BMW 320 E46 d Touring Отзывы

BMW 320 2002-2005
Рабочий объем:
2.0 л
Мощность:
110 кВ
Тип топлива:
Дизель
0-100 км/ч:
9.3 сек
Ср. расход топлива:
5.7 л
Рекомендуют
Отзывов: 28 -3
Средняя оценка: 4.5
Напишите отзыв

Отзывы (31)

BMW 320 E46 d Touring, 2002г.

2017-03-22
Ekonomiškas, patikimas, taupus
Ilgai eksploatuojant Lietuvoje -rūdija

Automobilį turėjau 8 metus, esu juo patenkintas. Patikimas, labai taupus, pakankamai erdvus ir praktiškas. Interjeras vokiškas, daugiau spartietiškas, paprasta, aišku ir tikslu. Ergonomika gera, viskas logiškai ir patogiai išdėstyta. Galima nuvažiuoti ilgus atstumus ir nesijauti pavargęs. Žiemą taip pat gerai laikosi ant kelio, nesudėtinga saugiai važiuoti greičiau nei dauguma mašinų.
Šviesos pakankamai geros nors mano mašinoje buvo ne ksenoninės, o paprastos.
Nors nėra labai didelis, bet viduje 4 suaugusiems komfortiška, 5 aiškų tenka pasispausti. Nėra aukštas, jei daugiau sniego kieme jaučiasi kaip braukiasi per dugną.
Išorės dizainas aišku skonio reikalas, bet man asmeniškai patiko, net ir turėdamas 15 metų neatrodė seniena.
Per 8 metus pravažiuota kiek daugiau nei 150 000 km. Gedimų nedaug, daugumoje nusidėvėjimas, kadangi mašina buvo daug pravažiavusi. Pakeičiau visus amortizatorius, galines spyruokles, visas stabdžių kaladėles ir diskus bei įvores priekinėje pakaboje bei generatoriaus relę . Neilgai po įsigijimo buvo išimtos sklendės iš kolektoriaus. Aptarnavimus dariau kas 10-12 tūkst., nelaukiau nustatytų 22000km, pagal borto kompiuterį. Kuro sąnaudos tiksliai 6,05 l/100km., nes įsivedinėjau į programėlę kiekvieną kuro užpylimą. Taupumo rekordas -5,45 l/100 km, blogiausias skaičius -8,1l/100 km. Vilniuje šaltą žiemos mėnesį. Žiemą vedasi gerai, nebuvo jokių problemų nors stovėjo visada lauke.
Kalbant apie minusus galiu pasakyti tik kad po 15 metų eksploatacijos rūdija, nors galbūt tai dėl to, kad mašina iki Lietuvos buvo važinėta regione netoli Šiaurės jūros, kur klimatas drėgnas, panašiai kaip Lietuvoje.
Apibendrinant galiu pasakyti, kad tai tikrai geras automobilis, kuris tvarkingai jį prižiūrint yra patikimas, ekonomiškas ir praktiškas. Pagrindinė priežastis kodėl teko parduoti - pradėjo lįsti rūdys.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 320 E46 d, 1998г.

2016-12-28
manevringas
nera vietos gale

Visai geras

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 320 E46 d, 2002г.

2016-12-01
auto turintis sioke toke isvaizda
aliumine vaziuokle.siurblys pulsuoja.sparnu korozoja

turejau a4 b5 1.9 ir bmw 320d e 46 man a4 buvo geriau.geresnis auto nei bmw,,,

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 320 E46 d, 2004г.

2016-11-23
Geros kuro sanaudos atsizvelgiant i trauka, gana patvarus, isvaizdus.
Ganetinai kieta vaziuokle, buvo keleta bedu su elektra, neisimtos sklendes = mirtis motorui :)

2004 110kw. rekomenduočiau :)

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 320 E46 d, 1999г.

2016-08-12
gan pigi eksploatacija. patikimas ilgose kelionėse. kai kas sako kad maža vietos tačiau vidutinio ūgio (pvz mano 178cm ) vairuotojui pats tas. su kokia A4 nėra ką lyginti net. labai gražus dizainas. (man pasitaikė pilnos komplektacijos pilkas odinis salonas) gan gera trauka. su kitu gamintoju 2litrų dyzeliais dažniausiai uosto mano dūmus. paprasta važiuoklė. Kad ir dažnai pavaikau gerai laiko tiek važiuoklė tiek variklis.
gal šiek tiek kietoka važiuoklė tačiau visa tai tai tik dėl jos paprastumo. bet nėra ko norėti juk tai ir yra ekonominės klasės bmw. Labai rūdyja galines arkos ir durelių apačios. trūkinėja bagažinės laidai. tačiau labai džiaugiuosi šiuo automobiliu ir, kol kas tokių metų automobiliui nerasčiau konkurentų su tokia kaina.

Labai puikus automobilis. Prieš pirkdamas buvau prisiklausęs gandų, kad čia tas pats kaip tds, bet po metų prasukus 25000km jokių bėdų neturėjau. Šią vasarą keliavau po vokietiją prasukau 4000km per dvi savaites, buvo neramu važiuoti su tokių metų automobiliu, tačiau automobilis nenuvylė. važiavome keturiese pilnai pasikrovę tačiau kuro sąnaudos buvo labai džiuginančios 4-5 litrai nedaugiau. Nesakyčiau kad esu labai mėgstantis prižiūrėti ir investuoti į automobilius ir dažnai laukiu galutinio sugedimo tačiau su šiuo automobilio jo vis nesulaukiau ir labai džiaugiuosi. Maž daug pusė metų važinėjau su klebančiu alkūninio veleno škyvu kurį pasikeičiau tik važiuodamas į vokietiją. Savaime aišku tepalus keičiu kaip priklauso, netgi dažniau. pilu nepigius castrol edge 5w30 pilnai sintetinius ir ne kas 22000km (kaip rekomenduoja gamintojas) o kas 10-15k. iš bėdų susidūriau kaip jau minėjau su klibančiu škyvu, važiuoklės remontu na ir kartais lenkiat penktu ar ketvirtu bėgiu pasireiškia sankabos praslydimas. bet tai jaučiu jau pusė metu ir galvojau prieš važiuodamas į vokietiją pasikeisiu tačiau nusipirkau ir liko stovėti nepakeista, o kelionę atlaikė puikiai. Važiuoklės remontas nepigus. tačiau važiuoklės konstrukcija labai nesudėtinga ir manau remontas tikrai turėtų būti pigesnis nei pas e39. Taip pat pas mane kleba vairo traukė kuria jau pastebėjo ir tech apžiūra prie 9mėn. O važiuoklės meistras sakė kad tai liga ir kad dar nuvažiuosiu daug tūkstančiu km ir patarė keisti kai jau pradės leisti skystį.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 320 E46 d, 2003г.

2016-07-09
Ypač gerai surinktas, ekonomiškas, patvarus, praktiškas, stabiliai stovi ant kelio, ne per dideli eksploatavimo kaštai (logiški ir pagrįsti). Patogus remontuoti, visa techninė informacija yra pateikta gamintojo, pilna įvairių programų padedančių tą daryti, lengva rasti reikalingas dalis.
Prastoka gamyklinė garso aparatūra, sąlyginai didelės papildomos komplektacijos kainos, reikia skirti dėmesio priežiūrai (nei privalumas nei trūkumas)

Automobilis nėra naujas todėl lyginsiu su tų pačių metų konkurentais.

Daugelis skundžiasi dėl brangių dalių, kas yra visiška nesamonė ir absurdas. Žmonės nusiperka BMW ir tikisi jog eksploatavimo kaštai bus kaip Peugeot arba VW Golf, nors važiavimo komfortas radikaliai skiriasi.

Kas liečia "trapią pakabą", nežinau apie kuriuos jus mazgus visi kalbate, bet čia yra tik kelios svirtys, na ir kiek idomesnis priekinės svirties galinė įvorė, kuri yra pakankamai brangi jei perkate su kronšteinais (kurių pirkti nebūtina, galima įpresuoti įvores į senus kronšteinus). Pačios įvorės "FEBI" ir "Lemforder" gamintojų kainuoja nedaugiau 10-15 eurų. Lyginant pakabą su taip liaudies numylėtu Audi A4 ji yra daug paprastesnė ir pigesnė, taip pat svirties šarnyrai tinka nuo E36 modelio (nauji ne daugiau 10 eurų, geros kokybės!!!!). Kiek brangesni yra amortizatoriai, kuriuos keičiau pirmą kartą (nes buvo originalus sudėti) po 13 metų eksploatacijos.

Variklis. Vairavau 2.0 L, 110 kW dyzelinį variantą. Girdėjau mitų ir liaudies pasakėčių bei legendų dėl "lūžtančių" alkūninių velenų, kas yra labai juokinga, nes alkūninis nesikeitė nuo senesnio 100 kW modelio ir yra identiškas, bet kažkas pasakė, kažkur pasakė, Jadzė pakartojo na ir mes patykėkim.. :) Pagrinde nuo senesnio modelio skiriasi tik degalų įpurškimo sistema, kuri yra žymiai efektyvesnė tiek akseleracijos, tiek ekonomijos, tiek eksploatacinių kaštų klausimu. Naujesniame 110 kW modelyje, paprasta įpurškimo sistema, pakeista į aukšto slėgio "common rail" įpurškimo sistemą, todėl bedų su siurblio gėdimais nebėra, o ir servisai apsiima daryti esant gėdimams. Galios atžvilgiu tikrai nesitikėčiau stebuklų, nes čia jų nėra "traukia" "lekia" "lipdo" "pučia" "vynioja" - nedažnai vartosite, o ir prieš mergaites stotelėse nepasirodysite. Variklis surinktas grynai ekonomiškam važiavimui su nedideliu rezervu po pedalu, kurio pilnai užtenka lenkimams ir šiokiam tokiam dinamiškam važiavimui. :)

Pavarų dežė/Sankaba. Turėjau 6 bėgių variantą, labai ekonomiška trasoje. Sankabos būdavo keliu tipu. CDV (clutch delay valve) variantas, mėgstantiems "mėtyti" pedalą yra patogesnis, nes sugeria smūgį, bet brangesnis remontuoti. Turėjau paprastą variantą, bet teko vairuoti abu, galiu pasakyti tik tiek, kad skonio reikalas / vairuotojo pasirinkimas.

Kėbulas. Reikia prižiūrėti, manau visi automobiliai su Lietuvos druskų sąlygomis pūva greitai. Dugnas nerudyja, tačiau rekomenduočiau padengti antikoroziniu. Labiausiai rudyja bagažinės dangtis, dėl ypač keistos galinio numerio apšvietimo sistemos. Plastmasinė juosta su tarpine, kuri realiai neturėtų praleisti dregmės (savaime suprantama kad guminė tarpinė sukietėja ir pradeda leisti) todėl bagažinės dangtis, apšvietimo juostos tvirtinimo vietose taip pat pradeda koroduoti, su jais oksiduoja ir numerių apšvietimo kontaktai, dėl ko labai daugelyje šio modelio automobiliu nedega vienas arba kitas numerio apšvietimas. Sutvarkyti šią problema nesudėtinga, tereikia už 15 eurų nusipirkti naują tarpinę (iškarto nusipirkus automobilį, jei ten rūdžių nėra), ir ją perklijuoti iš naujo - laikys dar 10 metų.. :)

Elektronika - labai patikima ir gera sistema, viskas kuo puikiausiai veikė, o neveikia tik tuo atvėju kai iš "kreivarankių" yra perkamas automobilis ir ten jau būna prikrapštyta/prikarpyta/priizoliuota ir padaryta kaip neturi būti.

Praktiškumas - yra galimybė įsigyti su gale atverčiamomis sedynėmis, patogu vežant baldus iš IKEA parduotuvių, gale vietos ne 2m asmeniui, bet visiems "neavatarams" tikrai užteks vietos sočiai. :)

Verdiktas - Automobilis vertas pinigų, yra tikrai malonus vairuoti, ekonomiškas bei pakankamai galingas kaip pagal degalų sąnaudas. Patarčiau prižiūrėti kėbulą, daryti visus aptarnavimus laiku, neapleisti ir investuoti į ją tiek kiek jai to reikia, tam kad pajaustumėte malonumą ją vairuojant. Jei taupote ir dėl 10 - 15 eurų už detalę keliate vėjus - ne tik šitas, bet ir visi kiti šio gamintojo automobiliai yra ne jums (nes jūs nusiperkate, o poto daužote stoteles su plikom padangom persėdę nuo priekinių varomųjų :>...)

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 320 E46 d, 1998г.

2016-07-03
Paprastas mechaninis variklis. Tvarkingo variklio kuro sąnaudos 6,2-6,8 mieste, senio režimu 5,5-6,2 ir jos tikrai tiek ryja. Patvari važiuoklė. Gražus salonas, gera garso izoliacija. Patikimas automobilis.
Jei šnekant apie tvarkingą auto jis jų neturi, nebent nervuoja, kad gale sedynės nevartomos, negali kažko veštis. Vietos tikrai normaliai kaip pas 3klasės bmw. Per stipresne duobe kalus, pastoviai atsidaro vairuotojo bardačiokas. Kai žmones teigia, kad nelepus ant kuro, tai netikėkit, ant aliejaus ir atrabotkės, toli nevažiuosite, purkštukai greit užsikemša. 4 cilindrai stipriai atsiliepia važiuojant ilgus atstumus. Jeigu tik daugiau pakrauta, trauką praranda ir trasoje rys apie 7l ant 90-110greičio. Garso aparatura tragiška.

Jeigu ruošiesi pirkti, bėdos kurios pasireiškia dėl senatvės ir ne priežiūros.
- Langu pakelėjai šaibom eina, jei girdi trakšt lauk bedos.
- Pagrindinis škyjavas, jeigu pardavėjas nieko nežino apie jos būkle garantuotai tau ji nupliš, o tada jau prasideda akluninio veleno nelaikimai, lūžimai ir stumimai ant šio motoro. Jeigu keistas turi žinoti ar pigus ar normalus su atitinkamu dažniu kitaip lauk bėdu, kaip diržo kritimai, itempėjo lužiai ir t.t.
- Turbinos miršta ties 300 000 km pas prižiūrėtus, o ką kalbėti apie tuos kurie neprižiūri jų ir net nežino kas yra alsuoklio filtras.
- Žiauriai pūva, perki atrodo su pora vaikišku rudelių, o jau po žiemos žiurėk kiauras. Svarbu, kad purvasaugiai būtu nenulupti ir tvarkingi, jei jų nėra arba matai, kad per šonus kėbulas matosi, lauk rudžių.
- Aušinimo šlangos, termostatai, plasmasinės dalys, jeigu nebuvo keistos, jos tikrai suskystėja ir nuo senatvės kai pradeda truk per visus šonus.
- Atraminės gumos nelaiko, nors nežinau kiek tiesos, karta pasikeičiau į paprastas ne per brangiausias dar bedu nėra.
- Vėjelio garsas idomus, kartais cypia.
Esme paprasta nepagailėk pinigų ir turėsi gera automobili, ką ten sako apie 100kw, kad jų varikliai nelaiko, velenai lūžta ir t.t tai yra mitai. Pas tvarkingus jie laiko. Spiceliai rinkausi tarp 110kw ir 100kw, savo sprendimu aš nesigailiu. Galios turi, laisvai piešia saules ant sauso asfalto antru bėgiu. (Bet tam jis tikrai neskirtas). Nes jo galinis tiltas yra silpnas ir gali nuplyšti.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 320 E46 d, 1999г.

2016-06-23
Minkšta važiuokle, Super eknomiškas, garso izoliacija, stilius, patogus paneles pasukimas į vairuotoja kur lengviau viska paspausti, apšvietimas naktį super važiuojant tiek trumpomis lempomis tiek trumpomis, variklio garso tylumas žymiai geriau nei 1,9 TDI ar dar koks, manevringas, jaunatviškas, atlenkiamos galinės sedynes, autopilotas, kaip tokiu metai mašinai su multifunkcinių vairų .
Beveik jų nėra bet tik kad vietos gale ne per daugiausiai čia grynai jei toli važiuojate patariama 2 važiuoti nes galite bet kiek atsistumti sedyne o ypač keleiviui prieki patogu nes kojos gali ištiesti pilnai bet nėra ko norėti 3 klases BMW ne 5 ar 7 .

Čia yra teisybe ir faktas jeigu automobili prižiurėjote ir mylėjote jis investiciju daug tikrai neprašis taip jo dalys brangesnės nei kokio Volkswageno ar Opelio nes tai visai kita kokybe . Jeigu laiku keičiate tepalus, prižiurite salona, tvarkote laiku, nedaužote tai tikrai mašina jum ilgai tarnaus ir neprašis jokių investiciju . Pats toki pat turiu 99 metų nesiskundžiu niekuom važinėju sau ekonomiškai ir neprašo investiciju . Automobilis kuris turi daugiausia pliusiu mano atžvilgiu nes tai net įrode jog mūsų šalyje E46 daugiausia parduodamam tai va tikrai vertas automobilis jei esate taupus ir paprastas žmogus :)

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 320 E46 d Touring, 2002г.

2016-03-11
Išvaizda, žema, tačiau labai švelniai sugeria kelią, gera trauka, nors pavažinėjus mėnesį laiko jau norisi šiek tiek daugiau, bet šiais laikais už 150e labai paprasta tai padaryti, patogus salonas ir super klausantis valdymas, gera izoliacija, patvari važiuoklė, tikrai nelabai brangios dalys kaip RWD mašinai.
Gale vietos tik panoms arba vaikams, silpna elektrinė dalis, kolektoriaus sklendės, žvakės ir žvakių rėlė, prastoka garso aparatūra, norėtųsi daugiau veržlumo, bet tam aišku ir buvo sukurti 3l varikliai.

Kadangi pats čia ėjau ir skaičiausi atsiliepimus apie šį modelį prieš perkant, todėl dabar norėčiau savaip pažvelgti. Turiu E46 pora mėnesių, bet dauguma draugų tokius vairuoja ir pakankamai gerai susipažines su pliusais ir minusais. Pradėsiu nuo gerų savybių. Naujesnis 110kw variklis važiuoja tikrai geriau nei 100kw, pradeda traukt nuo kokių 2-2,3k apsukų, kas leidžia malonia traukia aukštom apsukom, žinoma, kuro sąnaudų sąskaita. Net ir po 15 metų ši mašina atrodo tikrai super dailiai, agresyviai, jokių apvalumų (skonio reikalas). Valdomumas - labai paklausus. Vairas reaguoja į kiekvieną prisilietimą, posūkiuose jautiesi itin patogiai ir nebijai koją laikyt ant akseleratoriaus pedalo, kas liečia važiavimą - leki ir mėgaujiesi. Salonas gražus, mygtukai nenusitrynę nei vienoje vietoje, variklis šyla labai greit, gal šiek tiek prastoka interjero apdaila, nes gryna plastmasė, kuri mėgsta pagirgždėt važiuojant nelygiu keliu. Kaip ir kiekviena mašina, taip ir ši, turi savo minusiukų. Su elektrine dalim šitam modelyje yra nedidelių, bet įkyrių problemų. Elektrinių langų pakelėjai genda, nebeužsidarinėja langai (15e varikliukas kainuoja), universalo bagažinės stiklas neatsidarinėja, pečiukas keistus garsus skleidžia, galinis valytuvas neveikia, nors pas mane nėra nei vienos iš šių problemų, bet tik laiko klausimas, manau. Didžiausia problema variklio skyriuje - sklendės, kurias kuo greičiau reikia išsiimti nusipirkus mašiną, kol nepridarė labai nemalonių bėdų ir pastoviai nueinančios pakaitinimo žvakės. Jei keiti žvakes, privaloma atrestauruot žvakių rėlę, nes kitaip vėl sudegins. Gavau pamoką šią žiemą nusipirkęs 4 žvakes už 50e ir nerestauravęs žvakių rėlės, tiesiog po 3 dienų jos visos vėl sudegė. Taip pat mėgsta pūt sparnai ir durų apačios, bagažinės dangtis. Reikia ieškotis iš Italijos, Vokietijos šiaurinės dalies, Beneliukso šalių, Prancūzijos, žodžiu iš ten, kur nėra baisių žiemų (pvz.: Austrija). Visiems turbūt įdomiausia dalis - kuro sąnaudos. Nežinau, kaip kiti sugeba įtilpti į 6-6.5l mieste, nemanau kad tai išvis įmanoma. Man prie -5-+5 sąlygų važiuojant 90% mieste suryjo apie 8,4l, kompas rodo 7l, bet visi puikiai žinom, kaip jie tiksliai rodo. Žinoma, traukos gal šiek tiek daugiau tikėjausi iš 110kw, bet vis dėlto čia tik 4 cilindrai. Patarimai perkančiam būtų pasieškot su geresne komplektacija, ir siūlyčiau ieškotis nuo 2003 m. Dažniausiai būna jau 6 bėgių dėžė, nebėra mechaninio termostato, kas bėda senesniuose modeliuose, EGR vožtuvas elektrinis. Be abejones, būsiu neorginalus ir sakysiu kaip visi, bet tai yra 100% tiesa. Jei tik leidžia pinigai, ir po to bus euriukų kurui, imkit TIK 3l 135kw arba 150kw e46. Ten visai kitas važiavimas, tik kuro sąnaudų mažiau 10l mieste nebesulauksit. Svarbiausia ieškotis kuo mažiau parudyjusios, geresnės komplektacijos, neskubėkit permokėt, nemanau, kad šita mašina verta daugiau nei 3000e, ir su neremontuotu varikliu, nors visada perki katę maiše. Tikiuosi bent kažkuo padėjau, tikrai malonus mašiniukas, kai pinigai leidžia tiek. Lyginant su tokios pačios kainos "konkurentais", pvz.: Audi A4 ar Passat 1,9tdi 96kw, tikrai 100 kart maloniau važiuot. Palikim tas mašinas žmonėm, kurie nori komforto ir mažesnių kuro sąnaudų, pirkim BMW, jei norim malonaus važiavimo, veržlumo ir išvaizdos.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 320 E46 d, 2000г.

2016-02-23
Manevringas, gera garso izoliacija, ekonomiškas
4 cilindrų variklio darbo garsas

Pradžiai galiu pasakyti, kad tai pirmasis mano automobilis, nusipirktas po ilgų mąstymų, kokio automobilio noriu domintis apie juos forumuose bei norimo varianto ieškojimo. Visą laiką akis linko į Audi A4 pusę ( Passat, Golf visiškai nedomino - o norėjau tik patikimo, gero vokiečio) ir visiškai tuo džiaugiuosi. Šis modelis buvo rastas visai atsitiktinai, suviliojo jo kaina, kuro sanaudų bei galios santykis. Kuro sąnaudos padorios ( mieste apie 8 l/100km, už miesto apie 5-6l/ 100km), važiuojant ramiai autopilotu kuro rodyklė krenta labai lėtai, į 5 litrus važiuojant 90-100km/h galima tilpti drąsiai. Mieste kuro jis "pasiima" jau šiek tiek daugiau. BMW gana nedidelis, o tai privalumas daugiabučių kiemuose(nors vietos man ir už manęs, kai mano ūgis 174cm tikrai pakankamai, bagažinė taip pat gan erdvi), posūkiuose stovi ant kelio gerai, galios bent jau man pakankamai( iš vietos su 330D nėra ką lyginti, prie sėdynės nelipdo, visgi 320D turi mažą sukimo momentą, bet nuo 1500rpm trauka pasijaučia), garso izoliacija tikrai nebloga, garso kolonėlių kokybė man pakankama-nežinau kodėl visi ją peikia, salono malonus, niekas nebarška, netraška, kėbulas gerai paruoštas nuo korozijos. Važiuoklė kietoka, bet patvari- ją teko tvarkyti tik 1 kartą, 2 restauruoti šarnyrai,2 keisti sailenblokai ir keisti galiniai amortizatoriai su atraminiais guoliais. Automobilių komplektacijos padorios, salone tikrai malonu sėdėti ir vairuoti. Realiai, riebių minusų išskirti negalėčiau - automobilis man patinka, jį turiu jau 3,5 metų. Perkant nežiūrėti pigių, nuvaikytų, kuriuose tikrai viskas byrės. Geriau sumokėti vidutinę kainą ar didesnę. Pats pirkau nuo tralo iš Italijos, 1 šeiminkas. Techniškai papuolė labai tvarkinga, kėbulas druskų nematęs, tik vienas kitas pabraukymas.
4 cilindrų, tad dirba gan garsiai, bet juo nesiskundžiu- salono garso izoliacija tikrai jį užgožia ir girdimas jis labai mažai. Kol nepakeičiau variklio pagalvių, salone buvo šiokia tokia vibracija, pakeitus- sėdi kaip benzinėje mašinoje - jokios virbacijos praktiškai nėra. Galios bent jau man pilnai pakanka - variklis ekonomijai, o ne drąskymui-ko beje jis bijo. Nusipirkus reikėtų patikrinti vakuumo ir grįžtanojo kuro šlangutes- jos mėgsta prasitrinti į viršutinę variklio apsaugą. Nors jei taip bus pajausite, netrauks automobilis arba stovint jausite dyzelio kvapą salone. Nieko blogo apie variklį pasakyti negaliu, eilinis dyzelinis variklis.Periodiškai pasikeiti vieną ar kitą detalę ir tiek. Kažkokių tai pastoviai gendančių dalių bent jau savo modelyje neturiu.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 320 E46 d, 2002г.

2015-12-16
mazos kuro sanaudos, malonu vairuoti, ganetinai saugus su slydimo sistemomis.
keitoka vaziuokle bet galima ir priprasti, ir korozija kaip ir visu tokiu metu automobiliu

automobilis neblogas dyzelio nedaug traukia gerai remontuot ne taip ir brangu bei patikimas kasdieninis automobilis

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 320 E46 i, 2002г.

2015-10-08
Didziausias pliusas yra masinos charizma, uzdarius masina ir nueinant neimanoma neatsisukti ir nepasidziaugti jos isvaizda.
Pirkau masina be jokiu pribambasu, labai minimalios komplektacijos, nusprendziau, kad veliau galesiu pats prideti ko reiks. Galiu pasakyti, kad tokios machinacijos apsiejo nepigiai. Jeigu jau perkat BMW, tai reikia imt maksimaliai (su ksenonais, m-tex, m-vairas, Sport sedynes ir t.t.). Daug problemu su muzika, negalejau pakeisti sistemos taip, kad pajungti stiprintuva.

Puikus automobilis kasdienems kelionems. Grazus ir kokybiskas salonas, komfortiskos sedynes. Viskas auksciausios klases. Pirkau saviske, kai rida buvo 96tukst., dabar 148. Per visus 90 tukst. Kilu auto mane pavede tik viena karta, ir tai cia mano kalte. Silpnos vietos, tai vesinimo sistema ir benzosiurblys. Vazinekit m-tex pakaba ir bus jums laime.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 320 E46 i, 2003г.

2015-09-21
Pliusais galiu ivardinti viska. Galinga, grazi, patogi ir patikima. Aplinkiniai visada ja pastebi, galima pasipuikuoti, nes be grozio dar ir galinga. Salone galeciau gyventi. Na o svarbiausia ji patikima, be reikalo jokiu girgzdesiu. Nesusiduriau su remotais brangiais, viskas proto ribose.
na o didziausia beda, tai galiniai varomieji, o tiksliau ziema. Jei kur uzklimpsi sniege bus 2 iseitys, arba ratais kast iki pat zemes, arba kviesti praeivius. Galima dar paciam issikapstyt, jei ismokyt adaptyvine deze pacia isjudinti masina, bet tai jai ne i gera, tai geriau to nedaryti.

Automobiliu esu labai patenkintas (sedanas, 2 l., automatas, benzinas). Salone visi jungtukai ir mygtukai yra ten, kur reikia. Kiekvienas gali pasiekti reikiama mygtuka ir iskart suprasti kam jis yra skirtas. Salone medziaga labai lengvai valosi, plastikas minkstas ir malonus liesti, nedreba ir jokiu garsu!
Betkokios komplekcijos vairuotojui bus patogu salone, keleiviams (net ir gale) isskirta pakankamai daug erdves (pameginau, o mano ugis 175). Dizainas tiesiog tobulas, mano nuomone. Langai ir veidrodeliai svarus, nes paciu purviniausiu oru!! Vazineju ne paciais geriausiais kelias, bet su pakaba viskas tvarkoje, nesigirdi jokiu pasaliniu garsu. Dinami dziugina, su mazdomis ir kitais japoniskais auto ner ko lygint. Kuro iseiga apie 10litru, o galios pakanka ir saulutems sukti.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 320 E46 d, 1998г.

2015-08-27
Ekonomiškas, išvaizdus, traukia neblogai(jei variklis gyvas), stabilus kelyje. Gražus salonas (odinis) mygtukai išdėstyti labai patogiai.
Brangios detales, prastoka gamykliška audio sistema,

Turiu BMW 320d 100kw labai džiaugiuosi savo pirkiniu tai mano pirmasis automobilis turiu ji jau apie metus. Puikus traukos, išvaizdos ir kuro sąnaudu derinys. 100kw traukia tikrai smagiai nėra ko lyginti su 1,9 TDI. Kuro sąnaudos mieste apie 7 trasoj 5. Iš variklio puses gedimu nebuvo. Ligos manau yra dažnai parūdyje kėbulai el langu trosiuku trukinejimas.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 320 E46 d, 2002г.

2015-04-05
Labai mažos kuro sanaudos,nebrangios dalys,smagus kelyje.
Na trukumu as kaip ir nerandu.

Turiu 2002 sedana 320d 110kw.m sportas,pilna komplektacija. Vazineju jau 3 metus,pirkau Italijoi su pilna serviso istorija,nupirkes keiciau tik filtrus,tepalus ir zvakes pakaitinimo dar padangas pasikeiciau. Vazineju ne tik asfaltu iki namu yra dar ir zvirkelio,bet masina priziuriu taip kad jokiu problemu kaip ir neturiu. Pries kelis men. pasikeiciau prieki stabilizatoriaus traukes,speju zvirkelis dadejo. Viskas tuom ir uzsibaige. Skaiciau daug kas raso jog vaziuokle trapi,prie variklio daug gedimu,kokia kam papuola. Prie variklio nagu nekises,prie vaziuokles taip pat,isskyrus minetas traukes. Noreciau erdvesnes,nes gan anksta,bet tiesiog gaila parduoti.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 2002/01 - 2005/08 (2002, 2003, 2004, 2005)
У Вас есть вопросы, отправьте нам сообщение здесь
Рабочее время: I-V 09:00 - 17:00
UAB „Vertikali Medija“

Вопросы и комментарии