Peugeot 406 2.2 HDI ST Comfort Отзывы

Peugeot 406 2003-2004
Рабочий объем:
2.2 л
Мощность:
100 кВ
Тип топлива:
Дизель
0-100 км/ч:
11.3 сек
Ср. расход топлива:
6.4 л
Рекомендуют
Отзывов: 27 -5
Средняя оценка: 4.0
Напишите отзыв

Отзывы (32)

Peugeot 406 2.2 HDI, 2002г.

2018-06-03
Patogus, minkštas, nebloga izoliacija, medžiagų kokybė patenkinama, 2.0 HDI variklis labai greitai sušyla žiemos metu, ekonomiškas, gana erdvus.
Pūna slenksčiai dėl durnos pagaminimo klaidos, Apmušalai (sėdynes, durys) išsitampo ir susigarankščiuoja, blogi priėjimai tarp kai kurių fyškių, sunku galinę važiuoklę remontuoti, blogas priėjimas, ABS problemos.

Vairuoju Peugeot 406 automobilį 1-rius metus. 2001 metų, vidutinės komplektacijos sedanas su HDI110 varikliu. Automobilį pirkau jau važinėtą lietuvoje, pasitaikė su maža rida, kuri mano manymu yra tikra, mažai nudevėta, viskas veikia, nėra nublukimų, jokių pridulkėjimu - viskas atrodė idealu. Tačiau perkant, didelio dėmėsio nekreipiau į ridą, svarbu buvo techninis stovis. Pradedant teigiamomis savybėmis, didžiausią pliusą skirčiau patogumui, sedėjimo pozicija patogi, visi mygtukai aiškiai ir patogiai išdėstyti. Lygiai tas pats gale - daug vietos, patogu sedėti. Skonio reikalas, bet išvaizda man nuostabi. Beje, galinės sėdynės yra atlenkiamos, gan retas dalykas pagal metus, kaip sedanui. Yra nemažai privalumų kaip tokių metų automobiliui, lietaus davikliai, borto kompiuteris, autopilotas. Kas mėnesį nuvažiuoju 800km., šaltą žiemą atleikė be problemų. O iš minusų, tai būtų, kad prancūzų inžinieriai tikrai kvaili, sugadino kėbulą dėl kvailos klaidos - gerai paruoštas kėbulas pūna... Ant slenksčio esanti guma, praleidžia vandenį į slenksčio vidų, pro tvirtinimo tarpelius. Kurių velnių ta guma reikalinga... Panaši situacija su priekiniais sparnais, kai iškrenta gumos dangteliai, ten pribyra šlapių dulkių, žemių, pačios neiškrenta ir ten lygiai taip pat - pradeda rūdyti iš vidinės dalies. Taip, visas esančias rūdis tvarkiausi, gerai, kad jų buvo labai mažai. Kitas minusas, kuris labiausiai mane sunervavo, tai galinė stabdžių sistema, kuri yra visiškai apgailėtina... Kalbu apie ABS daviklius ir rankinio kaladėles. Iškrenta spyruoklytės ir nulenkia ABS davikliuką, daviklis 20eur., plius durnas išėmimas... Vien dėl to, nebepirkčiau šio automobilio, nes tik pakeitus, problema vėl kartojasi... Daugiau kaip ir nieko rimto taisyt nereikėjo.Tikiuosi ir nereiks... Tiesa, dar pamiršau paminėti "speedo sensor", kuris gavęs dulkių uždurniuoja, dingsta trauka ir neberodo automobilio greičio spidometre, tačiau ši sensorių labai lengva pakeisti, ebay kainuoja vos 6 eurus. Pas kitus automobilius, teko matyti atplyšusias durų medžiagos apdailas, gan daug kas skundėsi, kad tai jų problema - aš su ja dar nesusiduriau, bet užlenkimuose, jau matosi maži atsiklijavimai nuo parolono. Negražu, kai po sedėjimo, ant sėdynių lieka didelios susiraukšlėjusios vietos, vaizdą tikrai gadina toks reginys. Garso aparatūra, kiek nuliūdino, yra barškėjimu, žemieji skamba tragiškokai... Bet pasistačius papildomą įrangą - viskas tvarkoje. (Pas mane ne JBL sistema). Daugiau, kaip ir viskas tvarkoje, bet jei tektų rinktis, geriau pirkčiau Citroen Xantia (turėjau prieš tai 5 metus), tai Xantija visų šitų paminėtų problemų neturėjo, tačiau reikėjo prižiūrėti hidraulinę pakabą, gailiuosi ją pardavęs... Dar lyginus su Audi A4 B5, tai šitas Peugeot 406, daug kartų rimtesnis, patogesnis, tvirtesnis, patikimesnis. Na, jei kartais rasčiau nenudrožtą 3.0 V6 coupe variantą, tai dar gal susigundyčiau.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Peugeot 406 1.8 ST, 1996г.

2018-04-18
Ekonomiškas, pigios dalys, patvarus kėbulas.
Nedraugauja su dujom.

Peugeot 406 1.8l, 82 kW, benzinas/dujos. Variklis dirba gerai, važiuoklė puse velnio, kėbulas cinkuotas dėl to nerūdijo, elektronikos tokių metų automobiliui pakankamai, kuro sanaudos mieste labai mažos. Kai nusipirkau, išsinėrė ratas -200eur., nes važiuoklę prie to pačio suremontavo atrodė viskas gerai bet tada išlindo kitos bėdos prastai dujom pradėjo važiuoti kartais net nesikurdavo ir atėjo toks laikas, kad sudegė kuro siurblys bake, nes benzino mažai pildavau tik užkūrimui ir kai pakeičiau tą siurblį, mašina visiškai sugedo, nei ant duju nei ant benzo nesikūrė. Na šis automobilis man paliko tik blogiausius prisiminimus, praktiškai 3 dienas remontuoji 1 dieną važiuoji. Kiekvieną dieną su baime eidavau link jo ir bijodavau, kad vėl kažkas suges. Nežinau nepatiko šis automobilis po jo į peugeot marke net nesinori žiūrėti. Keisčiausias dalykas, kad vietoje apsukų buvo laikrodis :D.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Peugeot 406 2.0 HDI STDT, 2000г.

2017-04-30
Ekonomiškas, gera trauka, gražus dizainas, salono medžiagų kokybė, minkštos kaip fotelis sėdynės, nebrangi ekploatacija.
Neigiamas požiūris į prancūziškas auto, krentanti kaina, sunku rasti normalių meistrų šiam automobiliui kurie nepadarytų visko kreivai.

Sveiki, turiu Peugeot 406 2000 metų 2.0HDi 80kw, juodas sedanas.
Auto kad ir senas, tačiau dizainas neatsibostantis.
Salonas pusiau odinis, komplektacija viena iš pilniausių. Viskas veikia kaip priklauso, nėra jokių bėdų su elektra, nors jau nuo seno liaudis kalba kad tai yra bėdų maišas, mano manymu tai tik mitas arba lietuviškos automobilio ,,priežiūros'' rezultatas.
Trauka ideali, turbina pučia nuo žemiausių apsukų, kuro ima 5 litrus su kapeikom mišriu rėžimu.
Varilkiai legendiniai, neužmušami, neopūs. Beabejo būna atvejų kai tūli lietuvaičiai sugeba užjot net ir šį prancūzišką flagmaną.
Uždėti R17 ratai, bet nepaisant to vistiek auto rieda labai minkštai, komfortiškai.
Dalys pigios, brangiausias agregatas šioje mašinoje yra plaukiojantis dvimasis smagratis, kuris kainuos bemaž pusę mašinos kainos.
Versija su 66kw motoru turi pigesni vienmasį smagratį, taipogi būna mažiau nujoti.
Reziumė auto tikrai vertas dėmesio ir atitinka kainos ir kokybės santykį.
Tokių metų vokiško automobilio su tokia komplektacija ir stoviu nenupirksi toli gražu.
Ir nurimkit visi tie žinovai kurie mano kad gyvą šį pežo nupirksit už 600-800 eurų(neskaitant pavienių atvejų kai žmogus netinkamai ivertina savo automobilio stovį), taigi už tokią kainą nusipirksit dar vieną lavoną ir nieko neremontavę dar labiau užlavoninsit. Po to žmogus nusipirkęs tokią auto ir rėkia kad pežo gavno. Tikrai gyvo tokio pežo kaina tik startuoja nuo 1000eu(apart vadinamų kosmonautų, kurie kiša savo tripakus).

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Peugeot 406 1.9 SLDT, 1997г.

2017-04-01
Ekonomiskas, minkstas, gerai stovi ant kelio.pigus ir patikimas automobilis kuris nereikalauja dideliu investiciju.
Rudyje slenksciai kampuose

1,9 td puikus, pigus ir patikimas automobilis kurį vairavau 3 metus. Per visą laikotarpį nei karto manęs nenuvylė ir nepavedė. Nors mechaninės dėžės pavaros ir trumpos, bet gražiai važiuojant tilpdavau i 5l/100km, na o spaudžiant apetitas jos išauga ženkliai :D Važiuoklėj silpna dalis bent jau man buvo salenblokai per metus tekdavo pakeist, bet dalys nera brangios beveik tas pats kaip kokios bulkos. Seip ka galiu pasakyt tiems kas vadina "pezo gavno" tai pasiulytau galva issitrinti savo klasej tikrai pikus auto.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Peugeot 406 1.9 SLDT, 1997г.

2017-03-31
Patogi, minksta vaziuokle. Labai ekonomiskas. Patvarus kebulas. Pigios detales.
Vairuotojo sedesena galetu buti patogesne. Noretusi daugiau sedynes reguliavimo galimybiu.

Auto labai patvarus ir patikimas. Pirkau ji jau nuvaziavusi virs 190k. Detaliu kainos nebrangios, daug ka galima rasti vadinamuose 'auto lauzynuose'. Kainos pigios. Pakaba komfortabili. Interjeros detales geros, minkstos. Niekas nebarska, netarska. Labai ekonomiskas auto! Vazineju tik mieste, 6l/100km ziemos laikotarpius. Vasara manau sutilpsiu i 5l/100km. Su 1.9, 66kW varikliu galios tikrai truksta, bet miesto salygom uztenka. Aisku vaziuoti tenka 'pensininku' rezimu, bet pigi ekonomika atperka <a title="viska." href="https://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_406">viska.</a> Pigus darbinis arkliukas.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Peugeot 406 2.1 SVDT, 1996г.

2017-02-07
Nerudyja,ekonomiškas, standžiai stovi ant kelio, pavarų dėžė patogi ,sankaba labai minkšta ,nepavargsti mieste.Interjero detalės netrapios, kaip VW.
Silpna vieta pakaba.

Turėjau automobilį du metus, variklis super, traukia pakankamai gerai, jokių gedimų nebuvo. Kėbulas cinkuotas, mano buvo 1996m., tai buvo parudyję ten kur tik įdaužta. Kalbant apie pakabą ,čia prasideda bėdos, važinėjau visokiais keliais, priekinės stabilizatoriaus traukes keičiau vos ne kas mėnėsį ,per metus du kartus keisdavau visas važiuoklės dalis. kainos detalių nėra brangios, bet tikrai nepigesnės nei tokių metų VAG grupės automobilių. Elektronika silpna, man streikavo spidometras ,kol išvis nebeveikė.Bagažinė talpi. Manevringumas parkinge mažas,su Vento,Golf,Passat nepalyginsi,tokie tie prancūzai.Kuro ryja nedaug, 6užmiestyje, 8 mieste.Trumpai tariant jei rinktis automobilį iki 1200eurų,siulyčiau šį pežuką, tik ,gal naujesniu metų 2000+,nepasigailėsit.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Peugeot 406 1.9 SLDT, 1997г.

2017-01-03
patogus ,minkstas,talpus .ekonomiskas pigus islaikymas ,dalys nera brangios
trumpos pavaros bent su 66kw

Važinėjau su 98 m. Peugeot 406 td 1.9 variklis patvarus ir kantrus kaip ir kiekvienai masinai reikia investiciju, bet šis Peugeot pigiai eksploatuodavau kuro tikrai neimdavo kibirais itilpdavau mieste 6.5ltr ant 100 km aišku mechanine dėžė.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Peugeot 406 1.9 SLDT, 1996г.

2016-12-19
Ju daug
parudija

Jei ne trūkęs dirželis ir sulaužytas velenėlis, super auto. Erdvus, minkštas, ekonomiškas. Max 5 l/100. Jegos biski truksta.
Na parudija, tiesa. bet pilna priemoniu patvarkyt. Minkstumas nerealus, vaziuoji kaip su limuzinu.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Peugeot 406 1.8 SL, 1997г.

2016-09-18
Malonu vairuoti ,normalios kuro sąnaudos . Nebrangios dalys .
Netutiu pretenzijų kaip tokio amžiaus auto , juk beveik 20 m. amžiaus .Važinėju su ja jau 8 metus .

Maloniai važiuoja , pieš tai važinėjau su A4 .Šis nepalyginamai malonesnis ilgesnėse kelionėse. Remontas kaip ir visų auto , tepalai , stabdžių kaladėlės ,šarnyrai ir t.t. .Dizainas nesenstantis , noras auto 97 m . bet dizainas tinkantis ir 21 am. . O mitai apie elektronika tik blefas.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Peugeot 406 1.6 SL, 1996г.

2016-05-16
Ekonomiska, patvari, malonai vazuoja, pigios dalys, galios turi per akys (greita), begai ilgi, talpi, paprastas remontas, galima paciam daug ka pasidaryt
Rudys

Maniske 95metuku grina pirmuke 1,8 16v varikliukas, komplektacija ner ispudinga el langai, el veidrodelai el stoglangis, lietaus daviklis ir t.t kas tais metais ejo :) apie masina galiu pasakyt tiek, smagi, vazuoja gerai (kaip tokiu metu masinukas dar 200km pasiekia) kebulai gan geri, variklis dirba grazai, su paprastom slanginem dujom draugauja, vilniuj nrml eisme sutelpu i11-12 litru 100km, o jeigu kamstis tai max 13litru duju 100km, trasoj nedaug valgo, priklauso nuo kojos sunkumo, trukumas jos gal tik, kad vietom (kaip iprasta tu senesniu p406 lyga spidometrai) neveikia spidometras, veliau atsigauna ir apsukos durnuoja, nors variklis dirba toligai, daugiau su elektra problemu neturiu, kebulia minusai kaip standartas slenkscai ir posparnai kur jungiasi su buferais( jeigu perkat tai kreipkyt i juos dydeli demesi) remonto kastai nedideli, dalis tikrai pigesnes, negu kai cia vienas minejo, nors uz masina sumokejau 250 eur (parudyjus galas mustas) bet su ja jau nuvaziavau apie 30k km ir ant remonto isleidau gal max 100eur, tik dabar vel reiks viena dali pakeist kuri kainuoja nauja 25eur o gamintojo (pati geriausia ) 40 eur tai tikrai ner brangu paliginus su bmw, audi ar mb. vazuokle minksta, duobiu nesijaucia, vazuoja minkstai patogai,(malonu tiesiok) is vazuokles kas liecia tai galines traukes daznai pereina, bet pigiausios po 10eur vaiksto jeigu dar 20eur dasidetumet nusipirkt geresne, tai iki tech pamirstumet tas traukias, dirzai ner brangus, sankabos kompl ner brangus, saip nusipirkt ner labai brangi, vazuoja, nuveza ten kur reik, ozius rodo, bet vistiek vazuoja, ypac remokenduoju tiems kas nori pigiaus auto ir erdvaus tai galyt pirkt 406 tiek sedana tiek universalo, (man as meniskai vietos socai ir sedane, pakanka, isorai atrodo, kad viduj bus maza vietos, bet atsisedus pakanka (per akys) ) ir uz ta suma gausyt ekonomiska auto, ir patogumu nrml p406 galima tikrai nusipirkt uz 650eur

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Peugeot 406 2.2 HDI, 2002г.

2016-03-31
Esi labiau issiskiriantis is pilkos mases. Parodai kad myli masinas, autosporta.
Tikriausiai kebulo dalys bus brangios, tiek teko girdeti. Na ir logiska, nes kaip minejau su sia masina issiksiri is pilkos mases.

Turiu peugeot 406 coupe 2.2 hdi. Visai smagi masina ir kuro sanaudos kaip su 98 kw galia normalios. Nors ten skelbime maciau 7l /100 mieste, tai as nesu tokiu turejes. Gal nebent kai vaziuoji be sustojimu kokia atkarpa - tada joje gal ir gali tiek turet. Bet realiai tai buna sustojimai.
Tai man ziema budavo sanaudos mieste apie 12l / 100. Nu vaziuodavau ir paciuozinet aisktelese. Tai cia prieklauso kiek ciuozinesi.
Dabar , pavasari apie 10 - jau neber kur ciuozinet ir gal eismas greiciau juda.

Uzmiestyje - nevirsijant daug greicio is vilniaus i skuodo rajona 350 km nuvaziavus - rode apie 5.5 l/ 100. Tai cia didziaja dali autstrada, apie 100 km atstuma ten kur 90 leistinas vaziuoju.

Galbut mieste ramiau vaziuojant eitu dar biski sutaupyt, ir naudot maziau nei desimt, bet ner motyvacijos taupyt, noris paspaust :)

Buna pezams su elektronika bedos, bet pas mane nelabai ju kol kas. Isskyrus kad mago ekranelis kai uzkaista, tai susiliejes vaizdas buna.

Variklio kai tarpine pasikeiciau kur varvejo tepalas nusipirkus masina, tai po to nebevarva, jau gal puse metu nesu dapilynejes tepalo.

Vaziuokle - ka as zinau, dar ne metu neturiu tos masinos, bet kol kas bedu ner.

Kebule, pora smulkiu rudeliu esu pastebejes.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Peugeot 406 2.2 HDI SVDT, 2001г.

2016-02-29
Jokių privalimų - tragedija ne mašina.
Detalių kainos brangesnės nei vokiškos 2006 m. mašinos. Kokybė surinkimo - lavonas. Patogumas - lavonas.

Norėčiau iš karto informuoti visus, kuriems bent kyla mintis pirkti šį automobilį. NEPIRKITE ŠIO "LAVONO". Turbūt prastesnės mašinos nėra. Asmeniškai turėjau aš pats. Tai kaip prakeiksmas, kurio neįmanoma atsikratyti. Dabar turiu 2006 metu mašina ir detalės pigesnes nei šito lavono. Tik pradedi ką nors taisyti iš karto išlenda kalnas problemų kitų. Tėvas tokia pat auto turi ta pati problema. BŪKIT žmonės normalus ir net negalvokit apie šį lavoną.

Tiek pinigų buvau sukišes į ją .. aišku buvau jaunas - kvailas.

Ko tik nebuvo su šita mašina. Elektronika - visada kas nors sugesdavo, tai vėjelis tai davikliai apsuku, srauto matuoklė ir tt.
Mech. - amortikas pro kapota iššokęs, ratų guoliai visiškas absurdas neįmanoma atsukti meistrams ... Traukes gali dėti kokias tik nori vis tiek keisi kartu su tepalais. Vairo spinele - keista nes ELEKTRONIKA... Starteris taip pat prastas... viskas toje mašinoje prastai.

VISKA reikia keisti. Pirkta gal buvo tais laikais už 3000 lt sukišta pinigu ~6500lt


Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Peugeot 406 2.2 HDI SVDT, 2001г.

2015-12-27
Patikimumas, galia, ekonomija, komfortas, didžiulė talpa, variklio ir važiuoklės ištvermė, nebrangi priežiūra
Nors atrodo, kad paprastas auto, prie vokiškų pratę meistrai gali nuvaryt į šrotą. Sunku tuos gerus meistrus rasti ...

Anksčiau važinėjau su 605 2,1 SRDT. Labai komfortiškas ekonomiškas, bet nerangokas auto.

Pavažiavęs du metus su Renault Grand Espace 2.2, atstitiktinumo dėka radau 2.2 HDi 406 universalą. Mašinos ieškojo keli giminaičiai, bet abu pežo pabijojo pirkt - nubėgo paskui golfus... Nupirkau aš, galvoju trumpam - mašina jau tada buvo perlipus 300.000 ribą, pavažinėsiu trumpais atstumais. Dabar ridai tuoj 400.000, bet važiuoja stebėtinai gerai. Važiuoklė - labai minkšta, gatvių nelygumus mašina tiesiog perplaukia. Jokių triukšmų. Jokios korozijos. Tai pirmas mano auto, kuriame trauka tokia pat įspūdinga, kaip ir ekonomija, variklis tylus. Pastaruosius ~15 tūkst. rodo 5,6 l/100 vidurkį. Europos autostradose, kur galima važiuot daugiau nei pas mus, kelionė - vienas malonumas. 130-160 važiuoja be vibracijų, dinamiškai, ekonomiškai. Nesvarbu, kokiu greičiu rieda, spustelėjus pėdalą, dar drąsiau šoka pirmyn. Tai nedažna auto, kuri traukia kiek geriau nei stabdo. Na, stabdo neblogai, bet keitus kalades, diskus, vis tiek kažkaip giliai pėdalą reikia spaust, palyginus su kitom išbandytom mašinom.

Variklio klaidų paieškoti reikėjo. Tačiau radus tas jutiklių, membranų klaidas, pašalinus - viskas vėl puiku. Vienas meistras pataisęs vieną iš tokių nuolat iškylančių klaidų, net "skundėsi", kad per gerai traukia.
Važiuoklės remontas - nebrangus. Brangiausias remontas - sankaba, kainavusi per 2000 lt., bet manau tai bet kokios šiuolaikinės mašinos savininko kišenės paploninimas.
Mažosios bėdos - kas kelis metus užanka galinio dangčio valytuvas, koroduoja galinių stopų, įmontuotų į dangtį platos, kurias kas 2 metsu reikia keisti. Yra malonaus krapštymosi, bet detalės pigios.

Už interjero medžiagas duodu 5, nes mano auto - labai reta versija, kurioje interjeras neatrodo kaip iš 1990 m. Kokybiškos medžiagos, bendras vidaus stilius gan nesenstantis, clarion garsas, šildomos sėdynės - medžiaga su oda, pilnas (kaip pas 607) skydelis, rodantis aušinimo skysčio ir tepalo temperatūrą, prieš užvedant - tepalo lygį. Prancūzijoje į ją žiūri nostalgiškai. Sako: "ir aš tokią turėjau, bet kai perėjau prie 407..." Apie modifikaciją iš toli kalba mėlyna kėbulo spalva, specifiniai diskai ir sėdynės - dvispalvio mikro-šachmatų lentos rašto gobelenas+juoda oda.

Elektronika? Reikėtų profikaltiką ir remontą daryti tik pas kompetetingus meistrus, nevažinėt be variklio apsaugų, nebraukt per balas ir turėtų laikyti puikiai. Kartais išmeta kokią nelogišką klaidą (tarkim, oro pagalvės) ypatingai karštą vasaros dieną.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Peugeot 406 2.2 HDI, 2004г.

2015-09-08
ekonomija nerudyja komfortas.is navarotu salonas odinis sildomas elektrinis su atmintim.lietaus daviklis autopilotas klimato kontrole navigacija pas mane yra orginali ekraniukas su pulteliu,veidrodelei sildomi usilenkia Elektra.jbl orginali garso Sistema puikei skamba.galinio vaizdo veidrodelis automatiskai uztamseja.turiu daviklei.
sunkoka parkuotis automobilis ylgas jo ilgis kelis cm ilgesnis uz pasata universala b5

2.2hdi cuope pereinamas modelis y 407.labia ekonomiskas pas mane pacipuotas trauka piuki kuro vartoja mieste apie 8 litrus netaupant gazas dugnas trasoj pas kartais netikiu kad tiek suvartoja nebuna ne 4 litru su autopilotu.vaziavimo komfortas jauciasi cia ne skarbonke mano sveria tuscia 1540kg plaukia keliu ir labia stabiles.traukia 250 isbandyta cipavau iki 125kw ir 400nm cia tik pradzia dar.pacipaves pralekiau apie 50 tukstanciu sankaba laiko tiesa dar nuo pirkimo vazuokle netvarkyta po tiek km.cinkuotas is abieju pusiu jokiu rudziu gamintojas duoda 12 metu garantija dar pas mane likus jinai pirkau is pranzuzu su 200000 rida,automobilis geras nenuvaikytas toky nusipirkus dzaugsmo suteiks,sunku rast gera pries tai tureja senesne 98m tai near ka lygint lavonas pagal sita,bet lietuvoj tvarkyngu nera.tiesa Elektra veikia viskas pilnai be jokiu nusiskundimu,kaip kita sako kad pezu nelaiko tai tik lovonu neveikia

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Peugeot 406 2.1 SVDT, 1996г.

2014-12-18
Neužmušamas ekonomiškas variklis (7l mieste), pilnai cinkuotas kėbulas, minkšta važiuoklė, tad važiuoti tikrai malonu ir komfortiška, dalys nebrangios.
Elektronika, būtina peržiūrėti visus laidus, rėles, kad ateity nepradėtų "grybauti". Man asmeniškai kėbulo dizainas nėra itin gražus. Nepamaišytų daugiau vietos priekyje, nes ant daiktadežės pasidėjųs ranką, perjunginėjant pavaras sunkiau "įmest" 2,4 bėgius, arba aš čia per didelis užaugau :)

Esu nemažai turėjęs panašių metų automobilių, tai galiu pasakyti kainos ir kokybės santykis labai geras, nors auto ir senų metų, bet važiuoja tikrai minkštai ir komfortiškai. Kitas pliusas - neužmušamas variklis, kaip ir 2l HDI, ryja apie 7l mieste, smagiau paspaudžiant 8l, ir galios užtenka per akis. Didelis pliusas - cinkuotas kėbulas, nei vienos rudelės nėra. Pagrindinė problema - elektronika. Nusipirkus neveikė el. veidrodėliai bei nustojo groti keletas garso kolonėlių. Visgi įsigyjęs šį automobilį pakeičiau nuomonę apie prancūzų mašinas, šis variantas išties puikus, komforto atvžilgiu tokių metų mašiną net nežinau su kuo lyginti.
Patarimas: žiūrėkite tik 2.0 HDI arba 2.1, nes 1.9 varikliai labai nepatvarūs.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 2003 - 2004 (2003, 2004)

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен