Volkswagen Passat B6 2.0 TDI Highline Отзывы

Volkswagen Passat 2010
Рабочий объем:
2.0 л
Мощность:
103 кВ
Тип топлива:
Дизель
0-100 км/ч:
9.8 сек
Ср. расход топлива:
4.6 л
Рекомендуют
Отзывов: 7 -1
Средняя оценка: 3.5
Напишите отзыв

Отзывы (8)

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI Highline, 2010г.

2017-06-17
Nera
Labai nepatikimas ir uz ji prasomos kainos nevertas auto.

Prastas auto, šiek tiek geriau nei b5 bet vistiek atbulai viskas gaminta. Triukšminga važiuoklė, prasta garso izoliacija, variklio dirbimas kaip traktoriaus, prasta komplektacija net ant highline, amžinos purkštukų bėdos, brangus remontas.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DPF Highline, 2007г.

2017-06-16
Automobilis erdvus, praktiškas, stabiliai stovi ant kelio. Važiuoklė gan minkšta ir nebrangus remontas. Daug privalumų, valdymas paprastas. Patogios sėdynės tai irgi didelis privalumas ypač ilgoms kelionėms.
Važiuoklės remontas nebrangus, bet visa kita riebiai kainuoja. Pvz. keičiau sankaba tai tas malonumas kainavo 700 e. Varikliui pagrindinė liga yra purkštukai, irgi labai brangūs. Rankinio varikliukai taip pat brangūs, o juos reikia dažnokai keisti, o jeigu užsikerta nors vienas varikliukas nepajudėsi nei iš vietos ir be tralo nenuvažiuosi į dirbtuves.

Pirkau šį automobilį, nes patiko dizainas ir šiaip pagal mašina normali kaina.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI Comfortline, 2005г.

2016-09-14
VAŽIUOKLĖS REMONTAS NEBRANGUS PALYGINUS SU B5 PASSATU
NETURIU

GERAS AUTOMOBILIS TIK REIKIA PRIŽIŪRĖT NEAPLEISTI TAI IR BRANGU NEBUS

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DPF Highline, 2007г.

2016-08-20
ekonomiskas ir manevringas
Neturejau

Atitinka norus

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volkswagen Passat B6 1.8 TSI Highline DSG, 2010г.

2015-12-08
Dinamika, DSG pavarų dėžė. Ekonomiškumas, borto kompiuterio ekranas, kruizo kontrolė, didele bagažinė, daug vietos salone.
Labai maži veidrodėliai, visi! DSG pavarų dėžė, elektrinis rankinis stabdis, kieta važiuoklė.

Pradėsiu nuo populiarios DSG pavarų dėžės. Galima pasakyti kad šita dėžė yra šiuo automobilių ir trūkumas ir privalumas. Persijungimai nesijaučia, keičiasi tik tachometro apsukos. Dinamika puiki, ekonomiška. Bet! Persijungiant į žemesnė pavarą, jinai yra žiauriai lieta, šita dėžė tiesiog negali persijungt pavarą nuo penktos iki antros ir panašiai. Jį persijunginėja pavaras paeiliui, 5,4,3,2 ir t.t. Nuo to krenta dinaminės savybės. Nei sportinis, nei aktyvus režimas nepadeda. Labai letai perrenka pavaras ir nekreipia dėmesio į jūsų komandas. Veidrodėliai... Kodėl jie tokie maži? Nieko per juos nesimato, salono veidrodėlis toks pats, net galinis stiklas netelpa, važiuoji kaip tanke. Patogi kruizo kontrolė, labai geras borto kompiuterio ekranas, simboliai lengvai skaitomi. Labai didele bagažinė. Salone daug vietos net atitraukiant priekinės sėdynės iki gali iš galo sėdintis turi pakankamai vietos kojoms. Pakabą yra kieta, bet kelyje stovi tvirtai. Elektrinis rankinis stabdis tikrai ne mums. Jis nenusiima kol neprisisegsi saugos diržo. Žiema kartais reikia rankinio stabdžio padaryti apsisukimą, bet su elektrinių tai padaryti neįmanoma.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI Sportline, 2006г.

2015-12-08
Dizainas, patogus salonas, patvarumas, kuro sąnaudos, puikiai laiko kelia. Dinamiškas variklis. Daug Airbagų. Daug maloniu smulkmenų. Puikus kainos ir kokybės santykis.
Atsarginių dalių kainos didokos. Triukšminga pakaba, garso izoliacija. Variklio triukšmas.

Pasakysiu atvirai, man tikriausiai atiteko tiesiog laimingas automobilis ir šis automobilis palieka tik pozityvus įspūdžius. Su kėbulų jokių problemų, važiuoklė patikima, 145000km rida, o dar nieko nekeičiau. Bet pakaba labai triukšminga, gal būt dėl to, kad sportinė komplektacija, nes girdisi kiekvienas kelio nelygumas. Variklis puikus 2 litrų dyzelis nenuvarytas, su gerą turbiną, tiesiog skrenda. Vairo stiprintuvas – pasaka. Sėdynės labai patogios, nors ir sportinės(mano komplektacijoje) Manau kad universalas yra praktiškesnis už sedaną. Dyzelio sąnaudos juokingos. Perkant žiūrėkit turbinos būklė, nes daugeliui mano draugų buvo problemų. Turėjau dar vieną nemalonumą, sugedo EGR daviklis. Navigacijoje trūksta kai kurių Europos šalių žemėlapių.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DPF Highline, 2007г.

2014-09-15
Mazos kuros sanaudos Patvari vazuokle Patogios sedynes
Salono surinkimas lb prastas daugumoj panaudotas kietas plastikas visur vazuojant per duobes barska Pataupyta ir ant garsi izoliacijos Kieta pakaba Brangus purkstukai ypac siemnes firmos

Automobilis ganetinai patogus ilgesnese kelionese
nepavargsta nugara del ergonomisku sedyniu
Variklis ganetinai geras dirba tyliai
Sanaudos mietse 8ltr
Komplektacija ganetinai nebloga yra visi privalumai isskyrus tv,navigacija
Pakaba aisku kas be ko yra patvari ir nesulyginsi su b5 pasatu
bet atsisakius daugiasvirties pakabos b6 modelyje gamintojai
prarado komforta nes vazuojant per duobes jauciasi kad jiani kieta
ir nesvarbu su kokio dydzio ratlankiais vazuotum
Pagrindines pasat b6 varikliu modeliu bedos bet kada gali sugesti gamintojo pripazintas brokas sugenda jie dar dazniau jei kura pilsite ne is koloneles
plaukiojantys smagraciai jei vaikant masina ilgai netarnauja +- 200000km


Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DPF Comfortline DSG, 2006г.

2013-08-13
Kuro sanaudos. mazos detaliu kainos, gerai stovi ant kelio. didele bagazine ir erdvi, po kapotu viskas lengvai pasiekiama. Paprasta, NE ALIUMININE vaziuokle !
elektriniai suportai - elektronins rankinis su mygtuku, priklauso vagiamiausiai masinu klasei ww pasatai,

Turiu si automobili jau mazdaug puse metu, bendras ispudis tikrai neblogas, su b5 ir b5+ nera net ko lyginti, daugeliui kyla klausimas kaip del vaziuokles, zinokis dievas yra, sitame pasate paprastute vaziuokle, eksplotacijos kastai tikrai nera dideli, bet visgi, kaip ir vos ne visi vw markes automobiliai pataupe ant sandarumo ir garso izolecijos, cia jos tikrai truksta, pacios masinos ir vidaus dizainas tikrai geras ir pats asmeniskai tikrai nenusvyliau, vaziuoti patogu, nugaros ar ko kito tikrai nepaskausto, isitaisai kaip tau patogiausia tai nors ir iki rusijos, problemu nesukelia, kuro saunaudos labai priklauso kaip vaziuosi, jei koja limpa prie pedalo tai be 8-9 litru neissisuksi, o jei naudoji autopilota, ramiai vaziuoji, nekeli apsuku iki debesu, tikrai galiu garantuot kad tilptumete i 6l/100km, bet automobilis turi buti priziurimas, nes maniskis prabeges tik 140 tukst ir viskas atliekama laiku, tai ir vaziuoja kaip priklauso.
Man patiko kad vaziuokle nei kieta nei minksta, labai per viduri kas man tikrai patinka, tiek sauguma keli jauciu tiek konforta vaziuojant

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 2010/11 - сейчас (2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017)
Autogidas.lt информация: +370 5 207 5057
Рабочее время: I-V 09:00 - 17:00
UAB „Vertikali Medija“