BMW 725 E23 i Отзывы

BMW 725 1982-1986
Рабочий объем:
2.5 л
Мощность:
110 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
-
Ср. расход топлива:
-
Рекомендуют
Отзывов: 0 0
Средняя оценка: 0.0
Напишите отзыв

7 серии отзывы (18)

BMW 728 E38 i, 1997г.

2018-06-01
Super automobilis
Nėra

728 super ..............

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 730 E65 i, 2003г.

2018-03-27
bmw e65/66 3i 170kw pasaka o ne masina
NERA

Patariu paieškoti e65/66 su 3i 170kw BENDZININIU varikliu nu žodžiu senasis BMW variklis M54 patikimas nėra problemų dėl vanos ar dar kokio kito ... + automatin 6beg. dėžė ryja juokingai mažai:D jokių gedimų nei su dėže nei su varikliu, savąjį bmw e65/66 suradau sunkiai ir mokėjau daug, bet juodas, bagazines liftas, duru pritraukejai, visos 4sedyn. šildomos, logic 7 aparatūta, ir t.t.t.t.t nu žodžiu pasaka ne mašina, tvarkymas važiuoklės gan nebrangus ir šiaip laiko kad ir su r19 ratais

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 730 E65 d, 2002г.

2017-03-01
Tikrai turiu sia masina ir nesiskundziu jai kas sugenda tai ir tvarkai raskit nors viena auto kurios nereiktu tvarkyti . bet kam patinka komfortas ir kokybe tikrai vertas demesio variantas.
trukumu turi kaip ir visos auto seip is didesniu trukumu tai tik elektrine dalis kurios ir taip sutvarkymas nera brangus kas moka ir sugeba pasidaro patys o nuvazevimas pas gudresnius meistriukus tikrai nenuplese kaip BMW salonas

Viskas 10 balu .

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 728 E38 i, 1999г.

2016-09-17
Labai patogus ilgoms kelionėms,apgalvota apie viską -vairavimą ir poilsį Viskas vienoje vietoje,patogios odinės sėdynės+televizorius,gera audio akustika daug vietos,na o jeigu dar tai iL-as ''das is fantastiš'.'
Didžiausias trūkumas-labai nepatikima ABS valdymo bloko elektronika.Tai tarsi saugiklis kuris greitai perdega- metus atvažinėjai ir ''ales kaput'' iškarto rezervuokis vietą spec.BMW .servise.Variklis kiek silpnokas tokiam kėbului. Kėbulas taip pat reikalauja priežiūros.Mieste didelės kuro sąnaudos,dėl didelių gabaritų sudėtinga parkuotis.

Klasikinis,,bumeris'',ne veltui rusai filmus suka.Daug automobilių teko vairuoti,kol neįsigijau šį ,,semiorą''. Ir neapsirikau-geras pasirinkimas,Persėdus iš kažkokio reno-gavno tai skiriasi kaip diena nuo nakties,fotelis nuo taburetės. BMW 7-tai limuzino klasės automobilis,tiems kas vertina malonų vairavimą,kokybę ir komfortą.Visiškai netinka draskytis geltonsnapiams,nes labai greitas atpildas už mašinos laužymą -skaudžiai nukentės kišenė. Kaip ir dera 7-klasės BMW viskas apgalvota,kaina tikrai atitinka kokybę.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 730 E65 d, 2005г.

2016-03-13
Patogus ilgoms kelionems.
Pastoviai reikia det pinigus i remonta, ligu maisas sita masina.

Po miesta , vargas su tokia mašina, užteko 3 menesius pavazinet ir pardaviau. Jeigu įsitrini i koki senamiestį tai vos išsirangai, ir šeip bet kur nepriparkuosi jam reikia daugiau vietos. Realios sanaudos 14l po miesta normaliai vaziuojant. Aisku apie tuos zmones kur vaziuoja miegantys ir giriasi kad jie vazineja su 10l nesnekesiu. O ant trasos taip tikrai smagus , viskas ok. O del elektronikos tai kaip ir pas visus, ne tas, tai tas, vis kazkas uzsidega skydelyje... Ligų maišas......

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 725 E38 tds, 1996г.

2015-08-19
dalys nera brangios, paprastas ir aiskus automobilio elektronikos valdymas, variklis tikrai geras, siurblys taipogi laiko jeigu su tuo automobiliu tvarkingai vaziuosi ir nepilsi kuro ir bet kokios backos, siuliciau sita varianta tiem zmonem kurie megsta komforta.
Pagrindine beda rudys ir siltuojiu metu laiku girgzdejimas galineje vaziuokles dalyje.

Vazinejiu ilga laika, variklis tikrai patikimas tik reikia labai priziureti tepala sitiem dyzeliniam varikliam, greiciu deze taipogi neturi jokiu bedu, elektronikos dalyje taipogi mano manymu jokiu problemu nera, automobilis tikrai geras.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 735 E65 i, 2002г.

2015-06-26
Kaip ir visos bmw ji tikrai galinga ir labai greita. 7 serija visada yra isskirtinai komfortiska ir prabangi. Salonas labai grazus, daug visokiu detaliu, bet ne perkrautas. Kebulas man labai patinka, dizainas kaip visada aukstumoje.
Ne is sio, ne is to kelis sykius oras is vesinimo sistemos kazkodel nuraudavo slangele radiatorias. Problemos taip ir neradau. Yra problemu su detalemis, ne visas galima rasti, tenka uzsakineti. Remontas del to trunka ilgiau nei galetu. Servisuose net normaliai tepalu pakeist negali. Siaip as visada lieku servise kol masina taiso, visada stebiu. Ir meistrai kitaip dirba kai seimininkas salia, o as dar truputi gaudaus- galiu kontrokiuoti, kad ko nepridirbtu.

Masina labai dziugina savo komfortu. Neziurint i didelius gabaritus yra labai manevringa, del to, kad variklis labai galingas. Ir trasoje ji gera ir mieste. Gali buti problemu, nes ryja tikrai daug, na ir ne kiekviename servise tokias taiso. Nesiima, nes ne visi meistrai zino kas ten ir kaip, daug elektronikos ir visokiu naujoviu.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 735 E65 i, 2002г.

2015-05-01
BMW jau yra pliusas. Viskas joje gerai ir visiems ji patinka. As atsidziaugt negaliu jos galia ir galimybemis kelyje. Salone tikrai jauciasi prabanga, pagalvota ir apie vairuotoja ir apie keleivius. Isvaizda bmw visada labai issiskiria, 7 serija ypac.
Karta prasiduriau padanga, dar keiciau tepalus ir filtrus. Daugiau nieko. Su vaziuokle problemu nebuvo, bet as vazineju tik keliais (na i miska su tokia ir nenuleksi), bmw megsta tik gerus kelius ir kokybiska benzina. Masina labai didele, todel parkuojantis reikia but atydziam, bet labai padeda parktronikai. Ekonomiskiau butu pirkti turbodyzeli, ryja apie 12 litru, bet jei kamsciuose strigt, tai gali ir 20 suryt.

Dievinu visus BMW automobilius. Isskirtinis ir idomus dizainas. Funkscionalus, grazus ir komfortiskas salonas. Kai vaziuji, toks jausmas, kad jachta plauki. Galingumo pilai pakanka, paspaudi pedala ir ji iskart rauna i prieki kaip zveris. Masina labai tinkama ir tiems, kas vertina komforta ir tiems, kam svarbiausia yra greitis. Maniske tiesiog prifarsiruota visokios elektronikos, maksimali komplektacija. Pirkau ja Danijoj, idealios, gamyklines bukles. Nedauzta, neaprudyjus.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 760 E65 i, 2003г.

2015-04-28
Greitis ir komfortas cia yra svarbiausia. Manevringa ir patogi valdyti. Garso izoliacija labai gera. Audio sistema aukstam lygyje.
Vienintelis minusas yra priekinio lango sildymo sistema. Jau tokios klases modeliui galetu ir elektrini priekinio lango sildyma padaryti, juk ne tropikams jas gamina.

Su sita masina jauciuosi tarsi kokio naikintuvo pilotas. Ziaurus pagreitis ir tobula garso izoliacija. Toks jausmas, tarsi garsas lieka kazkur uz nugaros. Puiki garso sistema. Su sia masina apvazinejau visa europa, tai tikrai su ja praejom pro viska. Ir siauroms gatvelems ji puikiai tinka, nes labai manevringa. Ir aisku gimtiesiams autobanams. Anksciau turejau lexusa, o va pas ji buvo posukio radiusas milziniskas, siauromis senamiescio gatvelemis nepasivazinesi (arba uz taves susidarys kamsciai prie kiekvieno posukio). Man liudna, kad labai greitai krenta jos kaina, jau tikrai neparduosiu jos uz padoria kaina.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 730 E38 d Aut., 1998г.

2015-02-11
Patikimas, nedideles kuro sanaudos, detaliu kainos nesikandzioja palyginus su mercedes. Gera garso izoliacija, is elektronines puses per 3 eksplotacijos metus nieko nesugedo. Malonus valdymas, geras pravazumas. Tikrai gera trauka kai gyvas variklis ir siurbliukai. Saugus automobilis
Truksta vietos keleiviui uz vairuotojo.

bmw 730d 135kw 1998-11
Tikrai esu patenkintas. Vaziuokle labai patvari(remontuoju gerom detale, nerestauruoju). Kuro sanaudos kaip limuzino klases tai labai mazos 7-12 l/100km. Variklis patikimas, per salcius niekada nenuvyle. Svarbiausia viska laiku keisti ir tvarkyti o nelaukti kol nevaziuos.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 745 E65 i, 2002г.

2015-02-10
1. Komfortas viskame ir ne tik vairuotojui, o ir keleiviams. Patogu ir aukstiems zmonems. 2. Dinamika. Is sono masina atrodo „sunki“, bet ji labai manevringa ir greita. 7 sekundes iki 100. Kelia laiko gerai, nors ir galiniai varantieji. 3. Labai gera akustine sistema- LOGIC7. Garsas svarus. 4. Puiki garso izoliacija. 5. Ziema Labai greit susyla del WEBASTO. 6. Psichologiskai ja kelyje visur praleidzia.
1. Kiek per zema. 2. Ryja daug. Ziema apie 17-18litru, bet as sito ir tikejausi. Geras variklis negali valgyti mazai. 3. Navigacijos zemelapiai prasti.

Visa laika vazinejau daug pigesnem masinom, todel pirma karta atsisedus i ja pajutau nerealu komforto jausma. Pagalvojau, kad sudetinga bus issiaskint su visu salono valdymu, bet jau po penkiu minuciu viskas buvo aisku- padaryta logiskai ir patogiai. Masina ekstremaliai galinga ir tiek pat komfortiska ir prabangi. Dideli gabaritai nemaiso, nes yra pagalbines priemones (parktronic).

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 730 E65 d, 2007г.

2014-11-08
Оснащена едва-ли не самым лучшим в мире вариантом дизельного двигателя для легковых автомобилей. Невероятная надежность и эксплуатационные характеристики М57 по праву сделали его эталоном дизельного моторостроения. В данном случае на машине стоит 2-я и самая последняя техническая модификация двигателя M57TU2 - у него практически нет конструктивных недостатков. Очень удобный, комфортный и динамичный автомобиль - лучший в своем классе за такие деньги!!! Невероятно низкий расход топлива Представительский автомобиль и Отностительно невысокие эксплуатационные расходы для автомобиля такого класса
Требует качественного дизельного топлива и масел расчитанных на работу с сажевым фильтром.

BMW E65, 2007 год, 730d двигатель M57TU2 231 л.с., полная комплектация за исключением монитора для задних пассажиров, и системы ночного видения.



Машина доставлена в дилерский центр из Германии и куплена предыдущим хозяином с пробегом в 40 тыс. км. В настоящее время пробег составляет 135 тыс. км. Городской расход солярки 12-13 л на 100 км, по трассе 7,5 л/100км.
Машина обладает удивительными динамическими характеристиками для такого веса и дизельного двигателя. При этом очень комфортна и невероятно тиха. Непосвященные даже не могут услышать из салона звук работающего дизельного мотора. Подвеска очень энергоемка, при исправной подвеске "лежачие полицейские" можно пройти даже без снижения скорости, при этом машина не клюнет, не подлетит и не громыхнет "всеми костями". Обладает великолепной управляемостью в любую погоду и время года. Зимой, требует специализированную зимнюю резину.
Медиацентр в центре консоли (TV, Video DVD changer, CD changer, Ipod, Radio, Bluetooth Mobile, Aux, Navigation, BC) легко управляется с фирменного джойстика системы I-Drive, разработки БМВ и впервые в мире примененного именно на BMW седьмой серии в кузове E65. Эта система оказалась настолько удобной и интуитивной для водителя, что затем это нововведение скопировали себе Мерседес, Ауди, Ровер и др.
При этом самые основные и часто используемые функции можно исполнять и выбирать голосом!!!
Вместительный багажник и автоматической дверью и возможностью перевозки длинногабаритных предметов, до 2,5 м (лыжи и др.)
Штатная система подогрева Webasto полностью оправдывает свое применение в холодные периоды эксплуатации и прогревает автомобиль перед тем, как вы туда сядете не задействуя для этого главную силовую установку машины.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 740 E38 i Aut., 1994г.

2014-01-26
Patvarus kebulas, kokybe tiek salone, tiek vaziuokleje, tiek variklis.
Tam kas taupo, bus brangu.

Bendroi sumoi, kas perka toki automobili, pilnai supranta, kad viskas jam kainuos ir kainuos nemazai.
Tarkim, 4ltr benzinui grandiniu keitimas su visom zvaigzdem ir t.t. detaliu kaina 3000lt(uzsakomos tik originalios, nera analogu), remonto dar tiek panasiai, priklauso nuo meistro. Be abejones variklio eksploatacijos kaina nera maza, vis del to kalbam apie V8, tarkime isiurbimo kolektoriaus tarpiniu kaina siekia apie 280lt + bemaz panasi ir remonto suma. Taciau sie varikliai nera kaprizingi, jie patvarus kaip ir priklauso galingam agregatui, svarbiausia neapleisti ir laiku viska keisti. Taip pat reiktu pamineti, jog lyginant 4 ir 4.4 ltr variklius, tai pastarojo galios jutimas didesnis, be abejones pajustumete traukos skirtuma, taciau yra nemazai atsiliepimu jog 4.4 varikliu grandines labiau nemegsta ekstremalaus pavaziavimo, todel greiciau sudyla. Taip pat is asmenines patirties turejus abu variantus, 4.4 prie 250000km ridos teko keisti grandines ir t.t., o su 4.0 prie 280000km ridos, atverus dangteli grandines bei zvaigzdes vis dar puikios bukles. Na bet ir nezinoma kelinta karta sukasi tokiu metu automobiliu spidometrai.
Vaziuoklei galima rasti analogu,bei daug ka restauruoti, jeigu sugebate gauti bent 30proc nuolaida detalems, tai panasiai gali kainuoti apie 1000lt, neskaitant amortizatoriu ir stabdziu disku t.y. pagrindines atramines gumos bei sarnyru restauravimas, visa tai kalbant apie geresnes ir geros kokybes detales. Na o vidutiniskos kokybes stabdziu diskai kainuoja apie 500lt/2vnt, tad rimtesnis vaziuokles remontas, gali kainuoti tipogi nepigiai.
Zinoma uzsukti V8 motora reikia nemazai energijos, kas remiasi i atitinkamos galios akumuliatoriu baterija, t.y. 95-110ah. Iprastai gerai ismanantis akumuliatoriu pardavejas, jums pasiulys naujos technologijos G4 gelini akumuliatoriu su START/STOP technologija, kuriu kaina prasideda nuo 400lt su trupuciu (jau su nuolaida) ,tarkime "VARTA" firmos tokio tipo akumuliatoriu baterija kainuotu apie 600lt, bet beabejones yra ir pigesniu variantu uz vidutiniskai nuo 300-400lt (kalbant apie kokybiska ir patikrinta varianta), galite rizikuoti pirkti ir pigiausia rasta varianta uz 240lt, taciau nepamirskit garantijos :).
Jeigu sio modelio automobilyje turite nemazai privalumu, tai tikrai Jus dziugins, taciau iki tol kol kas suges, o elektronikos remontas kaip zinia niekada nebuvo pigus niekam. Bet ji nera ipatingai gendanti ar panasiai, todel labai del to jaudintis nereikia.
Kalbant apie pavaru deze, tai teisingai eksploatuojama, t.y. keiciami tepalai bei filtras, deze dirba ir tarnauja sklandziai. Vertetu pamineti, jog kokybiska alyva automatinei pavaru dezei kainuoja apie 70lt/ltr, o i ja pilasi 5ltr, taip pat galima rasti ir uz panasiai po 35lt uz litra, alyvos filtras kainuoja apie 200lt - originalus, tai reiskia jog jis butu uzsakinejamas per BMW atstova ir vazamas is Vokietijos. Zinoma galima rasti ir analoga uz bemaz 130lt, taciau abejotina ar kuris servisas tai pasiulys is karto.
Salonas,kaip tokiam automobiliui - puikus, toks ir turetu buti, kokybiskas, netraska ir nebarska, taip pat ir geras dizainas, juk tai BMW. Vietos, tiek gale tiek priekyje tikrai pakankamai, bagazine talpi. Na ,o visa kita salone, priklausytu taip pat nuo komplektacijos, t.y. sildomos,reguliuojamos, su atmntimi sedynes, TV/Navi, telefonas ir kiti privalumai.
Kebulai patvarus, taciau perkant toki automobili vis del to reiketu labiau atkreipti demesi i slenkscius ,taip pat ir slenksciu vidine puse praverus dureles.

Kuro sanaudos vidutiniskai 18-20ltr/100km

Na ir reziume apie si automobili butu, tokia kad tai tikrai patvarus,kokybiskas ir patogus automobilis. Tylus vaziavimas,gera garso izoliacija, taip pat geras V8 variklio gausmas spustelejus greicio pedala. Su nesenstancia kebulo forma, tai jau klasika. Be abejo uz atitinkama kaina.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 730 E32 i, 1988г.

2013-11-07
Galingas variklis. Graži išorė. Erdvus salonas. Didelė bagažinė. Tikslus vairas.
Brangi eksplotacija, dideles kuro sanaudos.

BMW e32. Antros kartos BMW flagmanas. Turiu BMW 730i su mechanine pavarų dėže. Kuras: benzinas. Kėbulas nedaug rūdyja, nebent prieš tai buvo daužtas ir sutvarkyta ne visai kokybiškai. Vidus gražus akiai bei ergonomiškas. Viskas paprasta, bet efektyvu. Sėdynės patogios. Telpa keturi suaugę be problemų. Nors 3 litrų darbinio tūrio agregatas yra silpniausias iš modelio gamos, jis užtikrina sklandų važiavimą, o ir kuro sąnaudos nesikandžioja tiek kiek didesniųjų brolių. Mieste apie 12, o užmiestyje 8 litrus benzino. Detalės ne iš pigiųjų, bet jei jau pakeitei geromis dalimis, apie problemą užmirši ilgam. Teko keisti ne kartą stabdžių kaladėles bei diskus, keisti tepalus. Iš rimtesnių dalykų, tai trūko radiatorius, bet nesunkiai radau kitą, devėtą.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 735 E32 i, 1991г.

2013-04-07
komfortiškas vairavimas,jokių braškėjimų,traškėjimų,kokybiškos apdailos medžiagos
kiek senokas dizainas,bet tai jau beveik klasika

labai patenkintas šiuo automobiliu,dabar tokių kokybiškų ir ilgaamžių nebegamina,eksplotacija gal ir brangoka bet važiavimo malonumas tai atperka,ar dujom ar benzinu panašiai 16-15 šimtui,važiuoklę sutvarkes gali pamiršt ilgam,kėbule viena kita rūdelė durų apačiose,elektonikoj jokių nesamonių

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 725 E38 tds, 1996г.

2013-01-27
Isvaizda, patogumas, grazus salonas.
brangus islaikymas, visdelto sena masina, genda elektronika, daug pinigu reikia ikisti, norint tureti tvarkinga, daaug pinigu ant kuro.

Turiu toki. Nezinau, reikes specialiai paziureti per kiek laiko isibegeja, nes man atrodo, kad greiciau, gal kada chipinta yra pries man perkant. Apsimoka vaziuoti i kelione, nes patogu ir kuro sanaudos nedideles uzmiestyje, kazkas apie 6.5 - 7 l. Bet mieste brangu. Ryja daug.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 730 E38 d Aut., 2000г.

2012-10-22
Gera isliekamoji verte, auksta kokybe salono medziagu, patikimas, ekonomiskas variklis (atsizvelgiant i tai, kad ne 1.9, o 2,9 motoras, kuris turi pavezti ~1,7 - 1,8 tonos su automatine deze), labai geros komplektacijos, ganetinai paprastos konstrukcijos, didelis pasirinkimas originaliu detaliu pakaitalu.
Jei automobiliui tvarkomas kiekvienas mazgas idealiai, norima, kad veiktu kiekvienas esantis privalumas esantis jame - gali prireikti labai apvalios sumos jo prieziurai. Jautrios vairo koloneles.

Limuzino klases automobilis. Variklis - 3.0d (2.9 litro) - vienas geriausiu varikliu is visu dyzeliniu motoru gamintu tuo laikotarpiu, nera jokiu isskirtiniu gedimu, eksplotacija irgi nera brangi, galima pamineti kiek brangesni pakaitinimo zvakiu keitima, nes reikia nuimineti kolektoriu, o ji nuemus keisti jo tarpines, grubiai tariant geros zvakes, kolektoriaus tarpines ir darbas ~500lt, na ir dirzeliai kurie suka generatoriu, kondicionieriu, vairo stiprintuva ir vandens pompa, ju kaina su itempejais ir keitimu apie 600-700lt (SKF firmos), variklis nemegsta prasto kuro (kaip ir betkuri kita common rail sistema). Greiciu dezes - automatines - prieziura vienintele - tikrinti tepalu lygi, esant reikalui dapilti reikiamo tepalo, keisti tepalo nereikia (tiek gamintojas, tiek krasta auto ir kiti BMW atstovai to nerekomenduoja, pavienes keityklos kas be ko lieps keisti, nes uz ta dar apie 500-800lt.), ant greiciu dezes yra lipdukas zalias, kuris tik irodymas kad to daryti nereikia, tikimumas deziu - kaip vaziuoti, taip ir laikys, jei vaziuosite kaip su aukstos klases masina (ne kaip su slalomui ar dragui skirta), tikrai laikys ir nekels problemu (pastebejimas - 3.0d e38 ir 3.0d e39 greiciu dezes automatai skirtingi, pastaruju kokybe prastesne, e38 gamintojas ZF, e39 GM (e53 taip pat). Pakaba - tai senoji BMW pakaba, jokiu daznu bedu, tik reikia laikui begant neapleisti, galima pamineti nebent vairo koloneles jautrias, bet tai absoliuciai visu BMW beda, bet tuo paciu ir pasakyti kad ta kolonele turi labai gera vairo susisukima, kas labai svarbu tokiai ilgai masinai, elektronika - labai retos problemos (pvz. keleivio sedynes air bag daviklis, kurio nors lango pakeliko beda, retais atvejais abs bloko gedimas arba magistralinio kuro siurbliuko gedimas (naujo originalo kaina 600lt, kinietisko ~200lt, senas nesirestauruoja), kebulas - tvirtas, tai labai saugi masina, korozijos problemu nera jokiu, salonas - apdailos medziagos auksto lygio, komplektacijos daugiau nei pakankamos, bazinese buna pilna dvieju zonu klima, aisku visi langai, veidrodeliai elektra, odines sedines, bet baziniu modeliu mazai, daznam yra ir TV ir navigacija (kuri veikia ir Lietuvoje), webasto, sildomos, prisipuciancios, masazuojancios sedines su pilnu elektriniu valdymu, pakraunbamas prozektorius bardacioke iki 12 saugos pagalviu, netgi padangu slegio davikliai ir dar daug daug visko. Kas be ko, masina nera nauja todel ir daznoje daugybe tu privalumu seniai neveikia, rida buna 500k km ir buna likes tik "bumerio" ivaizdis. Tvarkingo e38 su 3.0d motoru kaina prasideda nuo 17k lt ir daugiau (uzsienyje nuo 23k lt ir net iki 35k lt (pastarieji buna su garantija imones is kurio perkamas). Tad isigyjant toki automobili svarbu nuodugni jo patikra, nepirkti uz paskutinius pinigus ir pigiausiu rinkoje.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 740 E38 i, 1996г.

2012-09-13
Gera vaziuokle,
Kuro sąnaudos didokos. Prietaisų skydelio gedimai

Auto puikus. variklis 4,0 ltr. truputį gal pradžioj traukos mažiau negu 4,4 ltr. greičių dėžės automatinės abi skirtos normaliam važiavimui. Sportiniam agresyviam važiavimui geriau imti mechaninę.Važiuoklė puiki, keičiant detales dėti orginalias , dėvėtas, restauruotas ir tik tada kitų gamintojų.Elektronika ypač informacinė grybauja... prietaisų skydelis ..firminis gedimas pabėgę skaičiai ir raidės. Audio sistemos visos modifikacijos ok.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 1982 - 1986 (1982, 1983, 1984, 1985, 1986)

Оцените свой автомобиль

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен