Volvo V70 II 2.4D5 Отзывы

Volvo V70 2001-2004
Рабочий объем:
2.4 л
Мощность:
120 кВ
Тип топлива:
Дизель
0-100 км/ч:
9.8 сек
Ср. расход топлива:
6.5 л
Рекомендуют
Отзывов: 20 -2
Средняя оценка: 4.0
Напишите отзыв

Отзывы (22)

Volvo V70 II 2.4D5, 2001г.

2018-10-05
Cinkuotas automobilis , todėl nerūdija . Patogus savo dydžiu mieste ir užmiestyje . Gana galingas jei ne skraidymui ;-) . Patogus kelionėse . Funkcionalus . Geros išvaizdos ir malonaus akiai dizaino. Pakankamai saugus ir patikimas. Prižiūrėtas tikrai nepaves. Vertas savo pinigų ir kaina greitai nekrenta . Verta pasiimti brangiau gerai išlaikytą automobilį ( 1-2 savininkų )
Netikėti , netipiniai gedimai , kurie pasitaiko . Apsisukimo spindulys didelis - tai kartais nervina. Būna laidų sujungimai šaltuoju sezonu nesukontaktuoja ( siurblio buvo - tai bevažiuojant užgeso po truputį ). Lempučių lizdų kontaktai kartais veda ( blogai kontaktuoja ( posūkių ))

Volvo V-70 gerai stovi ant kelio, puikiai valdomas, labai geri stabdžiai. Dyzelio 2,5l 103kw geros kuro sąnaudos, tiek mieste, tiek užmiestyje. Galios važinėti ir lenkti pakankamai, nes auto gan masyvus. Su keleiviais auto galia nesumenkėja. Verta keisti dalis originaliomis , nebūtinai viską naujomis - galima kažką ir dėvėtomis , bet originalu. Genda kaip kada , būna netipinių gedimų , bet esmėje tikrai patikimas. Rankas turintis ir pats kažką mokantis pataisyti problemų neturės . Automobilį malonu vairuoti , geros interjero medžiagos. Kokybė visur . Bendrai automobilį vertinu 9-10 . Visi kiti agregatai patikimi , mechaninė greičių dėžė gera , varikliai audi - geri . Tinkamai prižiūrėtas automobilis turi žymiai didesnę vertę nei rinkos kainos. Jei nupirksi gerą , tai mylėsi ir džiaugsiesi vairuodamas.
Škyvą keičiant į naują , būtinai pirkite vokišką brangų , nes kiti pigūs pradės traškėti akseleruojant .

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volvo V70 II 2.4D5, 2002г.

2018-05-04
LIUKS
Sunkokai italpinamas tarp mašinų mieste.

Puikiausias automobilis iš visų, kiek per gyvenimą esu turėjęs 10 / 10

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volvo V70 II 2.4D5, 2002г.

2018-02-22
talpi bagazine
mazai vietos gale

Geras automobilis

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volvo V70 II 2.5D, 2000г.

2018-01-27
Saugus,patikimas,tvirtas kebulas,labai kokybiskai pagamintas,teigiamas įvaizdis
Didelis apsisukimo spindulys

Vairuoju automobili metai laiko, ne karto nepavedė, variklis 2.5 dyzelis gerai užsirekomendavęs dar nuo ankstesnės kartos volvo, vienintelis priekaištas jam tai triūkšmingas darbas, bet tai kompensuoja patvarumas. Auto labiausiai tinkamas tolimesnėms kelionėms, labai patogios sėdynes 10 balų, gera garso izoliacija, kuro sąnaudos užmiestyje 5-6 ltr.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volvo V70 II 2.4, 2001г.

2017-09-30
Erdvus salonas, talpi bagažinė, patogios sėdynės, nerūdijantis kėbulas. Nebloga garso izoliacija. Pasakiškos kokybės gamyklinė audio sistema. Mažos kuro sąnaudos kaip tokiam dydžiui, galiai ir svoriui, tik 11l dujų mišriai. Atrodo gan solidžiai, nors ir nuobodžiai.
Labai nestabilus, nemanevringas. Kokia prasmė iš pasyvaus saugumo kai aktyvaus saugumo jokio nėra, kritinėje situacijoje staigiai neišvairuosite. Per laiko tarpą nuo tada kai pasuki vairą iki tada kai mašina pradeda eiti į posūki gali nueit namo arbatos išsivirt. Važiuoklė visiškas šlamštas - nekomfortiška, nestabili ir ne pati patvariausia. Spyruoklės per minkštos, bet tai jokio komforto neprideda, nes pati važiuoklė nedirba. Blogiausia dalis tai elektronika. Užteko atjungti akumuliatorių neištraukus rakto iš spynelės - sudegė du valdymo blokai. Maža to, paprastai nenupirksi ir neįsidėsi kito, reikia surasti tokios pat komplektacijos, metų ir po to dar vežti perrašyti softą, ką tuo metų darė tik 4 vietose Lietuvoje. Žodžiu kiekvieno bloko tvarkymas virš 200€. Priedo pastoviai visokios smulkios bėdos su elektronika, kurios važiuoti netrukdo, bet vistiek užknisa. Tai koks daviklis grybauja, tai koks prietaisas neveikia, tai koks langas blogai darinėjasi, išmeta visokias mistines klaidas variklyje kurių joks servisas negali tiksliai paaiškinti, tik siūlo viską keisti spėjimo būdu. Salono medžiagos nekokybiškos. Daug kas barška. Dėl to gera garso kokybė netenka prasmės. Dizainas mano nuomone pasenęs pagal savo amžių ir kainą, lyginant su kitais tokios klasės auto.

Dėl prastos kokybės automobilio nerekomenduoju niekam. Turėjau dvi Volvo vienu metu - V70 ir S80, tai buvo pačios blogiausios auto iš visų kiek turėjau, kasdien įsėdi ir galvoji - kas gi suges šiandien.
Bet jei į tai nežiūrėti - auto skirtas pensininkams. Visiškai ramaus charakterio, niekada nesinori su juo lakstyt, nesvarbu kokios galios variklis stovi. Turbūt dėl to ir valgo mažai. Iš variklių geriausias variantas 2.4 125kW, kuris maloniai važiuoja nuo žemų apsukų ir valgo mažiausiai. Turbininiai varikliai visiškai nereikalingas dalykas šioje mašinoje, na o 103kw gerokai per silpnas. Dyzelių nerekomenduoju, nes ten dažna bėda smagratis, kurio keitimas su viskuo atsieina arti 1000€, kas yra kosminiai pinigai tokios kainos auto. Standartinės visų dyzelių bėdos kaip turbina, siurblys ir t.t. irgi lieka.
Mažiau klausykite Volvo fanatikų - jie visi įsitikinę, kad šie Volvo patys geriausi auto, niekada negenda ir t.t. O kai atsisėdi į jų mašiną kur pusė dalykų sugedę, kita pusė tuoj suges - sako, juk sena mašina, čia viskas normalu, visos genda :D

Pagrindinė bėda, kad 99% rinkos už 1000-4000€ yra jau arti milijono km nuvažinėti laužai, ne tik dyzeliai, bet ir benzinai. Ir nesvarbu, kad skelbime parašyta 198 arba 220k. O iš tikrųjų gyvi variantai kainuoja 5k, 7k ar net 10k € priklausomai nuo komplektacijos ir variklio, kas yra visiškas kosmosas už tokio amžiaus auto. O ir sumokėjus tokius pinigus niekas negarantuoja, kad nebus gedimų.

Jeigu ieškote patikimo, ekonomiško, šeimyninio auto - šis variantas tikrai ne jums. Geriau rinkitės iš japoniškų auto. Komforto bus mažiau, užtat važiuoja labai pigiai, techniškai paprasti ir labai patikimi. Jei japonai nepatinka, tai bent jau Opel, blogiausiu atveju VAG.
Jeigu ieškote komforto - žymiai geriau koks BMW E39 arba MB E klasės. Nors irgi bėdų maišai, užtat visos ligos meistrams žinomos ir palyginus su Volvo pigiai taisomos. Bus kokybiškesni salonai, gerokai daugiau komforto ir valdomumo, ypač BMW.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volvo V70 II 2.4D5, 2002г.

2017-06-19
Nerūdija, bendrai paėmus patikimas, gražiai atrodo, ilgaaimžiai varikliai
Žema, trūksta stabilumo

Turiu jau apie metus. Tuoj bus pravažiuota 20 t. km. 2.4 D 120 kw. Dyzelis. mechanikaAuto pasiteisino man. Esu patenkintas. Po visų ankstesnių auto audi, vw, kur pastovios kažkokios bėdos, ši man kol kas nemalonių siurprizų esminių neteikia. Žinoma, kaip tokių metų mašinai, yra gedimų, bet jie pakenčiami. Aišku rida buvo atsukta, bet pagal bendrą auto būklę spęsčiau, kad pravažiavusi apie 400 t. km.
Kėbulas - nerūdija, gražiai atrodo.
Salonas - gan kokybiškas (tačiau iškart persėdus iš MB ar BMW, atrodytų šiap sau kokybė), tik odinė sėdynė vairuotojo per siūles sutrūkusi, sėdynės patogios. Pradžiai nepatiko, kad žemai sėdisi, bet pripratau. Salone vietos taip vidutiniškai, sakyčiau passat ar mondeo daugiau. Gale asmeniui iki 185 cm. vietos pakanka. Žemas profilis, auto tarsi suplota - bet pripranti, idealių nebūna auto. Salone tylu labai nėra, girdisi ratų ūžesys, kiti garsai. LABAI SVARBU NENAUDOTI PANELIŲ ATNAUJINTOJO – MYGTUKŲ KONTAKTAI KAŽKAIP PAVIRŠIUJE, IR PRASIDEDA BĖDOS – TRUMPINA. Man irgi taip buvo, bet kažkaip pavyko išvengti didesnių bėdų. Labai jaučiasi vibracijos variklio salone ant laisvų – gal variklio vakuminės pagalvės – pas mane jos kiauros ir užglūšintos, bet kol nesutrūkę važiuoju.
Langų pakėlikliai - iki 2004 m. problema su priekiniais langų pakėlikliais - susilankstė pakėlimo mechanizmas, reikia arba dėti po 2004 m. auto juos (jie jau ten pastiprinti) arba senuosius išėmus tvirtinti plokštelėmis.
Valdomumas - šiek tiek žemesnis nei vidutinis, tai kažkiek nuvylė. jei nelygumai ar provežos - gaudau auto, nors pakaba lygtai tvarkinga, nors atraminius jau reikia keisti, bet gal tas valdomumui neturi atsiduoti. Vienu žo, auto ramiam važiavimui ne lakstymui. Minusas mano laidos auto – nėra ESP, gal naujesnių metų jau yra.
Pravažumas, krovumas – auto žema, ir krova mase maža (labai susėda). Tad pilnos auto bulvių maišų neprisikraus, čiuoš dugnu. Išvis, geriau dėti maksimalaus leidžiamo dydžio padangas ant R16 ratlankių, tad aukštis dar pakenčiamas.
Garso sistema – bent jau mano auto prastoka, trūksta žemų dažnių, bet čia gal nuo komplektacijos priklauso.
Akumuliatorių geriau atjunginėti pagal instrukciją – palauki min 10 min po raktelio iš spynelės išėmimo, pirma min klemą, po to plius klemą nuimi. Prieš jungiat atgal pastatai raktelį į II padėtį ir jungi atvirkštine tvarka. Prie atjunginėjant akuma, patikrinti ar magnetoloje nėra CD įdėtas – kažkaip nepatinka magnetolai tas paskui problemos.
Variklis – galingas nuo 1800 sūkių, iki tol šiap sau. Netipiškas sukimo momento pasiskirstymas, panašiai kaip benzininiuose auto – tame yra ir pliusų ir trūkumų – pliusai – gali sukti varikį iki max apsukų ir trauks, minusai – nepavyks greitai pajudėti iš vietos. Kuro ima apie 7 l/100 vidurkis. Gan normaliai. Tik nežinau, vis muša tepalą pro dangtelį/kartais nustoja, nors alsuoklis veikia, tepalo praktiškai nevalgo, dar galvoju kaž čia. Šiaip problemų su užsivedimu nėra, bet kuriasi iš 3-4 apsisukimo, lygtai normalu čia. Šiokia tokia problema yra su vakumo sistema, kuris reguliuoja ir stabdžių sistemą ir turbinos valdymą – lygtai pas mane šiek tiek nesandarus stabdžių vakuumas, tai kartais stabdant minimaliai nukrenta apsukus žemiau normos. Bet tik kartais, tai ir važinėju taip. Varikliui tepalas eina 0w30 apie 6 l. Daug tepalo, bet jei kokybiškas- keičiasi kas 20 000 km.
Bendrai apie eskploataciją – palyginus nedaug investavau, dalys brangesnės už vidutiniškas, bet ar laiko ilgiau dar sunku pasakyti, bet kai kurių dalių tik originalai eina, tai tenka ieškoti šrotuose. Auto pirkau su pakeistu pagrindiniu diržu, tai čia investicijų neturėjau. Tik nusipirkęs pasikeičiau tepalus filtrus, šakės saleinbloką, stabilizatorių, atbulinį šviesos daviklį, galiniame bako kuro siurblyje buvo nesandarumas. Ką tik pasikeičiau - galinius stabdžių diskus, kaladėles, stabdžių žarneles (stabdžių dalys kainavo apie 120 eur, susidėjau nesudėtingai pats, nors stabdžių diskus gal reikėjo senus tik nufrezuoti, būtų pigiau). Laukia remonto – priekinės stabilizatorių atramos ir guoliai, priekines faras reikia abi pasikeisti (viena nesireguliuoja, kitos vidinis lęšis atsikabinęs), langų pakėliklius tvarkyt reikia priekinius, spynelę užvedimo ar jos kontaktinę grupę reikia keisti, tvarkyti tepalo mušimą pro dangtelį.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volvo V70 II 2.5D, 2001г.

2017-02-02
Patikimas 2.5tdi variklis, stiprus kebulas, tvirta pakaba, komfortiskos sedynes, didele bagazine, stogo bagazine,gera garso izoliacija,gera muzikine aparatura
Kaip ir kiekvienas automobilis turi savu pliusu taip ir minusu.

Sveiki. Eskantiems automobili VOLVO V70 2 laidos su dyzeliniu 2.5TDI varikliu . Apie varikli. Variklis yra patikimas, paprastas, galingas ,istvermingas, Priziurint varikli laiku jokiu bedu neturesit. Automobilio kebulas yra labai geras atsparus korozijai . Retas is siu automobiliu galima pamatyti surudijusi nebent buvo dauztas ir nekokybiskai nudazytas. Automobilio salonas . Komfortiski sedines, didele bagazine, galines sedines galima atkelti i prieki ir pasidaro dviguba bagazine. galimas vezti tiek ilgus tiek ir didziulius krovinius kurie telpa i bagazine. Stogo bagazine jeigu yra ragai . Malonu vairuoti,gera garso aparatura, tinkatis ilgiems kelionems. Automobilio pakaba is prekio yra paparasta bet galine pakaba jau yra nepriklausoma turi daug svirciu vaziuoja minkstai bet reikalauja prieziuros. Nors detaliu kainos yra didesnes negu audi ar volksvagen bet perkant geras dalys pakeiciat ir pamirsat. STIPRUS AUTOMOBILIS TINKANTIS LIETUVOS KELIAMS TODEL IR ZINOMAS KAIP BRIEDIS. REKOMENDUOJU PIRKTI NUO 2001 METU IR SU 2.5TDI VARIKLIU NES 2.4 D5 VARIKIS YRA TRUPUTI PROBLEMATISKAS.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volvo V70 II 2.4D5, 2002г.

2016-11-05
Patogios sedynes
Nera

Auto labai geras

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volvo V70 II 2.4 Edition, 2006г.

2016-08-24
puiki trauka , pakoregavus sukimo momentą pasaka , salonas neįspudingas,
dažnos problemos su automatinę pavarų dėžę

Turiu Volvo v 70 2004 m. su triptronik dėžę , variklis neužmušamas , tik dėžė neaišku kas jai darosi važiuoji pradeda nei iš šio nei iš to sustojus automatiškai mėtyti bėgius , meistrai sako ,kad ,, laptopas - sankaba " išardom viskas tvarkoje . , pakeičiau dėžę , vis vien tas pats tikriausiai teks važiuoti į Kietaviškes , o šiaip tai puikus auto , pakoregavus variklio galingumą eina pasakiškai , kuro ryja apie 7 ltr kaip tokiam dideliam auto tai puiku , nors važiuoju jau ketvirti metai - pakeičiau tik vieną kartą atramines gumas ir stabilizatoriaus traukes - tai puiku su mūsų keliais . Gal kas gali pasakyti kas su tą dėžę darosi - ar laikas jau ją keisti ? nuvažiavęs auto apie 300000 km.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volvo V70 II 2.4 Edition, 2006г.

2016-07-25
ekomiška garso aparatūra patogi ilgose keliones patvari
manevringumas klirensas pakaba dinamika

Turiu 2002m apie pusmeti V70 mechaninė Bifuel gamtines dujos perdaryta i suskystintas, iškart didžiausias minusas važiuokle.Jei i kokia duobelę ratas pataiko tai atrodo išsirakins nelabai sugeria nelygumus.Mašina didelė o gale kojoms vietos ne kažka. Dujų bakas gale po bagažine atsikišęs ir jei nors kiek pakrauni ar įsėda žmonių tai turi važiuot kaip su kiaušinius nes bet koks kalniukas ir jau kabina ta balioną :( o jei taip greičiau tai gale turėtu pasirodyti neblogas fakelas,o dar ta atsikišusi duslintuvo alkūne (tik bifuel) visur užsikabina, žodžiu klirensas labai mažas i miška nevažiuokit. Dar kas dėl pakabos nu nėra minkšta pastoviai jaučiamas išilginis siūbavimas, kaip koks laivelis, į šonus laiko gerai posūkiai irgi puse velnio nesvyra, bet iš vairo jokios informacijos jei jau pradėtu slysti tai nepajaustum o kai pajaustum tokia karvute ne lengva suvaldyti, nors ABS veikia gan gerai. Perejus nuo mažesnes mašinos ir atvažiavus i maža aikštele blogam matomumui lengvas šokas na tiesiog susitaikai kad iš pirmo kart neapsisuksi kur apsisuka kokia prailginta vw karavele. Dinamika 2,4 benzinas/dujos ne turbininis 103kw nu ne didmiesti nes kol isibegėja gali parūkyti išgerti kavos ir perskaityti draugu postu FB :) .Sunkus auto, bet saugus vien i statramscius pažiūrėjus gali būti ramus besivartydamas i kokį griovį. Elektronika jei gerai tai gerai nu bet jei kažkas tai geriau užsimerkt ir nekreipt dėmesio, durniuoja viskas ir klimatronikas ir laisvu ranku sistema pradeda fonuot nesuprasi nuo ko, ir spidometras, nzn kaip variklio skyrius bet senesniu tai oro sklendes buvo nevyke tipo nuo 2002 patvarke bet man vistiek ant laisvu buna užgesta. Na tiesiog nekreipi demesio :). Variklis patikimas galima kraut, kabint neperkaista ir geležys laiko, ekonomiškas kaip tokios kubaturos ir tokiai masei vidurkis 10ltr duju tiesa valgo tepala tai reik nepamiršt matuokle paziuret nu bet cia norma. Dažnai nueina vairo stiprintuvo pompos nauja brangi, šrotine loterija. Visdelto išlenda kelios rudeles tai profilaktiskai galima iš vidaus nupurkšti arkas.
Kompfortas geros sedynes bet tik pusiau oda, odines žiema jei nešildomos "faina" na ir vasara ilgiau pasedejus pampersu reikia :). Garso apratura pliusas prikibti nera prie ko nebent isideti kita maga, labai gerai veikia fm tuneris.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volvo V70 II 2.4D5, 2003г.

2015-06-28
Patikimas, nėra korozijos, labai stabilus, suteikia saugumo jausmą, aukštos kokybės salono medžiagos, labai patogūs ilgoms kelionėms, puikios minkštos sėdynės, išskirtinę važiavimo kokybę.
Silpna priekinė pakaba, mažas apsisukimo spindulys, maža erdvė galinių keleivių kojoms, reikia pilti geros kokybės kurą(Jokio baltarusiško), gana sunkus priėjimas prie žibintų lempučių.

Geras automobilis, erdvus ir ekonomiškas. Naudoju jau 9 mėnesius, automobilis 2003 m. 2,4 dyzelis. D5 variklis, 163 ag, automatinė pavarų dėžė, iš Belgijos. Šiuo metu pats nuvažiavau 30000 km, dabartine rida yra 247000km. Važinėju pakankamai ilgais atstumais, dažniausiai į užsieni. Kartais pasitaiko nelabai geri keliai. Buvo net toks atvejis, kai turėjau iš griovio ištraukti apversta BMW 7 Serijos! Buvo sunku, ratai prasisukinėjo, bet pavyko. Ką pakeičiau per tą laiką: Stabilizatoriaus traukės, priekinės ir galinės, variklio pagalvė, vairo stiprintuvo diržą. Dabar girdisi bildesiai pakaboje, priekyje ir gale (ačiū mūsų keliams).

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volvo V70 II 2.4, 2001г.

2015-06-28
Pakaba patikima ir paprasta, Eksploatacinės detalės labai pigūs. Patogumas, praktiškumas, kokybiška muzika. Važiuojant 100-110 km/h ryja 8 l/100 km.
Nepatogus Sėdynės aukščio reguliavimas, apsisukimo spindulys yra per didelis, tai kaina sumokėta už saugumą, mažas klirensas.

Pasiėmiau su rida 166000 km. Pravažiavus vos 1000 km teko pakeisti variklį. Atidaviau 800 eu už variklį, 400 eu už pavarų dėžė ir 700 eu už pristatymą ir darbą. Po tokio remonto pravažiavau 60000 km, jokių problemų. Labai paprastas, tvirtas, nereikalaujantis daug rūpesčių automobilis. Dalių pilna, ne originalas tris kartus pigiau. Minkšta pakaba. Patogi bagažinė, greitai ir lengvai sulankstomos galinės sėdynės. Nebrangi priežiūra, mažas klirensas.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volvo V70 II 2.3 T-5, 2000г.

2015-03-29
Didžiulė bagažinė Komfortiškos sėdynės Paprasta konstrukcija, geras prietaisų išdėstymas Visiškai nerūdija Didelis dėvėtų dalių pasirinkimas T5 trauka ir 5 cilindrų garsas, ganėtinai lengvai keliama galia (standartiniai viduriai laiko 400ag). Patikima mechaninė gr. dėžė Geri gamykliniai stabdžiai (priekis 305)
Prastos kokybės kai kurios salono plastmasės (centrinė konsolė su porankiu, vidinės durų rankenos) Visiems gerai žinomos bėdos su elektronika (kai kurie valdymo blokai ir tt, tačiau lengvai sutvarkoma). Nuo turbinos išdega garso izoliacija ir garsiau dirba variklis (nors 5 cilindrai + turbo nėra baisus garsas). Brangesnės nei vidutiniškai naujos dalys (dažnai, tiesa, nereikia) Negyvai užknisantis pypsėjimas neužsisegus diržo net ir stovint vietoj užkurtu varikliu Didelis apsisukimo spindulys (prireiks 3 juostų)

Greitas ir gerai stojantis automobilis, erdvus salonas, konkrečiai maniškio turtinga salono įranga, kur yra beveik viskas ko reikia. Vienintelis minusas - neveikianti Lietuvoje navigacija (užsienio šalis rodo). Labai nekokybiškos kai kurios salono plastmasės - braškančios durų rankenos, braškantis porankis, tie patys mago mygtukai kartais traška braška vos palietus, tačiau nelūžta. Tiesiog galbūt per minkštas plastikas. Vairavimo pozicija patogi, gan plačiai reguliuojasi sėdynė į visas puses, ilgesnėj kelionėj nesijaučia nuovargio. Pakaba vidutinio kietumo, Kauno gatvėse gyvent galima. Mieste ramiai važiuojant supilsite 14 litrų, užmiesty pilnai užteks 7. Šiek tiek agresyviau važiuojant suvalgys ir 20. Vairuoju nestandartinį modelį su pakelta galia, tad autostradoj galima drąsiai tyčiotis iš daugumos naujų bnv ir visokių čipuotų dyzelių, paliekant nustebusius veidus veidrodėlyje. Pagrindinis variklio minusas - juntamas turbo lagas važiuojant iš vietos, o esant dulkėtai ar šlapiai dangai šniūras 3 bėgiais garantuotas, tad smagiausia važiuoti užmiestyje ir nuo 100 km/h. Visumoj tai patikimas, labai patogus ir retai gendantis automobilis, kurį rekomenduoju pirkti tik mechanine greičių dėže.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volvo V70 II 2.5D, 2000г.

2014-06-21
Ekonomiska, paprasta ir pigi eksplotacijoje, puikai rieda, patvari.
laikui begant nuo variklio vibracijos reiktu tvirtinti salono apdailas, kad nebarsketu.

Puikus automobilis, tinka tiek darbui tiek kelionems ar bendriem poreikiam. ekonomiskas, dalys nebrangios( aisku jei nelyginant su 2-u golfu, galrso izoliacija puiki. Tie kas nori vazinet ir mazai investuoti i masina puikus pasirinkimas. Jei masina stipriai nedauzta tai kebulas nerudyja...

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Volvo V70 II 2.4D5 AWD, 2003г.

2014-04-04
Patvari pakaba. Patvarus kėbulas. Patvarus varyklis (laiku prižiūrint). Mechaninika turi problemų su smagračiu. Automatai turi problėmų apskritai :) Dauguma daužosi ir gliūčina, patartina vengti, bent iki 2004m.
Nepavarotlyva!!! Apsisukti sankryžoje vienu judėsiu - ilgos praktikos rezultatas. Arba priprasite, arba nusipirksite kitą. Gale mažai vietos!

Kokybiškas automobilis, pakaba paprasta ir patvari, varikliui užtenka 120 kw galios, salone gan tylu, labai gerai groja aparatūra. Salonas patogus, detalės padarytos iš kokybiškų medžiagų. Bagažinė didelė, kulturingai padaryti skyreliai, bet geriau būtų gilesnė. Kelyje sunku pavargti, nes labai patogu sėdėti ir malonu vairuoti. Gatvėse su ja geras jausmas, nes mašina turi gerą reputaciją, aplinkiniai reaguoja draugiškai. Šiaip automobilį rekomenduoju, jis nepanašus į kitus.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 2001 - 2004 (2001, 2002, 2003, 2004)

Вопросы и комментарии

Уважаемый клиент, не найдя ответы на ваши вопросы в Помощь, пожалуйста, свяжитесь с нами, наши консультанты с удовольствием ответят на ваши вопросы в рабочее время с 09:00 до 17:00. Оставьте свой подробный комментарий и введите контакты в форме ниже.
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
iЭти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Mы собираем файлы „cookie“ чтобы обеспечить качество предоставляемых услуг. Вы можете в любое время отменить файлы „cookie“. Подробнее Согласен