungtu davikliu sunkiai kuriasi tiek silta, tiek salta?
su atjungtu kuriasi gerai.
arba kuriasi neblogai salta su prijungtu kaip lauko temperatura buna zemiau +5?
jei masina smarkiau praveji ir karsta diena, tai uzkurt starteriu su prijungtu davikliu beveik neimanoma.
kas cia per biesas tupi?
Юзер
2013-07-23 21:22:38
2013-07-23 20:13:55 писал:na tai kas galetu koki nors patarima kaip statomas tas temperaturos apgavikas? kokia ten rele dedasi, kokius laidukus ir kur pjauti ir kaip sujungti?
2013-07-23 20:23:22 писал:tai kad jau labai aiškia buvo išdėstyta rėlės pajungimo schema. Tau beliko tik susižinot paprastos jėgos rėlės su 4 kojom valdymo ir jėgos grandinės kontaktų žymėjimą bei kontaktų paskirtį ir viskas kaip ant delno.
Atvažiuok pas mane ir už kokį 100 lt pajungsiu, nes tiek ir imu kam tai darau
nu tai aisku tiek kad reikia atjungti laida starterio sukimo metu, bet kaip tai padaroma, kokie laidai jungiami atjungiami, nes biski ka ten sakei isiaiskinti butu gan sunku, gal imanoma trumpa tai paaiskinti ir tiek..beje is kur busi? jauciu tolokai man vaziuot tektu
Юзер
2013-07-23 20:23:22
2013-07-23 20:13:55 писал:na tai kas galetu koki nors patarima kaip statomas tas temperaturos apgavikas? kokia ten rele dedasi, kokius laidukus ir kur pjauti ir kaip sujungti?
tai kad jau labai aiškia buvo išdėstyta rėlės pajungimo schema. Tau beliko tik susižinot paprastos jėgos rėlės su 4 kojom valdymo ir jėgos grandinės kontaktų žymėjimą bei kontaktų paskirtį ir viskas kaip ant delno.
Atvažiuok pas mane ir už kokį 100 lt pajungsiu, nes tiek ir imu kam tai darau
Юзер
2013-07-23 20:13:55
na tai kas galetu koki nors patarima kaip statomas tas temperaturos apgavikas? kokia ten rele dedasi, kokius laidukus ir kur pjauti ir kaip sujungti?
Юзер
2013-07-17 22:01:03
2013-07-17 19:06:58 писал:na cia prie to daviklio kur ant dideles slangos stovi turbut, kur matosi paskutinej foto. panasu i oro padavimo temp davikli(G71).
Dekui manfre, buvai teisus, cia nuo to daciko, ir kaip as pats nepastebejau nors net is foto akivaizdziai matosi paziurejus kai pasakei
Юзер
2013-07-17 19:06:58
na cia prie to daviklio kur ant dideles slangos stovi turbut, kur matosi paskutinej foto. panasu i oro padavimo temp davikli(G71).
Юзер
2013-07-17 18:53:02
Юзер
2013-07-17 18:51:54
Юзер
2013-07-17 18:51:28
Юзер
2013-07-17 18:51:02
dar pridedu foto laidelio kuri pamaciau nuemes apsauga..gal kas zino kokia jo paskirtis ir kur turetu jis jungtis, nes niekaip nerandu kur jis turetu jungtis ir is kur nuluzes yra...
Юзер
2013-07-17 18:48:46
2013-07-15 15:53:44 писал:daviklis ne prie ko.

Paprasčiau yra apgavikui statyt rėlę, kuri atjungs tą vieną reikiamą laidą starterio sūkimo metu ir tada nereik maigyt jokios knopkės
o kaip mazdaug statosi ta rele, koks jos pricipas, kur ja gauti, ir ka su kuo sujungti? anksciau nesu to dares, bet jei paaiskintumete manau pasidaryciau nes rankos ne is visiskos siknos isdygusios
Юзер
2013-07-15 16:04:57
2013-07-15 15:53:44 писал:daviklis ne prie ko.

Paprasčiau yra apgavikui statyt rėlę, kuri atjungs tą vieną reikiamą laidą starterio sūkimo metu ir tada nereik maigyt jokios knopkės
Aš darydavau biški kitaip, rėlės valdymą jungdavau nuo degimo laido, skirto salonui, (dar prieš sukantis starteriui, atjungiamas pliusas salono prietaisams). Tokiu atveju starteriui dar nepradėjus suktis, daviklio grandinė pertraukiama. Aišku čia sekundės dalių reikalas, bet kompui susigaudyt padeda greičiau
Юзер
2013-07-15 15:53:44
daviklis ne prie ko.

Paprasčiau yra apgavikui statyt rėlę, kuri atjungs tą vieną reikiamą laidą starterio sūkimo metu ir tada nereik maigyt jokios knopkės
Юзер
2013-07-15 15:10:51
ne daviklyje esme. apgavikas toks, kad nukerpi laida temp daviklio ir pajungi prie galu atsivedes jungikli i salona. tik kirpk laida kur eina i pc o ne i skydeli. ten buna 4 laidai ligtais, 2 pajungti prie auto kompo, 2 prie skydelio. arba mygtuka koki pajungi, kai karsta vedi masina paspaudes mygtuka paskui atleidi.
Юзер
2013-07-15 14:57:27
o negali buti kaltas tas daviklis pats? o koks apgavikas butu gal gali atskleisti aisku jei nera tai kazkokia paslaptis?
Юзер
2013-07-15 14:17:21
tai va, pasirodo po ilgų nereikalingų "specų" rašliavų atkrenta ir siurblys ir akumas ir alyva į salerka ir kitos nesamonės.

Sakau jei nori padaryti kaip reikiant, reikalingas kompo programos naujas perrašymas arba jei esi taupus lietuvis tai galima padaryt laikinai apgaviką, bet jei jau programa turi iškraipymų su karštu startu, tai po kokių metų ar dviejų nieko nedarant gali prasidėt variklio patrukčiojimai net važiuojant lygiu keliu.
Юзер
2013-07-15 12:56:08
sveiki, na ka pagaliau radau laiko kad uzkaitinus temperatura galeciau atjungti ta dacikeli, na ir ka, kuriasi vos palietus rakteli su tajungta fiske..
tai kokie patarimai butu, kad padaryti kad normalei kurtusi be atjungimo, nes siurblys kaip ir atkrenta sioje vietoje?
beje radau nukritusi viena laideli ir nerandu is kur jis galetu buti, nes nerandu jo vietos, vakare nufotkinsiu imesiu foto, gal gerb. Idalius pades surasti jo vieta ir paskirti
Юзер
2013-07-10 10:10:41
pirma filtra pasikeisk, poto jau reik ziuret ar purkstukas koks vienas i pabaiga ar seip koks daviklis.
Юзер
2013-07-08 19:54:07
sveiki siandien kazkaip pastebejau savo seat ibizoi kad sunkiau pradejo kurtis tiek silta tiek salta..variklis 1.4tdi pumpaduse.kartais uzeina kuriasi normaliai o kartais tris sekundes pasukt reik..kame cia problema galetu but?kuro filtras keistas senokai..ar cia jau tiem legendiniam purkstukam paskutinioji...?
Юзер
2013-07-01 17:50:24
dar buna variantas, meistreliai megsta is akies ar klausos siurbli pastumdyt ar degima atreguliuot. tj jo reikia patikrint ar ne i pievas prisukiota kazkieno. turejau viena kur degimas is akies pasukiotas, kurdavos normaliai, bet per kompa net i grafiko rezius nepatekdavo. kitoj iq prireguliuotas vietoj 2-9 pagal specifikacija kaip turi but, buvo 0.5 tj vaziuojant dumais pildavos.
Юзер
2013-07-01 09:19:50
2013-06-30 21:34:01 писал:man atrodo kad jau pyzda tam tavo siurbliui, nes atjungus ta fiske tau duoda daugiau kuro, kaitina zvakes ir ankstina degima tai jau automatiskai palengvina uzsivedima, kad ir sudile plundzeriai. juk mirstatiems siurbliams ankstina degima kad geriau uzsivestu. manau cia tas fyskes atjungimas nieko nepades.
degimo paankstinimas plunžerių sukeliamo slėgio nepadidins, taip kas nesakyk to ko nežinai, o degimo ankstinimas seniems varikliams šiek tiek padeda, kai kompresija nebekokia.

Aišku temos autoriaus TDI labai norėčiau pamatyti prisijungęs VCDS 4 grupėj trečią langelį ir 1 grupėj antrą langelį parodymus bei 5 grupės antrą langelį po starto tada pasakyčiau tiksliau ir pirmiausia būtinai norėčiau sužinoti kaip keičiasi startas po fiškės atjungimo nuo temp daviklio. Galėčiau daug ką pasakyti
Юзер
2013-06-30 21:34:01
man atrodo kad jau pyzda tam tavo siurbliui, nes atjungus ta fiske tau duoda daugiau kuro, kaitina zvakes ir ankstina degima tai jau automatiskai palengvina uzsivedima, kad ir sudile plundzeriai. juk mirstatiems siurbliams ankstina degima kad geriau uzsivestu. manau cia tas fyskes atjungimas nieko nepades.
Юзер
2013-06-30 19:58:21
2013-06-28 22:59:43 писал:nusipirk nauja siurbli, mechanini, is TD, apie 100~ lt tau kainuos sitas malonumas bet su lyg juo pasibaigs visa elektra, ir tuo paciu problemos, turesi m-tdi, labai populerus dalykas kazkuriam regione dabar tiksliai neatsimenu
jo, patarimas vertas milijono.

Dar nei vienas TDI su uždėtu TD pilnai mechaniniu siurbliu, atjngta elektronika ir perdarytu mechaniniu gazu nevažiuoja ir nevažiuos kaip važiuoja TDI ir nebalamutink žmonių, nes neduok dieve dar kas patikės tavo pasakyta nesamone.

Nesakau, kad toks frankenšteinas nevažiuos. Važiuos, bet be traukos ir žvalumo ir apsipylęs dūmais
nexusss(265)
2013-06-28 23:42:39
Pas mane buvo seat toledo II 1.9 tdi 81kW, toks pats kaip 66kW. Saltas kurdavosi be problemu, o karstas ilgai tekdavo sukt... Pakeiciau akuma ir problemos baiges Nesakau kad 100 proc. bet man taip buvo.
Юзер
2013-06-28 22:59:43
nusipirk nauja siurbli, mechanini, is TD, apie 100~ lt tau kainuos sitas malonumas bet su lyg juo pasibaigs visa elektra, ir tuo paciu problemos, turesi m-tdi, labai populerus dalykas kazkuriam regione dabar tiksliai neatsimenu
Юзер
2013-06-28 16:02:35
2013-06-28 00:15:53 писал:nu nemazai cia pridiskutavot jus, gerai, kuo daugiau nuomoniu tuo geriau:thumbup: pradziai galvoju bandysiu ta dacika temp atjungti, o galima su juo atjungtu vazineti visa laika? ka jo atjungimas gali dar itakoti?
2013-06-28 13:23:49 писал:1. nerodys temperatūros prietaisų skydelyje
2. Kaitins žvakes labai ilgai vos ne iki jų sudegimo jei rėlė natsijungs po kokios minutės
viskas aisku, tai cia tas pats kaips su a6, atjungu akd uzkurt lengviau o paskui greit uzdedi..dekui reikes pameginti tša buda ir tada jau ziureti
Юзер
2013-06-28 13:23:49
2013-06-28 00:15:53 писал:nu nemazai cia pridiskutavot jus, gerai, kuo daugiau nuomoniu tuo geriau:thumbup: pradziai galvoju bandysiu ta dacika temp atjungti, o galima su juo atjungtu vazineti visa laika? ka jo atjungimas gali dar itakoti?
1. nerodys temperatūros prietaisų skydelyje
2. Kaitins žvakes labai ilgai vos ne iki jų sudegimo jei rėlė natsijungs po kokios minutės
Юзер
2013-06-28 13:00:11
2013-06-28 10:11:24 nexusss писал:Sveiki. Smulkiausia beda gali buti tiesiog per silpnas akumuliatorius. Jei yra galimybe pabandyk pakeist kitu bent jau pabandymui. :smoke:
nemanau kad akumas per silpnas, nes salta gerai kuria, 60-70 laipsniu irgi gerai, bet 90 pasiekia ir sunkei kurias...
nexusss(265)
2013-06-28 10:11:24
Sveiki. Smulkiausia beda gali buti tiesiog per silpnas akumuliatorius. Jei yra galimybe pabandyk pakeist kitu bent jau pabandymui.
stepanofff(299)
2013-06-28 09:29:51
gali buti kad visa laika zvakes kais, jeigu atjungsti....o per kuro magystrales oro gaodo? yra burbuliuku? Greiciausiai koks golf 4?

Ваше послание

Поиск на форуме

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен