Honda CR-V IV 2.0 Comfort Отзывы

Honda CR-V 2012
Рабочий объем:
2.0 л
Мощность:
114 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
10.2 сек
Ср. расход топлива:
7.4 л
Рекомендуют
Отзывов: 4 0
Средняя оценка: 4.5
Напишите отзыв

Отзывы (4)

Honda CR-V IV 2.0 Comfort, 2013г.

2018-01-11
Greitas, ekonomiškas, visiškai patikimas bet kokiose situacijose, visiškai nekaprizingas, labai stabilus, standokas, beprobleminė elektronika, prestižinis, nereiklus išlaidoms, nebrangus aptarnavimas.
Per maža 110 Kw galia, nors sūkio momentas lyg ir nieko. Reikia būtinai čipuoti vien dėl saugumo lenkimuose ar išvažiuojant iš šalutinio kelio, kai netikėtai gali prisireikti spustelti..Per mažas atstumas nuo kelio iki dugno ir detalių. Nors tai daroma stabilumo sąskaita. Netobula vairuotojo vieta dėl nepatogiai parinktų pedalų vietų, dėl per mažai pasislenkančio aukštyn-žemyn ir priekin-atgal vairo. Dešinė koja nekliudomai padedama tik moterims iki 160 cm ūgio :-). Įvykio metu kelio girnelė besąlygiškai lūžtų (jeigu ne daugiau kas nors). Neslankioja užpakalinė sėdynė. Barška kairės užp. sėdynės atlošo užraktas. Kaip jau rašė ankstesnis vairuotojas, tai matyti, jog tai - ne atsitiktinė problema. Nervina jos barškėjimas, kai niekas nesėdi. Tačiau tai pataisoma, įklijavus porolono gabaliuką. Per jautrus ir per lengvai pasukamas vairas. Automobilis tingi pats "laikyti kelią", reikia jį vis drausminti, nors padangos pagal instrukciją. Negerai, kad LT atstovybės tiktai Vilniuje ir Klaipėdoje.

Honda CR-V IV 2.2i-DTEC Executive Navi +, aut, 2013 m., balta oda, stiklo stogas

Vairuoju automobilį 1,5 metų. Pirkau nenaują, pravažiavusį 93 K. Po lizingo. Pravažiavau virš 30 K.
Rengiausi daug ką parašyti, tačiau perskaičiau prieš mane parašiusiojo komentarą ir suplojau rankomis :-) Oba ! Gal tai "DEŽAVU" ? Mano mintys :-) Reiškia, viskas parašyta teisingai.

Standus kėbulas, jokio traškėjimo per įstrižas bangas kaimo kelyje (bandžiau Kanados variantą, tai žymiai minkštesnis), tuoj bus 5 metai, o rūdžių net pakėliko apgadintose vietose nėra. Na, užpakalinės važiuoklės traukės jau griebia rūdžių, bet tai baika. Važiuoju LT miestų gatvėmis, tai patys žinot, kad tai "mirtis alyvose" važiuoklei, geriau kaimo žvyrkeliu. Tačiau amortizatoriai, šarnyrai viskas vietoje.

Teisingas pastebėjimas, jog vairas ir vairuotojo vieta buvo kuriama pagal japonų žmonių ūgį. Kairę koją turiu kur dėti, o dešinioji nei šiaip, nei taip. Kai sėdynę nuleidi sedano pozicijoje, tai koja jau niekur nebesiremia, o vairas jau per aukštai. Kai pakeli aukščiau - vairas gerai, nors galėtų dar labiau pasitraukti į vairuotoją, tačiau dešinės kojos kelias jau netelpa. Reklamoje rašo, kad fantastiškai sugalvojo konstruktoriai, dešinei kojai atsiremti pritaisę pagalvėlę.. O kad ta pagalvėlė bus iš plastmasės, matyt nepagalvojo... :-) Jei dešinę koją laikai ant gazo pedalo statmenai (ne įstrižai), tai pasiekti stabdžio pedalą jau sunkoka neperkėlus visos kojos, nes jis šiek tiek per toli nuo gazo pedalo. Prieš tai važinėjau su SUV C-Crosser, tai sėdėjimas ir pedalai ten fantastiškose padėtyse, giliai, gali važiuoti sau kojas ištiesęs. Tada ir 800 km. per dieną prasukti nėra sunku. Čia sunkiau.
Vairas labai jautrus, tai esant didesniam šoniniam vėjui, reikia šiek tiek gaudyti tiesiąją. Negali atsipalaiduoti, kaip kad priešingai su tuo pačiu Crosseriu. Nekalbu apie rimtesnius SUV (Volvo, BMV, MB), kurie kaip dviračio priekinis ratas, savaime stengiasi būti kuo tiesesnėje linijoje.
Triukšmo slopinimas iš galo nepakankamas. Reikėtų tuo pasirūpinti.
Dyzelinio variklio nuo 80 km/h jau nebesigirdi. Puiku !
Dyzelinio kuro sąnaudos: važiuoju su kvepiančiu Neste Pro, tai greičiu 90 km/h - 5,4 - 5,6. 110 km/h trasoje - 6.0. 130 km/h - 7,1 - 7,2. Vien mieste (ne Vilniaus spūstyse) apie 9,5 žiemą ir apie 8,5 vasarą (netaupant).
Variklio galios (110 Kw) labai trūko, tai padidinau iki 200 AJ , tačiau nebesuprato Cruiser Control iš kur jėga, tai vis strigdavo. Kai sumažinau iki 180 AJ, viskas susitvarkė. Iš vietos šauna geriau už Cayenne :-) (aišku, iki 100)
Po gazo pedalu padėjau porolono kaladėlę, tai padedu koją ir ramus. Labai jautrus pedalas, tai didelėje kelionėje paskausta laikyti įtemptą koją. Saugu, nes nuslydus (nors taip dar nebuvo) kaladėlei prie stabdžių pedalo, porolonas niekaip nesutrukdys, be to, visada veikia saugos sistema, mano nustatyta didžiausiu atstumu (dėl žmonos, kuri sugalvoja stabdyti tik prieš pat užpakalį kito automobilio).
Šviesos puikios. Pačios susitvarko, tačiau kai kada greitkelyje nespėja pagauti spindulį, tai reikia pačiam perjungti.
Kai kada nusimuša slėgio davikliai, reikia vis perjungti iš naujo ir įsitikinti, ar ne padanga kalta. Tačiau padanga nebuvo kalta nei vieną kartą.
Puikiai veikia automatinio perspėjimo ir stabdymo sistema, kertanti su įtempėjų saugos diržus, saugos diržų užveržimas suveikia taip pat staigiame posūkyje ir tik atsisėdus į vietą.
Automatinis nuolydžio stabdys gerai laiko net labai dideliame pasvirime.
Užpakalinius ratų guolius matyt jau reikėtų keisti.
Taip pat sekančiame stabdžių kaladėlių keitime reikės keisti užp. stabdžių diskus. Priekiniai jau buvo pakeisti.
Į pastabą ankstesniam komentatoriui atsakau, kad elektroniškai nusistato durų atrakinimo funkcija, kokią tik pasirinksi. Tai visai nesunkiai padaroma per 2 minutes per funkciją "vairuotojo nustatymai", nuėjus kiek giliau.
Stabdžiai galėtų būti kiek "aštresni", nes pakankamai didelė inercija.
Vietos antrojoje sėdimoje eilėje karališkai, kojos net ištiestos. 2018 m. modelyje ten bus jau ir trečia eilė, o užpakalinė sėdynė slankios pirmyn - atgal.
Na, ką dar.
Per mažas klirensas. Plius dar apačia uždengta negražiai išsikišusiomis plastmasinėmis dėžėmis, tai per sniegą matyt ir 15 cm. brauktų pilvu. Gulinčios ant kelio plytos jau neberizikuočiau apžergti. :-)

Kas nėra pižonas, tai tam HONDA CR-V nuostabus kompanionas ir pagalbininkas.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Honda CR-V IV 2.0 Lifestyle, 2014г.

2017-11-16
Didžiausia bagažinė savo klasėje, didžiausi durelių veidrodėliai, praktiškai nėra nematomų zonų, patogus valdymas, visi lifstile privalumai (įkalnės stabdis, pasisukantys žibintai, automatinis šviesų reguliavimas, kamera, pusiau odinis salonas ir. t.t.), sparnų plastmasinė apsauga nuo rūdijimo.
1. Prošvaisa 16,5 cm. kaip visureigiui mažoka. 2. Kuro bakas tik 58 L.

Važinėju daugiau kaip 3 metus, pirkta iš salono, pravažiuota 40000 km. Ūkiška, pakankamai komfortiška mašina, manau, iš SUV klasės visureigių geriausias variantas. Labai patogiai valdoma, geras matomumas, lengvai sukiojasi vairas, galima nesunkiai įšvairuot iš prikimštos stovėjimo aikštelės (parktronikai, vaizdo kamera, dideli veidrodėliai), anksčiau su mažesnių gabaritų mašinomis būdavo žymiai sunkiau. Važiuoja gana minkštai (palyginus su Toyota RAV4). Galiniai ratai jungiasi beveik nejuntamai, porą kartų pajutau posūkyje užvažiavęs ant žvyro. Variklis dirba tyliai, salone beveik nesigirdi, bet šiaip garso izoliacija galėtu būt ir geresnė, važiuojant ratų ošimas girdisi smarkiau, negu, pvz, Renault Lagunoj. Variklio galios užtenka "ant ribos", momentais, ypač lenkimo metu, norėtųsi dar kelių papildomų arklių. Elektronika veikia beveik be priekaištų. Nelabai suprantu, kokiu algoritmu dirba lietaus daviklis - tai greičiau pradeda valyt, kai lietus lyja vienodai, tai negreitėja, kai pradeda lyt smarkiau. Kartais "sudurniuoja" automatinis šviesu junginėjimas - ima ir nebepersijungia į trumpas šviesas, kai iš priekio kas atvažiuoja, tenka ranka perjungt. Tai ir visi elektronikos minusai. Benzino valgo, sakyčiau, nei daug nei mažai, bet jau ne tiek, kiek tech. specifikacijoj rašo. Mieste 10-11 L, trasoj geriausiu atveju 6,8 L (jei kelias idealus, nepakrauta ir važiuot 90 km/val.), o šiaip apie 7,5-8,0 L. Prie 130-140 km/val. - 9,3 L. Dėl gedimų skųstis labai nėra ko, bet šį bei tą paremontuot jau reikėjo. Antrais metais pradėjo barškėt galinių sėdynių spynelės (gamyklinis brokas), pakeitė pagal garantiją. Taip pat pagal garantiją: galinis kairys atstumo daviklis (20 000 km.), dešinės pusės veidrodėlio mechanizmas besisukant pradėjo braškėt, pakeistas (26 000 km.). Prie 30 000 km, įjungus posūkį ir sukant vairą, vaire atsirado traškėjimas. Servise nepripažino kaip garantinio gdimo, mol taip ir turi būti ir nieko čia nepadarysi. Kad "nieko nepadarysi" nesutikau. Po ilgų diskusijų meistras kažką mechanizme papildomai sutepė ir traškėjimas dingo. Sumokėjau 10 eur. Didesniu greičiu važiuojant (virš 70 km/val.) lygiam kely pasigirsta vibracija nuo galinių dešin. p. durelių. Hondos servise ką sugebėjo patikrino, bet nieko nerado. Vibracija taip ir liko, bet pasigirsta nedažnai. Užtai neprašomi, savo iniciatyva pagal garantiją pakeitė šviesų reguliavimo mechanizmą (mol buvo pradėjęs rūdyt) ir akumuliatorių. Pasibaigus garantijai pradėjo užti galinio rato guolis (38 000 km.), pakeitė, 200 eur. Servise sakė, kad retai, bet būna ir prie tokios ridos. Dabar jau gamina patobulintus guolius. Eilinį kartą pasitvirtino taisyklė, kad pirkti reikia mašiną po atnaujinimo (IV-ta CR-V 2015-2017 m.), tada išryškėjęs gamyklinis brokas būna jau pašalintas.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Honda CR-V IV 2.2i-DTEC Elegance aut, 2013г.

2017-03-24
Visapusiškai puikus ir rekomenduotinas automobilis.
AWD mieste 8 litrai dyzelio, bet ar čia trūkumas?

Puikus automobilis. Eksplotuojamas nuo 2013 m. Jokių didesnių bėdų nebuvo. Po keturių eksplotavimo metų, buvo pakeistas akumuliatorius ir stabdžių diskai. Garantinis pakeitė ir parktroniko vieną daviklį.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Honda CR-V IV 2.2i-DTEC Executive Navi + ADAS aut, 2013г.

2016-09-30
Geras, elastingas variklis, geros kuro sanaudos, paskaiciuotos ne pagal kompiuteri, o pagal km ir ltr. santyki realiai (vaziuojant iki 90- apie 5.8 ltr., iki 110 - apie 6.3 ltr., vaziuojant iki 140 - apie 7,5 ltr.. Mieste - apie 7.5 ltr., sportuojant mieste - apie 8.0, apie 160 -170 km / val. - 8.6 ltr.). Nebloga garso izoliacija mazu greiciu, o virs 100 - liuks klase. Sedynes patogios, minkstos, vaziuokle pakankamai tampri ir neskausminga per nelygumus. Patogus valdymas. Labai gerai veikia juostu sekimo sistema ir automatinio stabdymo atsiradus kliuciai sistema. Gerai uzdengta apacia, padengta pakankama antikorozine danga. Labai gerai, kai yra DPF savaiminio issideginimo atjungimo funkcija. Nes kai spustyje pradeda sistema veikti, labai jau negrazu pries kolegas vairuotojus, nes ruksta duslintuvas bent 5 min. O atjungus, isleki i trasa su ijungta sistema ir prie 3000 aps. 4 pavara viskas isdega. Geros sviesos nakti. Posukyje uzsidega papildomos lempos, tai labai patogu rudens darganotais vakarais sankryzoje sukant i sona, nes pesciuju nesimato visiskai, visi kaip uzsakyti su juodais rubais ir be atsvaistu.
Privalo buti bent 6-7 aut. dezes pavaros. 5 akivaizdziai per mazai. Vairas galetu daugiau pasiduoti i vairuotojo puse, taip pat zemyn, nes mano ugis 174 cm., taciau vaira ir sedyne atitraukus labai jau toli, desines kojos kelias beveik remiasi i paneles prieki. Autoivykio metu susizalojimas garantuotas. Galetu buti isjungiamas programiniu budu distancinis savaiminis duru atsirakinimas priejus prie automobilio dureliu. Man labai nepatikimai tas atrodo... Nesunku juk paspausti distancinio pultelio mygtuka, ane? Kam sunku, tegul palieka, taciau turetu buti atjungimas. Pasikelus sedyne vos ne maksimaliai, kai galva jau salia stoglangio, vistiek nesimato posukiuose, kur yra saligatvio krastai, viska reikia nuspeti ir daryti dideli lanksta. Apzvalgumas is tiesu nekoks.

Turiu 2013 m. HONDA CR-V, 2.2 dyzelis, automatas, navy, executiv+. Pravaziavau 5000 km. ivairiais rzimais, tad jau galiu daryti isvadas.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 2012/10 - сейчас (2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018)
У Вас есть вопросы, отправьте нам сообщение здесь
Рабочее время: I-V 09:00 - 17:00
UAB „Vertikali Medija“

Вопросы и комментарии