Audi A6 C4 2.0 E Отзывы

Audi A6 1994-1995
Рабочий объем:
2.0 л
Мощность:
85 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
11.9 сек
Ср. расход топлива:
-
Рекомендуют
Отзывов: 39 -3
Средняя оценка: 4.0
Напишите отзыв

Отзывы (42)

Audi A6 C4 2.0 E, 1995г.

2018-11-02
ekonomiskas patvarus gerai vaziujantis kaip tokiu metu pigus grazus patvarus
minkstas yvikus nelaimei is masinos nieko neliktu kazin ar suveiktu oro pagalves

Sveiki turiu nesenai nusipirkęs Audi 95 metų 2,5 tdi 85kw automobilis kaip tokių metų neblogas, tikrai cinkuotas puikiai atrodantis tiek išorėje tiek iš vidaus, neblogai traukia trasoja nedaug kuro valgo audinese kas man patinka kad mazai genda pigios dalys ekonomiskos patvarus neuzmusami motorai situ dyzeliuku visada rasi detales kokios tau reikia ir pigiai pasiremontuoji ,kas blogai tai na nelaimes atveju ivyksta eismo ivykis o audes tai minkstos masinos ira tai susidurus su kita transporto priemone is audes nieko neliktu ir ar isgelbeta gyvybe butu,tokiu atveju as rinkciausi volvo autumobili jis puikus komfortiskas yvykus avarijai visada suveikia dirzai oro pagalves tad labiau isvengiama avaryja ziurint koks eismo yvykis butu o seip audes neblogos kiekvienas automobilis turi pliusu ir minusu .

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 C4 2.0 E, 1995г.

2018-06-26
Patvarus,pigi eksplotacija,
Problema su priekiniais sparnais,

Tai jau ne pirmas toks Audi. Eksploatuoju daugiai kaip10 metų. Praktiškai yra žymiai geresnis už A6 c5, ypač važiuoklė ir 85kw variklis. Patvarus, kantrus, malonus vairuoti automobilis, nors ir turėdamas daugiau kaip 20 metų piniginės neprievartauja.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 C4 Avant 2.6 E Quattro, 1996г.

2018-06-16
važiuoklė amžina, variklis stebint tepalus- amžinas, minkšta, tyli, greita, galinga
kuras eikvojasi

Puikus, negendantis visagalis tankas

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI, 1997г.

2018-04-24
Didelis patogus talpus minkstas 103 kw 6 begiai paprasta vaziuokle mazos kuro sanaudos. Nerudyja. Orginali "bose" garso aparatura. Ganetinai pigi eksplotacija. Tikrai rekomenduociau jei masina nebutu pasenus
Pasenes modelis

Mašina 97 metukų. Iškart nupirkus buvo pakeisti diržai ir viskas kas prie jų priklauso, taip pat dar akumuliatorių naują pirkau ir daugiau jokių didelių problemų neturėjau neskaitant susidevėjusio generatoriaus ir stabdžių kaladėliu, keliu stabilizatoriaus gumu, sailentbloku. Masina turiu berots 6 metai nuvaziuota netoli 100000. ir norit juokites norint ne, bet nerandu jokios naujesnes tokios talpios minkstos ir pigios masinos.. Pasiulymai?

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI, 1996г.

2018-04-13
Paprasta konstrukcija, pigios dalys, ekonomika, talpa, patikimumas, kaip žmona sako "amžina".
Prasta garso izoliacija, žiemą ilgai šyla variklis iki darbinės temp., rūdija galinis dangtis, durelių apačios, dažai perdega trumpų šviesų lemputės (H1) ir silpnai šviečia tamsiu paros metu.

Automobilį pirkau prieš tris metus, mokėjau daugiau nei buvo vidutinė rinkos kaina ir manau neapsigavau (jei kam įdomu 2015 metais sumokėjau 2000 eurų). Automobilis atrodė tvarkingas, turėjo kelias rūdis, buvo pakeisti diržai, akumuliatorius,naujos stabdžių kaladėlės, geros padangos rida skydelyje rodė 300 tūkst. nors tikriausia žiūrint į automobilio metus rida galėjo būti 600.... Per tris metu su juo nuvažiavau 75 tūkstančių be didžiausių gedimų. Pakeičiau radiatorių, pečiuko ventiliatorių, vieną abs daviklį, kelis kartus trumpų šviesų lemputes, ankstinau degimą nes siurblys buvo pradėjęs "durniuoti" ir žinoma eksploatacines medžiagas - keičiau diržus prie 345 tūkst., tepalus su filtrais kas 10 tūkst. ir pirkau naujas padangas. Taip pat po kiekvienos žiemos reikia pravalyti galinius suportus, nes rankinio cilindriukas pradeda nevaikščioti. Automobilio kuro sąnaudos neįtikėtinos, nors variklis 5 cilindrų vidutinės kuro sąnaudos iki 6 litrų (nesvarbu žiema ar vasara, ir tikrai nepagrąžinu nes sąnaudas skaičiuoja programėlė telefone). Žinoma traukos trūksta, kadangi turėjau galimybę nemokai automobilį patikrinti ant stendo, per tiek metų išliko 90 kw. Paankstinus degimą, automobilis kuriasi iš puse pasukimo, ir nesvarbu ar kieme +20 ar -20. Automobilis atrodo labai senas, nors ne tik atrodo bet toks ir yra, tačiau labai džiugina mažos kuro sąnaudos ir retas lankymasis auto servize. Šiai dienai žiūrint tokį auto, sunku būtų rasti gero stovio, o gero stovio nors ir praėjo trys metai, kainuoja panašiai, todėl jei reiktų ieškotis automobilio (bet nereikia, nes šis rieda kuo puikiausiai, ir jo atsisakysiu tik tada kai sėdynės iškris per dugną arba kažkas sudaužys neremontuotinai) rinkčiausi iš jaunesnių, bet taip pat patikimų kaip volvo, škoda ar vw.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 C4 2.5 TDI, 1996г.

2017-12-08
Mažos eksplotacinės sąnaudos, ilgaamžis visom prasmėm,pas gera savininką dar dvidešimt metų tarnaus.
Po dvidešimt metų sunku paskyti ,kad tai trūkumas, jei taip tai priekiniai sparnai prarudija, jei kempinės iš ertmių laiku nebūna išimtos.Galiniai suportai teisingai neprižiurint kertasi (užrudija kreipiančiosios, jas kaladėlias keičiant reikia nuvalyti ir sutepti specialiu tam reikalui skirtu tepalu ir niekad nebus problemų).

Geriausias automobilis per paskutini dvidešimtmetį, geriausias kainos ir kokybės sanykis.Dešimt metų turiu šį auto, du kartus keičiau diržus,nuvaževau 200 000, pirkau buvo 190 000.Važiuoklės remontas minimalus detalėmis ir pinigais.Niekas nebarška, netarška.Šeši bėgiai taupo kurą užmiestyje, degalų sanaudos 110km/h važiuojant 5.2, kaip tokiam dideliam automobiliui , labai mažai.Nepilant rusiškos saleros prie siurblio net prisilietimo nebuvo, variklis sausas, dešimt metu neplautas ,jokių didelių apibėgim ( tepalas visą laiką tik sintetinis), galima sakyti šimtmečio šedevras.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI, 1997г.

2017-06-25
Minksta kelyje kas tikrai nera privalumas vladomumui,bet privalumas komfortui.
Nepatikima,daug genda ypac dyzelines versijos,plastmases barska,interjeras labai labai senoviskas,prasta komplektacija,neekonomiska,min 8l dyzelino misrios sanaudos.

Brangus remontas,brangios dalys,o genda daznai,neekonomiska,labai prastos komplektacijos buna sitose auto ir interjeras atrodo kaip 50 metu senumo.Vaziuot vaziuojasi gana minkstai bet plastmases labai barska.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI, 1997г.

2017-06-24
pigus remontas,gera trauka,ekonomika,gan minkšta tokiai tvirtai važiuokliai,daug vietos salone,didelė bagažinė,autopilotas,ryškai šviečia lempos.......
Rūdija priekiniai sparnai,universalams lužta bagažinės rankenėlės, ir universalams gale barška plastmasės,daugiau nera minusu.

Sveiki,taigi turiu šį automobili jau 1,5 metų ir galiu pasakyti kad tai vienas gėriausiu automobiliu,jai tik eitu pakeisti ir atnaujinti šio automobilio sena išvaizda būtu tobula. pas mane yra 2,5 103kw 6bėgiu dėžė ,kuro sąnaudos mažos kaip tokiam motorui 6l/100km mieste apie 8l, o ilgam kelyje įmetus 6 pavara 120km apsukos tik 2000 tad ilgam kelyje važiuosit taupiai. ir far kas įdomu kad yra autopilotas ir šildomos sedynės.
trauka ahujiena , prie motoro visiškai jokių bėdų,kaip sakant neužmušamas, važiuoklė taip pat labai stipri ir dalys nebrangios, per ta laiką važiuokei pakeičiau tik vairo traukike nes klibėjo jau.Ratus galima mesti nors ir r18, telpa labai gerai.Didelis bakas 80l. gan minkšta palyginus kokia tvirta važiuoklė. O iš minusu tai butu smulkūs , jai pvz imsit universala tai bus kad nulūš bagažinės rankenėlė , žiema jos labai trapios, ir apskritai kad rudyja priekiniai sparnai, bet šita bėda isprendžiama išemus iš ten kempine .
Ir nežadu jos keisti i jokia naujasne mašina,o jai planuojat tokia imti taip pagrinde reikia žiūrėtis dėl kėbulo.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI, 1996г.

2017-06-07
Kokybė,Kuro sanaudos,Detalių kainos.
Rūdyja sparnai.

Turiu jau 2 metus. Auto geras, bet turį minusu.

1, Rūdyja sparnai.
2, Stringa kompas kur reguliot kondiske

Daugiau vien pliusai.Labai patvarus motoras, patvari važiokle, daug vietos salone ir t.t.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 C4 2.5 TDI, 1994г.

2017-02-10
Dydis (ne skarbonke), Jega motoro, variklio resursai (gali kelti galia stipriai). Stiprus kebulas ir svarbiausia platus daliu pasirinkimas (nereik is amerikosiu kokiu siustis ir panasei ar kitaicu)
Taip taip taip... sparnai bet laiku jei isimi tas kempines tai viskas puikiai. dar megsta universalams durys galines apacioje, ir sedano galinej sparnai ties bamperiu bet cia retas variantas. Daug kam kuro sanaudos kliuva. ypac V6 turetojams ir V8 taip tu moki uz kura bet vaziuoji atsiloshes kaip sakoma., Is manes daugiau minusu nera. PRIZIUREKIT SAVO C4 KAS TURI - CIA TAS PATS KAIP DABAR ZIGULIUKAI

Vairuoju C4 100 2.5TDi 85kw sedana. Labai smagi mašina, galingumo užtenka + susidėjas rėlę ir užcipavęs viską tai puikiai važiuoja.
Taip kuro ji ima, kaip dyzelis 10l man iseina, bet man cia nerupi. Salonas kokybiskas, tylus. Zmogus pries mane raso kad LABAI PASENES DIZAINAS> nesivaikyk madu...manes net netraukia naujos masinos pilnos schemu ir elektronikos, kur pats nieko negali pasidaryt. juk cia klasika, - patvarumas, jega, komfortas. Gaila kad ju nebegamina.

Visapusiskai siulau issirinkti C4 modely tik neimkit 1.9TDi, 1,8 - 2,0- benzino nes labai silpni motorai skirti pensininkams.
O jei norit ispudziu imkit C4 S4\S6 modelius. Labai neziurekit i mano ta vertinima, cia pagal save dejau/

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 C4 2.5 TDI, 1995г.

2017-02-08
Nesunku gaut atsarginiu daliu.
Priekiniai sparnai labai rudija,vaziuokles megsta daznai byret,kaip ir automatines pavaru dezes,kaip 2.5 tdi tai labai jau bukas variklis 85kw ir gana neekonomiskas,visas dizainas LABAI stipriai pasenes.

Priekiniai sparnai labai rudija, važiuoklės mėgsta dažnai byrėt, kaip ir automatinės pavarų dėžės, kaip 2.5 tdi tai labai jau bukas variklis 85kw ir gana neekonomiskas,visas dizainas LABAI stipriai pasenes.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 C4 2.5 TDI, 1995г.

2017-02-07
labai geras ir pigus islaikymas
priekiniai sparnai prakiura

Labai geras Auto

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 C4 2.8 Quattro, 1996г.

2017-02-04
gerai laikosi slidziame kelyje nestringa sniege
automobilis paseno.

Kurui naudoju gamtines dujas, užvedimui benziną.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 C4 2.5 TDI aut., 1994г.

2016-12-07
GEDIMU PRAKTISKAI NERA...EKSPLOTACINIAI GEDIMAI PER 14 METU PADANGOS AKUMULIATORIAI LEMPUTES STABDZIU KALADELES VARIKLIO DIRZAI ITEMPEJAII FILTRAI TEPALAI AMORTIZATORIAI SALAMBLOKAI STABDZIU DISKAI... RESTORUOTI SARNYRAI BEI TRAUKIU ANTGALIAI....
DAUG VALGO KURO VASARA MIESTE 8 LITRAI O ZIEMA 9-10 LITRU ...RUDIJA PRIEKINIAI SPARNAI...

Geras ilgaamžis automobilis, turiu 14 metų, pravažiavau variklio nei greičių dėžės NEREMONTAVĘS VIENĄ MILIJONĄ TRIS ŠIMTUS TŪKSTANČIŲ KM. GERI SINTETINIAI TEPALAI BEI DIRŽAI LAIKU KEISTI.....

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 C4 Avant 2.0 E, 1994г.

2016-11-19
Kėbulas atsparus korozijai, gerai veikianti ir neproblematiška qatroo sistema.
2.0 103 kw benzinas nedraugauja su jokiomis dujomis, silpna vairo kolonėlė, šiai mašinai 2.0 benzas yra ryškiai per silpnas, lęšinės priekinės faros labai prastai apšviečia kelią, barška salonas

Turėjau kažkada Audi C4 avant quattroo. 2.0 103 kw (ne 85 kw). Pirkau su tiesioginėm 3 kartos dujomis - prastai veikė, įsidėjau 4 kartos - be reikalo kišau pinigus - apsukos vistiek šokinėjo, ant laisvų gesdavo arba užkildavo nei iš šio nei iš to - vienu žodžiu krachas, katorga - nedraugauja šitie varikliai (103 kw) su dujom ir viskas. Bendrai apie mašiną - 2.0 variklis per silpnas (žiūrėti 2.5 tdi, 2.6, 2.8 benzina) tokiai karvei ir dar pas mane qatroo buvo, pradėjus buksuoti dusdavo, pajudėjimas tarsi kančia jai:). Barškėjo kolonėlė ir laisvumą turėjo, bet kol pardaviau tai ir jos netvarkiau nes neleido tepalo, pakabos patvarumas vidutiniškas jei neremontuojant pigiausiom dalim. kietoka pasirodė pakaba, salonas krepždėjo brazdėjo, tiesiog varė iš proto (gal susidėjo visos jos problemos čia dėl to taip jau nervino). Qatroo sistema - tikrai neproblematiška, bet ne su tokiu silpnu varikliu su ja važinėti. Kėbulas atsparus rūdims, galiniai diskinių stabdžių sūportai mėgėjai užrūdyti - reikia pramankštinti, klimatroniko pikseliai pabėga. Labai prastai apšvietė kelią faros (lęšinės) - reikia dėtis parastas faras ir viskas.
Bendrai paėmus nerekomenduočiau su tokiu varikliu.
Patarimas - jei perkat wagenus, audines - tik kuo naujesnes, kitu atveju tiesiog vargas, geriau japonus ar švedus.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 1994 - 1995 (1994, 1995)

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен